Abortinvastustajan perhe

mikä.vikana

Minusta abortinvastustajat ei anna hyvää vaikutelmaa lapsensaamisesta. Oma esimerkki ennemminkin antaa aiheen päätellä että elämä on pilalla kun mielen täyttää viha muita ihmisiä kohtaan. Niitä joilla on mukavampaa ja helpompaa? Vai miksei vastustaja ole onnellinen vaan seko? Sekoittaako synnytys vai lapsi itsessään pääkopan? Kumpi? Eihän tuollainen huutaminen ole muutakuin todiste että synnyttäminen on huono juttu! Jos tulee tommoseksi!

58

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutuhöpöroskaa

      Ei todisteita tule. Tyhjästä on paha nyhjäistä...
      Se nyt vaan on totuus, että sinulla on järjenkäytön suhteen jonkin verran ongelmia.
      Kun oikein kovasti roskaasi tänne tuotat, uskot siihen varmaan itsekin?
      Oletko sinä oikeasti KUNNOSSA?
      Oletko lopullisesti seonnut?
      Tutki tekstejäsi ja mieti, ovatko ne keskustelua etenpäin vieviä.
      Jokaisella tekstilläsi osoitat vain oman kykysi rajat ja nehän tulevat nopeasti vastaan.

      Onnittelut. Tämä avaus riittääkin osoittamaan kaiken olennaisen kyvystäsi keskustella ja toimia asiallisesti. Juuri tällaiset tekstit ihan VARMASTI saavat harkintavaiheessa olevat ihmiset käsittämään sen, että olet OIKEALLA ASIALLA!

    • Minusta tuntuu enemmän täällä vastustaja ääripää on todellisuudessa kannattaja abortille ja sellaisen naamioidun taakse näkee erittäin hyvin😂 Tieteilijä jäi hyvin kiinni.😉

      • "Tieteilijä jäi hyvin kiinni."

        Niin mistä? Johan meikäläinen on syyllinen puoleen maailman epäkohtiin, Kiinan ihmisoikeustilanteeseen, sikiösopan keittämiseen, taikakalujen kullituksiin, niin eipä yllätä, jos taas on jäänyt kiinni jostain. :) Ei voi mitään, että tämä palsta herättää minussa pääosin hilpeyttä, vaikka aiheen pitäisi olla vakava. Mutta kun tämä on sellainen argumenttivirheiden supergalleria, ettei voi olla nauramattakaan. Miksi ihmeessä karnevalisoitte koko asian, niin että tämä on pelkkää parodiaa?


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Tieteilijä jäi hyvin kiinni."

        Niin mistä? Johan meikäläinen on syyllinen puoleen maailman epäkohtiin, Kiinan ihmisoikeustilanteeseen, sikiösopan keittämiseen, taikakalujen kullituksiin, niin eipä yllätä, jos taas on jäänyt kiinni jostain. :) Ei voi mitään, että tämä palsta herättää minussa pääosin hilpeyttä, vaikka aiheen pitäisi olla vakava. Mutta kun tämä on sellainen argumenttivirheiden supergalleria, ettei voi olla nauramattakaan. Miksi ihmeessä karnevalisoitte koko asian, niin että tämä on pelkkää parodiaa?

        Itse olet jälkes jättänyt, ylläpidon kuuluu talletussuojata kaikki viestit, mitkä poistettu tallentaa todistus aineiksi viranomaisen nähtäväksi.

        Minä en ole enää epätietoinen oikeuksistani


      • Nyt.on.outoa
        valtakunta kirjoitti:

        Itse olet jälkes jättänyt, ylläpidon kuuluu talletussuojata kaikki viestit, mitkä poistettu tallentaa todistus aineiksi viranomaisen nähtäväksi.

        Minä en ole enää epätietoinen oikeuksistani

        Mun on pakko kysyä sulta valtakunta että oletko ihan täysissä sielunvoimissa? Mistä viranomaisista puhut ja mistä oikeuksista sua rajoitetaan?

        Kaikillahan aborttioikeus on ei tällä palstalla kukaan sitä uhkaa. Ei täältä aborttia haeta vaan pitää mennä lääkäriin. Mikä talletussuojaus? Onko sulta yritetty viedä rahaa pankista tms? Onko sulla ketään läheisiä jotka huolehtii? Minkä ikäinen olet?


      • Nyt.on.outoa kirjoitti:

        Mun on pakko kysyä sulta valtakunta että oletko ihan täysissä sielunvoimissa? Mistä viranomaisista puhut ja mistä oikeuksista sua rajoitetaan?

        Kaikillahan aborttioikeus on ei tällä palstalla kukaan sitä uhkaa. Ei täältä aborttia haeta vaan pitää mennä lääkäriin. Mikä talletussuojaus? Onko sulta yritetty viedä rahaa pankista tms? Onko sulla ketään läheisiä jotka huolehtii? Minkä ikäinen olet?

        Ei minun oikeuksia rajoiteta, tässä vaan tiedän oikeuteni. Uskotellaan,ettei muka ilmoitus mitään auta jos jatkuu kiusaus siitä joutuu kärsimään oon paininut kiusaamisen kanssa 10v kotonani keskustelu palstoilla ja lapsiani kohtaan(koulussa). Olen hyvin tietoinen mikä on kiusaamista ja jos ei sanominen riitä kyllä sen jälkeen loppuu toisella keinolla.

        Minulle uskotaan ettei kiusaajalle pysty mitään tekemään, mikä on pöty puhetta kun vedotaan sananvapauteen. Otan aina järeämmät tavat käyttöön. Minun ei tarvitse kostaa koska se ei ole oikea tapa menetellä, kyllä metsä huutaa kun sinne huudetaan. Minä varoitan ennen kun alkaa jatkumaan olen ollut liian kiltti ja antanut monesti anteeksi mutta silloin se ei pääty vaan joku toinen joutuu uhriksi.


      • Nyt.on.outoa kirjoitti:

        Mun on pakko kysyä sulta valtakunta että oletko ihan täysissä sielunvoimissa? Mistä viranomaisista puhut ja mistä oikeuksista sua rajoitetaan?

        Kaikillahan aborttioikeus on ei tällä palstalla kukaan sitä uhkaa. Ei täältä aborttia haeta vaan pitää mennä lääkäriin. Mikä talletussuojaus? Onko sulta yritetty viedä rahaa pankista tms? Onko sulla ketään läheisiä jotka huolehtii? Minkä ikäinen olet?

        Sen vuoksi viranomaiset ovat se,mikä toimii oikein tilanteessa ja pahimmat joutuvat korvausvastuuseen vakavuudesta lähtien.

        Monet kiusatuksi tulemisen myötä ovat itsemurhan tehneet tai alkaneet käyttää kättä pidempää kun eivät tiedä oikeaa tapaa puolustautua mutta minä käytän viranomaisia jos ei yksi ihminen auta koulussa on myös terveydenhoitaja. Yksi ihminen ei aina riitä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sen vuoksi viranomaiset ovat se,mikä toimii oikein tilanteessa ja pahimmat joutuvat korvausvastuuseen vakavuudesta lähtien.

        Monet kiusatuksi tulemisen myötä ovat itsemurhan tehneet tai alkaneet käyttää kättä pidempää kun eivät tiedä oikeaa tapaa puolustautua mutta minä käytän viranomaisia jos ei yksi ihminen auta koulussa on myös terveydenhoitaja. Yksi ihminen ei aina riitä.

        Ketkä ovat todellisia Uhreja
        https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=9282&start=15


      • Kyselyikäinen
        valtakunta kirjoitti:

        Ei minun oikeuksia rajoiteta, tässä vaan tiedän oikeuteni. Uskotellaan,ettei muka ilmoitus mitään auta jos jatkuu kiusaus siitä joutuu kärsimään oon paininut kiusaamisen kanssa 10v kotonani keskustelu palstoilla ja lapsiani kohtaan(koulussa). Olen hyvin tietoinen mikä on kiusaamista ja jos ei sanominen riitä kyllä sen jälkeen loppuu toisella keinolla.

        Minulle uskotaan ettei kiusaajalle pysty mitään tekemään, mikä on pöty puhetta kun vedotaan sananvapauteen. Otan aina järeämmät tavat käyttöön. Minun ei tarvitse kostaa koska se ei ole oikea tapa menetellä, kyllä metsä huutaa kun sinne huudetaan. Minä varoitan ennen kun alkaa jatkumaan olen ollut liian kiltti ja antanut monesti anteeksi mutta silloin se ei pääty vaan joku toinen joutuu uhriksi.

        Ei eriävän mielipiteen esittäminen ole kiusaamista, siksi keskustelupalstat on että erilaisia mielipiteitä voi esittää. Olen kyllä pitkiä aikoja ollut pois koska en tuota kalmansuo-rähinäiita murhaajaksi haukkujaa jaksa (ei tieteilijää vaan tuota vastustajaa, joka häiriköi) se on pilannut jo kauan sitten tämän palstan. Ei viitti lukea näitä enää juurikaan.

        Kaikkia se murhaajaksi haukkuu. On haukkunut vuosia, en tiedä onko tuomioita saanut koska en tiedä onko murhaajaksihaukkuminen rikos näin anonyymisti nimimerkin takaa. Lasten kiusaaminen koulussa on vähä eri juttu. Siinä on todelliset henkilöt kyseessä ja syyttömät lapset.


      • Kyselyikäinen kirjoitti:

        Ei eriävän mielipiteen esittäminen ole kiusaamista, siksi keskustelupalstat on että erilaisia mielipiteitä voi esittää. Olen kyllä pitkiä aikoja ollut pois koska en tuota kalmansuo-rähinäiita murhaajaksi haukkujaa jaksa (ei tieteilijää vaan tuota vastustajaa, joka häiriköi) se on pilannut jo kauan sitten tämän palstan. Ei viitti lukea näitä enää juurikaan.

        Kaikkia se murhaajaksi haukkuu. On haukkunut vuosia, en tiedä onko tuomioita saanut koska en tiedä onko murhaajaksihaukkuminen rikos näin anonyymisti nimimerkin takaa. Lasten kiusaaminen koulussa on vähä eri juttu. Siinä on todelliset henkilöt kyseessä ja syyttömät lapset.

        Tahdon nyt lisätä tämän että erotat mikä on eriävää mielipidettä ja suosin tekemään rikosilmoituksen jos sinua on herjattu koska uhri voi tehdä rikosilmoituksen varmuudella

        Eikun vaan näpsii kuvia ja tekemään tekemään rikosilmoitusta mutta esim muille kostaa ei saa kuin minuakaan kiusata alkaa koska en ole joutunut kiusatuksi tästä aiheesta kuin abortista kuin vaan ainoastaan tieteilijän kautta vihjailen minun olevan. Mikä kattaa kunnianloukkauksen rajan ja näitä vihjauksia tuntuu käyttävän paljon kysymyksien muodossa.Mikä ei ole mielipidettä vaan kiusaamista.

        Pistetään nyt sinulle erotuksena mielipide ja rikoksen täyttymisen kohdat.
        https://m.facebook.com/Helsinginpoliisilaitos/posts/604547992960072


      • huvittavaatosiaan
        Kyselyikäinen kirjoitti:

        Ei eriävän mielipiteen esittäminen ole kiusaamista, siksi keskustelupalstat on että erilaisia mielipiteitä voi esittää. Olen kyllä pitkiä aikoja ollut pois koska en tuota kalmansuo-rähinäiita murhaajaksi haukkujaa jaksa (ei tieteilijää vaan tuota vastustajaa, joka häiriköi) se on pilannut jo kauan sitten tämän palstan. Ei viitti lukea näitä enää juurikaan.

        Kaikkia se murhaajaksi haukkuu. On haukkunut vuosia, en tiedä onko tuomioita saanut koska en tiedä onko murhaajaksihaukkuminen rikos näin anonyymisti nimimerkin takaa. Lasten kiusaaminen koulussa on vähä eri juttu. Siinä on todelliset henkilöt kyseessä ja syyttömät lapset.

        Samassa viestissä "Ei eriävän mielipiteen esittäminen ole kiusaamista," kunhan ne eriävät on vaan samaa mieltä sun kans :DDDD kaikki muut on tietenkin "häiriköintiä, pilaamista, trollaamista" jne.

        "Ei viitti lukea näitä enää juurikaan."

        Ei kukaan pakota. Miksi palasit nytkään häiriköimään ja pilaamaan keskusteluja?

        "en tiedä onko tuomioita saanut "

        Sitähän sä toivoisit ;D no niitä odotellessa... voin sitten kysyä missä vaiheessa sanavapaus muuttu rikokseks..

        "en tiedä onko tuomioita saanut koska en tiedä onko murhaajaksihaukkuminen rikos näin anonyymisti nimimerkin takaa. "

        Et tosiaan näytä siltä, kun leikit täällä joitain vuosia sitten jotain palstapoliisia säälittävine uhitteluines :D Ja ei, tietenkään anonyymit nimimerkit ei oo oikeushenkilöitä joita vois kunnialoukata ;)


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Itse olet jälkes jättänyt, ylläpidon kuuluu talletussuojata kaikki viestit, mitkä poistettu tallentaa todistus aineiksi viranomaisen nähtäväksi.

        Minä en ole enää epätietoinen oikeuksistani

        "Minä en ole enää epätietoinen oikeuksistani"

        Vainoharhoja taitaa olla ilmassa... Mikä sekottanut??


    • tuossayllä

      ja ympäri palstaa näkee lukuisia pelottavia esimerkkejä ettei elämä lapsentappamisen jälkee oo kovin hääppöistä. Kuka tollasta elämää haluaa?

      • mistäsepäämeneesekasin

        Jos abortista sun mukaasi menee pää sekaisin niin mistä sun pää on sitten menny? Oletko siis ite tehnyt abortin väittämäs perusteella? Jos et ole tehnyt aborttia niin sunhan pitäisi olla terve päästäsi, onnellinen ja rauhallinen esimerkki lapsen hyvää tekevästä vaikutuksesta kaikille abortista seonneille. Joku mättää kun susta ei oikein vaan välity mitään hyvää...


      • Asiat.asiana

        Millä tavalla sinusta huokuu ystävällisyys ja tasapainoisuus?


      • mutupallovauhdissa
        mistäsepäämeneesekasin kirjoitti:

        Jos abortista sun mukaasi menee pää sekaisin niin mistä sun pää on sitten menny? Oletko siis ite tehnyt abortin väittämäs perusteella? Jos et ole tehnyt aborttia niin sunhan pitäisi olla terve päästäsi, onnellinen ja rauhallinen esimerkki lapsen hyvää tekevästä vaikutuksesta kaikille abortista seonneille. Joku mättää kun susta ei oikein vaan välity mitään hyvää...

        Millä pätevyyksillä sä täällä muita pelkkien kirjotusten perusteella diagnosoit? Kauanko noi kaikkitieto-mutumeedion harhas on jatkunu?

        "sunhan pitäisi olla terve päästäsi, onnellinen ja rauhallinen esimerkki lapsen hyvää tekevästä vaikutuksesta kaikille abortista seonneille."

        Kuten olenkin, ja sekös sua tuskasesti korpeekin ;DDDDD kun oma katkera synkkyytes peittää kaiken ilon ja onnen alleen, näkee muidenkin valon mustana.

        "Millä tavalla sinusta huokuu ystävällisyys ja tasapainoisuus? "

        Millon sinä riisut ne kaiken vääristävät sumeat traumalinssis, tai uskallat edes raottaa hetkeks?


      • mutupallovauhdissa kirjoitti:

        Millä pätevyyksillä sä täällä muita pelkkien kirjotusten perusteella diagnosoit? Kauanko noi kaikkitieto-mutumeedion harhas on jatkunu?

        "sunhan pitäisi olla terve päästäsi, onnellinen ja rauhallinen esimerkki lapsen hyvää tekevästä vaikutuksesta kaikille abortista seonneille."

        Kuten olenkin, ja sekös sua tuskasesti korpeekin ;DDDDD kun oma katkera synkkyytes peittää kaiken ilon ja onnen alleen, näkee muidenkin valon mustana.

        "Millä tavalla sinusta huokuu ystävällisyys ja tasapainoisuus? "

        Millon sinä riisut ne kaiken vääristävät sumeat traumalinssis, tai uskallat edes raottaa hetkeks?

        "Millä pätevyyksillä sä täällä muita pelkkien kirjotusten perusteella diagnosoit? "

        Voi Herran tähden! Sinä ihan kestoargumenttinasi pidät ja vuosia olet väittänyt sitä, kuinka traumatisoituneita ja muista mielialahäiriöistä täällä kirjoittavat aborttioikeuden puolustajat oikein kärsii! Lisäksi väität tietäväsi, mikä ketäkin oikein vaivaa, ja kuinka onnellisuusmuurin katveessa muut elää, vaikka ihan kertoo muuta omista tuntemuksistaan. Nyt sitten kyselet muiden pätevyyksien perään, kun joku tekee sitä samaa sinulle. Millä pätevyydellä SINÄ sitten olet täällä diagnostisoinut muita ihan vaan kirjoitusten perusteella, kysyn vaan.
        :)


      • niinläpinäkyvää
        tieteilijä kirjoitti:

        "Millä pätevyyksillä sä täällä muita pelkkien kirjotusten perusteella diagnosoit? "

        Voi Herran tähden! Sinä ihan kestoargumenttinasi pidät ja vuosia olet väittänyt sitä, kuinka traumatisoituneita ja muista mielialahäiriöistä täällä kirjoittavat aborttioikeuden puolustajat oikein kärsii! Lisäksi väität tietäväsi, mikä ketäkin oikein vaivaa, ja kuinka onnellisuusmuurin katveessa muut elää, vaikka ihan kertoo muuta omista tuntemuksistaan. Nyt sitten kyselet muiden pätevyyksien perään, kun joku tekee sitä samaa sinulle. Millä pätevyydellä SINÄ sitten olet täällä diagnostisoinut muita ihan vaan kirjoitusten perusteella, kysyn vaan.
        :)

        No eihän tollasia huomatakseen tarvi edes mitään yleviä koulutuksia, ihan se normaali terve maalaisjärkikin riittää ;)) mutta sinä tietenkin uskot vaan sen mitä haluat, ja aina kaiken mitä muut kertoo esim. tunteistaan :) itsepetoksessa eläminen ja psyyken suojakeinot on sulle sitten käsitteinä ihan vieraita, eikä kukaan tietenkään koskaan valehtele tunteistaan jopa itelleen :D

        Sen sijaan joku "pää sekaisin" on ihan samaa tyhjänpäivästä tasoo "tyhmien, idioottien" jne. mutuherjojen kanssa.


      • Anonyymi
        niinläpinäkyvää kirjoitti:

        No eihän tollasia huomatakseen tarvi edes mitään yleviä koulutuksia, ihan se normaali terve maalaisjärkikin riittää ;)) mutta sinä tietenkin uskot vaan sen mitä haluat, ja aina kaiken mitä muut kertoo esim. tunteistaan :) itsepetoksessa eläminen ja psyyken suojakeinot on sulle sitten käsitteinä ihan vieraita, eikä kukaan tietenkään koskaan valehtele tunteistaan jopa itelleen :D

        Sen sijaan joku "pää sekaisin" on ihan samaa tyhjänpäivästä tasoo "tyhmien, idioottien" jne. mutuherjojen kanssa.

        "itsepetoksessa eläminen ja psyyken suojakeinot on sulle sitten käsitteinä ihan vieraita, eikä kukaan tietenkään koskaan valehtele tunteistaan jopa itelleen :D"

        Joo olet eläny onnellisuusmuurin varjossa. Tuon osan täytyy olla raskas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "itsepetoksessa eläminen ja psyyken suojakeinot on sulle sitten käsitteinä ihan vieraita, eikä kukaan tietenkään koskaan valehtele tunteistaan jopa itelleen :D"

        Joo olet eläny onnellisuusmuurin varjossa. Tuon osan täytyy olla raskas.

        Mistäs ihmeestä lapsiaan tappamattomille sellaisia olisi tullut? Mitä raskasta on esim. puhtaassa omassa tunnossa?


    • AborttiOikeusOn

      Kun lukee tätä palstaa, abortinvastustajien aggressiivisuus ja ilkeys on paras esimerkki siitä miten tuhoisaa mielelle on synnyttää vastoin omaa tahtoa. Lapsen saaminen johtaa usein psykoosiin ja väkivaltaiseen käytökseen. Tällä palstalla näkee henkisen väkivallan joka kohdistuu yksilön valinnavapautta puolustaviin.

      • Adoptioon on myös oikeus kuin synnytetyn lapsen pitäminen.
        Lapsen saaminen ei johda psykoosiin , ei kannata valehdella ollenkaan


      • Se että tämä pitää enemmän paikkaansa mutta epäilen kyllä että se sairaus on ollut jo.

        "Vaikein synnytyksen jälkeinen oireyhtymä on lapsivuodepsykoosi. Synnytyksen jälkeiseen psykoosiin sairastuu arviolta 0,1 - 0,2 prosenttia synnyttäjistä. Se alkaa noin kahden viikon sisällä synnytyksestä. "

        http://www.aima.fi/psykoosi.html


      • valtakunta kirjoitti:

        Se että tämä pitää enemmän paikkaansa mutta epäilen kyllä että se sairaus on ollut jo.

        "Vaikein synnytyksen jälkeinen oireyhtymä on lapsivuodepsykoosi. Synnytyksen jälkeiseen psykoosiin sairastuu arviolta 0,1 - 0,2 prosenttia synnyttäjistä. Se alkaa noin kahden viikon sisällä synnytyksestä. "

        http://www.aima.fi/psykoosi.html

        Kyllähän uskoi oirehtia, että johtuu unettomuudesta mutta siten psykoosissa lukeekin puhkeamisessa.
        "Myös pitkäaikainen unettomuus"

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Psykoosi


      • valtakunta kirjoitti:

        Adoptioon on myös oikeus kuin synnytetyn lapsen pitäminen.
        Lapsen saaminen ei johda psykoosiin , ei kannata valehdella ollenkaan

        Synnytyspsykoosista kyllä puhutaan monessakin paikassa. Tai lapsivuodepsykoosista.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381

        Muitakin mielialahäiriöitä äitiyden mukana saattaa tulla, mutta onneksi hoitoa saa.


      • tieteilijä kirjoitti:

        Synnytyspsykoosista kyllä puhutaan monessakin paikassa. Tai lapsivuodepsykoosista.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381

        Muitakin mielialahäiriöitä äitiyden mukana saattaa tulla, mutta onneksi hoitoa saa.

        Masennus on yleisin jos lapsella on vatsavaivoja muuttuu väsymyksen myötä uupumukseksi jos on esim parisuhdeongelmia menee masennukseksi.


      • tieteilijä kirjoitti:

        Synnytyspsykoosista kyllä puhutaan monessakin paikassa. Tai lapsivuodepsykoosista.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381

        Muitakin mielialahäiriöitä äitiyden mukana saattaa tulla, mutta onneksi hoitoa saa.

        Se että epävarmuus myös tekee masentuneeksi ja eikä huomata ongelmaa että se on parisuhde.


      • tieteilijä kirjoitti:

        Synnytyspsykoosista kyllä puhutaan monessakin paikassa. Tai lapsivuodepsykoosista.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381

        Muitakin mielialahäiriöitä äitiyden mukana saattaa tulla, mutta onneksi hoitoa saa.

        Hoito on väärä jos tuperruttaa äiti lääkkeillä, se erittäin tarvitseva apu, ottaa vastaan apua kun kynnys on joillekin avun pyytäminen.


      • synnytysdemonisaatio
        tieteilijä kirjoitti:

        Synnytyspsykoosista kyllä puhutaan monessakin paikassa. Tai lapsivuodepsykoosista.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00381

        Muitakin mielialahäiriöitä äitiyden mukana saattaa tulla, mutta onneksi hoitoa saa.

        Niin puhutaan monin paikoin myös aborttipsykoosista ja lukuisista abortin jälkeisistä mielenterveyshäiriöistä, mistä tietenkin olet ihan hissun kissun ;)


      • VaadinTodisteita
        synnytysdemonisaatio kirjoitti:

        Niin puhutaan monin paikoin myös aborttipsykoosista ja lukuisista abortin jälkeisistä mielenterveyshäiriöistä, mistä tietenkin olet ihan hissun kissun ;)

        Mikä on aborttipsykoosi? Laita tänne jotain tietoa asiasta.



      • kvg____

      • Eimullekiitti
        kvg____ kirjoitti:

        http://www.duodecimlehti.fi/lehti/2001/20/duo92556

        >psykooseja ilmenee 0.3/1 000 raskaudenkeskeytystä [107].>

        Mutta lapsivuode psykooseja on peräti
        10/1000. Lähde sama Duodecim.

        Ymmärrän koska lapset uuvuttaa. Pitäisi jaksaa hoitaa lapsia vaikka itse on hoitoa vaille. Se on niin surullista kun lapsi joutuu kärsimään . Abortissa ei onneksi ole muota kärsijöitä kuin nainen. Vaikkei äiti voi sille mitään äidit on nykyään niin yksin. Ei ihme ettei kukaan halua synnyttää. Hullun hommaa se on kun seuraukset on niin karmeita. Sitten vaikka on yhdessä hankittu lapset mies vain lähtee kälppimään jonkun parempikroppasen kans ekalla työmatkalla.. Sellasta leikkiä vaan isyys miehille.


      • harvanongelma
        Eimullekiitti kirjoitti:

        Mutta lapsivuode psykooseja on peräti
        10/1000. Lähde sama Duodecim.

        Ymmärrän koska lapset uuvuttaa. Pitäisi jaksaa hoitaa lapsia vaikka itse on hoitoa vaille. Se on niin surullista kun lapsi joutuu kärsimään . Abortissa ei onneksi ole muota kärsijöitä kuin nainen. Vaikkei äiti voi sille mitään äidit on nykyään niin yksin. Ei ihme ettei kukaan halua synnyttää. Hullun hommaa se on kun seuraukset on niin karmeita. Sitten vaikka on yhdessä hankittu lapset mies vain lähtee kälppimään jonkun parempikroppasen kans ekalla työmatkalla.. Sellasta leikkiä vaan isyys miehille.

        Onneks useimmat äidit ei tollasista tiedä mitään. Aborttöörit taas ei tiedä siks kun ovat menneet jo itsekin hautaansa, 6 kertasen itsemurhariskin seurauksena. Ja loput jatkaa kärsimystään jäljellä olevan surkean elämänsä loppuun saakka. Karmeaa hullun hommaa tosiaan, johon vain pikku vähemmistö ryhtyykään. Joku tilapäinen uuupumus lasten hoidosta on kun hyttysen pisto abortin jälkeisiin psyykenvaivoihin verrattuna.


    • ilkeysharhat

      "esimerkki siitä miten tuhoisaa mielelle on synnyttää vastoin omaa tahtoa."

      Ja missä täällä sellasia esimerkkejä olitkaan nähny? Todisteita?
      Eka siis väitetään vimmasesti että kenenkään ei oo pakko synnyttää mutta nyt niitä sitten onkin vaikka kuinka paljon, ilmeisesti kaikki vastustajat? :D Joko osaisit päättää mitä mieltä oot...

      Eihän se "aggressiivinen" TOTUUS ilkeetä kellekään muulle oo kun niille muutamalle täällä jotka ei sitä kestä ;) ja sehän taas ei oo kertojien vika. Tätähän suosijasakki on aivan liian vajaamielinen käsittääkseen.

      Sen sijaan kyllä, murhansuosijoiden aggressiivisuus ja ilkeys on paras esimerkki siitä miten tuhoisaa mielelle on mukavuustappaa itsekkäästi lapsiaan. Lapsen kohtuun murhaaminen johtaa usein psykoosiin ja väkivaltaiseen käytökseen. Tällä palstalla näkee henkisen väkivallan joka kohdistuu yksilön elämänoikeutta puolustaviin.

      • AsiatAsiana

        Onko tuo tekstisi hyväkin esimerkki tasapainoisen mielen tuottamasta hyvästä keskustelusta?


      • Kiitti.Ei.Lapsia
        AsiatAsiana kirjoitti:

        Onko tuo tekstisi hyväkin esimerkki tasapainoisen mielen tuottamasta hyvästä keskustelusta?

        Asiat.asiana, juuri tuota tarkoitan että minusta tuo kirjoittaja on niin ilkeä ja vihamielinen että joku on pakko olla peruuttamattomasti vialla. Jos tuollaiseksi tekee se että synnyttää lapsia niin ei ole mitään hyvää mainosta lapsensaamisen puolesta. Miten tuollainen ihminen voi olla lapsen tai kenenkään läheisyydessäkään vahingoittamatta ihmisiä. Silkkaa persoonallista pahuutta.


      • paraskinpaatostelijaXD
        AsiatAsiana kirjoitti:

        Onko tuo tekstisi hyväkin esimerkki tasapainoisen mielen tuottamasta hyvästä keskustelusta?

        Höpön höpön. Täyttä roskaa.
        Kun oikein kovasti roskaasi tänne tuotat, uskot siihen varmaan itsekin?
        Tutki tekstejäsi ja mieti, ovatko ne keskustelua etenpäin vieviä.
        Jokaisella tekstilläsi osoitat vain oman kykysi rajat ja nehän tulevat nopeasti vastaan.
        Mutta anna mennä vain. Et sinä muuhun pystykään.


      • tältänäyttää
        Kiitti.Ei.Lapsia kirjoitti:

        Asiat.asiana, juuri tuota tarkoitan että minusta tuo kirjoittaja on niin ilkeä ja vihamielinen että joku on pakko olla peruuttamattomasti vialla. Jos tuollaiseksi tekee se että synnyttää lapsia niin ei ole mitään hyvää mainosta lapsensaamisen puolesta. Miten tuollainen ihminen voi olla lapsen tai kenenkään läheisyydessäkään vahingoittamatta ihmisiä. Silkkaa persoonallista pahuutta.

        Tuoko todistaa sinusta jotakin?
        Asiattomaan kysymykseen tulee vain asiattomia vastauksia.

        Tästä pohjimmiltaan on kysymys. Harva fiksu ihminen viitsisi loputtomiin päätään aukoa noiden ylläolevien ressukoiden tapaan.
        Alotukseen vastannut on ilmiselvästi koulutettu ihminen, joka kykenee perustelemaan mielipiteensä. Hänen juttunsa on helppolukuinen ja selkeä.

        Joskus mietin olisiko tämä fanaattisin suosija vaan trollaamassa, eihän tuo nimittäin kovin tosissaanotettavalta vaikuta. Vastuskin on toki tiukka sillä vastustaja esim ampuu maalaisjärkisen kylmänrauhalliseen tyyliinsä suosijasakin yritelmät alas silmääkän räpsäyttämättä. Tässä mielessä sen ymmärtää jos vastapuoli taantuu vaan räksyttämään.
        Se vastapuoli ei ole tainnut ikinä muuhun kyetä. Kertakaikkisen rasittava tyyppi.
        Katsos kun tuo ihminen ei kykene normaaliin keskusteluun. Tämä ketjukin osoittaa sen. Hän ei suoraan puhu mistään, vaan keskittyy julistamaan ja sössöttämään muutama teesiään.
        Hän on joko joutava trolli tai totaalisen sekaisin oleva ihminen. Olipa kyse kummasta tahansa, häntä ei täällä kukaan enää vakavasti ota. Teinin tasolle jäänyt aikuinen ihminen ei ole vakavasti otettava keskustelukumppani.


      • Asiat.asiana
        tältänäyttää kirjoitti:

        Tuoko todistaa sinusta jotakin?
        Asiattomaan kysymykseen tulee vain asiattomia vastauksia.

        Tästä pohjimmiltaan on kysymys. Harva fiksu ihminen viitsisi loputtomiin päätään aukoa noiden ylläolevien ressukoiden tapaan.
        Alotukseen vastannut on ilmiselvästi koulutettu ihminen, joka kykenee perustelemaan mielipiteensä. Hänen juttunsa on helppolukuinen ja selkeä.

        Joskus mietin olisiko tämä fanaattisin suosija vaan trollaamassa, eihän tuo nimittäin kovin tosissaanotettavalta vaikuta. Vastuskin on toki tiukka sillä vastustaja esim ampuu maalaisjärkisen kylmänrauhalliseen tyyliinsä suosijasakin yritelmät alas silmääkän räpsäyttämättä. Tässä mielessä sen ymmärtää jos vastapuoli taantuu vaan räksyttämään.
        Se vastapuoli ei ole tainnut ikinä muuhun kyetä. Kertakaikkisen rasittava tyyppi.
        Katsos kun tuo ihminen ei kykene normaaliin keskusteluun. Tämä ketjukin osoittaa sen. Hän ei suoraan puhu mistään, vaan keskittyy julistamaan ja sössöttämään muutama teesiään.
        Hän on joko joutava trolli tai totaalisen sekaisin oleva ihminen. Olipa kyse kummasta tahansa, häntä ei täällä kukaan enää vakavasti ota. Teinin tasolle jäänyt aikuinen ihminen ei ole vakavasti otettava keskustelukumppani.

        Sinä siis ihan oikeasti otat toisten tekstit ja kuvittelet, että sinuun osoitettu kritiikki voidaan noin vain kääntää takaisin samoilla sanoilla?

        HIEMAN lapsellista.


      • ettäkömuutlapsellisia
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Sinä siis ihan oikeasti otat toisten tekstit ja kuvittelet, että sinuun osoitettu kritiikki voidaan noin vain kääntää takaisin samoilla sanoilla?

        HIEMAN lapsellista.

        Harmittaako kun osuu ja uppoo aina vaan ja kaikki kääntyy kiusallisesti sinne omaan nilkkaas :))
        No mut osota sitten ettei vois kääntää. Niin, et pysty ;)


      • P.r.S
        ettäkömuutlapsellisia kirjoitti:

        Harmittaako kun osuu ja uppoo aina vaan ja kaikki kääntyy kiusallisesti sinne omaan nilkkaas :))
        No mut osota sitten ettei vois kääntää. Niin, et pysty ;)

        Voi hyvä luoja mitä "argumentointia" 💩 "todista ettenkö voi varastaa toisen tekstejä ja muuttaa ja kääntää niitä toista vastaan"

        Ja vielä kysymys että harmittaako kun "uppoo omaan nilkkaan"

        Todista? Mikä uppoaa? Älyvapaa ja tyhjä paskanpuhuminen? Ihan helvetin sekoa. Todella on argumentit loppu kauan sitten. Ei ole enää abortista tai lapsista kyse vaan toi on jo niin häiriintynyttä tajunnanvirtaa kuin olla voi. Vähä-älyisintä mitä täällä voi olla haukkumasanojen keksimisen lisäksi. Heikoilla on abortinvastustus kun tota se just on. Vähä-älyistä. Hoidatteko näin jotain psykoosia tai muuta mielen sairautta? Lapsiko sen järjen vei?

        Älkää puolustajat menkö noin alas itse. Ihan harmittaa kun hyvä asia pilaantuu ja abortinvastustajat näyttää kaikille vastustuksen argumentointitason. Pelkkää halventavaa nimittelyä ja tyhjän paskan jauhamista. Älkää kummastelko jos teitä pidetään hulluina. Tuo todistaa kyllä että ihan tyhjästä ei jutut tule.


      • Asiat.asiana
        ettäkömuutlapsellisia kirjoitti:

        Harmittaako kun osuu ja uppoo aina vaan ja kaikki kääntyy kiusallisesti sinne omaan nilkkaas :))
        No mut osota sitten ettei vois kääntää. Niin, et pysty ;)

        Harmittaako kun osuu ja uppoo aina vaan ja kaikki kääntyy kiusallisesti sinne omaan nilkkaas :))
        No mut osota sitten ettei vois kääntää. Niin, et pysty ;)

        Sinun logiikallasi tämä tekstini on nyt siis hyvää keskustelua?


      • sossupaatinpersoonat

        "Voi hyvä luoja mitä "argumentointia""

        siellä riehuu taas se "argumenttivirhe sitä ja tätä" fiksaatio.
        Kehtaa vaatia muilta todisteita kun ei ite kykene kun loputtomaan herjamutuiluun :DDDDDD ois taas niin kätevää kopioida oma paskas ja saisit taas tuijotella pitkään ja hartaasti sinne peiliis... ;))))

        "Vähä-älyisintä mitä täällä voi olla haukkumasanojen keksimisen lisäksi. Heikoilla on abortinvastustus kun tota se just on. Vähä-älyistä."

        Huomhuomhuom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Et oikeen anna vaikutelmaa että lapsen tappaminen olis mielenterveydellisesti hyvä vaihtoehto.... :(
        Olen monasti pohtinu että olet pelottava esimerkki kelle vaan tuon sun henkisen väkivaltaisen kielenkäytön takia jota olet vuosia harrastanut täällä yötä päivää. Missä ihmeessä ne ylevät opintos on kun olet ollut yli 10 v täällä? Itekseenko ja ilman lukemistako ne on suoritettu?
        Sullakaan ei näytä olevan kovin hyvä olla kun olet edelleen vihaa täynnä.

        Sinut on näissä keskusteluissa nujerrettu 33 - 0, mutta et vain tajua sitä. Olet äärimmäisen rasittava ja tyhmä nettihäirikkö, joka kaiken lisäksi tekee suoranaista vahinkoa täällä ajamalla asialliset keskustelijat pois. Siitä ilmeisesti saat jonkinlaista tyydytystä.
        Mietinkin kovasti, oletko todellisuudessa noin typerien mielipiteiden orja vai oletko vain tyhmä trolli, joka ei mitään muuta elämää tunne. Niin tai näin, olet luuseri.
        Oikeastaan jokainen sana, jonka sinulle kirjoittaa joku, on liikaa. Olet kuin pikku lapsi, joka kiukkuilee, kun muut eivät hänen joka juttuaan huomaa. Et ansaitse huomiota, mutta sinut on ikävä kyllä pakko huomioida jotenkin, koska tekstisi ovat vahingoksi niille, jotka oikeaa tietoa etsivät.

        Sinä voit kysyä mitä tahansa järkevää ja minä vastaan. Pulma on se, että sinä et vastaa, vaan julistat. Sinä et perustele, vaan raivoat. Sinä et edes keskustele, vaan kiukuttelet, huudat ja nimittelet.

        Sananvapaus on kohdallasi merkityksetön asia. Olennaisempaa olisi miettiä sitä, miten sitä oikeuttasi käytät tehokkaasti.
        Loputon raivoamisesi saa ihmiset tuntemaan pelkästään ihmetystä ja sääliä sinua kohtaan. Ihmisiin tehoaa faktatieto, ei lapsellinen kiukuttelu tai nimittely. Pyrkimyksesi loukata ja satuttaa ihmisiä saa kaikki ärsyyntymään. Asiaasi se ei edistä. Jos olisit normaali aikuinen ihminen, käsittäisit sen.

        Onnittelut. Tuo vastaus riittääkin osoittamaan kaiken olennaisen kyvystäsi keskustella ja toimia asiallisesti. Juuri tällaiset tekstit ihan VARMASTI saavat harkintavaiheessa olevat ihmiset käsittämään sen, että olet OIKEALLA ASIALLA!

        Mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Olet vain suureen ääneen messuava häiriötekijä, joka voi täällä kuvitella olevansa suurikin mielipidevaikuttaja, mutta todellisuudessa et vaikuta kuin korkeintaan murhia vähentävästi. Oman asiasi kannalta olet pahin vihollisesi, sillä sinä saat ihmiset näkemään, miten typerästi kuvittelemallaan hyvällä asialla oleva ihminen voikin käyttäytyä.
        Kyllähän sinä uskomaton tapaus olet. Oikein mitään et saa sanottua, mutta änkytystä silti riittää. Siihen valhepaskaa ja vielä enemmän herjauspaskaa päälle ja olet saanut jonkinlaisen henkisen orgasmin, kun olet saanut taas uuden paskapläjäyksen palstalle tuotettua.
        Olivatpa motiivisi mitkä tahansa, ainoa saavutuksesi on itsesi nolaaminen.

        "Sinun logiikallasi tämä tekstini on nyt siis hyvää keskustelua? "

        Nytkö se ei sitten enää muiden sulle kääntämänä olekaan? Kumma kun suosijasanaatikko huomaa oman törkytasonsa vasta kopioista ;D


      • Asiat.asiana
        sossupaatinpersoonat kirjoitti:

        "Voi hyvä luoja mitä "argumentointia""

        siellä riehuu taas se "argumenttivirhe sitä ja tätä" fiksaatio.
        Kehtaa vaatia muilta todisteita kun ei ite kykene kun loputtomaan herjamutuiluun :DDDDDD ois taas niin kätevää kopioida oma paskas ja saisit taas tuijotella pitkään ja hartaasti sinne peiliis... ;))))

        "Vähä-älyisintä mitä täällä voi olla haukkumasanojen keksimisen lisäksi. Heikoilla on abortinvastustus kun tota se just on. Vähä-älyistä."

        Huomhuomhuom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Et oikeen anna vaikutelmaa että lapsen tappaminen olis mielenterveydellisesti hyvä vaihtoehto.... :(
        Olen monasti pohtinu että olet pelottava esimerkki kelle vaan tuon sun henkisen väkivaltaisen kielenkäytön takia jota olet vuosia harrastanut täällä yötä päivää. Missä ihmeessä ne ylevät opintos on kun olet ollut yli 10 v täällä? Itekseenko ja ilman lukemistako ne on suoritettu?
        Sullakaan ei näytä olevan kovin hyvä olla kun olet edelleen vihaa täynnä.

        Sinut on näissä keskusteluissa nujerrettu 33 - 0, mutta et vain tajua sitä. Olet äärimmäisen rasittava ja tyhmä nettihäirikkö, joka kaiken lisäksi tekee suoranaista vahinkoa täällä ajamalla asialliset keskustelijat pois. Siitä ilmeisesti saat jonkinlaista tyydytystä.
        Mietinkin kovasti, oletko todellisuudessa noin typerien mielipiteiden orja vai oletko vain tyhmä trolli, joka ei mitään muuta elämää tunne. Niin tai näin, olet luuseri.
        Oikeastaan jokainen sana, jonka sinulle kirjoittaa joku, on liikaa. Olet kuin pikku lapsi, joka kiukkuilee, kun muut eivät hänen joka juttuaan huomaa. Et ansaitse huomiota, mutta sinut on ikävä kyllä pakko huomioida jotenkin, koska tekstisi ovat vahingoksi niille, jotka oikeaa tietoa etsivät.

        Sinä voit kysyä mitä tahansa järkevää ja minä vastaan. Pulma on se, että sinä et vastaa, vaan julistat. Sinä et perustele, vaan raivoat. Sinä et edes keskustele, vaan kiukuttelet, huudat ja nimittelet.

        Sananvapaus on kohdallasi merkityksetön asia. Olennaisempaa olisi miettiä sitä, miten sitä oikeuttasi käytät tehokkaasti.
        Loputon raivoamisesi saa ihmiset tuntemaan pelkästään ihmetystä ja sääliä sinua kohtaan. Ihmisiin tehoaa faktatieto, ei lapsellinen kiukuttelu tai nimittely. Pyrkimyksesi loukata ja satuttaa ihmisiä saa kaikki ärsyyntymään. Asiaasi se ei edistä. Jos olisit normaali aikuinen ihminen, käsittäisit sen.

        Onnittelut. Tuo vastaus riittääkin osoittamaan kaiken olennaisen kyvystäsi keskustella ja toimia asiallisesti. Juuri tällaiset tekstit ihan VARMASTI saavat harkintavaiheessa olevat ihmiset käsittämään sen, että olet OIKEALLA ASIALLA!

        Mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Olet vain suureen ääneen messuava häiriötekijä, joka voi täällä kuvitella olevansa suurikin mielipidevaikuttaja, mutta todellisuudessa et vaikuta kuin korkeintaan murhia vähentävästi. Oman asiasi kannalta olet pahin vihollisesi, sillä sinä saat ihmiset näkemään, miten typerästi kuvittelemallaan hyvällä asialla oleva ihminen voikin käyttäytyä.
        Kyllähän sinä uskomaton tapaus olet. Oikein mitään et saa sanottua, mutta änkytystä silti riittää. Siihen valhepaskaa ja vielä enemmän herjauspaskaa päälle ja olet saanut jonkinlaisen henkisen orgasmin, kun olet saanut taas uuden paskapläjäyksen palstalle tuotettua.
        Olivatpa motiivisi mitkä tahansa, ainoa saavutuksesi on itsesi nolaaminen.

        "Sinun logiikallasi tämä tekstini on nyt siis hyvää keskustelua? "

        Nytkö se ei sitten enää muiden sulle kääntämänä olekaan? Kumma kun suosijasanaatikko huomaa oman törkytasonsa vasta kopioista ;D

        Nuo kaikki kopioimasi tekstit on Sinulle suunnattu. Et pysty mitään sanomaan itse, koska kirjoitustaitosi on puutteellinen - sitä amistasoa. Sen vuoksi kopioit toistuvasti toisten sinuun kohdistetut tekstit ja käännät vain ne toisin päin.

        Onnetonta räpellystä.

        Tekstit eivät itsessään ole tietenkään huonoja. Huonoa on se, ettet osaa ITSE sanoa asioita.


      • etmuutaosaakaan
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Nuo kaikki kopioimasi tekstit on Sinulle suunnattu. Et pysty mitään sanomaan itse, koska kirjoitustaitosi on puutteellinen - sitä amistasoa. Sen vuoksi kopioit toistuvasti toisten sinuun kohdistetut tekstit ja käännät vain ne toisin päin.

        Onnetonta räpellystä.

        Tekstit eivät itsessään ole tietenkään huonoja. Huonoa on se, ettet osaa ITSE sanoa asioita.

        Sua vaan korpee niin julmetusti kun kaikki suoltamas törkysonnat osuu kaikkein kipeimmin ja ainoastaan sinne omaan nilkkaas ;DDDDDD keskustaelutaitos on vakavasti puutteellinen, sitä aparitasoa. Vaikka sulle samat aiheet on jankattu jo ties monetko kymmenet kerrat, AINA alkaa niiden vänkkäykset uudelleen alusta. Ja mitähän niihin tyhjänpäiväsiin herjaräpellyksiis pitäs edes sen älykkäämpää kommentoida kun et itsekään kummempaan pysty? Miksi edes odotat minkäänlaista järkevää keskustelua kun itse et tuota tasoos ylemmäs pääse? Saat vastaukset sen mukaan mitä olet tilannut ja ansainnut.


    • Kyselyikäinen

      Mä olen nähnyt työssäni ja muutenkin että monenkaan ei olis kannattanut lapsia tehdä. Oma psyyke on sekaisin ja voi olla luonnehäiriökin, joka vaarallinen lapsen kehitykselle parempi se on tehdä reilusti 1. kolm. abortti kuin muiden mielipiteen takia yrittää esittää jotain hyvää ihmistä kun ei kuitenkaan sisimmässä itse halua olla äiti eikä ole yhtään lapsen tarpeita huomaava. Lehdistä saa lukea näitä surmia ja lasten kidutuksia kun lapsi on pelkkä riesa sitten Lapset on heitteillä ja huono kohtelu salataan. Abortti estää enemmän kärsimystä kuin aiheuttaa. Ei sekään kivaa ole mutta ei elämässä pääse että ihan kaikki kivaa on, vähemmän huono kuitenkin. Varmaan moni alkaa abortinvastustajaksi että voi tuntea että on edes jossain tehnyt oikein, vaikka se väärin olikin pitkällä aikavälillä.

      • mutuhöpöroskaa

        "Lehdistä saa lukea näitä surmia ja lasten kidutuksia kun lapsi on pelkkä riesa sitten Lapset on heitteillä ja huono kohtelu salataan."

        Juu, ne onkin niin hurrrrjan yleisiä :DDDD no sitähän lapsivihaajat tietenkin toivois... jos ei oo tapettu väkivalloin jo kohtuun, niin viimestään sit jälkiabortilla.

        "Abortti estää enemmän kärsimystä kuin aiheuttaa. "
        "vähemmän huono kuitenkin."

        Todisteita? Ei niitä tule. Tyhjästä on paha nyhjäistä...

        "vaikka se väärin olikin pitkällä aikavälillä. "

        Siis mikä oli väärin? Suojella lapsia sunkaltasilta?


      • Kyselyikäinen

        "Todisteita? Ei niitä tule. "

        Jokainen on oman elämänsä todistaja. Jokainen kokee asiat omalla laillaan. Jokainen valitsee sen tien joka sopii itselle. Muille sen ei tarvi sopia. Jokainen elää omaa elämää omilla ehdoilla.

        Nainen ei ole valmis äidiksi siitä hetkestä kun raskaustesti näytää positiivista. Äitiyden tunne on isompi asia, se ei tule salamana. Jotkut ei ole äidiksi valmiita edes silloin kun lapsi syntyy.


      • unohtutekopyhältä
        Kyselyikäinen kirjoitti:

        "Todisteita? Ei niitä tule. "

        Jokainen on oman elämänsä todistaja. Jokainen kokee asiat omalla laillaan. Jokainen valitsee sen tien joka sopii itselle. Muille sen ei tarvi sopia. Jokainen elää omaa elämää omilla ehdoilla.

        Nainen ei ole valmis äidiksi siitä hetkestä kun raskaustesti näytää positiivista. Äitiyden tunne on isompi asia, se ei tule salamana. Jotkut ei ole äidiksi valmiita edes silloin kun lapsi syntyy.

        "Jokainen valitsee sen tien joka sopii itselle. Muille sen ei tarvi sopia. Jokainen elää omaa elämää omilla ehdoilla. "

        Miten lapsi saa valita elämän? Ups, taas ihan "unohtu" siinä paatoksen hurmassa...
        Ja turha se on urputtaa kun muut saa olla niistä (murhaajan) valinnoista mitä mieltä vaan.

        "Jotkut ei ole äidiksi valmiita edes silloin kun lapsi syntyy. "

        Mutta aina on sillonkin olemassa niitä jotka on.


      • Asiat.asiana
        unohtutekopyhältä kirjoitti:

        "Jokainen valitsee sen tien joka sopii itselle. Muille sen ei tarvi sopia. Jokainen elää omaa elämää omilla ehdoilla. "

        Miten lapsi saa valita elämän? Ups, taas ihan "unohtu" siinä paatoksen hurmassa...
        Ja turha se on urputtaa kun muut saa olla niistä (murhaajan) valinnoista mitä mieltä vaan.

        "Jotkut ei ole äidiksi valmiita edes silloin kun lapsi syntyy. "

        Mutta aina on sillonkin olemassa niitä jotka on.

        "Miten lapsi saa valita elämän? Ups, taas ihan "unohtu" siinä paatoksen hurmassa...
        Ja turha se on urputtaa kun muut saa olla niistä (murhaajan) valinnoista mitä mieltä vaan."

        Sikiöllä ei ole tilanteessa äänioikeutta.

        "Mutta aina on sillonkin olemassa niitä jotka on."

        Mitä sitten? Ketään ei voi pakottaa toiselle synnyttämään.


      • Kyselyikäinen
        unohtutekopyhältä kirjoitti:

        "Jokainen valitsee sen tien joka sopii itselle. Muille sen ei tarvi sopia. Jokainen elää omaa elämää omilla ehdoilla. "

        Miten lapsi saa valita elämän? Ups, taas ihan "unohtu" siinä paatoksen hurmassa...
        Ja turha se on urputtaa kun muut saa olla niistä (murhaajan) valinnoista mitä mieltä vaan.

        "Jotkut ei ole äidiksi valmiita edes silloin kun lapsi syntyy. "

        Mutta aina on sillonkin olemassa niitä jotka on.

        Ei munasolu valitse hedelmöittymistä. Ihmiset näitä päätöksiä tekee. Tai ne om sattumia.Ei se nyt mikään lapsi ole. :-D


      • elinäinkö

        "Sikiöllä ei ole tilanteessa äänioikeutta. "

        kun vauvoillakaan ei oo eikä alaikäsillä, niin nekin saa tappaa? Mahtava logiikka taas kerran...

        "Ketään ei voi pakottaa toiselle synnyttämään. "

        Niin että murhaaminen on "hyvä oikeus" eikä sitä tekemättömyyteen voi pakottaa?

        "Ei se nyt mikään lapsi ole. "

        Vaan mitäs ne syntymättömät lapset sit on? :D


      • Anonyymi
        elinäinkö kirjoitti:

        "Sikiöllä ei ole tilanteessa äänioikeutta. "

        kun vauvoillakaan ei oo eikä alaikäsillä, niin nekin saa tappaa? Mahtava logiikka taas kerran...

        "Ketään ei voi pakottaa toiselle synnyttämään. "

        Niin että murhaaminen on "hyvä oikeus" eikä sitä tekemättömyyteen voi pakottaa?

        "Ei se nyt mikään lapsi ole. "

        Vaan mitäs ne syntymättömät lapset sit on? :D

        "Vaan mitäs ne syntymättömät lapset sit on? :D"


        Tarkistin Duodecimista, että ovat alkioita ja sikiöitä.


    • Anonyymi

      Synnytys voi oikeasti järkyttää mielenterveyttä. Juuri meni telkkarissa ohjelma naisten kokemasta synnytys väkivallasta. Olen miettinytkin onko täällä mesoavilla abortin vastustajilla kilahtanut synnytyksessä jolloin se ei kannusta kokemaan samaa... vai onko kyse pelkästään seksin puutteessa ikänsä olleista uskovaisista miehistä jotka purkaa turhautumisensa naisiin henkisenä väkivaltana? Kun ei ole ketään hakattavaa lähistöllä. Mies alkaa vihata naisia koska himoitsee ja tarvitsee naista. Mutta samalla halveksii itsessään tätä riippuvuutta pildestä. Siispä kivitetään naista? Nainen on heteromiehelle välttämätön seksi tyydyttäjä, mies joka elää kieltäymyksessä kihusee kiukusta naisia kohtaan jotka elää vapaasti ja tekee mitä lystää.

      • Anonyymi

        Samanlaisia nykyajan turhia palkonokkahörhöjä kun nämä metoo-metelit ym. Paljon melua tyhjästä. Tuo synnytysjuttu vielä naurettavampaa... kaikesta sitä jotkut mielensäpahottajat voikin loiukkaantua. Kuten että lääkäri siinä tilanteessa joutuu tutkimaan alapäätä sormilla tunnustellen, paljonko kohdunsuu on auki, ja näin ei sitten saisi tehdä vai?! Älytöntä.. Luuleeko ne siis tosiaan että lääkärit ihan huvikseen ja mielellään noin tekee ja peräti kiihottuu tutkiessaan potilaita? :D Yhtälailla tuollaisen "väkivbaltana" kovat voi kokee samaa missä tahansa operaatiossa jossa kehoon joudutaan sen takia "kajoamaan", kuten abortissakin.


      • Anonyymi

        No täällähän pesii vilisemällä niitä aborteistaan k.ilahtaneiden varoittavia esimerkkejä.. ;) Ei todellakaan kannusta liittymään niiden desperaatojen ihmisraunioiden itsepetokselliseen joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia nykyajan turhia palkonokkahörhöjä kun nämä metoo-metelit ym. Paljon melua tyhjästä. Tuo synnytysjuttu vielä naurettavampaa... kaikesta sitä jotkut mielensäpahottajat voikin loiukkaantua. Kuten että lääkäri siinä tilanteessa joutuu tutkimaan alapäätä sormilla tunnustellen, paljonko kohdunsuu on auki, ja näin ei sitten saisi tehdä vai?! Älytöntä.. Luuleeko ne siis tosiaan että lääkärit ihan huvikseen ja mielellään noin tekee ja peräti kiihottuu tutkiessaan potilaita? :D Yhtälailla tuollaisen "väkivbaltana" kovat voi kokee samaa missä tahansa operaatiossa jossa kehoon joudutaan sen takia "kajoamaan", kuten abortissakin.

        Joo naisiin kohdistuvaa väkivaltaa pidetään niin itsestään selvänä ja naiseuden "bonuksena" että väkivallan kritisoijat ja väkivallan kohteet hiljennetään. Naisten pitää "tyytyä" osaansa, en vain tiedä mistä tämmönen käsitys on saanut alkunsa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe