Mies vähättelee minua

Ap112233

Olen henkisesti hyvin vaikeassa paikassa omien ongelmien kanssa (talousvaikeudet), joilla ei mitään tekemistä parisuhteemme kanssa. Mies on alkanut vähätellä minua joka käänteessä yhteisten kaveriemme kanssa. Yritän hänelle ilmaista, että tarvitsen apua tässä vaikeassa vaiheessa elämääni. Olen varma, että pääsen omista ongelmistani eroon ja teen hurjasti töitä sen eteen. Kuitenkin, jos avaan omia ongelmiani ja huolenaiheitani tarkemmin avopuolisolleni, huomaan että seuraavassa kaveritapaamisessa isoon ääneen huutelee nämä ongelmani muille. Itselle on jo sinänsä todella nöyryyttävä, että olen joutunut tähän tilanteeseen, mutta päälle vielä se, että oma puoliso, jonka pitäisi tukea, käyttääkin näitä ongelmiani huvin aiheena illanistujaisissa. Viimeisenä niittinä, että kehtasi raivota minulle pää vaahdossa julkisesti asiasta mikä ei liittynyt meidän väliseen suhteeseen millään tavalla vaan mies koki että voi komentaa minua käyttämästä sananvapauttani eli en olisi saanut sillä hetkellä keskustella henkilön kanssa aiheesta, josta keskustelin. Mitä ihmettä mun pitää tehdä?

6

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42v-sinkkumies

      Sinulla on idiootti mies joka ei edes rakasta sinua. Eroa jo tänään sillä olet onnellisempi sinkkuna. Miehen pitää tukea ja auttaa ongelmissa eikä huudella kaikille niitä ongelmia. Sinun pitää ajatella itseäsi enemmän että oletko onnellisen miehen kanssa joka ei tue eikä auta sinua. Seon rakkautta kun tukee ja auttaa eikä miehesi sitä tee.

      • Yksinkertaisuudenylistys

        "Seon" myös oikeaa rakkautta että ainakin yrittää ensin muita keinoja idiootin taltuttamiseksi kuin eroaminen.


    • Ap12345

      Olen yrittänyt ymmärtää miestäni ja edelleen raatanut niska limassa oman ongelman kanssa. Tänäön kävi n shoppailemassa palkintona itselleni uudet talvikengät ja muutaman puseron kirpparilta. Mies isoon ääneen kysyi tänään kaverien edessä "Onko noiķin kirpparilta?". Viitaten housuihini, joita valitin kylmäksi. Eikä edes olleet, mutta silti mulla taas tuli sellainen olo että voiko ihminen yhtään vähempää sympatisoida, kun on muutenkin riitämätön olo.

      • Hyvätyöt

        Viimeinen lauseesi kertoo kaiken. Suosittelen, että eroat, etkä anna miehen sen enempää lisätä sinun riittämättömyyden tunnettasi ihmisenä. Sulla alkaa olla varmasti parempi olo ja vointi, kun lopetat suhteen, jossa mies ei osaa arvostaa ja kunnioittaa sinua, vaan pienillä lausahduksilla nakertaa sinun itsetuntoasi vähitellen murusiksi.


    • ohikiitäjä

      Ellen väärin otaksu, niin tilanne on koko ajan pahentunut, eikö niin? Jos näin on, niin ei se siitään parempaan taida mennä.

      Sinun on nyt esitettävä onnellista ja roikuttava nykyisessä suhteessa tai sitten tehtävä ihan omia ratkaisuja, jotka parantavat elämänlaatuasi.

    • Oppeliini1

      Miksi, voi MIKSI, yhä valitset ja himoitset saada saastaa koko ajan kasvoillesi??? Voih, miksi??

      Sinulla on kaikki maailman valta VALITA itsellesi korkemman tason elinkumppanit ja ystävät! Miksi sitten yhä haet ja elät likakaivotason ihmisen kanssa?
      Miksi??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe