Pilaako rasvakeitin Hannun sisusgallut?

Julli on parhaillaan facessa kovasti huolissaan Hannun sisusgalluista. Hannu on nääs ostanu rasvakeittimen.

Saas nähdä näkyykö Hannunkin mahasta kohta maantie. Jännäks menee.
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Selvittäkää hourunne fasessa, tämä on kuntapalsta.
Ilmianna
Jaa
Kuntalaisten asioita selvitellään. Tämä parhain tehdä täällä missä kaikki paikalla.
Sisusgallut ei kyllä tykkää rasvaisesta ruuasta.
Ilmianna
Jaa
9 päivän rasvainen ruoka näkyy kyllä vyötäröllä, mutta kerran vuoteen se ei niin haittaa.
Ilmianna
Jaa
Terveellinen ruokavalio ja alkoholin välttäminen ovat kaiken a ja o. Surullista kun kaksi ritaria on oma aloitteisesti tuhonnut sisäelimensä. Ulkoa päin kohdistuva väkivalta on ihan eri juttu kuin itse aiheutetut vahingot.
Ilmianna
Jaa
Surullista, jos kurkkaamalla myös Hannun suuhun sieltä siintää maantie - Juhallehan tämä on jo arkipäivää.
Ilmianna
Jaa
Homopiireissä persaukkoa, josta näkyy maantie, pidetään miehen mittana.
Ilmianna
Jaa
Mitä kaikkea Julli ja Hannu ovat ottaneet suuhunsa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Käsittääkseni alkoholia ja rasvaista ruokaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lihava ei saa helposti lääkäristä apua. Itse olin sairaalloisen lihava vakavan sairauden takia. Vasta kun olin kuolla, pääsin tutkimuksiin. Laihat ja lääkärit tuomitsevat lihavat. Heidän mukaansa "olet itse tämän aiheuttanut ja olet taakka yhteiskunnalle, laihduta!" Kun on koko elämänsä laihduttanut ja laihduttanut tuloksetta, on järkyttävä tosiasia, että lääkäristä ei saa apua. Kaikki laitetaan lihavuuden piikkiin eikä tutkimuksiin pääse.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pilaako rasvakeitin Hannun sisusgallut?

Julli on parhaillaan facessa kovasti huolissaan Hannun sisusgalluista. Hannu on nääs ostanu rasvakeittimen.

Saas nähdä näkyykö Hannunkin mahasta kohta maantie. Jännäks menee.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta