Ristiriitainen käytös ihastuessa

Confuused

Käyttäydyttekö ristiriitaisesti ihastuksenne seurassa? Jos käyttäydytte niin miksi?

15

8802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Con.fucius

      Enhän toki. Käyttäydyn hyvin ja järkevästi, kuten aina.

    • PieniPipsaPisama

      No ainakin käyttäydyn päättömästi. Siis yritän pysyä neutraalina ja kaukana. Jos joudun tekemisiin menee pasmat sekaisin ja lopulta en muista kuinka olen käyttäytynyt. Miksi näin? En halua että toinen huomaa epätoivoisen ihastumisen. Sitten kyllä illalla kotona ajattelen ja haaveilen kaikenlaista.
      Varmasti pohjalla näihin on se että ei halua toisen tietävän ihastelusta eikä halua itse kuulla tai saada muuten tietää että se on ja pysyy yksipuolisena. Silloin haaveilta menisi täysin se pohja jota niillä ei siis alunperinkään ole. Näin ainakin itsellä.
      Tietenkin vaikka näin kirjoitan haaveilen hänen hymystään. Ja yritän olla edukseni jos satun näkemään hänet.
      Hänkin käyttäytyy ristiriitaisesti minun mielestäni mutta katselen asiaa ruusuisten ihastumislasien läpi joten hän varmaan käyttäytyy oikeasti ihan normaalisti.

      • Confuused

        Millä tavoin hän sitten käyttäytyy, jos saan kysyä?


      • PieniPipsaPisama

        Mielestäni hän joskus katsoo minua kauempaakin ja on sellainen vitsikäs ja iloinen ja iskee silmää. Mutta jonain päivinä kuin poissaoleva. Työssä on vaikeampi kohdata kuin jossain vapaa-ajalla joten kun päivät on hänellä kuten minulla pitkiä voi joskus olla väsynytkin.


    • Ihanuudelletämä

      Tuohan on se vaikeus kun esittää niin ihanaa toiselle ja suojelee ettei vaan saa tietää totuutta. Ristiriitoja jos suhteessa tulee tarpeeksi alkaa silmät auveta. Eikö juuri se että yrittää esittää ihastukselleen ja samaistuu toiseen myötäillen jotta saisi osakseen sitä ihailua ja tunnetta. Käytös on sitten sen mukaisesta kun toinen esittää ja on mukana. Näin saa toisen ihastumaan itseensä ja ristiriitaisesti aloittaa. Ensin kun antaa ymmärtää muttei sitten ymmärrä antaa. Onko tarpeeksi ristiriitaista?

    • muistellen

      Se on mahdollista, jos joku saa pasmat ihan sekaisin vain tulemalla paikalle, tervehtimällä ja hymyilemällä. Samalla haluaisi salata asian toistaiseksi muilta ihmisiltä ja ehkä ensi alkuun siltä toiseltakin. Tai pelkää jotakin eikä tiedä miten suhtautua.

      Tuollaisia tuli nopeasti mieleen. Selvästä asiasta - ihastus - tulee ristiriitaista, koska sisäiset motiivit ovat ristiriitaisia... haluaa samalla sekä salata että vähän tuoda esille, tutustua, olla vaikuttamatta ihastuneelta toopelta, suhtautua myönteisesti koska niin kuitenkin kokee toisen läsnäolon jne.

      • suloistamiestämuistellen

        Kuulostaapa tutulta. :)


    • mielenheikkopeikko

      Toki toki on tullut ristiriitaisuutta harrastettua. Ihastus on ilmaantunut näköpiiriin ja vois olettaa, että sitä mielellään hakeutuu kontaktiin kun toinen kiinnostaa, ja sitä on luullut etukäteen näin toimivansa avoimesti toisen seuraan vaan ja sitten yhtäkkiä joku mielenmöykky pläsähtääkin päälle ja sitä ei hakeudukaan toisen seuraan vaan pitää etäisyyttä vaikkei haluais, ja vaan siksi kun oma ihastuminen on niin voimakasta ja sitä ei halua näyttää, että jokin näennäinen tilanteen hallintailluusio säilyy.

      Nii mulla se meneekin niin, että olen avoin ja iloinen niitä kohtaan jotka ei niinkään kiinnosta ja kyräilevä ja etäinen niitä kohtaan joihin on ihastunut.

      • Mielenkiintoista.tosiaan

        mielenkiintoista... Miten sitten käyttäydyt jos sinulla on epäilys että toinenkin on kiinnostunut?


      • PieniPipsaPisama

        Silloin asiat on helpompia. Voi silleen huoletta hymyillä ja katsella pitempään. Ehkä jotain rentoo juttua heittää. Vaikea sanoa tarkkaan kun tuo toisen kiinnostus on niin epätoden näköistä.
        Mut kaikenkaikkiaan miusta on kivempi hitaammin tutustella kun rynnätä tapaamisiin. Tai en tiiä. En tosiaan.
        Jos taas toinen näyttäs kiinnostuksensa ihan suoraan kutsumalla jonnekkin tai sanomalla jotain suorasukaista menisin hämilleni. Pahimmassa tapauksessa sanoisin jotain typerää.


    • Rouvatöistä

      Koska hän käyttäytyy samoin. En osaa olla normaalisti kun en tiedä mitä toinen ajattelee.

    • Mies____________

      Kyl. Haluan näyttää että olen suosittu. Flittaan toisille. Haluan että ihastukseni luulee että tykkään toisesta. Kirjoittelen tännekin itselleni viestejä joissa minuun on ihastunut joku muu kuin se nainen.
      Toivon että ihastukseni näkee sen.
      Samalla kuitenkin toivon että hän tekisi aloitteen minun suuntaan

      • PieniPipsaPisama

        Onneksi minun ei tarvitse itselleni vastata. Enkä syttyisi millekkään mustasukkaisuus näytökselle. En ole muutenkaan mustasukkainen.


    • PieniPipsaPisama

      Miksi oi miksi olen idiootti? Typerä luulotautinen pöljä! Sä olit siinä koko aamun ja mä idiottelin ihan muualla ja sitten kun oli pakko nähdä. Sä et tainnu paljon silmiin katsoo.. mutta kiinnitit huomiosi minuun.. tavalla joka sai mut puhuu taas pöljiä. Voi hyvä luoja ota minut pois tästä tunteesta!
      Käykö muille näin ja mitä siitä on sitten tapahtunut.. vai eikö mitään niinkuin ei tästäkään varmaankaan..

      • jakiusallistakin

        Kyllä, juuri näin ihmisten ahdistelu on pöljää ja jos toljottaa koko aamun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe