Martina on lahjakas valmentajanakin

älyn-häme

"Suunnittelen teille omankehonpainotreenin, missä vastuksena toimii oma keho"

11

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellinooooora

      Kenenhän valmennusohjeita Martina kopioi? Oma tietämys ei riitä ja ehkä ei uskalla ottaakaan vastuuta ...tai uskaltaa, kun on niin kaikkitietävä joka alan asiantuntija, melkein liikuntatieteiden tohtoriksi väitellyt. Näin olen kuullut HMTTsta.

      • A-ruptsi

        Mara googlaa peruskoulunopettajien jumppaohjeet joitten mukaan mimmit on jumpanneet vuosikymmeniä koulussa. Samat liikkeet siellä ja Maran tasokkaissa opetusvideoissa.


    • Juueivakuuta

      Amatööri törpöimmästä päästä ,kuka ton ohjattavaks hakeutuis tosissaan ?joku vois tosin lähteä läpällä katsomaan ,miten tää tollo tärkeänä töpeksii tonkin homman,kutsu on taas taattua marsua ,eli ihan käsittämätöntä tuubaa kirjoitusvirheineen

    • humpuukkivalmennukset

      kuka korvaa, jos ammattitaidoton puoskari aiheuttaa vammautimisen ammattitaidottomilla ohjeilla.

    • huu-haa

      kuka vastaa jos ammattitaidoton valmentaja aiheuttaa vamman.

      • ohjeenvika

        Kuka korvaa kun sä teet ohjeen mukaan esim. keiton ja saatkin siitä ripulin?


      • äläsönkötä
        ohjeenvika kirjoitti:

        Kuka korvaa kun sä teet ohjeen mukaan esim. keiton ja saatkin siitä ripulin?

        Surkea vertaus. Ruokaa osaa tehdä moni ilman koulutustakin. Treenariksi tullaan joko koulutuksella tai kokemuksella. Marasta ei edes pt:tä tule ikinä eikä ole eläessään urheillut minuuttiakaan. Pyllistely mummohousuissa ei lisää ammattitaitoa.


    • sisällötöön

      Seiska 4.10.2012

      Näin Johanna Tukiainen tilittää pissakohusta!

      Jollaksen tsaaritar Johanna Tukiainen on erittäin tuohtunut netissä leviävästä kuvasta, jossa hän on kusella Tampereen rautatieaseman laiturilla.

      Tukiainen oli jo eilen illalla niin ärtynyt, että pyysi Seiskaa poistamaan artikkelin, tuloksetta. Tänään hän purki tunteitaan Facebook-profiilissaan:

      - Huvittavaa sinällään, että se oli muuten Tampereen rautatieasema illalla kun yritin etsiä jonkun pusikon johon nopeasti pissata ja huomenna meillä on Julian kanssa keikka juuri Tampereella.......:) Jos olisin mennyt junan vessaan, en olisi päässyt takaisin Helsinkiin, ihme älypäitä päällä on, junan vaihtoon oli pari min aikaa joten en ehtinyt edes mitään portaita mennä alas niihin euron vessoihin.......hih. Outoa että joku "Turun yöelämä" herjaa nyt täysillä, eikö muuten Tampere ja Turku ole aina kilpailleet keskenään, Helsinki ei liity asiaan......? Jos ymmärsin oikein. Ja se oli btw nro 1.hätä, ei nro2. Olisi pitänyt vaan pissata sen kuvan ottajan päälle, ihme porukkaa koko tää maa täynnä, varmaan nää lokakuun sateet ja harmaus vielä lisää kaunaa......hmmm.......hahahah

      https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-Johanna-Tukiainen-tilittaa-pissakohusta/477982

      • taasjokuälypää

        Mitä tää thän ketjuun liittyy?


      • Ovatsamiksia

        No, mitenhän...moukkamainen käytös


      • hyhyhyhhyh
        Ovatsamiksia kirjoitti:

        No, mitenhän...moukkamainen käytös

        On sulla saastainen mielikuvitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe