Akka jätti-se siitä parisuhteesta.

ottaapäästä

Joo olen 50 v täyttänyt mies ja pitäs uus elämä alottaa. Vähän on hakusessa mites tästä eespäin.
Suhde kesti melkeen kakskytä vuotta olihan siinä ne omat juttunsa, mutt tää ny tuli vähä yllättäen kuitenkin.
En oo ollu yksin elämässä enkä sitä nytkään haluu sitt olla. Oon ihan ikäisekseen ok kunnossa, lenkkeilen ja tommosta, tienaan ihan hyvin ja on oma talo ja muuta pientä. Sitä nyt noilla seuranhakumarkkoinoilla oon vähän miettiny että oon kuitenkin jo ne parhaat päiväni nähny ja en oo pituudella pilattu, että miten noi tän päivän treffailut tulee onnistuun. Sitä mietin, että onko täällä palstalla ihmisiä joita ois lykästäny näin vanhoilla päivilläkin vielä. En ny kuitenkaan haluis vanhuutta ihan yksin kohdata.
Sekin nyt ottaa päähän, että sillä vaimolla varmaan on jo uus äijä kierroksella. Varmaan palstakin väärä mutt e ny jaksa miettii palstoja.

37

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poqksks

      Jos olet ihan normaali 50v, niin seuranhakumarkkinoilla ratkaisee sitten se, että kuinka mukava olet. Aikuiset naiset haluavat hyvää seuraa. Oletko sinä? Jos olet luotettava, hauska, seurallinen ja et polta, niin kyllä sinulle ottaja löytyy.

      Varo ettet katkeroidu naisia kohtaan yhden eron takia. Elämä on. Ja elämä on yllättänyt monet naisetkin, kun mies on lähtenyt jonkun muun matkaan.

    • Hei.

      Ei ole ihme, että ottaa päästä, kun vaimo yllättäen jätti. Varmasti on hakusessa jonkun aikaa arki ja juhla tuossa tilanteessa, joka ei kuitenkaan ole tavaton. Harmillisen moni joutuu kuin aloittamaan elämänsä alusta puolison päätettyä erosta. Et kerro onko teillä lapsia, ehkä ei. Jos on, sinulla lienee heistä seuraa. Toivottavasti sinulla on kavereita, joiden kanssa viettää aikaa ja rentoutua. Voi olla, ettei ihan heti edes tee mieli aloittaa uutta parisuhdetta. Mutta kuten sanot, ei ole mukava vanheta yksin. Ehkä elämä tuo eteesi jossain vaiheessa jonkun tärkeän ihmisen, jonka kanssa saat jakaa arkeesi. Tämän päivän treffailut ja parisuhteen aloittaminen lienee aika samanlaista kuin aiemminkin, onhan aika herkästä asiasta kuitenkin kyse.

      Tsemppiä sinulle,
      Pirkko-pappi

    • toivosenleena

      Älä hyvä mies ala sen akkasi jätettyä hakemaan uutta "emäntää"! Homman nimi kun on se, että siitä uudesta nopeesti hankitusta suhteestasi tulee niin sanottu LAASTARISUHDE - tarkoittaa, että yrität äkkiä paikata henkiset haavasi!!!
      Elämä on yllätyksiä täynnä ja KAIKILLE meille tapahtuu myös epämiellyttäviä asioita! On vaikee tajuta, että haluat heti löytää uuden suhteen toipumatta entisestä ajatustesi kanssa!

      Mielestäni tässä on kysymys lähinnä näyttämisen halusta/KOSTOSTA ex-kumppanillesi!
      Anna ajan kulua ja mieti rauhassa, mitä SINÄ haluat tältä elämältä ja tulevalta kumppanilta! Ei nyt kannata heti kaivaa puukkoa esiin...tai ajaa ihmisten päälle eikä yhteisen talonne polttaminenkaan ole ratkaisu!
      Olen asunut täällä Espanjassa jo kauan yksin ja seuraan SUOMI-UUTISIA päivittäin....ja se kuuluisa MAAN TAPA on - valitettavasti aina KOSTO!
      Rauhoitu hyvä mies! Kun alat viihtymään ITSESI KANSSA voi olla että joku päivä tapaat myös kumppanin, joka arvostaa sinua sellaisena kuin sillä hetkellä vapaana ja naisiin takertumattomana olet!
      Aurinkoterveiset sinne Luciferin runtelemaan ex-kotimaahani:)

    • ottaapäästä

      No niin, nyt kyllä hävettää, kun pappia myöten vastaillaan. Kiitos. Ihan olen hyvä mies sille ekalle kysyjälle ja niitä aikuisia naisiahan minä mietin, aikuinenhan minä iteki olen, ei sitä tässä iässä muuta enää.
      Niin yksi lapsi on ja maailmalla jo, että siitä ei enää sitä huolta ole ja ei se erokaan niin paha juttu enää hällekään ollu nyt.
      Se se on vaikeeta, kun ei yksin vaan haluaisi olla, että en osaa niistä laastarisuhteista sitä myöten sanoa. Niin että millon se sitten on se oikea aika. Sille entiselle vaimolle se on aikasin tullu kuitenkin, mutta eihän se mun asioita enää niin oo.
      Vähän nyt miettii vaan , että miten nyt sitä jatkais, mutta ehkä se nyt siitä
      Kiitos nyt näistä vastauksista ja näitä tässä mietin. Espanjaan kanssa kiitosta, kyllä mietin näitä nyt.
      Josko ois vielä joku joka ois samanmoisissa saapikkaissa ollut? Kaiken nyt tässä kuuntelen ja näitä mietin, että kiitos vaan kaikille.

      • Työnvieroksuja

        Ei tarvitse hävetä pappia. Hän roikkunee palstalla siksi, ettei tarvi tehdä varsinaisia töitä.


    • Brokenheartx2

      Suhteet välillä päättyy. Ja se ottaa päähän. Varsinkin jos tuntuu, että oli itse panostanut yhteiseen elämään ja toinen ei arvostanut. Ehkäpä se oli aika sitten vaan, joka sai kasvamaan erilleen. Mene ja tiedä. Tärkeintä on kuitenkin "kerätä itsensä" ja jatkaa matkaa.

      Uuden elämän aloittaminen voi tuntua kovalta haasteelta. Mutta juuri se ensimmäinen askel on se vaikein. Kun homma on lähtenyt käyntiin, niin sitä alkaa saada uutta puhtia. Yksin ei kannata jäädä tilannettaan surkuttelemaan. Kannattaa tutustua uusiin ihmisiin. Seura tekee hyvää ja sosiaalisten tilanteiden pelko ei enää nykyään ole este, sillä nykyään voi halutessaan anonyyminä liittyä deittisivulle ja tutustua helposti uusiin ihmisiin.

      Ei kannata myöskään jäädä kotikylän ympyröihin, vaan tutustua reilusti ja rohkeasti ihmisiin. Hyvä paikka on esim http://www.foreigndatingforum.com jossa voi tutustua ihmisiin Suomessa ja ympäri maailman.

      • OnneaEtsintään

        "Varsinkin jos tuntuu, että oli itse panostanut yhteiseen elämään ja toinen ei arvostanut."

        Tarkoitatko, että jättäjä "ei arvostanut" parisuhdetta?
        Minäkin olen ollut tuo kurja jättäjä, ex-miehen mukaan jätin ihan yllättäen. Näin kuulin jälkikäteen yhteisiltä tutuilta.
        Ex unohti mainita heille, että olin jo yli vuosi ennen lähtöäni tehnyt selväksi etten ole tyytyväinen liittoomme. Ex oli sitä mieltä, että voisin toki tilata ajan parisuhdeneuvontaan. Hän ei kuitenkaan ole tulossa mukaan, koska hänen mielestään liitossamme ei ollut mitään vikaa.
        No, erohan siitä tuli. Ex tosin heräsi tässä vaiheessa ja olisi antanut minulle kuun taivaalta, mutta siinä vaiheessa oli jo myöhäistä. En tuntenut enää itseäni arvostetuksi.

        Aloittajalle tiedoksi etten tarkoita vihjailla mitään. Näin vain kävi meidän liitossamme.

        Olen itsekin nyt 5-kymppinen, onnellisesti naimisissa. Jotkut ystävistäni ovat tässä vaiheessa "uudella kierroksella" ja kyllä he ihan tavallisia miehiä etsivät. Mies, joka on rehellinen, iloinen ja omillaan toimeentuleva.


    • Olisi kiva kuulla miten nyt menee? Millä täytät vapaa ajan kun ei ole eukko käskemässä.

    • etiikäisiäsisit

      Oot jo aika vanha, yli viisikymppinen. Vaikka väitätkin olevasi kunnossa niin piileviä sairauksia voi olla. Naiset tunnetusti elää vanhemmiksi niin tasapuolisuuden nimissä etsit sitten sellasen viisvitosen tai kuuskymppisen. Ei kai naisetkaan nyt ehdoin tahdoin ketään hoivattavaa itselleen halua.

      • 50vstillalive

        Vai että piileviä sairauksia! :D Joku nuori terveysterroristi pätemässä varmaankin. Ei viisikymppiset nyt kaikki oo viel haudan partaalla.


      • Bygmax
        50vstillalive kirjoitti:

        Vai että piileviä sairauksia! :D Joku nuori terveysterroristi pätemässä varmaankin. Ei viisikymppiset nyt kaikki oo viel haudan partaalla.

        Suurin osa yli 50v miehistä vetää kaljaa ja röökii , ja hakee kapakoista seuraa, ne parhaat ovat jo parisuhteessa, jos joku fiksu noin 50v eroaa tai vapautuu ,niin ne viedään ekana, surkeimmat jää kiertämään kapakoita.


    • haikilija

      Noin muuten vaan kummatkohan hakee eroja enmmän miehet vai naiset. Ja mihin petytään jos pitkäässä juoksussa tulee ongelmii. Aina sama kurttu naama vastassa aamusta iltaan niin ei enää seksikään maita, vai onko raha mikä määrittelee, jos sitä löytyy niin ei välilä vaikka toinen ei miellytä kunhan massia löytyy ja joskus antaa toiselle vähän namia niin pysyy rauhassa. Yks kaverini eros ja totesi et on naisilla mekoiset vaatimukset treffi saiteilla ja jokunen huijarikin mukana, yrittävät kuulemma rahallista hyötyä saada. No baarista löysi ex vaimon joten päätti samaa kokeilla uudestaan en tiedä onko napannut. Ei itelläkään mikään toimiva avoliitto sinänsä ja eron tapahtuessa olisin mielummin yksin kun toista naista etsimään. Yksi pitä avoliitto riittää. Mulle sopivaa naista ei olekkaan se on varma.

      • eisovinaisetjamiehetyhte

        Eikä mulle sopivaa miestä. Kaljamahaisia sohvaperunoita tai valehtelevia pettureita, joka hameen helman perään juoksemassa, sitoutumiskykyvyttömiä, talousenhoitajaa etsimässä.


      • maaruska72m
        eisovinaisetjamiehetyhte kirjoitti:

        Eikä mulle sopivaa miestä. Kaljamahaisia sohvaperunoita tai valehtelevia pettureita, joka hameen helman perään juoksemassa, sitoutumiskykyvyttömiä, talousenhoitajaa etsimässä.

        Olet vaan törmännyt "vääriin" laisiin miehiin. Tiedän montakin joilla ei ole kaljamahaa eikä ole sohvaperunastakaan tietoa eikä todellakaan juokse hame väen perässä ja tarkoitan esim. miestäni. Yhdessä ja suht onnellisesti 24 vuotta.


      • eisovinaisetjamiehetyhte

        No kiva hei, sähän voisit sitten antaa ne miehesi yhteystiedot.


    • No hyvät uutiset ensin. Kunnolliselle täyspäiselle, siistille ja sosiaaliselle 50 v miehelle kyllä löytyy ottajia ihan jonoksi asti varsinkin suurten kaupunkien kieppeillä

      Naiset ovat kyllä melkomoisia pituusrasisteja, mutta jos olet löytänyt naisen kolmekymppisenä, löydät sen kyllä viisikymppisenä pituudesta huolimatta.

      Kokeile vaikka nettitreffejä, mutta panosta kuvaan. Rohkaise mielesi ja pyydä jotain tuttavanaista ottamaan kuva itsestäsi ja kertomaan mitä vaatteita laittamaan päälle. Sitten voit pyytää vaikka samaa naista oikolukemaan treffi-ilmoituksesi.

      Tuo on kyllä huono merkki, että et osaa yksin olla ja entisen naiseesi uusi parisuhde vituttaa sinua.

      • ViiskymppinenNainen

        Viimeinen lause on tosi hyvä!
        Aloittajalle tiedoksi, että älä missään nimessä hauku ex-vaimoasi uudelle tuttavuudelle! Se tekee miehestä heti melko vastenmielisen eli älä hehkuta, mutta älä morkkaakaan.
        Jossain vaiheessa existä kyllä puhutaan, mutta pidä tikutus ainakin omana tietonasi. Voit kertoa olevasi pettynyt exään/tilanteeseen, mutta menneessä vellominen antaa kuvan, että haikailisit entistä takaisin.


      • kunnioitusesiin
        ViiskymppinenNainen kirjoitti:

        Viimeinen lause on tosi hyvä!
        Aloittajalle tiedoksi, että älä missään nimessä hauku ex-vaimoasi uudelle tuttavuudelle! Se tekee miehestä heti melko vastenmielisen eli älä hehkuta, mutta älä morkkaakaan.
        Jossain vaiheessa existä kyllä puhutaan, mutta pidä tikutus ainakin omana tietonasi. Voit kertoa olevasi pettynyt exään/tilanteeseen, mutta menneessä vellominen antaa kuvan, että haikailisit entistä takaisin.

        Mua ei ole koskaan avovaimoni exät kiinostanut on itse nostanut josjus suhteensa esille ja syytä en tiedä. Mua ei kiinnosta menneisyys eikä naisen seksikokemukset entisten kanssa mua kiinostaa vain nykyhetki ja tulevaisuus. Avovaimo on joskus kysellyt mun seksijutuista entisten kanssa enkä ole vaivautunut niistä turisemaan ja siitäkös nainen on hermostunut joten mikä teitä naisia vaiaa, ooteko kuulleet yksityisyydestä.


      • ViiskymppinenNainen kirjoitti:

        Viimeinen lause on tosi hyvä!
        Aloittajalle tiedoksi, että älä missään nimessä hauku ex-vaimoasi uudelle tuttavuudelle! Se tekee miehestä heti melko vastenmielisen eli älä hehkuta, mutta älä morkkaakaan.
        Jossain vaiheessa existä kyllä puhutaan, mutta pidä tikutus ainakin omana tietonasi. Voit kertoa olevasi pettynyt exään/tilanteeseen, mutta menneessä vellominen antaa kuvan, että haikailisit entistä takaisin.

        Hyvä neuvo. Se on vähän niin kuin työhaastatteluun mennessä. Vanhaa työnantajaa ei kannata haukkua.


      • ViiskymppinenNainen
        kunnioitusesiin kirjoitti:

        Mua ei ole koskaan avovaimoni exät kiinostanut on itse nostanut josjus suhteensa esille ja syytä en tiedä. Mua ei kiinnosta menneisyys eikä naisen seksikokemukset entisten kanssa mua kiinostaa vain nykyhetki ja tulevaisuus. Avovaimo on joskus kysellyt mun seksijutuista entisten kanssa enkä ole vaivautunut niistä turisemaan ja siitäkös nainen on hermostunut joten mikä teitä naisia vaiaa, ooteko kuulleet yksityisyydestä.

        No eipä minuakaan kiinnosta nuo mieheni exät enkä ole vähääkään kiinnostunut heidän seksiseikkailuistaan. Meillä kaikilla on historiamme!
        Asumme pienellä paikkakunnalla (itse en ole täältä kotoisin, mutta mies on) ja minusta on kuitenkin ihan mukavaa, että mieheni on kertonut ketkä täällä ovat mieheni exiä.
        Eipä niitä onneksi montaa olekaan, kuten ei itsellänikään.
        Nämä keskustelut on meillä käyty jo lähes 25v sitten eikä niihin ole tarvinnut palata. Mieheni on myös tietoinen minun existäni eli ei tämä meillä ainakaan ollut mikään tabu puheenaihe.


      • ViiskymppinenNainen kirjoitti:

        No eipä minuakaan kiinnosta nuo mieheni exät enkä ole vähääkään kiinnostunut heidän seksiseikkailuistaan. Meillä kaikilla on historiamme!
        Asumme pienellä paikkakunnalla (itse en ole täältä kotoisin, mutta mies on) ja minusta on kuitenkin ihan mukavaa, että mieheni on kertonut ketkä täällä ovat mieheni exiä.
        Eipä niitä onneksi montaa olekaan, kuten ei itsellänikään.
        Nämä keskustelut on meillä käyty jo lähes 25v sitten eikä niihin ole tarvinnut palata. Mieheni on myös tietoinen minun existäni eli ei tämä meillä ainakaan ollut mikään tabu puheenaihe.

        Ehkä sen historian pitäisi kuitenkin kiinnostaa. Jos niitä suhteita on ollut paljon, kertoo se jonkinlaisesta erityisestä huomiohakuisuudesta, joka tuskin loppuu siihen avioliittoon tai parisuhteeseen.

        En oikeasti voi ihan käsittää ajatusta, ettei tulevan kumppanin menneisyys olisi merkityksellinen tulevaisuutta ajatellen. Ei mitään muutakaan käytettyä asiaa, esinettä, laitetta, eläintä hankita ilman, että otetaan selvää sen aikaisemmista olosuhteista.

        Nyt joku tietysti älähtää, että vertaatko ihmistä esineisiin tai eläimiin, niin kyllä vertaan.


      • ViiskymppinenNainen
        Miesmannn kirjoitti:

        Ehkä sen historian pitäisi kuitenkin kiinnostaa. Jos niitä suhteita on ollut paljon, kertoo se jonkinlaisesta erityisestä huomiohakuisuudesta, joka tuskin loppuu siihen avioliittoon tai parisuhteeseen.

        En oikeasti voi ihan käsittää ajatusta, ettei tulevan kumppanin menneisyys olisi merkityksellinen tulevaisuutta ajatellen. Ei mitään muutakaan käytettyä asiaa, esinettä, laitetta, eläintä hankita ilman, että otetaan selvää sen aikaisemmista olosuhteista.

        Nyt joku tietysti älähtää, että vertaatko ihmistä esineisiin tai eläimiin, niin kyllä vertaan.

        Olen samaa mieltä kanssasi, että toisen menneisyydestä täytyy tietää.
        Itselläni ainakin tulisi tunne, että siellä on jotain mörköjä jos toinen ei haluaisi historiastaan mitään puhua. Meillä näistä juteltiin suhteen alkuaikoina, kumpikin kertoi parisuhteistaan ja siitä mihin ne päättyivät. Sehän auttaa uuttakin suhdetta kun tietää, että mitä toinen hakee ja tarvitsee. Silloin suhteen alussa voi jo miettiä, että onko minusta tämän ihmisen kanssa kulkemaan ja hyväksynkö hänen aiemmat tekonsa.
        Itse en ainakaan uskaltaisi luottaa jos kaikki toisen parisuhteet olisivat kaatuneet esim. uskottomuuteen ja tietysti vielä niin, että tämä seurustelukandidaattini olisi aina ollut syytön. Herättäisi kyllä epäilyksiä... Itse arvostan uskollisuutta ja haluan sitä parisuhteessanikin.

        Ei meillä näistä edellisistä suhteista ole juurikaan tarvinnut puhua enää tutustumisen jälkeen.

        Vastasin nikille "kunnioitusesiin", koska hän piti menneisyydestä puhumista yksityisyyden tonkimisena ja olin siitä eri mieltä. "Mua ei kiinnosta menneisyys eikä naisen seksikokemukset entisten kanssa mua kiinostaa vain nykyhetki ja tulevaisuus." "Avovaimo on joskus kysellyt mun seksijutuista entisten kanssa enkä ole vaivautunut niistä turisemaan..."
        Exien seksijutut eivät tietystikään kuulu nykyiseen suhteeseen, mutta luulisi suhteeseen muutakin kuuluvan kuin seksi.


      • pop987

        "
        No hyvät uutiset ensin. Kunnolliselle täyspäiselle, siistille ja sosiaaliselle 50 v miehelle kyllä löytyy ottajia ihan jonoksi asti varsinkin suurten kaupunkien kieppeillä
        "

        Mitenhän tuo lienee, kävin tanssikursseilla, oli 70% mihiä ja jouduin kahdella eka kerralla tasnssimaan miehen kanssa, ajattelin että antaa olla. Tanssiravintoloissa kävin monta kertaa, iso kaupunki, miehiä 80% asiakkaista ,ei yhtään naista tärpännyt, tanssitaitoisia miehiä kymmeniä enemmän kuin naisia, iso lauma selviä miehiä tanssilattian reunalla koko ajan.

        -Paskaa kirjoitat, ei ole 50 v fiksulle nuorekkaalle miehelle kysyntää, puumat hakee nuorempia panoja.


      • 983785334

        Kenelläkään ei ole velvollisuutta ihastua sinuun. Jos niin käy -- ja tunne on molemminpuolinen -- niin hyvä. Jos ei, elä yksin. Ei se ole sen monimutkaisempaa.


      • KoitaTätäkin
        pop987 kirjoitti:

        "
        No hyvät uutiset ensin. Kunnolliselle täyspäiselle, siistille ja sosiaaliselle 50 v miehelle kyllä löytyy ottajia ihan jonoksi asti varsinkin suurten kaupunkien kieppeillä
        "

        Mitenhän tuo lienee, kävin tanssikursseilla, oli 70% mihiä ja jouduin kahdella eka kerralla tasnssimaan miehen kanssa, ajattelin että antaa olla. Tanssiravintoloissa kävin monta kertaa, iso kaupunki, miehiä 80% asiakkaista ,ei yhtään naista tärpännyt, tanssitaitoisia miehiä kymmeniä enemmän kuin naisia, iso lauma selviä miehiä tanssilattian reunalla koko ajan.

        -Paskaa kirjoitat, ei ole 50 v fiksulle nuorekkaalle miehelle kysyntää, puumat hakee nuorempia panoja.

        Jos asut isossa kaupungissa niin katso jonkun läheisen pienemmän paikkakunnan esim. kansalaisopiston tanssikurssi. Itse käyn sellaisella ja lähes joka kerta on ollut enemmän naisia kuin miehiä.


    • käytöstavatkunniaan

      Ihan oikein teki kun lähti. Etkä kunnon naista tule enää eläämääsi saamaan.

    • IhanaaElämää76

      Järven rannalla olen tällä hetkellä mieheni kanssa ja ihanaa mökkielämää vietetään....Kyllä on elämä ihanaa kun on hyvä kumppani!

    • villitysvapaajättipotti

      No niin....nyt on aika ottaa elämästä kaikki irti! Ei tarvitse sitten vanhana ajatella, miksen tehnyt sitä tai tätä...nyt voit elää itsellesi ajattelematta puolisoa. Mieti esimerkiksi paikkoja jossa olet aina halunnut käydä - pakkaa jo ja ala lentää! Lähde ulos tanssimaan vanhan työkaverisi "Lissun" kanssa, pizzalle kavereiden kanssa useamman oluen kera jne. Jos sitten joskus löytyy se mieleinen typy, niin harkitse silloinkin tarkkaan ja testaa häntä ainakin useampi vuosi ennen yhteenmuuttoa ja pidä muutama muu "varalla" ;)

      • Johanna3333

        Erittäin huonoja neuvoja nuo viimeiset.
        Minä tapailin eronnutta miestä. Hän sanoi että ''testaisi'' minua. Ilmeisesti että kelpaisinko hänelle.
        Siihen loppui meidän tapailu. Myöhemmin tapasin hänet parin vuoden jälkeen baarissa ja valitteli että 56 vuotiaan on vaikea löytää naista. Meinasin sanoa että älä testaile, nykynaiset kun ovat omilla jaloillaan seisovia ihmisiä eivätkä kerjää mitään ja ottavat jalat alleen helposti.

        Joillekin eronneille miehille näyttäis toisinaan tulevan sellainen mieli että nyt se maailma aukee ja tyttöjä on itseään tyrkyttämässä jonoksi asti. Ei se kyllä noin mene.

        Ap, minun neuvoni naisena on että pysy omana itsenä. Juuri se on valttia naisten edessä. Älä esitä mitään, älä ainakaan casanovaa! Sellaisen läpi naiset näkevät heti. Tyhmiin naisiin se saattaa tehota, mutta ethän sinä tyhmää halua!

        Ulkonäölläkään ei ole mitään väliä kun mies ei esitä mitään rooleja vaan uskaltaa olla oma itsensä. Se nimittäin kertoo hyvästä itsetunnosta ja se jos mikä on puoleensavetävää ja jopa seksikästä.
        Jos taas mies uhoaa että minulla on naisia ''varalla'', niin se on naurettavaa esittämistä ja se ulkokuori karisee hyvin äkkiä.


      • Johanna3333 kirjoitti:

        Erittäin huonoja neuvoja nuo viimeiset.
        Minä tapailin eronnutta miestä. Hän sanoi että ''testaisi'' minua. Ilmeisesti että kelpaisinko hänelle.
        Siihen loppui meidän tapailu. Myöhemmin tapasin hänet parin vuoden jälkeen baarissa ja valitteli että 56 vuotiaan on vaikea löytää naista. Meinasin sanoa että älä testaile, nykynaiset kun ovat omilla jaloillaan seisovia ihmisiä eivätkä kerjää mitään ja ottavat jalat alleen helposti.

        Joillekin eronneille miehille näyttäis toisinaan tulevan sellainen mieli että nyt se maailma aukee ja tyttöjä on itseään tyrkyttämässä jonoksi asti. Ei se kyllä noin mene.

        Ap, minun neuvoni naisena on että pysy omana itsenä. Juuri se on valttia naisten edessä. Älä esitä mitään, älä ainakaan casanovaa! Sellaisen läpi naiset näkevät heti. Tyhmiin naisiin se saattaa tehota, mutta ethän sinä tyhmää halua!

        Ulkonäölläkään ei ole mitään väliä kun mies ei esitä mitään rooleja vaan uskaltaa olla oma itsensä. Se nimittäin kertoo hyvästä itsetunnosta ja se jos mikä on puoleensavetävää ja jopa seksikästä.
        Jos taas mies uhoaa että minulla on naisia ''varalla'', niin se on naurettavaa esittämistä ja se ulkokuori karisee hyvin äkkiä.

        "Ulkonäölläkään ei ole mitään väliä kun mies ei esitä mitään rooleja vaan uskaltaa olla oma itsensä. "

        Suuri vale ja illuusio joka pistää koko kommenttisi huonoon valoon.


      • yli35v.yhdessä

        Tuo ulkonäköjuttu on mua kiinnostanu aina. Pitkissä suhteissa ulkonäkö ei merkitse mitään mielestäni. Miksi se enää keski-iässä kiinnostaisi uusissakaan suhteissa. Samantyylinen elämä merkitsee enemmän. Ollaanko mökillä vai matkustetaanko ulkomaille? Katsotaanko töllöä vai lähetäänkö baariin? Riittääkö saunakalja vai pitääkö vetää lärvit? Huumorin on hyvä olla samansuuntainen.

        Ehkä ulkonäkö sitten joillekin merkitsee enemmän kuin mulle. Aloittaja voi elää tavallista elämää, voihan sitä johonkuhun "törmätä". Vapaudesta voi nauttia, mutten suosittele pitämään ketään varalla.


      • Johanna33333
        Miesmannn kirjoitti:

        "Ulkonäölläkään ei ole mitään väliä kun mies ei esitä mitään rooleja vaan uskaltaa olla oma itsensä. "

        Suuri vale ja illuusio joka pistää koko kommenttisi huonoon valoon.

        Siis tietenkin tarkoitin että normaali, tavallisen näköinen mies on paras.
        Ei tarvitse olla pitkä ja tumma atleetti.
        Jos pitkä ja tumma komea mies astuu baariin, kaikki naiset kyllä huomaa. Mutta kun hän avaa suunsa ja sanoo jotain älytöntä soopaa, niin ulkonäkö menettää merkityksensä muutamassa sekunnissa.


      • Johanna33333 kirjoitti:

        Siis tietenkin tarkoitin että normaali, tavallisen näköinen mies on paras.
        Ei tarvitse olla pitkä ja tumma atleetti.
        Jos pitkä ja tumma komea mies astuu baariin, kaikki naiset kyllä huomaa. Mutta kun hän avaa suunsa ja sanoo jotain älytöntä soopaa, niin ulkonäkö menettää merkityksensä muutamassa sekunnissa.

        Ok. Tässä on vain yksi mutta. OK Cupidin tekemän tutkimuksen mukaan vain n. 10 % miehistä on naisten mielestä keskimääräistä paremman näköisiä. Eli moni nainen luulee, tehneensä valintansa luonteen perusteella vaikka todellisuudessa asia on toisin.


    • uudestaan-hymyilevä

      Kyllä sinulla aloittaja on hyvät mahdollisuudet löytää vielä nainen elämääsi. Olen eronnut nainen, vuosia sinua vanhempi. Eron jälkeen olin muutaman vuoden "laastarisuhteessa". En ajatellutkaan löytäväni koko loppuelämän kestävää suhdetta, vaan ottaa vastaan, mitä elämä suo. No tämä mies löysi uuden ja se siitä. En jäänyt itkemään, kun tuntui, että jotain oli puuttunut. Sitten vuoden päästä kohtasin perinteisellä tanssilavalla (ei kapakka) elämäni toisen rakkauden, ex-mieheni oli ensimmäinen. Tämä uusi suuri rakkaus on yli 6-kymppinen ja alle 170 cm pitkä mies! Ihana luonteeltaan ja minusta hyvän näköinen. Karismaattinen ja hurmaava. En vaihtaisi kehenkään toiseen.

    • Typeräätouhua

      Ihmeellistä että pitää olla heti kertomassa muille ja perustella eronsa syyt? Mitä se muille kuuluu miksi olet eronnut tai mikä siihen johti? Mitä uusi ihminen sillä tiedolla tekee sinun eron syistä tai yleensä sitä miksi olet sinkku? Onko se aina perusteltava toiselle miksi olet sinkku? Jos suhteeseen alkaa jonkun kanssa on se sama mitä tehnyt aikaisemmin ennen tapaamista. Eiköhän se suhteen aloittaminen ole se mikä pitää perustella toiselle miksi haluaa suhdetta ja mitä siltä haluaa. Typerästi ihmiset tuomitsevat toisten epäonnistumista suhteissaan. Keskity uuteen elämääsi äläkä perustele sitä miksi olet sinkku. Jos toinen ihmettelee miksi olet sinkku se on sen toisen pääteltävä miksi.

      • 544545

        Eron syyn selvittäminen on aika monipiippuinen juttu. Harva syyttää itseään. Joidenkin mielestä eksälle saa olla vihainen ja toisten taas ei. Julkisuudessa puhutaan aina sopueroista, mutta käytännössä jollain jää aina hampaan koloon jotain jostakin asiasta.


    • ekanviestinlaittaja

      No niin. Tässä on vastaustakin tullu. Kiitos. Kiva, kun on ollu mielipiteitä.
      Nyt ollaan sit laitettu pahvilaatikot tasan ja tästä pitäs alotella. Vähän tossa jo kattelin noita nettitreffijuttuja ja oonkin käyny jo kolmilla treffeillä. Onhan se hemmetin outoa vieraitten ihnisten kanssa jutella. Ollaan jo niin eri aaltopituuksilla monen kanssa. En mä ole ettimässä ollenkaan mitään tyttöjä, ihan naista olen hakemassa. Noi tyttöset tuli jo sillon omassa nuoruudessa läpikäytyä, etten yhtään semmosia ole miettimässä. Kun ihan oman ikäsen ja näkösen naisen jostain saisin.
      Joku niistä piilevistä sairauksista puheli, ei mulla mikään piile. Hyvässä kunnossa oon aina ollut, kovasti töitä ikäni tehnyt. Ihan tavallista naista vaan mietin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe