Isä-tytär seksileikki fantasia

Pikkunen1

Minua kiihottaa kovasti ajatus isän ja tyttären välisestä läheisestä ja rakastavasta suhteesta, sekä seksistä. Olen nainen ja itseltäni on isä puuttunut elämästäni aina. Muistan, että jo teininä haaveilin, että löytäisin isäni ja ehkä harrastaisimme myös seksiä. Teininä minulla oli lukuisia seksisuhteita 40-60 vuotiaiden miesten kanssa. Aikuisena kaikki seurustelusuhteet 15-20 vuotta vanhempien kanssa. Nyt olen 39-vuotias ja fantasiat ovat voimistuneet selvästi. Olen ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen ja miehet luulevat minua aina paljon nuoremmaksi mitä olen. Minua kiihottaa ajatus siitä, että pukeudun pikkutytöksi tai neitsyeksi ja harrastan seksiä "isäni" kanssa eli minua paljon vanhemman miehen kanssa, jota myös kiihottaa ajatus seksistä "tyttärensä" kanssa. Rikas, komea ja vaikutusvaltainen, alistava mies on kiihottavin ajatus. Mies, joka ostaisi minulle lahjoja, leluja, karkkia hellisi minua rakastavasti ja ihaillen, että saisin olla prinsessa ja sitten harrastaisimme seksiä, johon kuuluisi mm. piiskaaminen, tukistaminen, läimäyttely, käsiraudat ja "väkisten ottaminen" ym. Luen usein netistä isä tytär- seksinovelleja ja kiihotun niistä kovasti. Olen hiljattain tutustunut mieheen, joka vastaa tuota unelmieni isä-tyyppiä ja fantasioin, että hän leikkisi minun kanssa tuota leikkiä. Hassua, kun näin hänen tyttärensä kuvia niin olen aivan tuon tytön näköinen. Oli kiihottavaa, kun mieskin sanoi, että olen aivan hänen tyttärensä näköinen. Mieleeni tuli heti fantasia, että mies haluaisi oikeasti nussia tytärtään, mutta ei sitä voi tehdä niin haluaa seksiä minun kanssa, kun näytän hänen tyttärelle ja voisimme leikkiä tuota leikkiä. Olisi kiihottavaa, että hän kutsuisi minua tyttärekseen ja minä häntä isäkseni. Iltaisin kuvittelen niin ja tyydytän itseäni. Luulen, että fantasiani voisi toteutua.

16

3744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea matkaan

    • Ainkiimainenain

      Kyllä nuorempi ain kiihotta enemmän

    • Anonyymi

      Miten sais seksisuhteen vanhempien miesten kanssa?

      • Anonyymi

        Millainen nainen olet. Laita viestii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nainen olet. Laita viestii

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla


    • Anonyymi

      Teet väärin ruokkiessasi ja yllyttäessäsi. Miesten joilla on kiinnostusta pikkutyttöihin fantasioita. Et ole itsekään viaton vaan omat tarpeesi ovat auto pedofiliaa eli haluat samaistua pikkutytöksi.

      • Anonyymi

        Sairas äijä yök


    • Anonyymi

      Olin jo 26v, kun jouduin asumaan väliaikaisesti pitkän ison setäni kanssa kouluaikana.
      Setäni oli leski ja oli hyvillään kun oli puhekaveria ja asunin ilmaiseksi kun pidin huolta talosta, oli oma huone ja rauha. Tuli mieleen ajat jolloin olin teini setä otti joskus syliin ja kutitteli, eräskerta kun oli vähän humalassa kutitteli ja minä kiemurtelin hyväili selvästi mun arastavia rintoja samalla ne isot kourat kulki rintojen yli tunsi varmaan hyvin kovettuneet nännit piti lantiosta kiinni ja pompotti polvella, hameen alla pienet pikkuhousut kastui kun oli paljas polvi vastassa pidin jaloilla kiinni kun olin toisen polven päällä setä varmaan tunsi kun puristelin jaloilla enkä tippunut.
      Veti istumaan ja sanoi levähdetään istuin sylissä ja ensikertaa tunsin kalun pillua vasten istyin kuin oksan haarassa setä välillä vähän kutitteli sain silloin hieroa pillu kalua vasten , näin kerran unta setä hyppyytti minulla ei ollut housuja vain hame hieroin kalua vasten äiti huusi älkää liikaa telmikö setä nosti melkein vatsaa vasten laskeuduin siitä alas pylly vei housut kalun päältä laskeutuessa nyt tunsin kalun katselin ympärille kukaan ei huomannut oltiin jotenkin olohuoneen päässä, nousin uudelleen ja laskeuduin tunsin sisälläni tosi isoa setä kuiskasi unessa tuli vahinko nousin pois kävin yöllä katsomassa setää, äiti oi sen vieressä kaksin käsin runkkasi sitä kuiski Heikki ei vielä nuk kunnolla runkkaus jatkui setä esteli äiti vaan jatkoi sitten laukesi sitä valkoista tuli ja paljon rinnat oli tahnassa leni kasvoile ja suuhun, äiti juoksi vessaan. Kun heräsin pillu oli herkässä koskin vähän piti hieroa hulluna tuntui että sekään ei riitä.
      Setä oli halko hommissa katselin ulos tämä uni tuli heti mieleen ja se hyppyytys. Nyt olin jo nainen nähnyt monenkokoista. Otin liivit pois ja jätin vain tiukat sretsit päälle, kuulin kun tuli sisään järjestelin tv-tason lp-levyjä tiesin että katsoo kun ei liikkunut nousin ylös oikoin selkää nännit pullotti niin etä näkyi.
      Setä sanoi käyn suihkussa. Tuli sieltä keittiöön ja otti kossua napsi lasinn tarjosi minullekkin kopsaus ja tyhjäksi yskin setä nauroi pitää harjoitella juotiin kolme napsia, sanoin menee päähän setä sanoi et taida sitten pysyä polvella nauroin varmaan pysyn kutitteli ja nosteli polvella nyt rinnat oli isommat veti itseään vasten piti rinnoista kiinni ja pompotti,näin sinä kyllä pysyt nännit oli sormien välissä kiemurtelin että tekee hyvempää sitten otti lantiosat kiinni sanoi sinulla on nyt isompi... jatkoin pylly onko se komiampi hyväili on tosi maisen pylly ja veti itseensä pyyhe aukeni tämä ei ollut unta setällä oli thän astisista suurin kun katsoin taakse, olin niin hurmiossa laskin housut sanoin sullakaan ei ole työnnyin setää vasten kalu oli välissä nousin hitaasti ja laskeuduin ohjasin vähän ja sain sisään kyhmyisen kalun kuiskasin muistin tämän kerroin olen monesti hyväillyt itseä uneen.
      Setä sanoi kun olen muistellut pelotti että pini tyttö sai sisään.
      Nousin ja käännyin ohjasin uudelleen sisään hymyilin sedälle oi setä mikä se on tekee hyvää oikaisin selkää nyt sain tuntea kunnon miehen huulet rinnoilla en päässyt paljon liikkumaan iso kalu oli tiukassa Setä nousi olin kiinni koko ajan käveli sängylle ja pani silmissä sumeni olin niin märkä ettö iso kalu luisti kunnolla kuiskin sedälle pane pikku tyttöä olen haaveillut siitä kiljuin kun tökki pohjaan orgasmi tuli yllättäen ei kuin tavallisesti kiljuin ja vedin setää syvemmälle huusi ja silloin sitä tuli kiljuin se tunne kuumaa spermaa ruiski Setä lysähti viereen kuiskas miten me noin,
      Silitin setää saat aina kun olen täällä olet ihana iso ja hellä.
      On setä jaksanut pillu on tylyttänyt monesti mutta on sitten saanut ihan tarpeeksi
      koulun jälkeenkin kävin sedän luona vaikka seurustelin setä ei seurustelusta ollut mustis sanoi kaveri pitää aina olla, kun vähän kova kunto laski vein pillerin illalla asetä otti pani monta kertaa peräkkäin aamuyöstä kuiskas mitä sinä syötit menin päälle otin ihanaa kalua pitkään sisään kunnes laukesi .
      Käyn vielä sedän luona vaikka ei rakastella muuten vaan ollaan.

      • Anonyymi

        Jep jep spede se vaan porskuttaa


    • Anonyymi

      Tyttäreni käy välillä kylässä että pääsee perheestä irti silloin juodaan viiniä ja kuunnellaan musiikia ja tanssahellaan. Satu on vain 150 pitkä ja laiha. Sanoin kerran olisi kiva jos olisit vielä pikku tyttö, letit ja kaikki, hyppäsi syliin mitä isi tekisi.
      Otin rinnoista kiinni ja sanoin saisit ratsastaa, painoi käsiä tiukemmin rintoihin ja kuiskas ratsastaa nousi ja nauroi siinäpä olisikin aihetta.
      Kun tuli kerran kylään juotiin taas viiniä aika paljon, meni makkariin tuli pukeutuneena letteihin ja pikku paitaan ja lyhyt mekko.
      Tuli syliin kuiskas isi saanko ratsastaa pidin polvella ja nostelin polvea et saa pitää kiinni rinnat heilui vapaana aukaisn sievästi paitaa rinnat tuli esiin liikutin enää sievästi tunsin kosteuden polvessa suutelin rintoja.
      Satu huokail mitä isi nyt? nännit oli kivikovat sanoin nyt pikku tyttö saa selkään käänsin vatsalleen ja läpsin pyllylle toinen käsi oli alla sormi pillussa Satu sanoi älä isi teen mitä haluat.
      Avasin housut nuole tätä. Satu ihaili on iso mitä tällä annoin imeä ja nostin syliin annoi pillun hangata kalua ja nostin reijälle nyt saat vähän ja aloin työntymään Satu vaikeroi ei isi ei, sanoin ei se satu yllättävän tiukka oikeasti oli, kuiskas näin paksua en ole saanut. Satu valui kunnolla rakasteltiin yllättävän pitkään kun pidin pohjassa huusi isiii ja laukesi istui ja halasi kuiskas pikku pillu on paksuna kokeile, huulet oli turvoksissa ja kovat Satu keinui isi haluan lisää ja sai seisomaan käännin alle ja antoi hurjana kuiski isi tykkää Satu tykkää oli tosi haluttavaa naida omaa pikku tyttöä

      • Anonyymi

        Kiihottavalta kuulostaakin.
        Olisi ihana naida häntä kaksin


      • Anonyymi

        Buahaa buaahaa spedellä taas sekotttaa. Otahan taas poskees ja pyllistä jos se siitä menis ohi. Varo kilahtelemasta voi käydä huonosti.


    • Anonyymi

      Täält­ä löydät nop­­easti suku­­­pu­olt­­a, suhtei­­­ta, tre­ff­­­it 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/O4v4G7

    • Anonyymi

      Kuinkahan yleisiä tällaiset fantasiat oikeasti naisilla ovat. Netin chattihuoneissa löytyy kymmeniä tällaisia "tyttäriä", mutta epäilen suurimman osan olevan oikeasti miehiä.

      Ja toisaalta, kuinka moni nainen uskaltaisi livenä ryhtyä moiseen roolileikkiin. Kysehän ei usein ole seksuaalisesta halusta omaan isään vaan tabun aiheen kiihottavaa fantasiointia.

      • Anonyymi

        Tykkäsit kumminkin lukea. Vetäsit varmaan vielä kätees, siksikö on sairasta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe