Kuvien manipulointi!!!

naama4050

Miksi monet naisista muokkaa kuviaan? Monilla treffeillä käyneenä olen huomannut että nainen näyttää 10, jopa 15 vuotta vanhemmalta kuin kuvissa.
Joillakin kuvat on niin muokattuja, että profiilit on helppo siirtää hylkyyn. Jotkut kuitenkin muuttavat kasvojaan sen verran että on vaikea nähdä onko kuvaa muutettu, mutta ero on iso kun tapaa ihmisen. Kuvissa mirja mummo luomet loistavat poissaolollaan (luomet kasvoissa), samoin rypyt ja leuan alla oleva heltta.
Jotenkin kusetuksen makua kun treffeille tulee kuluneen näköinen nainen, kuvissa henkilö näyttää ihan toiselta! Itse käytän luonnollista kuvaa, eli en manipuloi, kun ainakin itse omaksun asian kusetuksena.
Muokkaamalla kun saa pois rypyt, luomet, kavennettua kasvoja jne... .
Kyse on siis ikähaitarilla 40-50v naiset.
En sano, etteikö ikä saisi näkyä, mutta on valheellista esittää kuva manipuloituna.

12

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyguyguyguyi

      Olen aina ilmoittanut oikean ikäni. Kuvaa ei ole muokattu. Miehet, jotka vuosia sitten olivat 5v vanhempia, ovat nykyään 5v nuorempia! Monesta näkyy selvästi, että kuvia on käsitelty -niin suhmurainen ja epätarkka kuva on. Kuvankäsittelyn kyllä huomaa, jos on vähänkin perehtynyt asiaan..

    • qpokwpkpdd

      Mielestäni kuvien muokkaus kaikkialla on niin tätä päivää, etten edes osaisi pettyä, jos nainen onkin vanhemman näköinen livenä. Tietenkin! Kunhan on ikäisensä näköinen, niin kaikki on edelleen ok. Eli siis jos 45v nainen näyttääkin livenä 60-vuotiaalta, niin silloin on ongelma. Ja jos tuo 45v nainen on näyttänyt kuvassa 30-vuotiaalta, niin olen kyllä osannut päätellä, että kuva on joko käsitelty tai tolkuttoman vanha...

      Naiset tekee näin varmasti siksi, että se kohottaa heidän itsetuntoaan, kun näyttävät kuvassa nuorilta. Ei se heidän hyvä fiilis ole multa pois. Nättejä voivat silti olla luonnossakin, luomineen ja ryppyineen.

      Kerran on treffeille tullut n. 40 kiloa painavampi nainen, kuin mitä kuvassa oli. Se ero oli liian suuri, tuntin oloni petetyksi.

    • NnelkytPlus

      Kuvasta kyllä näkee heti, onko se käsitelty.. Käsitellyssä kuvassa iho on tasainen. Näyttää kyllä siltä, että valtaosa naisista käyttää " kaunistusta".

      Jospa valkkaisit niistä naisista, joilla on käsittelemätön kuva, tai pyydät häneltä sitä ennen treffejä.

      Itselläni on käsittelemättömät kuvat, ja yksi kuva on lähes ilman meikkiä. Olen kohtalaisen kaunis, sekä omasta että muiden mielestä. Eipä tule miehiltä kiinnostuksenosoituksia netissä. En taida enää pärjätä naturellina noille photoshopatuille naisille, joilla on viestiboxit täynnä.

      • Mietinvaintätä

        Siis onko sinusta nettideittailu kilpailua vai parin löytämistä. Miksi sinun tai kenenkään muunkaan pitäisi kilpailla miesten huomiosta.
        Eikö sinun pitäisi kelvata vain sille yhdelle josta sinä pidät ja hän sinusta. Onko niillä muilla sivuun jäävillä muka joku merkitys sinulle. Tai tietenkin on jos nettideittaus on kilpailu toisten naisten kanssa.


    • merituuliaaa

      Olen 54 vuotias nainen enkä häpeä ikääni lainkaan. Tarkoitus ei olekkaan etsiä itseäni nuorempia miehiä. Tosin olen kiitollinen että vieläkin näytän raikkaalta ja kauniilta. Meikkaan vain kevyesti. Ensimmäisen harmaan raidan minäkin olen jo saanut pitkiin hiuksiini. Itse pidän miehistä, joilla on jo harmaata hiuksissa ja lyhyessä siistissä parassa. Elämän tuomat naururypyt silmäkulmissa vielä vaan parantaa kuvaa... Ilo katsella sellaisia miehiä.

      • samaamieltäkin

        Olen 53 ja minulla on FB ainoastaan lasteni takia sieltä en etsi ystäviä ja meikkaajalla jos käyn niin kaikki muut kehuvat kauniiksi paitsi puolisoni hän on sanonut että liikaa kehuminen ei hyvästä ja olen


    • Olkaa onnellisia siitä, että vain kuvia käsitellään. Löytäkää tuosta suosta ne teille sopivat oikeat ihmiset. Olen itse auringon polttama 49-vuotias surffari-urheilija-valokuvaaja ja niin edelleen... ja kroppaa & elämää ei tarvitse Photoshopata minusta mihinkään.

      Mutta, tämä pelihän keikkuu joka suuntaan...

      Kun naiset alkavat sisältämään liikaa muovia ja kuvat heistä on aitoja... niin se on silloin, kun miesten kannattaa alkaa olemaan huolestuneita...

      Kun miesten kuvat alkaa näyttämään turhan muovisilta eikä ikä vaikuta aidolta... niin ihan vtun varmasti se ei ole sitä...

    • RakastaIhmistäEläPintaa

      Keski-ikäisenä miehenä olen aika paljonkin harrastanut nettideittailua ja suoranaista kuvan manipuloimista en ole huomannut. Ehkä en katso kuvaa viimeisen päälle tai sitten vain omalle kohdalle ei ole manipuloimis tapauksia osunut.

      MUTTA olen huomannut että jotkut naiset kyllä käyttävät osissa kuvissa 5-10v vanhaa kuvaa ja yleensä ensimmäisessä profiilikuvassaan. Antaisin neuvoksi että uskokaa kuvasarjan "ruminta" kuvaa niin se on varmaan sitten arjessa lähimpänä totuutta.

      Totuus deittailussa selviää aina pitkällä aikavälillä. Salailulla, peittelyllä ja jopa valehtelulla saa toki varaslähdön, mutta pitkässä tutustumisesta siitä jää kiinni tai ainakin epäilyksiä herättää, joka ei ole hyväksi vakavalle rakastavalle suhteelle. Sitäpaitsi ikävä selitellä jälkikäteen jos on venyttänyt totuutta ja toinen vaatii siitä tilille.

      Te jotka olette pettyneet ulkonäköön vastapuolessa niin mitäs jos ehdottaisitte että lähettäisitte toiselle itsestänne puhelimella juuri napatun kuvan (max viikon vanha) ja toivotte samaa myös vastapuolesta tekevän niin ennen treffejä.... jos se ulkoinen habitus on kerran tärkeää ja luotto mennyt?

      • tääonniintätä

        Ulkonäkö on suurimmalle osalle naisista hirmuisen tärkeää, ilman sitä ei ole suhdetta.
        Kyllä sitä ymmärtää johonkin rajaan asti, ei ihan kaikkea silti. Jos ulkonäkö on hyvä ajatellaan ettei muuta sitten tarvitakkaan. Totuus on kuitenkin toinen. Se kun elät toisen kanssa joka päivä ratkaisee paljon enemmän sopiiko vai ei. Toiset ratkaisee sen ongelman olemalla erikseen. Yhteensopivuus tulee kysymyksenä esiin vaan sitten myöhemmin. Voi sitä huijata itseä siten että ajattelee olevansa parisuhteessa, vaikka ei edes pidä toisesta. Kunhan ulkonäkö on kohillaan niin no worry.


    • Riiiiiiiiiiii

      Siksi koska miehille ulkonäkö on ykköskriteeri. Siksi.

    • Rimppa60

      Olen nainen 57 v. ja lähetän aina kuvan, jossa olen ilman meikkiä. Aika usein vastapuoli häipyy vähin äänin. Ostin uuden kameran ja olin ihastuksissani meikittömiin kuviini ja en tullut torjutuksi. Sitten tajusin, että kamera tunnistaa kasvot ja siloittelee ihon. Ilmoitin havainnostani vastapuolelle ja lähetin muutamia kuvia lisää... kirjoitellaan vielä. Voi siis olla, että ei ole tarkoitus lähettää tai laittaa profiiliin käsiteltyä kuvaa, mutta kamera itse on kaunistellut.

      En voisi kuvitellakaan, että käyttäisin vanhaa kuvaa tai jotain korjailtua. En haluaisi nähdä treffikumppanin tyrmistynyttä ilmettä ja vaivautuneisuutta, kun tavataan. Kuvissa näytän lyhyttukkaiselta ja vähähiuksiseltakin. Oikeasti minulla on paksu, pitkälle lapaluihin ulottuva tukka. Olkoon kivana yllätyksenä - näyttää siltä, että miehet tykkäävät enemmän pitkistä hiuksista kuin aivan lyhyistä. (Olen itse tästä eri mieltä, monet lyhyttukkaiset naiset ovat todella tyylikkäitä.)

    • Jos miehet eivät manipuloi kuvaansa, niin sitten laittavat 10 vuotta vanhan kuvan, josta ei treffeille mennessä miestä tunnista, niin on minulle käynyt pari kertaa. Onko se reilua, sopii kysyä? Tyhmäähän kuvien manipulointi tai vanhalla kuvalla esiintyminen on niin miehiltä kuin naisiltakin, siitä joutuu aina kiinni, eikä mitään hyvää seuraa. En kuitenkaan usko että tuo kovin yleistä on kuten aloittaja antaa ymmärtää, mutta epärehellistä aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe