Rakas Ystäväni

Luovuttanut

Unohdetaan tämä jo nyt, en jaksa tätä enää yhtään enempään. , En kuitenkaan unohda sitä tunnetta jonka sait minussa aikaan. Tämä on ollut henkisesti erittäin raskasta aikaa. Voi hyvin. Olet aina sydämessäni.

39

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenluovuttaja

      Niinhän se on en minäkään jaksa yhtään unohdetaan vaan ja hyvää yötä

    • Kauniita

      sanoja, mutta kenelle?
      Miksi tämmösiä tänne laitetaan, ilman mitään tunnistetta, kuin vaan tyly teksti että HEIPPA!
      Onko noin vaikeaa ilmottaa suoraan sille kuka on luovuttaja, ja kenelle tarkottaa!!!!!!!! Ilmeisesti on, ja tuottaa pahaa mieltä monelle joita asia ei edes kosketa!

    • Elkäähän_nyt

      Voi apua näitä, onko tää nyt ikäväbänksit?

    • ihmettelijänä

      Miten ei voi jaksaa ystävää ja vielä rakasta? Eri asia, jos on kaivattu, mutta että ystävä. Miksi ette voi jatkaa ystävyyssuhdetta?

      • näinsemeni

        Koska toinen ei osannut olla ystävä vaan halusi fyysiseen kontaktiin. Ja kun tämä oli ei niin suuttui. Oli pakko katkaista välit kokonaan.


    • itsenäinennainenolen

      En halua jäädä kenenkään sydämeen.En halua kenenkään huolehtivan tai ajattelevan minua. Heippa.

    • Koolta

      No onneksi mä tiedän ettei hän ole. (M.mies)
      Hän vaatii itseltään kova kuria ja kova kuntoa, samoin myös naiselta kova kuria ja kuntoa eikä mitään *litkua-itkua*
      Ja se viesti ei ole häneltä, hyvä niin! Jos olisi niin silloin hylkään miehet samantien roskikseen...

      -K- 🍃🍃🍃

    • voittajalle

      Joskus luovuttaminen on viisautta. Muistot on ja pysyy.

    • nainenkaupungistaJ

      Olen samaa mieltä vaikka välitänkin, pelkästään ystävä en olisi varmaan pystynyt olemaan ja olen pahoillani jos aiheutin sulle lisää harmia.

    • Unohtaisitkinoikein

      Kun todella lopettaisit tämän esittämisen ystävänä. Voisit sen lopettaa edes oikein. Laita vaikka niitä vittuileva viesti kuten aikaisemmin niin osaan sen tulkita. En ole jaksanut olla kiinnostunut sinusta pitkään aikaan. Unohda rauhassa ethän Irl esitä muuta kuin ymmärtävää ystävää johon en luota yhtään ja tiedät kyllä miksi.

      • IkäväkylläM

        Irl tai missään muuallakaan EN OLE esittänyt ystävää tai mitään, kun en kelvannut ystäväksi. Kelleen en ole sinusta puhunut. En kyl ymmärrä, että miksi et luota. Mutta eihän minun ole pakko tietää.


      • Huomaa_
        IkäväkylläM kirjoitti:

        Irl tai missään muuallakaan EN OLE esittänyt ystävää tai mitään, kun en kelvannut ystäväksi. Kelleen en ole sinusta puhunut. En kyl ymmärrä, että miksi et luota. Mutta eihän minun ole pakko tietää.

        Ei ehkä ole kuitenkaan oikea henkilö.
        Tuo unohtaisitoikein.


      • Tuulellakäyväystävä
        IkäväkylläM kirjoitti:

        Irl tai missään muuallakaan EN OLE esittänyt ystävää tai mitään, kun en kelvannut ystäväksi. Kelleen en ole sinusta puhunut. En kyl ymmärrä, että miksi et luota. Mutta eihän minun ole pakko tietää.

        Et ole silloin ystäväni joten ole huoleti. Tuosta kertomisesta juuri eihän sekään ole tavallaan kertonut mutta meinasi kuitenkin jotain minkä minä näin ja poistin ja liittyy kertomiseen. Joten jos et ole ystävääsi huijannut et ole ystäväni. Vielä kielsi kaiken. Joten tuskin olet ystäväni jota nyt inhoan joka taas jatkaa ystävän esittämistä. Olen toisaalta seurannut mielenkiinnolla milloin älyää ettei ystävyys onnistu kun luottamus meni valheeseen. Samoin itse valehtelin sille enkä niitäkään voi sille sanoa. Hävettää meidän molempien puolesta. Tiedän ettei se joko muista omaa mokaa tai muutoin uskoo meidän ystävyyteen. En tiedä mutta inhottavaa tämä on kun toisen motiiveja ei voi tietää.


      • Ihanheivinkkinä
        Tuulellakäyväystävä kirjoitti:

        Et ole silloin ystäväni joten ole huoleti. Tuosta kertomisesta juuri eihän sekään ole tavallaan kertonut mutta meinasi kuitenkin jotain minkä minä näin ja poistin ja liittyy kertomiseen. Joten jos et ole ystävääsi huijannut et ole ystäväni. Vielä kielsi kaiken. Joten tuskin olet ystäväni jota nyt inhoan joka taas jatkaa ystävän esittämistä. Olen toisaalta seurannut mielenkiinnolla milloin älyää ettei ystävyys onnistu kun luottamus meni valheeseen. Samoin itse valehtelin sille enkä niitäkään voi sille sanoa. Hävettää meidän molempien puolesta. Tiedän ettei se joko muista omaa mokaa tai muutoin uskoo meidän ystävyyteen. En tiedä mutta inhottavaa tämä on kun toisen motiiveja ei voi tietää.

        Kannattaisko jutella asiat läpi irl oikean ihmisen kanssa eikä netissä tuntemattoman ihmisen kanssa. Olette aika koomisia jauhaessanne höpöhöpöjuttujanne täällä.


      • ItsetilasintäMän
        Ihanheivinkkinä kirjoitti:

        Kannattaisko jutella asiat läpi irl oikean ihmisen kanssa eikä netissä tuntemattoman ihmisen kanssa. Olette aika koomisia jauhaessanne höpöhöpöjuttujanne täällä.

        Hankalaa se on toiselle sanoa totuutta kun nolo juttu takana. Mutta tuo esittäminen ärsyttää. Eikö sillä ole sen vertaa älyä ettei ystävyys onnistu. Katson että hänen pitäisi lopettaa tämä koska itse leikkiin ryhtyi mitä ei korjannut. Eikä se raukka tajua miksi jatkan sitä. Olen itse tämän aiheuttanut sen tiedän. Yhtä syyllinen olen tilanteeseen kuin tuo toinen. Ei ystävät näin touhua se on selvä. Ja tunnen että :pakottaa juuri ystävyydellä jatkamaan kaiken jälkeen. Muka anteeksi annettu ja ohi on. No ei todellakaan ole. Eihän se edes yrittänyt korjata vannomaansa ettei mitään ollut tehnyt josta taas kiinni jäi mulle. Näen edelleen että tämän ystävyyden olisi pitänyt loppua silloin kun näytit sen todella. Sitten yhtä äkkiä olisi pitänyt vain ne nolottaa jutut unohtaa sen kanssa. No ei unohdu. Ärsyttää Viestittely ja se esittäminen kun itsekin tietää jos olisin tehnyt kuten pyysi olisi asiat toisin.


      • sivustaPuutun
        ItsetilasintäMän kirjoitti:

        Hankalaa se on toiselle sanoa totuutta kun nolo juttu takana. Mutta tuo esittäminen ärsyttää. Eikö sillä ole sen vertaa älyä ettei ystävyys onnistu. Katson että hänen pitäisi lopettaa tämä koska itse leikkiin ryhtyi mitä ei korjannut. Eikä se raukka tajua miksi jatkan sitä. Olen itse tämän aiheuttanut sen tiedän. Yhtä syyllinen olen tilanteeseen kuin tuo toinen. Ei ystävät näin touhua se on selvä. Ja tunnen että :pakottaa juuri ystävyydellä jatkamaan kaiken jälkeen. Muka anteeksi annettu ja ohi on. No ei todellakaan ole. Eihän se edes yrittänyt korjata vannomaansa ettei mitään ollut tehnyt josta taas kiinni jäi mulle. Näen edelleen että tämän ystävyyden olisi pitänyt loppua silloin kun näytit sen todella. Sitten yhtä äkkiä olisi pitänyt vain ne nolottaa jutut unohtaa sen kanssa. No ei unohdu. Ärsyttää Viestittely ja se esittäminen kun itsekin tietää jos olisin tehnyt kuten pyysi olisi asiat toisin.

        Mitä tarkoitat noilla nolottaa jutuilla, millaisia juttuja ne olivat? Mitä hän pyysi?


    • auringon.laskuun.menee

      Tällaista viestiä olen odottanut. Tämän kun saisi viel tunnisteilla niin johan. Mut passaa. Ei kanneta kaunaa, tai muutakaan. Olen väsähtänyt tähän kaikkeen enkä jaksa enää. Jää hyvästi. Moi, ystävä.

    • Tahtoo_tietää

      Onko aloitus naiselle vai miehelle???

    • Peenaiselt

      Hyvästi!

    • ÄläLuovutaBeibe

      Mäkin haluisin tietää, että meneekö aloittajan viesti naiselle vai miehelle. Jos olisit mun rakas ystävä, haluaisin sanoa sulle, että koskaan ei saa luovuttaa vaan aina pitää uskoa ja toivoa, että tilanne kääntyy parhain päin. Rakastan sua! ❤. Miehelle menee tämä viesti

    • anonymousanonymous

      Aloitus on täysin epäpätevä palstalla, ts. täällä ei ole rakkaita eikä ystäviä. Ne asiat pitää ilmaista irl. Täällä ei voi luoda suhteita, ei tehdä hyväksijättöjä, pyydellä anteeksi tms. Ystävyys ja rakkaus on hienoja asioita ja irl osoittaa toisen merkitys, sillä se heijastuu moniin muihinkin elämän osa-alueisiin.

    • kunnioitusta

      Tämä palstahan on sitä parhainta kamaa skeematerapiaa oikein tunnelukot aukee ja sillee..tiesittekö että jos tosiaan haluaa, kannattaa yhteys lopettaa kerralla kuten suhdekin. Säästeleminen on vähän kun koiran häntää leikattais vähän kerrallaan poikki...kun ei pysty alkaa passiivis aggressio eli so called vittuilu...
      Suhteessa tarvitaan aina puhdas alku...vanhat perustukset purettava, vähän mietittävä mikä meni vikaan..uskallettava sen verran että heittäytyy..sellaiseen johon ei koe pystyvänsä sitoutua ei kannata sitoutua...
      ...ja siitäkin kannattaa jutella...

    • lopetetaankaikkinyt

      Ei hänkään jaksa, ihmisestä on vastoin hänen omaa tahtoaan tehty muunlainen kuin hän on. Ei ole koskaan etsinyt ketään suhteeseen , koska viihtyy hyvin yksin. Ainoa ihminen jonka kanssa voisi olla kaveri, ei ilmeisesti halua häntä kaveriksi. Sellaisen käsityksen käytöksestä on saanut. Ehkä tämä kyseinen ihminen on muuttanut synnyinseudulleen takaisin.

    • Tätäihmettelen

      Miksi väännät asioita toisenkin puolesta, sinä teet mitä haluat mutta sillä toisella pitää saada olla oma tahto tehdä mitä hän haluaa, sinulla ei ole valtaa käskyttää häntä tekemään oman tahtosi mukaan. Kuka on pakottanut täällä roikkumaan niin että pitää naputella moista liirumlaarumia jaksamisesta ja ajan raskaudesta. Ja sitäpaitsi, rakkaalle ystävälle ei ikimaailmassa kirjoiteta noin.

    • eijaksavai

      kuka pakotti oleen yöt ja päivät tääl, se jolle nyt laitat siinä raukkamaisesti heippahyvästiä vai,
      kuka pakotti naurattaan naikkosii yöt ja päivät, se sama vai. oot sinä melkonen rutisijapelle mieheks. hyi halvattu sentään. katotaan kauanko kestää ku vanha hupailu alkaa taas ja hyvin jaksaa, jaksaa, jaksaa,, ))

      • missämennään

        Mä en ainakaan pakottanut lopetin keväällä kommentoimisen enkä oo stalkannut mun FB.n tuli ystävän kuva yhdestä tapahtumasta jossa työkaverimiehen näköinen halaa hellästi jotain naista taustalla ei asia mulle kuulu tiesinpähän


    • Tuskinkukaan

      Kirjoittaa näin oikeasti rakkaalle ystävälle.

    • Kunitsetekee

      Monesti joku ystävä luulee että jokin ristiriita olisi sovittu ja taas toinen ei kykene sanomaan sitä mitä tuo ystävä aiheuttaa. Onko toinen pystynyt olemaan niin luotettava tai jonkin väärinkäsitys aiheuttaman jutun takia. Onko ristiriita käyty oikein läpi ja varsinkin onko sanonut oikeilla sanoilla kaiken että toinen sen voisi joko anteeksi antaa tai sovittu jokin muu. Toinen on ystävä tavallaan ja toinen vastaa ja vain siksi ettei joko kehtaa tai pettymystään sitä kohtaan kertomaan. Ystävä joka on liikaa roikkuvana toiselle ei käsitä mikä sen taustalla on. Onko jokin valhe, erhe, väärinkäsitys vai miksi toinen tuntee ahdistusta ystävästä joka iloisena niitä näitä nakkaa. Se ystävä jolla on ystävä suhteessa ongelmaa on tehtävä ensin itselleen se selväksi mitä on voinut toiselle tehdä joko tahattomasti tai jopa tahallaan. Jos taas ystävyyden taustalla ollut jotain muuta kuin kateutta, mustasukkaisuutta, epäilyä tai luottamuksen rikkonut jollakin tavalla pitäisi osata silloin olla varovainen toista kohtaan. Antaa sen toisen ottaa yhteyttä ja odottaa kykeneekö olemaan ystävä. Jollakin voi olla väsymystä ystävää kohtaan jolle ei kykene sanomaan suoraan ettei omia kasvoja tavallaan menetä. Minäkin olen esittänyt ystävää pitkään mutta tuolle esittämisellä on syynsä jopa pelko mitä tekee jos sen suututan uudestaan. Mutta rasittava nähdä viestit ja yhteys kun ei voi toiselle sanoa. En vain kykene anteeksi antamaan vaikka näin yhdessä näytellään ja annetaan ymmärtää. Ikävä tilanne.

    • Ihmettelen1

      Täällä oli joku J-miehelle tarkoitettu ketju (jossa oli että unohdetaan koko homma.. löydät kyllä jonkun toisen naisen).. Olisin vastannut siihen mutta se on hävinnyt. Noinko ajattelet? Toivottavasti et..

    • Pakkomennä
    • minäkysyn

      Oliko tämä naiselle vai miehelle?

    • MäjaOrv

      Naiselle ihanalle M parvekkella alkaa oleen kohta kylmä päästäänkö sissään ettei palelluta

    • Oykkei

      Siis ok, sulle on ihan fine että olette vain ystäviä ja hän on fyysisessä kontaktissa sitten jonkun toisen kanssa? Kuuntelet hänen juttuja mitä hän ja joku toinen on tehnyt ja voit olla joskus mukanakin ystävänä reisussa, "kolmantena pyöränä" ysätävänä siis.
      Niinkö? Että toivot kaikkea hyvää ja että hän on onnellinen ?

    • Älä luovuta

    • Etoleystävämillään

      No kovasti yritin. Mutta kuka tämän aiheutti? Sinä kun niin ystävä haluat olla. Olisin halunnut unohtaa rauhassa. Mutta ei kun jollakin pitää olla se valta ja väännön ihanuus. Uskon että kostoksi laitat tähän nöyrään pakotettuun tilaan kanssasi. Tiedät että mitä pelkään. Kun osoitat että unohdetaan helpottaa se kun pääsee unohtamaan. Tuolla roikkumisella et sitä saa aikaiseksi. Eihän me muutoinkaan puhuta oikeasta asiasta vaan niitä näitä. Et taida älytä tilannetta? Pelon takia esitän että olen mukana en vapaa ehtoisesti ole. Ja se miksen Irl pysty sulle sanomaan tiedät hyvin että pelko on se syy.

      • Tottakirjoitat

        Tämä osui (ainakin) minuun. Viisas ja aiheellinen kirjoitus (ainakin) minulle, vaikka kostoksi en ole mitään tehnyt. Eihän tämä asiaa paranna tai korjaa, mutta pieni ihminen kompastelee aina silloin tällöin, mutta koittaa ottaa opiksi. Tämä oli nyt tässä.


      • Whaat_

        En tajua nyt kyllä yhtään , mikä pelko??
        Enkä ole myöskään sellainen että kostaminen kuuluisi tapoihini.
        Enkä ole ystävyyttäkään tyrkyttänyt.


    • kaikensaattetakaisinihan

      Oli aika jolloin minä anoin syyttömänä armoa, nyt ei syylliset armoa saa. Vaikka vielä seuraavat viisi vuotta täällä tongitaan, julkaistaan ja vihataan kunnes asia selviää ja henkilöt pääsevät ottamaan vastaan sen mitä ovat tehneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe