Pakottaako lastensuojelu

siis lastensuojelulaki viemään lapsen väkisin toisen vanhemman luo 2.n viikon välein ?? Tehty oikeuden päätöksellä mustaa valkoisella että niin täytyisi toimia. Vaan 4v itkee ja selvästi peloissaan.. ?? Lapsi on kehityksessä hieman ikäistään jäljessä.. n. 2.5 v. tasolla, vaan ei ns.kehitysvammainen. Tuo selvästi esiin ettei tahdo lähteä viikonlopputapaamisiin. On minulla päivisin hoidossa, joten olen mukana `ns. sivullisena paikan keskellä´.. voinko puuttua/tehdä jotain??
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta

mitään; mikäli et hoida lasta isälleen tulevat poliisit noutamaan lapsen sinulta pois. LAPSEN ETU ON; YHTEISHUOLTO, VUOROASUMINEN, EI ELATUSMAKSUJA JA/ TAI ELATUSTUKEA, LAPSILISÄT PUOLIKSI, VEROTUKSEN LAPSIVÄHENNYS PUOLIKSI, LAPSEN TULOT- JA MENOT
PUOLIKSI!!!!
Ilmianna
Jaa
Ei lastensuojelulla ole tuon kanssa mitään tekemistä. Kyse on huolto- ja tapaamisoikeusasiadta ja laki jota sovelletaan laki lapsen huollosta, ei ladtensuojelulaki. Jos lähivanhempi ei anna lasta tapaamisiin, etävanhempi voi viedä asian oikeuteen täytäntöönpanoa varten. Jos estäminen jatkuu, lähivanhempi voidaan tuomita uhkasakkoihin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ASIASSA ON JO ANNETTU TUOMIOISTUIMEN PÄÄTÖS;
LAKIA EI OLE SOVELLETTU RAISION KAUPUNGIN ANTAESSA LASTENSUOJELUN TOIMESTA PERÄTTMÄN LAUSUMAN, SELVITYSTYÖN TUOMIOISTUIMESSA LAPSEN OLOSUHTEISTA VIERAANNUTTAESSAAN
LAPSET YHTEISTYÖSSÄ "ÄIDIN" KANSSA PYSYVÄSTI OMASTA ISÄSTÄÄN JA SUVUSTAAN ELI "LASTEN SUOJELULLA" ON ASIASSA TEKEMISTÄ VAINOTESSAAN LUONNEHÄIRIÖISENÄ LASTA- JA LAPSEN ISÄÄ YM. ISÄNPUOLEISTA SUKUA. EI TARVITA SIIS MITÄÄN TÄYTÄNTÖÖNPANOA; YHTEYS TUOMIOISTUIN PÄÄTÖKSEN KANSSA POLIISIIN, JOKA NOUTAA
LAPSET "ÄIDILTÄ" VIERAANNUTTAJA "VANHEMMALTA" POIS.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pakottaako lastensuojelu

siis lastensuojelulaki viemään lapsen väkisin toisen vanhemman luo 2.n viikon välein ?? Tehty oikeuden päätöksellä mustaa valkoisella että niin täytyisi toimia. Vaan 4v itkee ja selvästi peloissaan.. ?? Lapsi on kehityksessä hieman ikäistään jäljessä.. n. 2.5 v. tasolla, vaan ei ns.kehitysvammainen. Tuo selvästi esiin ettei tahdo lähteä viikonlopputapaamisiin. On minulla päivisin hoidossa, joten olen mukana `ns. sivullisena paikan keskellä´.. voinko puuttua/tehdä jotain??

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta