Uusi pienkone myymälä kajaaniin

Uteliaspask...a

Yks kilpailija kajaaniin, kannattaakohan..

41

6946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SekkaPuorsa

      No ei siihen paljon tarvi yritystä, että ylittää kajaanin nykyisten liikkeiden palvelutason. Siksipä luulen että kannattaa. Itse ainakin aion keskittää tuon tyyppiset ostokseni heille, MIKÄLI palvelu pelaa, eikä paskanmakua jää myymälässä asioinnista.

      • Pöhelö

        No ei ole kehumista näiden yrittäjien asiakaspalvelussa jo olemassa olevissa liikkeissä!


      • Oonpannuseneukkoa

        Samaa mieltä.....


    • Mikämikämissä

      Onko sellainen jo tullut?
      Missä, minkä niminen?

    • Jamppu66

      Kajaanin pienkone, entisen varaosamaailman tiloihin

    • flffl

      Joko puoti pystyssä ja kaupaovet auki? Tuleeko huolto puoli myös? Toivottavasti palkkaavat vanhoja kunnon "seppiä" rassaamaan laitteet kuntoon.

    • jonny_doe

      Kotikajaanin etusivulla mainos. Avajaiset 17.8.2017. Se on laatukoneen ja korpi-koneen loppu...Laatukone ei harmita yhtään...Korpikoneen pojille sympatiat..

      • Ski-doo_skandic_suv_550f

      • Jälkijättöinen

        Ootpa nopea! Jos olisit lukenut tuon alla olevan kommentin, olisit tämän älynnyt jo 4.5kk sitten!


    • Kabut

      No et korpi- koneen tilannetta tiedä?!

    • kdodod

      Mikä muka Laatukoneesa vikana? Olen minä sieltä palvelua saanut nopeasti. Laatukone saisi ottaa myyntiin jotain merkkipyöriä sekä pyörähuollon kun siellä on sen alan taitaja töissäkin.

    • humupena

      Varsinainen taitaja. Näytöt on jo annettu.

      • Pätykkä

        Kuka on taitaja¿¿


    • ostoksille

      Läppäreitäkö vai taskulaskimiako siellä myydään?

    • Laatukoparanee

      Toivottavasti kauppa käy, kuka lie yrittämässä

    • Natsisikapossu

      Niin kauan kun samat huoltomiehet pyörittää natsimeiningillä BRP:n huoltoa niin en tule heidän tuotteita hankkimaan, valitettavasti koska tuotehan on hyvä. Kannattaisi hieman asiakasystävällisyyttä hankkia niin voisi hommakin pyöriä paremmin.

      • Pollenpillu

        Näinon


      • eienääikinä

        Todellakin, en voi ymmärtää että vieläkin tämä sama hessu saa heilua huollossa jo neljännessä firmassa, 2 konkurssin jälkeenkin ja päättää omasta päästä mitä asioita menee takuuseen ja mitkä ei. tämä päätti minun Lynxi uran ensimmäisen talven jälkeen eikä paluuta tapahdu ennenkuin muutosta tapahtuu. Kuten edellä joku kirjoitti niin harmi koska itse tuotehan on hyvä mutta huoltopuoli kusee ja huolella.


    • Mastanaamio

      Odotan innolla ruokatarjoilua avajaisissa, kutsuin kaikki hourulan muutin eläkeläiset mukaan.

    • MurtopultitIisalamesta

      ''Laatukoneelta'' kyselin aikanaan murtopultteja Stigan linkoon. Myyjä kauppasi tavan pulttia hintaan 2 euroa kappale. Menin Puuiloon, josta olisi saanut kahdella eurolla pussillisen samoja pultteja, vaan kun ei ne käy murtopulteiksi! Olisi sen verran pitänyt 'laatukoneessakin'' tietää.

      Kaikkia asiakkaita ei voi huijata edes kertaakaan, vaikka hän olisi yhtä tyhmän näköinen kuin myyjäkin! Kaukaa kierrän sen firman.

    • yrittäjä3polvessa

      3 johtajaa ja 4 renkeä.... saa siinä pikkasen pienkonetta myydä että pelkästään palkkakulut saa katettua saati muut pakolliset kulut ja pitäähän sitä osinkoja saada sijoittajilla.. mielenkiintoinen yhtälö...

      • Nimimerkkixxx

        Sehän alkaa olemaan kohta samaa tasoa kuin eräässä paikallisessa rakennusliikkeessä, sen mitä olen sivusta kuullut niin mestareita on kuin Rovaniemen markkinoilla porukkaa. Eihän tuollainen voi toimia mitenkään, millään alalla.


      • torvelot

        ''mitä olen sivusta kuullut''!! Voi hyvää päivää, vai olet oikein sivusta kuullut ja tuollainen varma tieto sai sinut tolleron kirjoittamaan tälle palstalle?!


      • SekkaPuorsa

        Meinaatko torvelo tosiaan että rengaskauppiaalla ja motoyhtiön äijillä ei ole muuta homma kun notkua päivystämässä renkien tekemisiä pienkoneliikkeen takahuoneessa? Mietihän vähän.


      • torvelot

        Vielä kun suomennat tuon tottero?!


      • yrittäjä3polvessa
        SekkaPuorsa kirjoitti:

        Meinaatko torvelo tosiaan että rengaskauppiaalla ja motoyhtiön äijillä ei ole muuta homma kun notkua päivystämässä renkien tekemisiä pienkoneliikkeen takahuoneessa? Mietihän vähän.

        Ei ne veijarit tätä talkoolla tee vaikka muita "bisneksiä" onkin... Plussaa pitää tulla, muuten ei firma pyöri ja jää palkat maksamatta.


      • SekkaPuorsa

        No tottakai plussaa pitää tulla, sehän on selvää. Tartuin vaan tuohon päällikköjen määrän laskelmiin. Eiköhän heidän palkkansa tule ihan muista hommista. Onneksipa minun eikä sinunkaan kannata asiasta huolehtia, eivätköhän he asiansa paremmin tiedä.


    • haukisoppaako

      joko lohisopat syöty, kannattaako täältä perukasta lähteä ajamaan kaapunkiin

      • hyvväääoli

        ei ennee kannata, kahdessadas kuppi män jo


    • Korkealtaalas

      Mahtaako yrittäjällä olla lentolupakirjaakaan tai saa kai niitä värkkejä myydä ilman lupiakin.

      • inisijäantti

        ei oo muutaku kouhot asialla,poijalla käyny murrosikä käymättä läpi


    • 2FartFromHome

      Kannattaa, jos saavat palkattua asiantuntevia myyjiä ja taitavan (pien)konekorjaajan. Viime mainittuja on tosin aika harvassa.

    • dessi

      ei tuon parempia ja asiakasystävällisempiä huoltomiehiä ole kuin mitä nämä ex korpikoneen jampat on. Tietoa on saanut ja apuja ilman että pitää kelkka raahata heidän pajalle. Ja mitä takuunatsismiin tulee niin eiköhän he tiedä mitä kannattaa takuuseen edes pyytää ja maahantuojaa ulvottaa takuuasioihin liittyen..

      • Merkkiäenvaihda

        Eipä ole itselläkään huonoa sanottavaa huollosta kahden edellisenkään virman jäliltä. Jotkuthan luulee että kaikki s*****nan naarmut menee takuuseen, ovat varmaan öljyt ja polttoaineetkin takuuseen vailla...


    • Exasiakas

      Jospa tämän uuden firman pihamaa pysyy siistimpänä kuin rengasliikkeen piha! Ja muutenkin asiakastilat on siellä niin siivottomassa kunnossa että ei sinne voi sisälle mennä...

    • sthiley

      hienoja korjaamoita kaikki pienkone liikkeet

    • Lynxin

      Ei ollu lauantaina auki,per..le

    • pekkakättö

      Se kalju mies on ainakin ihan torvi. Ei varmaa. edes löydä kaupasta ulos töiden jälkeen ilman huoltomiehen apua. Sillonku konepyörä vielä pyöri, niin pyöri muutkin pyörät. tuonne minä en enään omia vehkeitä vie laitettavaksi.

    • Husokki

      Korpikoneessa oli Kainuun parhaat moottorisahojen korjaajat. Jos samat siirtyneet,, niin pitäs onnistua hommat.

    • Ilmaherra

      Saako niitä ostaa vaikka ei olis lentolupakirjoista tietoakaan?
      Tai edes lennättää jos ovat drooneja?

    • Anonyymi

      Löytyiskö sieltä tuhattaituria`?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe