Mallimerkinnän poisto kertoo et on pieni kone:)

Todellahäpeällistä

Ootteko huomannu että pääsääntöisesti mallimerkintä perästä poistetaan mikäli moottori on pieni:) tosi noloa. Moni bemaristi jättää esim vain xdrive merkin esille ja poistaa mopomoottorista kertovan 520d/320d merkin kokonaan:) yleensä rajan voi vetää juuri niin että pienimoottoriset ja yleisimmät koneet kokee mallimerkinnän poiston ja jos perässä vähänkin isompi merkki niin se saa sinne jäädä. Esim 530d/330i/328i/335i jne on jo sellasia mitkä lähes aina jätetään perään kiinni. Toki sillä mallimerkinnän poistolla haetaan jotain tunnetta että muut luulee sinun ajavan isommalla koneella kun eihän aina voi sanoa putkistakaan onko 320d vai vaikka 330i esim näissä uusissa putket on tuplat jokatapauksessa. Kuitenkin jos mallimerkintä puuttuu niin yleensä kone on joku perus 320 tai 520. Toki on niitäkin jotka poistaa merkit jopa 335/340 mallista mutta nämä ei yleensä niin tee. Jotkut jopa tilaa nolosti peräänsä isommat merkit kuin autoon oikeesti kuuluukaan. Näin saadaan autolle lisää "arvos" hetkessä. Tokk esim turha xdrive merkki paljastuu talviliukkailla nolosti:) pääsääntöisesti kukaan ei poista merkkiä jos ajelee M5 tai M3 malleilla. Sama toki muissakin merkeissä kuin bemareissa. Nolointa on tietenkin se että haetaan biltemasta M-tarra tai jopa tilataan semmonen bemarilta sinne perään ja laitetaan se pelkästään mallimerkinnän tilalle:) se on jo todella noloa ja saa tuntemaan todella myötähäpeää kuskin puolesta. Näitä M-tarramerkkiläisiä näkee toki lähinä nuorilla mutta välillä jopa vanhemmillakin ja yleensä syynä on persaukisuus ja silti kova näyttämisen halu. Noloa on myös madaltaa joku perusauto ja laittaa isot vanteet sekä pörisevä putkenpää ihan kuin joku sitten sellasta luulisi tehokkaammaksi:)

27

2440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanhyväaloitus

      Msport merkit kuuluu kyllä todella siihen kategoriaan että hävettää. Ellei auto ole oikea M niin älä oikeesti laita niitä merkkejä. TODELLA hävettävää. Samaa näkee mersuissa kun laitetaan AMG merkki perään. Audeissa joskus näkee mutta harvemmin S3,S4 merkkejä vaikkei audi ole oikeasti sellainen. Itse jos mulla olisi vaikka uusi 320d niin merkit saisi olla perässä, tuohan kertoo vain että ajaa fiksulla ja pienikulutuksillisella järki autolla.

    • nolo.nolompi

      Olen nähnyt vanhoihin Corolloihin liimatun 1.6 tarroja kylkiin ja perään, ettei vaan kukaan luule, että on 1.4 mopo. Hahahaahaaaaaaaaaaaaa!!

      • NoloinOnBMW

        Olen myös nähnyt vanhoihin bemareihin liimattuja M- tarroja takakonttiin,äänenvaimentimet tietty pois että siitä 1.8 moposta saisi edes ääntä kun siitä romusta ei muuta sitten saa... kuski finneillä kyllästetty lippispäinen hiiri josta vähän lippaa näkyy sivulasista hahhhhaaaahhhaaaahh:)))))))))


    • Urpotliikkeellö

      Joo sitten on nämä jotka liimaa takalasin täytee jotain "alpine"..."APR stage 3" "ABT" "Motorbit" "Monster" "RedBull" "Michelin" "Tuning" Racing" "Bmw Club" "lolastore" "seksikauppa" "urpo-club" tarroja ja sitten hirveä passon jumputus kuuluu mäkin pihassa tikkurilassa. Tai vaihtoehtosedti samat kylkeen. Bemareihin laitetaan angel eyes valoja jne kaikkea mikä automiestä hävettää.

    • Tojotero--

      Melkein aina kun ajan keskustassa lusmu kevarillani niin kyllä niitä näkee esim 320, 318, 520 jne... Ja kaikissa autoissa ei ole sitä mallitarkennusta ei se ole kiinni persaukisuudesta. Tommone uus 320d kehtaisin kyllä semmone lätkä perseessä ajaa. Mut semmone juttu se on et esim tojota avessa jos on 1.6/1.8 kone niin ei sitä kyllä ikinä mainita koska silloin jo vois hävettää kun itiksen valoissa otetaa viivaa 2 litrasta vastaan. (Poikkeuksiakin on...)

      • Bemareita

        Tojo ei tosin kiihdy millään noista moottoreista todellisuudessa alta 10 sekunnin sataseen joten ei väliä mikä se niistä on. 2 litran n.150hv avensis on todella mopo. 1.4litraset vagit menee jo sitä paljon paremmin. Kyllä juu 320d uusi vm 2017 on jo ihan hyvä auto ei siinä mutta ero on suuri kun hyppää 2 litraseen 330i bemariin...se menee jo paremmin kun edelliset kutoskoneiset 330 bemarit. Kyllä M140i on sitten kiva nelikkona ja 340hv sitä tullu ajettua. Kiihtyi testissä muuten paremmin kuin uusi M2 takaveto vaikka M2 onkin tehokkaampi.


      • Finnitpaukkuubemarissa
        Bemareita kirjoitti:

        Tojo ei tosin kiihdy millään noista moottoreista todellisuudessa alta 10 sekunnin sataseen joten ei väliä mikä se niistä on. 2 litran n.150hv avensis on todella mopo. 1.4litraset vagit menee jo sitä paljon paremmin. Kyllä juu 320d uusi vm 2017 on jo ihan hyvä auto ei siinä mutta ero on suuri kun hyppää 2 litraseen 330i bemariin...se menee jo paremmin kun edelliset kutoskoneiset 330 bemarit. Kyllä M140i on sitten kiva nelikkona ja 340hv sitä tullu ajettua. Kiihtyi testissä muuten paremmin kuin uusi M2 takaveto vaikka M2 onkin tehokkaampi.

        Paljon sitä kuulee kaikkea kun apsilla päivät pitkät norkoilee.


      • Uuttaautoamietin

        Se on teidän köyhien ongelma. Itsellä on aikaa miettiä autoja töissä päivittäin.


      • Uuttaautoamietin
        Uuttaautoamietin kirjoitti:

        Se on teidän köyhien ongelma. Itsellä on aikaa miettiä autoja töissä päivittäin.

        Mietin,myisikö Pena tuon uudenkarhean bemarinsa vm.-89 mulle...<3
        Apsilla olen töissä joka päivä,bemarien kokoontumisissa.


    • bemaristivaan

      Poistatan mallimerkinnän, koska perä on yksinkertaisesti siistimmän näköinen. En ole koskaan ymmärtänyt miksi autotehtaiden pitää lisätä auton perä täyteen kaikenlaisia numero ja kirjainyhdistelmiä. BMW:n kohdalla putkien määrä kertoo takana ajavalle riittävästi suorituskyvystä. Yksi putkinen on perusbemari, kaksi suorituskykyinen auto ja neljä kertoo M sarjan urheiluautosta.

      • Tehtaantiedottaja

        Tehtaalla on tajuttu, että Bemuissa istuu aina vähintään kaksi kiihkeää pakoputkipuolen kundia. Molemmat tarvii välillä yhtä aikaa helpotusta kiihkoonsa ja siksi kaksi putkea baijerilaisessa homokiulussa.


      • Toisinajelija

        Minun ei tarvinnut poistattaa mallimerkintää, koska tilasin farkkuni (ei BMW, mutta takavetoinen toki) ilman sitä. Autossani on bensakone, joka oli tilattaessa malllisarjan kesyin; alapuolelle on tullut sitten vieläkin kesympi tapaus.

        Moottorin 115 kW (156 hv) / 250 Nm @ 1200–4000 rpm antavat joka tapauksessa minulle aivan riittävät kyydit. Luvattua huippua 221 km/h en ole kokeillut – reilu satanen vähemmänkin on ehtinyt tuottaa rapsakat sakot. Liikennevalokisat eivät kiinnosta vähän vertaa, ne jätän mielisuosiolla keskenkasvuisille. Kiihtyvyysarvoksi välillä 0–100 km/h on mainittu 8,7 s, minulle sinänsä ei-kiinnostava lukema. Rekkojen ohittelu 7-vaihteisen perinteisen automaatin avittamana ei tuota tuskaa. Kuormineen toista tonnia painava jarrullinen telikärrykin on tullut perässä nöyrästi. Tämänvertainen suorituskyky riittää mielestäni Suomen olosuhteisiin aivan mainiosti. Muutama vuosikymmen sitten sitä olisi pidetty varsin kunnioitettavana.

        Autoni täyttää tarpeeni loistavasti ilman peräpeilissä komeilevaa mallimerkintääkin.


    • Fakta.j

      Bemari kertoo, et pieni muna.

    • 3523534

      Itse jätän mallimekrinnän pois jottei auto suotta herätä kateutta naapureissa tai tuttavissa.
      En ymmärrä mikä muu syy siihen voisi olla.

      • 3523534

        Siis jätän mallimerkinnän pois juurikin sen takia etteivät naapurit ja tuttavat tietäisi, kuinka pieni minulla on.


      • CorollaEtSaaKateellisia

        Ja sinä osallistut kirjoitteluun kateellisena ja todella nolona luuserina, ai kun naurattaa moinen.


      • Voi.jonnea
        CorollaEtSaaKateellisia kirjoitti:

        Ja sinä osallistut kirjoitteluun kateellisena ja todella nolona luuserina, ai kun naurattaa moinen.

        Se on katsos,kun kokoa löytyy niin kateellisia kyllä riittää, vaikka vanha ruosteinen Corolla vain autona.


      • 34534534

        Onko ongelmia oman identiteetin kanssa kun pitää vetää vehkeet autojuttuihin mukaan?
        Miksi ylipäänsä on tarvetta elvistellä autolla? Mihin sillä pyritään ja mihin pyritään toisten mollaamisella?
        Psykologeilla on sille kyllä selitys mutta tietääkö tuota tekevät itse?


      • Hyvä.kysymys
        34534534 kirjoitti:

        Onko ongelmia oman identiteetin kanssa kun pitää vetää vehkeet autojuttuihin mukaan?
        Miksi ylipäänsä on tarvetta elvistellä autolla? Mihin sillä pyritään ja mihin pyritään toisten mollaamisella?
        Psykologeilla on sille kyllä selitys mutta tietääkö tuota tekevät itse?

        Oma arvioni on että Bemarin arvostus nousee kun bemaristit mollaavat pelätyintä(?) kilpailijaansa,tojoa.
        Korjatkaa,jos olen väärässä...


      • Niin_tuota
        34534534 kirjoitti:

        Onko ongelmia oman identiteetin kanssa kun pitää vetää vehkeet autojuttuihin mukaan?
        Miksi ylipäänsä on tarvetta elvistellä autolla? Mihin sillä pyritään ja mihin pyritään toisten mollaamisella?
        Psykologeilla on sille kyllä selitys mutta tietääkö tuota tekevät itse?

        Tuota minäkin olen miettinyt. Elvistelyn tarve toisilla selittynee sillä että halutaan näyttää naapureille että ollaan rikkaampia kuin he ovat,kun on (velka)Bemari pihassa.


    • KyläLähtee

      Minä olen taas laittanut sen M merkin takaluukkuun siitä syysyä, että se on helpoin tapa virittää Bemua. 200 heppaa tuli heti lisää, ja on kiva kyykytellä valoissa haastajia. Äääännnn, Äääääännn, Nännäääännn, Nääääännnn.......

      • BMWboy20v

        Mä tilasin biltemasta 2 kpl m-merkkejä ja laitoin ne bemuni takaluukkuun,400 hv tuli lisää että pärähti. Ihanaa<3


    • homosakkia

      ei sulla pärähtänyt kun housuissas , aloittaja on kyllä aivan oikeassa merkkien poisoton kanssa

    • asialinjalla

      Kyllä niitä poistetaan isoistakin koneista ns. sleeper.

    • ihanvaikkamiten

      Otin CLK:n takaluukusta "kompressor " tekstin poia, kun se ei vaan sovi kauniin auton muotoihin.
      Jos mallimerkintä olisi 200K niin se olisi ihan okei.

    • JulliBMW116

      Arvatkaa miksi minä poistan kokomerkinnän kortsuista?

    • Laakkonen1000

      Mä jätin kaikki merkit pois uudesta g30 korin 530i autosta, koska on siistimmän näköinen mun silmiin ilman merkkejä ja varsinkin ilman autokaupan mainoksia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe