VLCD Nutrilett kuuri

JEH84

Muitten kokemuksia nutrauksesta?paljonko painoa tippunut?miten selvisitte päivistä täysnutrauksella ennen kun kroppa meni ketoosiin? Itse aloitin tänään ja nyt vertaistukea vailla..tarkoitus pudottaa monta kymmentä kiloa pois..

13

5766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vpvaankysyy

      Onko suomalainen laihduttaja itsensäkiusaaja kun täytyy kokeilla ainoastaan menetelmiä ja kuureja jotka on tuomittu epäonnistumaan??

    • JEH84

      Sillä saa hyvän aloituksen josta on hyvä jatkaa muuten terveellisellä ruokavaliolla.itse syön 2vkoa jonka jälkeen nostan vuorokauden kalorimäärää kasvisten ja proteiinin(lihan) avulla.mun ongelma on se etten syö tarpeeksi usein enkä juo nestettä tarpeeksi,joten siksi tämä tuntuu hyvältä kokeilulta.toki jos asenne on se ettei mikään onnistu niin sillon on vaan läskinä pysyttävä..

    • vptoteaa

      JEH84

      Sinun ongelmasi on se että sinulle on syötetty laihduttamisesta pelkkiä luuloja.

    • vpvalistaasinua

      Rahaa voi heittää metsään monella tavalla ja Nutrilett VLCD on varmasti yksi näistä.

      NÄLKÄ voittaa AINA.

    • vesirotta

      Kun syö kolmen tunnin välein säännöllisesti,viisi kertaa päivässä,ei nutratessa juuri nälkä kiusaa.

    • vpjatkaavalistusta

      vesirotta
      Itseään voi kusettaa monella tavalla ja sinun on yksi niistä.

      kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla kuten ei näännyttäminenkään josta voi olla suurtakin vahinkoa jatkossa.

      rahan kerääjiä kuten Nutrilett riittää kyllä, heillähän ei ole mitään vastuuta neuvoistaan eikä tuotteistaan.

    • ekaakertaanutraan

      Mä oon yrittänyt useampia eri dieettejä: karppausta, kasvis protskudieettiä jne. Niissä vaivasi nälkä. Jos nälkä ei vaivannut, paino nousi laihtumisen sijaan. Jos esimerkiksi karppasin ilman nälkää (eli söin paljon), paino nousi muutamassa viikossa jo melkein kymmenen kiloa ja kaikki rahat meni ruokaan.

      Nyt olen sitten aloittanut nutrauksen. Vähän yli viikon olen nutrannut, eikä ole ollut nälkä. Joskus pieni, mutta siihen on pieni nutrilett-juoma tai porkkana auttanut. Nyt päin vastoin meinaa unohtua ateriat välistä, koska ei ole oikein nälkä. En myöskään muista, milloin olisin näin vähän käyttänyt rahaa viikossa ruokaan!

      Olen opiskelija.. Yhdelle nutrilett-aterialle tulee hintaa n. 1,10e. Yliopistolla ruokailu maksaisi 2,60, joten tämä on melko edullista. Toki päivässä pitää viisi pussia syödä, jolloin päivittäiset ruokakulut ovat 5,50e. Käytännössä tosin jäävät hieman alle, kun en aina muista sitä viittä pussia syödä päivässä.

      • vpapunasinulle

        ekaakertaanutraan

        Tee VHH alusta ja tee tällä kertaa oikein. Nälkää ei takuulla tule mutta jos ylipainoa niin paino putoaa hyvin suurella varmuudella.


    • mallumii75

      Hei JEH84, paljonko on painoa tippunut?

      Pudotin joskus lähes 20 vuotta sitten Nutrilettillä raskauskilot, jotka jäivät imettämisen jälkeen. Nyt nykyään en ole enää onnistunut nutraamaan, koska en vaan saa niitä keittoja alas. Jäävät syömättä. Nutrilet-jauheista ainoastaan banaani-toffee ja suklaa menevät ja kaikki patukat kelpaavat, mutta eihän ne mitään ruokaa korvaa. Olen siis tullut liika ronkeliksi ruuan suhteen :-) Sen vuoksi tällä hetkellä pidän painoa kurissa pääasiassa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. VLCD-tuotteita käytän edelleen jonkin verran tukemaan painonhallintaa, vaikka yhä useammin otan evääksi mieluummmin oikean pähkinäpatukan tai ruisleivän kuin Nutrilett-patukan.

      Käytätkö muita VLCD-tuotteita kuin Nutrilettiä? Onko jokin maku, jota suosittelet?

    • ekaakertaanutraan

      Nyt on kuukausi nutrausta takana ja päivitän kuulumisia. En periaatteessa pilkun tarkasti seuraa nutrauksen ohjeita, koska joskus aina syön yliopistolla salaattiaterian lisäksi yhden päivän viikossa voin halutessani syödä vapaasti/vapaammin.

      En erityisemmin kaipaa tuota vapaampaa päivää. Ainoa syy sille on, että voin käydä kavereiden kanssa kerran viikossa ulkona syömässä. Käydään usein buffetissa. Voin siis ottaa runsaasti salaattia, ja oheen vähärasvaista lihaa ja proteiinipitoisia vähärasvaisia tuotteita.

      Nälkä ei ole ainakaan vielä vaivannut. Ruoan tekeminen on uskomattoman nopeaa ja helppoa. Mä myös pidän nutriletin mausta aivan älyttömästi - tai sitten olen vain löytänyt ne mun kertakaikkiset suosikit. Mun suosikki on ehdottomasti kermainen kasviskeitto - Creamy Vegetable Soup.

      Olen joskus koittanut jotain karppaustyylisempää - se oli kyllä tuomittu epäonnistumaan. Pystyin vetämään yli kilon pelkkää kanaa, monenlaista juustoa päälle, eikä maha ollut koskaan täynnä. Tein kyllä päivittäin 10 litran sankkoon vielä ties minkälaisia feta-mozarella-kana-pekoni salaatteja. Ei auttanut, siitä salaatista tuli vain nälkä lisää!

      Tässä nutrauksessa jotenkin tuo kasviskeitto lämmittää aina niin ihanasti! Oon siis kerta kaikkiaan aivan koukussa siihen. Luulen, että lopetettuani nutrauksen, otan tuon osaksi päivittäistä ruokavaliota edes välipalan muodossa. Nukun sikeämmin kuin koskaan ennen enkä turhia heräile yön aikana.

      Mulla on paino pudonnut kuukaudessa n. 15 kiloa. On myös niin ihanan motivoivaa tajuta, ettei tämä ole mikään vuosikausien projekti vaan tuloksia voi oikeastikin saada. Kuukausi sitten hävetti katsoa itseään peilistä. Nyt sinne jo kehtaa vilkaista!

      • Elämänopiskelussa

        Minullakin vihannesraasteet herättävät hirveän nälän. Sellaista rehellistä kaali-porkkana perustana.
        Mutta toisaalta se myös pienensi vatsaa ja oli hyvää. Toinen asia oli, että laihtuessani -4kg/kuu sain selluliittia, jos tiedät, mitä se on. Se hävisi vihannesten kanssa.
        Sinä laihduit mahtavasti. Voit hyvin. Opiskelijana pääset varmasti oikealle lääkärille/sairaanhoitajalle varmistamaan veresi ja että kaikki on kunnossa. Lääkäritkin suosittelevat nutrinlaisia kuureja. Mutta pidempään niitä käytettäessä tarvitaan heidän tietojaan.
        Uni on sinulle hyvin tärkeää opiskellessasi. Aikaa sinulla ei myöskään ole kokkaamiseen pahemmin.
        Olet kokeillut useita tapoja. Olet itse paras spesialistisi näissä asioissa.
        Toivottavasti menestyt toimissasi.


    • vpvalisteleeyhä

      Huonoa ruokavaliota ei pysty juoksemaan pakoon. Yhtä heikko tulos nääntymisdieeteilla-voit jopa vaarantaa terveytesi. keho trvitsee ravintonsa ja niitähän se ei saa kaiken maailman patukoilla.

    • VLCD:t on aika reiluja, kun isot pudottajat saavat nopeita tuloksia ja me pienen määrän tiputtajat huristellaan hitaammalla vauhdilla. Omalta kohdalta jaksaa pidempään kun on osittain joinain päivinä on tavallisella ruualla, lähinnä sosekeittoa, makurahkaa ja rutkasti vihanneksia, pienet minibiitit fetaa tai vuohenjuustoa. Hitaampi vauhti on ok, kun tuumin, että näin keski-ikäisenä nahka sopeutuu huonommin.

      Huonona puolena tietysti että tavallisen ruuan syöminen olisi kivaa. Pötsi oli vähän järkytttynyt kun söin yhtenä päivänä kaupungilla täytetyn leivän, siinä oli sulateltavaa. Liikuntana olen rohjennut vain lähinnä kävellä, 6 km lenkin useasti viikossa.

      Eniten ihmettelen että olen pysynyt ruodussa, pahin örväys on ollut jotain 1200-1400kcal/vrk. Ketoosikaan ei näköjään Ketostixin mukaan ole joko lainkaan voimassa tai sitten hyvin lievänä. Tavoitteeseen (52kg) joku viitisen kiloa. Takana kohta 2 kk tätä nutraus/kevyt ruoka -linjaa.

      Iloa kaikille pudottajille ja sitkeyttä projektiin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe