ylistys naisten ejakulaatiolle

jarsse78

No niin kaikki arvon naiset kertokaapa mitä pidätte omasta ejakuloinnista onko se noloa vai mahtava osa seksileikkejä☺ja mitä miehet on pitäneet siitä. itselle se on melkoinen unelma et pääsis leikkii naisen kanssa jolla on kyseinen ominaisuus 😁ois hienoa nuolla niin et sais toisen laukee naamalle nesteiden kera😜😝😋

94

3370

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitäonkinaikaa

      Ei se ainakaan nuorten miesten ( /-20) mielen ollut vaan kauhistus.. itse ainakin ensimmäisen kerran ejakuloin juuri suu seksissä arvaamatta.. kumppani kauhistu ja sai kyllä nolostelun päälle.

      • Jarsse78

        Ai oot vaan ollut vääränlaisen kaverin kanssa touhuilee 😥ite oisin ollut Into piukeena mut ei Oo tullut vastaan kumppani jolla Ois kyseinen ominaisuus 😞etkai Oo ite alkanut aristamaan ejakulointia ku otsikossa lukee et siitä onkin aikaa?meinaa jos löydät kumppanin joka pitää märemmistä leikeistä ni siitä vois tulla tosi hauskaa😜😁😘


      • Ladybellis

        Itse ejakuloin todella voimakkaasti, monta kertaa seksin aikana. Yhtään negatiivista kommenttia en ole asiasta saanut, päin vastoin. Ja hyvä niin, enhän mä sille itse mitään mahda. ;D


      • Jarsse78

        👍👅kuulostaa Kyl tosi hyvältä👌 Just tuollaisen kanssa Ois varmaan mahtavaa leikkiä ottaisin Kyl kaikki kans vastaan mitä tulee 😁parasta Ois ku makais ite selällään ja nainen naaman päälle kunnon kielikylpy ja sit antaisi tulla kaasulle vaa👅👄😁


      • Anonyymi

        Minulla taas ihan toisen lainen kokemus
        Eka kerta kimpassa,se että multa otettiin pikkarit pois. Se nolottaa että mua ei päästetty pesee jalkojen väliä,ja valui kiimaan aika kauan kun mua pyöritettiin ja tiesin mihin se johtaa.
        Tuoksuin varmasti aika vahvasti tytölle.
        Kun kieli sitten kosketti varovasti kiemurtelin alkoi,en kestänyt kolmen miehen nuolemisia
        Kiljui lopettamaan että multa tulee pissat.
        Ei nuolemista lopetettu vaan mut otettiin kiinni ja levitettiin. Olisin varmasti potkut mutta nyt olin kiinni ja tiukasti. En tiennyt mitä se oli ,tuntui että menee taju,vapisin, kiljuin, kirosin.
        Pylly oli tulessa, ja selkä meni Kaarelle, sitten se tapahtui.
        Ainakin sitä oli iso lammiko lattialla pöydän vierellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas ihan toisen lainen kokemus
        Eka kerta kimpassa,se että multa otettiin pikkarit pois. Se nolottaa että mua ei päästetty pesee jalkojen väliä,ja valui kiimaan aika kauan kun mua pyöritettiin ja tiesin mihin se johtaa.
        Tuoksuin varmasti aika vahvasti tytölle.
        Kun kieli sitten kosketti varovasti kiemurtelin alkoi,en kestänyt kolmen miehen nuolemisia
        Kiljui lopettamaan että multa tulee pissat.
        Ei nuolemista lopetettu vaan mut otettiin kiinni ja levitettiin. Olisin varmasti potkut mutta nyt olin kiinni ja tiukasti. En tiennyt mitä se oli ,tuntui että menee taju,vapisin, kiljuin, kirosin.
        Pylly oli tulessa, ja selkä meni Kaarelle, sitten se tapahtui.
        Ainakin sitä oli iso lammiko lattialla pöydän vierellä.

        Neljä vuotta vanha.


    • Siitäonkinaikaa

      Kyl se vaan muistijäljen jättää ja ryhtyy aristelee etenkin suuseksissä.. vaikka onkin upea tunne ja täydentää nautintoa aktin/ omankivan aikana.. varmasti oikeassa seurassa hyvinkin hauskaa. :)

      • Jarsse78

        Siis varmasti olisi hauskaa 😀ite rakastan suuseksiä ja jaksan nuolla vaikka kuinka kauan ja jos siitä saisi vielä järkättyä naiselle sellaisen orgasmin et rupeis ejakuloimaan ni se Ois nättii 😍tuleeko sulta paljonkin jos kerran aristelet sitä?Entä kui vanha oot ku kirjottelet et on paljon aikaa ja oot alkanut aristamaan ejakulointia😔😀


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Siis varmasti olisi hauskaa 😀ite rakastan suuseksiä ja jaksan nuolla vaikka kuinka kauan ja jos siitä saisi vielä järkättyä naiselle sellaisen orgasmin et rupeis ejakuloimaan ni se Ois nättii 😍tuleeko sulta paljonkin jos kerran aristelet sitä?Entä kui vanha oot ku kirjottelet et on paljon aikaa ja oot alkanut aristamaan ejakulointia😔😀

        Kuulostaa kyllä hienolta.. :)
        Kyl sitä nestettä vähemmän tulee kun sitä arastelee..mut joskus jos pikkusievässä saa kunnon nuolennan niin tulee "valahtaen" lakanat vaihtoon tyylillä.. oma mies ei vaan hirveemmin siitä pidä.. :D
        Vanhaksi en kyllä vielä itteeni luokittele 30 lasissa..vielä ennättää hyvin opettelee nauttii "ominaisuuksistaan"..


      • Jarsse78

        Ja Mulla taas kumppani ei omaa kyseistä taitoa vaikka yrittänyt Oon kaikin tavoin 😥miehelläs ei sit Oo ainakaan fetissiä siihen suuntaan harmi sulle jos itsekin pitäisit siitä että saa estoitta laueta vaikka toisen naamalle niin halutessasi 😂itellä on "Pikku" fetissi noihin märkiin leikkeihin ja tulisin varmaan hulluksi ku pääsisi joskus nautiskelemaan oikein kunnolla👅😉


      • Jarsse78

        Kai miehes sentään selvinpäinkin antaa suu hoitoo eikä vaan pikkusievässä?😕ite ainakin pidän niin paljon siitä että koko naama tekis mieli upottaa sinne 😂se on ihan parasta ku nainen nauttii ja kiemurtelee kun kieli tekee töitä 👅tuohon Just palkinnoks Ois kunnon ejakulointi paikallaan🙊mut ny o lähettävä muihin töihin😀😀


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Kai miehes sentään selvinpäinkin antaa suu hoitoo eikä vaan pikkusievässä?😕ite ainakin pidän niin paljon siitä että koko naama tekis mieli upottaa sinne 😂se on ihan parasta ku nainen nauttii ja kiemurtelee kun kieli tekee töitä 👅tuohon Just palkinnoks Ois kunnon ejakulointi paikallaan🙊mut ny o lähettävä muihin töihin😀😀

        No joo ei taida olla fetissiä miehelläni märkiin leikkeihin.. 😂 suuseksi on muutenkin niin hankalaa kun nauttiessä menee niin märäksi ja toinen ei siitä tulvasta naamallaan pidä.. no onneksi löytyy niitä vaihtoehtoja..😉
        Joskus vieraalta saanu kunnon nuolennan..ei fetissiä hällä..mut ei pahastunutkaan märkyydestä.. vaati kyllä sitkeyttä mieheltä et omapää anto rentoutua ja nauttia suuseksistä estoitta.. onneksi meitä on monenlaisia ja mieltymyksiä myös.. 😊


      • Jarsse78

        Joo Varmaan aika paljon helpompi Sulla jos tiedät et mies nauttii märkyydestä 😂mikäköhän siinä on että harvemmin saa partnerin jonka kanssa kävis mieltymykset yhteen😥sit on aina tuo vaihtoehto käy vieraissa mut aina on palaaminen tylsään arkeen😣ehkä sit seuraavas elämäs löytää jonkun😁sitä vaa miettii et kui hauskaa oli ihmisen kans ku homma pelais ja vois leikkii kaikkeen kivaa😚😉


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Joo Varmaan aika paljon helpompi Sulla jos tiedät et mies nauttii märkyydestä 😂mikäköhän siinä on että harvemmin saa partnerin jonka kanssa kävis mieltymykset yhteen😥sit on aina tuo vaihtoehto käy vieraissa mut aina on palaaminen tylsään arkeen😣ehkä sit seuraavas elämäs löytää jonkun😁sitä vaa miettii et kui hauskaa oli ihmisen kans ku homma pelais ja vois leikkii kaikkeen kivaa😚😉

        Se on kyllä jännä kuin vain aina jotain jää puuttumaan siitä "täydellisestä" kumppanista, lieneekö sitä olemassakaan. Eikä varmasti oikea ratkaisu ole käydä vieraissa mut välillä sitä vaan erehtyy seikkailemaan. 😎Vieraissakin useasti halutaan lähes suoraan sisään ku tajutaan et tosi märkää on.. et kyhl ne vaan harvassa on jotka haluaa/uskaltaa/ osaa suuseksiä märemmän naisen kansaa.. tai sitten olen vaan sattunut "väärien" tyyppien seuraan.. 😂


      • Jarsse78
        Siitäonkinaikaa kirjoitti:

        Se on kyllä jännä kuin vain aina jotain jää puuttumaan siitä "täydellisestä" kumppanista, lieneekö sitä olemassakaan. Eikä varmasti oikea ratkaisu ole käydä vieraissa mut välillä sitä vaan erehtyy seikkailemaan. 😎Vieraissakin useasti halutaan lähes suoraan sisään ku tajutaan et tosi märkää on.. et kyhl ne vaan harvassa on jotka haluaa/uskaltaa/ osaa suuseksiä märemmän naisen kansaa.. tai sitten olen vaan sattunut "väärien" tyyppien seuraan.. 😂

        Väärien kans varmaan oot touhuillu 😊ite nauttisin just tosi märästä pelistä antaisin kyl sellasta kielikylpyy et oksat pois 😂😂ois hienoo ite maata selällään ja nainen istuisi naaman päällä ja valuis naamalle siis tulis oikee kunnol nii et lentäisi nesteet vaan 😝😘


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Väärien kans varmaan oot touhuillu 😊ite nauttisin just tosi märästä pelistä antaisin kyl sellasta kielikylpyy et oksat pois 😂😂ois hienoo ite maata selällään ja nainen istuisi naaman päällä ja valuis naamalle siis tulis oikee kunnol nii et lentäisi nesteet vaan 😝😘

        Tekstien rohkaisemana päädyinkin keskustelemaa ja anelemaa mieheltä suuseksiä iha kokeeksi vain.. no ei oo vielä tärpänny.. enkä kyllä muista millo ois näi vaivaantunutta ollu sängyssä.. kyl se vaan taitaa vaatii sen himon märkään pimppaan et saa jotenki nautintoa aikaiseksi..
        Täs nyt kävi sit niin et lähti haluamaan lisää makuuhuoneen puolelle ni jäi kokonaan ilman.. ei voi kun koomisesti nauraa ja "ottaa ohjat omiin käsiin"
        Nm.nyt sit orgasmikin hukassa


      • Täs olis auttava mies jos satut oleen pirkanmaalta mitä märenpi sen ihanempi nuolla loppuun asti


      • Jarsse78
        Siitäonkinaikaa kirjoitti:

        Tekstien rohkaisemana päädyinkin keskustelemaa ja anelemaa mieheltä suuseksiä iha kokeeksi vain.. no ei oo vielä tärpänny.. enkä kyllä muista millo ois näi vaivaantunutta ollu sängyssä.. kyl se vaan taitaa vaatii sen himon märkään pimppaan et saa jotenki nautintoa aikaiseksi..
        Täs nyt kävi sit niin et lähti haluamaan lisää makuuhuoneen puolelle ni jäi kokonaan ilman.. ei voi kun koomisesti nauraa ja "ottaa ohjat omiin käsiin"
        Nm.nyt sit orgasmikin hukassa

        Hih😂no sorry ei Kyl ollut tarkoitus kirjottelul viedä sult orgasmia😢mut mieheltä ei Kyl pidä anella nuolentaa 😤Kyl miehes o joku vika jos ei nauti naisensa maukkaimmast osasta 😨koska se vaan on asia mitä pitää vaalia ja pitää hyvänä ja antaa sellaista kielikylpyy et nainen räjähtää naamalle mitä kosteemmin sitä parempi 😜Sun mieheskö sut sai vaivaantumaan?Kyl tosi sääli et ei osaa arvostaa kaltaista naista😣


      • Siitäonkinaikaa
        jou24 kirjoitti:

        Täs olis auttava mies jos satut oleen pirkanmaalta mitä märenpi sen ihanempi nuolla loppuun asti

        En ole pirkanmaalta..paljo kauempaa pohjoisesta..


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Hih😂no sorry ei Kyl ollut tarkoitus kirjottelul viedä sult orgasmia😢mut mieheltä ei Kyl pidä anella nuolentaa 😤Kyl miehes o joku vika jos ei nauti naisensa maukkaimmast osasta 😨koska se vaan on asia mitä pitää vaalia ja pitää hyvänä ja antaa sellaista kielikylpyy et nainen räjähtää naamalle mitä kosteemmin sitä parempi 😜Sun mieheskö sut sai vaivaantumaan?Kyl tosi sääli et ei osaa arvostaa kaltaista naista😣

        Heh rohkasevaahan tämä keskustelun avaaminen vaan on! Hyvä juttu!😉
        Ei koe itseään ihan hölmöksi haaveillessaan uudestaan märistä touhuista...
        Testaus vaan kotona ei ihan onnistunut..vaivaantui vaan kun näki ettei jalkojen välissä häärivä pitänyt siitä.. jospa joskus kokeilis kasvojen päälle istumista niin ei tartteis miehen välttämättä olla kuin "väline" nauttimiseen.. 🤔
        Ehkä märistä leikeistäkin voi oppia nauttimaan..🤔


      • Jarsse78

        Nii Kai kaikkea voi oppia👅mut voi että ku kuulostaa hyvältä tuo kasvojen päällä istuminen🙌tulisin Kyl ite ihan hulluks käsittelyssäs 🙊ja mun kieli ei pysyis kurissa vaan nuolis Kyl kummatkin reiät nii huolella et saisit räjähtää mun naamalle😵ei tuollaista kaveria pitäis päästää häärimään jalkoväliin😬kuinka korkealla pohjoisessa oot?jos joskus työt sinne päin ni mun pitää tulla auttaa suo ongelmassa😁😂


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Nii Kai kaikkea voi oppia👅mut voi että ku kuulostaa hyvältä tuo kasvojen päällä istuminen🙌tulisin Kyl ite ihan hulluks käsittelyssäs 🙊ja mun kieli ei pysyis kurissa vaan nuolis Kyl kummatkin reiät nii huolella et saisit räjähtää mun naamalle😵ei tuollaista kaveria pitäis päästää häärimään jalkoväliin😬kuinka korkealla pohjoisessa oot?jos joskus työt sinne päin ni mun pitää tulla auttaa suo ongelmassa😁😂

        😂 ongelmassapa hyvinkin...😂
        Kainuusta nyt kirjoittelen, eikä tänne taida kukaan juuri sattumoisin tulla..
        Räjähtämisestä naamalle on kyllä nyt taas tulossa fantasia.. pitänee ryhtyä sopivaa seuraa etsimään tai edes nauttien omasta kivasta estoitta miehen katsoessa..sekin jo helpottaisi..kiihottaisi.. jos mies suostuisi leluilla kiihottamaan loppuun asti.. 🤔


      • jarsse78

        Tykkääkö miehestä sentään seurata toimitusta vierestä?😮luulis jos jaksaa Katella ni iskis kiinni kanssa😀kyllä itellä alkaisi hiki valuu ja ois pakko käydä kiinni maistelemaan herkkuja👅👄😂 miten se voi ollakin niin että oman kumppanin kanssa ei vaan nää jutut täsmää😢ois se varmaan aikamoista ilotulittelua jos kaksi ihmistä jolla fetissit kohtaa tapais eikä tarttis miettii mitä toinen ajattelee jos oon nyt niin märkä vaan tietäis et tuo toinen rakastaa sitä ja odottaa vielä etois tulos märkä purkaus kasvoille ja kiihottuu siitä vaan lisää😁😂 ja hyvää fantasiaa oot kehittelemäs😁😜eikä sitä koskaan tiedä vaikka työt sinnekin päin suuntautuisi kun ympäri suomeen paikan menee mutta ei kyl ny tiedossa 😭mut jos sielpäin liikun ni kyselyyn täältä kautta listan et MIS oot😘


      • jarsse78

        Mahtava tää ennakoiva tekstinsyöttö 😱😁😁


      • Siitäonkinaikaa

        Ennakoiva tekstin syöttö on kyllä hyvä.. 😂 Meillä harrastetaan domino leikkejä puolin ja toisi...itse useammin se alistettu mutta mutta..siihen dominointiin tuo katsominen voisiki sopia hyvin.. eli vielä harkinnan tasolla ei toteutunut..
        Ilotulittelu fetissistä pitävän kanssa olisi kyllä mahtavaa.. 😉 toki jos tulee paineita niin eihän ejakulointi silloin tule ainakaan itsellä.. rentoa nautiskelua estoitta nesteistä.. voisi päätyä molempien tyydytykseen.. 😍


      • jarsse78

        Mitäs dominointi pitää teillä sisällään?toisen alistamista,piiskausta vai sitomista😮en oo ITE koskaan leikkinyt noita juttuja mutta ois tietysti ihan mielenkiintoista olla toisen alistettuna tai alistaa toista esim.sitoa toinen johonkin kiinni ja nuolla niin kauan et toinen melkein kärsii ja huutaa orgasmien kourissa ja kaikki valahtaa alle😁👅👅👅 no mutta kappas kyl näis mun kirjoitteluissa vaan paistaa läpi tuo fetissi noihin märkiin leikkeihin🌊🙊no ei kai sekään niin huono oo tietääpähän mistä pitäisi kun vaan kumppanin löytää näihin leikkeihin😂ja mitä tulee tohon et vieraan kanssa Lähtis koettaa valtavia orgasmeja ni voi olla et jännitys veis ainakin parhaan terän,mutta muutaman tapaamisen kerran jälkeen se ois varmaan ihan muuta kun ei tarttis jännittää 😂itteäni ainakin kiihottaa jo pelkkä kirjoittelu saman henkisen naisen kanssa😘😍


      • Siitäonkinaikaa
        jarsse78 kirjoitti:

        Mitäs dominointi pitää teillä sisällään?toisen alistamista,piiskausta vai sitomista😮en oo ITE koskaan leikkinyt noita juttuja mutta ois tietysti ihan mielenkiintoista olla toisen alistettuna tai alistaa toista esim.sitoa toinen johonkin kiinni ja nuolla niin kauan et toinen melkein kärsii ja huutaa orgasmien kourissa ja kaikki valahtaa alle😁👅👅👅 no mutta kappas kyl näis mun kirjoitteluissa vaan paistaa läpi tuo fetissi noihin märkiin leikkeihin🌊🙊no ei kai sekään niin huono oo tietääpähän mistä pitäisi kun vaan kumppanin löytää näihin leikkeihin😂ja mitä tulee tohon et vieraan kanssa Lähtis koettaa valtavia orgasmeja ni voi olla et jännitys veis ainakin parhaan terän,mutta muutaman tapaamisen kerran jälkeen se ois varmaan ihan muuta kun ei tarttis jännittää 😂itteäni ainakin kiihottaa jo pelkkä kirjoittelu saman henkisen naisen kanssa😘😍

        Meillä dominointi on juurikin tuota. Kivun alistamisen ja nautintojen välimaastoa välillä rajummin välillä kiusoitelle kaikkia reikiä jne.. itse saankin parhaimmat kikisit juuri silmät sidottuna.. 😎 kannattaa kokeilla jos vain houkuttaa/kiinnostaa...
        Se mitä kirjoitit dominoinnista niin oihh.. jopa pelkästään lukien pikkarit valahtaa märäksi.. 😉toteutuksessa saatta vähä kaikenlaista valahtaa jos olisi lupa iha todella nauttia.. 😅🙃
        Toi kyllä on ihan totta et hyvä tietä mistä pitää.. itse pidän kokeiluista ...vielä ei ole tullut vastaa juttua mitä ei voisi kokeilla..kaikista ei toki aina nauti..mut ei voi tietää enenkuin kokeilee.. 😉


      • jarsse78

        No huh huh oon kyl niin samoil linjoilla😄annoitko ymmärtää et pikku tai isokin pisuttelu käy sulle, kirjoitit vaan et jos lupa todella nauttia ni saattaa vähä kaikenlaista valahtaa? Munsta menee oikeestaan samaan kategoriaan😯😂oon kan s saman henkinen et kaikkeen tekis mieli koittaa ja pitää koittaa😊mistä sitä muuten tietää mistä ei pidä😀siis aikuisten välillä😁ompas kiva kuulla et saa housut kostuu pelkällä kirjottellulla☺ei meinaa täälläkään pysyy peli aisoissa😂


      • jarsse78

        Ja kiinnostaa kyllä nuokin leikit mutta jos sanoisin kumppanil pitäisi hulluna😢on niin lakisääteinen😬sä sentää pääset jotain leikkii vaikkei ihan kaikkeen😘


      • Siitäonkinaikaa
        jarsse78 kirjoitti:

        Ja kiinnostaa kyllä nuokin leikit mutta jos sanoisin kumppanil pitäisi hulluna😢on niin lakisääteinen😬sä sentää pääset jotain leikkii vaikkei ihan kaikkeen😘

        Hurjasti mua kiinnostaa ajatus et ei haittais hyväilijää vaikka pisuttelisikin.. tämä varmaan johtuu siitä et aika lailla saan suhteessani touhuta.. mut mies vaan ei pidä neste jutuista (näin ainakin tulkitsen) ja itsekkin ollut pitkään pidättyväinen suuseksiin, etenkin kun näkee että toinen ei siitä juuri nauti.. kun ennen miestäni jo sain palautetta (negatiivistä) märkyydestä jne.. 😒vähän niinkuin kielletty hedelmö kiihottaa...😎
        Ikävää ettet pääse suhteessasi kokeilemaan erilaisia leikkejä.. 😔 uskoisin että aika turhauttavaa, jos haluja olisi enemmänkin kokeilla.. tuleeko fantasiat/ fetissit sitten muilla avuin tyydytettyä? ...utelias..
        (Juttu kyllä kohta menee sähköposti tasolle.. hui... 😨)


      • jarsse78

        Et uskomaan kuinka turhauttavaa😂eilen sain vähän vanilja seksii😁TOSI mielenkiintoista,mutta nuollessa aloin miettii tätä meidän kirjoitteluu😜siitä sain kyl tosi paljon lisäboostii ja aattelin et kumppani laukeis tosi märästi ja tulis naamalle😂arvaa kuin kävi😢lopputuloksen jo varmaan arvaatkin😂itteeni kyl kiinnostaa toi pisuttelukin jotenkin se lämmin neste pitkin vartaloo ja naamalle kanssa ois kyl jotain sellaista et järki lähtis🙊vähän vaikee on tyydyttää näitä himoja muuten kun alan leffoja katsellen ja nautiskella itsekseen😢ei sitä meinaa baarissa viitti ekana kysyy et miten ois pikku pisuttelu😁saattais tulla avarii😀ootko ITE leikkinyt Pissan KAA iteksee esim.suihkus😁


      • Siitäonkinaikaa
        jarsse78 kirjoitti:

        Et uskomaan kuinka turhauttavaa😂eilen sain vähän vanilja seksii😁TOSI mielenkiintoista,mutta nuollessa aloin miettii tätä meidän kirjoitteluu😜siitä sain kyl tosi paljon lisäboostii ja aattelin et kumppani laukeis tosi märästi ja tulis naamalle😂arvaa kuin kävi😢lopputuloksen jo varmaan arvaatkin😂itteeni kyl kiinnostaa toi pisuttelukin jotenkin se lämmin neste pitkin vartaloo ja naamalle kanssa ois kyl jotain sellaista et järki lähtis🙊vähän vaikee on tyydyttää näitä himoja muuten kun alan leffoja katsellen ja nautiskella itsekseen😢ei sitä meinaa baarissa viitti ekana kysyy et miten ois pikku pisuttelu😁saattais tulla avarii😀ootko ITE leikkinyt Pissan KAA iteksee esim.suihkus😁

        No mutta sait vkl kuitenki, hyvä! 😊 Mukava kuulla et lisäbuustia sait, ikävä kuitenki ettei kumppani tainut ihan toivomallasi tavalla innostus/nauttia..Täällä jäi pelkäksi haaveeksi koko touhu..
        Pisuttelussa itsellä on se et välillä orgasmin yhteydessä tulee samalla ihan hurja valahtamisen fiilis ja siitä johtuen pidättelyn tarve. 🙈 Kun mies ei siis pidä sotkuista/nesteistä.. se vie terää nautinnolta aika lailla.. en tiedä pidättelenkö ejakulointia ja/vai pisuttelua.. mut joskus ois kokea se kiihkon orgasmi ihan kokonaan, ilman et tartteis pidätellä mitään...😍
        Itse en baari jakkaroita ole kuluttanut vuosiin, mut voipi olla ettei ihan ensiksi pysty pisutteluista kysymään.. 😂


      • Jarsse78

        Joo eipä itsekään ihan kauheasti, mut silloin Tällöin tulee käytyä baarissakin ihmettelemässä😀kesti vähän vastailla ku pitkää päivää töissä ja kuntosalit pääl😓 mut voi vitsi ku joudut pidättelemään😭Ois varmaan sulleki aika paljon mukavampaa ku vois antaa vaan tulla ejakulaation ja pisun kans miehen pääl ku siltä tuntuu😜ottaisin Kyl niin vastaan kaikki mitä tarjotaan😁Ois aika hauskaa vaiks 69:ssä olla ja nuolla alla sit rupeis tavaraa vaan tulee, ei Kyl tulis kiire alta pois😋suihkussa ois aika helppo touhuilla noita märkiä leikkejä mut Kyl se sängyssäki onnistuu kun on vaan oikeanlaiset lakanat ettei koko sänky Kastu😁oisitko ite pisuleikeissä mieluummin antava vai ottava osapuoli?mulle kävis kumpi vaan😀Entä onko ollut Sulla ikinä miestä kenenkaa oisit pääsy leikkii näitä leikkejä?mitäköhän muut meidän kirjoittelusta on mieltä😂😂😂pitävät varmaan hulluina mut ei välii😀munsta meillä on mahtava fantasia😘😍


      • Jarsse78

        Lueskelin vielä uudelleen tuota edellistä kirjotustasi ni tuli Sellanen fiilis et sulta jää Kyl tosi paljon täydellisestä orgasmista vajaaks ku joudut pidättelemään 😢pistä miehelles Seuraavaksi kostoks koko repertuaari😂pistät sen nuolee ja räjähdät kylmästi kasvoille vaan ejakulaatiot ja pissat perään vielä nauti siis itse😂😂😂😂Älä välitä toisesta vois se olla ihmeissään😄😘


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Lueskelin vielä uudelleen tuota edellistä kirjotustasi ni tuli Sellanen fiilis et sulta jää Kyl tosi paljon täydellisestä orgasmista vajaaks ku joudut pidättelemään 😢pistä miehelles Seuraavaksi kostoks koko repertuaari😂pistät sen nuolee ja räjähdät kylmästi kasvoille vaan ejakulaatiot ja pissat perään vielä nauti siis itse😂😂😂😂Älä välitä toisesta vois se olla ihmeissään😄😘

        Voi kyllän joku pitää hulluna tekstejä ku ittekkin miettii kuinka tässä näin avoimesti kävikään... tällasesta omassa elämässä olevasts "tabusta"..🤔
        Se kyl varmasti ois nautintoa jos ei tarttein ylimääräisiä miettiä seksin aikana.. mut onneksi niitä muitakin juttuja / keinoja on, et en mä nyt aina puutteessa ole.. 😁😂
        Ajatus 69 tulemisesta ja suihkuss olisi kyllä tosi upee..kiihottava.. 👅silloin olisi minimoitu se kaikki joka voi tulla mieleen et mä en ilkee/voi tehdä tätä.. nauttia siitä hetkestä.. etenkin jos asia vielä ois keskusteluissa saanut hyväksynnän.. 😍
        Pisu leikkejä en oo päässy kokeilee koskaan, muuten kuin omassa kivassa.. mut kokeilun haluinen kylläkin.. niin vastaan ottavana kuin antavana.. 😊😉
        Mies kyllä yllättyisi jos ton toteuttaisin.. 😂 vois "kosto" olla aika suloinen kun hänen domino vuoro.. 😁😁 tai sit suuttus ja hyppäis taas vieraitten puolelle.. 😶


      • Jarsse78

        Hyvin menee ristiin kirjoittelu ajat 😀ny nii kova tohina töis et aamusta iltaan saa mennä mut ehkä hyvä niin👷taidat itsekin aamulla lähtee ku ni aikaisin kirjoittelet.kävin Kyl päiväl kattoo et ootko vastaillu ja hymyssäsuin jatkoin hommii😀kummasti piristi,mut hiukka Rupes kiinnostaa et miten oot omassa kivassa pissalla leikkinyt?Ja Niinhän se pitäisi ollakin että olisi sovittu mitä saa tehdä ja jos meitä Mietin ni olisi varmaan aikast mielenkiintoista touhuiluu ellei jopa likasta mut mitä välii kumpikin nauttia🙊kyllä meidän kummankin pitäisi päästä kokeilee noita pisu hommia kun ei itelläkään Oo vielä vastaan tullut naista joka innostuisi kyseisistä leikeistä 😰joskus teininä tyttöystävä pyysi et pissaisin päälle mut menin ihan Lukkoon kysymyksestä ja se siitä ei enää kysynyt😢onko äijäs useinkin suuttunut ja kostoks käynyt vierais?😕saako sulta kysyä millainen oot kropaltas Entä onko lyhyet vai pitkät hiukset ja tietty posliini vai Karvallinen vai jotain siltä väliltä 😂koetan koko aika miettii miltä näytät 😁ainakin jutut on mielenkiintoisia 😍😘


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Hyvin menee ristiin kirjoittelu ajat 😀ny nii kova tohina töis et aamusta iltaan saa mennä mut ehkä hyvä niin👷taidat itsekin aamulla lähtee ku ni aikaisin kirjoittelet.kävin Kyl päiväl kattoo et ootko vastaillu ja hymyssäsuin jatkoin hommii😀kummasti piristi,mut hiukka Rupes kiinnostaa et miten oot omassa kivassa pissalla leikkinyt?Ja Niinhän se pitäisi ollakin että olisi sovittu mitä saa tehdä ja jos meitä Mietin ni olisi varmaan aikast mielenkiintoista touhuiluu ellei jopa likasta mut mitä välii kumpikin nauttia🙊kyllä meidän kummankin pitäisi päästä kokeilee noita pisu hommia kun ei itelläkään Oo vielä vastaan tullut naista joka innostuisi kyseisistä leikeistä 😰joskus teininä tyttöystävä pyysi et pissaisin päälle mut menin ihan Lukkoon kysymyksestä ja se siitä ei enää kysynyt😢onko äijäs useinkin suuttunut ja kostoks käynyt vierais?😕saako sulta kysyä millainen oot kropaltas Entä onko lyhyet vai pitkät hiukset ja tietty posliini vai Karvallinen vai jotain siltä väliltä 😂koetan koko aika miettii miltä näytät 😁ainakin jutut on mielenkiintoisia 😍😘

        Vähän juu ristiin menee, mut se ei haitanne.. mä oon välillä aika aamu ihminen ja silloin parhaiten omaa aikaa. Kiva kuulla et piristi viesti päivääsi. 😊
        Pissailua olen kokeillut suihkussa, sormettanut samalla tai pissannu hieman vaatteet päällä.. fantasia jota ei oikein vielä testattu..😎
        Tota kyllä haluaa päästä kokemaan.. mitä sun pissafantasiassa toivoisit..? Ikäviä noi lukkoon menot mut onneks sitä kasvaa vähän isommaksi ja niihin osaa suhtautua vähä eritavoin.. 😎kumppaninakin.. itse kyl myönnän välillä vieläkin tarvitsevan sitä rohkasuu uusia juttuja tehden..vaikka utelias olenkin..😉
        Ei mun mies kostoksi oo käyny viel vieraissa, mut muuten maksullisissa kylläkin..noh syytä en edes ala arvailemaan.. 🤔😶
        Kropalta mä oon M kokoinen suht lyhyt 163, pitkät brunetet hiukset ja karva/posliini tilanne ain vaihtelee.. mut ihan pehko tai koko posliini ei oo koskaan..


      • Jarsse78

        Vastailen illalla taas pitää lähtee töihin Ny😘


      • Jarsse78

        Siis mitä toivoisin 😀ainakin tos 69:ssä ois varmaan hauskaa pisutella 🤔siinähän kummatkin vois päästellä samaan aikaan🤣 entä millaista ois päästää toisen sisään? Se tunne sisälläs kun lämmin neste tulee sisään 😁😀
        Ja ihan mihin vaan.
        Onko jo liian friikkii? Ainakin pervoo jos ei muuta😁😂🤣


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Siis mitä toivoisin 😀ainakin tos 69:ssä ois varmaan hauskaa pisutella 🤔siinähän kummatkin vois päästellä samaan aikaan🤣 entä millaista ois päästää toisen sisään? Se tunne sisälläs kun lämmin neste tulee sisään 😁😀
        Ja ihan mihin vaan.
        Onko jo liian friikkii? Ainakin pervoo jos ei muuta😁😂🤣

        Heh ole vaan rauhassa vaikka molempia pervo ja friikki.. 😎 ehkä nautiskelijakin 😎😚
        Kaikkeahan voi ainakin kerra kokeilla..sitten tietää enemmän.. 😊


      • Jarsse78

        Nimen omaan Kaikkea pitää kerran kokeilla😘ja nautiskelija olisin ehdottomasti oikeassa seurassa😁 miltä sinusta kuulosti "Pikku" fantasiat menikö jo vähän yli vai oliko vielä kokeilun arvoisia? Mut pisuleikeissä pitäis varmaan juoda paljon päivän mittaan ettei maistuis liian väkevälle ku paljon juo ni eihän se miltään maistu😋sit se vaan on lämmintä nestettä joka tulee äärimmäisen kiihottavasta paikasta😜👅👄🙊ja sit se et rakastan pimpin nuolentaa ja sillä saa toisen tulee nii et kastuu koko naama eikä nainen tiedä et tuliko ejakulaatio vai pissa mut on saanut täydellisen tyydytyksen ni se jo melkee riittää mulle kaikki muu on plussaa😁😵munsta hierominen oikein kokonaan öljyttynä Ois kans hauskaa,oisit vaan nelinkontin peppu pystyssä ja saisin ihailla ja hieroo liukasta kroppaa välillä nuolla tietty kummatkin reiät ja käyttää kaikenlaisia tappeja ja yleisesti vaan nauttia toisen lämpöisestä kropasta ni huh huh😜😋😘


      • Jarsse78

        Kerropas itse omia fantasioita😯ois kiva kuulla🤔😘😍


      • Siitäonkinaikaa
        Jarsse78 kirjoitti:

        Kerropas itse omia fantasioita😯ois kiva kuulla🤔😘😍

        Olin noin 30v ja ollut samassa työpaikassa jo viitisen vuotta. Sattui näin että oli tarkoitus järjestää muutaman työkaverin kanssa illanistujaiset kotonani kun vaimoni oli reissussa.

        Erinäisistä syistä muut estyivät pääsemästä paikalle, paitsi Rami joka oli noin 50v kaveri ja oikein mukava ja reilu kaveri, päätimme ottaa olutta kahdestaan kuitenkin.

        Illan mittaan puhuimme asioista laidasta laitaan ja rentouduimme ja viihdyimme hyvin. Kysyin haluaako Rami käydä saunassa se sopi hänelle hyvin.

        En oikein ymmärrä mitä tapahtui mutta mukava nousuhumala ja Ramin alastoman kropan näkeminen sai minut omituiselle tuulelle. Hänellä oli runsaasti karvoitusta vatsalla ja rinnassa, päinvastoin kuin itselläni on kainaloissakin vain haituvat ja munakarvat olin trimmannut vaimoni kanssa.

        En voinut olla huomaamatta kuinka Ramin katse ajautui muutamaan kertaan lyhyelle sängelle ajettuun alapäähäni, reaktio jonka se aiheutti minulle sai minut punastumaan ja painamaan katseeni alas, kyrpäni nimittäin alkoi esittää heräämisen merkkejä ja mies seurassa se hävetti minua suunnattomasti.

        Rami katsoi minua ilmeellä että huomasi kiimani ja itsevarmana vanhempana miehenä tuumasi että taidat tykätä miehistä myös. Häpeillen myönsin että en tiedä mutta hänellä on upea miehinen kroppa, tässä vaiheessa hänen kalunsa oli vielä ihan velttona ja runsaan karvoituksen ympäröimänä lähes näkymättömissä.

        Rennosti Rami nosti kätensä niskalleni ja sanoi että tuleppa imemään isin kullia. Kuin loitsuttuna laskeuduin alalauteille istumaan ja otin hikisen ja velton kullin suuhuni, se maistui suolalta ja kuselta mutta sai minut entistä kiimaisemmaksi.

        Pikkuhiljaa Ramin elin alkoi paisumaan suussani ja alfa-uroksen olemuksellaan hän ohjasi minua imemään haluamallaan tavalla vain pitäen kättä niskani päällä.

        Päässäni jyskytti että mitä tässä tapahtuu mutta niin vain imin jo pian täydessä seisokissa olevaa miehen kyrpää, ja se tuntui niin kiihottavalta.

        Saunassa alkoi olla tukalan kuuma ja kysyin suoraan haluaisiko Rami naida mua.
        Ramin ilme kirkastui ja riensimme suihkuun jossa hyväilin kädelläni Ramin upeaa kyrpää joka nyt täydessä erektiossa oli jotain 15cm pintaan ja paksu kuin mikä.

        Pesin nopeasti itseni ja menin olohuoneeseen valmistautumaan sillä aikaa kun rami pesi itsensä. Olin asettautunut sohvalle makoilemaan mutta Rami sanoi naivansa mielummin sängyssä ja menimme makkariini jossa tulisin nussituksi aviovuoteessani.

        Olimme molemmat alasti ja polvistuin imemään hänen hieman veltostunutta kaluaan joka pian oli taas täydessä taostelukunnossa, oli upea katsoa näin kovana seisovaa kalua, itselläni oli usein erektio-ongelmia vaimoni kanssa, mutta nyt tämä tilanne oli niin kiihottava että minullakin seisoi kuin kivi.

        Rami ohjasi minut kontilleen lähes makaamaan ja kuulin kun hän räkäisi ja klimppi tippui pepulleni, samantien yksi, kaksi sormea alkoi liukua sisälleni levittäen sylkeä reikääni. Voi jumala sitä tunnetta kun peppuani avattiin.

        Sylkäisin itsekin kouraani ja hapuilin hänen kullinsan käteeni tehdäkseni hänet liukkaaksi, paljoa ei puhuttu, lähinnä Rami antoi kometoja mitä minun halusi tekevän ja pian terska oli peräaukollani.

        Rami selvästi tiesi mitä teki kun aloitti varovaisesti sisääni menon. Terskan nuppi liukahti sisääni helpohkosti ja tuntui vain hyvältä. Seuraavat minuutit sain hänen nuppiaan sisään ja ulos aukkoni suulla.

        Huokauksia alkoi päässtä suustani ja se taisi olla merkki Ramille koska hän nyt survaisi paksun kalunsa sisääni voimalla, reikäni levittyi ja kova vihlova kipu tuntui syvemmällä, yritin paeta survaisun alta mutta Rami piti minut aloillaan ja antoi kullinsa lipua kahvaa myöten perseeseeni.

        Hän pysähtyi paikalleen kyrpänsä syvällä sisälläni ja antoi minun tottua tunteeseen sanoen että kohta tuntuu paremmalta, ja niin tottavie tuntui. Ramin kulli alkoi soutaa pepussani sisään ja ulos hiljalleen mutta kiihtyvää tahtia.

        Kyynel tuli silmäkulmaani kun tuntui niin hyvältä olla nussittavana, Rami ei tässä vaiheessa enää juuri piitannut tuntemuksistani vaan nussi minua omaan tahtiinsa. Tajusin vain että kullini alkoi sykkiä, siihen ei ollut koskettu pitkään aikaan mutta niin vain sain siemensyöksyn lakanoille ja uskomattomin tunne oli kun peräaukkoni supisteli Ramin kullin ympärillä ja tuntui olevan märkä kuin kiimainen pillu.

        Rami hymähteli tyytyväisesti ja hänen pumppaamisensa alkoi muistuttaa hyöryjunaa joka takoo menemään. Olin sekaisin ja orgasmin kourissa kun kurotin pöydältä puhelimeni ja laitoin videokameran päälle. Annoin puhelimen ramille ja pyysin kuvaamaan auki porattua peppuani. Rami kuvasi ja veteli kyrvällään sisään ja kokonaan ulos ja taas pohjaan asti.

        Sain muutaman minuutin pätkän tästä ihanasta hetkestä kun myönsin olevani homopoika ja huohotin kun aukinussuttuun perseeseenu lauettiin. Rami kuvasi vielä kun imin hänen kullinsa puhtaaksi märsteistä.

        Pakko oli myöntää että rakastan sitä kun mua nussitaan niinkuin naista.


      • jarsse78

        No joo kohta pitää ne sähköpostit vaihtaa,ihmeen kauan rauhassa saatiinkin kirjoitella😂enää puuttuu et löylykauhamies pistää viestii😂😂


      • Kiittos
        jarsse78 kirjoitti:

        No joo kohta pitää ne sähköpostit vaihtaa,ihmeen kauan rauhassa saatiinkin kirjoitella😂enää puuttuu et löylykauhamies pistää viestii😂😂

        No kaikki kiva loppuu aikanaan.. 🙂
        En kyl koskaan oo ymmärtäny tollasta mut noh joo..🤐
        Tuntuu kyl tosi pahalta, mut toivottavasti jollain oli hyvin hauskaa.


      • Anonyymi
        jarsse78 kirjoitti:

        Mitäs dominointi pitää teillä sisällään?toisen alistamista,piiskausta vai sitomista😮en oo ITE koskaan leikkinyt noita juttuja mutta ois tietysti ihan mielenkiintoista olla toisen alistettuna tai alistaa toista esim.sitoa toinen johonkin kiinni ja nuolla niin kauan et toinen melkein kärsii ja huutaa orgasmien kourissa ja kaikki valahtaa alle😁👅👅👅 no mutta kappas kyl näis mun kirjoitteluissa vaan paistaa läpi tuo fetissi noihin märkiin leikkeihin🌊🙊no ei kai sekään niin huono oo tietääpähän mistä pitäisi kun vaan kumppanin löytää näihin leikkeihin😂ja mitä tulee tohon et vieraan kanssa Lähtis koettaa valtavia orgasmeja ni voi olla et jännitys veis ainakin parhaan terän,mutta muutaman tapaamisen kerran jälkeen se ois varmaan ihan muuta kun ei tarttis jännittää 😂itteäni ainakin kiihottaa jo pelkkä kirjoittelu saman henkisen naisen kanssa😘😍

        Ejakulointi on ihan samanlainen,olkoon kyseessä 20-50nainen tahansa.Saman verran roiskuu.Ikävä kyllä meillä miehillä ei aina ihan samaa satsii.


      • Anonyymi
        Siitäonkinaikaa kirjoitti:

        En ole pirkanmaalta..paljo kauempaa pohjoisesta..

        Minä pidän naisen pimpistä nuolemista mutta vaimo taas ei.
        Ei anna vieraan kaa muuta kun maistaa kiiman.
        Eikä ole sattunut sellaista naista vastaan joka olisi pyytänyt lisää ja lisää.
        Miekin oon pohjoisesta,toivoo että kohtasin pohjoisen naisen joka haluaa kunnon kieli hoidon.


    • Mikään ei ole ihanampaa kuin oikein valuvan märkä pillu. Ihanaa imeä ja juoda naisen nesteitä. Ja kun oikein hyvin tekee työn... saa naiselta squirttauksen suuhunsa ja naamalle. *nami*

      • Kokemattoman-haaveita

        Et ole näemmä koskaan saanut sitä nestettä kielellesi.


    • Mmmmmmmmmmmmm

      Tuntuu se hyvälle, mulla kokonaisvaltasemmalle ku pillu/klitoris/perse orkku, mut laimeemmalle. Siis leviää aivan koko kehoon kun ruikin. Mut kaikkein parasta on jos osuu ejakulaatio ja muuten tuleminen samaan aikaan. Luoja sitä fiilistä...

      Jos nyt joku neuvoja kaipailee niin rentouta naises täydellisesti, anna yks normi orkku (ite ejakuloin runsaammin jos oon tullu jo aiemmi) sen jälkeen kiinnitä huomio g-pisteeseen.. Voit tarvita naiselta neuvoa et mikä tyyli paras... Samalla voit toisella kädellä hieroa virtsa-aukon ja pilluaukon välistä aluetta, se toimii joskus pelkältäänkin... Vehkeen sojotus suunnasta riippuu missä asennoissa g-piste saa suurimman hankauksen pannessa, suosi niitä...

      Ja älä turhaannu tai painosta jos ei onnistu heti... Naiselle tulee vaan paska olo ja ei takuulla pysty olemaan rento jos on fiilis "pakko saada"...

      Hieman valkoiseen menevää ja makeaa neste on, eikä niin kuumaa kuin virtsa (syytä en tiedä). Voi niitä muistoja, ensin sormin ejakulointi sen jälkeen toinen miehen pannessa vauhdilla alta, mä kyykyssä päällä. Sit lennähtikin pitkin miehen rintaa kunnolla.. Takaapäin seisten naiden autoa vasten lennätin volvon kylkeen.. Tai nahkasohvan selkänojalla istuin ja mies nappas suuhun minkä sai, loput meni pitkin sohvaa... Tai yks P-alue seisten autoa vasten kasvot vastakkain... Tai huvimaja kun mies uhras kalsarinsa että saan kuivailtua, niitä päin suurin osa lensi kuitenkin.. tai se eka yhdessä.. keittiössä tiskiallasta vasten, kerkesin sanoo varo ja sit lens ja valui... mies oli pelkkää hymyä koko illan, oli hänelle eka ikinä naisen ejakulaatio..

      Nyt menee vähän huonosti suhteessa niin ejakulaatiot on jääny pois kun en pysty rentoutumaan, mut kun saan luoton takas niin sieltä ne taas tulee... Itse saan kyllä nytkin ejakuloitua, mutta miehen kanssa joku päässä estää sen.

      • Jarsse78

        Huh huh kuulostaa Kyl tosi hyvältä😋mut saatko pyllyykin naidessa orgasmin ? Kyl tollanen tosi märkä kelpaisi antaisin Kyl sellaista kielikylpyy et oksat pois joka reikä tulis hoidettu😘👅


      • Mmmmmmmmmmmmm
        Jarsse78 kirjoitti:

        Huh huh kuulostaa Kyl tosi hyvältä😋mut saatko pyllyykin naidessa orgasmin ? Kyl tollanen tosi märkä kelpaisi antaisin Kyl sellaista kielikylpyy et oksat pois joka reikä tulis hoidettu😘👅

        Tietenkin 😛


      • Jarsse78

        No ei kaikilla Oo ihan Noi varmaa orgasmin saanti 😅hieno juttu sulle👍mites kun märistä leikeistä pidät ni ootko harrastellu pisuttelua munsta sekin Ois aikast hauskaa?😝😘


      • Löytyskö tampereen seudulta märkää naista joka haluaa kunnon nuolentaa


      • Mmmmmmmmmmmmm
        Jarsse78 kirjoitti:

        No ei kaikilla Oo ihan Noi varmaa orgasmin saanti 😅hieno juttu sulle👍mites kun märistä leikeistä pidät ni ootko harrastellu pisuttelua munsta sekin Ois aikast hauskaa?😝😘

        Mä tuun unissanikin kohtuu usein, et oon helppo tapaus kaiketi...

        Ei oo mun makuun pissaleikit.. Myyny kyllä joskus rahapulassa videon kera kysestä kamaa..


      • Jarsse78

        Siis tuutko unissas nii et sänky kastuu?😀varmaa kivaa miehen herätä tuosta vierestä😀siis jos pitää märkyydestä😂ilmeisesti tuo ostaja on pitänyt pissasta 😂😂kyllä sen pitää suoraan lähteestä tulla jos niitä leikkii😋


    • Märkäähommaa

      Vaikka seurustelut loppuivat edellisen naisystäväni kanssa ihan muista syistä parin vuoden jälkeen, niin seksihommat hoituivat todella hienosti. Naiseni sai juuri noita orgasmin aikaisia ejakulaatioita, niitä saattoi tulla useita peräkkäin rakastelun aikana. Minusta se tuntui aivan ennenkuulumattoman taivaalliselta, en koskaan ollut mitään vastaavaa kokenut!

      Elikkä tilanteessa naiseni vagina sykki kulliani vasten, samalla tuntui ihana lämmin purkaus kalun varressa! Purkautunut aine ei todellakaan ollut mitään pissaa, se tuli pillusta ja oli täysin tuoksutonta.

      Joo, olihan se aika märkää hommaa, mutta meillä oli alla lättänä tyyny, jonka leikkien jälkeen saattoi nakata pesukoneeseen. Mutta kyllä näissä hommissa jälkeenpäin molemmat tiesivät kunnolla saaneensa:):)

    • Märkäähommaa

      Pitää vielä lisätä edelliseen kirjoitukseeni, ne pornosivustojen ejakulaatiot ovat suurimmalta osalta kyllä pelkkiä pissahätäisten kusisuihkuja! Ei siinä todellisessa naisen ejakulaatiossa kalussa tunnu miltään painepesurin ryöpyltä, eikä sieltä pillusta mitään lennä, vaan kuin lämmintä hunajaa pursotettaisiin ihanasti varrelle! Ja sitä pimppihunajaa tulee kerralla ehkä pari ruokalusikallista.

      Mutta oikeasti olen todella onnellinen, että tämän huippukokemuksen olen niin monesti saanut kokea:)

    • Panolutka

      Olin jo pitkään haaveillut kyrvästä perseessäni. Halusin tietää, miltä se tuntuu, kun jäykkä kalu porautuu peräaukostani sisään ja alkaa venyttää suoleni seinämiä. Terska hankaisi eturauhastani vasten ja tuntisin oloni täytetyksi. Millaista olisikaan laueta kuuman kullin rassatessa anaaliani? Unelmani toteuttamiseksi selasin netti-ilmoituksia seuranhakusivustoilla. En pitänyt itseäni homona, mutta olin valmis antautumaan miehelle kokeakseni persepanon autuuden.

      Pari tuntia selattuani ja samalla kyrpää hyväiltyäni vastaan tuli kiinnostava ilmoitus, otsikoltaan "Kyltymätön transseksuaali hakee panolutkaa, mieluiten perseneitsyttä". Olin katsonut shemalepornoa usein ja shemalen pantavana oleminen tuntui luontevammalta kuin miehelle antautuminen. Otinkin yhteyttä ilmoittajaan ja asiat etenivät vauhdilla.

      Pian olinkin ilmoittajan kotiovella. Meinasin jo kääntyä pois, mutta lopulta keräsin rohkeuteni ja soitin ovikelloa. Oven avasi hemaisevan seksikäs tummahko nainen tiukassa iltapuvussa. Pitkät hiukset, pyöreät rinnat ja täyteläinen takamus. En olisi uskonut häntä transseksuaaliksi.

      Nainen esitteli itsensä Elleniksi ja kertoi olevansa Brasiliasta kotoisin. Juttelimme niitä näitä ja tilanne alkoi muuttua koko ajan kiihkeämmäksi. Ellen istui vieressäni sohvalla ja asetti kätensä polvelleni minun kertoessani, mitä halusin tapaamiseltamme. Pikku hiljaa hän hivutti kättään kohti nivusiani ja kaluni alkoi kovettua housuissani. Ellen kuunteli kiima silmissään, kun kerroin haluavani tulla otetuksi. Hänen kätensä osuivat housuissani jöpöttävään kaluuni ja hän kiljahti iloisesti:

      "Mikäs se täällä on? Kova patukka Ellenin nuoltavaksi, vai mitä?", Ellen tokaisi ja vinkkasi minulle silmää. Hän alkoi kiireesti avaamaan vyötäni ja pian housuni lensivätkin kaaressa lattialle. Kyrpäni oli lähes täydessä tanassa ja sojotti alushousuistani kutsuvasti. Ellen käski minun nousta ylös ja ottaa paitani pois. Samalla hän sujautti bokserinikin jaloistani ja ahmi katseellaan kiristävistä vaatteista vapautunutta kulliani.

      "Aika maistaa tätä herkkupatukkaa", Ellen sanoi ja laskeutui polvilleen eteeni. Aluksi hän alkoi kutitella kielellään pallejani. Välillä hänen voimakkaat kouransa hyväilivät pakaroitani, välillä ne eksyivät nänneilleni, välillä välilihan alueelle. Pitkän ja piinaavan ajan kuluttua Ellen lopulta painoi huulensa kalulleni ja se upposi syvälle hänen kuumaan kosteaan nieluunsa. Ähkäisin nautinnosta.

      Ellen lutkutti kyrpääni pitkän tovin antaumuksella ja aina välillä hänen suussa kostuttamansa sormi eksyi anukseni ympärille. Sormi hieroi hellästi ryppyreikääni ja meinasi lipsahtaa sisäänkin muutamaan otteeseen. Olin täysin kiimainen ja jo valmis laukeamaan, kun Ellen komensi minut kontalleni sohvalle. Tunsin oloni lutkamaiseksi pyllistäessäni tuolle kiimaiselle transseksuaalille. Polveni olivat levällään ja Ellenillä oli suora näkymä jäykkään kaluuni, roikkuviin kivespusseihini ja pakaroideni välissä mollottavaan peppureikääni.

      "Onpa tiukan näköinen ryppyreikä. Ei ole kyrvällä pilattu. Vielä, hahah", Ellen totesi aikansa näkymää ihailtuaan ja siirtyi lähemmäs takapuoltani.

      Voihkaisin avuttomasti, kun Ellen levitti pakarani käsillään ja alkoi nuolemaan tiukkaa anustani. Ylösalas, kierrellen ja välillä kieltään sisääni tunkien hän lämmitteli reikääni tulevaa panosessiota varten. Ähkin nautinnosta, kun Ellen vielä alkoi lypsää kaluani samalla. Olin taas lähellä laukeamista, kun hän äkisti lopetti runkkaamiseni.

      "Polvillesi, lutka!" Ellen käski. Tein työtä käskettyä. Ellen oli näköjään jossain välissä riisunut iltapukunsa, sillä nyt silmieni eteen ilmestyi taivaisiin osoittava suonikas kyrpä. Se oli ainakin 20-senttinen ja lähes ohuen ranteen paksuinen, arvelin. Kalu seisoi niin kovana, että esinahka ei peittänyt kokonaan jo hiukan turvotuksesta punoittavaa terskaa. Terskan nupissa kiilsi vielä pieni pisara kiimalimaa. Kullin alapuolella kaksi luumun kokoista kivestä roikkuivat vapaasti.

      "Ota se suuhun ja nuole se liukkaaksi", Ellen käski minua jälleen. Livoin kielelläni palleista terskaan asti muutamaan kertaan ja sitten ahmaisin kankean kyrvän nälkäiseen suuhuni. Oli Ellenin vuoro ähkiä, kun lutkutin hänen tummaa kaluansa ja pyörittelin hänen pallejaan sormissani. Noin viiden minuutin kuluttua Ellen pyysi minua lopettamaan ja seuraamaan häntä toiseen huoneeseen - "panoluolaan", kuten hän itse asian ilmaisi.

      Astelin Ellenin perässä ja vilkuilin hänen muhkeaa takamustaan samalla. Kaluni pomppi puolikovana ylösalaisin askelieni tahtiin. En voinut muuta kuin virnistellä tyytyväisenä, tulisinhan pian toteuttamaan pitkäaikaisen haaveeni saada jortikkaa pyllyyni.

      • Panolutka

        Panoluola oli nimensä veroinen. Seinillä oli piiskoja, dildoja ja muita seksivälineitä. Yhdellä seinustalla oli panokone ja keskellä huonetta nökötti gynekologin tuoli, jossa oli useampi remmi eri puolilla tuolia ja nojat käsille sekä jaloille. Ellen komensi minut selälleen tuoliin. Jahkailin hetkisen mutta olin liian kiimassa lopettaakseni nyt. Asetuttuani tuoliin Ellen alkoi ammattimaisesti kiinnittää remmejä. Pääni, rintakehäni, käteni, lantioni ja jalkani vedettiin tiukasti remmeillä kiinni tuoliin. Jalkani olivat tuolin jalkanojissa, jotka levittivät reiteni ja jättivät alavartaloni irstaasti avoimeksi Ellenin käsittelyä varten.

        Kokeilin remmien pitävyyttä ja huomasin, että olin tiukasti sidottu tuoliin. Pystyin liikuttamaan vartaloani vain muutamia senttejä sivulle tai ylös. Nyt oli myöhäistä katua päätöstään. Ellen nouti jalustallisen videokameran yhdestä nurkasta ja asetti sen hiukan sivuun gynekologin tuolista. Meinasin sanoa, etten halua videolle mutta Ellen taisi aavistaa sen. Hän tarttui tiukasti palleihini ja katsoi minua dominoivasti silmiin. Laskin katseeni alas, minkä jälkeen Ellen antoi luunapit molemmille kiveksilleni. Vastalauseet olivat turhia enää tässä vaiheessa.

        Ellen napsautti videokuvauksen päälle, minkä jälkeen hän kaatoi runsaasti liukuvoidetta kalulleni ja palleilleni ja alkoi hyväillä niitä. Kyrpäni kovettui hetkessä kivikovaksi ja nautintoni tuplaantui, kun Ellenin määrätietoiset sormet liukuivat pyllyreiälleni. Yksi sormi sujahti helponlaisesti anukseeni ja löysi sieltä eturauhaseni.

        "Aaaaahhhhhhhh", purkautui suustani, kun Ellen aloitti herkkunappulani lypsämisen edestakaisella liikkeellä. Pian pyllyssäni oli kaksi sormea ja kolmaskin liittyi seuraan hetkisen kuluttua. Panoluolan äänimaailma koostui runkkaamisen litinästä ja kiimaisista huokailuistani. Olin täysin valmis Ellenin pamputettavaksi.

        Ellen irrotti otteensa kyrvästäni ja vetäisi ihanalta tuntuneet sormensa ulos ahnaasta anaaliaukostani. Tunsin pientä pettymystä nautinnnon loputtua äkillisesti, mutta tiesin mitä seuraavaksi tapahtuisi. Ellen alkoi rasvata jättimoloaan, jota kiiluvin silmin tuijotin. Kohta peppuneitsyyteni olisi ikiajoiksi viety.

        Ellen katsoi minua silmiin ja hymyili: "Sulla on tosi tiukka perse. Tää tulee sattumaan aluksi mutta eiköhän se nautinnoksi lopulta muutu". Nyökkäsin päätäni ja Ellen asetti kuuman falloksensa persreiälleni.

        "Ohhh... nngghh... aaahh...", ähkin, kun Ellenin terska alkoi raivata tietään kokemattomaan pyllyyni. Aluksi ahdas anukseni taisteli Ellenin kookasta asetta vastaan, mutta turhaan. Ellen oli hellän määrätietoinen ja tiesi, mitä hän teki. Lopulta tiukka peräaukkoni alkoi venyä ja se imaisi huokailujeni saattelemana Ellenin patukan kireään suoleeni.

        Sentti sentiltä armoton kyrpä upposi syvemmälle ja minä ääntelin tuskasta ja osittain myös nautinnosta vieraan tunkeutujan levittäessä peräsuoltani. Yhtäkkiä kuului "plop", minä ähkäisin voimakkaasti ja kalu painui helpohkosti useamman sentin sisääni. Sulkijalihakseni olivat luovuttaneet toivottoman vastustelunsa ja perseeni antautui lopullisesti Ellenin ahneelle anakondalle, joka painui tilaisuuden saatuaan suoleeni pohjaan asti.

        Olin täysin täynnä Ellenin suklaapatukkaa, hänen lantionsa oli tiukasti nivusiani vasten ja tuntui kuin hänen raudankova kankensa olisi vatsassani asti. Neitsytpeppuni oli virallisesti korkattu, minkä ajattelu sai anusaukkoni supistelemaan muutamaan kertaan patukan ympärillä.

        Ellen aloitti hiljaa liikuttamaan kyrpäänsä suolessani. Tunne oli aluksi epämiellyttävä, mutta pian himokas perseeni tottui tummaan tunkeutujaan ja tuska alkoi tehdä tietä nautinnolle. Ähkin ja puhkuin Ellenin työntöjen tahtiin, mikä kiihotti häntä ja sai hänet nopeuttamaan nussimistaan.

        Turpea kyrpä liukui ahtaassa peräsuolessani edestakaisin ja joka työnnöllä terska osui eturauhaseeni. Tämä sai minut voihkimaan nautinnosta kuin kiimainen lutka. Nautintoani lisäsi entisestään se kun alkoi Ellen runkata jäykkänä sojottavaa kaluani samalla, kun työnteli omaa kulliaan syvälle ahnaaseen anaaliini.

        Aloin hiljalleen alistua asemaani. Olin Ellenin panolutka. Ainoa tehtäväni oli tuottaa kireällä suolellani mahdollisimman paljon nautintoa hänen suonikkaalle, kivikovalle kyrvälleen. Eikä minulla ollut tilanteessa valinnanvaraakaan. Olin tiukasti sidottuna gynekologin tuoliin enkä pystynyt liikuttamaan itseäni juuri ollenkaan. Voihkin, ähkin ja vikisin täydessä ekstaasissa.

        "Taidat pitää siitä kuinka panen sun persettä mun kalulla? Ihanan tiukka perse sulla", Ellen lausui.

        "Ah... kyrpäsi tuntuu... oih... niin hyvältä... aah... mun himokkaassa... ooh... pyllyssä", vastasin nautinnosta sekaisena Ellenin työntöjen tahtiin ja tuijotin hänen heiluvia rintojaan, kauniita kasvojaan ja pitkiä hiuksiaan. Kuinka tuollaisella naisella voikaan olla niin iso kalu?


      • Panolutka
        Panolutka kirjoitti:

        Panoluola oli nimensä veroinen. Seinillä oli piiskoja, dildoja ja muita seksivälineitä. Yhdellä seinustalla oli panokone ja keskellä huonetta nökötti gynekologin tuoli, jossa oli useampi remmi eri puolilla tuolia ja nojat käsille sekä jaloille. Ellen komensi minut selälleen tuoliin. Jahkailin hetkisen mutta olin liian kiimassa lopettaakseni nyt. Asetuttuani tuoliin Ellen alkoi ammattimaisesti kiinnittää remmejä. Pääni, rintakehäni, käteni, lantioni ja jalkani vedettiin tiukasti remmeillä kiinni tuoliin. Jalkani olivat tuolin jalkanojissa, jotka levittivät reiteni ja jättivät alavartaloni irstaasti avoimeksi Ellenin käsittelyä varten.

        Kokeilin remmien pitävyyttä ja huomasin, että olin tiukasti sidottu tuoliin. Pystyin liikuttamaan vartaloani vain muutamia senttejä sivulle tai ylös. Nyt oli myöhäistä katua päätöstään. Ellen nouti jalustallisen videokameran yhdestä nurkasta ja asetti sen hiukan sivuun gynekologin tuolista. Meinasin sanoa, etten halua videolle mutta Ellen taisi aavistaa sen. Hän tarttui tiukasti palleihini ja katsoi minua dominoivasti silmiin. Laskin katseeni alas, minkä jälkeen Ellen antoi luunapit molemmille kiveksilleni. Vastalauseet olivat turhia enää tässä vaiheessa.

        Ellen napsautti videokuvauksen päälle, minkä jälkeen hän kaatoi runsaasti liukuvoidetta kalulleni ja palleilleni ja alkoi hyväillä niitä. Kyrpäni kovettui hetkessä kivikovaksi ja nautintoni tuplaantui, kun Ellenin määrätietoiset sormet liukuivat pyllyreiälleni. Yksi sormi sujahti helponlaisesti anukseeni ja löysi sieltä eturauhaseni.

        "Aaaaahhhhhhhh", purkautui suustani, kun Ellen aloitti herkkunappulani lypsämisen edestakaisella liikkeellä. Pian pyllyssäni oli kaksi sormea ja kolmaskin liittyi seuraan hetkisen kuluttua. Panoluolan äänimaailma koostui runkkaamisen litinästä ja kiimaisista huokailuistani. Olin täysin valmis Ellenin pamputettavaksi.

        Ellen irrotti otteensa kyrvästäni ja vetäisi ihanalta tuntuneet sormensa ulos ahnaasta anaaliaukostani. Tunsin pientä pettymystä nautinnnon loputtua äkillisesti, mutta tiesin mitä seuraavaksi tapahtuisi. Ellen alkoi rasvata jättimoloaan, jota kiiluvin silmin tuijotin. Kohta peppuneitsyyteni olisi ikiajoiksi viety.

        Ellen katsoi minua silmiin ja hymyili: "Sulla on tosi tiukka perse. Tää tulee sattumaan aluksi mutta eiköhän se nautinnoksi lopulta muutu". Nyökkäsin päätäni ja Ellen asetti kuuman falloksensa persreiälleni.

        "Ohhh... nngghh... aaahh...", ähkin, kun Ellenin terska alkoi raivata tietään kokemattomaan pyllyyni. Aluksi ahdas anukseni taisteli Ellenin kookasta asetta vastaan, mutta turhaan. Ellen oli hellän määrätietoinen ja tiesi, mitä hän teki. Lopulta tiukka peräaukkoni alkoi venyä ja se imaisi huokailujeni saattelemana Ellenin patukan kireään suoleeni.

        Sentti sentiltä armoton kyrpä upposi syvemmälle ja minä ääntelin tuskasta ja osittain myös nautinnosta vieraan tunkeutujan levittäessä peräsuoltani. Yhtäkkiä kuului "plop", minä ähkäisin voimakkaasti ja kalu painui helpohkosti useamman sentin sisääni. Sulkijalihakseni olivat luovuttaneet toivottoman vastustelunsa ja perseeni antautui lopullisesti Ellenin ahneelle anakondalle, joka painui tilaisuuden saatuaan suoleeni pohjaan asti.

        Olin täysin täynnä Ellenin suklaapatukkaa, hänen lantionsa oli tiukasti nivusiani vasten ja tuntui kuin hänen raudankova kankensa olisi vatsassani asti. Neitsytpeppuni oli virallisesti korkattu, minkä ajattelu sai anusaukkoni supistelemaan muutamaan kertaan patukan ympärillä.

        Ellen aloitti hiljaa liikuttamaan kyrpäänsä suolessani. Tunne oli aluksi epämiellyttävä, mutta pian himokas perseeni tottui tummaan tunkeutujaan ja tuska alkoi tehdä tietä nautinnolle. Ähkin ja puhkuin Ellenin työntöjen tahtiin, mikä kiihotti häntä ja sai hänet nopeuttamaan nussimistaan.

        Turpea kyrpä liukui ahtaassa peräsuolessani edestakaisin ja joka työnnöllä terska osui eturauhaseeni. Tämä sai minut voihkimaan nautinnosta kuin kiimainen lutka. Nautintoani lisäsi entisestään se kun alkoi Ellen runkata jäykkänä sojottavaa kaluani samalla, kun työnteli omaa kulliaan syvälle ahnaaseen anaaliini.

        Aloin hiljalleen alistua asemaani. Olin Ellenin panolutka. Ainoa tehtäväni oli tuottaa kireällä suolellani mahdollisimman paljon nautintoa hänen suonikkaalle, kivikovalle kyrvälleen. Eikä minulla ollut tilanteessa valinnanvaraakaan. Olin tiukasti sidottuna gynekologin tuoliin enkä pystynyt liikuttamaan itseäni juuri ollenkaan. Voihkin, ähkin ja vikisin täydessä ekstaasissa.

        "Taidat pitää siitä kuinka panen sun persettä mun kalulla? Ihanan tiukka perse sulla", Ellen lausui.

        "Ah... kyrpäsi tuntuu... oih... niin hyvältä... aah... mun himokkaassa... ooh... pyllyssä", vastasin nautinnosta sekaisena Ellenin työntöjen tahtiin ja tuijotin hänen heiluvia rintojaan, kauniita kasvojaan ja pitkiä hiuksiaan. Kuinka tuollaisella naisella voikaan olla niin iso kalu?

        "Lutkan kullikin on ihan kivikova. Sun olis turha edes yrittää väittää, ettet nauti tästä. Täytyy myöntää, että mäkin nautin sun neitsytperseestä. Se puristaa niin ihanasti mun kyrpää ja lypsää sitä laukeamaan. Kohta sä saat mun kuumat siemenet syvälle sun suoleen mutta sitä ennen mä haluan roiskia sun lastit."

        Ellenin tuhmat puheet saivat minut aivan tajuttomaan kiihkoon ja samalla hän alkoi runkata kaluani kovempaa ja lisäsi työntöjensä tahtia. Ähkin yhä kuuluvammin kiimassani.

        "Voihki narttu, voihki. Mä saan sut purskuttamaan mällis kohta, vai mitä? Siitä ei oo epäilystäkään. Tää tuntuu susta niin helvetin hyvältä. Sä voit toki yrittää olla laukaisematta kiimaista kullias. Nimittäin kun sä tuut mun kova kalu sun tiukassa perseessä, niin siitä ei enää oo paluuta. Silloin sä oot lopullisesti mun persenarttuni ja kuulut mulle. Sen jälkeen sua ei enää paneminen tai pillut kiinnosta. Sä tuut ainoastaan janoamaan isoa, kovaa kyrpää sun himokkaaseen anukseen. Ja kyrpäähän sä tuut saamaan multa, usein ja hartaasti."

        Oliko Ellen oikeassa? Tulisinko jatkossa haluamaan vain kalua perseeni täytteeksi? Ei, ei se voi niin mennä. Kyllä mies on aina kiinnostunut panemisesta ja pillusta eikä siitä, että häntä naidaan kuin kiimaista huoraa.

        "Lisäksi mä aion laittaa sulle siveysvyön kun sä oot tyhjentänyt kassis mun käsille ja vatsalles. Mä tuun hallitsemaan sun orgasmeja siitä lähtien."

        "Mm-mitä?!", pääsi suustani. Tämä menee jo liian pitkälle. Halusin vain kokea, miltä kalu perseessä tuntuu. En ollut suostumut tällaiseen.

        "Niin. Tästä päivästä lähtien sä saat ainoastaan laueta silloin kun sulla on kyrpä suolessa. Siveysvyö varmistaa sen, ettet sä pääse runkkailemaan ihan milloin vain. Mä aion ottaa sun tiukan perseen harva se päivä ja aluksi ajattelin antaa sun laueta kerran viikkoon. Sitten voidaankin venyttää aika kahteen viikkoon ja kuukauteenkin. Mä tuun nauttimaan sun perseestä estottomasti ja sä voit vaan vikistä mun käsittelyssä. Sun kiima tulee kasvamaan päivä päivältä ja sä haluut vaan laueta. Sä tuut anelemaan, että mä annan sulle orgasmin samalla kun mun kulli soutaa ja huopaa sun takapuolessa. Mutta mä omistan sun panoreiät ja vehkeet. Sun pallit tulee olemaan ihan paisuneita spermasta ja niitä kivistää, mutta mä määrään milloin sä saat ruikkia kuumat siemenes. Sitä ei tuu usein tapahtumaan. Sä saat oppia ottamaan nautintos sun perseessä liukuvasta kyrvästä, joka hyväilee sun suolen seinämiä ja turvonnutta eturauhasta. Sä oot mun persenarttu, vai mitä? Miltä tää kuulostaa?"

        "Ei... eihh... mä en... suostu...", yritin sopertaa epätoivoisesti ja aloin rimpuilemaan, mutta turhaan. Olin tiukasti kahlehdittuna Ellenin naitavana. Yritin olla laukeamatta jännittämällä lantionpohjalihaksiani mutta se ei tietenkään auttanut. Se sai vain peräsuoleni supistumaan tiukemmin Ellenin anakondan ympärille ja kliimaksini lähenemään. Kokeilin myös miettiä jotain muuta, ei-seksuaalista. Turhaan. Joka ikinen Ellenin työntö ja veto suolessani palautti minut tähän hetkeen. Tajusin, etten voisi tehdä mitään. Olin täysin voimaton estämään avutonta anaaliani täyttävää kalua ja kyrpääni vatkaavia voimakkaita käsiä. En voinut muuta kuin rentoutua ja nauttia kokemuksesta kaikin siemauksin.

        Ellenin turvonnut kulli tikkasi alati kiihtyvällä tahdilla edestakaisin suolessani ja silmissäni alkoi sumentua. Menetin ajantajuni. Tunsin vain pelkkää uskomatonta nautintoa. Tuntui kuin olisin yhtä ekstaasin kanssa. En ollut koskaan aikaisemmin tuntenut tällaista. Mikä minuun oli tullut? Voiko jokin, mikä tuntuu näin hyvältä, olla väärin?

        "Mä oon sun persenarttu ja lutka ja mun panoreiät ja -vehkeet kuuluu sulle", livahti yhtäkkiä suustani tiedostamattani. En tiennyt ollenkaan kauanko minua oli naitu, mutta sillä hetkellä viimeisetkin vastustamisen rippeet häipyivät mielestäni ja luovutin. Himoni otti vallan ja järkeni sekä logiikkani lensivät ikkunasta ulos. Antauduin täysin Ellenin jättikyrvälle ja seksuaaliselle voimalle ja ajatukselle siitä, että minut omistetaan.

        "Hyvä poika, vaikka eihän sulla muuta vaihtoehtoa ollutkaan. Anna vielä lastin lentää, niin sä oot mun lopullisesti", Ellen vastasi ja otti minut niinkuin lutka kuuluukin ottaa. Pian hän pakottaisi minut laukeamaan kyrpä perseessäni. Olin totaalisesti luovuttanut kaluni, pallini ja pyllyni Ellenin hallintaan. Olin hänen panopuunsa. Nautin tästä alistumisen ja antautumisen tunteesta sekä siitä ajatuksesta, että panoaukkoni tuotti Ellenille nautintoa ja saisi hänetkin pian syöksemään tulikuuman lastinsa suoleeni.

        Kiveksiäni kihelmöi, kyrpäni tuntui räjähtävän hetkenä minä hyvänsä ja eturauhastani tykytti kuumeisesti. Paine palleissani kasvoi sietämättömäksi niiden täyttyessä siemenistä ja tiesin, että kohta vääjäämättömästi laukeaisin Ellenin armottomassa käsittelyssä. Ymmärsin myös täysin, mitä laukeamiseni merkitsisi: täydellistä, lopullista ja peruuttamatonta miehuuteni menetystä ja antautumista Ellenille.


      • Panolutka
        Panolutka kirjoitti:

        "Lutkan kullikin on ihan kivikova. Sun olis turha edes yrittää väittää, ettet nauti tästä. Täytyy myöntää, että mäkin nautin sun neitsytperseestä. Se puristaa niin ihanasti mun kyrpää ja lypsää sitä laukeamaan. Kohta sä saat mun kuumat siemenet syvälle sun suoleen mutta sitä ennen mä haluan roiskia sun lastit."

        Ellenin tuhmat puheet saivat minut aivan tajuttomaan kiihkoon ja samalla hän alkoi runkata kaluani kovempaa ja lisäsi työntöjensä tahtia. Ähkin yhä kuuluvammin kiimassani.

        "Voihki narttu, voihki. Mä saan sut purskuttamaan mällis kohta, vai mitä? Siitä ei oo epäilystäkään. Tää tuntuu susta niin helvetin hyvältä. Sä voit toki yrittää olla laukaisematta kiimaista kullias. Nimittäin kun sä tuut mun kova kalu sun tiukassa perseessä, niin siitä ei enää oo paluuta. Silloin sä oot lopullisesti mun persenarttuni ja kuulut mulle. Sen jälkeen sua ei enää paneminen tai pillut kiinnosta. Sä tuut ainoastaan janoamaan isoa, kovaa kyrpää sun himokkaaseen anukseen. Ja kyrpäähän sä tuut saamaan multa, usein ja hartaasti."

        Oliko Ellen oikeassa? Tulisinko jatkossa haluamaan vain kalua perseeni täytteeksi? Ei, ei se voi niin mennä. Kyllä mies on aina kiinnostunut panemisesta ja pillusta eikä siitä, että häntä naidaan kuin kiimaista huoraa.

        "Lisäksi mä aion laittaa sulle siveysvyön kun sä oot tyhjentänyt kassis mun käsille ja vatsalles. Mä tuun hallitsemaan sun orgasmeja siitä lähtien."

        "Mm-mitä?!", pääsi suustani. Tämä menee jo liian pitkälle. Halusin vain kokea, miltä kalu perseessä tuntuu. En ollut suostumut tällaiseen.

        "Niin. Tästä päivästä lähtien sä saat ainoastaan laueta silloin kun sulla on kyrpä suolessa. Siveysvyö varmistaa sen, ettet sä pääse runkkailemaan ihan milloin vain. Mä aion ottaa sun tiukan perseen harva se päivä ja aluksi ajattelin antaa sun laueta kerran viikkoon. Sitten voidaankin venyttää aika kahteen viikkoon ja kuukauteenkin. Mä tuun nauttimaan sun perseestä estottomasti ja sä voit vaan vikistä mun käsittelyssä. Sun kiima tulee kasvamaan päivä päivältä ja sä haluut vaan laueta. Sä tuut anelemaan, että mä annan sulle orgasmin samalla kun mun kulli soutaa ja huopaa sun takapuolessa. Mutta mä omistan sun panoreiät ja vehkeet. Sun pallit tulee olemaan ihan paisuneita spermasta ja niitä kivistää, mutta mä määrään milloin sä saat ruikkia kuumat siemenes. Sitä ei tuu usein tapahtumaan. Sä saat oppia ottamaan nautintos sun perseessä liukuvasta kyrvästä, joka hyväilee sun suolen seinämiä ja turvonnutta eturauhasta. Sä oot mun persenarttu, vai mitä? Miltä tää kuulostaa?"

        "Ei... eihh... mä en... suostu...", yritin sopertaa epätoivoisesti ja aloin rimpuilemaan, mutta turhaan. Olin tiukasti kahlehdittuna Ellenin naitavana. Yritin olla laukeamatta jännittämällä lantionpohjalihaksiani mutta se ei tietenkään auttanut. Se sai vain peräsuoleni supistumaan tiukemmin Ellenin anakondan ympärille ja kliimaksini lähenemään. Kokeilin myös miettiä jotain muuta, ei-seksuaalista. Turhaan. Joka ikinen Ellenin työntö ja veto suolessani palautti minut tähän hetkeen. Tajusin, etten voisi tehdä mitään. Olin täysin voimaton estämään avutonta anaaliani täyttävää kalua ja kyrpääni vatkaavia voimakkaita käsiä. En voinut muuta kuin rentoutua ja nauttia kokemuksesta kaikin siemauksin.

        Ellenin turvonnut kulli tikkasi alati kiihtyvällä tahdilla edestakaisin suolessani ja silmissäni alkoi sumentua. Menetin ajantajuni. Tunsin vain pelkkää uskomatonta nautintoa. Tuntui kuin olisin yhtä ekstaasin kanssa. En ollut koskaan aikaisemmin tuntenut tällaista. Mikä minuun oli tullut? Voiko jokin, mikä tuntuu näin hyvältä, olla väärin?

        "Mä oon sun persenarttu ja lutka ja mun panoreiät ja -vehkeet kuuluu sulle", livahti yhtäkkiä suustani tiedostamattani. En tiennyt ollenkaan kauanko minua oli naitu, mutta sillä hetkellä viimeisetkin vastustamisen rippeet häipyivät mielestäni ja luovutin. Himoni otti vallan ja järkeni sekä logiikkani lensivät ikkunasta ulos. Antauduin täysin Ellenin jättikyrvälle ja seksuaaliselle voimalle ja ajatukselle siitä, että minut omistetaan.

        "Hyvä poika, vaikka eihän sulla muuta vaihtoehtoa ollutkaan. Anna vielä lastin lentää, niin sä oot mun lopullisesti", Ellen vastasi ja otti minut niinkuin lutka kuuluukin ottaa. Pian hän pakottaisi minut laukeamaan kyrpä perseessäni. Olin totaalisesti luovuttanut kaluni, pallini ja pyllyni Ellenin hallintaan. Olin hänen panopuunsa. Nautin tästä alistumisen ja antautumisen tunteesta sekä siitä ajatuksesta, että panoaukkoni tuotti Ellenille nautintoa ja saisi hänetkin pian syöksemään tulikuuman lastinsa suoleeni.

        Kiveksiäni kihelmöi, kyrpäni tuntui räjähtävän hetkenä minä hyvänsä ja eturauhastani tykytti kuumeisesti. Paine palleissani kasvoi sietämättömäksi niiden täyttyessä siemenistä ja tiesin, että kohta vääjäämättömästi laukeaisin Ellenin armottomassa käsittelyssä. Ymmärsin myös täysin, mitä laukeamiseni merkitsisi: täydellistä, lopullista ja peruuttamatonta miehuuteni menetystä ja antautumista Ellenille.

        "Pane kovempaa, mä tuun just!", ähkäisin Ellenille.

        Ellen ei sanonut mitään mutta alkoi sen sijaan rassata persettäni vimmatulla tahdilla. Hänen herkkusauvansa teki pitkiä, nopeita työntöjä aivan suoleni pohjukoille asti ja takaisin lähes anukselle asti. Samalla Ellen vispasi kättään julmetusti kalullani. Esinahkani liukui ylösalas paineesta punoittavan terskani päällä ja suustani taisi päästä alkukantainen nautinnon ulina. Toisen käden sormillaan Ellen hieroi vetäytyneitä, spermantäyteisiä kiveksiäni ja antoi niille välillä kevyitä läimäytyksiä kämmenellään. Ellenin omat kookkaat pussukat läimivät pakaroitani vasten aina kun hän työntyi järkälemäisellä peniksellään niin syvälle suoleeni kuin se vain upposi.

        Huone täyttyi naimisen läiskeestä, runkkaamisen litinästä, tuskaisesta ääntelystäni ja alkoipa Ellenkin huohottaa raskaasti. Orgasmini estäminen olisi ollut mahdoton tehtävä enkä toisaalta muuta halunnutkaan kuin ruiskuttaa mahlani tuskaisen täysistä kiveksistäni. Olin vain iloinen, etten ollut vielä joutunut siveysvyöhön.

        Lopulta paine ylitti sietokykyni ja orgasmini saapui. Se leijui kuin etäinen usva mieleni perukoilla hetken aikaa ja sitten putosin kliimaksini partaalta kohti suurta tyhjyyttä. Katseeni meni ensin epätarkaksi, sitten silmissäni sumeni ja päässäni alkoi kohista. Aloin nähdä tähtiä enkä enää tiennyt missä olin.

        Kaikki lihakseni jännittyivät voimallisesti remmejä vasten ja alavartalon lihakseni yrittivät epätoivoisesti nostaa lantiotani ylös, kuin siementäisin naarasta, mutta remmit pitivät minut tiukasti paikoillaan. Suuni aukesi ja sieltä alkoi kuulua gutturaalista, eläimellistä vaikerrusta. Lantion seutuni täyttyi hekumallisesta lämmön tunteesta, kivekseni vetäytyivät maksimaalisesti ylös ja ahnas peräaukkoni alkoi supistella hallitsemattomasti useita kertoja sekunnissa Ellenin tikittävän kalun ympärillä, kuin yrittäen puristaa siitäkin mehut ulos. Samalla lantionpohjalihakseni ja Ellenin kuuma kyrpä pumppasivat eturauhastani määrätietoisesti.

        Aika hidastui ja tunsin, kuinka malttamattomat siemeneni sykähtivät liikkeelle kivistävistä kasseistani, kulkeutuivat eturauhaseni kautta graniitinkovaan, sykkivään kaluuni, jota Ellen lypsi rajusti käsillään, ja ruiskahtivat lopulta penikseni päästä vapauteen älyttömällä paineella. Oli kuin Krakataun tulivuori olisi purkautunut. Paine oli niin mahtava, että tulikuumat spermalaavat läsähtivät omille kasvoilleni ja suuhuni, joka ammotti apposen avoimena kliimaksini seurauksena. En välittänyt tästä, sillä olin täysin orgasmini kourissa enkä pystynyt hallitsemaan vartaloani.

        Ensimmäistä orgasmin sykäystä seurasi toinen, vielä voimakkaampi, ja kouristelin ja vavahtelin hallitsemattomasti gynekologin tuolissa natisevia remmejä vasten, kuuman mällin roiskuessa sykäyksittäin vartaloni päälle. Spermasykäyksiä tuli yksi toisensa jälkeen, kunnes kivekseni olivat typötyhjät. Ellen pumppasi tiukasti kalullaan eturauhastani ja käsillään hän lypsi viimeisetkin spermatipat kasseistani ja kullistani. Kaluni sykähteli vielä voipuneena muutaman kerran, vaikka olinkin jo luovuttanut kaikki siemeneni joka sopukastani Ellenin nähden.

        Aloin pikku hiljaa palautua todellisuuteen ja kun aukaisin silmäni, näin ensimmäisenä Ellenin pyöreät rinnat, jotka heiluivat ylösalas hänen yhä upottaessa kaluaan uupuneeseen perseeseeni. Hänen kasvonsa näyttivät siltä kuin hän olisi tuskissaan ja hengityksensä oli huohottavaa ja raskasta. Ellen oli lähellä omaa räjähtävää kliimaksiaan. Orgasmini oli vienyt suurimmat panohaluni, pallejani kivisti, suussani maistui oma siemennesteeni ja persettäni alkoi polttaa siellä seilaava kalu. Olisin halunnut jo vapautua kahleistani mutta tiesin, että sitä ei tapahtuisi ennen kuin Ellen on tyydyttänyt itsensä minuun.

        "Siemennä sun narttu!", komensin Elleniä ja samalla puristelin viimeisillä voimillani kipeää, venytettyä peräaukkoani avittaakseni Ellenin laukeamista. Se taisi auttaa, sillä Ellenin silmät painuivat tiukasti kiinni ja hän alkoi irvistää tuskaisen näköisenä. Samalla hän alkoi tehdä lyhyttä, tikkaavaa liikettä kovia kokeneessa perseessäni. Pian hänen suustaan purkautui pitkä "Oooooohhhhh" ja hänen vahva lantionsa painautui täysillä vasten pakaroitani. Tunsin, kuinka kuuma siemenlasti ruiskahti suoleeni ja Ellen työnteli kaluaan vaistonvaraisesti ja tiedostamattaan edestakaisin. Useiden hektisten työntöjen ja voimakkaiden mällisuihkujen jälkeen Ellen rojahti hikisenä spermaisen ylävartaloni päälle, kyrpänsä yhä sisälläni. Suoleni oli tupaten täynnä Ellenin kalua ja siemennestettä.

        Hetkisen hengitystään tasattuaan Ellen kuiskasi korvaani: "Mitä sanotaan, narttu?"

        Vastasin: "Kiitos, valtiatar".


      • Panolutka
        Panolutka kirjoitti:

        "Pane kovempaa, mä tuun just!", ähkäisin Ellenille.

        Ellen ei sanonut mitään mutta alkoi sen sijaan rassata persettäni vimmatulla tahdilla. Hänen herkkusauvansa teki pitkiä, nopeita työntöjä aivan suoleni pohjukoille asti ja takaisin lähes anukselle asti. Samalla Ellen vispasi kättään julmetusti kalullani. Esinahkani liukui ylösalas paineesta punoittavan terskani päällä ja suustani taisi päästä alkukantainen nautinnon ulina. Toisen käden sormillaan Ellen hieroi vetäytyneitä, spermantäyteisiä kiveksiäni ja antoi niille välillä kevyitä läimäytyksiä kämmenellään. Ellenin omat kookkaat pussukat läimivät pakaroitani vasten aina kun hän työntyi järkälemäisellä peniksellään niin syvälle suoleeni kuin se vain upposi.

        Huone täyttyi naimisen läiskeestä, runkkaamisen litinästä, tuskaisesta ääntelystäni ja alkoipa Ellenkin huohottaa raskaasti. Orgasmini estäminen olisi ollut mahdoton tehtävä enkä toisaalta muuta halunnutkaan kuin ruiskuttaa mahlani tuskaisen täysistä kiveksistäni. Olin vain iloinen, etten ollut vielä joutunut siveysvyöhön.

        Lopulta paine ylitti sietokykyni ja orgasmini saapui. Se leijui kuin etäinen usva mieleni perukoilla hetken aikaa ja sitten putosin kliimaksini partaalta kohti suurta tyhjyyttä. Katseeni meni ensin epätarkaksi, sitten silmissäni sumeni ja päässäni alkoi kohista. Aloin nähdä tähtiä enkä enää tiennyt missä olin.

        Kaikki lihakseni jännittyivät voimallisesti remmejä vasten ja alavartalon lihakseni yrittivät epätoivoisesti nostaa lantiotani ylös, kuin siementäisin naarasta, mutta remmit pitivät minut tiukasti paikoillaan. Suuni aukesi ja sieltä alkoi kuulua gutturaalista, eläimellistä vaikerrusta. Lantion seutuni täyttyi hekumallisesta lämmön tunteesta, kivekseni vetäytyivät maksimaalisesti ylös ja ahnas peräaukkoni alkoi supistella hallitsemattomasti useita kertoja sekunnissa Ellenin tikittävän kalun ympärillä, kuin yrittäen puristaa siitäkin mehut ulos. Samalla lantionpohjalihakseni ja Ellenin kuuma kyrpä pumppasivat eturauhastani määrätietoisesti.

        Aika hidastui ja tunsin, kuinka malttamattomat siemeneni sykähtivät liikkeelle kivistävistä kasseistani, kulkeutuivat eturauhaseni kautta graniitinkovaan, sykkivään kaluuni, jota Ellen lypsi rajusti käsillään, ja ruiskahtivat lopulta penikseni päästä vapauteen älyttömällä paineella. Oli kuin Krakataun tulivuori olisi purkautunut. Paine oli niin mahtava, että tulikuumat spermalaavat läsähtivät omille kasvoilleni ja suuhuni, joka ammotti apposen avoimena kliimaksini seurauksena. En välittänyt tästä, sillä olin täysin orgasmini kourissa enkä pystynyt hallitsemaan vartaloani.

        Ensimmäistä orgasmin sykäystä seurasi toinen, vielä voimakkaampi, ja kouristelin ja vavahtelin hallitsemattomasti gynekologin tuolissa natisevia remmejä vasten, kuuman mällin roiskuessa sykäyksittäin vartaloni päälle. Spermasykäyksiä tuli yksi toisensa jälkeen, kunnes kivekseni olivat typötyhjät. Ellen pumppasi tiukasti kalullaan eturauhastani ja käsillään hän lypsi viimeisetkin spermatipat kasseistani ja kullistani. Kaluni sykähteli vielä voipuneena muutaman kerran, vaikka olinkin jo luovuttanut kaikki siemeneni joka sopukastani Ellenin nähden.

        Aloin pikku hiljaa palautua todellisuuteen ja kun aukaisin silmäni, näin ensimmäisenä Ellenin pyöreät rinnat, jotka heiluivat ylösalas hänen yhä upottaessa kaluaan uupuneeseen perseeseeni. Hänen kasvonsa näyttivät siltä kuin hän olisi tuskissaan ja hengityksensä oli huohottavaa ja raskasta. Ellen oli lähellä omaa räjähtävää kliimaksiaan. Orgasmini oli vienyt suurimmat panohaluni, pallejani kivisti, suussani maistui oma siemennesteeni ja persettäni alkoi polttaa siellä seilaava kalu. Olisin halunnut jo vapautua kahleistani mutta tiesin, että sitä ei tapahtuisi ennen kuin Ellen on tyydyttänyt itsensä minuun.

        "Siemennä sun narttu!", komensin Elleniä ja samalla puristelin viimeisillä voimillani kipeää, venytettyä peräaukkoani avittaakseni Ellenin laukeamista. Se taisi auttaa, sillä Ellenin silmät painuivat tiukasti kiinni ja hän alkoi irvistää tuskaisen näköisenä. Samalla hän alkoi tehdä lyhyttä, tikkaavaa liikettä kovia kokeneessa perseessäni. Pian hänen suustaan purkautui pitkä "Oooooohhhhh" ja hänen vahva lantionsa painautui täysillä vasten pakaroitani. Tunsin, kuinka kuuma siemenlasti ruiskahti suoleeni ja Ellen työnteli kaluaan vaistonvaraisesti ja tiedostamattaan edestakaisin. Useiden hektisten työntöjen ja voimakkaiden mällisuihkujen jälkeen Ellen rojahti hikisenä spermaisen ylävartaloni päälle, kyrpänsä yhä sisälläni. Suoleni oli tupaten täynnä Ellenin kalua ja siemennestettä.

        Hetkisen hengitystään tasattuaan Ellen kuiskasi korvaani: "Mitä sanotaan, narttu?"

        Vastasin: "Kiitos, valtiatar".

        "Hyvä. Olet oppinut tavoille. Ehkä mun ei tartte kurittaa sua *kovin* paljon", Ellen tokaisi ja suoristi itsensä. Hetken aikaa hän ihaili vatsaani ja kasvojani, joissa kuivuneet spermat kiiltelivät muistona äskeisestä nautinnon sinfoniasta. Ellen siirsi katseensa kaluuni, joka oli jo veltostunut siemensyöksyni jäljiltä. Ellenin kasvoille levisi ilkikurinen hymy ja hän sanoi: "Paina nyt tää orgasmi mieleesi, sillä seuraavaa saatkin odotella kauan". Samalla hän vetäisi yhä jäykän peniksensä ulos suolestani maiskauksen saattelemana. Voihkaisin, ja tunsin kuinka mälliä alkoi valua helläksi nussitusta peräaukostani.

        Ellen poistui toiseen huoneeseen ja palasi pian metallinen esine kädessään. Vaikka Ellenin orgasmista oli jo kulunut aikaa, hänen kookas kullinsa sojotti vielä vaakatasossa ja pomppi ylösalas hänen kävellessään minua kohti. Mietin, kuinka tuo jättipatukka olikaan mahtunut neitsytpyllyyni sisään.

        Metalliesine paljastui Ellenin lupailemaksi siveysvyöksi. Minulla ei ollut enää voimia rimpuilla eikä se toisaalta olisi auttanutkaan mitään, joten annoin Ellenin esteettä kiinnittää vyön velton kaluni ympärille. Kun Ellen napsautti vyön kiinni, tajusin, mihin olin joutunut. Ellen tulisi kontrolloimaan orgasmejani hamaan tulevaisuuteen asti. Ajatus pelotti mutta samanaikaisesti myös kiihotti minua.

        Ellen hyväili kivistäviä tyhjennettyjä kiveksiäni ja runkkasi samalla omaa kyrpäänsä hitaasti edestakaisin. Kullini alkoi tahtomattani jäykistyä metallisessa vankilassaan ja pian kaluni olikin paisunut maksimaalisesti vasten siveysvyön kylmiä seinämiä. Samassa huomasin, että Ellenin anakonda oli täydessä taisteluvalmiudessa. Se sojotti kohtisuoraan kattoa kohden ja suonet pullistelivat kuin täyteen puhalletut ilmapallot. En voinut kuin ihmetellä ja ihailla Ellenin seksuaalista kyvykkyyttä.

        "Aika ottaa uusintakierros. Tosin tällä kertaa sä et pääse laukeamaan", Ellen sanoi. "Oletko valmis? Hahah, eipä sillä toisaalta ole väliä. Sä oot siinä sidottuna, kalu vangittuna ja sun perse kuuluu mulle nyt."

        "Perseeni on aivan hellänä. Voidaanko pitää taukoa ensin?", anelin Elleniltä. Ellen mutristi suunsa ja siirtyi läheiselle laatikolle. Sieltä hän kaivoi punaisen suukapulan, jonka hän armotta pujotti päälleni, vaikka yritinkin rimpuilla vastaan.

        "No niin, narttu, vieläkö väität vastaan?", Ellen tiukkasi minulta.

        "Mmmmmhmmhm", yritin vastata kapula suussani.

        "Sanoiko narttu, että haluaa lisää kuumaa kullia? Niin mä tuon tulkitsen. Saamasi pitää." Ellen alkoi voidella kaluaan liukasteella ja minä yritin hetken aikaa turhaan rimpuilla irti kahleistani.

        "Voisin kutsua paikalle muutaman ystäväni sen jälkeen kun olen vetäissyt vielä parit varvit sun perseessä. Videon tästä sessiosta lähetän usealle pornosivustolle. Runkkarit tulee nauttimaan kun ne näkee miten sun miehuus viedään. Moni mies on varmasti kateellinen sulle. Miltäs se kuulostaa, narttu? Ootko kiitollinen"

        Suukapulani takaa yritin vastata jotain järkevää, mutta pelkkää yninäähän suustani vain tuli. Ellen naurahti, survaisi julmasti kyrpänsä kuritettuun anukseeni ja alkoi vimmatulla voimalla astua minua. Petollinen kaluni oli edelleen kovana siveysvyön kylmässä, metallisessa syleilyssä.

        Olin saanut enemmän kuin toivoinkaan tämän kyltymättömän nymfomaanitransseksuaalin käsittelyssä. Mitä irstailuja tulevaisuus toisikaan tullessaan, se jäisi nähtäväksi.

        -----------------------------------------------------------

        Tuossa oli sitä todellista ejakulaatiota!


      • Anonyymi
        Panolutka kirjoitti:

        "Hyvä. Olet oppinut tavoille. Ehkä mun ei tartte kurittaa sua *kovin* paljon", Ellen tokaisi ja suoristi itsensä. Hetken aikaa hän ihaili vatsaani ja kasvojani, joissa kuivuneet spermat kiiltelivät muistona äskeisestä nautinnon sinfoniasta. Ellen siirsi katseensa kaluuni, joka oli jo veltostunut siemensyöksyni jäljiltä. Ellenin kasvoille levisi ilkikurinen hymy ja hän sanoi: "Paina nyt tää orgasmi mieleesi, sillä seuraavaa saatkin odotella kauan". Samalla hän vetäisi yhä jäykän peniksensä ulos suolestani maiskauksen saattelemana. Voihkaisin, ja tunsin kuinka mälliä alkoi valua helläksi nussitusta peräaukostani.

        Ellen poistui toiseen huoneeseen ja palasi pian metallinen esine kädessään. Vaikka Ellenin orgasmista oli jo kulunut aikaa, hänen kookas kullinsa sojotti vielä vaakatasossa ja pomppi ylösalas hänen kävellessään minua kohti. Mietin, kuinka tuo jättipatukka olikaan mahtunut neitsytpyllyyni sisään.

        Metalliesine paljastui Ellenin lupailemaksi siveysvyöksi. Minulla ei ollut enää voimia rimpuilla eikä se toisaalta olisi auttanutkaan mitään, joten annoin Ellenin esteettä kiinnittää vyön velton kaluni ympärille. Kun Ellen napsautti vyön kiinni, tajusin, mihin olin joutunut. Ellen tulisi kontrolloimaan orgasmejani hamaan tulevaisuuteen asti. Ajatus pelotti mutta samanaikaisesti myös kiihotti minua.

        Ellen hyväili kivistäviä tyhjennettyjä kiveksiäni ja runkkasi samalla omaa kyrpäänsä hitaasti edestakaisin. Kullini alkoi tahtomattani jäykistyä metallisessa vankilassaan ja pian kaluni olikin paisunut maksimaalisesti vasten siveysvyön kylmiä seinämiä. Samassa huomasin, että Ellenin anakonda oli täydessä taisteluvalmiudessa. Se sojotti kohtisuoraan kattoa kohden ja suonet pullistelivat kuin täyteen puhalletut ilmapallot. En voinut kuin ihmetellä ja ihailla Ellenin seksuaalista kyvykkyyttä.

        "Aika ottaa uusintakierros. Tosin tällä kertaa sä et pääse laukeamaan", Ellen sanoi. "Oletko valmis? Hahah, eipä sillä toisaalta ole väliä. Sä oot siinä sidottuna, kalu vangittuna ja sun perse kuuluu mulle nyt."

        "Perseeni on aivan hellänä. Voidaanko pitää taukoa ensin?", anelin Elleniltä. Ellen mutristi suunsa ja siirtyi läheiselle laatikolle. Sieltä hän kaivoi punaisen suukapulan, jonka hän armotta pujotti päälleni, vaikka yritinkin rimpuilla vastaan.

        "No niin, narttu, vieläkö väität vastaan?", Ellen tiukkasi minulta.

        "Mmmmmhmmhm", yritin vastata kapula suussani.

        "Sanoiko narttu, että haluaa lisää kuumaa kullia? Niin mä tuon tulkitsen. Saamasi pitää." Ellen alkoi voidella kaluaan liukasteella ja minä yritin hetken aikaa turhaan rimpuilla irti kahleistani.

        "Voisin kutsua paikalle muutaman ystäväni sen jälkeen kun olen vetäissyt vielä parit varvit sun perseessä. Videon tästä sessiosta lähetän usealle pornosivustolle. Runkkarit tulee nauttimaan kun ne näkee miten sun miehuus viedään. Moni mies on varmasti kateellinen sulle. Miltäs se kuulostaa, narttu? Ootko kiitollinen"

        Suukapulani takaa yritin vastata jotain järkevää, mutta pelkkää yninäähän suustani vain tuli. Ellen naurahti, survaisi julmasti kyrpänsä kuritettuun anukseeni ja alkoi vimmatulla voimalla astua minua. Petollinen kaluni oli edelleen kovana siveysvyön kylmässä, metallisessa syleilyssä.

        Olin saanut enemmän kuin toivoinkaan tämän kyltymättömän nymfomaanitransseksuaalin käsittelyssä. Mitä irstailuja tulevaisuus toisikaan tullessaan, se jäisi nähtäväksi.

        -----------------------------------------------------------

        Tuossa oli sitä todellista ejakulaatiota!

        Voitko kirjoittaa jatko-osan tälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kirjoittaa jatko-osan tälle?

        Etkös itse keksinyt kolmeen vuoteen?


    • Mulla oli fwb suhde naisen kanssa joka oli todella herkkä saamaan ejakulaatio tuli joka kerta 🙂 ja paljon nestettä 😋

      • Anonyymi

        Pääsispä nuolemaan tuollaista pimppiä ja saada nesteet kasvoille .ejakoiko hän nuolemalla vai saadessaan sträppiä?t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääsispä nuolemaan tuollaista pimppiä ja saada nesteet kasvoille .ejakoiko hän nuolemalla vai saadessaan sträppiä?t wej

        Nuolemalla ja sormet oli käytössä ja myös strap-on dildon kanssa. Ensiksi hän häpesi sitä kovasti kun meno oli niin märkää mutta ajan kanssa se katosi kun sain uskomaan että se ei haittaa


      • Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

        Nuolemalla ja sormet oli käytössä ja myös strap-on dildon kanssa. Ensiksi hän häpesi sitä kovasti kun meno oli niin märkää mutta ajan kanssa se katosi kun sain uskomaan että se ei haittaa

        Tuollainen nainen on todella haluttava tunne kun nuolee ja sormilla hieroo gpistettä ja saa nesteet kasvoille .saiko hän ratsastamalla sträpillä nesteet roiskumaan ? t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen nainen on todella haluttava tunne kun nuolee ja sormilla hieroo gpistettä ja saa nesteet kasvoille .saiko hän ratsastamalla sträpillä nesteet roiskumaan ? t wej

        Parhaiten tuli kun ensin takaapäin ja sit lähetyssaarnaaja siinä roiskui😋


      • Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

        Parhaiten tuli kun ensin takaapäin ja sit lähetyssaarnaaja siinä roiskui😋

        Kuinkas isoa sträppiä käytit? Tuohon villiin menoon kun olis saanu osallistuu 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas isoa sträppiä käytit? Tuohon villiin menoon kun olis saanu osallistuu 😘

        Vaikka kuinka yritän muistaa niin en muista kuin sen strap-on paketin nimen se on bull Power keltaisen ruusun tuote


      • Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

        Vaikka kuinka yritän muistaa niin en muista kuin sen strap-on paketin nimen se on bull Power keltaisen ruusun tuote

        Mukavan suonikas kalu tuntuu varmasti hyvälle tuollaiset korsettisträponit näyttävät hyvältä setiltä .samalla kun takaapäin painelisit sträpillä hoitoasi ois kiva nuolla hänen klittaansa 69 asennossa jos hän olis bi henkinen nainen vieläkös oot käynyt hänen tykönä?😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavan suonikas kalu tuntuu varmasti hyvälle tuollaiset korsettisträponit näyttävät hyvältä setiltä .samalla kun takaapäin painelisit sträpillä hoitoasi ois kiva nuolla hänen klittaansa 69 asennossa jos hän olis bi henkinen nainen vieläkös oot käynyt hänen tykönä?😋

        Se näyttää kyllä tosi hyvältä päällä ☺️ nyt ei olla vähään aikaan nähty kun ei ole aikataulut täsmänny mutta puhelimessa ollaan tunteja oltu🙂


      • Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

        Se näyttää kyllä tosi hyvältä päällä ☺️ nyt ei olla vähään aikaan nähty kun ei ole aikataulut täsmänny mutta puhelimessa ollaan tunteja oltu🙂

        Se on varmaan mennyt lopuksi videokuvan välityksellä puhelinseksiksi mikä on aikas kiihttavaa touhuu toki omin sormin orkkuihin mut nähden toisen hyväilemässä itseään myös orkkuihin käytätkö seksiasuja itse hulluna korsetteihin t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan mennyt lopuksi videokuvan välityksellä puhelinseksiksi mikä on aikas kiihttavaa touhuu toki omin sormin orkkuihin mut nähden toisen hyväilemässä itseään myös orkkuihin käytätkö seksiasuja itse hulluna korsetteihin t wej

        Joskus tulee käytettyä mutta eniten viihdyn ihan alasti🤭


    • Anonyymi

      Kyllä pisaroita riittää, jos kusitankki on täynnä.

    • Anonyymi

      Kerran vanhempi nainen roiski hieman lattialle ja ihmetteli, mistä tämä tuli. Taisi olla ensimmäinen kokemus. Hieno molemmille.

    • Anonyymi

      Olen yli viiskyt ja kun panen 20vuotiasta tai 50vuotiasta,samanlainen ääni heistä suurinpiirtein lähtee.

    • Anonyymi

      Voi kun saisi joskus tyydyttää skruittaavan naisen..Olisin onnellinen.

    • Se on kuin siunaus ja kirous samassa paketissa.
      Noloutta ei siinä juuri sillä sen hetkellä tunne vaan pelkkää euforiaa, häpeä tulee vasta myöhemmin.

      Kun mitä enemmän on tullut ikää, sitä herkemmin ejakulointia yhdynnässä tapahtuu.
      Orgasmit ovat muuttuneet kokonaisvaltaisimmiksi purkauksiksi, jolloin voi tapahtua tajunnan menettämisiä, neste purkauksia ja koko kehon hallinnan menettämistä. Orgasmin lihaskouristukset tuntuvat voimakkaina kohdussa saakka, joiden kesto on pidennyt moninkertaisesti ja niistä toipuminen kestää useita minuutteja, joskus jopa tunteja.
      En muista alle 40v tunteneeni orgasmeja näin voimakkaina saati ejakuloinut kuten nyt lähes joka yhdynnässä.

      • Ihanaa kun saa naisen ruiskimaan kun nuolee pillua, kaikki mehut tietenkin nuoltava.


    • Anonyymi

      Upea ominaisuus naisessa.

    • Anonyymi

      Voi tuuli täti,,sun pitää löytää sellaiset miehet jotka nauttii tuosta että saa naisen räjähtää.
      Olisipa joskus tielle sattunut..Pyyhe pylly alle ja pikkaisen Rajummasti susta kiinni ja kieli pilluun ,eikä naista kuunnella kun orkku tulee.
      Tuon häpeän ymmärrän ,mutta sinulle pitää luoda tilanne että voit tilanteen nautinnosta, ,sallituksi.
      Naisen keho on luotu nautinnon temppelissä ,samalla kuitenkin niin että mies saa tyydyttää itsensä naiseen. Nuo menee melkein aina käsi kädessä.

      • Se on totta, että naisen aneluista tai huudoista ei saa välittää silloin kun orgasmi on tuloillaan eikä säikähtää, kun näkee neste ruikaisut sekä naisen kehon vapinan ja kasvot tajuttomuuden rajamailla.


      • Anonyymi
        TuuliTäti kirjoitti:

        Se on totta, että naisen aneluista tai huudoista ei saa välittää silloin kun orgasmi on tuloillaan eikä säikähtää, kun näkee neste ruikaisut sekä naisen kehon vapinan ja kasvot tajuttomuuden rajamailla.

        Joskus hieman päälle 3-kymppisenä tapailin hieman päältä 5-kymppistä Naista, siis oikeasti isolla ännällä, ja olin ensi alkuun jokseenkin hämmästynyt ja hämilläni kun tämä Lady sai todella voimakkaita orgasmeja häntä nuollessani ja sain siis todellakin suun täydeltä makeaa lemmen mahlaa... mutta ai että kuinka kaiholla häntä muistelenkaan ja haluaisin todellakin vastaavanlaisen Daamin vielä löytää ja saada tuota ihanaa lemmen nektaria taas suun täydeltä ;)
        Olisikohan TuuliTäti sellainen daami mahdollisesti? ;-)
        No, olen tosin jo miltei itsekin 5-kymppinen :(


      • TuuliTäti kirjoitti:

        Se on totta, että naisen aneluista tai huudoista ei saa välittää silloin kun orgasmi on tuloillaan eikä säikähtää, kun näkee neste ruikaisut sekä naisen kehon vapinan ja kasvot tajuttomuuden rajamailla.

        Nuolemisen jälkeen oli niin kiimainen että sain vuorostani räjähtää hänen kasvoilleen. Naisen naama mun spermassa ja mun naama hänen pillumehuissa.


    • Anonyymi

      Tuo on totta tuulitäti.
      Olen kerran ollut pitämässä vaimoa toisesta jalasta ja toinen mies piti toisesta jalasta vaimoa paikallaan kun kaksi hänen kaveriaan nussi vaimoa vuorotellen.
      Vaimo ulisi ja voihki,yritti päästä pakoon.
      En oo koskaan nähnyt sellaista orkkua naisella.

      • Oh, voin hyvinkin eläytyä tuohon tilanteeseen naisena jolle tällaisten super orgasmien saanti vaatii miehiltä hieman rajumpia otteita, päättäväisyyttä ja säälimättömyyttäkin.


    • Anonyymi

      Milloin saan nuolla sinut tuulitäti? Haluisin kokea kun oikee nainen saa kunnon orkut nuolemalla

    • Anonyymi

      Itsehän ejakuloisin lähes joka kerta... Mutta kukaan mies ei ole siitä koskaan pitänyt. Nykyistä ei onneksi inhota, kuten edellistä, sain silloin kuulla jatkuvasti, kuinka ällöttävää se on. Mutta nykyinen ei myöskään nuole... Orkut on tosi laimeita, kun joutuu pidättelemään, mutta jos annan tulla, eikä oo sänkyä suojattu, ei siinä voi nukkua. Nestettä tulee PALJON!!! Yleensä se vain purkautuu ja valuu ulos, mutta kerran roiskui kaaressa, kuten pornoleffoissa. Fantasiana olisi istua miehen naamalle ja saada orkkuja sydämensä kyllyydestä, ruiskuttaa nesteet suoraan suuhun ja pissaa myös, jos sattuu huvittamaan. Ja mies nuolee tyytyväisenä puhtaaksi, mielellään myös spermasta. T. Ssbbw38

      • Anonyymi

        Kustahan se


    • Anonyymi

      Mistähän löytäisi skruittaavan naisen. Mökkiin viikonlopuksi ja ei kun ihanaa nautiskelua.

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe