Eikö tavallinen mies kelpaa?

Hankisääski

Itse olen huomannut lyhyen treffikauden (2kk) aikana ettei naisia kiinnosta tavallinen,luotettava ja rauhallinen mies.Parin treffikerran jälkeen tulee se "ei meistä taida tulla mitään,olet ihan kiva ,vika ei ole sinussa..."-viesti.
Tai sitten tällaista hakevat naiset eivät vaan käytä treffipalveluja.Tai ei ainakaan ole osunut kohdalle.
Ja toki syyhän voi olla myös se etten ole Mr.Finland-osastoa ulkonäöllisesti.
Pitkä,hoikka ja kalju.Omillaan toimeentuleva.Aluksi vähän ujo.
Tai sitten vaan olen niiin tylsä :D

32

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omajatukseni

      Kyllä kelpaa, mutta pitää olla ennestään tuttu, mikä tarkoittaa että on juteltu monta kertaa joskus aikaisemmin.

      • naisettahtovatjännää

        Naiset käyvät sotaa rumia ja tavallisia miehiä vastaan.


    • Leskivaimo99

      Pitää kelvata kummallekkin. Jäin leskeksi melko ujon mutta äärimmäisen hienon, ystävällisen ja avuliaan mieheni kuoltua syöpään. Tapasimme puhemiehen välityksellä. Se toimi hyvin kun yhteinen tuttava tiesi molemmat kunnollisiksi.

    • Hankisääski

      No juurikin näin.Ei vaan ehdi sitä tuttavuutta syntyä kun ei pääse näyttämään niitä omia hyviä puoliaan.Ellei sitten sattuis natsaamaan työkaverin kans...

    • ikisinkkumies

      Ei tavis naisille kelpaa tavis miehet. Suomessa miehiä kuolee yksinäisyyteen paljon.

    • treffivinkit

      Aloita joku harrastus, jossa voisit onnistua tapaamaan naisen tai käy vaikka ulkomaille, jossa on sosiaalisempia ihmisiä. Suomessa on se ongelma että moni haluaa vain pyöriä omissa piireissään, eikä halua/uskalla tutustua uusiin ihmisiin vaikka olisivat sinkkuja. Se on täysin kulttuuriin syytä, koska suositaan hiljaista sisäänpäinvetäytyvää kulttuuria jossa sitten vasta kännissä melutaan. Deittisivuilla on sellaisia "sinkkuja" joista osa on varattuja (etsivät vaan tekemistä tylsiin päiviinsä käymällä treffeillä), on täydellisen miehen etsimistä, on naisia jotka eivät oikein itsekkään tiedä mitä haluavat ja pelkkää seksinhakua myös. Siksi niiltä sivuilta on vaikea löytää muuta. Moni toisenlainen sinkkunainen löytää heti seuraa tai sitten pelästyy ja jättäytyy pois koko deittisivustoilta, kun jotkut ovat vihamielisiäkin niissä.

    • maanmittari.Koo

      Vielä vähemmän niille kelpaa älyllisesti aktiivinen, rintamamiestalossa asuva, vähän luonnonvaroja kuluttava eläkeläinen, jolla ei ole sitä pyhää lehmää eli AUTOA.

      • NnelkytPlus

        Varmasti kaltaisesi mies kelpaisi, minulle ainakin. Autottomuus voi muodostua ongelmaksi, jos sitä ei ole sillä naisellakaan ja tapaileminen on siksi hankalaa. Naisena saan usein miehiltä ärhäköitäkin "matka ei ole este" viestejä satojen km päästä . Mutta matka on este MINULLE, en halua etäsuhdetta. Haluan mennä miehen kanssa extempore- lounaalle tai iltalenkille, ja tutustua rauhassa ilman että täytyy heti viettää viikonloput yhdessä, matkustaen julkisilla toiselle paikkakunnalle.

        Oletko 70 ikäinen? En löytänyt ikääsi mistään, mutta olet eläkkeellä ja kirjoittanut 70 palstalle. Ikäluokassasi on valtavasti fiksuja vapaita naisia. Akateemisiakin, hyvin säilyneitä. Mikäli etsit huomattavasti nuorempaa, tuskin käy flaksi. Naisetkin etsivät 40v jälkeen yleensä ikäistään tai hieman nuorempaa kumppania.


      • NnelkytPlus kirjoitti:

        Varmasti kaltaisesi mies kelpaisi, minulle ainakin. Autottomuus voi muodostua ongelmaksi, jos sitä ei ole sillä naisellakaan ja tapaileminen on siksi hankalaa. Naisena saan usein miehiltä ärhäköitäkin "matka ei ole este" viestejä satojen km päästä . Mutta matka on este MINULLE, en halua etäsuhdetta. Haluan mennä miehen kanssa extempore- lounaalle tai iltalenkille, ja tutustua rauhassa ilman että täytyy heti viettää viikonloput yhdessä, matkustaen julkisilla toiselle paikkakunnalle.

        Oletko 70 ikäinen? En löytänyt ikääsi mistään, mutta olet eläkkeellä ja kirjoittanut 70 palstalle. Ikäluokassasi on valtavasti fiksuja vapaita naisia. Akateemisiakin, hyvin säilyneitä. Mikäli etsit huomattavasti nuorempaa, tuskin käy flaksi. Naisetkin etsivät 40v jälkeen yleensä ikäistään tai hieman nuorempaa kumppania.

        En suinkaan ylenkatso oman ikäluokkani naisia. Se elämänasenteellinen mummahtaminen vain saa kiinnostukseni sammahtamaan pahemmin kuin ruumiillinen rapistuminen.
        PS. Profiilini on suomi24 treffipalstalla nimimerkillä LiikaViisas.


      • NnelkytPlus
        maanmittari.Koo kirjoitti:

        En suinkaan ylenkatso oman ikäluokkani naisia. Se elämänasenteellinen mummahtaminen vain saa kiinnostukseni sammahtamaan pahemmin kuin ruumiillinen rapistuminen.
        PS. Profiilini on suomi24 treffipalstalla nimimerkillä LiikaViisas.

        Ikävää että olet törmännyt (vain) mummahtaneisiin naisiin. Mummoilu tai pappamaisuus ei kuitenkaan ole ikä vaan luonnekysymys. Olen tavannut reilu 30v mummoutuneita naisia, ja toisaalta oma mummoni meni ysikymppisenä 70-vuotiaasta, ja hänen luonteensa oli ikinuori. Tunnen muitakin 60-70v naisia, jotka ei ole lainkaan mummoutuneita.

        Toisaalta, olen ollut sokkotreffeillä itseäni nuorempien miesten kanssa, joiden olemus on ollut lähempänä 6-kymppistä, vaikka ei ne kaikki ole ikäänsä valehdelleet, kuten nettimiehillä usein on tapana.


      • Maanmittari.Koo0
        NnelkytPlus kirjoitti:

        Ikävää että olet törmännyt (vain) mummahtaneisiin naisiin. Mummoilu tai pappamaisuus ei kuitenkaan ole ikä vaan luonnekysymys. Olen tavannut reilu 30v mummoutuneita naisia, ja toisaalta oma mummoni meni ysikymppisenä 70-vuotiaasta, ja hänen luonteensa oli ikinuori. Tunnen muitakin 60-70v naisia, jotka ei ole lainkaan mummoutuneita.

        Toisaalta, olen ollut sokkotreffeillä itseäni nuorempien miesten kanssa, joiden olemus on ollut lähempänä 6-kymppistä, vaikka ei ne kaikki ole ikäänsä valehdelleet, kuten nettimiehillä usein on tapana.

        Juuri sitähän minäkin tässä koetan selittää. Kroppa vanhenee, nuoruuden idealismi haihtuu, potenssia ei ole paljon jäljellä, mutta Juice Leskisen sanoin "En halua muuttua sellaiseks että kravatti kaulaan ja munat veks".
        Viimeinen naissuhde meni bänks yli 10 vuotta sitten. Käytännössä se oli sitä, että vierailin muutaman viikon välein 200 km päässä. Silloinkin me päälle 5-kymppiset oltiin aluksi tulisesti rakastuneita kuin teinit, mutta sitten kun luulin, että tästä se vähitellen vakiintuu ja rauhoittuu, jouduin toteamaan, että minä saisin olla tälle hienopierulle vain jonkinlainen vieraileva koiraspuolinen barbinukke hänen nukkekodissaan, missä kaikella on paikkansa ja kaikki paikallaan.
        Toisaalta sentään vielä muutaman kerran vuodessa juhlitaan samanhenkisten terveesti hullujen ihmisten kanssa. Siellä aina tulee tavattua ihania naisia, jotka viitsivät vähän halata tämmöistäkin turjaketta.


    • Omanelämännakki

      Et ole yksin. Tullut vastaan viime aikoina muitakin, jotka ovat saaneet samanlaisen viestin. Ulkomailla varsinkin itä-euroopan ja aasian alueella olet kuumaa kamaa: omillaan toimeentuleva, luotettava ja kiltti. Täällä olet tylsän tavallinen.
      Toisaalta ihmettelen, miksi miehet kiusaavat itseään Suomen deitti-palstoilla ja kylmillä treffeillä kerta toisensa jälkeen kerta tämä totuus tiedetään?

      Ne ketkä saa kunnian pariutua suomalaisen kanssa ovat voittajia jollain tasolla: työpaikan ja oman elämänsä alfa yksilöitä. Tiedän naisiakin jotka on yksin, mutta itsetunto alhaalla somen tai tosielämän alfoja seuratessa. Suomalaisille naisille suosittelen lämpimästi puolalaista, he ovat: ahkeria, työn nälkäisiä,hieman ujoja, lämmin sydämmisiä kavereita.

      • Valitettavasti

        Kuka haluaa aasialaisen naisen viemään vain rahat. Haluavat naimisiin, mitä vanhempi mies sen parempi. Kun ollaan aviossa, hankitaan lapsi. Jos on vanha mies, odotetaan kuolemaa. Jos on nuori, haetaan avioero ja jäädään Suomeen. En sano ettäkö ei olisi poikkeuksia, mutta valitettavan usein se ei ole rakkautta.


      • jkldääwjvä

        eikös tämä sopis näin lähi-idän /sotalapsiin/punaiset tennarimiehet!


    • seloppunyt

      Kuka jaksaa enää nettideittailla???

      Sehän on aivan pelleilyä koko touhu!

      En tiedä, millainen miehen tulisi olla, mutta itse en pääse edes treffeille. Naiset eivät vastaa viesteihin, kirjoittaa sitten mitä tahansa. Joku saattaa vastata yhden viestin verran ja sitten lopettaa kuin seinään.

      Nettideittailu - jotain aivan käsittämätöntä!!!!!!

      • peliä_mielikuvituksella

        vaan tarjoilu on välinpitämätöntä tylyä pinnalista menoa


    • onkadonnut

      Kyllä kelpaa mutta on vain yksi ja ainoa jonka kanssa haluaisin olla. Mutta hän ei ole osoittanut kiinnostusta minua kohtaan niin yksin ollaan ilmeisesti loppuelämä.

    • Norrmijamppa

      Kyllä niitä kiinnostaa. Mutta tuo sun aika on vielä lyhyt, joten hullun tuuri saa olla, että tuossa ajassa matchi löytyisi. Itsellä vei nelisen vuotta netistä löytää sopiva. Tsempiä.. Yleensä se on jo hyvä merkki, jos saa ihmisen ulos netistä.

      Suurin osa ihmisistä on ihan vaan tavallisen tylsiä, mutta niitä särmiä löytyy kuitenkin kaikista. Pitää vaan löytää sellainen jonka särmät osuu yksiin sun kanssa. Se joka tykkää just susta, ja sää siitä. Helpoin on itse olla ns. Nirso. Eli tietää mitä hakee.

      • MedDr

        Nmimerkille: Seloppunyt
        Mielestäni tuo kommenttisi, että naiset eivät vastaa viesteihin ollenkaan, sopii kyllä hyvin myös miehiin. Olen itse tällä hetkellä Suomi24:ssa sekä eKontaktissa. Ekontaktissa ei aloiteta edes keskustelua, jos en heti anna kuvaa. Suomi24:ssa kyllä muutama rivi, mutta tyssää siihen.
        Sitten miehet sanovat, että naiset eivät ikinä pyydä treffeille! Ongelma mielestäni on, että pompitaan sinne sun tänne, eikä keskitytä tarpeeksi.
        Olen itse akateeminen enkä ollenkaan "seinästä reväistyn" näköinen, 55 v. en mummoutunut, nuoren oloinen ja -näköinen. Samaa koulutustaustaa en mieheltä vaadi, mutta todella vaikea löytää kumppania. Ikäiseni, ei-pappautuneet, kivat, nuorekkaat miehet etsivät naisia 30 v - 45 v.


      • Seloppunyt
        MedDr kirjoitti:

        Nmimerkille: Seloppunyt
        Mielestäni tuo kommenttisi, että naiset eivät vastaa viesteihin ollenkaan, sopii kyllä hyvin myös miehiin. Olen itse tällä hetkellä Suomi24:ssa sekä eKontaktissa. Ekontaktissa ei aloiteta edes keskustelua, jos en heti anna kuvaa. Suomi24:ssa kyllä muutama rivi, mutta tyssää siihen.
        Sitten miehet sanovat, että naiset eivät ikinä pyydä treffeille! Ongelma mielestäni on, että pompitaan sinne sun tänne, eikä keskitytä tarpeeksi.
        Olen itse akateeminen enkä ollenkaan "seinästä reväistyn" näköinen, 55 v. en mummoutunut, nuoren oloinen ja -näköinen. Samaa koulutustaustaa en mieheltä vaadi, mutta todella vaikea löytää kumppania. Ikäiseni, ei-pappautuneet, kivat, nuorekkaat miehet etsivät naisia 30 v - 45 v.

        Tuskin sinä 55-vuotiaana saat kovinkaan paljon viestejä. Toisin sanoen -Jos haluat treffeille, sinun pitää itse tehdä aloite.
        Varmasti totta, että miehet etsivät huomattavasti itseään nuorempaa naista. Mutta niin etsivät monet naisetkin itseään nuorempaa.

        Ikuinen ongelma on se, että nuoria naisia on liian vähän netissä. Ja ihmekös tuo, kyllä heillä tosielämässäkin vientiä riittää.


      • 52miäs

        Ei sen nuoremman naisen joka hyväksyy, ymmärtää ja hakeekin ns. vanhempaa miestä tarvitse edes roikkua nettipalstoilla vaan heitä tapaa livenä....

        Se mitä sanon 55 naisen ongelmaan kun on ensin 40kymppisenä heivattu ulos silloinen perheellinen mies kun naisella alkaa kyllästyminen 10-15vuoden suhteeseen ja aletaan katsomaan sitä vihreää nurmea aidan toiselta puolelta ja halutaan testauttaa omaa naiseuttaan miesmarkkinoilla.....se onnistuu vielä tuossa ikäluokassa muttei yli 50 naisilla....
        Se että nais- ja miesjakauma tuossa ikäluokassa on huomattavasti tasaantunut kuin nuoremmissa polvessa.....ja silloin ei tietty ole samaa kysyntää naisilla kuin ehken oli aikaisemmin.....kyllä "vastaamattomat miehet" osaa tuon samanpelin hengen mitä ovat aikaisemmin saaneet näiltä 40kymppisiltä naisilta aikaisemmin.....ja kyllä naisetkin vaativat kuvia jo ennenkuin aletaan kirjoittelemaan ja tekevät aloitteita vain ainaisilla kuva-pyynnöillä ilman muuta viestiä,,,,metsä vastaa kuin sinne on huudettu....

        Sen huomasin ja ihmettelin miksi nettideittailussa on niin paljon akateemisia maisteri naisia ja suurin osa....tähän asti kyllä on ollut miehen koulutus ja asema tärkeä kriteeri ....mutta nyt on tuossa ikäryhmässä naiselta kriteerit laskeneet mutta onko tuo asenne todellisuudessa muuttunut?

        Tuo "mummomaisuus" tosiasia, ensin hommataan se pikku-fifi yksinäisyyteen, lastenlapset tärkeitä ja eletään heidän kauttaan elämää kuin aikoinaan lsatensa kautta, vedetään se polkkatukka kun hiukset harvenee, portaissa halutaan ottaa tukea kun ei enään pystytä kävelemään mutta tärkein on asenne ja luonne kun ei enään innostuta ja kiinnostuta ja ei haluta eräänlaista elämänmuutosta tutustuen uusiin ihmisiin eli samalla tavalla kuin nuorempana ja tämä on se mummomaisuus.

        Sitten viimeistään eläkeläisenä huomaa sen yksinäisyyden mutta kun ne edelliset miehet on heivattu ulos....ja palvelutaloissakin miehet on vähemmistönä ....


      • Oon sitte poikkeustapaus, ei oo kauheesti ollut vientiä :D en kyl kauheesti käy missään eri tapahtumissa enkä käy baareissa juuri ollenkaan, toki joskus käyn jossain, muutoin elämä ois pelkkää työtä. Ja jos jossain käykin, nii jotenki ei tuu vastaan tilanteita et tohtisi miestä lähestyä. Nyt on ruvennu miettiin jo enemmän tulevaisuutta, parisuhdetta ja mahdollista perhettä. Täytyy ite vaan olla reippaampi, se tietty hankaloittaa että on ujo miesten suhteen. Sekin menee kyl ajan kanssa ohi, kun tutustuu toiseen. En oo koskaan kokeillu nettideittailua, oon kuullu nii paljo huonoa. Ku jo chateissa on niin paljon outoja ja perverssejä ihmisiä, nii jää sellasesta inhottava olo. Ei kiinnosta vieraan ihmisen fantasioinnit...No tulipa litania, ei ketään varmaa kiinnosta mut kerroinpa kuitenkin.


      • rubenruben
        Seloppunyt kirjoitti:

        Tuskin sinä 55-vuotiaana saat kovinkaan paljon viestejä. Toisin sanoen -Jos haluat treffeille, sinun pitää itse tehdä aloite.
        Varmasti totta, että miehet etsivät huomattavasti itseään nuorempaa naista. Mutta niin etsivät monet naisetkin itseään nuorempaa.

        Ikuinen ongelma on se, että nuoria naisia on liian vähän netissä. Ja ihmekös tuo, kyllä heillä tosielämässäkin vientiä riittää.

        No ovathan kaikki nuoret naiset netissä. Siinä kyllä on sattunut väärinymmärrys.
        Sama toisto: Suhteessa olevista nuorista aikuisista enää 23 % on tavannut ns. ulkona.


      • Kyllä itekin facebookia käytän, luen uutisia välillä, kuuntelen musiikkia, maksan laskuja yms. Joskus ok käydä chateissa mut niin kuin sanoin, siellä on paljon outoja ihmisiä...netissä kun voi sanoa mitä vaan miettimättä seurauksia, näemmä...Ja tuosta että kaikki nuoret naiset on netissä vielä; toki varmaan onkin, mut itellä on aika paljon muutakin elämässä; isällä autan kotitöissä,
        liikun vapaa-ajalla, tapaan kavereita, tapaan sukulaisia, luen, katson hyviä sarjoja...ja veikkaan että tuskin kukaan jaksaa koko ajan olla koneella tai näprätä kännykkää. Ite en ainakaa jaksa.


    • crux

      Nykyään miehen pitää edustaa jotain tiettyä tyyliä että hän tulisi edes huomatuksi. Tavallinen mies tavallisilla vaatteilla ja hiuksilla on käytännössä sama kuin ei olisi miestä ollenkaan, näkymätön, turha, tarpeeton. Tällainen mies kelpaa kyllä töihin, naapuriksi ja sukulaiseksi mutta tunteet syttyvät vasta kun tyyli ja ulkonäkö on hiottu ja karikatyyri on valmis. Naiset ovat niin uskomattoman pinnallisia ja lapsellisia nykyään...

      • rubenruben

        Pitää olla oma itsensä toki, eikä mitään haalistunutta massaa. Itse en ole ainakaan tyyliäni muuttanut kolmeenkymmeneen vuoteen. Pukuarmeijaan liittymällä voi olla tosi vaikea erottua myös.


      • crux
        rubenruben kirjoitti:

        Pitää olla oma itsensä toki, eikä mitään haalistunutta massaa. Itse en ole ainakaan tyyliäni muuttanut kolmeenkymmeneen vuoteen. Pukuarmeijaan liittymällä voi olla tosi vaikea erottua myös.

        Joku saattaa olla oma itsensä myös tavallisissa vaatteissa, tavallisilla hiuksilla. Erottumisen tarve kertoo vain siitä että naisilla on aivan liikaa tarjontaa.


      • toivoton_deittailu

        100 % naisista deitillä ei hae tavallista miestä arkeen yhteisiin kotiaskareisiin. Niillä kaikilla on liikkeelle lähdössä mielessä ET SE VÄHÄN TAVANOMASTA parempi, paremmin pärjäävä. Puheissaan kyllä tavallista naisen tunteet huomioivaa alkotonta kotosallakin viihtyvää miestä.

        Miehet isommassa määrin kiertelevät ulkonäköä. Nainen etsii hakee hyöty suhdetta. Tavallinen jantteri ei kiinnosta kun niitä on ilman dettejä 13 tusinassa kymmenen kilometrin säteellä asuin paikalta.


      • toivoton_deittailu

        Voihan näitä mielikuvitus leikkejä pelailla molemmin puolin. Haaveilu on tervehdyttävää mutta tosi vain on ettei naisen tarvitse tavallista millään tapaa hyödytöntä (raha) miestä netistä etsiä.


      • Se_tavallinen_nainen

        Itsellä miehen kriteerinä on tavallisuus. Ei kiinnosta miehet joiden harrastukset näkyvät ulospäin. Olen itse tavallinen nainen ja semmoisena pysynyn. Se mikä pistää nykymiehissä pahasti silmään on, ettei hoideta hampaita. Hampaita puuttuu, ovat poikki tai näyttävät todella likaisilta. Ei tulisi mieleen pussata semmoista suuta, saati saada semmoiselta suuseksiä, hyi kauhistus.

        Viinaksien käyttö on myös ongelmallista. Sanovat että kohtuukäyttäjiä. Eivät ole kun ollaan paremmin tutustuttu. Ei riitä pari kaljaa tai viskiä, saati että yksi ilta riittäisi.


    • Koettua

      Kukaan tai todella harvassa on naiset jotka aidosti hakee suhdetta, joka edellyttäis muutosta omaan elämään ja jakamista.. eihän semmoinen käy. ellei sitten saatava hyöty ole merkittävä.

    • HÄLÄjnnl

      Kelpaa oikein hyvin, mutta kun ei tunnu siltä, että olisi aineksia suhteeseen. Se on sitä henkilökemiaa. Älä lannistu.

      Jotkut ihmettelivät ketjussa, miksi viestittely ei jatku. Vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen mies, lopetan kirjoittelun, jos saan kaksi peräkkäistä viestiä, jossa ei kysytä minulta mitään. Tulkitsen tilanteen siten, että mies ei ole minusta ihmisenä kiinnostunut. Toinen turn off on, jos mies ei osaa kirjoittaa. Jos teksti vaikuttaa tokaluokkalaisen ilmaisulta, tuskin löytyy mitään syvällistä yhteyttäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe