PELTSIN LAMMELLA E-ASEHÄIRIKÖINTIÄ

kauankidutettu

Menin tänään istuskelemaan lammen rannalle . Ensin ihmettelin yhtä sorsaa, joka vauhdilla sukelsi uppeluksiin. Kun joutui nousemaan ylös, yritti heiluttaa siipiä ja nokalla saada pois jotakin häiritsevää. Huomasin muitakin. -Oli ihan tuttu näky Keskuspuiston lätäköltä sikäläisen e-ampujan kiusatessa lintuja.


Menin seisomaan rannalle talojen eteen ja tuijottelin ikkunoita. Kokeilin ampuuko minua. Ei ampunut. -Lähdin pois, ettei ainakaan läsnäoloni innostanut eläinrääkäykseen.

Riihimäki on todellinen vaino- ja rääkkäyskaupunki.

24

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylä-Hullu-

      Haha paikallinen kylähullu taas vauhdissa :D

      • poliittinen.ganstalkker

        Se on se ganstalkkeri eikä mikään kylähullu. Muuten se olisi viety osastolle ajat sitten. Se peittelee tällä koohouksella todellista ganstalkkauksta, joka on oikea ja vakava asia eli poliittinen rikollisuus.


      • stalkkerit.kuolee

        Olen kanssasi samaa mieltä tälläiset stalkkerit saisi tappaa.


    • feutori

      Mä en oikee päässy tosta jutusta perille?

      • Harasmenttiako

        Siis toi sama henkilö näkee ja kokee jotain mitä muut eivät. Eikös se jo kerro paljon. Jotain elektroonista juttua, täh?


      • ongelmainenn

        mt ongelmat selittävät koko homman valitettavasti.


      • kokoomusko
        ongelmainenn kirjoitti:

        mt ongelmat selittävät koko homman valitettavasti.

        Olikos se hoidossa jo jonkin tovin, mutta liian vähän aikaa, kun pulut ei päästä poistuneet. Valitettavasti.


      • Harasmenttiako

        Tuskinpa oli, kun toi sen naapurivaino ketju täyttyy samanlaisista seteistä. Varmaan illalla tulee taas tähän ketjuun jotain settiä, kunhan kerkee lukemaan taas näitä vastauksia.


    • havainnointiin

      TIETOA HAVAINTOJEN TEKOON, kun käyt sillä lammella.

      -Sorsa on puolisukeltaja. Joskus pylly pystysä nokkii pohjasta syötävää.

      - Kun sorsa yht'äkkiä sukeltaa kokonaan pinnan alle ja pysyysiellä pitkään, se on poikkeksellista. Samoin se, että pintaan tullessaan viuhtoo siipiään vimmatusti kuin saadakseen niistä jotakin pois. Sen jälkeen vääntelehtii ja vimmatusti sukii ja kaivelee höyhen/sulkapukuaan kuin häätääkseen pahasti purevia kirppja pois.l

      - Kuvaus sopi vuoron perään moneen sorsaan. Sorsanpoikaset kohteeksi jouduttuaan eivät sukeltaneet vaan saivat sätkyn.

    • hän.on.stalkkeri.itse

      Kyseessä on oikea ja todellinen ongelma mutta hän on ongelman aiheuttajan puolella ja luo virheellistä vaikutelmaa tarkoituksella. Ne jotka tässäkin ketjussa säestävät kyseessä olevan "mt-ongelma" ovat alan ihmisinä esiintyviä poliittisia terroristeja ja säälimättömässä juonessa mukana.

    • Pioninkukkaa

      Kait tää valittaa sorsien oloista taas jonnekkin. Niin ne ankkapuistonkin asukkaat hävitettiin.

    • 5150

      Oletko tietoinen bioloogiasta!Ettei nytten vaan ole kyse (Telkästä)joka sukeltaa ja etsii ravintoa pohjasta!Sorsat ovat puolisukeltia jolloin puolikroppaa jää näkyviin!Paukkuuko sun päässä vai oletko harhaluuloinen????

    • Graznos

      Sanoo olevansa entinen mt-hoitaja mutta miten se on siihen päässyt, jos ei tiedä biologiasta hevon nevadaa? Luulisi että jotain kouluja pitäisi käydä.

    • Harasmenttiako

      Ja miten perkuleessa se sorsa yltää pohjaan? Kun pylly jää näkyviin, niin noin muutama sentti, ehkä 10? ois veden alla. Onko peltsin lampi siis vesilätäkkö?

    • syöttelijä

      Tällä hetkellä peltsin lammella on kovasti nälkäisiä osia, kun enää juuri kukaan käy syöttämässä.

      • Älkää.syöttäkö

        Pitääkö luonnon varassa eläviä lintuja syöttää? Ei, koska juuri syöttämisellä ne ongelmat saadaan aikaiseksi. Linnut eivät osaa itse etsiä luonnosta ruokaa, jolloin jopa lajien katoaminen on mahdollista. Siis teoriassa. Eks se sorsamummo käy muuten sit siel enään. Ai mut tulee sädettä päähän ja sorsatkin tärisee


    • DiiBaDaaBaaDii

      Mikä on tämä "E-ase" ? Mistä niitä voi ostaa? Miten niitä voi itse valmistaa? Mihin sen toiminta perustuu? Voiko sorsia kiusata pelkästään E-ajatuksilla?

      • eee.aaaseeee

        E ase on kyseisen henkilön omassa päässä


      • Harasmentti

        Lukekaa tuo naapurivaino ketju niin ymmärrätte, kyseistä "vainottua". Milloin paukkuu ja värisee ihan missä vaan. Onkohan bentsot loppu ko.henkilöltä. No kohta se tulee tänne haukkumaan stalkkereiksi, kaikki jotka eivät usko hänen juttuunsa. On muuten huomattu, yhden jos toisenkin kerran.


      • luulo.sairasss

        Pitää ilmeisesti omaa siskoaan stalkkerina ja uskoo että myrkytetään kokaiini/kannabis savulla ym uskoo että sädetetään mikroilla,kertovat että pää pehmentynyt hoitamattoman kroonisen psykosiin seurauksena valitettavasti.


      • luulo.sairasss

        Kyseisen henkilön juttuja ei kannata ottaa tosissaan.


    • Ent.sininenlaser

      Tänään istuin lammella rauhassa, yhtäkkiä ammuttiin energia aseella varmaan viereisen kerrostalon ylimmästä ikkunasta. Tai sitten läheisestä grillipaikasta, todella kova vihlominen ohimossa. Huippasi kun kävelin poispäin kauppaan, kassaneidillä oli virne päällä. Ei ole vaikea arvata mihin lahkoon kuuluu. Selviydyin kotiin, savun haju tuli asunnossa vaataan, tuuletin noin 40:minuuttia ei oikein auttanut, nyt on pää kipeä. Alakerran kemikaliossa taas porataan jotain.

      • stalkkeriasialla

        Ylläolevan on kirjoittanut stalkkeri


      • Ent.sininenlaser

        Tänään kävin lammella, istuin ja syötin sorsia kunnes päässäni rupesi humisemaan. Selvästi infra hyökkäys, ihmettelen miten pystyvät ampumaan kun liikuin koko ajan. Ei tieteellisesti pysty selittämään. Mutta minua vainotaan niin minun kohdalla se on mahdollista. Ja tuo kuka kirjoitti että olen stalkkeri, niin itse on. Minä olen oikea sininenlaser.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe