Valtava lupaus Jeesuksen omille!

AnselmiToiwiainen

"Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan."
Psalmi 91:15

131

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Tämä myös:
      "Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

      • Anonyymi

        Oikein waltawan tyhjä lupaus. Eipä ole ukkoa näkynt sitte tolppakomennuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein waltawan tyhjä lupaus. Eipä ole ukkoa näkynt sitte tolppakomennuksen.

        Tuskin kehtaa tyhjänpuhuja maan päällä enää näyttäytyä.


    • 'Voittanut maailman'

      Miksi maailma pitäisi voittaa, me elämme maailmassa ja miten paljon kaunista maailmassa onkaan. Vain muslimit vihaavat maailmaa ja haluavat hävittää kaiken, että voittaisivat.

    • Jeesusarma

      Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.

      • Anonyymi

        Perin wittumainen jumala teillä. Ootteko aatelleet sitä koskaan. Jaksaa pitää väkivaltaa ja heimosotia yllä. Fiksumpi tajuaisi miksi jumalanne on oikein keksitty.


      • Anonyymi

        Tämä porukka on oudon innostunut verellä mässäilystä. Kirkoissakin juodaan Jeesuksen verta (tietysti ei sentään oikeata verta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä porukka on oudon innostunut verellä mässäilystä. Kirkoissakin juodaan Jeesuksen verta (tietysti ei sentään oikeata verta).

        Ei mikään ihme, ettei heidän jeesuksensa uskalla enää näyttäytyä näillä main.


    • Jeesusarmahtaa

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

    • Jeesusarmahtaa

      Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.

      • Anonyymi

        Monen tiellähän se on tosiaan ollunna. Vuan eipä tuota rentteliä toinna pelätä. Minun tielle jos asettuupi niin nostallan narsistin tien syrjään itekseen ihmettelemmään.


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

      • Anonyymi

        Ilman Jeesusta ei voi pelastua!


    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Jeesus elää ja auttaa omiaan ja vastaa rukouksiin!

      • Anonyymi

        Kas kun Hitlerin porukka tappoi miljoonia, oliko Jeesus silloin lomilla? Miksei ollut tuuraajaa?


    • Jeesukseenluottavainen

      Monesta ahdistuksesta Jeesus on minutkin vapauttanut!

      • H4rr1

        Amen! Herra on hyvä!


    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesus on hyvä!

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kun Jeesus tiesi hetkensä tulleen, että hän oli siirtyvä tästä maailmasta Isän tykö, niin hän, joka oli rakastanut omiansa, jotka maailmassa olivat, osoitti heille rakkautta loppuun asti.

    • Jeesuksenvarassa

      Jeesus on luotettava.

      • Anonyymi

        "sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on."


    • Jeesukseenluottava

      Elämä olisi toivotonta ilman Jumalan lupauksia.

      • Anonyymi

        Ja elämä kannattaa rakentaa tulevan lottovoiton varaan, eikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja elämä kannattaa rakentaa tulevan lottovoiton varaan, eikö?

        No, voititko jo lotossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voititko jo lotossa?

        No tuliko satujeesuksesi, niin kuin lupasi???


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.

    • Jeesusarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

      • AamenkiitosJeesus

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

        Karitsanpaisti on hyvää mutta pienempi älämölö riittäisi kyllä eto jumalankuvatuksen tähen.


    • AamenkiitosJeesus

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

      • Anonyymi

        Armollinen jos ei tapa ja kiduta? Aika outo logiikka. Tukholmasyndrooma.
        Uskovainen on kuin perheväkivallan uhri.


    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Kiitos Jeesus!


    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • Jeesukseenuskova

      Jeesus auttaa omiaan!

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,
      Aamen!

      • AamenkiitosJeesus

        Aamen, kiitos Jeesus.


    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

      • Hyvinvalitettavaa

        Se on HYVIN valitettavaa!


      • Anonyymi
        Hyvinvalitettavaa kirjoitti:

        Se on HYVIN valitettavaa!

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Höpöttelihän tuo paljon muutahii joutavaa.
        Se on kerjäläisen oltava sanavalamis.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

      • KiitosJeesuskiitos

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.


      • Anonyymi

        Jumala on hyvä!


      • Anonyymi
        KiitosJeesuskiitos kirjoitti:

        Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.

        Jumala pitää huolen!


    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

      • Odotellaan

        Tällä hetkellä publikaaneja on kymmenen, saa nähdä vieläkö kertyy lisää?
        Tuo "taampana" tarkoittanee taaempana.


      • Eikiitospaatumus

        Eläköön synnin- ja armontunto!


      • Anonyymi

        ”Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.”


      • Anonyymi
        Eikiitospaatumus kirjoitti:

        Eläköön synnin- ja armontunto!

        Kunnia Jumalalle!


    • AamenkiitosJeesus

      Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!

    • AamenkiitosJeesus

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • oipoi

      "Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan."
      Ei pidä paikkaansa! Viimeksi huusin autoremppaa tehdessä mutta eipä tuo tullut jeesaamaan.

      • Noniinpätaisit

        Taisitpa huutaa Perkelettä!


      • Alan.ammattilainen

        Nykyisten autojen tekniikka on v: mäinen, ettei niiden päälle Jumalaka ymmärrä.


      • Usein.auttaa
        Noniinpätaisit kirjoitti:

        Taisitpa huutaa Perkelettä!

        Eiköhän ne kunnon "ärräpäät" olisikin paremmin auttaneet?


    • AamenkiitosJeesus

      Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;

      • AamenkiitosJeesus

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
        Aamen!


      • Jeesusarmahtaa
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
        Aamen!

        "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,


      • AamenkiitosJeesus
        Jeesusarmahtaa kirjoitti:

        "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

        Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.


      • Anonyymi

        Niinpä!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.
        Aamen!

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

      • Niinsevaanonpi

        Niin se vaan on!


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus armostasi!


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

      • AamenkiitosJeesus

        silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Aamen!


      • AamenkiitosJeesus
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Aamen!

        Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.


    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • KiitosJeesuskiitos

      Ihmiselämän tärkein avunhuuto.

      • Sopii.tuota.epäillä

        Onko se sinun jeesuksesi niin kiitoksenkipeä, että joka ketju pitää sotkea tuolla lapsellisella höpötyksellä?


    • AamenkiitosJeesus

      Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.

      • Päässä.laskien

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, muutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • Eikiitosjeesus

        Eipä tuo jelepi isoissa ei pienissä asioissa. Miksi kunnioittaisin sadistista narsistia. Kaikkivaltiaan valtuuksilla lopputulos on melkoisen surullista katseltavaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Hän antaa heidän olla turvassa, ja heillä on vahva tuki; ja hänen silmänsä valvovat heidän teitänsä.

    • Eikiitosjeesus

      Valtava lupaus vailla pienintäkään katetta. Täyttää petoksen tuntomerkit.
      Autoremppaa tehdessä tulin huutaneeksi apuun useammankin kerran, mutta yhtä tyhjän kanssa. Eipä tuo tullunna jeesaaman, ei mulle ei muille.

    • Yksihuutavainen

      Monesti on Jeesus minua elämän hädissä auttanut. Kiitos hänelle!

      • Todisteet.mukaan

        Voisitko esittää jonkun konkreettisen esimerkin?


      • Unohda.koko.asia
        Todisteet.mukaan kirjoitti:

        Voisitko esittää jonkun konkreettisen esimerkin?

        Olen esittänyt. Pilkkasit silloinkin ja herjasit omia kokemuksiani saduksi. Kyselet vain lämpimiksesi. En vaivaudu enää sinun takia.


      • Turhaanpa.vaivaannuin
        Unohda.koko.asia kirjoitti:

        Olen esittänyt. Pilkkasit silloinkin ja herjasit omia kokemuksiani saduksi. Kyselet vain lämpimiksesi. En vaivaudu enää sinun takia.

        Olisihan se pitänyt arvata, että tarinoit vain lämpimiksesi.


      • Et.ansaitse
        Turhaanpa.vaivaannuin kirjoitti:

        Olisihan se pitänyt arvata, että tarinoit vain lämpimiksesi.

        Et ansaitse mitään vastausta. Olet pelkkä palstapolkkaaja. Tiedät itsekin sen, ettet kysy tosissasi.


      • Nyt.meni.oikein
        Et.ansaitse kirjoitti:

        Et ansaitse mitään vastausta. Olet pelkkä palstapolkkaaja. Tiedät itsekin sen, ettet kysy tosissasi.

        Palstapilkkaaja olet, piti sanoa.


    • AamenkiitosJeesus

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • VapahtajaOletSinä

      Todellakin valtava lupaus, mutta vailla katetta.
      Sorit siitä, vihtaanne on kustu.

      • Jeesukseenluottava

        Lupaus toimii kyllä! Kiitos Jeesukselle siitä!


    • AamenkiitosJeesus

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Mahtava, konkreettinen lupaus, joka toimii!

      • Ei.onnistu.ei.ei

        Lupaukset on lupauksia. Olisikin liikaa vaadittu, luvata ja täyttää lupauksensa.


      • Kyllä raamattu opettaa, että kaikki Jumalan lupaukset toteutuvat. Jos sinun elämässässi ei vielä ole ollut tuollaista aamunkoittoa niin käänny Jehovan todistajien puoleen tai tee pyhiinvaellus Israeliin. Sillä voin vakuuttaa, että paljon on siitäkin kiinni mihin seurakuntaan kuuluu. Eivät kaikki seurakunnat täytä Jumalan lupauksia täydestä sydämestä. Mutta on olemassa seurakuntia joissa rakkaus Jumalaan on suurta.

        Esim. itse en ole kovin paljon lupauksiin saanut puhtia ev-lut seurakunnassa. Toki Jeesus hankki minulle opiskelupaikan ja paransi parista tai useammastakin vakavasta sairaudesta (selkä tohjona ja alkava astma tai muu hengenahdistus). Ja vielä seurakunnan jäsenet ahkerasti vastaavat pieniin rukouksiin kuten sellaisiin jos toivoo jotakin kirjaa tai esinettä löytävänsä kirpputorilta niin tuollaiseen rukoukseen seurakunta usein vastaa. Vapaakirkon ja kolmen muun tahon Katukirkko puolestaan tarjosi yhden vuoden ajan minulle ruokakassin joka viikko.

        Mutta Jumala tekee ihmisille välillä liian suuria paholaismaisia lupauksia joiden ei ehkä ole tarkoituskaan täyttyä. Ne johtavat pettymyksen tunteisiin ja tuo pettymys on paholaisen työtä. Nuo liian suuret lupaukset ovat mahdottomia pienille seurakunnille, mutta siellä missä Jumalaan luotetaan OSATAAN MYÖS KIERTÄÄ TUOLLAISET LUPAUKSET JA ANTAA TILALLE SAMAN VEROISTA TAI PAREMPAA. Näin minulle kävi esim. Rukousmatkalla Israeliin. Siellä oli päteviä PORSAANREIKIEN HAVAITSIJOITA JA SANAN KIERTÄJIÄ : )

        Varo PAHOLAISEN LIIAN SUURIA LUPAUKSIA ja yritä tyytyä siihen mitä sinulla on sekä ole kiitollinen sen johdosta mitä sinulla on. Kaikki esivallat ovat suhteellisissa asemissaan toisiinsa nähden. Joillakin seurakunnilla ja uskonnoilla on suuremmat taidot ja mahdollisuudet kuin joillakin toisilla. Pieni seurakunta auttaa mahdollisuuksiensa mukaan, mutta ei voi sen enempää tehdä.


    • AamenkiitosJeesus

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • Anonyymi

      Uskon lupaukseen

    • Anonyymi

      Uskon lupaukseen

    • Anonyymi

      Hittoako sitä huutaa kailottomaan, twiittaisi.

    • Anonyymi

      Psalmi 50:15 on myös Jumalan lapsille. 😊

      • Anonyymi

        Aamen! Rukous on Jumalan lahja!


    • Anonyymi

      Jeesus kyllä kuulee!

      • Anonyymi

        Ei kuule kun se on aavikon hiekassa edelleen.


    • Anonyymi

      1Joh3:2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.

    • Anonyymi

      Niin saatte nähdä minut.
      -Saunatonttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe