Kiitollinen abortinvastustajille kiitti

masis.foobikko25

Kyllä herätti unesta tää foorumi. Jos en olis lukenut tätä foorumia niin olisin varmaankin perunu varatun keskeytysajan ens viikolla. Olen epävarma ja yksin enkä tiä teenkö nyt väärin kun teen abortin vaan yksinäisyttäni. Pelkään että lapsi vaikeuttaa asioita ja opiskeluja vielä ja eristää mut lisää muista enkä saa enää kunnollista ihmissuhdetta. Olen ollu masentunut ja pelänny väliin kun on vastoinkäymisiä ja rahavaikeuksia että sekoon enkä jaksa opiskellakaan. Poikakaveriki jätti, siis lapsen isä. Pelko on osa mun elämää, ehkä kotitaustan vuoksi. Pelkään sekä aborttia että lapsensaamista.
Kävi jo mielessä että vaikka antaiskin lapsen tulla että jospa selviän kuitenkin ja sais jotain apuja lapsen kans. Abortti ei oo mikään helppo ajatus mulle. Olen kerran jo ollu käsi luurilla perjantaina enkä saa nukuttua kun en tiä mitä teen.
Sitten luin näiden ihmisten ja kirjoittajien kimppuun hyökkäävistä haukkujista ja toisten silmille pskaansa heittelevistä vastustajista jotka haukkuu täällä kaikki jotka yrittää jotain keskustella. Niin en helvetti soikoon halua tollaseksi kilahtaa ainakaan! Toi on jotenkin niin sairasta tekstiä. Jos teillä on kerran lapsia jos se on kerta noin kauheeta ja katkeraa niin ei hirveesti rohkaise joutua samaan. Oletteko katuneet noin paljo valintaanne että syypäitä onnetomuuteenne onkin abortin puolustajat ja abortintehneet? Itseännehän syyttää saatta. Ei muita. Kun olis itekin abortinkin helposti saanut, niin valitsitte toisin. Eikö valinta tehny teitä onnelliseksi? Haukutte toisia mukavuudenhalustako? Onko oma elämänne sitten helvettiä ja vihaatte sitä.kun olette valinneet väärin ja tajuutte sen? Vai mistä tuo viha? Ihmiset joiden pitäis puhua äitiyden hyvistä puolista istuu päivät haukkumassa niitä joilla on muitaki murheita. Tuleeko teistä hirviöitä lasten takia!?? Meneekö synnytyksessä järki vai katkesko joku piuha? En hitossa uskalla peruuttaa lääkäriaikaa, enkä ikinä todellakaan haluu lapsia. Kiitti kovasti teille vältyin tekemästä elämäni suurinta virhettä!

25

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinpä. Kyllähän minustakin vaikuttaa siltä, ettei se lapsi ole kaikille onnea tuonut, eikä ongelmia ratkaissutkaan, vaikka tällä forumilla niin jotkut väittää. Mutta silti pitää kuunnella vaan oma itseä kun loppujen lopuksi omista ratkaisuista vastaa elämässä vain itse. Tsemppiä!

      • masis.foobikko25

        Menit halpaan 😊
        Oonhan mä aika ongelmainen. Sori mun trollaus.


      • MustillaSiivillä
        masis.foobikko25 kirjoitti:

        Menit halpaan 😊
        Oonhan mä aika ongelmainen. Sori mun trollaus.

        Aborttiasiamies haistoi lapsen verta ja äidin kyykytystä ja tietysti lehahti paikalle. Täytyypä katsoa Danten "Jumalaisesta näytelmästä" mihin syvyyteen helvettiä hän sijoittaa muita ihmisiä onnettomuuteen ja kuolemaan houkuttelevat hemmot.


    • hohhoijaaaXD

      Trolli se jaksaa.... keksi nyt edes vähän uskottavampia provoja :DDDDD ja sossupaatti vastailemassa omaan sivupersoona-alotukseensa ;DDDDDDDDDDD

      • mitäspsykoosi-iita

        " Ei kovin fiksua vaikutelmaa kyllä saa kun ei osaa keskustella"

        Ja tosta sun tekeleestä sitten saa??? :DDDDDD Mikä räyhä, mikä psykoosi?
        Olitko sä noin katkera moraalivajaa lapsivihaaja jo ennen lapsentappamista vai vasta sen jälkeen?

        Huomhuomhuom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Epätoivosen säälittävyyden huippu se häämöttää aina kun murhasakin huterat argumentit on jälleen kerran rysähtäneet kasaan ja paniikki jyllää...

        Todella vakuuttavan kumoovaa argumentointia taas murhan suosijalta ;DDD eikö mielikuvitukses tai älykkyytes muuhun taaskaan riittäny? XDD

        Se nyt vaan on totuus, että sinulla on järjenkäytön suhteen jonkin verran ongelmia.


      • Girlpowerilla

        Oma jaksaminen on tärkeintä!


    • Eituotehoo

      Jepp! Huvittavinta tässä kuitenki on että ei täällä oo kun tää yks ja sama hymiöitä viljelevä abortinvastustaja vuodesta toiseen:D taino en kyllä usko edes oikeeksi vastustajaksi, on vaan trolli jolla ei oo muuta elämää..

      • Asiat.asiana

        Vaikeaa on ymmärtää se, jos tuo ihminen tosissaan liikkeellä on.

        Trolliksikin hän on kyllä varsin typerä.

        Ehkäpä hänen ongelmansa ovat aika suuret?


    • sitäsaamitätilaa_

      Alottaja-trollihäirikköö vituttaa niin raskaasti kun jää aina vaan kiinni heti rysän päältä eikä kukaan ikinä niele näitä sen vaivalla tekastuja provosäälittävyyksiä :DDDDD

      "Vaikeaa on ymmärtää se, jos tuo ihminen tosissaan liikkeellä on. "

      Ja sinä olet? :) Jotain vakavia ongelmia tosiaan näyttää tosta vuosista seuraavaan raivoriehumisesta päätellen olevan. Mutta menee oivallisena varottavana esimerkkinä mukavuusmurhan seurauksista, kuten ne kaikki muutkin toinen toistaan typerämmät sivupersoonas :)

      • Asiat.asiana

        Noin julistaa palstan johtava häirikkö. Hienoa.


      • enempääetansaitse
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Noin julistaa palstan johtava häirikkö. Hienoa.

        Höpön höpön. Täyttä roskaa.
        Kun oikein kovasti roskaasi tänne tuotat, uskot siihen varmaan itsekin?
        Kyllä sinä oikeasti olet SEKAISIN!
        Olet TOTAALISESTI sekaisin.
        Tutki tekstejäsi ja mieti, ovatko ne keskustelua etenpäin vieviä.
        Onko tuo tekstisi hyväkin esimerkki tasapainoisen mielen tuottamasta hyvästä keskustelusta?
        Jokaisella tekstilläsi osoitat vain oman kykysi rajat ja nehän tulevat nopeasti vastaan.


      • Asiat.asiana
        enempääetansaitse kirjoitti:

        Höpön höpön. Täyttä roskaa.
        Kun oikein kovasti roskaasi tänne tuotat, uskot siihen varmaan itsekin?
        Kyllä sinä oikeasti olet SEKAISIN!
        Olet TOTAALISESTI sekaisin.
        Tutki tekstejäsi ja mieti, ovatko ne keskustelua etenpäin vieviä.
        Onko tuo tekstisi hyväkin esimerkki tasapainoisen mielen tuottamasta hyvästä keskustelusta?
        Jokaisella tekstilläsi osoitat vain oman kykysi rajat ja nehän tulevat nopeasti vastaan.

        Oletko miettinyt?


      • parempaakintekemistä
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Oletko miettinyt?

        Niinku mitä? Sun mieliks vai? :D


    • masis.foobikko25

      Moi, keskeytys tehty lääkkeellisenä ja oikein hyvin meni. Kiitos teille abortinvastustajat. Abortti oli kurja ja kipuja ja vuotoja on edelleen mutta parempi kestää lyhyt kipu jos voi välttää pahemman kohtalon elikkä tänne palstalle pesiytymisen muita ihmisiä herjaamaan vuoden ympäri - 24/7 ja nostattaan omaa moraaliaan, kun ei enää muulla voi päteä. Tulevana 14 vuonna on ehkä paljo mielekkäämpääki tekemistä. :-]
      Masennuskin parani enkä pelkää enää mitään.

      Suuri kiitos! Pienestä oli kiinni!

      • häirikkötrollinkikkareet

        Tää paljastu jo trolliksi kuten aina. Ei kukaan OIKEESTI tule haukkuun ja kiitteleen lapsia suojelevia tappamisneuvoista. Nää on kaikki trolleja, roolipelejä. Tarkotuksia voi jokainen pohtia itse.


      • kehitys

        No tästäkin palstasta on sitten jotain hyötyä kun näkee mitä eitoivottu äitiys tekee ihmisen psyykelle. Ei houkuttele jos vaihtoehtona on jäädä purkaan katkeruutta tänne vuosiksi. Jos abortin tekemättömyys on omasta m ielestä ainut hyvä asia mitä on elämässään tehnyt niin pakkohan sen voimalla on elää sitten koko loppuikänsä, vaikka olis muuten mikä tahansa moraaliton sika.


      • Girlpowerilla

        Onnee hyvä päätös oli!! Pääasia että itsellä on asiat hyvin. Abortti on niin vaivaton!


      • Girlpowerilla

        Joo kannattaa elää hyvää elämää eikä jumittua ainakaan tänne! Elämä on tuolla noin. Eläkää sitä!!


      • murderpowerilla
        Girlpowerilla kirjoitti:

        Onnee hyvä päätös oli!! Pääasia että itsellä on asiat hyvin. Abortti on niin vaivaton!

        Onnee vaan sullekin loppuiän kiduttavista syyllisyystraumoista :DDDD ei kovin vaivattomalta näytä!


    • taantumus

      No tästäkin palstasta on sitten jotain hyötyä kun näkee mitä itsekäs lapsentappaminen tekee ihmisen psyykelle. Ei houkuttele jos vaihtoehtona on jäädä purkaan katkeruutta tänne vuosiksi. Jos abortin tekeminen on omasta m ielestä ainut hyvä asia mitä on elämässään tehnyt niin pakkohan sen voimalla on elää sitten koko loppuikänsä, vaikka olis muutenkin mikä tahansa moraaliton sika.

    • Girlpowerilla

      Parasta aborttioikeuttahan tämä tukee!!! Naiset!!! Hyvä me! Oma elämä tärkeintä kaikille!

    • murderihullut

      Lasten elämänoikeuttahan tämä tukee!!!! Murhaajat!! HYI helvetti te!!!! Lapsen elämä miljoona kertaa tärkeempää kun itsekkäät omannavan murhanhimonne!!!!

    • Suojelusenkeli-27

      Abortti estää kärsimystä. Jokaisella lapsella on oikeus syntyä toivottuna.

      • tekopyhälässynmussu

        Miten voi 'syntyä toivottuna' jos ei saa edes ELÄÄ niin kauaa????? Voi äly hoi näitä suosijasakin kaunopuheisia korulauseita :D Kenen kärsimystä tappaminen estää? Ei ainakaan tekijän, tän traumojenpurku-likaviemäripalstan perusteella... Lapsenko? Mitä jos vaikka lapsi sais päättää ihan ITE mikä on liikaa kärsimystä tässä elämässä? Jos elämä on silkkaa kärsimystä ettei kannattas edes elääkään, niin mitä SINÄ täällä enää teet lässyttämässä joutavia?? :D


    • mukavuusmurderi

      Lapsenmurha edistää kärsimystä. Jokaisella aborttöörillä on velvollisuus jälkiabortoida ittensä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe