ulkonäkökeskeisyys

athen

Mies -66 intoili täällä, miksi ei saa viestejä naisilta, joille ei merkitse mitään ihmisen sisäinen olemus, vaan kaikki kohdistuu ulkonäköön.
Minäpä tässä listasin saamiani viestejä miehiltä, joille sisäinen olemus on kaikki kaikessa. Enemmän itkettää, kuin naurattaa.

-Mitä kuuluu
-Mites menee
-Kerro jotain itsestäsi
-Onko sulla WhatsApp
-Joko lähdetään treffeille
-Laitappa mulle viestiä
-Käytkö koskaan täällä päin (paikkakunta)
-Olen kiinnostunut sinusta (ei ole lukenut edes profiiliani)
-Vaimo ei anna
-Haluan sexiä
-Kiinnostaako? (tyhjä profiili)
-Hei ihanainen
-Ikä on vai numeroita (ei todellakaan ole)

18

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies40plus---

      Mulle taas tulee tällasia viestejä naisilta:

      - oletko varattu
      - oletko alkoholisti
      - jos kerran olet eronnut jo vuosia sitten, mikset ole sen jälkeen seurustellut
      - onko kuvasi 10 vuotta vanha, esittääkö se edes sinua
      - mikset käy treffeillä (vastaan: ei kukaan lähde)
      - onko sinulla mielenterveysongelmia
      - oletko täysin rahaton
      - omistatko edes autoa
      - oletko työtön

      • mies40plus---

        Ja yksi kysyi että kirjoitanko vankilasta, että olenko vankilakundi

        Hohhoijaa


      • MeMaisat

        Nuo sentään ovat kysymyksiä, joilla koitetaan kartoittaa toista, tuntematonta ihmistä.
        Toisin kuin aloittajan listaamat nollakyselyt ja tökeröt vonkaamiset. Mitä sellaisiin vastaa, kerro sinä miehenä??


      • mies40plus---

        No eipä se kovin kivalta tunnu, kun ensin kirjoitat kohteliaan viestin naiselle, joka sitten saattaa vastata yhdellä lauseella esimerkiksi: "Oletko juoppo?"

        Kyllähän tuolla näköjään on kivannäkösiä naisia jotka haluaa tutustua, näiden naisten löytäminen yms vaan on aika työlästä kaiken muun seasta...


      • mies40plus---
        MeMaisat kirjoitti:

        Nuo sentään ovat kysymyksiä, joilla koitetaan kartoittaa toista, tuntematonta ihmistä.
        Toisin kuin aloittajan listaamat nollakyselyt ja tökeröt vonkaamiset. Mitä sellaisiin vastaa, kerro sinä miehenä??

        No voihan sitä kysyä että "mites menee" tai "Kerro jotain itsestäsi" tai "Laitappa mulle viestiä"

        En ymmärrä mitä pahaa noissa avauksissa on?

        Vonkaamiset sitten erikseen


      • jess1221

        voi että sinä onnellinen, saanut noin paljon viestejä täynnä noin paljon rakkautta.
        Kyllä olen kateellinen, minulla on täysi työ että käyvät edes katsomassa profiilin.
        No kyllä erehdyksiä sattuu vaikka olisi paremmastakin perheestä.
        Noihin kysymyksiin vastaaminen olisi melkein kuin vastaisi..... nyt ei tule mieleen... naiselle??

        Mutta hei tsemppiä sehän auttaa monesti jos ei aina, mutta monesti.


      • Tottakainäin
        MeMaisat kirjoitti:

        Nuo sentään ovat kysymyksiä, joilla koitetaan kartoittaa toista, tuntematonta ihmistä.
        Toisin kuin aloittajan listaamat nollakyselyt ja tökeröt vonkaamiset. Mitä sellaisiin vastaa, kerro sinä miehenä??

        Joo treffipalstalla kun ollaan niin silloin pitää karkoittaa kaikki ehdottelijat, se on ainoa looginen tapa edetä parisuhteeseen.


    • heimitespyyhkii

      Vastataanko siis esim;
      -"mites menee"? -kiitos hyvin
      -"kerro jotain itsestäsi" -en syö kaurapuuroa
      -"laitappa mulle viestiä" -no laitanpa tässä viestiä
      Kuinkahan pitkälle noilla päästään?
      Onko järjenkäyttö treffipalstaa käyttäviltä miehiltä kielletty,vai eikö sitä ole!

      • järkiihminen

        Ja naiset ei käytä järkeä koska sitä nyt ihan viimeksi on heillä


      • hukkaanheitettyaika
        järkiihminen kirjoitti:

        Ja naiset ei käytä järkeä koska sitä nyt ihan viimeksi on heillä

        Älä siis hae naisten seuraa silloin, ok?


    • Esimerkkivastaukset

      Mitä kuuluu? Ei ihmeempää/ Aivan hirveää. Entä itse?
      Miten menee? Hyvin menee/huonosti menee Miten sinulla?
      Kerro jotain itsestäsi. Kerro ensin miksi minun pitäisi kertoa/ ei ole mitään kerrotavaa.
      Onko sinulla whatsup? Tarvitaanko me whatsup eikö meillä ole tässä jo yksi whatsup?
      Joko lähdetään treffeille? Sinusta voi tuntua sellaiselle minusta ei.
      Laitappa minulle viestiä. Joo laitan heti kun ehdin laita sinä ensin sitten kun ehdit.
      Käytkö koskaan täälläpäin? Entäs itse käytkö sinä sielläpäin vai missäpäin.
      Olen kiinnostunut sinusta? Ja nyt varmaan kerrot että miksi?
      Vaimo ei anna. Ja nyt ajattelit että minä antaisin, kokeileppa sitä vaimoa uudestaan jos vaikka mieli olisi muuttunut.
      Haluan sexiä. Niin oletko kokeillut maksullisia palveluita olen kuullut niistä.
      Kiinnostaako? No mistäs sitä voisi muka tietää jos ei tiedä mitään.
      Hei ihanainen. Voi kiitos mutta ei kiitos.
      Ikä on vain numeroita Se on totta ikä ilmoitetaan numeroina niistä voi sitten päätellä onko elämän loppupäässä vai alkupäässä . Kummassako päässä olitkaan minuun verrattuna.

      Naisilta esittettyihin kysymyksiin nostan kädet pystyyn niihin ei ole mitään keinoa, täysi tyrmäys.

    • sosiaalisissakyvyissä

      Aloittaja on idiootti. Jos myös livenä aloittaa juttelun jonkin ihmisen kanssa, sekin aloitetetaan lyhyesti kysymällä vaikka miten menee. Jos ei juttu lähde siitä liikkeelle jossain on vikaa.

      • athen

        Tokkopa minä psykologina olen täysi idiootti!
        How are you on tunnetusti kysymys tapaamisella. Silloin on mukana kuitenkin "kehon kieli", jota ei viestittelyssä ole.


      • eiosaavastata

        Ja mitähän sitten pitäisi vastata viestiin, jossa lukee pelkkä "moi"?

        Minä kerran testasin, mitä tapahtuu jos vastaan ko. viestin lähettäneelle. Vastasin myös "moi".

        Mies laittoi uudestaan saman viestin ja minä taas saman hänelle. Kun olimme moikkailleet siinä kymmenisen kertaa, seuraava viesti oli "haista pa*ka ja esti minut.

        Niin että mitä minun sitten olisi pitänyt vastata?


      • athen

        Vastasit aivan oikein. Hyvä sinä!


      • valmennukseenMars

        Kannattaa ohjata treffivalmennuksiin :) Joko mikkokempe.com tai treffaile.com


      • Urpoiteoon
        eiosaavastata kirjoitti:

        Ja mitähän sitten pitäisi vastata viestiin, jossa lukee pelkkä "moi"?

        Minä kerran testasin, mitä tapahtuu jos vastaan ko. viestin lähettäneelle. Vastasin myös "moi".

        Mies laittoi uudestaan saman viestin ja minä taas saman hänelle. Kun olimme moikkailleet siinä kymmenisen kertaa, seuraava viesti oli "haista pa*ka ja esti minut.

        Niin että mitä minun sitten olisi pitänyt vastata?

        Minä yleensä vastaan tervehdykseen "Moi" vaikka ""Moi" "Terve" Jos itse Sanon "Moi " ja toinen vastaa "" niin silloin ajattelen mielessäni että *haista paska* Jätän suurella todennäköisyydellä myös seuraavan kerran tavatessa vain ajatuksen tasolle eli *haista paska*
        Jos tapahtuu sellaista että Sitä "Moi " sanaa ei saa poikki ja tervehdys toistuu useasti pallotellen edestakaisin, silloin välähtää ajatus päähän * Ei ole normaali tai sitten kuulossa vikaa tai sitten vaan yksinkertaisesti tyhmä.
        Kierrän kauempaa seuraavallai tapaamisella niin välttyy kaikelta murheelta ja mielen vaivaamiselta.
        " Moi" sana ei välttämättä johda pitempään keskusteluun se voi olla avaus keskustelulle myös.
        Jos vastapuolina on ihmiset jotka odottavat toisen tekevän kaiken eli jos toistetaan samaa sanaa ja ei muisteta mitä sanoi viimeksi tai luullaan ettei toinen kuullut vielä tai on huono näkö/muisti, voi olla silloin viisasta jättää keskustelu siihen ja toivoa parasta että seuraava vastaava tapahtuma ei ala toistaa itseään.
        Jos nyt kuitenkin kävisi näin niin silloin pitää olla onnellinen siitä ettei kuitenkaan sen pahempaa ole sattunut ja on itse selvinnyt tapahtumista hengissä, vaikkakin jonkin verran hölmistyneenä kuinka keskustelut ovat lähteneet kulkemaan.


        Joka tapauksessa kun tuolla ulkona liikutaan ei saisi antaa muiden toilailut antaa liiaksi vaikuttaa omaan käytökseen vaan ohittaa ne reippaasti ja mallikkaasti, muistaen sen tosiasian että vaikka kaikki eivät osaa keskustella rakentavasti ja tuoda asioita hyvin miellyttävästi esiin, niin he ovat kaikki kuitenkin ihmisiä jotka ansaitsevat silti tulla kohdelluiksi ihmisinä eikä vain kipuna hampaankolossa.
        Jos elämä olisi aina miellyttävää niin näitä ei tapahtuisi koskaan, vaan kun se ei ole sitä niin sitä joutuu pettymään päivästä toiseen viikosta viikkoon ja vuodesta toiseen. Ikään kuin ei tulisi koskaan valmista.
        Mutta pettymykset ovat mitä parhaita neuvonantajia, niitä jos seuraat et joudu pettymään.

        Asian pointti ei ole siinä että hakisi vain sitä miellyttävää asiaa jonka ajattelee tuovan tyydytyksen, vaan siinä että hakee niistä epämiellyttävistä asioista sen miellyttävän asian. Silloin onnistuttaessa milei on pelkkää hymyä. Jos elämä olisi pelkkää hymyä sitä kaipaisi niitä epäonnistumisia sen todistaa niin lukemattomat järjen vastaiset erot vaikka kaikki on juuri niin kuin oli alunperin halunnut.
        Jos luodaan itseä tyydyttävä moikkailukulttuuri niin se on juuri se mitä tarvitaan. Onko se hyvä tyyli ettei vastata silloin kun kysytään ja vastataan silloin kun ei kysytä, en tiedä.

        Minä vastaan tervehdykseen moi sanalla moi. Jos toinen on urpo niin ei se minun vika ole. Jos urpo haluaa jatkaa urpoilua se on hänen valinta ei minun.
        Se taas on minun valinta jos alan tästä syystä pitää kaikkia muitakin urpoina ja siihen en halua lähteä vaikka se olisi hyvin houkuttelevaa, vain siksi että saisi selityksen siihen miksi ihmiset ovat urpoja ja minä hyvä.
        Harmittavaa se on jos haluaa toiselta enemmän kuin sen moin ja ei saa mitään muuta.
        Eivät he halua antaa muuta tai sitten heillä ei ole muuta annettavaa. Niin yksinkertaista se ei kuitenkaa ole että he antaisivat sen noin vaan, eivät he mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole mistä vain noudetaan tarvittavat asiat.
        Pitää pystyä anatamaan myös itse jotain eikä odottaa vain toiselta jotain.
        Kun se on tasapainossa voi odottaaa tapahtuvaksi jotain sellaista mitä ei ole odottanut.
        Sitä voi kutsua vaikka nimellä parisuhde jos siis heillä oli jotain annettavaa toisilleen.
        Ja mitä he pystyvät arvostamaan enemmän kuin muuta.

        Ilman pettymyksiä, ilman keskusteluja, ilman antamisia ja vastaanottamisia, ilman panostuksia, se ei tuskin onnistu. Ja vaikka kaikkien ponnistelujen jälkeenkään ei pääsisi päämäärään on kuitenkin elänyt ja saanut jotain mistä jatkaa.


    • Moi. Olen mies iältäni 66. käännä ite vaikka ruottiks. ehe ehe. täytän marraskuussa 67, joten on viimeiset ajat repiä hjuumoria tällä varjolla. En tiedä vastausta pulmaasi, mutta kehottaisin vaihtamaan parempaan seuraan. Sisäinen olemukseni on balanssissa, ulkoinen kääpiön ja Smurfin välimailta. Tulen mieluusti esittäytymään hengilökohtaisesti. Varoitus: olen 160,5 -senttinen, 56-kiloinen vonkale.
      -jokke-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe