Meedio, auta minua

Loppuunajettu

Sielu ihan hajalla. En pääse tästä tuskasta eteenpäin. Petettiin ja jätettiin. Syytä en ole pyynnöistä huolimatta saanut että Miksi? Onko minun kohtalo olla yksin? En jaksa enää kohta.

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissLolita

      Tarottien mukaan tunnet olosi nyt tyhjäksi ja epätoivoiseksi. Itsetuntosi on todella huono etkä tunnu pääsevän epätoivosta eroon.

      Tunnet haluavan uutta alkua, mutta ennen kuin se tulee sinun pitää tehdä tili menneen kanssa ja päästää irti. Miettiä mitä opit edellisestä suhteesta ja kuinka itse sen aikana muutuit. Muutoin kannat luottamuspulaa uuteen suhteeseen, joka jo näkyy korteissa. Kyse on henkilöstä jonka olet joko jo tavannut tai tapaat pian. Hänen kanssaan sinulla olisi hyvä olla.

      Jotta suhteella olisi toivoa on sinun todella päästettävä irti menneestä ja nautittava tulevasta jotta voit vastaanottaa ilot joita kortit näyttävät kohdallasi olevan suuret :)

      • Loppuunajettu

        Kaunis Kiitos sinulle. Tosi on että itsetuntoa ei ole lainkaan, syytän itseäni siitä että mies lähti toisen mukaan. Sattuu niin paljon etten meinaa nähdä eteenpäin. Yritän tehdä tilinpäätöksen asian kanssa ja toivon todella että saisin joskus vielä tilaisuuden oikeaan rakkauteen jossa minua rakastetaan eikä haavoiteta.

        Kiitän sinua ajastasi ja energiastasi.


      • Loppuunajettu

        Näetkö sitä saako tuo minun pettäjä exä tuon naisen jonka kanssa minua petti.. Hänkin on kuulemma varattu ja yhden pienen lapsen äiti. :(


    • eräsvainen

      Päästä irti sinua varten on paljon parempaa. Älä jää tuohon olotilaan se ei ole sen arvoista. Mene luontoon ja hiljentyy saat sieltä voimia. Olet ajatuksissani.

      • Loppuunajettu

        Yritän päästä irti. Tekee kipeetä että mies odottaa kuin kuuta nousevaa että tuo pettämisen toinen osapuoli vapautuu... Ei ole kertonut miehelleen vaikka aikonut. Ei taida lähteä ikinä miehen luota ja mennä exäni kanssa yhteen?


      • kyllapkylla

        Turha roikkua tuossa miehessä kun hän tykkää kerran toisesta. Ymmärrä että hän on ex, entinen, ihan syystä ja hänen kuulumisensa eivät ole enää sinun asiasi.
        Katso eteenpäin ja lakkaa vinkumasta tuon miehen perään.
        Mitä kukaan tekee miehellä joka ei välitä.
        Ei mitään.
        Kyllä tulee sinulle rakkaus joka rakastaa sinua juuri sellaisena kun olet, siis pyyhi kyyneleesi.


    • kasniin

      Lueppa tämä ja mieti tätä tulevaa:
      Runsaan vuoden päästä kohtaat elämäsi oikean rakkauden. Hän on sutjakka, raamikas, hymyilevä "klanipää". Reissaatte aika paljon ja teillä on hauskaa yhdessä. Mielestäni hän on täysin vapaa, ei siis lapsia tmv,
      Näitä kahta (nykyistä) puupäätä et edes kuule muista silloin.
      Eli niistä nenäsi ja pää pystyyn . Nyt.
      Ala valmistautua jo nyt tulevaan ja pistä ittes iskuun jo pikkuhiljaa eli ala hoitamaan itseäsi.

    • kasniin

      P.s. Tarkennus edelliseen : en missään tapauksessa ole mikään "meedio".
      Mutta tulkitsen joskus intuitiolla.
      Ja tuo kohtaaminen olisi käsittääkseni runsaan vuoden päästä kauniissa syksyssä.

      • yksLeino

        Hah,hah,haa! Oletko kenties sukua Runebergille, vai mistä moinen satuilu?


      • näintäytyyolla
        yksLeino kirjoitti:

        Hah,hah,haa! Oletko kenties sukua Runebergille, vai mistä moinen satuilu?

        Mistä arvasit että olen sukua Runebergille?
        Olet varmaan "suuri meedio" .


    • TakuuVarma

      Älä välitä. Tulet tapaamaan tumman ja komean miehen.

    • ihmetouhua

      Mitään hyvää ei siis oteta palstalla vastaan, vaan täytyy ruokkia "ooh olet nyt kovissa kärsimyksissä" mentaliteettia.
      Tätä en ymmärrä.
      Silloinko vasta on vakavasti otettava vastaaja jos osaa lässyttää kärsimyksistä ja varoa visusti kertomasta hyviä asioita jotka ovat tulossa.
      Aika suomalainen kärsi, kärsi , mentaliteetti.....
      Että piehtaroidaan exissä ja asioissa jotka on menneet pieleen ( ehkä ihan syystäkin) eikä nähdä omaa ainutkertaista hienoutta ja elämää ja mahdollisuuksia.
      Nuo vastaajille irvailijat ottaa päähän todella kun eivät ressukat muuhun kykene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe