Noin ätmi mokaa pillun saanti mahdollisuutensa

kaisanoasaa

17

346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 524624

      Ätmit ei ole ihmisiä

      • UfoÄtmi

        Ole hiljaa.


      • 524624
        UfoÄtmi kirjoitti:

        Ole hiljaa.

        Etkö kestä totuutta?


    • Analysoidaanpa noiden perusteella:


      1. ”Hän käytti vaaleanpunaisia v-aukkoisia t-paitoja.”

      // Valkoritari joka haluaa näyttää rohkealta uskaltamalla olla erilainen.

      2. ”Mies kehui minua. Vein siis baarista kotiin oikeasti lupaavan oloisen tyypin, mutta kun hän sanoi minulle, että ’sä olet ihanin tyyppi, jonka olen koskaan tavannut’, kiinnostukseni lopahti täysin. Olen tosi antiromanttinen ihminen enkä siedä siirappisia lässytyksiä juuri ollenkaan.”

      // Perinteinen valkoritari

      3. ”Hän puhui itsestään muodossa ’meikäläinen’.”

      // Jännämies

      4. ”Hän pakotti minut katsomaan kanssaan Salattuja elämiä. Mitään ei saanut puhua, edes mainoskatkolla. Laittoi kättä suuni eteen, jos yritin kysyä jotain juonesta.”

      // Jännämies

      5. ”Mies kysyi kerran ravintolassa tarjoilijalta, oliko hänen syömänsä pihvi possua vai nautaa.”

      //Jännämies

      6. ”Kutsui suuseksin antamista naiselle termillä ’maiskis slurpsis nam’.

      // Valkoritari jolle "seksi on tärkeää"

      7. ”Jos mies tunnustaa rakkautensa lyhyen tuntemisen jälkeen, kiinnostukseni lopahtaa. Koska eihän se sitä kuitenkaan tarkoita, haluaa vain kuulla minun rakastavan häntä. Tällaisten tyyppien rakkaus yleensä myös loppuu hyvin nopeasti, koska he ovat epävarmoja itsestään eivätkä tiedä, mitä haluavat.”

      // Valkoritari

      8. ”Kuiva räkäkikkare törötti sierainvaosta. Yritin kovasti olla tuijottamatta, mutta syrjäsilmällä katsoin sitä koko ajan. Oli tuskallista, kun hän halusi suudella.”

      // Jännämies

      9. ”Mies hoki koko ajan ’kuka pierua pidättää, se tautia idättää’.”

      // Vitsaileva valkoritari/jännämies

      11. ”Mies näytti ensitreffeillä, kuinka on tallettanut kännykkänsä taustakuvaksi minun kuvani, jonka oli tallettanut deittisivustoltani. Emme ollenkaan vielä tunteneet toisiamme.”

      // Valkoritari

      Kas, ei yhtään ätmiä joukossa muttei se mikään ihme ole, kiltit & kunnolliset ätmithän ei pääse edes treffeille

      • .. VoeElämä näit sun Diagnooseja.. Oot kyllä sellane Tapaus.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. VoeElämä näit sun Diagnooseja.. Oot kyllä sellane Tapaus.. ;D

        Heh, siitä ap:n linkistä oli osan, hauskimmat, siivonneet pois. Tuossa sama juttu täydempänä, analysoidaan ne puutttuvatkin:

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/suuseksin-kutsuminen-maiskis-slurpsis-namiksi-ja-19-muuta-pienta-asiaa-jonka-takia

        4. ”Mies mainitsi ensitreffeillä fraasin ”tunkekaa ne innovaatiot perseeseenne”.”

        // Selvästikin jännämies

        5. ”Mulla on satavuotiaassa kämpässäni huolella vaalitut vanhat parketit ja tapetit. Muutaman sekunnin silmäiltyään mies alkaa selostaa, miten me laitetaankin tänne yhdessä laminaatit ja valkoista muovimaalia seiniin.”

        // Tyhmä valkoritari

        6. ”Menin baarista komean miehen kanssa hänen luokseen. Hän työnsi munansa ekalla kerralla suoraan kuivana kakkoseen, ja sanoi: "Tää on mun juttu".”

        // Hardcore Jännämies, tuon kanssa ei tule naisella tylsää päivää

        7. ”Mies jätti jarruraidat pönttöön.”

        // Jännämies, pyyhkiköhän panon jälkeen kalunsa verhoihin?

        8. ”Yksi mies oli huonosti romanttinen. Se kirjoitti aika kökköjä runoja ja lähetteli niitä tekstarilla. Siis runot olivat tyyliin: Tule porekylpyyn kanssani se kuplii ihanasti. Tahdon kanssasi uimaan ihan tosi alasti.”

        // seksiä janoava valkoritari

        11. ”Suunnilleen ekoilla treffeillä hän sanoi menevänsä kuselle. Niin junttia.”

        // Jännämies

        12. ”Mies oli eronnut. Hänen ex-vaimonsa oli lähtenyt edeltä toiseen maahan töihin ja vähän sen jälkeen löytänyt uuden. Vaikka erosta oli jo aikaa, kun tapailimme, niin minua se häiritsi silti.”

        // Kitisevä valkoritari

        13. ”Mies tuli mun luo ekaa kertaa yökylään muovipussin kanssa, jossa oli sukat (valkoiset) ja hammasharja. Ei jääny yöksi. En pystynyt.”

        // Tyhmä valkoritari

        15. ”Mies jätti veden säästämiseksi vessan vetämättä, jos ei tullut kiinteää tavaraa.”

        // Nuuka valkoritari


        16. ”Mies, joka ensimmäisen seksikertamme jälkeen meni suihkuun ja palasi sieltä kuivaten itseään niin, että sahasi mun valkoisella isolla kylpypyyhkeellä persvakoaan edestakaisin.”

        // Bicky-royal tyyppinen jännämies joka vie ja naiset vikisee

        Kas, ei näissäkään yhtään ätmiä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh, siitä ap:n linkistä oli osan, hauskimmat, siivonneet pois. Tuossa sama juttu täydempänä, analysoidaan ne puutttuvatkin:

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/suuseksin-kutsuminen-maiskis-slurpsis-namiksi-ja-19-muuta-pienta-asiaa-jonka-takia

        4. ”Mies mainitsi ensitreffeillä fraasin ”tunkekaa ne innovaatiot perseeseenne”.”

        // Selvästikin jännämies

        5. ”Mulla on satavuotiaassa kämpässäni huolella vaalitut vanhat parketit ja tapetit. Muutaman sekunnin silmäiltyään mies alkaa selostaa, miten me laitetaankin tänne yhdessä laminaatit ja valkoista muovimaalia seiniin.”

        // Tyhmä valkoritari

        6. ”Menin baarista komean miehen kanssa hänen luokseen. Hän työnsi munansa ekalla kerralla suoraan kuivana kakkoseen, ja sanoi: "Tää on mun juttu".”

        // Hardcore Jännämies, tuon kanssa ei tule naisella tylsää päivää

        7. ”Mies jätti jarruraidat pönttöön.”

        // Jännämies, pyyhkiköhän panon jälkeen kalunsa verhoihin?

        8. ”Yksi mies oli huonosti romanttinen. Se kirjoitti aika kökköjä runoja ja lähetteli niitä tekstarilla. Siis runot olivat tyyliin: Tule porekylpyyn kanssani se kuplii ihanasti. Tahdon kanssasi uimaan ihan tosi alasti.”

        // seksiä janoava valkoritari

        11. ”Suunnilleen ekoilla treffeillä hän sanoi menevänsä kuselle. Niin junttia.”

        // Jännämies

        12. ”Mies oli eronnut. Hänen ex-vaimonsa oli lähtenyt edeltä toiseen maahan töihin ja vähän sen jälkeen löytänyt uuden. Vaikka erosta oli jo aikaa, kun tapailimme, niin minua se häiritsi silti.”

        // Kitisevä valkoritari

        13. ”Mies tuli mun luo ekaa kertaa yökylään muovipussin kanssa, jossa oli sukat (valkoiset) ja hammasharja. Ei jääny yöksi. En pystynyt.”

        // Tyhmä valkoritari

        15. ”Mies jätti veden säästämiseksi vessan vetämättä, jos ei tullut kiinteää tavaraa.”

        // Nuuka valkoritari


        16. ”Mies, joka ensimmäisen seksikertamme jälkeen meni suihkuun ja palasi sieltä kuivaten itseään niin, että sahasi mun valkoisella isolla kylpypyyhkeellä persvakoaan edestakaisin.”

        // Bicky-royal tyyppinen jännämies joka vie ja naiset vikisee

        Kas, ei näissäkään yhtään ätmiä :D

        .. Noh, en nyt sitten tiedä.. ;D.. Mut joo.. Nää Määrittely asiat(kin) on ihan täysin KatsojanSilmässä, joten.. ;P


    • 67yyyy

      Voin vain kuvitella juuri tuollaisiksi ätmit ja ed. mainitut valkoritarit:DD

    • Pillujen--asiantuntija

      Naista ei saa kehua ihanaksi vaan huoraksi ja nainen antaa silloin heti pillua.

    • Gnuk

      :D
      Siis onks nää todellisia? Siis niin vähällä älyllä varustetut miehet? Jos on niin sanoudun irti sukupuolestani ja julistaudun vaikkapa joksikin sukupuolettomaksi avaruusolioksi... :)

      • Nuo on juurikin niitä miehiä jotka saavat naisilta lämpöä, läheisyyttä ja seksiä. Mietipä sitä että kun seuraavan kerran pääset itsellesi uuden naisen päälle ähkimään että ehkäpä naisen edellinen oli joku maiskisslurpsnam -mies ja nainen odottaa sulta samanlaista palvelua. Joko alkaa vähemmän käytetyt naiset kiinnostamaan?


      • yksinkertaista
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo on juurikin niitä miehiä jotka saavat naisilta lämpöä, läheisyyttä ja seksiä. Mietipä sitä että kun seuraavan kerran pääset itsellesi uuden naisen päälle ähkimään että ehkäpä naisen edellinen oli joku maiskisslurpsnam -mies ja nainen odottaa sulta samanlaista palvelua. Joko alkaa vähemmän käytetyt naiset kiinnostamaan?

        Kaikki miehet saavat.


      • Gnuk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo on juurikin niitä miehiä jotka saavat naisilta lämpöä, läheisyyttä ja seksiä. Mietipä sitä että kun seuraavan kerran pääset itsellesi uuden naisen päälle ähkimään että ehkäpä naisen edellinen oli joku maiskisslurpsnam -mies ja nainen odottaa sulta samanlaista palvelua. Joko alkaa vähemmän käytetyt naiset kiinnostamaan?

        Mä en tunne sellasia. Mulla olis jäänyt saamatta, jos yhtä dorka olisin... :D


      • niimpä.niin
        Gnuk kirjoitti:

        Mä en tunne sellasia. Mulla olis jäänyt saamatta, jos yhtä dorka olisin... :D

        Jokainen noistakin heivattiin, ennen tai jälkeen. Tuolla ikiksellä nyt, kokemattomana keski-ikäisenä, on noita kummallisia kuvitelmia.


    • Nuo jutut olisivat vitseinä hauskoja. Mutta valitettavasti todellisia vitsejä ovat suomalaiset naiset, jotka ovat noista syistä miehille pakit antaneet.

    • Wulwawa

      Ei hitto :D

      Mies hoki koko ajan ’kuka pierua pidättää, se tautia idättää’.”

    • tinderiläiset.poikkeavia

      tinderinaiset tykkää miehistä joilla punainen paita ja v aukko tai pinkit housut tai huulipunaa huulissa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe