Missä olet ja mitä teet juuri nyt??

Nainenx36

Liikun paljon työmatkoilla ja muutenkin harrastuksissa jne. Ihmettelen aina missä ne naisten-naiset oikein mahtavat olla/liikkua. . Tykkään kovasti katsoa naisia, mutta mistä ikinä tietää kuka heistä on naisiinpäin. . Ärsyttää kuinka heteronormatiivisessa maailmassa tässä eletään...

Eli kysymys kuuluu missä sinä menet ja mitä teet juuri nyt ??

31

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ashtrhrtb

      Istun toimistotuolissa, kohta junalla kotiin. Nähdään siis junassa :)

    • Neitovaris

      Kauppakeskuksen kahvilaan pysähdyin cappuccinolle. Tämän jälkeen käyn vaihtamassa yhden aiemmin ostamani tuotteen, joka paljastui valitettavasti kotona vialliseksi, uuteen vastaavaan tuotteeseen. Citymarketissa käyn myös hakemassa ruokaa ja lisäksi tässä mietin, oliko kotona jotain muita ostotarpeita. Leivinpaperia täytyy ainakin ostaa. Illemmalla lähden todennäköisesti hölkkälenkille. Helsingissä asustelen.

      Vastatkaapa muutkin. Minuakin kiinnostaa, missä lepakot liikkuvat ja millaisia asioita porukka tekee.

      • Hyivittu

        Ei kuulu tuntemattomille ihmisille mitä kukakin tekee. Jokaisen omia yksityisasioita. Tuollainen lörppösuu olisi from the hell, joka lörpöttelisi joka stanan yksityisasian viimeistä pilkkua myöten vessapaperin ostosta, koordinaateista, kaupoista ym. joka stanan hetki nettiin.


      • Neitovaris
        Hyivittu kirjoitti:

        Ei kuulu tuntemattomille ihmisille mitä kukakin tekee. Jokaisen omia yksityisasioita. Tuollainen lörppösuu olisi from the hell, joka lörpöttelisi joka stanan yksityisasian viimeistä pilkkua myöten vessapaperin ostosta, koordinaateista, kaupoista ym. joka stanan hetki nettiin.

        Ai joka hetki? Mitäs sinä minunkin lörpöttelyistä tiedät? Minulle naisen kiroilu on turn off, joten meistä kumpikaan ei menettänyt mitään. Hyvää jatkoa!


      • Hyi__
        Neitovaris kirjoitti:

        Ai joka hetki? Mitäs sinä minunkin lörpöttelyistä tiedät? Minulle naisen kiroilu on turn off, joten meistä kumpikaan ei menettänyt mitään. Hyvää jatkoa!

        Kyllähän sen sun kirjoitustyylistä huomaa, että tänne kirjoittelet, vaikka nimimerkkiä, ikää ja identiteettiäkin vaihtelet. Jotain kunnioitusta sentään kanssaihmisiä kohtaan kiitos (!), vaikka tuossa ammatissa oletkin!


      • Kraakkraakk
        Hyi__ kirjoitti:

        Kyllähän sen sun kirjoitustyylistä huomaa, että tänne kirjoittelet, vaikka nimimerkkiä, ikää ja identiteettiäkin vaihtelet. Jotain kunnioitusta sentään kanssaihmisiä kohtaan kiitos (!), vaikka tuossa ammatissa oletkin!

        Taas tätä 😊😂


      • Mietihän__
        Kraakkraakk kirjoitti:

        Taas tätä 😊😂

        Niin, me tavikset ollaan aika tylsiä, rauhallisia ja normaaleja jalat maassa olevia, että kannattaako meitä nyt
        nii-in paljoa stalkata ja vainota sitten?


      • Kraakkraakk
        Mietihän__ kirjoitti:

        Niin, me tavikset ollaan aika tylsiä, rauhallisia ja normaaleja jalat maassa olevia, että kannattaako meitä nyt
        nii-in paljoa stalkata ja vainota sitten?

        Siis hä?!?! Kuka stalkkaa ja vainoaa?!?! Huh huh


      • Kraakkraakk
        Kraakkraakk kirjoitti:

        Siis hä?!?! Kuka stalkkaa ja vainoaa?!?! Huh huh

        Siis hä??!? Onx jollaki joku epätoivone exä joka vainoo?!? Aika sairas varmaa päästään vai täh?! Häh?!? Huh huh, mtääh?!? Höh.


    • Heiolenhomo

      Kuljen milloin missäkin, useasti Lpr-Lahti-Tre alueella. Osaan kuulemma esittää hyvin heteroa...vaikkei ole tarvetta piilotella homoseksuaalisuuttani :D Harmi vaan että siitä pitää aina mainita erikseen. "Hei! Olen lesbo!". Täytyy varmaan otsaan kirjoittaa homoseksuaali jos haluaa joskus tavata jonkun..

    • Nykytaidelepakko

      Makailen nyt sohvalla kotonani, missä asun yksin. Minua ei kai yleensä tunnisteta naisista pitäväksi naiseksi, vaikkakin flirttaan/tervehdin kevyesti mikäli tapaan muita meikäläisiä. Pääosin liikun Helsingissä ja jonkin verran Espoossa. Pyöräilen paljon Kantakaupungissa, käyn kirjastoissa, Museokortin myötä olen alkanut käydä usein yksin museoissa ja käyn uimassa Yrjönkadulla. Lempikahvilaa minulla ei ole. Olisi mukavaa, jos joku Helsingin keskustan kahvila olisi lepakoiden suosiossa niin, että siellä voisi bongata muita. Myös museo voisi toimia bongauspaikkana. Esimerkiksi Kiasman ilmaisperjantait voisivat olla sopiva paikka törmäillä meikäläisiin. Kiasmaanhan on ilmainen sisäänpääsy joka kuun ensimmäisenä perjantaina. Esimerkiksi klo 18-20.30 voisi olla hyvä aika lepakkojen törmäillä siellä toisiinsa.

      • LadyInBlackDress

        Mua kiinnostaisi Kiasman ilmaisperjantait!
        Olen siellä joskus ilmaisperjantaina ollutkin ja siellä on aika paljon porukkaa silloin. Eläväinen meininki, ei pönötystä ja paljon mm. nuoria ja opiskelijan näköisiä tyyppejä liikenteessä.


    • sellastate

      Nyt mä oon suomes mut talvee en tuu olee. Mua on pyydetty tosi moneen paikkaan. Mä en oo päätäny mihin mä meen. Mä en tykkää kauheesti siitä kun mun pitää päättää kun aina jotkut pettyy kun mä en voi olla yhtä aikaa kaikkissa.

    • graveyardshiftsonly

      Olen yövuorossa, ohjaajana.
      Kohta pääseekin kotiin peiton alle. :)

      • ehkähmm

        Savo? :)


    • jdjsyjjy

      Tänään kotona, etätyöpäivä junalakon takia. Muuten kuljen junalla ja metrolla töissä ,toimistohommissa Helsingissä.

    • Tämäkans

      Aika jännä että joku ei tajua ap:n viestiä tässä.. Eihän tarkoitus ole kenenkään ketään stalkata tai ilmoittaa a la "mä oon tällä hetkellä hämeentie 26 asunto 5 olohuoneessa kattomassa tv:tä" tarkoitus oli varmaankin ihan muuten vaan saada keskustelua aikasiksi missä naisten naiset liikkuu. JOO-O tiedetään että meitä on kaikkialla yms. Mun mielestä ihan kiva keskustelu:) Ite oon pääkaupunkiseudulla koulupenkissä.. Liikun yleensä bussilla ja metrolla sekä lenkkeilen Malmin maastoissa.

    • StudentEmmy

      Yritän tehdä opiskeluhommia kotona, mutta ajatuksissani on vain seksi ihastukseni kanssa ja pikkuhousut ovat ihan märkänä :( En halunnut laittaa tähän ketjuun mitään pervoa, mutta tuo on totuus. Äsken otin kupillisen kahvia. Iltapäivällä pyörin Meilahdessa ja Töölössä sekä käyn keskustassa hakemassa yhden paketin. Nyt on pakko työntää seksiajatukset väkisin syrjään.

    • LadyInBlackDress

      Oon ratikassa (3) ja menossa palaveriin. Sen jälkeen kahvilaan välipalalle ja sitten 50min hieronta naishierojan pöydällä 😉

      • Levsakko

        Hieroiko sieltä myös? 😜


      • LadyInBlackDress
        Levsakko kirjoitti:

        Hieroiko sieltä myös? 😜

        No, hitto 😠 Mulle tulikin mieshieroja, vaikka olin naisen pyytänyt. Mies hieroi pakaroiden yläosaa tai alaselkää, miten sen nyt laskee. Hyvin hieroi, mutta kyllä otti päähän, kun olikin mies tai oikeastaan poitsu.


      • PihallaKuinLumiukko
        LadyInBlackDress kirjoitti:

        No, hitto 😠 Mulle tulikin mieshieroja, vaikka olin naisen pyytänyt. Mies hieroi pakaroiden yläosaa tai alaselkää, miten sen nyt laskee. Hyvin hieroi, mutta kyllä otti päähän, kun olikin mies tai oikeastaan poitsu.

        No, mitä, sähän olet bisse niin kai se äijän tai poitsun hieronta maistuu, eiks vaan? Tulit muuten taas piilomainostamaan äijiä tänne tuttuun tyyliin, virn. Siitä puhe mistä puute vai mitä? Sitä aina niin kuin vahingossa tai puolivahingossa lipsahtaa puhe miehiin, vaikka kuinka olisit LESBOpalstalla...

        Kuule, et viittis millään noita mieshierojajuttuja kirjoitella bi tai homomiespalstalle? Homomiehet varmaan nauttis..

        Muuten, lesboja ei saa kovinkaan hyvin hurmattua höpöttämällä niille miesjuttuja... Kannattais edes sen verran perehtyä muihin ihmisiin, vaikka sitten vaan yleissivistyksen ja yleisen elämänkokemuksen takia, mutta heterohan sä vaan olet bissen valepuvussa etkä vittujakaan välitä muista ihmisistä ja pihalla kuin lumiukko.


      • PihallaKuinLumiukko
        PihallaKuinLumiukko kirjoitti:

        No, mitä, sähän olet bisse niin kai se äijän tai poitsun hieronta maistuu, eiks vaan? Tulit muuten taas piilomainostamaan äijiä tänne tuttuun tyyliin, virn. Siitä puhe mistä puute vai mitä? Sitä aina niin kuin vahingossa tai puolivahingossa lipsahtaa puhe miehiin, vaikka kuinka olisit LESBOpalstalla...

        Kuule, et viittis millään noita mieshierojajuttuja kirjoitella bi tai homomiespalstalle? Homomiehet varmaan nauttis..

        Muuten, lesboja ei saa kovinkaan hyvin hurmattua höpöttämällä niille miesjuttuja... Kannattais edes sen verran perehtyä muihin ihmisiin, vaikka sitten vaan yleissivistyksen ja yleisen elämänkokemuksen takia, mutta heterohan sä vaan olet bissen valepuvussa etkä vittujakaan välitä muista ihmisistä ja pihalla kuin lumiukko.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Kuumaveristä porukkaa nuo Lepakot


      • PihallaKuinLumiukko

        Jos haluat hurmata lesbon niin pieniä ilmaisia neuvoja tässä:

        - älä höpötä miehistä! Ei, lesbo ei halua kuulla yksityiskohtaisia kuvauksia kuinka mies hieroi pakaroitasi, miten tekiso juuri nyt miestä mieli, miten edellisyönä seksi oli mahtavaa miehen kanssa tai työnsi peniksensä sinun p*luusi.
        - älä jauha existäsi
        - siitä puhe mistä puute!
        - mieti ennen kuin sanot ja töksäytät jotain todella typerää.
        - ota muut huomioon ja arvosta heitä
        - jos olet treffeillä, älä vilkuile vieraisiin pöytiin, flirttaile ohikulkeville tai lähde jonkun muun kanssa tanssimaan hitaita, suutele jotain miestä/bestistä/exää yms. treffikumppanin edessä (eikä mielusti takanakaan). Jos tuntuu, että treffikumppanin seura ei kiinnosta niin sano vaikka kohteliaasti ja ystävällisesti, että tämä nyt taisi olla tässä/et ole vain minun tyyppiä/etsin erilaista tyyppiä tms. ja sitten jatkatte hyvillä mielin matkaa molemmat tahoillanne, mutta omiin suuntiin.


      • Töksäyttelijä__
        PihallaKuinLumiukko kirjoitti:

        Jos haluat hurmata lesbon niin pieniä ilmaisia neuvoja tässä:

        - älä höpötä miehistä! Ei, lesbo ei halua kuulla yksityiskohtaisia kuvauksia kuinka mies hieroi pakaroitasi, miten tekiso juuri nyt miestä mieli, miten edellisyönä seksi oli mahtavaa miehen kanssa tai työnsi peniksensä sinun p*luusi.
        - älä jauha existäsi
        - siitä puhe mistä puute!
        - mieti ennen kuin sanot ja töksäytät jotain todella typerää.
        - ota muut huomioon ja arvosta heitä
        - jos olet treffeillä, älä vilkuile vieraisiin pöytiin, flirttaile ohikulkeville tai lähde jonkun muun kanssa tanssimaan hitaita, suutele jotain miestä/bestistä/exää yms. treffikumppanin edessä (eikä mielusti takanakaan). Jos tuntuu, että treffikumppanin seura ei kiinnosta niin sano vaikka kohteliaasti ja ystävällisesti, että tämä nyt taisi olla tässä/et ole vain minun tyyppiä/etsin erilaista tyyppiä tms. ja sitten jatkatte hyvillä mielin matkaa molemmat tahoillanne, mutta omiin suuntiin.

        Bissenainen saa ehdottomasti parhainta vertaistukea toisilta bissenaisilta kuten lesbot toisilta lesboilta. Keskenään voitte lörpötellä yhdynnöistä, pakarahieronnoista ja penisten muodoista, koosta, nais&mieskausista, kuinka tekee tosi paljon mieli pettää, tosi usein ja mahdollisimman paljon, kuinka paljon valehtelet ja kaikile, kuinka haluat "kaiken" ja "kaikki yhtäaikaa", kimppajutuista, polyamoriasta yms.


    • Kaislankukka

      Kotona tai kirjastossa haen töitä ja kirjoitan. Bar kuka ja Kirjakahvila paikkoja joissa tulee joskus käytyä (turussa siis). Dynamossa jos on biletys päällä, mutta valmistumisen jälkeen baareilu vähän jäänyt. Teen pitkiä kävelylenkkejä jokivarressa, välillä hölkkäilen urkkapuistossa. Käyn kirjakaupoissa. Näin kesäisin uimassa maauimalassa tai rannalla. Siinäpä mun elämänpiiri tällä hetkellä.

    • Hgfdsaå

      Lauran odotushuoneessa istun Helsingissä. Yritin miettiä paikkoja, missä eniten liikun. Keksin tällaisia: Ratikat (3, 2, 7, 8, 9, 10), metro, pyörän selässä (Baana, Bulevardi, Mansku, E-Espa jne), työpaikka, eräs Motivus, Kampin Lidl ja lähikaupat, Forumin ruokapaikat, Cafe Regatta, se yksi pikkukioski ja terde Espan puistossa, lenkkireitit, Rikhardinkadun ja Kallion kirjastot, Kallion kuppilat (joskus), Uimastadion ja Yrjönkadun uimahalli, Kosmetologiopisto (asiakkaana) jne.

      • Hgfdsaå

        Labran eli laboratorion odotushuoneessa siis istuskelen.


    • Naisiaa

      R-junalla sekä metrolla raut.tieasema-ruoholahti matkustan joka arkipäivä . Töissä Ruoholahdessa.

      • VinkVinkVinkVink

        Minä asun Ruoholahdessa. Olisipa mukava joskus tavata ;)


    • WWW-lepakko

      Makaan sohvalla kodissani, jossa asun yksin. Selaan nettikirppareiden tuotteita. Ostin pari päivää sitten muutamia tuotteita ja tänään kävin niitä hakemassa. Yksi pettymys tuli (väri näytti kuvassa ihan erilaiselta), mutta onneksi se oli halpa ostos. Pari muuta ostosta ylitti odotukseni. Myyn itsekin nettikirppareilla. Olen hulluna tiettyihin merkkituotteisiin. Pois myyn muun muassa omia hutiostoksiani. Omien hutiostosten myyminen halvalla ei harmita, kun itsekin tekee hyviä löytöjä tosi edullisesti. Joskus mietin, olenko ainoa nettikirppareita harrastava lepakko. Muut tuntuvat olevan perheenäitejä tai nuoria tyttöjä. Lesbokavereiden kanssa tulee harvoin puhuttua shoppailemisesta tai muodista.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe