Haen sijais isää/äitiä.

Vesamössönmössön

Tervehdys kaikille tässä netti palstassa.

Hieman härskiä varmaan laittaa tänne mitään tämänkaltaisia ilmoituksia, mutta koin tämän tarpeelliseksi.

Otsikon mukaisesti, kyllä, yritän hakea itselleni sijais isää tai äitiä, periaatteessa monesta syystä.

Pääosin nyt siitä, että nykyinen isäni on aika kehno tuntemaan poikaansa, ja ei edes halua/jaksa yrittää tuntea poikaansa kovinkaan mitenkään.
Saan hänen kanssaan taistella kaikesta kirjaimellisesti, ja saan kuulla hänen hölmöjä viisauksiaan, ja hänen showta teeskentelyyttä syyllisyyden tunteesta saan nähdä kun mainitsen hänelle minun omista tunteistani.

Tää rata hänen kanssaan on jatkunut turhankin pitkään, jo silloinkin kun itse olin napero.
Hassuin juttu myös että hän on näitä jöröjä Suomalaisjuomalais ukkoja.

Sanoo kovin usein olevansa liian vanha tekemään mitään, mutta eipä ole tehnyt kovinkaan mitään silloin noin yli 10 v sitten kun itse olin alle 12.

Usein toisaalta käyttäytyy kuin 15 v murkku.

Kaljaa ja viinaa vaan lätkii kuin mitäkin vettä (ei tietenkään joka viikko. Mutta kyllä juo kuin tuttipullosta kunhan saa mahdollisuuden.) , ja ei millään väliä kuhan hassunhauskaa aikaa saa viettää.

En normaalisti haluaisi mitenkään "mollata" ketään tällä tavoin, mutta itse olen aika pettynyt rojaalisti omaan isääni, jolta aivot ovat karanneet Timbuktuun ottaan viskiä karaten ongelmista.


Samaa mieltä oli äitinikin aikanaan, joka kuoli kun olin 17 v, josta itselleni tuli lisää ongelmia masennuksen suhteen.

Kokenut kaiken näköistä viimeisen 5 vuoden aikana josta ukko viisas viisuri ei kovinkaan "pystynyt" olemaan auttamassa, vaan sanoi että "kyllä sä pärjäät."

Hassu asia myös, että kerran jouduin olemaan hänelle kuin lasten vahti kun hän itki naisen suuttumisesta hänen jääräpäisyyteen.

Alunperin yritin olla isäni puolessa asiassa, mutta jälkeenpäin en kovinkaan kun sain miettiä asiaa loppuun saakka.

Jäin toki ihmettelemään aika kovasti että miten yksi ukko ei ymmärrä virheitään.
Koskaan oppinutkaan vaan välttää kaikki probleemat ja aattelee että
"MMMmmmmmmmääääääääääääää ooooooooooon kuuuuuuuuuskyt vuatios nnnnniiiiiiiiiiiih eiiiiiiiiiiimmmmmuuuuun tartte miet-diä mid-tääääääääännnnnh... Mul on omat bisnikset ku
oma laiffi elämä eessä.."



Mooooooooooooooonta eri selitystä miksi näkisin hänet nyt sellaisena etten edes halua nähdä koko ukkoa yhtään näinä päivinä..

Kovasti olen yrittänyt myös ehdottaa hänen kanssaan tekemistä mutta eih..
Sama rata jatkui, ja selitystä sai kuulla..

Pännii eniten etteihän tuo mies tiedä pojastaan mitään.
Sanoo vaan ja luulee olevansa oikeassa..
Tietää vaan että harrastuksena on keräillä pyssyjä..



Mutta mene vaikka nyt toiseen asiaan, ja jos joskus vaikka selittäisin ihan koko historiani vaikka kasvotusten;

Olen siis 22 vee mies,
empaattinen sellainen,
huumorintajuinen,
outo (kirjaimellisesti.),
ymmärtäväinen,
liikunnallinen silloin tällöin, riippuen aiheesta (pääosin airsoft laji on mulle lähelle sydäntä.) , rokkaava kans mutta ajoittain rento mies,
hyväksyväinen (tarkoittaen että itseäni ei kiinnosta hevon sanonko mitä millainen henkilö vastassa on mikäli vain kunnioitusta löytyy tai empatiaa ylipäätään.),
kunnioittava,
Laiska silloin tällöin,
Mutta ylipäätän kuitenkin mukava mies.
Sellainen elämän tallaaja melkeinpä.
Katson myös yleensä asiat loppuun saakka ennen kuin sanon mitään, oli se tutustuminen tiettyyn henkilöön, tai tutustuminen uuteen asiaan/aiheeseen.

Huonoista puolista nyt se ainakin että hermostun helposti jos asia on selkeä jo, tai ei lopu helpolla yms.


Harrastukset;
Airsoft,
Metalli musiikit (tai ylipäätään kaikki kyllä menee.),
Matkustelu,
Liikunta (riippuu mitä kyseessä ja miten ja missä yms.),
Periaatteessa nyt ihan mitä vain josta saa yhdessä mukavat fiilikset.

Mielenkiinnot;
periaatteessa mikä vaan kunhan saa mukavaa oloa tuotettua,
Nähtävyydet,
konsertit/keikat/tai vaikkapa oopperat,
Vaikkapa tanssiminen musiikin tahtiin vaikka alkoholin kanssa,
Ja oikeastaan mikä vain kiinnostaa, kunhan saisi tehtyä yhdessä jotain mukavaa.

Eniten tykkään keskustella asioista, ja nyt pääosin sitä että miltä musta tuntuu.



Ja jos olet sellainen kukka hattu täti, tai vastaavaa, tai jos olet sellainen tyypillinen juomalais mies jörösyydellä varustettu (toisin sanoen kummastakin että olet turhankin idiootti, sekä vakava, yms.), niin enpä ihan usko että itse jaksa edes katsoa sitä idiotismiä enään.

Mieluiten jos nyt itse olet sellainen joka haluaisi etsiä pojakseen juuri tuollaista mitä mainitsin itseni olevan, niin mitä paremmalla syyllä, ota tilaisuus vastaan.


Joten jos olet halunnut olla isä tai äiti tai olet jo, ja olisit valmis/halukas ottamaan sijais muksun aikuis versiona, niin tässä ois nyt tarjolla IIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAN ilmatteeks!
Free of charge!

Asun Tuusulassa päin myös, ja mulle on oikeastaan ihan sama missä päin olet, kunhan olisit valmis ottamaan "pestin" vastaan.
Voin kertoa itsestäni lisää sitten.

S-postini on; [email protected] .

Numerot sun muut sen kautta.

2

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väkivaltaaaa

      Muuten voisi olla ihan hyvä juttu, mutta kun niin suuri osa sijaisvanhemmista on nykyisellään väkivaltaisia. Siksi en suosittele. Jolleivat käytä seksuaalisesti hyväksi, lyövät tai säännöstelevät ruokaa. Jos sinulla sattuisi hyvä tuuri, voisit saada hyvän vanhemman. Heitäkin toki on vielä jonkin verran olemassa.

      • Tottahantuo

        No tottahan tuokin, kun mitä olen saanut kuulla sieltä sun täältä.
        Maksullisia sellaisia samankaltaisiakin on, kuten Kummit (vaikkakin nämä olivat tarkoitettu ilmeisesti ulkomaille. Kaikki eivät toki maksaneet, mutta en ole kovin katsonut asiaa tarkemmin.) mutta en itse halua sellaisesta asiasta maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe