Täyteaineet eivät pysy

Supermetabolia

Muita joilla samaa ongelmaa?
Neljä yritystä hyaluronihapon kanssa takana. Hoidon lopputulos on ollut mahtava, pieni määrä täyteainetta pariin ongelmakohtaan on muuttanut koko kasvojen yleisilmeen ja tehnyt ihmeitä myös itsetunnolle. Mutta ilmeisesti aineenvaihduntani on poikkeuksellisen nopea tai jotain, parhaimmillaan täyteaineiden näkyvä tulos on pysynyt noin puolitoista kuukautta ja kahden kuukauden kohdalla vaikutus on hävinnyt täysin. On kokeiltu eri valmisteita, hyvin pitkäkestoisiksi (yli vuoden kestoa on lupailtu) kehuttuja ja pistäjääkin olen vaihtanut.

Botuliinin kanssa sama. Vaikutus on kestänyt parhaimmillaan kolmisen kuukautta. Harmittaa. Ärsyttää ajatus, että parin kk välein pitäisi rampata pistettävänä. Toisaalta taas itkettää nähdä ne ongelmakohdat kasvoissani, jotka tekevät minut ikäistäni vanhemman ja paljon luonnettani pahantuulisemman näköiseksi kun tiedän miten pienellä toimenpiteellä koko kasvojen yleisilme kirkastuisi.

Selvää on, että elimistöni tuhoaa hyaluronihapon selvästi keskimääräistä nopeammin. Olen miettinyt kokeilevani Ellansea, mutta kun olen soitellut ja tiedustellut siitä, on kuulema toimituksessa katkoksia ja minulle yritetään sen sijasta myydä taas "erittäin kestävää" hyaluronihappoa...

4

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgliygjgh

      Molemmat aineet on nimenomaan tarkoitettukin häviävän aikaa myöten. Valitettavaa että kroppasi hävittää ne tavanomaista nopeammin.

      Pysyviä tuloksia saa eräissä tapauksissa leikkaushoidoilla.

    • Sama_ongelma

      Sama ongelma täällä, yleensä kestää noin 2-3 kk, tuntuu että aina lähtee vain nopeammin pois, vaikka väitetään, että kun pistetään uudelleen, niin se kestää yleensä pitempään.
      Olen myös kokeillut eri aineita ja laittajaa, mutta ei sillä ole vaikutusta.

      Erittäin paha pettymys oli tuo Ellanse, joka ei kestänyt kuin 1-2 viikkoa! Siis lähinnä se oli turvotusta. Valitin asiasta ja sain vielä ilmaisen lisäpistoksen, mutta valitettavasti sekin lähti heti pois. Piti kestää kaksi vuotta. En tiedä voiko siihen tulla joku hylkimisreaktio, mutta minulla se ei valitettavasti toiminut.
      Käyn myös ottamassa pariin kohtaan hyaluronihappoa ja käytänkin tarjouksia hyväkseni, koska muuten on aika kallista kun monta kertaa vuodessa tulee käytyä. Toisaalta, muuten tulee aika vähän tuhlattua ulkonäköön, käyn harvoin kampaajalla ja shoppailemassa tms. joten hemmottelen itseäni näin ja on mukavampi fiilis kun on raikkaamman näköinen.

      • josmikääneiauta

        Rasvansiirto?


    • Gdjm

      Pysyvyys vaihtelee ihmisestä riippuen. Varsinkin jos pistokohta on sellainen joka liikkuu paljon (esim.huulet) niin kesto on usein huono. Voisiko rasvansiirto toimia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe