Meigän lyhyt matkakertomus

täälläollaantas

Moicca tötterönenät, saavuin Suwalle n 7 aikaan eilen aamulla, tuttu taksikuski kouri pallejaan ja piti hevosmaista mölinää tuloaulassa, koska käskin hänen tehdä niin, että tunnistaisin kyytini.

Jostain syystä en koneessa osaa nukkua, johtuu varmaan siitä, että olin ainoa miesmatkustaja koko lennolla, kenellä ei ollut jonkinlaista lääkitystä päällä. No Suwalta pikkupullo samsongia mukaan ja pari leoo, jotka kuivuivat ikeniini samantien. Taksimatka meni hienosti, ainoa murhe oli, että ilmastointilaite hajosi puoltuntii ennen kun oltiin antamassani osoitteessa hotellissa, rantakadun ja soi 3 risteyksessä.

Hotellin Myanmairista kotoisin oleva tyttö kantoi mukaan ottamani Suomalaiset LEOKO käsipainot, jotka painoivat tuhatyhdeksänsataa kiloa. Tyttö sai punnukset huoneeseeni, raapaisi nännipihaansa ja kysyi haluanko jotain muuta? annoin kantajalle 2,2 miljoonaa Thb tippiä, ja kerroin vain haluavani nukkua, sillä tänään on päivä jolloin täytän 40 vuotta. Tyttö tenpas trikoonsa päänsä yli ja kertoi minulle haluavansa onnitella?? Minua tunnin?? Hintaan 800Thb??

Sanoin tytölle, että miksiköhän hän minua luulee? Tyttö sanoi, että normaaliksi Hollantilaiseksi pitkäkasvuiseksi mieheksi??

Kerroin tytölle, että olen vain 194cm pitkä, Ylpeä Suomalainen omista asioistaan päättävä, maailmanparhaimman maan kansalainen, ja tykkään samoista asioista kun tyttökin, eli elimistä oman ruumiini onteloissa. Tyttö, kaunis tyttö, katsoi minua silmiin ja kertoi, että heidän henkilökunnassa ei juuri nyt ole leidareita, mutta voisin huomenna tiedustella asiaa recepsuunista alhaalta. Nukuin n 4h ja kävin hakemassa kakkoskadulta naisen, joka luki: "Kiss me first" kirjaa, Tyttö lähti juuri kotiinsa, unohti kirjansa tänne? Mietin, että nyt oli vaikuttava pano? Tyttö huusi aika railakkaasti, mutta Tummelia ei halunnut käyttää? Tosin paninkin vain 2,5h En yhtä kauvaa kun hansamän 2010 eli viittä tuntia, potenssini on ehkä karua luettavaa jollekkin 2010 SONNILLE?

21

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NakluastaSoi

      Multitrollaaja on leppoisampi näin krapulassa ja huutaa vähemmän. Tuohan oli melkein hauska tarina!
      Tämän "moiccamiehenkin" jutut näköjään on saman transuhomopojan tuotoksia kuin pohjoisen aviomiehen ja cittarimiehenkin. Tuttuun tyyliin jutut jakaantuu muutamaan päätekijään. Homot, leidarit, raha, maksulliset ja kateus niitä kohtaan jotka oikeasti matkustavat, joilla on rahaa ja erektio. Olennaisin osa on muiden varallisuuden epäily kun oma saldonsa on luokkaa keskiolut ja punainen lenkki.
      Lerppaisaa päivää vaan sinne jonnekin Savon sydämeen tai muulle pikkupaikkakunnalle jossa vieläkin ollaan ihmeissään kun Virtasen Paavo Mallorcalla kävi 1984.
      Ilkeänä miehenä kylällä tunnettu Paavo vielä mainitsi humalassa pussailleensa tumman naisen kanssa samaisella matkalla. Tätä ei kylän väki voi sulattaa ja Paavolle ei sano vieläkään päivää edes paksuja lauantaimakkarasiivuja tahallaan viipaloiva kauppias Einari Tölli-Kemppainen. Vai että tummaa naista, pöh ja vitut.

      • PohjoisenAviomies

        Kiitos taas kestotilauksesi vahvistuksesta Maija.

        Hieman oudoksun miksi tänään on vaiti rekisteröimäsi Buodesta 2010 ja Soi Leengkeni, mutta tehän olettekin suomessa rippijuhlissa, joten provoilusi noilla nimimerkeillä olisi hieman huonompi juttu.

        Vai onko teillä "naamatutuilla" sopimus, että teillä molemmilla on ns. rippihiljaisuus tyttäresi kunniaksi, jonka kasvatuksesta on vastannut vaimosi varakas uusioperhe viimeiset 6 vuotta?


      • tuusulaniskä
        PohjoisenAviomies kirjoitti:

        Kiitos taas kestotilauksesi vahvistuksesta Maija.

        Hieman oudoksun miksi tänään on vaiti rekisteröimäsi Buodesta 2010 ja Soi Leengkeni, mutta tehän olettekin suomessa rippijuhlissa, joten provoilusi noilla nimimerkeillä olisi hieman huonompi juttu.

        Vai onko teillä "naamatutuilla" sopimus, että teillä molemmilla on ns. rippihiljaisuus tyttäresi kunniaksi, jonka kasvatuksesta on vastannut vaimosi varakas uusioperhe viimeiset 6 vuotta?

        Sinulla on pahoja vaikeuksia hyväksyä sitä tosiasiaa että täällä sivulla vierailee useita henkilöitä, jotka naureskelevat noille trollauksillesi, äläkä rakas lapsi leiki mitään salaperäistä kostajaa äläkä kuvittele, että jollakin trollaajalla ylipäätään olisi jotakin merkitys johonkin.
        Minä en ole 2010 enkä Lengeeni. Minä olen se sinun "tuusulan iskäsi" jolle jaksoit söpöttää viikkotolkulla viime keskustelumme jälkeen.
        Minä en harrasta provoilua mutta osaan vastata kyllä samalla tavalla kuin kysytään.

        Mikäli kaikki jotka osaavat kirjoittaa kohtalaisen hyvää Suomen kieltä ovat sinulle Maijoja ja 2010:jä niin ihan se ja sama. Sinä olet silti edelleen homotransupoika Suomessa ja olet melko varmasti laitoshoidossa, kuten täällä on uumoiltu.
        Mielenterveysongelmasi on todella paha. Sinun pitäisi kehitellä omaa elämääsi, eikä koettaa poimia toisten elämästä sirpaleita ja yhdistellä niistä jotakin Frankesteinin hirviötä, jolle kuvittelet sitten juttelevasi, kun sinulla ei ole muita. Hommaa nyt lopultakin se elämä itsellesi. Täältä sinä et sitä löydä.

        Mukavaa sunnuntaita!


      • TuusulanÄiskä
        tuusulaniskä kirjoitti:

        Sinulla on pahoja vaikeuksia hyväksyä sitä tosiasiaa että täällä sivulla vierailee useita henkilöitä, jotka naureskelevat noille trollauksillesi, äläkä rakas lapsi leiki mitään salaperäistä kostajaa äläkä kuvittele, että jollakin trollaajalla ylipäätään olisi jotakin merkitys johonkin.
        Minä en ole 2010 enkä Lengeeni. Minä olen se sinun "tuusulan iskäsi" jolle jaksoit söpöttää viikkotolkulla viime keskustelumme jälkeen.
        Minä en harrasta provoilua mutta osaan vastata kyllä samalla tavalla kuin kysytään.

        Mikäli kaikki jotka osaavat kirjoittaa kohtalaisen hyvää Suomen kieltä ovat sinulle Maijoja ja 2010:jä niin ihan se ja sama. Sinä olet silti edelleen homotransupoika Suomessa ja olet melko varmasti laitoshoidossa, kuten täällä on uumoiltu.
        Mielenterveysongelmasi on todella paha. Sinun pitäisi kehitellä omaa elämääsi, eikä koettaa poimia toisten elämästä sirpaleita ja yhdistellä niistä jotakin Frankesteinin hirviötä, jolle kuvittelet sitten juttelevasi, kun sinulla ei ole muita. Hommaa nyt lopultakin se elämä itsellesi. Täältä sinä et sitä löydä.

        Mukavaa sunnuntaita!

        Olet hyvin omaksunut hyvä Tuusulan Maija Vuodesta 2010 Maijan ja Soi Leengkenin Maijan sanankäytön.

        Tuuraatko heitä tänään, kun noi rippijuhlatkin ?


      • tomhanksinnäköinenmies

        Totta 2010 vastaa jokaiseen palstalle lähetettyyn kommenttiin, eri nimimerkeillä. Hän luulee, ettei samankaltaista kirjoitusasua kukaan huomaa? Mutta kaikki normaaliälyiset kyllä huomaavat, tuon viehättävän rahamiehen tyylisuunnan. " Lähtökohtaisesti seuraavaa.... Kenelläkään muulla ei ole mitään ja ne eivät ole ketään. Koska kellään ei voi olla mitään, mistä hän haaveilee.

        Kukaan muu kun hän (2010) ei ole koskaan käynyt Pattayalla. Koska hänenkin mielestä 450-600e liput ovat TODELLA KALLIITA ja vain äitin antama bonus on mahdollistanut hänenkin matkansa " ilmaisen piparin maahan" 2010 lähettää köyhälle tytölle 1000e joka kk, että tyttö pääsee lasten kanssa rannalle? 2010 käy sitten kerran vuodessa vielä paikanpäällä antamassa rakkaalleen 2 viikkoa kestävän orgasmin. Kirjoittelee sitten täällä täynnä supermiehen kykyjä, että LÄHETÄN TYTTÖYSTÄVÄLLENI TONNIN RAHAA JOKA KUUKAUSI NIIN HÄN ANTAA MINULLE ILMAISEKSI PIPANDEERIÄ VAIKKA KUINKA JA PALJON " VIIKKOA VUODESSA. Ja lisää tämänkin tarinan loppuun asiantuntijamaisesti, että....... MULA ON KYLLÄ RAHAA. .........ÄÄLIÖ


      • MustaVyö3Dania
        tomhanksinnäköinenmies kirjoitti:

        Totta 2010 vastaa jokaiseen palstalle lähetettyyn kommenttiin, eri nimimerkeillä. Hän luulee, ettei samankaltaista kirjoitusasua kukaan huomaa? Mutta kaikki normaaliälyiset kyllä huomaavat, tuon viehättävän rahamiehen tyylisuunnan. " Lähtökohtaisesti seuraavaa.... Kenelläkään muulla ei ole mitään ja ne eivät ole ketään. Koska kellään ei voi olla mitään, mistä hän haaveilee.

        Kukaan muu kun hän (2010) ei ole koskaan käynyt Pattayalla. Koska hänenkin mielestä 450-600e liput ovat TODELLA KALLIITA ja vain äitin antama bonus on mahdollistanut hänenkin matkansa " ilmaisen piparin maahan" 2010 lähettää köyhälle tytölle 1000e joka kk, että tyttö pääsee lasten kanssa rannalle? 2010 käy sitten kerran vuodessa vielä paikanpäällä antamassa rakkaalleen 2 viikkoa kestävän orgasmin. Kirjoittelee sitten täällä täynnä supermiehen kykyjä, että LÄHETÄN TYTTÖYSTÄVÄLLENI TONNIN RAHAA JOKA KUUKAUSI NIIN HÄN ANTAA MINULLE ILMAISEKSI PIPANDEERIÄ VAIKKA KUINKA JA PALJON " VIIKKOA VUODESSA. Ja lisää tämänkin tarinan loppuun asiantuntijamaisesti, että....... MULA ON KYLLÄ RAHAA. .........ÄÄLIÖ

        Onko tämä se sama mies joka:
        20 kiloeuroo samaan baariin ja kaveri saman verran kans.
        Oma pöytä joka tyhjennetään kun kadunkulmasta pemahtaa mies karhuteepaita päällä.
        Tytöt istuu polvella ja juttelee juoden viinan hinnalla saman väristä mehua.
        Sitte go-go baariin jossa tytöt suutelevat tosiaan kun saavat tippiä.
        Nyt rauhoittunu jokapäiväisen tissuttelun suhteen juomaan viskiä vain tacojen kyytipoikana.


      • PohjoisenAviomies kirjoitti:

        Kiitos taas kestotilauksesi vahvistuksesta Maija.

        Hieman oudoksun miksi tänään on vaiti rekisteröimäsi Buodesta 2010 ja Soi Leengkeni, mutta tehän olettekin suomessa rippijuhlissa, joten provoilusi noilla nimimerkeillä olisi hieman huonompi juttu.

        Vai onko teillä "naamatutuilla" sopimus, että teillä molemmilla on ns. rippihiljaisuus tyttäresi kunniaksi, jonka kasvatuksesta on vastannut vaimosi varakas uusioperhe viimeiset 6 vuotta?

        Muista en tiedä mutta itse ainakin lähdin aamulla klo 8 pelaamaan golffia. Mistä muuten olet saanut sen harhan että tuntisin 2010. Olen kirjoittanut, tiedän muutaman Jomtienillä asuvan en heidän nimiään, en käy Suomibaareissa kovinkaan usein.
        Mitä itse olet muuten tänään tehnyt kuin herännyt siellä Suomessa ja yrittänyt vittuilla palstoilla, persläpi-lerppa? On sulla harrastukset netissä roikkuminen, ja siinä kaikki. Pitäisikö olla kateellinen noin rikkaasta elämästä?


      • tserpenttiinipentti

        Näinpä. Juuri? Tunnen Jompparilla muutaman miljonääri suomalaisen... Tosin en tiedä heidän nimiään...? Olen rekisteröinyt monta nimimerkkiä, joka kertoo siitä, että lauserakennelmani ovat totta, joka ikinen sana. Olen käynyt Pattayallakin, 3 kertaa, ensimmäisen kerran iskän ja äiskän kanssa. Kaksi seuraavaa kertaa pelkän äiskän kanssa, katsomassa iskää joka jäi ekalla reissullamme suustaan johonkin kiinni. Ja totta mula on rahaa ;-)


      • vainiinsullekävi
        tserpenttiinipentti kirjoitti:

        Näinpä. Juuri? Tunnen Jompparilla muutaman miljonääri suomalaisen... Tosin en tiedä heidän nimiään...? Olen rekisteröinyt monta nimimerkkiä, joka kertoo siitä, että lauserakennelmani ovat totta, joka ikinen sana. Olen käynyt Pattayallakin, 3 kertaa, ensimmäisen kerran iskän ja äiskän kanssa. Kaksi seuraavaa kertaa pelkän äiskän kanssa, katsomassa iskää joka jäi ekalla reissullamme suustaan johonkin kiinni. Ja totta mula on rahaa ;-)

        Kerro meille lerppa että mitä rahaa se "mula" on? Muukalaislegioonan lantti vai mikä?
        Paljastitko vahingossa freudilaisella lipsauksella nyt syyn tähän psykoottiseen trollaamiseesi? Isäsi tai miehesi jätti siis perheen ja lähti Pattayalle? Näin arvelinkin tapahtuneen. Voit lehmä silti vielä lopettaa typeryydet ja aloittaa uuden elämän.


      • tuttunassutyökkäristä
        MustaVyö3Dania kirjoitti:

        Onko tämä se sama mies joka:
        20 kiloeuroo samaan baariin ja kaveri saman verran kans.
        Oma pöytä joka tyhjennetään kun kadunkulmasta pemahtaa mies karhuteepaita päällä.
        Tytöt istuu polvella ja juttelee juoden viinan hinnalla saman väristä mehua.
        Sitte go-go baariin jossa tytöt suutelevat tosiaan kun saavat tippiä.
        Nyt rauhoittunu jokapäiväisen tissuttelun suhteen juomaan viskiä vain tacojen kyytipoikana.

        Sama mies, Jyväskylässä asunu vuokralla äitinsä kanssa koko ikänsä, käy välillä väijymässä cittarin kassaneitoja ja luulee niitä Pattaya matkailupalstan häiriköiksi. Välillä tosiaan kuluttaa Pattiksella vaan 500e päivä, välillä soittelee sihteerilleen, että tuo kottikärryillä hänelle lisää Pateja pitää saada se nurkkapöytä itelle ja antti tuiskun tyyliselle suomimiehelle tyhjennettyä? Hän ostaa kaikki naiset baarista pihalle ja lähtee niiden järjestämiin bileisiin itsekkin dokaan, jättää antti tuiskun tyylisen miehen pois kelkasta, koska tytöt haluavat vain tämän orangin näköisen farangin pippaloihinsa... Toisella nimimerkillä tämä sama " saamamies" on punttisalilla samaan aikaan ja kolmannella nimimerkillä hän tuli juuri golffaamasta ja on menossa tai tulossa Hooterssiin ottamaan valokuvia ihmisten ruoka annoksista..... Kaiken kaikkiaan huvittava tapaus.. Kaikesta tästä, voi vähän tyhmempikin ymmärtää, että tyyppi on oikeasti rahamies? LOL


      • tuttunassutyökkäristä
        vainiinsullekävi kirjoitti:

        Kerro meille lerppa että mitä rahaa se "mula" on? Muukalaislegioonan lantti vai mikä?
        Paljastitko vahingossa freudilaisella lipsauksella nyt syyn tähän psykoottiseen trollaamiseesi? Isäsi tai miehesi jätti siis perheen ja lähti Pattayalle? Näin arvelinkin tapahtuneen. Voit lehmä silti vielä lopettaa typeryydet ja aloittaa uuden elämän.

        Moro 2010, Muukalaislegioona on ollut monien suomalaistenkin työnantaja ja on edelleen? Ehkä sinunkin jossain tulevissa saduissasi? Kuka tietää Palkka siellä maksetaan Euroina, kuten varmasti "uljaana taistelijana" varmaan tiesitkin. LOL


      • hyssthysstt
        tuttunassutyökkäristä kirjoitti:

        Moro 2010, Muukalaislegioona on ollut monien suomalaistenkin työnantaja ja on edelleen? Ehkä sinunkin jossain tulevissa saduissasi? Kuka tietää Palkka siellä maksetaan Euroina, kuten varmasti "uljaana taistelijana" varmaan tiesitkin. LOL

        Lerpalle ei pidä puhua mistään legioonista. Melko varmasti hän jo kehittelee uutta hahmoa, joka on tullut muukalaislegioonasta Rayongiin. Tällä uudella hahmolla on sitten aika pian jahti, huvila, sijoitusasuntoja, se tykkää sikareista, se on ollut naimisissa 20 vuotta thain kanssa ja se vihaa Thaimaata, thaimaalaisia ja eritoten Pattayaa ja kertoo että Suomessa koulutetaan maailman parhaat vaimot.


      • tserpenttiinipentti kirjoitti:

        Näinpä. Juuri? Tunnen Jompparilla muutaman miljonääri suomalaisen... Tosin en tiedä heidän nimiään...? Olen rekisteröinyt monta nimimerkkiä, joka kertoo siitä, että lauserakennelmani ovat totta, joka ikinen sana. Olen käynyt Pattayallakin, 3 kertaa, ensimmäisen kerran iskän ja äiskän kanssa. Kaksi seuraavaa kertaa pelkän äiskän kanssa, katsomassa iskää joka jäi ekalla reissullamme suustaan johonkin kiinni. Ja totta mula on rahaa ;-)

        Ainoa joka palstalla on rahoillaan leveillyt on Persläpi-Lerppa eli HD pelle Chiang Maista. On jahtia ja Si Rachassa ja Bangkokin huora-alueella Nanalla asuntoja kesämökkejä Phuketissa ravintoloita useampikin ym ym. Itse en tunne koko Thaimaasta yhtään Suomalaista miljonääriä. Tosin rahoillaan leveileviä kaksviikkoisia pakettimatkaajia on sesonkiaikana suomibaareissa jotka viimeisinä lomapäivinään elää kuin Persläpi-Lerppa riisipussien hintoja tuskaillen ja rahaa lainaksi pummaavat.
        Hyvää yötä Persläpi-Lerppa sinne Suomeen, tänään onkin näköjään ollut kova työ keksiä uusia nimimerkkejä. Taitaa olla ainoa työ mitä teet.


    • tosiasiaaa

      Ilmankos täällä palstalla kirjoittelevat reppanat, reperseet, hullu miekkamies monine nimimerkkeineen ym vähä-älyiset. Heillä raukoilla ei ole muuta tekemistä kuin parjata toisia.
      Tässä herää kysymys, pitääkö heitä tosiaan hoitaa yhteiskunnan varoilla, vai tehdä heille jotain muuta?

      Mielenterveysongelma on räjähtämässä käsiin - yhä useammat jäävät vaille hoitoa.
      Mielenterveys- ja päihdeongelmaa hoidetaan vieläkin liian harvoin samanaikaisesti, sanoo 25 vuotta päihdepalvelujärjestelmän parissa työskennellyt kehittämispäällikkö Airi Partanen Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta (THL).

      - Mielenterveyspalvelut keskittyvät mielenterveyteen, päihdepalvelut päihdeongelmiin. Molempien ongelmien samanaikaisen hoidon yhdistävä vaihtoehto on jäänyt tästä puuttumaan, Partanen toteaa elokuussa 2017.

      • persläpilerpanjutut

        Persläpilerpan totuus itsestään, hyvä että vihdoinkin uskalsi kertoa...


      • lerpankarutotuus
        persläpilerpanjutut kirjoitti:

        Persläpilerpan totuus itsestään, hyvä että vihdoinkin uskalsi kertoa...

        Lerppa on monasti paljastanut suomalaisen mielenterveyshuollon tuntemuksensa. Hän tietää jopa erilaiset lähetteet että millä kupongilla pääsee mihinkin hoitoon ja osastolle. Myös mielenterveyslääkkeet ovat hänelle tuttuja ja hän kertoillut muutamaan kertaan mikä on minkäkin tuotteen vaikuttava aine.
        Lerppa on takuuvarmasti päästään sairaseläkkeellä oleva henkilö. Joko hän on murrosikäinen tai sitten hän on jäänyt kautta taantunut sille tasolle. Vihaisuus kertoisi taasen Alzheimerista ja se että rähjälerppa ei muista edes omia sanomisiaan ja vaikuttaa eläneen elämänsä eristyksissä muusta maailmasta. Nyt Lerppa mielessään petaa taivaspaikkaa itselleen etsimällä Pattayasta negatiivisia uutisia.


      • Tarzaninpoikakodak

        Sä elät elämääsi ilman eristystä netissä. Eristyksissä muusta maailmasta. Kuinka voit syyttää siitä, jotain samankaltaistasi? Sinulla taitaa olla paha "minäkuva" ongelma? Puhuisit siitä vaikka äidillesi? Et välttämättä ole vielä mikään menetetty tapaus. Oikeilla hoitopäätöksillä ja säännölisellä lääkityksellä sinusta voi joskus olla enemmän tai vähemmän hyötyä yhteiskunnalle. Saattaa olla, että jonakin päivänä voit maksaa elämisesi ihan omilla rahoillasi.


      • persläpilerpanjutut

        "Persläpilerpan totuus itsestään, hyvä että vihdoinkin uskalsi kertoa... "

        Olen tosiaan moniongelmainen, jatkuvassa lääke- ja viinatukkurassa oleva mielenterveys potilas. Kyllä yhteiskunnan kuuluu huolehtia minustakin.


      • näinsevainmenee
        Tarzaninpoikakodak kirjoitti:

        Sä elät elämääsi ilman eristystä netissä. Eristyksissä muusta maailmasta. Kuinka voit syyttää siitä, jotain samankaltaistasi? Sinulla taitaa olla paha "minäkuva" ongelma? Puhuisit siitä vaikka äidillesi? Et välttämättä ole vielä mikään menetetty tapaus. Oikeilla hoitopäätöksillä ja säännölisellä lääkityksellä sinusta voi joskus olla enemmän tai vähemmän hyötyä yhteiskunnalle. Saattaa olla, että jonakin päivänä voit maksaa elämisesi ihan omilla rahoillasi.

        Lerppa itse jälleen kommentoi, yhdellä sadoista nimimerkeistään ja niitä riittää, kuten hulluutensa vaatiikin...


      • näinsevainmenee

        " Lerppa itse jälleen kommentoi, yhdellä sadoista nimimerkeistään ja niitä riittää, kuten hulluutensa vaatiikin... "

        Minun on pakko vaihtaa nimimerkkiäni joka kerta etten tulisi liian tutuksi.
        Minua ärsyttää suuresti kun pääse hoitoon. Olisikohan syy siinä kun lääkärini on todennut minut parantumattomaksi tapaukseksi. Joku kaunis päivä joudun vielä suljetulle osastolle.


    • Ammattilaisen analyysi Lerpasta:

      "narsistilla on taipumusta tuntea, että häntä loukataan ja kritisoidaan silloinkin, kun sellaista ei tapahdu"
      -Kuulostaako tutulta erään "aviomiehen" toiminnalta?

      "Narsistit tekevät puheissaan selväksi, että he ovat hyvin tietoisia ihmisten eri statuksista eli arvoasemista. He viittaavat usein omaan tai muiden ihmisten statuksiin tai siitä kieliviin tunnusmerkkeihin, kuten rikkauteen tai korkeaan asemaan"
      -Kuulostaako edelleen eräältä "aviomieheltä"?

      "Narsisti asettaa ihmisiä, paikkoja ja muita asioita hierarkkisesti matalasta korkeaan arvostamansa piirteen mukaan"
      -Lerppa puhunut aina ylä ja alakastista, resuperseistä ja reppanoista.

      "narsisteilla on tapana tehdä jatkuvaa paremmuutta ja asemaa koskevaa vertailua ihmisten, paikkojen ja muiden asioiden välillä"
      -Lerppa kertoo painivansa eri sarjassa ja kaikki muut ovat rattajan poikia resuperseitä.

      "Narsisti näkee maailman vain omasta perspektiivistään. Maailmankuva on tältä osin hyvin samanlainen kuin aivan pienten lasten"
      -Aivan kuten Lerpan maailmankuva.

      "Narsisti voi suuttua asioista, joita useimmat ihmiset pitäisivät vähäpätöisinä. Raivon ja vihan voimakkuus voi vaikuttaa tilanteeseen nähden täysin ylimitoitetulta"
      -Lerppa aviomiehen "kostomotiivi" ja huutaminen isoilla kirjaimilla.

      "Mahtailevuus ja itsensä korostaminen yhdistettynä jonkun toisen väheksymiseen on yksi narsistin tavoista reagoida, kun joku saa hänet tuntemaan itsensä vähempiarvoiseksi tai epäonnistuneeksi."
      -Lerppa kertoo naureskelevansa rattajan pojille uima-altaalla ja polttelevansa sikareja.

      "Narsisti sanoo ja tekee muita ihmisiä loukkaavia asioita, mutta ei näytä välittävän aiheuttamastaan mielipahasta.
      Jos häntä huomauttaa tästä, hän saattaa joko vähätellä sanomisiaan ja tekemisiään tai käydä vastahyökkäykseen."
      -Lerppa päivystää ja vaanii josko joku jotakin sanoo että hän pääsee kostamaan ja kiusaamaan.

      "Narsistin itsetunto ei ole tarpeeksi vakaa, jotta hän voisi myöntää virheensä ja pyytää anteeksi. Hän ei kestäisi sitä häpeän määrää"
      -Lerpan muuntuminen Thain Aviomieheksi oli yritys päästä eroon mulkerolerpan roolista, mutta se vain pahensi asiaa kun lerpan molemmat mulkeropersoonat ryhtyivät mahtailemaan, päivystämään, haukkumaan Pattayaa ja Thaimaata ja solvaamaan sen turisteja.

      Lerppa on kuin sipuli. Kun Lerpasta kuorii yhden mulkkukerroksen pois niin alta löytyy yhdeksän uutta mulkkukerrosta ja naristilerppa on vieläpä ylpeä niistä.

      Kaikki johtuu vaikeasta lapsuudesta ja huonosta itsetunnosta. Lerpalla vain on väärät keinot ja väärä osoite sen pönkittämiseen.

      Juhlat meni hyvin, kiitos kysymästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe