Olen ihan kiinni sinussa

Oletkietoutunutminuun

En pysty mitenkään vastustelemaan tätä tunnetta. Joskus se pelottaa, kun tajuaa, että jalat ovat kuin liimaantuneet paikoilleen...Jos yritän peruuttaa, ne eivät liikahdakaan. Ainoa tie on kulkea sinua kohti ja pääsen liikkeelle. Olen täysin pihkassa, yltä päältä. Olen niin kyllästetty ajatuksilla sinusta, etten voi muuta kuin myöntää, että rakastan sinua ja haluankin vain olla lähelläsi. Tämä on, mitä tämä on, hulluutta. Olen menettänyt järkeni tässä... En voi, enkä halua järkiintyäkään enää. Haluan vain, että olet kanssani. Haluan vain ajatella sinua.

58

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää_hulluutta

      Jatka eteenpäin ja katso mitä tulee... Onnea!

    • Oletkietoutunutminuun

      ... Se on pelkkä tunnetila. En mä tunteiden mukaan silti elä. En ole sellainen. Päivän jatkoa samoin!

      Nyt ehtii vielä tehdä juttuja ennen ukkosta, juoksulenkin ja sen sellaista :)

      • Hyvää_hulluutta

        Ajattelet ja ilmaiset tunteesi kauniisti kuitenkin. Maailma on totta ja palstalla voi purkaa syvimpiä tuntoja. Hyvää päivänjatkoa itsellesekin!


      • Oletkietoutunutminuun
        Hyvää_hulluutta kirjoitti:

        Ajattelet ja ilmaiset tunteesi kauniisti kuitenkin. Maailma on totta ja palstalla voi purkaa syvimpiä tuntoja. Hyvää päivänjatkoa itsellesekin!

        Kuule, älä määrittele minua, tunteitani tai ilmaisua. En tahdo olla töykeä, mutta tiedoksi vain, se loukkaa minua.

        Koska määrittelit minua, määrittelen minäkin sinua. Uskoisin, että sinun pitää aina tehdä asioista ja ihmisistä analyysi ja sitten toimia kuin kone johdonmukaisesti analyysisi perusteella. Tarvittaessa toimit tunteettomastikin. Tyhjää tilaa et tuohon väliin jätä.

        Aurinko pilvessä, ukkonen tulossa, nyt ehdin vielä tehdä sen lenkin.


      • Reisjärvenponnistus
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Kuule, älä määrittele minua, tunteitani tai ilmaisua. En tahdo olla töykeä, mutta tiedoksi vain, se loukkaa minua.

        Koska määrittelit minua, määrittelen minäkin sinua. Uskoisin, että sinun pitää aina tehdä asioista ja ihmisistä analyysi ja sitten toimia kuin kone johdonmukaisesti analyysisi perusteella. Tarvittaessa toimit tunteettomastikin. Tyhjää tilaa et tuohon väliin jätä.

        Aurinko pilvessä, ukkonen tulossa, nyt ehdin vielä tehdä sen lenkin.

        Saa jenkkamakkarat kyytä.. hyvä juttu


      • Oletkietoutunutminuun
        Reisjärvenponnistus kirjoitti:

        Saa jenkkamakkarat kyytä.. hyvä juttu

        Ei mulla ole sellaisia. Ponnistusvoimaa on kyllä. Naiseksi aika lihaksikkaat jalat, niin että takareidet erottuu ja melko kiinteä vatsa.


      • SyvälammenSukeltajatRy
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Ei mulla ole sellaisia. Ponnistusvoimaa on kyllä. Naiseksi aika lihaksikkaat jalat, niin että takareidet erottuu ja melko kiinteä vatsa.

        Kuulostaa hyvältä.. suorastaan herkulliselta..


      • Oletkietoutunutminuun
        SyvälammenSukeltajatRy kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä.. suorastaan herkulliselta..

        ;) hmph


      • eiihanniinsyvällä
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        ;) hmph

        Tuo ei ollut sitten multa, vaikka herkku oletkin ; D)).


      • olenkietoutunutsinuun
        eiihanniinsyvällä kirjoitti:

        Tuo ei ollut sitten multa, vaikka herkku oletkin ; D)).

        Toivottavasti me nyt kuljetaan toisiamme kohti.


      • eiihanniinsyvällä
        olenkietoutunutsinuun kirjoitti:

        Toivottavasti me nyt kuljetaan toisiamme kohti.

        Niimpä, vaikka jänskättääkin 😙


      • olenkietoutunutsinuun
        eiihanniinsyvällä kirjoitti:

        Niimpä, vaikka jänskättääkin 😙

        Et arvaakkaan kuinka paljon jänskättää =o


      • Oletkietoutunutminuun

        Joku voisi tällaisten väliintulijakommenttien jälkeen ajatella näinkin: Miksihän nämä ei pysy siellä omassa ketjussaan toivottelemassa huomenia ja selittämässä sääilmiöitä, sitä mietin joskus. Tyyli on niin tunnistettava ja omaan silmään ärsyttävä. Itse ainakin toivoisin, ettei tulis mun perseeseen kii lässyttään ja sotkeen yhtään ketjuja. Yritän olla kärsivällinen, mutta jossain se raja v.ttu täälläkin menee. Kukahan se joku on? Ei ole rautalankaa, mutta joku voisi vääntää siitäkin.

        Onhan niitä lapsiakin täällä tietenkin. Ehkä niitä pitää ymmärtää ja ymmärrän tietenkin jos tietäisin.


      • eiihanniinsyvällä
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Joku voisi tällaisten väliintulijakommenttien jälkeen ajatella näinkin: Miksihän nämä ei pysy siellä omassa ketjussaan toivottelemassa huomenia ja selittämässä sääilmiöitä, sitä mietin joskus. Tyyli on niin tunnistettava ja omaan silmään ärsyttävä. Itse ainakin toivoisin, ettei tulis mun perseeseen kii lässyttään ja sotkeen yhtään ketjuja. Yritän olla kärsivällinen, mutta jossain se raja v.ttu täälläkin menee. Kukahan se joku on? Ei ole rautalankaa, mutta joku voisi vääntää siitäkin.

        Onhan niitä lapsiakin täällä tietenkin. Ehkä niitä pitää ymmärtää ja ymmärrän tietenkin jos tietäisin.

        Niin ketjussa yleensä pysytään, mutta kannattaako koko saitti vallata eri nimimerkeillä? ; D))
        Mutta hauskaa että käyt lukemassa ketjuani : ) ja varmaan poistelet myös tekstejä ; D)). Kyllä sinutkin tunnistaa täältä, vaikkakin yrität muutella kirjoitus tyyliä : D.


      • Oletkietoutunutminuun
        eiihanniinsyvällä kirjoitti:

        Niin ketjussa yleensä pysytään, mutta kannattaako koko saitti vallata eri nimimerkeillä? ; D))
        Mutta hauskaa että käyt lukemassa ketjuani : ) ja varmaan poistelet myös tekstejä ; D)). Kyllä sinutkin tunnistaa täältä, vaikkakin yrität muutella kirjoitus tyyliä : D.

        Se joku ei varmaankaan tarkoittanut sinua. Ei vain tykännyt, että naiset tulee sivusta kommentoimaan liian intiimisti ja samankaltaisella tyylillä. Sujuvasti sitten alkaa sanaileen ikään kuin sinuna. Kai tuossa pitää olla selvempi heti alkuun, nainen kirjoittaa miehestä jne.

        Olet oikeassa tuossa nimimerkkiasiassa...
        Yritän parantaa tapani. En ole poistanut mitään, ei ole sellaisia valtuuksia ja kyllä jotain täältä käyn lukemassakin :)


      • Oletkietoutunutminuun

        Joku oli liian ankara varmasti tuossakin. Pitäisi aina jaksaa ymmärtää, että harva tahallaan sotkee asioita, on vain kaipuussaan niin sokea.

        Eikä tuo niin vierasta ole itsellekään ;) ja kärsivällisesti toiset jaksoivat sietää monenlaista tötöilyä ;D


    • Luomtolääkitsee

      Pihka on hyvä lääke. Toivottavasti se parantaa sut

      • Oletkietoutunutminuun

        ... kommenttisi tuntuu kipuna (kuiskaan)

        En tarvitse parantumista.


    • Sydänhymiö

      Kaunein kirjoitus aikoihin.
      Niin vähän olen enää täällä..
      Kaivatulle lämmin ajatus iltaasi..
      Ehkä me joskus vielä nähdään ja
      jollei, jäät sydämeeni..
      <3
      Kauniita unia..

      • Oletkietoutunutminuun

        Kiitos
        Sinä rakastat häntä, se on kaunista lukea.


    • Oletkiinniminussa

      Kirjoitan vain omalla nimimerkilläni tähän ketjuun.

      • Oletkietoutunutminuun

        Siis tällä pikku korjaus 😁


      • hhtt

        Herää!


      • Oletkietoutunutminuun
        hhtt kirjoitti:

        Herää!

        Kohta alan nukkumaan. Ei ole heräämisen aika nyt.
        Muutaman jutun ehkä vielä ja sitten
        good night Zzz


      • Oletkietoutunutminuun
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Kohta alan nukkumaan. Ei ole heräämisen aika nyt.
        Muutaman jutun ehkä vielä ja sitten
        good night Zzz

        Niin ja kisoja katson toisella silmällä...


      • Sydänhymiö

        Kauniita unia...
        <3
        Nyt nukkumaan...
        Oot rakas!


      • Oletkietoutunutminuun

        Kauniita unia sinnekin
        En tunne sinua,
        mutta rakkaitahan ne kaikki rakkaat ovat toisilleen


      • olenkietoutunutsinuun
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Kauniita unia sinnekin
        En tunne sinua,
        mutta rakkaitahan ne kaikki rakkaat ovat toisilleen

        Tässä on kyllä paljon tuttua tässä ketjussa.. mutta myös jonkin verran sellaista mikä kumoaa mahdollisuuden. Toivotan silti hyvää yötä sinne :*


      • Oletkietoutunutminuun
        olenkietoutunutsinuun kirjoitti:

        Tässä on kyllä paljon tuttua tässä ketjussa.. mutta myös jonkin verran sellaista mikä kumoaa mahdollisuuden. Toivotan silti hyvää yötä sinne :*

        Minä en ole ajattelemasi ihminen varmasti, tämä on päivän selvää. Hän kirjoittaa eri tavalla.

        Täällä harhaillessa mieli voi tehdä tepposet, eikä se haittaa, mutta et liity myöskään minuun mitenkään. Voit ottaa itsellesi muita vastauksia ketjusta tietenkin, mutta tämä on totuus.


    • Mielestäni voisit tutustua häneen ja puhua kevyt mielin. Ehdota vaikka näkemistä ja ajan myöten kerrot tunteistasi. Kannattaa selvitellä tämän, niin on mahdollisuus onnistua. Ymmärän, että pelottaa ja ujostuttaa, mutta tämä on myös palkitsevaa. Kokeile, niin näet miten hän reagoisi tähän.

      • Oletkietoutunutminuun

        Tuota en koskaan tee. Neuvosi on hyvästä sydämestä, mutta minulla ei ole sellainen tavoite.


      • sivustahuutelija
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Tuota en koskaan tee. Neuvosi on hyvästä sydämestä, mutta minulla ei ole sellainen tavoite.

        Saanko kysyä oletko ollut hänen lähellään koskaan?


    • LuonnonJuoni

      Järkeä järjettömään rakkauteen. Rakastuminen on kemiallinen reaktio: keho alkaa tuottaa amfetamiinin kaltaisia huumeita, jotka kaappaavat aivojen komentokeskuksen. Järki lakkaa toimimasta ja aivoihin ei mahdu oikeastaan muuta kuin rakkauden kohde. Mitään et voi. Varatutkaan eivät ole turvassa näiltä luonnonlaeilta.

      • Oletkietoutunutminuun

        Kyllä, se on äärimmäisen vahva tunne.


    • LuonnonJuoni

      Rakastumisen tunteelle ei voi mitään, mutta se tunne käsitellään oman pään sisällä. Koska se olisi suuri tragedia, jos saisit sen, mitä sydämesi halajaa.

      • höpöhöpöhöpöjjoo

        Ai niinkö? Minusta rakkaus ei ole tragedia. Päinvastoin sehän tuottaakin hyvän olon hormoneja.


      • Oletkietoutunutminuun

        Niin, sinä ymmärrät.


      • Oletkietoutunutminuun
        Oletkietoutunutminuun kirjoitti:

        Niin, sinä ymmärrät.

        Kommentti siis LuonnoJuoni - nimimerkille.


    • Oletkietoutunutminuun

      Minä ajattelen sinua heti herättyäni. Mieleni on matkannut koko yön sinun luoksesi. Olen sinun lähelläsi aina. Oloni niin kuin tyyni vesi, rauha.

      Miten paljon olen odottanutkaan sinua. Olen jokaisena päivänä ajatellut, muistanut. Odotan hamaan loppuun asti, jos pääsisin samaan maahan lepäämään. Onko sieluni sinun kanssasi silloinkin, kietoutuneena yhteen, vapaana taivaassa.

      Minä tahtoisin vain nähdä sinun hymysi. Silmiisi tahtoisin jäädä, pysähtyä. Minä tahtoisin rakastaa sinua aamuisin, pitää huolta sinusta. Pitää huolta sydämestäsi, sillä olen odottanut sinua enemmän kuin ketään muuta ihmistä. Olen odottanut sinua koko elämäni.

      Rakasta minua tänäänkin, rakasta niin etten muista odotustani, enkä muista kuka olen ja mitä tarvitsen. Rakasta kaipaukseni hiljaiseksi, sillä sinun syliisi minä jään. Minun nimeni huulillasi, sieltä minä sanasi juon. Sinun kosketustasi haluan, haluan minä, niin haluan. Minä sinua helliä haluan. Minä sinua rakastan.

    • Oletkietoutunutminuun

      Kuvittelen kosketuksesi, hymysi, ihosi lämmön, sinut vierelleni raukeana, onnellisena. Kuvittelen paljon asioita, varastan mielikuvia. Minä onneton varas.

      Tunnen lämpösi ihollani jokainen päivä, en tiedä, missä olet, mutta kosketuksesi on ihollani, kuvitteletkohan sinäkin.

    • Olenkintehnytniin

      Minusta tuntuu, että voin kertoa sulle kaikkea, salaisuuksiani ja herkimpiä asioitani.

      • silmätselällään

        Sehän se tokikin kannattaa. Täällä niitä lukee moni silmäpari.


      • Oletkietoutunutminuun
        silmätselällään kirjoitti:

        Sehän se tokikin kannattaa. Täällä niitä lukee moni silmäpari.

        Tunteet ovat yhteisiä, tuntemuksetkin. Niihin voi jokainen halutessaan samaistua.
        Ihmiset jakavat asioitaan toisilleen jossain toisaalla ehkä....
        On siis mahdollista, että joku on jollekin joskus jossakin jostakin asioista avautunut.
        En voi tietää.


    • Oletkietoutunutminuun

      Mietin kohtaamista... silmiäsi, olisiko niissä samaa ilkikurisuutta ja vakavuuttakin kuin silloin joskus. Huuliasi ajattelen. Katseeni, se pysähtyi siihen.

      Tuntisitkohan samaa kaipausta, haikeutta ja innostusta kuin itse uskoisin tuntevani.
      Olisiko katseesi lämmin virta, jota pitkin uisit kohti ja niin liki, että aistisin vain läsnäolosi ja vartalosi ääriviivat. Muistan tunteeni läheisyydestä, intensiivisen tunteen sinusta. Muistatkohan sinä, onko se muistisi kuvissa. Olenko minä siellä sinun lähelläsi, sydämesi vieressä. Tunnetkohan sen saman läheisyyden, sydämen vieressä. Siellä se on, sen lämmön tunnen edelleen.

    • Justeekämelkeen

      Sinä kirjoitat ihan huikaisevan kauniisti. Kuvaamasi tunteet ovat tuttuja, mutta en ikinä osaisi sanoittaa niitä noin. Olipa ilo lukea tällaista, ihan sydämessä läikähti.

      • Oletkietoutunutminuun

        Sinä totta tosiaan kehut minua hyvin!
        Ehkä oletkin laululintu, pohdin itsekseni vain. Se yön laulaja, joka vangitsee kuuntelijan nauliintuneena paikoilleen. Niin imartelee lintu lauluin suvea kesäyön hämärässä, sitähän aivan ilokseen kuuntelee.


      • Oletkietoutunutminuun

        Tosiasia on, en osaa kehuja vastaanottaa, joten turha niitä on minulle antaakkaan, hukkaan heitettyjä sanoja vaan. Niin turhaa.


      • Justeekämelkeen

        Opettelet. Sanot alkuun vain kiitos ja jatkat murinaasi. Kyllä se helpottuu. Ei sua kukaan turhaan kehu, voit olla varma.


      • Oletkietoutunutminuun
        Justeekämelkeen kirjoitti:

        Opettelet. Sanot alkuun vain kiitos ja jatkat murinaasi. Kyllä se helpottuu. Ei sua kukaan turhaan kehu, voit olla varma.

        Otitko itseesi? Pinnan alta löytyvät tunteet ovat paljon kiinnostavampia ;D

        Kiitos paljon


      • Justeekämelkeen

        Höpsis. Eli en. Pinnan alla paljon, mutta se ei tuosta väräjä.
        Kelpo suoritus :)


      • Oletkietoutunutminuun
        Justeekämelkeen kirjoitti:

        Höpsis. Eli en. Pinnan alla paljon, mutta se ei tuosta väräjä.
        Kelpo suoritus :)

        Ajoitus on kaiken a ja o. Taidat tietää sen.
        On ollut hyvä päivä :))) Ketä minun on kiittäminen vallan kohteliaista sanoista?


    • Oletkietoutunutminuun

      Aamun tunteina muistan sinut. Hetket, jolloin etäännyit. Lopulta tylyys kertoi enemmän rakkaudestasi kuin hellyys. Kovuutesi kertoi tunteistasi enemmän kuin yksikään huomionosoitus. Unohdit, että muistan silmiesi notkelmassa suojaisan poukaman, jossa hellyys virtaili valtoimenaan. Etäisyydessä puhuit hiljaa rakkaudesta ja kirvelevästä kaipuusta, sanoitta. Kyllä minä tiesin sen, rakastin sinua sellaisena kuin olit, kaiken aikaa.

    • Oletkietoutunutminuun

      Tämä oli omistettu sinulle J-mies.
      Green eyes, muistan sen. Sitä kuunnellen. Sinut todella halusin, eikä sen koskaan pitänyt mennä niin, että tiellämme erottiin.
      Nyt hyvää yötä

      https://m.youtube.com/watch?v=whqebes2EFo#

    • Oletkietoutunutminuun

      Lipsautin ihan pikkuruisen valkoisen valheen tossa yön tunteina ;)
      Ei se ole J-mies, vaan M-mies. Ihana M. Haluaisin kaivata J-miestä, mutta minkäs sille tekee, kun ei onnistu.

    • Oletkietoutunutminuun
    • Girlille
    • Oletkietoutunutminuun
    • Aplta

      Tämä palsta on täysin turha, eikä näillä jutuilla ole mitään tekemistä aidon rakkauden kanssa. Tämä on pelkkää teatteria, halpaa huvia.

      Mä lähden rakastamaan nyt :)

      Kiitos ja hyvästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe