Onko Soutulavitta pilkkanimi ?

Yksämmi

esim. naista halventava ?
Jos, niin 60 on vielä kehittymätön.

Neuvvokaa vanhaa, miksi tulee One drive-päivityspyyntöjä ? Ei ennen tullut. Itse en ole mitään uusia juttuja asentanut.

44

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan omin sanoin kerro ,miten saat soutulavittan liitettyä naiseen , nyt olen äimän käkenä .

      • "koti-kiusattu"

        Olisit tehnyt aloituksenkin reilusti nimmarillasi.

        H.


      • noniinei

        No, eikös Lavitsa ole alunen ? Maataan lavitsalla muistelen kuulleeni. Oikein ilkeästi ajatellen voisi johdatella.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        Olisit tehnyt aloituksenkin reilusti nimmarillasi.

        H.

        Alaspa olet vajonnu epäilyksines.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Alaspa olet vajonnu epäilyksines.

        "koti-kiusattu"

        Minua lukuun-ottamatta kenenkään rekatun ei kannata syöksyä välittömästi kommentoimaan typeriä kökkö-huumoreita.
        Vaikka niin paljon mieli tekisikin.
        Se herättää heti epä-luuloja.
        Katteettomastikin.
        Osittain oma vikasikin.
        Poimit jostain murteesta tuollaisen kaksi-mielisen, kansa-koulu-taso-humoristisen kökkö-termin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        Minua lukuun-ottamatta kenenkään rekatun ei kannata syöksyä välittömästi kommentoimaan typeriä kökkö-huumoreita.
        Vaikka niin paljon mieli tekisikin.
        Se herättää heti epä-luuloja.
        Katteettomastikin.
        Osittain oma vikasikin.
        Poimit jostain murteesta tuollaisen kaksi-mielisen, kansa-koulu-taso-humoristisen kökkö-termin.

        H.

        Likanen on mieli jos tosta sellasta ajattelee .
        On muuten seuraavan alotuksen nimikin jo valmiina niin et ei sun tuskas viel hellitä .


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Likanen on mieli jos tosta sellasta ajattelee .
        On muuten seuraavan alotuksen nimikin jo valmiina niin et ei sun tuskas viel hellitä .

        "koti-kiusattu"

        Älä turhaa syytä minua.
        Syytä elämää joka on minua opettanut.
        -
        Voihan se olla, että elämä on likaisenpaa kuin sen alku-perä tarkoitti.
        Se on taas sen vika.
        -
        Taitava luovuus on hyvä aloituksissakin.
        Teehän vaihteeksi parhaasi.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "koti-kiusattu"

        Olisit tehnyt aloituksenkin reilusti nimmarillasi.

        H.

        Olisikohan kannattanut jättää kommentoimatta, "älykkö"


    • whatdodo

      Neuvvokaa vanhaa, miksi tulee One drive-päivityspyyntöjä ? Ei ennen tullut. Itse en ole mitään uusia juttuja asentanut.

      • kuneppäillään

        Ootko sä koti-kiusattu?


      • New-age

        Heitäpä sana Mr. Googlelle, löytyy selitys.
        Saatoinpa ennen tätä itsekin mielikuvitella....
        Onkohan muilla kalusteilla olla jändejä nimiä?


      • whatdodo
        kuneppäillään kirjoitti:

        Ootko sä koti-kiusattu?

        No en ole koti-kiusattu. Joskus kiukustunut kyllä.


      • OneDrive:lle on päivitys ja siksi. Tiedätkö, mikä OneDrive on? Jos et tarvitse sitä, sen voi poistaa käytöstä.


    • Jaa, että tuollaisia mielikuvittelet.
      Tuossa on toinenkin aloitus, jossa lukee, että soutulavitta toppas. Mitens se naiseen sovitetaan.

      • Nys se nainen meni lakko ,olisko rautatiäl hommis.


      • whatdodo

        Toivottavasti anto ukolle turpiin jos tämä nimitti naista soutulavittaks.


    • vaihtoehtoja

      Esim. naista? Mitä muuta?

      • No voi jestas sentään, se on kiikkustuoli, eikä mikään muu.


      • eppu2 kirjoitti:

        No voi jestas sentään, se on kiikkustuoli, eikä mikään muu.

        Eppu kiroilee ... Ja tuollaisesta asiasta.


      • Tellukka kirjoitti:

        Eppu kiroilee ... Ja tuollaisesta asiasta.

        Mitäh! Missäs kirosana muka?


      • Seuraavalähtijä
        Tellukka kirjoitti:

        Eppu kiroilee ... Ja tuollaisesta asiasta.

        Eipä taida Eppukaan olla Tellukan kaveri. Onko sTeltsulla yleensä korppiksen lisäksi muita ystäviä. Kummallinen läyskä!


      • Seuraavalähtijä kirjoitti:

        Eipä taida Eppukaan olla Tellukan kaveri. Onko sTeltsulla yleensä korppiksen lisäksi muita ystäviä. Kummallinen läyskä!

        Ei me Tellukan kanssa nyt ihan ystäviä olla, sellaisia halikavereita vaan.
        Minä halaan, hän ei ;)


      • tukikaaret
        Seuraavalähtijä kirjoitti:

        Eipä taida Eppukaan olla Tellukan kaveri. Onko sTeltsulla yleensä korppiksen lisäksi muita ystäviä. Kummallinen läyskä!

        Se on niin jottahan jos joku tietylle henkilölle vastailee, niin täällä on parikin semmoista jotka alkavat älämölöön.


      • tukikaaret kirjoitti:

        Se on niin jottahan jos joku tietylle henkilölle vastailee, niin täällä on parikin semmoista jotka alkavat älämölöön.

        Eikä aina tarvitse edes vastailla, kyllä he kohteen löytävät.


      • Ancelina kirjoitti:

        Ei me Tellukan kanssa nyt ihan ystäviä olla, sellaisia halikavereita vaan.
        Minä halaan, hän ei ;)

        Virtuaalihalit ja virtuaalipusipusit eivät vain ole minun juttuni.

        Oikeita ne pitää olla, jos kerta ...


      • kunonuntakinähnyt
        Tellukka kirjoitti:

        Virtuaalihalit ja virtuaalipusipusit eivät vain ole minun juttuni.

        Oikeita ne pitää olla, jos kerta ...

        Niin tietenkin, oikeasti.


      • Tellukka kirjoitti:

        Virtuaalihalit ja virtuaalipusipusit eivät vain ole minun juttuni.

        Oikeita ne pitää olla, jos kerta ...

        Tiedän, olen huomannut, kunhan kiusoittelin.
        Sinä oletkin sellainen topakka tyttö.


      • Ancelina kirjoitti:

        Tiedän, olen huomannut, kunhan kiusoittelin.
        Sinä oletkin sellainen topakka tyttö.

        Katohan.
        Tuopa olikin hyvä tietää, että jos joskus käy niin hassusti, etten itse tiedä minkälainen olen, niin voin pyytää sinulta luonneanalyysin itsestäni etänä.


      • Tellukka kirjoitti:

        Katohan.
        Tuopa olikin hyvä tietää, että jos joskus käy niin hassusti, etten itse tiedä minkälainen olen, niin voin pyytää sinulta luonneanalyysin itsestäni etänä.

        Katohan, kyseessä ei ollut luonneanalyysi, vaan tänne kirjoittamasi perusteella sinusta saamani käsitys.

        Itse asiassa lievä kehaisu, et nöyrry kenenkään edessä, edes halipusipusien jakajien.


    • sootusootu

      Pitäiskö tänne laittoo sata Sootutuel-alotusta ? Soutulavittoja on jo kohta kuin voikukkia kevätnurmella.
      Sootutuolissa ee ilikeillä, kierosti suatetaa sannoo vuan kuulijan vastuulla.

    • Ei se mitään , jos ei ole HUORA.

    • älkää.höpäjäkö

      Niettä, onko tuo usseemman henken soutulavittan sitten niinko ryhmäseksiä?

    • yksämmi

      Lopetetaan ainakin tämä ketju. Alkaa tympäistä jo vääntely soutulavitta-aiheessa.
      Hauskat ketjuaiheet ovat ok, mutta kun seassa on ilkeyttä, se on typerää tämän ikäisille.
      Hyvää aurinkoista loppukesän päivää!

      • voisitkoperua

        ei olisi kannattanu tehdä edes tätä alotusta


    • hmpff

      Onhan rakkaalla lapsella monta nimeä... Ajattelitko että k-k tarkoittaa kirkkovenettä? Jos olen oikein ymmärtänyt murteen, niin tarkoittaisko keinua?

      One drive tulee automaattisesti joidenkin laitteiden kanssa. Se on ihan kätsy, voit tallentaa sinne dokumentteja, kuvia, mitä vaan, ja avata millä tahansa laitteella. Mä käytän sitä, kaikki mun kuvat menee kännykästä automaattisesti sinne, ja voin poistaa ne kännykästä tilaa viemästä.

      Jos et käytä sitä, sivuuta vaan ne päivityspyynnöt. Laitteesi asetuksissa pitäisi olla erikseen paikka missä voi valita mitä sanomia saat. En tiedä voiko tuota pilvipalvelua sieltä käsin hiljentää, käy katsomassa. Jos et tiedä mistä katsoa, on parempi että annat vaan asian olla.

    • Heikunkeikku

      Tuo soutulavitta-sana on hyvin mieleinen sana. Nuorena kotiväki ei käyttänyt soutulavitta-sanaa.
      Ed. mennyt mieheni puolestaan käytti soutulavittaa. Soutulavitta oli hänen kotonaan ja myöhemmin saimme samaisen soutulavitan kotiimme. Nyt se soutulavitta on pojan perheen ilona. Maalattu erilaiseksi.
      Aikanaan mieheni istui aina soutulavitassa, kun touhujensa keskeltä malttoi istahtaa. Keinutuoli oli keittiössämme. Hän paulotti verkkoja siinä istuessaan. Hän istui myös pienen lapsenlapsensa kanssa soutulavitassa ja katsoivat ZOO eläinkirjaa. Kiva muistelo.

      Eri paikoissa Suomea käytetään kovin erilaisia sanoja. Monet sanat ovat aivan vieraita, asiayhteyksessä sitten kolahtaa, että ahaa tuo sana tarkoittaa semmosta asiaa.
      Tykkään murteista. Suomen kieli on hyvin rikas kieli. Monipuolinen ja mukava kiänneltävä.
      Taipuu vaikka mihinkä.

      • muistankuulleeni

        Mummojen ja pappojen kieltä, nykyään juontaa kiikkustuoliin.


      • Heikunkeikku
        muistankuulleeni kirjoitti:

        Mummojen ja pappojen kieltä, nykyään juontaa kiikkustuoliin.

        Joo, mummojen ja paappojen kieltä.
        Mieheni kodissa asui pari mummua ja yks pappa. Plus kakarat ja äiti ja isä.
        Muistan kun alkuaikoina sinne menin, niin paljon tuli sanavarastooni uusia sanoja.
        Tuo soutulavitta oli uusi sana, jonka heti nappasin omakseni.
        He puolestaan oppivat minulta uusia sanoja. Esim. putukiffeli, josta eivät ymmärtäneet yhtään mitään.
        Toinen heille uusi sana oli Viruttaminen. Meinasivat kuolla nauruun, kun sanoin meneväni viruttamaan astiat:)
        Oli paljon muitakin sanoja, joita en nyt tähän hätään muista.


    • ihme.tyyliä

      Onko kyydissä myös kätilö?

    • rupiKullit

      Kurttu otsaisille ei passaa leikittely murteiden kaa . Heille nousee torttu otsaan .

    • töött

      Ehken samanmoista pällistelyä kui aikonaan ne rauhanpuolustajain tai sadankomitean sormipatsaat jos joku muistaa - ihan hyvä aatosta muuten - mutta naisilla pitäs olla muutakin asiaa julkisuudessa kui pelkän oman seksisminsä esiintuontia kauppatavaraksi luokiteltuna.

    • Vähän häiritsee tämänkaltaiset aloitukset, joissa kysytään jotain asiaa (ei soutulavittaa). Joku vastaa (asiallisesti, harvinaisempaa sinänsä), tässä tapuksessa hmpff ja allekirjoittanutkin, ja asia jää siihen, ei mitään jatkokommenttia.

    • ällöttäviä

      Hyi näitä nykyisiä sovinistisia naisia halveksivia ketjuja ja aloituksia. Ja seksistisiä rynkytyksiä :(((((((

    • Rockinchair

      Mistään mitään tietämättä: "soutulavitta" lienee keinutuoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe