En kelpaa parisuhteeseen, miksi (olen nainen)?

MustaLeskiXX

Olen nuorehko leski (siis leskeksi nuori, naiseksi keski-ikäinen). Olen ollut leskenä jo vuosia, ja kiinnostus uuden parisuhteen perustamiseksi on jo herännyt aikoja sitten. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että en vaan onnistu uutta suhdetta löytämään; minussa on jotain, mikä karkottaa miehet pois. Olisi vain kiva tietää, että mikä se vika on, niin voisin yrittää korjata tilannetta.

Olen mielestäni ihan ok näköinen (naisellinen, normaalipainoinen), akateeminen, hyvässä ammatissa, hyvin toimeentuleva, sosiaalinen, eikä minulla ole mielenterveys/päihde tms. ongelmia. Mutta ei minusta kukaan kiinnostu.

Tiedän että lapset (2 vielä alaikäistä) on haitta, mutta olen hyvin selväksi tehnyt sinkkumarkkinoilla, etten lapsille etsi isää. Niillä on jo isä, joka vain sattuu olemaan kuollut. En myöskään kaipaa elättäjää/remonttireiskaa, pärjään hyvin yksinkin; olenhan jo vuosia pärjännyt.

Nyt sitten sanotte, että leskeys kartoittaa miehet. MUTTA tiedän monta leskeä, jotka löytäneet uuden miehen. Osalle jopa ilman mitään erityistä yrittämistä. Ei se voi olla siitä kiinni. Enkä nyt leskeyttäni tuo heti edes ilmi, jos miehen tapaan.

Olen käynyt paljon treffeillä ja tavannut ihan mielenkiintoisiakin miehiä, jotka vaikuttaneet hyvin kiinnostuneilta. Esim. juuri edelliseltä treffikumppanilta sain viestin "olet tosi mukava ja hyvännäköinen, koska tavataan uudelleen..." Vastasin tähän, että mielellään tapaan uudelleen, mutta sitten tyyppi hävisi kuin pieru saharaan...

Pitääkö vain luovuttaa? Tai ainakin pitää taukoa? Olenko liian innokas tai päällekäyvä? Omasta mielestäni en, mutta mikä on sitten liikaa innokkuuta? Se, että suostuu toisille treffeille?

94

2151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä usko, että itseäni ainakaan haittaisi, että nainen on leski. Tietty tapailut saattais olla hankalia, jos muksut aina sulla, se vois olla ainoa syy, mutta sekin kehno.

      Oikeastaan aika vaikea sanoa syytä. Mutta jos itse on tyytyväinen elämäänsä, niin mitä sitä muuttamaan...kumppanin löytäminen on vaikeaa aina. Tsemppiä.

    • ettäsemmosta

      Katselet vain itseäsi tasokaampia miehiä ja siten et kelpaa. Laske tasoasi tai hyväksi kohtalosi reikänä.

      • 898098

        Niinkun sinä oot tommosena persereikänä. Sinä voit olla toiset ei, joten pidä mielipiteet ominasi ja pohdi miks oot sinkku.


      • taisikalahtaa

        Ätni siellä kiihtyy totuudesta raivoon.


      • HankalaaOn

        Miehet ei välttämättä etsi parisuhdetta vaikka niin sanoisivat. Miehet viihtyy sinkkuna varsinkin jos pesää irtoaa tarpeeksi usein.

        Toivottavasti nuoret naiset ymmärtävät asian. Jos kohdalle osuu hyvä mies, sitä ei kannata suututtaa pettämällä ja valehtelemalla. Miehistä ehkä noin 10% haluaa elää lapsettomassa parisuhteessa. Loput haluaa oman perheen tai olla sinkkuja.

        Naiset jostain syystä kuvittelevat edelleen vuonna 2017 että kova kysyntä tarkoittaa nimenomaan parisuhdetta eikä vain seksiä. Miehet jotka ovat liikkeellä "tositarkoituksella" etsivät vain seksiä 90% tapauksista.

        Sinulla on jo lapsia ja ikää. Jos kelpaat seksiseuraksi niin tyydy siihen. Kohta sekin ilo on ohi. Jos alat vielä asettamaan ehtoja sille 10% miehistä niin mahdollisuutesi on jossain 0,1 - 2% välillä.

        Jos deittailet sata miestä, 10 on sinusta aidosti kiinnostunut. Voi olla ettei heistä kukaan vastaa omia kriteereitäsi. Tervetuloa todelliseen elämään. On aika poksauttaa kupla ja todeta ettei parisuhteet ole mitään itsestäänselvyyksiä, että uuden saa heti kun haluaa. Surullista että naiset kuvittelevat elämän olevan jotain romanttista komediaa.


    • 12121212121212

      "Olen mielestäni ihan ok näköinen (naisellinen, normaalipainoinen), akateeminen, hyvässä ammatissa, hyvin toimeentuleva, sosiaalinen, eikä minulla ole mielenterveys/päihde tms. ongelmia. Mutta ei minusta kukaan kiinnostu."

      Vastaus lienee tässä.

      Olet ihan ok näköinen, itsenäisesti toimeentuleva eikä sinulla ole mt-ongelmia. Hyvä. Leskeys tuskin on miinus. Akateemisuus, hyvä ammatti ja sosiaalisuus nostavat _miehen_ pisteitä huomattavasti, mutta ei niinkään naisen.

      Mutta koska et ymmärrä asiaa, haet koulutettuja/hyvin toimeentulevia/sosiaalisia miehiä jotka ovat todella kysyttyjä sinun ikäluokassasi.

      Näitä vastaava ominaisuus naisella olisi _ erittäin_ hyvä ja naisellinen ulkonäkö ja/tai nuorempi ikä.

      Vastaus on yksinkertainen.

      A) Laske rimaa ulkonäön, koulutuksen, ammatin ja sosiaalisten taitojen suhteen
      B) Ala katselemaan huomattavasti vanhempia miehiä

      " Mutta ei minusta kukaan kiinnostu."

      Äläkä viitsi olla epärehellinen. Tällä tarkoitat ainoastaan "mielenkiintoisia" miehiä, eli miehiä joita muutkin ikäisesi haluavat. (Komeita), akateemisia, hyvin toimeentulevia, sosiaalisia. Niistä miehistä on kova kilpailu.

      • eiköleikkaa

        Ei yksinhuoltajilla pitäisi olla juurikaan valinnanvaraa ellei ole todella hyvännäköinen nainen, mutta silti useimmat yksinhuoltajat kuvittelevat voivansa nirsoilla parisuhdemarkkinoilla aivan kuin yhä olisivat lapsettomia 20-vuotiaita missejä.

        Sääliksi käy miehiä, kun joutuvat jatkamaan sukuaan näin tyhmien naisten kanssa.


      • Nainen39vee

        "Akateemisuus, hyvä ammatti ja sosiaalisuus nostavat _miehen_ pisteitä huomattavasti, mutta ei niinkään naisen."

        Puhut ihan höpöjä. Kyllä iso osa akateemisista miehistä haluaa koulutetun naisen. Ei se naiselle mikään miinus todellakaan ole, jos on akateeminen, hyvässä ammatissa ja sosiaalinen. Jos on kiinnostava ihminen ja ulkonäkökin miellyttää, niin tämä on ihan "hyvä paketti".

        "Näitä vastaava ominaisuus naisella olisi _ erittäin_ hyvä ja naisellinen ulkonäkö ja/tai nuorempi ikä."

        Jännä juttu, miten yrität saada tällaisen miehen kuulostamaan joltain superihmiseltä, joka "voi vaatia" mitä haluaa - ja kuitenkin onnistut samalla saamaan hänet kuulostamaan tyhjäpäältä. Ei tämä sinun yhtälösi nyt toimi. Se, että mies on kouluttautunut maisteriksi, ei ole mikään erikoinen poikkeusominaisuus, jolla hän voisi saada huomattavasti nuorempia naisia. Ja toisaalta kaikki tuntemani akateemiset miehet pääsääntöisesti toivovat kumppaniltaan vähän muutakin kuin ulkonäköä. Itse asiassa nimenomaan sitä, että nainen olisi älyllisesti ja persoonaltaan samalla aaltopituudella.


      • nollamiestäysnolla

        Akateemisuus ei ole plussa eikä miinus.

        Ei miestä oikeasti kiinnosta naisen ammatti. Poikkeustapauksia tietenkin löytyy ja jos ammatti on strippari, huora tai jokin muu miehen arvoille sopimaton, niin silloin sillä on väliä.


      • 12121212121212
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Akateemisuus, hyvä ammatti ja sosiaalisuus nostavat _miehen_ pisteitä huomattavasti, mutta ei niinkään naisen."

        Puhut ihan höpöjä. Kyllä iso osa akateemisista miehistä haluaa koulutetun naisen. Ei se naiselle mikään miinus todellakaan ole, jos on akateeminen, hyvässä ammatissa ja sosiaalinen. Jos on kiinnostava ihminen ja ulkonäkökin miellyttää, niin tämä on ihan "hyvä paketti".

        "Näitä vastaava ominaisuus naisella olisi _ erittäin_ hyvä ja naisellinen ulkonäkö ja/tai nuorempi ikä."

        Jännä juttu, miten yrität saada tällaisen miehen kuulostamaan joltain superihmiseltä, joka "voi vaatia" mitä haluaa - ja kuitenkin onnistut samalla saamaan hänet kuulostamaan tyhjäpäältä. Ei tämä sinun yhtälösi nyt toimi. Se, että mies on kouluttautunut maisteriksi, ei ole mikään erikoinen poikkeusominaisuus, jolla hän voisi saada huomattavasti nuorempia naisia. Ja toisaalta kaikki tuntemani akateemiset miehet pääsääntöisesti toivovat kumppaniltaan vähän muutakin kuin ulkonäköä. Itse asiassa nimenomaan sitä, että nainen olisi älyllisesti ja persoonaltaan samalla aaltopituudella.

        "Puhut ihan höpöjä. Kyllä iso osa akateemisista miehistä haluaa koulutetun naisen. Ei se naiselle mikään miinus todellakaan ole, jos on akateeminen, hyvässä ammatissa ja sosiaalinen. Jos on kiinnostava ihminen ja ulkonäkökin miellyttää, niin tämä on ihan "hyvä paketti"."

        Kuka väitti että koulutus on miinus? Kyse on siitä ettei se ole sellainen plussa jollaiseksi koulutetut, hyvin toimeentulevat ja kalenterinsa menoilla täyttävät naiset sen kuvittelevat.

        Olennaisinta on hyvä ulkonäkö, ikä (lisäpisteitä jos miestä nuorempi), ja hauska persoonallisuus.

        Kuten ap:n esimerkki osoittaa, akateeminen tutkinto ja hyvä ammatti eivät juuri auta - siis naista. Sosiaalisuuskin hyödyttää lähinnä siten että tapaa enemmän miehiä, ei niin että se olisi iso tasoa nostava tekijä sinänsä.

        En ole ikinä väittänyt että koulutus ja ammatti antaisivat miinuspisteitä. Syy miksi tämän tyyppisillä naisilla on vaikeuksia löytää miestä on se että he haluavat mieheltä ominaisuuksia jotka nostavat miehen tasoa enemmän kuin naisen tasoa.

        Sama kuin minä sanoisin että olen pieni, siro, muotia ja kauneutta rakastava hoitoalalla työskententelevä parikymppinen esteetikkomies joka tykkää toimia kodin henkenä...ja tietysti toivon samoja piirteitä naiseltakin.


      • ettäsilleenn

        Minähän olen akateeminen ja naisen ammatilla ei ole mitään väliä. Ei mies ole mikään loinen, joka arvioi kumppaniaan hänen ammattinsa perusteella.


      • Nainen39vee
        eiköleikkaa kirjoitti:

        Ei yksinhuoltajilla pitäisi olla juurikaan valinnanvaraa ellei ole todella hyvännäköinen nainen, mutta silti useimmat yksinhuoltajat kuvittelevat voivansa nirsoilla parisuhdemarkkinoilla aivan kuin yhä olisivat lapsettomia 20-vuotiaita missejä.

        Sääliksi käy miehiä, kun joutuvat jatkamaan sukuaan näin tyhmien naisten kanssa.

        Jaa-a. En ole kyllä itse huomannut, että lapsista olisi haittaa. Toki jotkut ehdottomasti haluavat lapsettoman kumppanin ja se on ihan ok - mutta aika moni tuntuu olevan valmis hyväksymään ne lapset, jos nainen on riittävän kiinnostava.


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        "Puhut ihan höpöjä. Kyllä iso osa akateemisista miehistä haluaa koulutetun naisen. Ei se naiselle mikään miinus todellakaan ole, jos on akateeminen, hyvässä ammatissa ja sosiaalinen. Jos on kiinnostava ihminen ja ulkonäkökin miellyttää, niin tämä on ihan "hyvä paketti"."

        Kuka väitti että koulutus on miinus? Kyse on siitä ettei se ole sellainen plussa jollaiseksi koulutetut, hyvin toimeentulevat ja kalenterinsa menoilla täyttävät naiset sen kuvittelevat.

        Olennaisinta on hyvä ulkonäkö, ikä (lisäpisteitä jos miestä nuorempi), ja hauska persoonallisuus.

        Kuten ap:n esimerkki osoittaa, akateeminen tutkinto ja hyvä ammatti eivät juuri auta - siis naista. Sosiaalisuuskin hyödyttää lähinnä siten että tapaa enemmän miehiä, ei niin että se olisi iso tasoa nostava tekijä sinänsä.

        En ole ikinä väittänyt että koulutus ja ammatti antaisivat miinuspisteitä. Syy miksi tämän tyyppisillä naisilla on vaikeuksia löytää miestä on se että he haluavat mieheltä ominaisuuksia jotka nostavat miehen tasoa enemmän kuin naisen tasoa.

        Sama kuin minä sanoisin että olen pieni, siro, muotia ja kauneutta rakastava hoitoalalla työskententelevä parikymppinen esteetikkomies joka tykkää toimia kodin henkenä...ja tietysti toivon samoja piirteitä naiseltakin.

        Kyllä moni mies arvostaa naisessa myös kunnianhimoa, älykkyyttä, sitä että on tavoitteita ja saa niitä saavutettua, jne. En toki tarkoita, että vain korkeasti koulutettuihin voisi sopia nämä ominaisuudet, mutta nainen, joka on saavuttanut elämässään jotain ja tekee elämässään kiinnostavia asioita, on kyllä aika monen mielestä kiinnostava.


      • Totuuskomissioz
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Akateemisuus, hyvä ammatti ja sosiaalisuus nostavat _miehen_ pisteitä huomattavasti, mutta ei niinkään naisen."

        Puhut ihan höpöjä. Kyllä iso osa akateemisista miehistä haluaa koulutetun naisen. Ei se naiselle mikään miinus todellakaan ole, jos on akateeminen, hyvässä ammatissa ja sosiaalinen. Jos on kiinnostava ihminen ja ulkonäkökin miellyttää, niin tämä on ihan "hyvä paketti".

        "Näitä vastaava ominaisuus naisella olisi _ erittäin_ hyvä ja naisellinen ulkonäkö ja/tai nuorempi ikä."

        Jännä juttu, miten yrität saada tällaisen miehen kuulostamaan joltain superihmiseltä, joka "voi vaatia" mitä haluaa - ja kuitenkin onnistut samalla saamaan hänet kuulostamaan tyhjäpäältä. Ei tämä sinun yhtälösi nyt toimi. Se, että mies on kouluttautunut maisteriksi, ei ole mikään erikoinen poikkeusominaisuus, jolla hän voisi saada huomattavasti nuorempia naisia. Ja toisaalta kaikki tuntemani akateemiset miehet pääsääntöisesti toivovat kumppaniltaan vähän muutakin kuin ulkonäköä. Itse asiassa nimenomaan sitä, että nainen olisi älyllisesti ja persoonaltaan samalla aaltopituudella.

        Sä et todellakaan ymmärrä missä mennään. Asia valkenee sinulle kymmenen vuotta jälkijunassa kuten ap:lle.

        Miksi nämä perusasiat ovat niin vaikeita ymmärtää?


      • Nainen39vee
        Totuuskomissioz kirjoitti:

        Sä et todellakaan ymmärrä missä mennään. Asia valkenee sinulle kymmenen vuotta jälkijunassa kuten ap:lle.

        Miksi nämä perusasiat ovat niin vaikeita ymmärtää?

        No mun kokemus maailmasta ja ihmisistä on täysin erilainen.

        Eiköhän tähän ikään mennessä olisi jo tullut selväksi, jos palstatotuudet pitävät paikkansa - erityisesti, kun minulla on lapsia. Kuitenkin IRL näyttää pätevän ihan erilaiset lainalaisuudet kuin tällä palstalla.


      • faktajuttu123
        Nainen39vee kirjoitti:

        Kyllä moni mies arvostaa naisessa myös kunnianhimoa, älykkyyttä, sitä että on tavoitteita ja saa niitä saavutettua, jne. En toki tarkoita, että vain korkeasti koulutettuihin voisi sopia nämä ominaisuudet, mutta nainen, joka on saavuttanut elämässään jotain ja tekee elämässään kiinnostavia asioita, on kyllä aika monen mielestä kiinnostava.

        Oletko lukenut yhtään tutkimuksia, galluppeja ja ylipäätänsä lehtijuttuja parisuhteista ja mitä eri sukupuolet oikeasti haluavat? Jotkut miehet voivat toki arvostaa mainitsemiasi ominaisuuksia, mutta suurimmalle osalle miehistä nämä asiat nostavat naisen tasoa: nuoruus, hoikkuus, kiltteys ja naisellisuus. Ihan samalla tavalla kuin miehen tasoa nostavat pituus, lihakset, matala ääni, leveät hartiat, varakkuus, koulutus, sosiaalisuus, kunnianhimo, ystäväpiiri ja status naisten silmissä.

        Mitkä asiat EIVÄT nosta naisen tasoa miesten silmissä: varallisuus, koulutus, sosiaalisuus, kunnianhimo, ystäväpiiri ja status. Miehet ja naiset ovat erilaisia halujensa kanssa, MUTTA toki aina löytyy poikkeuksia joukosta.


      • khkhjukhkhkll
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Akateemisuus, hyvä ammatti ja sosiaalisuus nostavat _miehen_ pisteitä huomattavasti, mutta ei niinkään naisen."

        Puhut ihan höpöjä. Kyllä iso osa akateemisista miehistä haluaa koulutetun naisen. Ei se naiselle mikään miinus todellakaan ole, jos on akateeminen, hyvässä ammatissa ja sosiaalinen. Jos on kiinnostava ihminen ja ulkonäkökin miellyttää, niin tämä on ihan "hyvä paketti".

        "Näitä vastaava ominaisuus naisella olisi _ erittäin_ hyvä ja naisellinen ulkonäkö ja/tai nuorempi ikä."

        Jännä juttu, miten yrität saada tällaisen miehen kuulostamaan joltain superihmiseltä, joka "voi vaatia" mitä haluaa - ja kuitenkin onnistut samalla saamaan hänet kuulostamaan tyhjäpäältä. Ei tämä sinun yhtälösi nyt toimi. Se, että mies on kouluttautunut maisteriksi, ei ole mikään erikoinen poikkeusominaisuus, jolla hän voisi saada huomattavasti nuorempia naisia. Ja toisaalta kaikki tuntemani akateemiset miehet pääsääntöisesti toivovat kumppaniltaan vähän muutakin kuin ulkonäköä. Itse asiassa nimenomaan sitä, että nainen olisi älyllisesti ja persoonaltaan samalla aaltopituudella.

        Haha! Taas kokemus oikeasta elämästä: Akateeminen mies ei halua sitä nättiä kaupan kassaa. Ei parisuhteeseen, eikä lastensa äidiksi -ennemmin sen kasin älykkään ja keskustelutaitoisen akateemisen naisen..

        Kun on aika perustaa perhe, ei akateeminen halua sivistymätöntä tyhjäpäätä, jota saa hävetä kavereiden seurassa. Varaa on kuitenkin valita. Ikäeroa harvoin yli 5v.


      • khkhjukhkhkll kirjoitti:

        Haha! Taas kokemus oikeasta elämästä: Akateeminen mies ei halua sitä nättiä kaupan kassaa. Ei parisuhteeseen, eikä lastensa äidiksi -ennemmin sen kasin älykkään ja keskustelutaitoisen akateemisen naisen..

        Kun on aika perustaa perhe, ei akateeminen halua sivistymätöntä tyhjäpäätä, jota saa hävetä kavereiden seurassa. Varaa on kuitenkin valita. Ikäeroa harvoin yli 5v.

        "Kun on aika perustaa perhe, ei akateeminen halua sivistymätöntä tyhjäpäätä, jota saa hävetä kavereiden seurassa. Varaa on kuitenkin valita. Ikäeroa harvoin yli 5v."

        Sinulla on vain musta tai valkea. Onko akateemisen vaihtoehto naisissa vain sivistymätön tyhjäpää? Asenteesi kuvaa hyvin akateemisten naisten asenteita. Pakko saada akateeminen mies, koska muut ovat tyhmiä ja vaikkei olisikaan, niin "miltä se nyt näyttäisi kavereiden silmissä".

        On myös kymmeniä tuhansia tai satoja tuhansia naisia, jotka ovat tuolta väliltä. AMK:n, opiston tai ammattikoulun käyneitä. Nehän akateeminen nainen leimaa sivistymättömiksi tyhjäpäiksi.

        Juuri tuon takia olen epäileväinen korkeasti koulutettujen naisten suhteen. No omani sattui väittelemään hiljattain tohtoriksi :-)


      • Alfamies82
        Miesmannn kirjoitti:

        "Kun on aika perustaa perhe, ei akateeminen halua sivistymätöntä tyhjäpäätä, jota saa hävetä kavereiden seurassa. Varaa on kuitenkin valita. Ikäeroa harvoin yli 5v."

        Sinulla on vain musta tai valkea. Onko akateemisen vaihtoehto naisissa vain sivistymätön tyhjäpää? Asenteesi kuvaa hyvin akateemisten naisten asenteita. Pakko saada akateeminen mies, koska muut ovat tyhmiä ja vaikkei olisikaan, niin "miltä se nyt näyttäisi kavereiden silmissä".

        On myös kymmeniä tuhansia tai satoja tuhansia naisia, jotka ovat tuolta väliltä. AMK:n, opiston tai ammattikoulun käyneitä. Nehän akateeminen nainen leimaa sivistymättömiksi tyhjäpäiksi.

        Juuri tuon takia olen epäileväinen korkeasti koulutettujen naisten suhteen. No omani sattui väittelemään hiljattain tohtoriksi :-)

        Akateemiset harvemmin haluavat perustaa perheen. Faktahan on se että kouluttamattomat ihmiset saavat suhteessa enemmän lapsia kuin koulutetut. Katsokaa kehitysmaihin. Sivistyneet ihmiset eivät ole yleensä vastuuttomia, he jäävät lapsettomiksi tai tekevät korkeintaan kaksi lasta joista huolehditaan parhaan mukaan itse.

        Jokseenkin vääristynyt kuva maailmasta ihmisillä täällä. Itse olen "akateeminen" ja ihan hyvin on pyyhkinyt. Lapsia on ja "akateeminen" vaimo lähti uransa perään, onneksi. Minulle naisessa merkitsee hyvä sydän, ei mikään muu. Kokenut olen ja sen kokemuksen myötä tiedän ettei koulutuksella, tuloilla, perhetaustalla eikä lopulta ulkonäölläkään ole väliä.

        Ei ole mitään järkeä tuhlata elämäänsä kumppaniin joka on itsekäs ja jättää heti kun pieniäkin vaikeuksia ilmaantuu. Ei meistä kukaan halua sellaisia ystäviäkään. Vielä vähemmän sellaista kumppania. Vinkki, sellaisilla ihmisillä on useita lyhyitä suhteita takanaan, ei pitkäaikaisia ystäviä.

        Sivistymätön tyhjäpää saattaa olla lopulta henkisesti valaistuneempi kuin se "akateeminen" uransa perässä juokseva psykopaatti jolle vain oma etu merkitsee jotain. Jos etsitte laadukasta puolisoa, antakaa minun antaa hyvä neuvo. Ottakaa selvää henkilön parisuhdetaustoista. Jos suhteita on vähän, siinä voi olla kokeilun arvoinen henkilö. Näillä on usein myös pitkäaikaisia ystäviä joita he edelleen tapaavat usein.

        Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole.


      • Alfamies82 kirjoitti:

        Akateemiset harvemmin haluavat perustaa perheen. Faktahan on se että kouluttamattomat ihmiset saavat suhteessa enemmän lapsia kuin koulutetut. Katsokaa kehitysmaihin. Sivistyneet ihmiset eivät ole yleensä vastuuttomia, he jäävät lapsettomiksi tai tekevät korkeintaan kaksi lasta joista huolehditaan parhaan mukaan itse.

        Jokseenkin vääristynyt kuva maailmasta ihmisillä täällä. Itse olen "akateeminen" ja ihan hyvin on pyyhkinyt. Lapsia on ja "akateeminen" vaimo lähti uransa perään, onneksi. Minulle naisessa merkitsee hyvä sydän, ei mikään muu. Kokenut olen ja sen kokemuksen myötä tiedän ettei koulutuksella, tuloilla, perhetaustalla eikä lopulta ulkonäölläkään ole väliä.

        Ei ole mitään järkeä tuhlata elämäänsä kumppaniin joka on itsekäs ja jättää heti kun pieniäkin vaikeuksia ilmaantuu. Ei meistä kukaan halua sellaisia ystäviäkään. Vielä vähemmän sellaista kumppania. Vinkki, sellaisilla ihmisillä on useita lyhyitä suhteita takanaan, ei pitkäaikaisia ystäviä.

        Sivistymätön tyhjäpää saattaa olla lopulta henkisesti valaistuneempi kuin se "akateeminen" uransa perässä juokseva psykopaatti jolle vain oma etu merkitsee jotain. Jos etsitte laadukasta puolisoa, antakaa minun antaa hyvä neuvo. Ottakaa selvää henkilön parisuhdetaustoista. Jos suhteita on vähän, siinä voi olla kokeilun arvoinen henkilö. Näillä on usein myös pitkäaikaisia ystäviä joita he edelleen tapaavat usein.

        Ei tämä mitään ydinfysiikkaa ole.

        Hiton hyvin sanottu!


    • Pillujen--asiantuntija

      Nainen ei löydä miestä sen takia koska naine on liian nirso ja vaativa. Vaadit liikaa mieheltä eli vaadit komeaa pitkää varakasta miestä. En usko että miehet antaa pakkeja vaan sinä annat pakkeja, et ole riittävän kiinnostunut etkä osaa sanoa miehelle että olet kiinnostunut koska mies ei ollut sellainen komea unelmien poikamies.

      • PilluProfessori

        Ei.

        Hän vain antaa huomiotaan itseään tasokkaammille miehille ja nuo miehet korkeintaan käyvät panemassa tätä akkaa. Tämä on naisten ongelma, he eivät tiedä mitä he voivat oikeasti saada. Munaa saa helposti nainen kuin nainen. Jopa läskit naiset saavat seksiä helpommin kuin ok-näköiset miehet.

        On aivan eri asia saada mies jäämään suhteeseen omasta halustaan.


      • Totuuskomissioz
        PilluProfessori kirjoitti:

        Ei.

        Hän vain antaa huomiotaan itseään tasokkaammille miehille ja nuo miehet korkeintaan käyvät panemassa tätä akkaa. Tämä on naisten ongelma, he eivät tiedä mitä he voivat oikeasti saada. Munaa saa helposti nainen kuin nainen. Jopa läskit naiset saavat seksiä helpommin kuin ok-näköiset miehet.

        On aivan eri asia saada mies jäämään suhteeseen omasta halustaan.

        Lisäongelmana tässä on että ap ei edes anna sitä wanhaa revaa tai jos niin lahnailee ja on löysä.


      • Alfamies82
        PilluProfessori kirjoitti:

        Ei.

        Hän vain antaa huomiotaan itseään tasokkaammille miehille ja nuo miehet korkeintaan käyvät panemassa tätä akkaa. Tämä on naisten ongelma, he eivät tiedä mitä he voivat oikeasti saada. Munaa saa helposti nainen kuin nainen. Jopa läskit naiset saavat seksiä helpommin kuin ok-näköiset miehet.

        On aivan eri asia saada mies jäämään suhteeseen omasta halustaan.

        "Jopa läskit naiset saavat seksiä helpommin kuin ok-näköiset miehet."

        Lol. Riippuu siitä kuinka läski nainen ja kuinka ok-näköinen mies. Mutta rahalla korjaa tämänkin ongelman. Älkää valittako vaan tehkää sitä rahaa.


    • Tahvo52

      No kyllä minulle olisi nuo alaikäiset lapset esteenä. Vaikka et etsikkään isää tai elättäjää heille niin olet ns. paketti....eli sinä ja alaikäiset tai ei mitään. Lapsesi ovat varmasti hyvin kasvatettuja mutta ei minun kasvattamia ja omaavat aivan varmasti piirteitä joita juuri minä en voi sietää. Ei tähän varmaan mitään yksiselitteistä syytä ole mutta...

      • Bhjg

        Eipä se paljon mieltä ylennä kun toisen miehen siittämät penskat jaloissa pyörii. Miten sellaiseen naiseen edes tutustuu kun jatkuvasti on äpärät vaatimassa huomiota ja estämässä seksiä?

        Siksi yyhoot on ehdoton turnoff.


    • Vanha-Äijä

      Tuut sie miule akaks?Siustaha mie hyvä akaan saan.
      Mie oon hyvä mies.Kovass kunnossakkii mie viel oon.
      En juo viinaa en polt tupakkii.Mie se ole kunno ihmine.
      Kyll mie siut akaks ota vaikk iha heti.

    • No siis aina jos joku asia hämmästyttää kummastuttaa sitä kannattaa lähestyä kylmän loogisesti ilman turhia tunteiluja, näin löytyy selitys. Eli siis mietipä' miehen kannalta 2 alaikäistä lasta ilman että ne on ikinä pois:
      - Sinä olet sidottu niihin lapsiin 24/7
      - Miten sinun kanssa voi normaalisti seurustella koska ne lapset on 24/7?
      - Mihin mennään lomalle? No tietenkin särkänniemeen
      - Et etsi remonttireiskaa tai elättäjää, miten perheen kulut jaetaan käytännössä?
      - Onko lapsiluku jo täynnä vai teetkö uudellekin miehelle pari? sitten puhutaan jo suurperheestä
      - jne.

      Kylmä tosiasia on se että vaikka olisit miten kiva tuo tilanteesi karkoittaa useimmat miehet, ainaki lapsettomat. Joku itsekin päähuoltajana toimva mies voisi olla hyvä ratkaisu, onhan sellaisiakin ja tilanne olisi muutenkin hyvä kun kummallakin on jo omia lapsia. Jos kerran nettideittejä yms. harrastat veikkaan että jos hakisit pelkästään em. kaltaisia miehiä ei sun aika menis niin paljon hukkaan sellaisten kanssa jotka kyllä lähtee treffeille mutta hieman mietittyään tilannetta perääntyvät.

      • Nainen39vee

        Tähän on pakko kommentoida. Ensin sanon, että on tottakai täysin ok, jos joku ehdottomasti haluaa lapsettoman kumppanin tai että hän ainakin etsii ensijaisesti sellaista. Mutta noista mainitsemistasi ongelmista...

        Millaista on "normaali seurustelu"? Ei sitä enää aikuisiällä voi välttämättä seurustella lapsettomankaan kanssa 24/7. Ja lapsissa ei ole kiinni vuorokauden ympäri - joillain voi olla hyvinkin paljon läheisiä, joilta saa lastenhoitoapua, ja toisaalta kouluikäiset voivat olla kotona ilman aikuista (iästä riippuu kuinka pitkän ajan kerrallaan). Teinit voivat jossain vaiheessa (tapauksesta riippuen) olla välillä yölläkin ilman aikuista.

        Jos ihmisellä on vaikka neljä viikkoa kesälomaa, niin tuskinpa sitä koko aikaa missään Särkänniemessä ja vastaavissa nuhjataan. Ei kai seurustelukaan sitä tarkoita, että koko loma pitää viettää yhdessä? Voihan nainen mennä lasten kanssa lastenjuttuihin keskenään sellaisena ajankohtana, joka sopii kaikkien suunnitelmiin. Seurustellessa ei aina muutenkaan mene lomasuunnitelmat yksiin, vaikka olisi kyse lapsettomista ihmisistä: joku voi haluta viettää aikaa mökillä, joku haluaa ulkomaille, joku haluaa matkustella kotimaassa ja joku haluaa viettää aikaa kotonakin. Joku tahtoo nähdä lomalla sukulaisia ja kavereita, toinen taas tahtoisi kahdenkeskistä aikaa. Joskus voi tietty olla, että kaikessa ollaan samaa mieltä, mutta todennäköisempää on, että vähän joutuu sumplimaan - ja hyväksymään sen, että aina ei olla samassa paikassa. Kumppani ei välttämättä jaksakaan lähteä ulkomaille tai itseä ei nappaa lähteä tämän kanssa isosedän mökille.

        Kannattaako jo ekoilla treffeillä alkaa miettiä, miten perheen kulut jaetaan? Eihän mistään ihmissuhteesta voi koskaan tulla mitään, jos mennään vuosia asioiden edelle. Ehkä kannattaisi ensin katsoa siinä hetkessä, miltä se toinen tuntuu eikä miettiä vielä yhteen muuttamisia ja perheen perustamista. Tuollaiset käytännön asiat toki täytyy käydä läpi ja sopia, mikäli suhde alkaa ja etenee, mutta niistä kannattaa puhua sitten, kun on niiden aika. Minä ainakin menettäisin mielenkiintoni, jos ekoilla treffeillä toinen ottaisi puheeksi käytännön järjestelyt yhdessä asumisen aikana, vaikka kyse sitten olisi vain television paikasta.


      • Nainen39vee

        "Kylmä tosiasia on se että vaikka olisit miten kiva tuo tilanteesi karkoittaa useimmat miehet, ainaki lapsettomat. "

        Tähän unohdin kommentoida, että joo kyllähän se karkoittaa jotkut. Mutta en tiedä, karkoittaako useimmat. Kyllä minusta on ainakin oltu kiinnostuneita, vaikka itsellänikin on lapsia - ja siis kiinnostuneiden joukossa on ollut miehiäkin. Myös lapsettomia, minua hiukan nuorempia. Tosin nämä miehet tunsin muuta kautta - jossain vaiheessa minullakin kyllä oli deitti-ilmoituksia jossain, mutta etsin vain naisia.

        Minäkin oletin aiemmin, että lapsettomat eivät kiinnostuisi ikinä ihmisestä, jolla on alle 15-vuotiaita lapsia, mutta huomasin olevani väärässä. Ja sitten on tietysti niitä, jotka sinänsä toivovat ja etsivät lapsetonta, mutta joku nainen live-maailmassa alkaakin kiinnostaa niin paljon, että lapset eivät enää haittaakaan. Ja sama koskee tietysti miehiä myös


      • tyhjästäeinyhjästä
        Nainen39vee kirjoitti:

        Tähän on pakko kommentoida. Ensin sanon, että on tottakai täysin ok, jos joku ehdottomasti haluaa lapsettoman kumppanin tai että hän ainakin etsii ensijaisesti sellaista. Mutta noista mainitsemistasi ongelmista...

        Millaista on "normaali seurustelu"? Ei sitä enää aikuisiällä voi välttämättä seurustella lapsettomankaan kanssa 24/7. Ja lapsissa ei ole kiinni vuorokauden ympäri - joillain voi olla hyvinkin paljon läheisiä, joilta saa lastenhoitoapua, ja toisaalta kouluikäiset voivat olla kotona ilman aikuista (iästä riippuu kuinka pitkän ajan kerrallaan). Teinit voivat jossain vaiheessa (tapauksesta riippuen) olla välillä yölläkin ilman aikuista.

        Jos ihmisellä on vaikka neljä viikkoa kesälomaa, niin tuskinpa sitä koko aikaa missään Särkänniemessä ja vastaavissa nuhjataan. Ei kai seurustelukaan sitä tarkoita, että koko loma pitää viettää yhdessä? Voihan nainen mennä lasten kanssa lastenjuttuihin keskenään sellaisena ajankohtana, joka sopii kaikkien suunnitelmiin. Seurustellessa ei aina muutenkaan mene lomasuunnitelmat yksiin, vaikka olisi kyse lapsettomista ihmisistä: joku voi haluta viettää aikaa mökillä, joku haluaa ulkomaille, joku haluaa matkustella kotimaassa ja joku haluaa viettää aikaa kotonakin. Joku tahtoo nähdä lomalla sukulaisia ja kavereita, toinen taas tahtoisi kahdenkeskistä aikaa. Joskus voi tietty olla, että kaikessa ollaan samaa mieltä, mutta todennäköisempää on, että vähän joutuu sumplimaan - ja hyväksymään sen, että aina ei olla samassa paikassa. Kumppani ei välttämättä jaksakaan lähteä ulkomaille tai itseä ei nappaa lähteä tämän kanssa isosedän mökille.

        Kannattaako jo ekoilla treffeillä alkaa miettiä, miten perheen kulut jaetaan? Eihän mistään ihmissuhteesta voi koskaan tulla mitään, jos mennään vuosia asioiden edelle. Ehkä kannattaisi ensin katsoa siinä hetkessä, miltä se toinen tuntuu eikä miettiä vielä yhteen muuttamisia ja perheen perustamista. Tuollaiset käytännön asiat toki täytyy käydä läpi ja sopia, mikäli suhde alkaa ja etenee, mutta niistä kannattaa puhua sitten, kun on niiden aika. Minä ainakin menettäisin mielenkiintoni, jos ekoilla treffeillä toinen ottaisi puheeksi käytännön järjestelyt yhdessä asumisen aikana, vaikka kyse sitten olisi vain television paikasta.

        Sulla on hyviä pointteja, valitettavasti tuo Harmaaritari ei ymmärrä niitä, se on trolli ja syrjäytynyt "nuori". Pakonomainen tarve inttää vastaan vaikka kuinka järkeviä asioita esittäisi. Älä turhaan haaskaa aikaasi sen kommenttien lukuun eikä vastaamiseen.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        "Kylmä tosiasia on se että vaikka olisit miten kiva tuo tilanteesi karkoittaa useimmat miehet, ainaki lapsettomat. "

        Tähän unohdin kommentoida, että joo kyllähän se karkoittaa jotkut. Mutta en tiedä, karkoittaako useimmat. Kyllä minusta on ainakin oltu kiinnostuneita, vaikka itsellänikin on lapsia - ja siis kiinnostuneiden joukossa on ollut miehiäkin. Myös lapsettomia, minua hiukan nuorempia. Tosin nämä miehet tunsin muuta kautta - jossain vaiheessa minullakin kyllä oli deitti-ilmoituksia jossain, mutta etsin vain naisia.

        Minäkin oletin aiemmin, että lapsettomat eivät kiinnostuisi ikinä ihmisestä, jolla on alle 15-vuotiaita lapsia, mutta huomasin olevani väärässä. Ja sitten on tietysti niitä, jotka sinänsä toivovat ja etsivät lapsetonta, mutta joku nainen live-maailmassa alkaakin kiinnostaa niin paljon, että lapset eivät enää haittaakaan. Ja sama koskee tietysti miehiä myös

        No normaali seurustelu on sellaista että puuhaillaan juttuja ihan kahdestaan, syödää sohvalla poppareita ja katsellaan elokuvaa ihan rauhassa, lähdetään kävisemään kaupungilla jos siltä tuntuu, tehdään viikonloppureissu jonnekin jne,.Jos naiselle on lapsia 24/7 on aika vaikeaa toteuttaa kaikki extempore -jutut ja yleensä aina sitten kun yhteistä aikaa järjestyy syöksyy jostain termiitti pilaamaan tunnelman, syö popparit ja vaatii äidiltään huomiota niin että siinä meni tunnelmailta. Toisaaltahan tietysti leski on parempi kuin semmoinen nainen jonka ex-jännä myös on vaatimassa naisen huomiota mutta sillä leskellä on lapset 24/7.

        Joo ei varmaan särkänniemessä koko ajan mutta sen naisen lomapäivistä kuluu 28/28 kuitenkin aina jotenkin niihin lapsiin sidoksissa, ei se niistä oikeasti pääse irti lomallakaan eikä pidäkään jos se on hyvä äiti mutta kuvion lapsetttomalle miehelle se on huono yhtälö väistämättä.

        Minusta kannattaa jo heti alkuun huomioida kaikki asiat niin ei tule pettymyksiä kumminkaan puolen. Toki tiedän että naiset tykkää enemmän hetkessä eläjistä, sellaisista jotka on heti eka treffeillä valmiita syöksymään vaikka mihin, sitten ne käy panemassa pari kertaa ja katoavat sitten maisemaan kun saivat haluamansa ja se kaikki muu mitä olisi tulossa pelottaa. Minä kun olen sillä tavalla outo että haluan olla rehellinen itselle ja muille niin en osaa olla ajattelematta asioita etukäteen, niin ei tule kuitenkaan isoja pettymyksiä kenellekään.

        Niin no noista kuluista, yksi tuttu vähän aikaa sitten erosi kun sen seurustelukumppanille (lapsellinen nainen) selvisi ettei sillä rahaa riitäkään tuosta vaan mihin vaan vaikka suhteellisen hyvät tulot onkin. Siinäkin tapauksessa nainen ilmeisesti oletti että mies pystyy kustantamaan suunnilleen kaiken sille ja sen toiselle miehelle tekemälle lapselle ja taisi lähteä vähän ostostelut lapasesta heti kun muuttivat yhteen, sitten kun mies oli joutunut vähän sanomaan ettei ihan kaikkea ole pakko ostaa mitä näkee ei ollutkaan niin kiva mies enää.

        Niin ja joo, kyllä niitä kiinnostuneita varmasti löytyy kun ne välttämättä tosiaan tajua mihin ovat menossa ja on niitökin jotka tajuaa mutta hakee vain sen hetken hurman, suoraan sanottuna kusettavat uskottelemalla yhteistä tulevaisuutta ja kohta haluavatkin erota. Siksi minusta olisi hyvä lapselliselle toinen vastaavassa tilanteessa oleva niin homma olisi aika tasapuolista ja ennuste suhteelle paljon parempi kuin epäsuhtaisessa liitossa.


      • Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

        No normaali seurustelu on sellaista että puuhaillaan juttuja ihan kahdestaan, syödää sohvalla poppareita ja katsellaan elokuvaa ihan rauhassa, lähdetään kävisemään kaupungilla jos siltä tuntuu, tehdään viikonloppureissu jonnekin jne,.Jos naiselle on lapsia 24/7 on aika vaikeaa toteuttaa kaikki extempore -jutut ja yleensä aina sitten kun yhteistä aikaa järjestyy syöksyy jostain termiitti pilaamaan tunnelman, syö popparit ja vaatii äidiltään huomiota niin että siinä meni tunnelmailta. Toisaaltahan tietysti leski on parempi kuin semmoinen nainen jonka ex-jännä myös on vaatimassa naisen huomiota mutta sillä leskellä on lapset 24/7.

        Joo ei varmaan särkänniemessä koko ajan mutta sen naisen lomapäivistä kuluu 28/28 kuitenkin aina jotenkin niihin lapsiin sidoksissa, ei se niistä oikeasti pääse irti lomallakaan eikä pidäkään jos se on hyvä äiti mutta kuvion lapsetttomalle miehelle se on huono yhtälö väistämättä.

        Minusta kannattaa jo heti alkuun huomioida kaikki asiat niin ei tule pettymyksiä kumminkaan puolen. Toki tiedän että naiset tykkää enemmän hetkessä eläjistä, sellaisista jotka on heti eka treffeillä valmiita syöksymään vaikka mihin, sitten ne käy panemassa pari kertaa ja katoavat sitten maisemaan kun saivat haluamansa ja se kaikki muu mitä olisi tulossa pelottaa. Minä kun olen sillä tavalla outo että haluan olla rehellinen itselle ja muille niin en osaa olla ajattelematta asioita etukäteen, niin ei tule kuitenkaan isoja pettymyksiä kenellekään.

        Niin no noista kuluista, yksi tuttu vähän aikaa sitten erosi kun sen seurustelukumppanille (lapsellinen nainen) selvisi ettei sillä rahaa riitäkään tuosta vaan mihin vaan vaikka suhteellisen hyvät tulot onkin. Siinäkin tapauksessa nainen ilmeisesti oletti että mies pystyy kustantamaan suunnilleen kaiken sille ja sen toiselle miehelle tekemälle lapselle ja taisi lähteä vähän ostostelut lapasesta heti kun muuttivat yhteen, sitten kun mies oli joutunut vähän sanomaan ettei ihan kaikkea ole pakko ostaa mitä näkee ei ollutkaan niin kiva mies enää.

        Niin ja joo, kyllä niitä kiinnostuneita varmasti löytyy kun ne välttämättä tosiaan tajua mihin ovat menossa ja on niitökin jotka tajuaa mutta hakee vain sen hetken hurman, suoraan sanottuna kusettavat uskottelemalla yhteistä tulevaisuutta ja kohta haluavatkin erota. Siksi minusta olisi hyvä lapselliselle toinen vastaavassa tilanteessa oleva niin homma olisi aika tasapuolista ja ennuste suhteelle paljon parempi kuin epäsuhtaisessa liitossa.

        No, ei minun ikäistä ihmistä ihan noin vaan "kuseteta lupaamalla yhteistä tulevaisuutta". Ensinnäkin siinä vaiheessa, kun vielä ei seurustella, olisi melkoinen turn off alkaa puhua yhteisestä tulevaisuudesta. Eikä se tekisi tapailuvaiheessakaan hyvää vaikutusta - se olisi taas sitä asioiden edelle menemistä ja tuntuisikin valheelliselta juuri siksi, että toista ei tunne niin hyvin. Mutta tästähän ei nyt ollut kyse...

        Asiaan. En tiedä, mitä olisivat halunneet, minä kun en vastannut kiinnostukseen. Varsinkin yksi kyllä jaksoi aika pitkään vaikuttaa kiinnostuneelta - luulisi, että jos olisi vain seksiä halunnut, se olisi ollut helpompaa jonun vähän vastaanottavaisemman tyypin kanssa. Mutta samapa tuo. Kuitenkin jos katsotaan tilastoja ja ihmisiä, niin aika moni yksinhuoltaja on pariutunut uudestaan. Se antaa vähän viitteitä siitä, että kaikki eivät hae vain lyhyttä juttua yh:n kanssa.

        Eikä se yh itsekään jokaisen kohdalla ensimmäisenä ala miettiä häitä ja yhteenmuuttoa. Olen huomannut, että mitä enemmän ihmisille tulee ikää, niin oli lapsia tai ei, yhä useampi tykkää olla myös itsekseen eikä kaipaa suhdetta suhteen takia. Moni on kyllä valmis suhteeseen jos oikea ihminen osuu kohdalle, mutta mitään stressiä ei ole, ja sen vuoksi uudet tuttavuudet otetaan uusina tuttavuuksina, katsotaan rauhassa mitä jutusta tulee (mitä se toinen haluaa, mitä itse haluaa sitten kun tutustuu paremmin)... ihan yhtä hyvin se voi olla myös se yh, jolle lyhyempi juttu sopii ihan hyvin.

        Olennaista ei ole se, onko toisellakin osapuolella lapsia. Vaan olennaista on - niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin - se, että halutaan olla yhdessä ja että on vetovoimaa, ihastumista, rakastumista ja myöhemmin rakkautta, että on kivaa yhdessä ja kiva harrastaa seksiä ja mitä kukakin nyt haluaa yhdessä tehdä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No normaali seurustelu on sellaista että puuhaillaan juttuja ihan kahdestaan, syödää sohvalla poppareita ja katsellaan elokuvaa ihan rauhassa, lähdetään kävisemään kaupungilla jos siltä tuntuu, tehdään viikonloppureissu jonnekin jne,.Jos naiselle on lapsia 24/7 on aika vaikeaa toteuttaa kaikki extempore -jutut ja yleensä aina sitten kun yhteistä aikaa järjestyy syöksyy jostain termiitti pilaamaan tunnelman, syö popparit ja vaatii äidiltään huomiota niin että siinä meni tunnelmailta. Toisaaltahan tietysti leski on parempi kuin semmoinen nainen jonka ex-jännä myös on vaatimassa naisen huomiota mutta sillä leskellä on lapset 24/7.

        Joo ei varmaan särkänniemessä koko ajan mutta sen naisen lomapäivistä kuluu 28/28 kuitenkin aina jotenkin niihin lapsiin sidoksissa, ei se niistä oikeasti pääse irti lomallakaan eikä pidäkään jos se on hyvä äiti mutta kuvion lapsetttomalle miehelle se on huono yhtälö väistämättä.

        Minusta kannattaa jo heti alkuun huomioida kaikki asiat niin ei tule pettymyksiä kumminkaan puolen. Toki tiedän että naiset tykkää enemmän hetkessä eläjistä, sellaisista jotka on heti eka treffeillä valmiita syöksymään vaikka mihin, sitten ne käy panemassa pari kertaa ja katoavat sitten maisemaan kun saivat haluamansa ja se kaikki muu mitä olisi tulossa pelottaa. Minä kun olen sillä tavalla outo että haluan olla rehellinen itselle ja muille niin en osaa olla ajattelematta asioita etukäteen, niin ei tule kuitenkaan isoja pettymyksiä kenellekään.

        Niin no noista kuluista, yksi tuttu vähän aikaa sitten erosi kun sen seurustelukumppanille (lapsellinen nainen) selvisi ettei sillä rahaa riitäkään tuosta vaan mihin vaan vaikka suhteellisen hyvät tulot onkin. Siinäkin tapauksessa nainen ilmeisesti oletti että mies pystyy kustantamaan suunnilleen kaiken sille ja sen toiselle miehelle tekemälle lapselle ja taisi lähteä vähän ostostelut lapasesta heti kun muuttivat yhteen, sitten kun mies oli joutunut vähän sanomaan ettei ihan kaikkea ole pakko ostaa mitä näkee ei ollutkaan niin kiva mies enää.

        Niin ja joo, kyllä niitä kiinnostuneita varmasti löytyy kun ne välttämättä tosiaan tajua mihin ovat menossa ja on niitökin jotka tajuaa mutta hakee vain sen hetken hurman, suoraan sanottuna kusettavat uskottelemalla yhteistä tulevaisuutta ja kohta haluavatkin erota. Siksi minusta olisi hyvä lapselliselle toinen vastaavassa tilanteessa oleva niin homma olisi aika tasapuolista ja ennuste suhteelle paljon parempi kuin epäsuhtaisessa liitossa.

        Et varmaan ottanut siinä normaalissa seurustelussa huomioon nyt sitä, että tollainen vapaa kaupungilla hengailu, leffojen katselu kahdestaan, popcornien syönti yms. ovat enemmän niitä parikymppisten teinien juttuja, eikä suinkaan yli kolmekymppisten ja sitä vanhempien, varsinkin kun monilla yleensä on siinä iässä jo niitä lapsia hankittuna.

        Mun mielestäni se vaikuttaa aika epäkypsältä, että jotkut vielä yli kolmekymppisenä haluaisivat välttämättä jotain tollaista teini-ikäisten seurustelua ja mahdollisimman kokemattoman kumppanin sen vuoksi, jos tai kun se jäi mieheltä silloin omassa varhaisnuoruudessa kokematta.


      • Nainensanoo
        Nainen39vee kirjoitti:

        No, ei minun ikäistä ihmistä ihan noin vaan "kuseteta lupaamalla yhteistä tulevaisuutta". Ensinnäkin siinä vaiheessa, kun vielä ei seurustella, olisi melkoinen turn off alkaa puhua yhteisestä tulevaisuudesta. Eikä se tekisi tapailuvaiheessakaan hyvää vaikutusta - se olisi taas sitä asioiden edelle menemistä ja tuntuisikin valheelliselta juuri siksi, että toista ei tunne niin hyvin. Mutta tästähän ei nyt ollut kyse...

        Asiaan. En tiedä, mitä olisivat halunneet, minä kun en vastannut kiinnostukseen. Varsinkin yksi kyllä jaksoi aika pitkään vaikuttaa kiinnostuneelta - luulisi, että jos olisi vain seksiä halunnut, se olisi ollut helpompaa jonun vähän vastaanottavaisemman tyypin kanssa. Mutta samapa tuo. Kuitenkin jos katsotaan tilastoja ja ihmisiä, niin aika moni yksinhuoltaja on pariutunut uudestaan. Se antaa vähän viitteitä siitä, että kaikki eivät hae vain lyhyttä juttua yh:n kanssa.

        Eikä se yh itsekään jokaisen kohdalla ensimmäisenä ala miettiä häitä ja yhteenmuuttoa. Olen huomannut, että mitä enemmän ihmisille tulee ikää, niin oli lapsia tai ei, yhä useampi tykkää olla myös itsekseen eikä kaipaa suhdetta suhteen takia. Moni on kyllä valmis suhteeseen jos oikea ihminen osuu kohdalle, mutta mitään stressiä ei ole, ja sen vuoksi uudet tuttavuudet otetaan uusina tuttavuuksina, katsotaan rauhassa mitä jutusta tulee (mitä se toinen haluaa, mitä itse haluaa sitten kun tutustuu paremmin)... ihan yhtä hyvin se voi olla myös se yh, jolle lyhyempi juttu sopii ihan hyvin.

        Olennaista ei ole se, onko toisellakin osapuolella lapsia. Vaan olennaista on - niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin - se, että halutaan olla yhdessä ja että on vetovoimaa, ihastumista, rakastumista ja myöhemmin rakkautta, että on kivaa yhdessä ja kiva harrastaa seksiä ja mitä kukakin nyt haluaa yhdessä tehdä.

        Kuitenkin jos katsotaan tilastoja ja ihmisiä, niin aika moni yksinhuoltaja on pariutunut uudestaan.
        Ainakin julkkiksissa ne 99% pariutuvat lapsellisten kanssa. Tai voi sanoa 100% koska kyllä nekin 1% on aika lapsellisia idiootteja jotka alkaa perheellisten kanssa pariutumaan. Sillon on AINA kolmas pyörä...ellei neljäs tai viides..riippuen paljon lapsia on. Yh:t ja muut lapsia omaavat hokee aina miten lapset tulee ykkösenä. Se on ihan ok mutta sillon on julmaa koittaa saada jotain sinkkua hyppyytettäväksi sivuhenkilöksi. Pitää olla huono itsetunto jos joutuu yh:n kelkkaan lähtemään.


      • DarkFear kirjoitti:

        Et varmaan ottanut siinä normaalissa seurustelussa huomioon nyt sitä, että tollainen vapaa kaupungilla hengailu, leffojen katselu kahdestaan, popcornien syönti yms. ovat enemmän niitä parikymppisten teinien juttuja, eikä suinkaan yli kolmekymppisten ja sitä vanhempien, varsinkin kun monilla yleensä on siinä iässä jo niitä lapsia hankittuna.

        Mun mielestäni se vaikuttaa aika epäkypsältä, että jotkut vielä yli kolmekymppisenä haluaisivat välttämättä jotain tollaista teini-ikäisten seurustelua ja mahdollisimman kokemattoman kumppanin sen vuoksi, jos tai kun se jäi mieheltä silloin omassa varhaisnuoruudessa kokematta.

        " Et varmaan ottanut siinä normaalissa seurustelussa huomioon nyt sitä, että tollainen vapaa kaupungilla hengailu, leffojen katselu kahdestaan, popcornien syönti yms. ovat enemmän niitä parikymppisten teinien juttuja, eikä suinkaan yli kolmekymppisten ja sitä vanhempien, varsinkin kun monilla yleensä on siinä iässä jo niitä lapsia hankittuna."

        Otinhan koska se juuri on sitä normaalia seurustelua, hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa, miksi sellaisesta pitäisi luopua kolmekymppisenäkään seurustellessa. Seurustelun pitää olla mukavaa, eihän siinä muuten ole mitään järkeä ja miksi lapsettoman miehen pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin naisen ensimmäinen mies on saanut? Se sai kivat seurusteluajat ja ne yhteiset hyvät hetket jotka juurikin sitouttaa siihen toiseen ihmiseen. Mikä velvollisuus komekymppisellä sinkulla muka olisi aloittaa kurjuudella, työleirillä ja erilaisten vaatimusten täyyttämisellä heti lähdössä? Niitä ehtii sittenkin kun nainen on tehnyt oman lapsen sille sinkkumiehelle mutta sitä ennen pidetään hauskaa.

        "Mun mielestäni se vaikuttaa aika epäkypsältä, että jotkut vielä yli kolmekymppisenä haluaisivat välttämättä jotain tollaista teini-ikäisten seurustelua ja mahdollisimman kokemattoman kumppanin sen vuoksi, jos tai kun se jäi mieheltä silloin omassa varhaisnuoruudessa kokematta."

        Millä tavalla se on epäkypsää jos haluaa hyviä hetkiä? Minusta olisi aika epäkypsää ja lapsellista mennä mukaan johonkin jossa oma olotila ei parane huomattavasti ja kyllä, olet tosiaan oikeassa siinä että mahdollisimman kokemattoman kumppanin kanssa se seurustelu on mukavinta kun siellä ei ole taustalla mitään menneisyyden haamuja, varsinkin kahdella jalalla taapertavia vaatimuskoneita.


      • Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

        " Et varmaan ottanut siinä normaalissa seurustelussa huomioon nyt sitä, että tollainen vapaa kaupungilla hengailu, leffojen katselu kahdestaan, popcornien syönti yms. ovat enemmän niitä parikymppisten teinien juttuja, eikä suinkaan yli kolmekymppisten ja sitä vanhempien, varsinkin kun monilla yleensä on siinä iässä jo niitä lapsia hankittuna."

        Otinhan koska se juuri on sitä normaalia seurustelua, hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa, miksi sellaisesta pitäisi luopua kolmekymppisenäkään seurustellessa. Seurustelun pitää olla mukavaa, eihän siinä muuten ole mitään järkeä ja miksi lapsettoman miehen pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin naisen ensimmäinen mies on saanut? Se sai kivat seurusteluajat ja ne yhteiset hyvät hetket jotka juurikin sitouttaa siihen toiseen ihmiseen. Mikä velvollisuus komekymppisellä sinkulla muka olisi aloittaa kurjuudella, työleirillä ja erilaisten vaatimusten täyyttämisellä heti lähdössä? Niitä ehtii sittenkin kun nainen on tehnyt oman lapsen sille sinkkumiehelle mutta sitä ennen pidetään hauskaa.

        "Mun mielestäni se vaikuttaa aika epäkypsältä, että jotkut vielä yli kolmekymppisenä haluaisivat välttämättä jotain tollaista teini-ikäisten seurustelua ja mahdollisimman kokemattoman kumppanin sen vuoksi, jos tai kun se jäi mieheltä silloin omassa varhaisnuoruudessa kokematta."

        Millä tavalla se on epäkypsää jos haluaa hyviä hetkiä? Minusta olisi aika epäkypsää ja lapsellista mennä mukaan johonkin jossa oma olotila ei parane huomattavasti ja kyllä, olet tosiaan oikeassa siinä että mahdollisimman kokemattoman kumppanin kanssa se seurustelu on mukavinta kun siellä ei ole taustalla mitään menneisyyden haamuja, varsinkin kahdella jalalla taapertavia vaatimuskoneita.

        "Otinhan koska se juuri on sitä normaalia seurustelua, hauskanpitoa ja mukavaa yhdessäoloa, miksi sellaisesta pitäisi luopua kolmekymppisenäkään seurustellessa. Seurustelun pitää olla mukavaa, eihän siinä muuten ole mitään järkeä ja miksi lapsettoman miehen pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin naisen ensimmäinen mies on saanut? Se sai kivat seurusteluajat ja ne yhteiset hyvät hetket jotka juurikin sitouttaa siihen toiseen ihmiseen. Mikä velvollisuus komekymppisellä sinkulla muka olisi aloittaa kurjuudella, työleirillä ja erilaisten vaatimusten täyyttämisellä heti lähdössä? Niitä ehtii sittenkin kun nainen on tehnyt oman lapsen sille sinkkumiehelle mutta sitä ennen pidetään hauskaa."

        Siitä olen samaa mieltä, että kannattaa tehdä asioita joista tykkää ja joista molemmat tykkäävät. leffan katselu on ihan jees. Mutta en kyllä oikein ymmärrä, miksi elokuvan katsominen ei onnistuisi sellaisen kanssa, jolla on lapsia - itse katson elokuvia oikein mielelläni, ja hyvin se on onnistunut lasten syntymien jälkeenkin. Mutta ehkä tuo toinen kirjoittaja yritti sanoa, että se mielikuva, joka on tullut teinien seurstelukuvioista (leffaa ja poppareita, hetken mielijohteesta kaupungille "pyörimään") ei ehkä sittenkään ole just sitä, mistä oikeasti nauttii nyt aikuisena. Aika harvaa aikuista kiinnostaa lähteä päämäärättömästi kaupungille hengailemaan - mutta toki niin voi tehdä, jos haluaa. Ja ne teinithän pyörivät kaupungilla lähinnä siksi, että ei ole rahaa tehdä mitään muuta eikä ikä riitä siihen, että pääsisi jonnekin sisälle, ja kotona sitten taas ovat vanhemmat. Aikuinen on paljon vapaampi valitsemaan tekemisiään - ja sitä kautta aikuisten seurustelu on vapaampaa ja sisältää enemmän mahdollisuuksia. Ja kyllä: myös silloin, kun jommalla kummalla on lapsia! Näin ollen sanoisin, että se kolmekymppinen seurustelukumppani lopulta "saa enemmän" kuin joku teiniaikojen seurustelukumppani.

        Lapsillehan voi tarvittaessa palkata vaikka hoitajan kotiin, jos ei ole muita lastenhoitomahdollisuuksia. Mutta usein isovanhemmat tai muut läheiset voivat myös auttaa.

        Ja kaikkien, jotka ihannoivat nimenomaan teiniaikojen seurustelukuvioiden perään, kannattaa musitaa se, että teinien seurustelu on hyvin isossa määrin myös itselähtöistä kokemusten keräämistä ja uteliaisuutta - se on pinnallisempaa yhdessäoloa, vaikka tunteet saattavat silloin tuntuakin suurilta. Aikuisten seurustelussa on vahvemmin läsnä ihmissuhteen muodostuminen, kiinnostus nimenomaan sitä toista kohtaan eikä yleisesti vain kiinnostus seurustelua kohtaan, ja tunteissa ja kohtaamisessa pääsee aljon syvemmälle tasolle.

        "Millä tavalla se on epäkypsää jos haluaa hyviä hetkiä? Minusta olisi aika epäkypsää ja lapsellista mennä mukaan johonkin jossa oma olotila ei parane huomattavasti ja kyllä, olet tosiaan oikeassa siinä että mahdollisimman kokemattoman kumppanin kanssa se seurustelu on mukavinta kun siellä ei ole taustalla mitään menneisyyden haamuja, varsinkin kahdella jalalla taapertavia vaatimuskoneita. "

        No, tämä on yksi lähtökohta ja voit tietysti pitää sen, jos se tuntuu sinulle parhaalta. Mutta kun korostat hyviä hetkiä, niin saako niitä välttämättä parhaiten tätä kautta, se on toinen kysymys. Voi olla, että kun aikuisena etsii ja toivoo jotain kokematonta 50-luvun naista aikakautena, joka on melkein ihmisiän verran edennyt siitä 50-luvusta, juoksee tosiasiassa epärealistisen fantasian perässä ja sen vuoksi koko elämä jää elämättä. Sen kokemattoman naisen kanssa ei ehkä ole lapsia tai teinejä kuvioissa, mutta todennäköisesti on jotain muuta. Fantasiat harvemmin toteutuvat oikeassa elämässä. Sen sijaan niitä hyviä hetkiä on mahdollsta saada oikean, reaalimaailman ihmisen kanssa - kun vaan itse uskaltaa kohdata ne ihmiset ja ottaa ne hyvät hetket vastaan, eli toisin sanoen kun uskaltaa elää.


    • Neuvo.sinulle

      Hyviä kommentteja tuossa ylempänä.

      Kyllähän se sitä on että kannattaa ihan kokonaan unohtaa miehet ja keskittyä lasten kasvatukseen ja vanhempana pelailet sitten bingoa. Suotta otat siihen miestä kiusattavaksi koska ei sinulla riitä hänelle aikaa.

    • Nainensanoo

      "akateeminen, hyvässä ammatissa, hyvin toimeentuleva, sosiaalinen, eikä minulla ole mielenterveys/päihde tms. ongelmia. Mutta ei minusta kukaan kiinnostu. "

      Kysymys kuuluukin oletko persoonallinen ja mielenkiintoinen? Vai kenties joku tosikko joka ei osaa nauraa itselleen? Minäkin tunnen varakkaan akateemisen terveen naisen joka ei saa miestä. Syinä se että hän on niin kunnollinen ja tavallinen ettei vedä puoleensa ja toinen syy ulkonäkö. Pukeudutko naisellisesti, niin että miehet viheltävät perääsi ja haluavat tutustua? Vai pukeudutko konservatiivisesti?
      En sano pahalla...tässä vain minun elämän varrella oppimaani.

      • Nainen39vee

        Ei tässä maassa (onneksi) oikein ole tapana se, että vihellellään naisten perään. Se on aika moukkamaista käytöstä. Tämä vain sivuhuomautuksena.


      • Ihansuomalaisia
        Nainen39vee kirjoitti:

        Ei tässä maassa (onneksi) oikein ole tapana se, että vihellellään naisten perään. Se on aika moukkamaista käytöstä. Tämä vain sivuhuomautuksena.

        Joka kesä raksamiehet työmailtaan viheltelee jos kaunis nainen ohittaa työmaan.


    • ätminki

      Lapsesi on jännämiehen siittämiä eikä kukaan halua jännämiehen käyttämää naista. Kuoliko jännämiehesi huumeisiin , varmaan joo kuoli. Olet jätettä kunnollisille miehille, voit kelvata jollekkin jännämiehelle vielä mutta vain panoksi. Kukaan ei tule sinua koskaan rakastamaan oikeasti

      • 6894

        Ätminkille: Mieluummin jännämies kuin tuollainen vastenmielinen mies kuin sinä, jolla ei ole mitään inhimillisyyttä. Varmaankin olet neitsytmies ja yksinäinen. Jos on niin, en yhtään ihmettele.


      • 6894 kirjoitti:

        Ätminkille: Mieluummin jännämies kuin tuollainen vastenmielinen mies kuin sinä, jolla ei ole mitään inhimillisyyttä. Varmaankin olet neitsytmies ja yksinäinen. Jos on niin, en yhtään ihmettele.

        Niin varmasti on joku ätmiluuseri tämä ätminki, joka siinä katkeroituneena tollaista paskaa kirjoittelee. On varmasti se naisettomuus häneltä sen vähänkin mielenterveyden pilannut.


      • ätminki

        Dark fearkin on ätmi luuseri joka ei ole koskaan pillua saanut.


      • MustaLeskiXX

        Ei kuollut mieheni huumeisiin tai muihinkaan päihteisiin. Ihan harrastuksen parissa joutui onnettomuuteen.


    • kylläkelpaat

      Suoraan sanottuna aika epäuskottava tarina. Jos lähdetään siitä että tarina on tosi. Miesmakusi voi olla liian suppea tai sitten hajauttava. Eli et tiedä mitä haluat.
      Lapset voi olla poissulkeva asia, mutta vain osaksi. Ulkonäön sanoit olevan normaalia tasoa sekä painosi, joten en usko ulkonäön olevan ongelma myöskään. Leskeyteen en usko ollenkaan. Voi olla jokin luonteessasi mikä karkoittaa tai ei ole puoleensavetävä tarpeeksi. Tämäkin selitys ontuu koska vaikutat kirjoituksessa ihan ok naiselta.
      Ehkä pukeutumista voi muuttaa se voi auttaa hiukan. Korostatko itseäsi liikaa?
      Ehkä olet liian tavallinen ja hukut muiden joukkoon. Pitäisi korostaa asioita jotka ovat positiivisia piirteitä ja pehmentää negatiivisia asioita.
      Ehkä et vaan ole osannut tavata oikeita tyyppejä. Silti kaikesta huolimatta jos et ole tarppekksi erottuva joukosta voit aina jäädä jalkoihin ja kukaan ei huomaa sinua.
      Sinun täytyy erottua joukosta jotenkin ja vielä tavalla joka oikeasti on osa sinua.
      Sen lisäksi katsoa ketä tapaa tarkemmin. Ei kannata tavata samanlaisia kavereita uudestaan jos aiemmat on jo todistaneet olevansa tavoittamattomia.

      Ja lopuksi voin sanoa että tuolla kirjoituksella varmasti kelpaat parisuhteeseen. Ehkä joku hyvä ystäväsi voisi tsekata ne kumppaniehdokkaat mitä olet katsellut ja antaa arvio sopivuudesta.
      Akateemikot taitaa monesti olla taipuvaisia asettamaan sellaisia kriteerejä että niiden täyttämiseen olevat miehet ovat harva joukko eli valinnanvaraa ei ole. Pitäisi olla vähintään sata kriteereihin sopivaa mistä valita niin tulokset alkaisi parantua, jos sittenkään.

      Jos mies kysyy toisille treffeille ja sitten häipyy niin enpä ihan hirveästi harmittelisi häntä. Kertoihan hän jo aika paljon hänen luotettavuudesta.
      Jos kaikki deitit tekevät samoin en enää etsisi vikaa miehestä vaan itsestä, koska omassa valinnassa täytyy olla vikaa jos sama toistuu useasti.

      • Samoja ajatuksia mullakin tuli mieleen, niinpä en ala niitä purkamaan,komppaan sinua. :)


      • joseikuitenkaan

        "Akateemikko?" *reps* Tämä jaksaa aina naurattaa tällaista puoli-akateemistakin :D:D


    • wevked

      Hmmm sinkkupalstalla kerrotaan jollekin minkälainen tämän pitäisi olla, jotta herättäisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen. Joo-o

      • kyllänaurattaa

        Niimpä, tuskin ovat asiantuntijoita ja näyttää olevan todella ristiriitaisia vastauksia myös.


    • Pohtijamies1977

      Olen itsekin taipuvainen uskomaan, että kyse on yksinhuoltajuus. Kannattaisi tapailla yksinhuoltajamiehiä. He ymmärtävät paremmin tilanteesi ja osaavat sopeutua lapsiarkeen paremmin. Lapsettomille miehille 24/7 arki lapsien pyöriessä jaloissa ja tietynlaisen vastuun ottaminen lapsista on se karkoittava tekijä. Vaikka et etsi lapsillesi isää, joutuu mies kuitenkin olemaan läsnä lapsien elämässä ja ottamaan lapsista ainakin jonkinlaista vastuuta. Se on ehkä vähän liikaa lapsettomalle miehelle. Näin se vaan on.

    • Totuuss

      Kelpaat patjaksi jollekkin alkoholisti jännämiehelle.

    • .. Kelpaa vai kelpuuta.. SiinäPulma.. ;P

    • EdesUnissa

      Tuo lasten rooli tuskin on selitys, sillä jos olet ollut jo vuosia leski niin ovathan ne lapsetkin jo teini-iässä eivätkä vaadi aikaasi 100%.
      Toisaalta jos olet ok-näköinen, akateeminen ja pärjäät omillasi, niin saatat kiinnostua myös liian epävarmoista miehistä. Ne saattavat pelätä sinua, koska vaikutat vahvalta, ja jättävät siksi leikin kesken. Hakisin ratkaisua tätä kautta, eli analysoimalla miehiä joita olet tapaillut.

      Vai unohditko kertoa jotain pientä ? Esim. että sinulla on 14 kissaa, joita rakastat yli kaiken. Miesporukassa yleensä eliminoimme koiranomistaja naiset potentiaalisista, koska koiranomistaja naiset ovat jo ratkaisseet ongelmansa hellyyden suhteen. (Poislukien opas tai metsästyskoiran omistavat naiset)

      • MustaLeskiXX

        On minulla koira (1kpl), mutta hellyyttä riittäisi silti muillekin.

        Minkälaisita miehistä kiinnostun: itselleni ei koulutus ole mikään must-juttu; olen itse lähtöisin ihan normi duunariperheestä, eli ehkä enemmänkin osaan olla duunareitten kanssa kuin ns. paremmasta suvusta olevien miesten kanssa. Mutta älykkyys on kyllä tärkeää; en kerta kaikkiaan pystyisi viihtymään sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan.

        Ja kyllä, miehen ei todellakaan pidä olla nössö. Mutta ulkonäkö ei ole se pointti, vaan se että tulee itsensä kanssa toimeen ja tietää mitä tahtoo.

        Ehkä mä olen sitten vaan liian vaativa.


      • EdesUnissa

        Sanoisin näillä tiedoilla että ongelmasi on tuo koira, ja se ettet halua nössöä miestä. Me ei-nössöt taas emme halua jakaa naistamme, edes koiran kanssa. Lapset eivät ole se este, koska heidän rakastamisensa on ymmärrettävää, ja vastoin yleistä luuloa useimmat miehet pitävät lapsista.
        Mutta nössö sarjasta löydät miehen helposti, ei nössöistä et todennäköisesti löydä, koska siellä on miehiä jotka eivät halua koiria, ja miehiä jotka haluavat koiran. Sinun koirasi on este molemmille. Ei-nössö haluaa myös koiran itselleen. Se ei voi olla sinun koirasi.
        Vanhemmalla iällä me miehet tiedämme melko tarkkaan mitä haluamme, ja mitä emme. Vika ei ole sinussa, vaan kokonaisuudessa joka on tarjolla. Fiksu mies ei yritä erottaa sinua koirastasi, vaan jättää sinut kokonaan väliin. Peli on melko raakaa, koska tavaraa on markkinoilla paljon.


    • whuweiuhiwbf

      Kerrot jo nimimerkissäsi, että olet "musta leski". Heti tuli itsellekin mieleen, että pitäisikö epäillä, ja pelätä henkensä puolesta kaltaistesi naisten suhteen. Thaimaassa on tapana myrkyttää miehet erilaisin salaatti ruokien kanssa, ja murhista ei edes jää kiinni.

      Siinähän sitä on kiva ottaa miehen omaisuus ja jatkaa lastensa kanssa seuraavan "uhrin" saalistamiseen.

      Olisin todella epäilevä, kun joku nainen on leski. Vähintään on saatava kuolinsyytodistus miksi mies on kuollut, ja mikäli kuolema on jotain "luonnollista" nuorella miehellä, jolla vain joku elin lakkasi toimimasta "yhtäkkiä", en hyvällä katsoisi.

      Epäilisin ruokiasi aina, joten suhdetta ei voi syntyä.

      • vihreäleski

        Voi pyhä sylvi sentään, no ohitetaan sitten ja parempi niin.


    • imeparsaa

      Aloita reikänä, niin saat suhteen.

    • 42v-sinkkumies

      Kelpaat minulle.

    • 321221

      "Tiedän että lapset (2 vielä alaikäistä) on haitta, mutta olen hyvin selväksi tehnyt sinkkumarkkinoilla, etten lapsille etsi isää. Niillä on jo isä, joka vain sattuu olemaan kuollut. En myöskään kaipaa elättäjää/remonttireiskaa, pärjään hyvin yksinkin; olenhan jo vuosia pärjännyt."

      Olen ainakin itse törmännyt siihen, että mikä miehen rooli olisi sitten perheessä jos "tonttia" ei saa ottaa eli esimerkiksi kutsut miehen käymään pari kertaa kuussa lasten nukahdettua.

    • Jos tuosta tekstistä pitäisi etsiä se virhe, niin se olisi mun mielestäni tässä:

      "...treffikumppanilta sain viestin "olet tosi mukava ja hyvännäköinen, koska tavataan uudelleen..." Vastasin tähän, että mielellään tapaan uudelleen"

      Olisit ehkä voinut itse ehdottaa aikaa ja paikkaa, eikä jättää asiaa toisen järjestettäväksi. Etenkin, jos olit tosissasi kiinnostunut ja nyt harmittelet ettei homma jatkunut.

      Tuskin sussa mitään vikaa on. Parisuhdehommelit on oikeasti hankalia juttuja, etenkin näin vanhempana kun ei enää ole niin joustava, vaan omiin tapoihinsa kangistunut. Sinkkuna on niin paljon kaikenlaisia sekopäitä ja muita kummallisuuksia, ei siitä porukasta ole aina helppoa löytää itselle sopivaa. Helpointa olis jalkautua tuonne ihmisten pariin, harrastaa ja osallistua, jutella ja tutustua. Nettitreffit sopii nille, jotka tykkäävät harrastaa sitä treffailua. Siellä kuulemma näkyy vuodesta toiseen ne samat naamat.

      • 12121212121212

        Aloitteellisuus oli hyvä pointti. Toisella kierroksella oleva nainen on eri asia kuin hehkeä parikymppinen joka voi pelata prinsessataktiikalla ("sitä oikeaa ei kannata etsiä, pitää vain odottaa että sellainen tulee kohdalle" = miehen on tehtävä aloite ja pistettävä asiat vain tapahtumaan).

        Nettitreffit eivät lähtökohtaisesti toimi. Olen moneen kertaan osoittanut että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja vain 1% todella komeita. Lähes jokainen nainen kertoo kuinka livenä tavattu mies ei vastannut mieltymyksiä, mutta lopulta sytytti.

        Kun mahdollisuus sytyttää itsevarmuudella, hauskuudella, sosiaalisella statuksella ja pelimiestaidoilla puuttuu...nettinaiselle kelpaa vain tasokas mies, jolle tavisnainen puolestaan kelpaa vain helpoksi panoksi.

        "Helpointa olis jalkautua tuonne ihmisten pariin, harrastaa ja osallistua, jutella ja tutustua."

        Ei välttämättä sovi kaikille.

        "Nettitreffit sopii nille, jotka tykkäävät harrastaa sitä treffailua. Siellä kuulemma näkyy vuodesta toiseen ne samat naamat."

        En usko että suurin osa porukasta haluaa harrastaa nettitreffailua, pl muutamat pelimiehet ja citysinkkunaiset joille treffailu on harrastus. Luultavasti siellä ollaan koska ei tavata riittävän suurta määrää potentiaalisia kumppaneita livenä.


      • Joo, ei jalkautuminen ihmisten pariin onnistu monelta noin vaan. Tässäkin tapauksessa selkeä yksinhuoltaja, niin sitä vapaa-aikaa ei liiemmin ole. Ja jonkun harrastuksen taas haluaa varmaan pitää ihan harrastuksena.

        Toinen ehkä mikä on minusta ajankuvaan sopiva mietintä, että sitä on vaikea ehkä vaan jalkautua kumppaninhakuun ja etsintään. Ehkä sellainen, jolla ei ole lapsia ollut, ei ehkä ymmärrä, että on aika erilaista olla iltamenoista 10-15 vuotta pois ja mennä jonnekin menomestoihin katselemaan maailmanmenoa taas...

        Mutta tosiaan kannattaa heittää entiset epävarmuudet romukoppaan ja vaikka itse sanoa, että tavataanpa uusiks ja pistää se ujo mieskin vaikka reippaasti tapaamaan uudelleen. Kyllä ihmiset osaa kieltäytyäkin...jopa miehet.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, ei jalkautuminen ihmisten pariin onnistu monelta noin vaan. Tässäkin tapauksessa selkeä yksinhuoltaja, niin sitä vapaa-aikaa ei liiemmin ole. Ja jonkun harrastuksen taas haluaa varmaan pitää ihan harrastuksena.

        Toinen ehkä mikä on minusta ajankuvaan sopiva mietintä, että sitä on vaikea ehkä vaan jalkautua kumppaninhakuun ja etsintään. Ehkä sellainen, jolla ei ole lapsia ollut, ei ehkä ymmärrä, että on aika erilaista olla iltamenoista 10-15 vuotta pois ja mennä jonnekin menomestoihin katselemaan maailmanmenoa taas...

        Mutta tosiaan kannattaa heittää entiset epävarmuudet romukoppaan ja vaikka itse sanoa, että tavataanpa uusiks ja pistää se ujo mieskin vaikka reippaasti tapaamaan uudelleen. Kyllä ihmiset osaa kieltäytyäkin...jopa miehet.

        Lapsillakin on harrastuksia, joissa aikuiset tutustuu. Päivähoitopaikkojen tapaamisissa näkee muita ihmisiä, leikkipaikolla tapaa muita, lähiympäristön ihmisiin tutustuu kun kulkee ulkona lasten kanssa... Kaikkien harrastusten ei tarvitse maksaa paljoa tai ollenkaan, onnistuu köyhiltäkin. Lisäksi on kaikenlaisia mannerheimin lastensuojeluliiton ylläpitämiä kahvipaikkoja lapsiperheille. Siis ihan varmasti on mahdollisuuksia vaikka millä mitalla tutustua ihmisiin muuallakin kuin nettitreffeillä. Ymmärtääkseni myös fb:ssa on erilaisia ryhmiä, niistäkin voi valita joitain joissa voi tulla lähiympäristön ihmisten kanssa tutuksi. Enkä minä tarkoita, että kaiken tuon lähtökohtana olis se kumppanin etsintä, vaan ihan normaali sosiaalinen elämä - sieltä voi joskus oikeasti löytää jotain.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Lapsillakin on harrastuksia, joissa aikuiset tutustuu. Päivähoitopaikkojen tapaamisissa näkee muita ihmisiä, leikkipaikolla tapaa muita, lähiympäristön ihmisiin tutustuu kun kulkee ulkona lasten kanssa... Kaikkien harrastusten ei tarvitse maksaa paljoa tai ollenkaan, onnistuu köyhiltäkin. Lisäksi on kaikenlaisia mannerheimin lastensuojeluliiton ylläpitämiä kahvipaikkoja lapsiperheille. Siis ihan varmasti on mahdollisuuksia vaikka millä mitalla tutustua ihmisiin muuallakin kuin nettitreffeillä. Ymmärtääkseni myös fb:ssa on erilaisia ryhmiä, niistäkin voi valita joitain joissa voi tulla lähiympäristön ihmisten kanssa tutuksi. Enkä minä tarkoita, että kaiken tuon lähtökohtana olis se kumppanin etsintä, vaan ihan normaali sosiaalinen elämä - sieltä voi joskus oikeasti löytää jotain.

        Joo. No itse olin lapsen urheilutoiminnassa mukana, tutustuin kyllä ihmisiin, omassa harrastuksessakin, mutta itseasiassa kun mietin, niin aikaharvoin mietin edes, että onko joku sinkku tai muuta. Meitä on kaikenlaisia. Ja tutustuminen ihan vaan muutenkin ihmisiin voi olla monelle vaikeaa. Että ei tarvitse olla mikään treffiohjus, että on treffisivustolla.

        Toisaalta vois joku ottaa kopin, että ois tälläinen keskustelusivusto, missä vois vaikka rekisterlityneet lähettää toisilleen yksityisviestejä. En tiedä sitten miten sellaisesta sais eliminoitua sikailijat pois? Yks profiili per ip osoite? Hmmmmm. Pitäisköhän alkaa jonkun ropellihatun kaa värkkäämään sellasta?


      • oiuyhiyoiuyhiuyiuo
        12121212121212 kirjoitti:

        Aloitteellisuus oli hyvä pointti. Toisella kierroksella oleva nainen on eri asia kuin hehkeä parikymppinen joka voi pelata prinsessataktiikalla ("sitä oikeaa ei kannata etsiä, pitää vain odottaa että sellainen tulee kohdalle" = miehen on tehtävä aloite ja pistettävä asiat vain tapahtumaan).

        Nettitreffit eivät lähtökohtaisesti toimi. Olen moneen kertaan osoittanut että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja vain 1% todella komeita. Lähes jokainen nainen kertoo kuinka livenä tavattu mies ei vastannut mieltymyksiä, mutta lopulta sytytti.

        Kun mahdollisuus sytyttää itsevarmuudella, hauskuudella, sosiaalisella statuksella ja pelimiestaidoilla puuttuu...nettinaiselle kelpaa vain tasokas mies, jolle tavisnainen puolestaan kelpaa vain helpoksi panoksi.

        "Helpointa olis jalkautua tuonne ihmisten pariin, harrastaa ja osallistua, jutella ja tutustua."

        Ei välttämättä sovi kaikille.

        "Nettitreffit sopii nille, jotka tykkäävät harrastaa sitä treffailua. Siellä kuulemma näkyy vuodesta toiseen ne samat naamat."

        En usko että suurin osa porukasta haluaa harrastaa nettitreffailua, pl muutamat pelimiehet ja citysinkkunaiset joille treffailu on harrastus. Luultavasti siellä ollaan koska ei tavata riittävän suurta määrää potentiaalisia kumppaneita livenä.

        Höpö höpö! Olen itse löytänyt treffipalstalta vaikka mitä, esim. elämäni miehen. Ei viiskymppiset enää kauheasti pyöri baareissa.

        Laita treffipalstalle ilmoitus, jossa olet helposti lähestyttävä. Tekstissä ei saa lukea mitään negatiivista, esim. vaatimuslistaa. Parhaimmat tyypit löytyy sattumalta, ei kannata niin tuijottaa pituuteen, painoon tai koulutukseen. Siihen vielä joku kiva kuva, missiltä ei tarvitse näyttää. Monta pettymystä tulee vastaan, mutta kyllä niitä helmiäkin löytyy. Leskeydestä kannattaa puhua vasta sitten, kun tunnet jonkun vähän paremmin. Lapset eivät ole este. Lapsia omaava mies kyllä tuon ymmärtää.


      • iuyoiuyouyou
        12121212121212 kirjoitti:

        Aloitteellisuus oli hyvä pointti. Toisella kierroksella oleva nainen on eri asia kuin hehkeä parikymppinen joka voi pelata prinsessataktiikalla ("sitä oikeaa ei kannata etsiä, pitää vain odottaa että sellainen tulee kohdalle" = miehen on tehtävä aloite ja pistettävä asiat vain tapahtumaan).

        Nettitreffit eivät lähtökohtaisesti toimi. Olen moneen kertaan osoittanut että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja vain 1% todella komeita. Lähes jokainen nainen kertoo kuinka livenä tavattu mies ei vastannut mieltymyksiä, mutta lopulta sytytti.

        Kun mahdollisuus sytyttää itsevarmuudella, hauskuudella, sosiaalisella statuksella ja pelimiestaidoilla puuttuu...nettinaiselle kelpaa vain tasokas mies, jolle tavisnainen puolestaan kelpaa vain helpoksi panoksi.

        "Helpointa olis jalkautua tuonne ihmisten pariin, harrastaa ja osallistua, jutella ja tutustua."

        Ei välttämättä sovi kaikille.

        "Nettitreffit sopii nille, jotka tykkäävät harrastaa sitä treffailua. Siellä kuulemma näkyy vuodesta toiseen ne samat naamat."

        En usko että suurin osa porukasta haluaa harrastaa nettitreffailua, pl muutamat pelimiehet ja citysinkkunaiset joille treffailu on harrastus. Luultavasti siellä ollaan koska ei tavata riittävän suurta määrää potentiaalisia kumppaneita livenä.

        "Nettitreffit eivät lähtökohtaisesti toimi. Olen moneen kertaan osoittanut että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja vain 1% todella komeita."

        Uskomatonta, että kehtaat viiden seksikerran kokemuksella/ ei koskaan edes parisuhdetta /yli kolmekymppisenä miehenä tulla neuvomaan. Et tiedä mistään mitään. Et varsinkaan sitä, mitä keski-ikäinen nainen haluaa, tai tuossa ikäluokassa sinkkumarkkinat pyörii.

        Naiset ei tosiaankaan halua niitä sun ytmikavereita, vaan ihan tavallista kumppania / rakkautta tms. Viiskymppiset ytmit ovat helv. penseitä, monet tosi rumia ja alkoholisoituneita. Vehkeet ei pelitä.

        Raamikas raksamies voittaa mennen tullen.. Naisilla on aina varaa valita myös se nuorempi.


      • 12121212121212
        iuyoiuyouyou kirjoitti:

        "Nettitreffit eivät lähtökohtaisesti toimi. Olen moneen kertaan osoittanut että naisten silmissä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja vain 1% todella komeita."

        Uskomatonta, että kehtaat viiden seksikerran kokemuksella/ ei koskaan edes parisuhdetta /yli kolmekymppisenä miehenä tulla neuvomaan. Et tiedä mistään mitään. Et varsinkaan sitä, mitä keski-ikäinen nainen haluaa, tai tuossa ikäluokassa sinkkumarkkinat pyörii.

        Naiset ei tosiaankaan halua niitä sun ytmikavereita, vaan ihan tavallista kumppania / rakkautta tms. Viiskymppiset ytmit ovat helv. penseitä, monet tosi rumia ja alkoholisoituneita. Vehkeet ei pelitä.

        Raamikas raksamies voittaa mennen tullen.. Naisilla on aina varaa valita myös se nuorempi.

        Eivät nuo mitään ytmejä ole, vaan eronneita tavisduunareita jotka leuhkivat humalapäissään autoilla ja kesämökeillä.

        Tämä on sama stereotypia kuin "naiset eivät pidä pelimiehistä" - oikeasti tarkoittaen lipeviä pikkutakkimiehiä jotka saavat pakit muiltakin naisilta. Ja annettuaan pakit tälle miehelle, naiset lähtevät sen näennäisesti tavallisen pelimiehen matkaan.

        "Raamikas raksamies voittaa mennen tullen.."

        Hyvä sentään että myönnät naisten pinnallisuuden mainitsemalla "raamikkuuden".

        "Naisilla on aina varaa valita myös se nuorempi."

        Joku päivä täytynee selvittää juurta jaksaen miten on mahdollista että keski-ikäiset naiset saavat kenet haluavat, vaikka:
        - tuossa ikäluokassa miehiä taitaa olla vähemmän
        - miehistä enemmistö tavoittelee itseään nuorempia naisia

        Nythän oli kyse suhteesta, ei siitä että joku käy jyystämässä viikonloppuna?


      • ikuyiuyiuyiuo
        12121212121212 kirjoitti:

        Eivät nuo mitään ytmejä ole, vaan eronneita tavisduunareita jotka leuhkivat humalapäissään autoilla ja kesämökeillä.

        Tämä on sama stereotypia kuin "naiset eivät pidä pelimiehistä" - oikeasti tarkoittaen lipeviä pikkutakkimiehiä jotka saavat pakit muiltakin naisilta. Ja annettuaan pakit tälle miehelle, naiset lähtevät sen näennäisesti tavallisen pelimiehen matkaan.

        "Raamikas raksamies voittaa mennen tullen.."

        Hyvä sentään että myönnät naisten pinnallisuuden mainitsemalla "raamikkuuden".

        "Naisilla on aina varaa valita myös se nuorempi."

        Joku päivä täytynee selvittää juurta jaksaen miten on mahdollista että keski-ikäiset naiset saavat kenet haluavat, vaikka:
        - tuossa ikäluokassa miehiä taitaa olla vähemmän
        - miehistä enemmistö tavoittelee itseään nuorempia naisia

        Nythän oli kyse suhteesta, ei siitä että joku käy jyystämässä viikonloppuna?

        :D

        Olen todella rikkaasta suvusta. Kuukausipalkkaiset nousukkaat "näyttävät" helvetin rikkailta. Kaikki on loppupeleissä velkaa. Ihan oikeasti rikkaat ovat hyvin vaatimattomia. Niihin piireihin et koskaan pääse -olet liian ahne ja lipevä. Sun tyyppiset pullistelijat lentävät niistä piireistä välittömästi.


      • 12121212121212
        ikuyiuyiuyiuo kirjoitti:

        :D

        Olen todella rikkaasta suvusta. Kuukausipalkkaiset nousukkaat "näyttävät" helvetin rikkailta. Kaikki on loppupeleissä velkaa. Ihan oikeasti rikkaat ovat hyvin vaatimattomia. Niihin piireihin et koskaan pääse -olet liian ahne ja lipevä. Sun tyyppiset pullistelijat lentävät niistä piireistä välittömästi.

        "Olen todella rikkaasta suvusta."

        Painetaanpa tämä muistiin.

        "Ihan oikeasti rikkaat ovat hyvin vaatimattomia."

        Missä väitin toisin?

        "Niihin piireihin et koskaan pääse -olet liian ahne ja lipevä. Sun tyyppiset pullistelijat lentävät niistä piireistä välittömästi."

        Kumpi meistä juuri äsken leuhki sukunsa varallisuudella?


      • ikuyiuyiuyiuyhiu
        12121212121212 kirjoitti:

        "Olen todella rikkaasta suvusta."

        Painetaanpa tämä muistiin.

        "Ihan oikeasti rikkaat ovat hyvin vaatimattomia."

        Missä väitin toisin?

        "Niihin piireihin et koskaan pääse -olet liian ahne ja lipevä. Sun tyyppiset pullistelijat lentävät niistä piireistä välittömästi."

        Kumpi meistä juuri äsken leuhki sukunsa varallisuudella?

        En leuhki. Olen niin tottunut tähän, että haluan itsekin näyttää nykyään siltä, ettei taustaani huomaa. Silmä myös tottuu ja turtuu kaikkeen. Alkaa kaivata muuta sisältöä. .Itse pullistelet aina "statuksellasi". Itse hymähdän. Et ole niin rikas, että sillä olisi todella merkitystä. En usko, että tulet koskaan olemaankaan. Se vaatii.. paljon.. Siinä ei ole muuta elämää -100h töitä viikossa. Hyvin vaativaa. Suuria riskejä. Perittyä rahaa, jotta pääsee kunnolla alkuun. Jos tiedät muun keinon olla todella rikas, niin kerro ihmeessä..


      • jkgjgjhgjhjgj
        ikuyiuyiuyiuyhiu kirjoitti:

        En leuhki. Olen niin tottunut tähän, että haluan itsekin näyttää nykyään siltä, ettei taustaani huomaa. Silmä myös tottuu ja turtuu kaikkeen. Alkaa kaivata muuta sisältöä. .Itse pullistelet aina "statuksellasi". Itse hymähdän. Et ole niin rikas, että sillä olisi todella merkitystä. En usko, että tulet koskaan olemaankaan. Se vaatii.. paljon.. Siinä ei ole muuta elämää -100h töitä viikossa. Hyvin vaativaa. Suuria riskejä. Perittyä rahaa, jotta pääsee kunnolla alkuun. Jos tiedät muun keinon olla todella rikas, niin kerro ihmeessä..

        Jos haluat tietää lisää.. Huomanna tapaan ilmeisesti "tasoiseni" miehen. Luultavasti en tunne mitään, eikä kiinnosta yhtään. En minäkään häntä kiinnosta. Huomasin hänen jutuistaan, että hän oli googlettanut sukulaisteni bisneksistä. Olen tämän ennenkin sanonut: Onnellisessa parisuhteessa elävä sönkkö on palstan ytn. Juuri tuollaista maanläheistä, ja onnellista elämää kaikki naiset oikeasti haluavat.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No itse olin lapsen urheilutoiminnassa mukana, tutustuin kyllä ihmisiin, omassa harrastuksessakin, mutta itseasiassa kun mietin, niin aikaharvoin mietin edes, että onko joku sinkku tai muuta. Meitä on kaikenlaisia. Ja tutustuminen ihan vaan muutenkin ihmisiin voi olla monelle vaikeaa. Että ei tarvitse olla mikään treffiohjus, että on treffisivustolla.

        Toisaalta vois joku ottaa kopin, että ois tälläinen keskustelusivusto, missä vois vaikka rekisterlityneet lähettää toisilleen yksityisviestejä. En tiedä sitten miten sellaisesta sais eliminoitua sikailijat pois? Yks profiili per ip osoite? Hmmmmm. Pitäisköhän alkaa jonkun ropellihatun kaa värkkäämään sellasta?

        "Toisaalta vois joku ottaa kopin, että ois tälläinen keskustelusivusto, missä vois vaikka rekisterlityneet lähettää toisilleen yksityisviestejä."

        Eikö fb ole just tuollainen? Liittyy vaan johonkin sopivaan ryhmään.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        "Toisaalta vois joku ottaa kopin, että ois tälläinen keskustelusivusto, missä vois vaikka rekisterlityneet lähettää toisilleen yksityisviestejä."

        Eikö fb ole just tuollainen? Liittyy vaan johonkin sopivaan ryhmään.

        No kaippa se ois, mutta toisaalta jos ois anonyyminä siellä ja tavallaan yleistä keskusteluakin, niinkuin täällä ja sitten lisäksi vois niitä yksityisviestejä laitella. Mutta on kai niitäkin. Ei oo vaan sattunut silmään.
        Itsekin joskus laitoin johonkin alueen sinkkusivuille fb:ssä pyynnön, meni 2 viikkoa ja joku vissiin tuli katsoneeksi, että jaahas, uus jäsen ja hyväksyi. Laitoin heippaviestin, niin sitten vasta katsoin, että 4 kk sitten oli viimeksi joku laittanut viestin, että onko täällä ketään?
        Kertonee tämän alueen sinkkujen aktiivisuudesta jotain?
        Yhden naisen täältä löysin jostain s24treffeiltä, niin sekin oli niin ujo, että just nippanappa vastas mun viesteihin. Pari kertaa mä sitä tapasin ja ajattelin sitten, että mitenkähän innokas hän on tapaamaan minua, että seuraavaksi varmaan hän ehdottaa tapaamista...on jokunen kuukaus ollu hiljaista. heh... No ei olla ehkä ihan samanlaisia ihmisiä...

        On se joillekin vaan vaikeaa mennä ihmisten ilmoille...Minä taas en aina ehdi. Että ei noi treffisivustot huonoja olisi, jos niitä ihmiset käyttäis oikein, mutta aina niissä on niitä jotka pilaa ne perseilyllään ja panokavereitten etsinnällä...Sen kun sais eliminoitua niistä pois...


      • Dissident kirjoitti:

        No kaippa se ois, mutta toisaalta jos ois anonyyminä siellä ja tavallaan yleistä keskusteluakin, niinkuin täällä ja sitten lisäksi vois niitä yksityisviestejä laitella. Mutta on kai niitäkin. Ei oo vaan sattunut silmään.
        Itsekin joskus laitoin johonkin alueen sinkkusivuille fb:ssä pyynnön, meni 2 viikkoa ja joku vissiin tuli katsoneeksi, että jaahas, uus jäsen ja hyväksyi. Laitoin heippaviestin, niin sitten vasta katsoin, että 4 kk sitten oli viimeksi joku laittanut viestin, että onko täällä ketään?
        Kertonee tämän alueen sinkkujen aktiivisuudesta jotain?
        Yhden naisen täältä löysin jostain s24treffeiltä, niin sekin oli niin ujo, että just nippanappa vastas mun viesteihin. Pari kertaa mä sitä tapasin ja ajattelin sitten, että mitenkähän innokas hän on tapaamaan minua, että seuraavaksi varmaan hän ehdottaa tapaamista...on jokunen kuukaus ollu hiljaista. heh... No ei olla ehkä ihan samanlaisia ihmisiä...

        On se joillekin vaan vaikeaa mennä ihmisten ilmoille...Minä taas en aina ehdi. Että ei noi treffisivustot huonoja olisi, jos niitä ihmiset käyttäis oikein, mutta aina niissä on niitä jotka pilaa ne perseilyllään ja panokavereitten etsinnällä...Sen kun sais eliminoitua niistä pois...

        Samanlaisia ääliöitä ja seksin vonkaajia on ihan oikeassakin elämässä. Ei ne ääliöt tietty omasta mielestään ole ääliöitä vaan kaikki muut :) Kai ne hakee kaikki sitä mitä kokevat olevansa vailla. Ei niitä itseä ärsyttäviä voi rajata pois seuranhakuryhmistä.

        Sitten pitää liittyä jonkun harrastuslajin sinkut-ryhmään :) Ymmärtääkseni ihmiset tutustuu toisiinsa myös fb:ssa. Harrastusporukoilla on usein fb-sivut.

        Mua ei nettitreffit itseäni nappaa, tapaan ihmisiä joka paikassa muuallakin. Ihan vaikka ruokakaupassa on tullut tuttuksi, tai bussipysäkillä. Koirallisilla on helppoa, kun päivittäin vaihtaa kuulumisia Neron tai Fifin äidin tai isin kanssa.

        Montaa juttua olis helppo johdatella eteenpäin. Sit toisaalta on niitäkin, jotka eivät ymmärrä vastavuoroisuuden alkeitakaan ja alkavat kuvittelemaan omiaan tai ahdistelemaan. Noita löytyy netistä mun mielestäni moninkertaisesti irl verrattuna. Enkä yhtään ihmettele ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Samanlaisia ääliöitä ja seksin vonkaajia on ihan oikeassakin elämässä. Ei ne ääliöt tietty omasta mielestään ole ääliöitä vaan kaikki muut :) Kai ne hakee kaikki sitä mitä kokevat olevansa vailla. Ei niitä itseä ärsyttäviä voi rajata pois seuranhakuryhmistä.

        Sitten pitää liittyä jonkun harrastuslajin sinkut-ryhmään :) Ymmärtääkseni ihmiset tutustuu toisiinsa myös fb:ssa. Harrastusporukoilla on usein fb-sivut.

        Mua ei nettitreffit itseäni nappaa, tapaan ihmisiä joka paikassa muuallakin. Ihan vaikka ruokakaupassa on tullut tuttuksi, tai bussipysäkillä. Koirallisilla on helppoa, kun päivittäin vaihtaa kuulumisia Neron tai Fifin äidin tai isin kanssa.

        Montaa juttua olis helppo johdatella eteenpäin. Sit toisaalta on niitäkin, jotka eivät ymmärrä vastavuoroisuuden alkeitakaan ja alkavat kuvittelemaan omiaan tai ahdistelemaan. Noita löytyy netistä mun mielestäni moninkertaisesti irl verrattuna. Enkä yhtään ihmettele ;)

        Joo, no siis onhan niitä. Eikä saa varmasti rajattua niitä ulkopuolelle. Moni tosiaan niistäkin, on niitä, mitkä eivät mitään oikeasti hae, mutta ensimmäisen ehdotuksensa tyrmäyksen saatuaan, alkavat riehua ja remeltää.

        Minusta taas toisaalta on kummallekin sukupuolelle selvää, että haetaan sitä seuraa selkeästi. Tietysti siinä vois olla vaikka joku sama harrastuslaji tms. pohjalla. Ei sinäänsä...

        No mä voisin kyllä olla treffisivuilla ja katsella, josko löytyis mukava nainen, mutta mulla on taas se, että en jaksa heilutella siellä tavallaan kättä, kun niitä edellämainittuja törppöjä on siellä. Naiset saa 500 viestiä päivään, niin eipä siellä saa "ääntänsä" kuulumaan.
        Ja sit jotkut naisetkin harrastaa siellä sitä, että ihan pokkana kirjoitellaan mitä sattuu. Ikävä treffeillä sit huomata, että kuvat on manipuloitu kuvankäsittelyohjelmalla ja itsevarmuus on tarkkaan mietitty tyttökaverin kanssa yhdessä treffiprofiiliin. Oikein tekee pahaa sitten sanoa, että kivat treffit, mutta katsellaans vielä toisia...sit saa aikaan vaan pahemman kolauksen...mutta minkäs teet???

        Mutta ehkä taas joskus... Pitäis tarkkaan tehdä ristikuulustelua kirjoittelemalla. heh


    • ikävä.juttu

      syy on että olet akateeminen eli koulutetuista ei saa hyvää naista/vaimoa ja sitten ilmeisesti olet tinderissä yms kun treffailet ja miehet ei vastaa niin olet tinderityttö ja etsit tinderimiestä niin seksiseuralainen etsii seksiseuralaista niin ei ihme että olet sinkku

    • kaisanoasaa

      Kelpaat jokaiselle ätmille mutta et kelpuuta ätmiä. Turha valittaa kun olet niin nirso.

    • totuussattuueikö

      Ne hyvät on suhteissa, sekä naiset että miehet ja sinkkumarkkinoilla liikkuu vaan ne ketä ei kelpaa suhteeseen.

    • kaisanoasaa

      Olet käynyt paljon treffeillä mutta kukaan ei ole kelvannut koska miehet olleet liian käyhiä elättämään sinua ja äpärä lapsiasi. Suomessa on paljon yksinhuoltajia koska eivät löydä rikasta miestä. Pitää olla iso asunto että mahtuu eli tulojen pitää olla 100000 luokkaa, kaksi lasta ja kaksi aikuista ei mahdu kaksioon. Olet liian vaativa joten tuskin löydät pitkään aikaan miestä koska miehet ei halua alkaa uusio isäksi. Siinä on vähän pakko olla isä jos aiotte seurustella ja asua yhdessä. Ei mies voi olla vain osa-aika poikaystävä ja asua samalla yhdessä sun ja lastesi kanssa.

      • MustaLeskiXX

        Mä asun isossa uudehkossa omakotitalossa, mulla on mökki ison järven rannalla, isohko vene, hyvät tulot, leskeneläke ja olen saanut hyvät korvaukset vakuutuksista mieheni tapaturmaisen kuoleman jälkeen, joten ei todellakaan kenenkään tarvitse elättää mua! Ei kaikki yh:t ole köyhiä. Eikä kaikkien yh:den lapset ole äpäriä, ihan olin naimisissa lasteni isän kanssa silloinkin kun hän kuoli.


    • Oikeasti vaikea sanoa, muutaman rivin perusteella mikä mättää. Palastellaan kuitenkin asiaa:

      "Olen nuorehko leski (siis leskeksi nuori, naiseksi keski-ikäinen). "
      Keski-ikäisyyden käsite on nykyään mitä tahansa 35-55 väliltä ja esim 35 ja 45 vuotiaiden parisuhdemarkkina-arvo on aivan erilainen.

      Tervepäinen, koulutettu ja hyvin toimeentuleva 35-45 vuotias mies taas on markkina-arvonsa huipulla ja pystyy kuorimaan ns kermat kakusta perhettä etsivien naisten kohdalla. Naisten mielestä tämä saattaa olla ihan tavallinen suomalainen mies, joka on kuitenkin melko haluttua tyyppia vakaata perhe-elämää haluavien naisten keskuudessa.

      "Olen ollut leskenä jo vuosia, ja kiinnostus uuden parisuhteen perustamiseksi on jo herännyt aikoja sitten. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että en vaan onnistu uutta suhdetta löytämään; minussa on jotain, mikä karkottaa miehet pois. Olisi vain kiva tietää, että mikä se vika on, niin voisin yrittää korjata tilannetta."

      Hyvä lähtökohta. Kukaan, tuttu tai treffikumppani tuskin kuitenkaan kertoo täysin rehellistä näkemystä, vaan toistellaan niitä samoja klisheitä.

      "Olen mielestäni ihan ok näköinen (naisellinen, normaalipainoinen)" Tässä on iso sudenkuoppa, jota ei oikeastaan pysty ylittämään ilman valokuvaa. Normaalipainoinen voi olla silti huonovartaloinen. Ok-näköisellä voi olla kaamea tätitukka tai sopimattomat vaatteet. Normaalipainoinenkin on nykyään kokemukseni mukaan laaja käsite. Ei tarkoiteta painoindeksin mukaista normaalipainoa vaan niitä normaaleja "muutama kilo liikaa", joita keski-ikäisissä paljon on.

      " akateeminen, hyvässä ammatissa, hyvin toimeentuleva, sosiaalinen, eikä minulla ole mielenterveys/päihde tms. ongelmia. Mutta ei minusta kukaan kiinnostu. " ^

      Kuten jo todettu aikaisemmin, nämä eivät ole miehille mikään "turn on" kuten naisille. Akateemisuus voi jopa toimia jollekin negatiivisena asiana. Sanoisin, että mies korkeintaan on kiinnostunut, että olet töissä ja pystyt elättämään itsesi.

      "Tiedän että lapset (2 vielä alaikäistä) on haitta, mutta olen hyvin selväksi tehnyt sinkkumarkkinoilla, etten lapsille etsi isää. Niillä on jo isä, joka vain sattuu olemaan kuollut. En myöskään kaipaa elättäjää/remonttireiskaa, pärjään hyvin yksinkin; olenhan jo vuosia pärjännyt."

      Totta lapset ovat haitta varsinkin lapsettomille miehille, muttaei kauhean moni lapsellinenkaan haaveile pääsystä suurperheen isäksi, varsinkin, kun lapset ovat sinulla koko ajan. Pienten lasten kohdalla tuo tarve sinun huolenpidolle on intensiivisemää, kun taas teini-ikäisten kohdalla luontevan paikan ottaminen teidän perheessä on vaikeampaa.

      Ehkä ei myöskään kannata KOROSTAA, että et tarvitse miestä. Jokainen haluaa olla tärkeä. Treffeillä jättäisin tuon mihen roolin teidän perheessä pohtimatta ensimmäisinä kuukausina. Go with the flow.

      "Nyt sitten sanotte, että leskeys kartoittaa miehet. MUTTA tiedän monta leskeä, jotka löytäneet uuden miehen. Osalle jopa ilman mitään erityistä yrittämistä. Ei se voi olla siitä kiinni. Enkä nyt leskeyttäni tuo heti edes ilmi, jos miehen tapaan."

      Leskeys ei ole este ja tuskin edes hidaste. Minulle suurempi henkinen este olisi liuta päättyneitä parisuhteita

      "Olen käynyt paljon treffeillä ja tavannut ihan mielenkiintoisiakin miehiä, jotka vaikuttaneet hyvin kiinnostuneilta. Esim. juuri edelliseltä treffikumppanilta sain viestin "olet tosi mukava ja hyvännäköinen, koska tavataan uudelleen..." Vastasin tähän, että mielellään tapaan uudelleen, mutta sitten tyyppi hävisi kuin pieru saharaan..."

      "Pitääkö vain luovuttaa? Tai ainakin pitää taukoa? Olenko liian innokas tai päällekäyvä? Omasta mielestäni en, mutta mikä on sitten liikaa innokkuuta? Se, että suostuu toisille treffeille?"

      En sanoisi, että pitää luovuttaa. Voit tietysti löytää miehen hyvällä tuurillakin, mutta lapsellisen työssäkäyvän keski-ikäisen mahdollisuudet siihen ovat hyvin rajalliset. Aktiivisuus ja oma-aloitteisuus yleensä kannattavat.

      Yhteenvetona voisi neuvoa edellisiä mukaellen: Mieti omaa tasoasi ja ole rehellinen. Ota huomioon edellä ollevien vastaajien neuvot siitä, mitkä asiat oikeasti nostavat naisen tasoa Punttisali, pitkä tukka, iloisuus, nuorekas rento pukeutuminen ja lempeä luonne nostavat paljon enemmän tasoasi kuin akateeminen koulutus tai oma-asunto.

      Mieti, että voisiko se kymmenen vuotta vanhempi mies olla sopiva tai voisiko sen rekkakuskin tai raksamiehen kanssa elää hyvää elämää. Voisiko mies olla sinua lyhyempi ja hintelä?

    • MustaLeskiXX

      Kiitos kaikille hyvistä analyyseista, yllättävän hyvää keskustelua tälle palstalle.

      Muutamia tarkennuksia, jotka yllä nousivat; en omista mummotukkaa vaan punaiset, pitkät hiukset. Ikäni on 45, mutta pukeudun suht nuorekkaasti, toki ikäni huomioiden; tykkään esim. mekoista. Kukaan ei kyllä ole vihellellyt perään, mutta kyllä kaupungilla kulkiessani välillä huomaan varsinkin vanhempien miesten katsovan vähän liian pitkään.

      En mielestäni ole jumittunut vain ylimmän tason miehiin (jos nyt edes uskon moisiin tasoihin), en ainakaan tietoisesti etsi varakasta, koulutettua ja komeaa. Vain älykkyyttä ja jonkinlaista itsevarmuutta pidän tärkeinä kriteereinä. Mutta voi olla, että alitajunta toimii toisin.

      • 12121212121212

        "Mutta voi olla, että alitajunta toimii toisin."

        Eli haussa on pitkä, komea, itsevarma, menestynyt, sosiaalinen jne mies.

        Jos et hakisi ytmiä vaan nuo listaamasi kriteerit riittäisivät, mies olisi jo löytynyt. Kriteereihin voisi jopa lisätä moniakin asioita (töissä/opiskelee, huumorintajuinen, harrastaa liikuntaa, jne).

        Hankalat kriteerit ovat nämä:
        - komeus
        - pituus
        - menestys
        - raha, status (sis. sosiaalinen status)
        - muista erottuva itsevarmuus, määrätietoisuus ja kunnianhimo

        Kuvauksesi perusteella olet ikäluokassasi vallan hyvää tasoa, mutta on kaksi eri asiaa olla hyvää tasoa 45-vuotiaana ja 21-vuotiaana. Tasokas 21-vuotias saa kenet haluaa, tasokas 45-vuotias ei. Olet tottunut ytmeihin, se lienee selvää.

        Myös ulkonäön suhteen on hyvä olla rehellinen. Kuten Miesmann kirjoitti, normaalipainoisia on monenlaisia. Mitä itse olen huomannut niin useimpien ikäistesi naisten vartaloista ovat naiselliset kurvit kadonneet.


    • "Olisi vain kiva tietää, että mikä se vika on, niin voisin yrittää korjata tilannetta. "

      Ei mun mielestä tarvitse olla mitään erityistä vikaa. On varmaan paljon 45v naisia parin lapsen kanssa, joissa ei ole mitään erityistä vikaa, jonka voisi korjata. Oleellisempaa ehkä kysyä, mikä tekee sinusta kiinnostavan jonkun miehen kannalta nyt. 20 vuotta sitten sinulle riitti se, että olit nainen eikä ollut mitään suurta vikaa, joten siihen ei kannata verrata.

    • Expihtarikurppa

      Ei sinussa ole mitään vikaa. Itsekin keski-ikäisenä naisena olen vain huomannut, että omassa ikäluokassa miestarjonta on pateettisen huonoa. Kuten kommenteista huomaa, miehet etsivät naisista ainoastaan pornotähden ulkonäköä ja kuramaton itsetuntoa. Vähänkään elämässään pärjäävä nainen on suunnattoman pelottava eivätkä miehet halua naista, jolla on a) oma elämä b) työpaikka ja hyvä tulot c) ystäviä d) minkäänlaista parisuhdehistoriaa ja E) LAPSIA.

      Ja sitten itketään, että ne naiset (eli siis ne naiset, jotka kiinnostaa ja kiihottaa = nuoret, nätit, köyhät pissaliisat) on vain ahneita god diggereitä, jotka vaatii mieheltä statusta, rahaa, ulkonäköä ja mitänenytolikaan. Ei ihme, että näiltä idiooteilta menee sekä rahat että henkiset munat.

      Elämäsi tuntuu olevan kaikin puolin hyvässä kunnossa ja ole iloinen siitä! Jos et usko, niin lue jonkun aikaa tätä palstaa ja tiedät, että asiat voisivat olla PALJON huonommin. Miehiin ei kannata erityisemmin panostaa. Sinuna hakisin mahdollisimman tasokkaita seksiseuralaisia, jotka malttavat odottaa sen parit treffit, että tunnet olosi luontevaksi ennen seksiä. Säkällä näistä voi se kumppanikin löytyä, mutta en jäisi sellaista odottamaan.

      Nauti kaikesta hyvästä mitä sulla on ja unohda nuo parisuhdehömpötykset. Se tulee jos on tullakseen, mutta älä tingi siitä, mitä sydämesi sanoo.

      • MustaLeskiXX

        Kiitos tästä vastauksesta, taidat todella olla oikeassa.


      • Totuuskomissioz

        Miehiä joita kohdat a B C D E ei haittaa, löytyy kyllä. Miehiä joilla on resursseja ml henkiset rahkeet elää ja olla vahvan vaisun kanssa.

        Mutta me emme ole kiinnostuneita mummeleista koska meille löytyy tarjontaa älykkäistä ja vahvoista naisista, siis mummelin tyttären ikäluokasta.

        Näin se kääntyy, kaksikymppinen nainen voi valita, viisikymppinen valittaa tai tyytyä.


    • kunnollinen-mies

      Naisille kelpaa vain jännämiehet. Kyllä lapsellinen nainen saisi miehen mutta naiset haluaa jännämiehen eikä huolehtivaa kunnollista miestä.

    • 834928375298347682937698

      Oletkin jo saanut paljon vastauksia. Se hyvä puoli tässä palstassa on, että kysyvä nainen saa aina paljon vastauksia, ja vastaukset ovat aika rehellisiä. Toki jokainen vastaa omasta näkökulmastaan pitäen sitä "taivahan totena" (sama koskee omaakin vastaustani).

      "minussa on jotain, mikä karkottaa miehet pois. "

      Yleensä fiksulla ihmisellä on itselläänkin käsitys siitä, mikä hänen ongelmansa on, joten mitä itse tästä näin keskustelun jälkeen arvelet, mikä karkottaa? Ei tarvitse vastata tähän, mutta mieti itseksesi.

      Täällä on kourallinen äänekkäitä miehiä, jotka eivät näe naisissa muuta kuin iän ja omat ennakkoluulonsa, mutta kyllä pariutuminen eli suhteeseen päätyminen lopulta kuitenkin on yksilökysymys. Nettipalstojen adoniksista parhaimman näköiset todennäköisesti etsivät vain helppoa seksiä ja ovat varattuja / parisuhde tasoa "vaikea selittää", mutta heidänkin reaktioistaan voi jotain päätellä, mielestäni siinä olet oikeassa. Jos pettymyksiä eron tai paskan parisuhteen tiimoilta on riittävästi, ei etsitä vakavaa seuraa ennen kuin rakastutaan. Rakastuminenhan muuttaa tilanteen täysin miehen osalta.

      Ja miehet ovat huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset niin kuin täältä palstaltakin ilmenee. Itse pinnallisena ihmisenä lähtisin tästä liikkeelle, jos olisin sinun tilanteessasi. Vaikka olisit kuinka kaunis, voit olla vielä kauniimpi ja ennen kaikkea tyylikkäämpi :) Kauneushan on jokapäiväistä työtä, ja siihen voi ottaa avukseen ammattilaisia kokovartalopeilin lisäksi. Ihosta ja hiuksista huolehtiminen vaikuttaa todella paljon ulkonäköön eikä niitä voi omin voimin kunnossa pitää toisin kuin kroppaa ja ruokavaliota. Kauniit hiukset ja hehkeä iho ovat edellytys sille, että näyttää raikkaalta myös ilman meikkiä.

      Kuten aiemminkin olen sanonut, niin mielestäni on hyvin epätodennäköistä löytää ketään sellaista netistä, johon rakastua. Kaikki tuntemani vanhemmalla iällä pariutuneet ovat löytäneet kumppaninsa normaalielämän kuvioista. Vapaita on viisikymppisissä jo enemmän kuin nuoremmissa ikäluokissa, siinähän on erotilastoissa piikki, kun erotaan lasten lähdettyä. Hyvätkin tyypit voivat erota, koska eivät koskaan varsinaisesti ole sopineet yhteen, ongelmia on ollut pitkään. Aivan varmasti voi löytää hyvän miehen myös vanhempana, mutta se edellyttää juuri sellaista mietintää, minkä tässä olet aloittanutkin. Omia seittejä voi punoa ihan rauhassa ja huolella, mihinkäs hämähäkillä kiire olisi ;)

      Tavoite siis reippaasti korkealle. Mihinkään ei tarvitse tyytyä, mieti tarkasti mikä on tavoitteesi ja miten sen saat. Sitten noudatat suunnitelmaa. Viisikymppisten ja vanhempien lapset ovat jo poissa tai lähtökuopissa, ei ole enää uusperheongelmiakaan, jotka ovat mielestäni suurin este toisella kierroksella - se on vähän kuin muiden perhe-elämään sekaantumista. Kenties on hyvä idea odottaa, kunnes lapset lähtevät kotoa, koska silloin tilanne on paljon helpompi hallita eikä tarvitse ottaa lapsiin liittyviä riskejä (lasten elämään uusi kumppani vaikuttaa väistämättä).

      • 48583467239867203976092

        "Olenko liian innokas tai päällekäyvä? Omasta mielestäni en, mutta mikä on sitten liikaa innokkuuta?"

        Tätä unohdin kommentoida. Lienee syy, minkä vuoksi otit juuri tuon asian esille. Minusta liiallinen innokkuus tarkoittaa usein sitä, ettei anna toiselle riittävästi tilaa. Puhuu ennemmin kuin kuuntelee, jolloin toisen antamat vihjeet jäävät huomaamatta eikä kontaktia voi syntyä. Jännittäminenkin voi ilmetä liiallisena puhumisena ja esittämisenä.

        Otsikostasi päätellen olet tavannut ihmisiä sillä ajatuksella, että "kelpaatko", joten se varmaan jotenkin näkyy vuorovaikutuksessa. Fakta kuitenkin on, että suurin osa tavatuista on sopimattomia. Torjutuksi tuleminen ja torjuminen on tavallaan edellytys siihen, että voi tavata jonkun oikeasti sopivan. Et halua ketä tahansa etkä halua olla kuka tahansa toiselle. Se ei kuitenkaan johdu siitä, että sinussa olisi vikaa tai siinä toisessakaan, vaan ette vain sovi toisillenne.


    • Heikkisseppo

      Hei. Itselläni on sama ongelma. Menestyvä mies ei kelpaa. Lapsirakaskin olen. Kaikki on kunnossa, puolisoa ei ole. Kirjoittele minulle: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe