Kiusaaminen pilaa nuoren miehen elämän

älkää_homotelko

28

457

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.tasa-arvoa

      Nuoriin miehiin kohdistuu ihan yhtä suuret ulkonäköpaineet kuin naisiin. Miksi tätä ongelmaa vähätellään. Kaiken lisäksi mieheen kohdistuvat paineet kohdistuvat usein asioihin, joihin ei voi vaikuttaa kuten pituus. Naisten paineet kohdistuvat painoon, jota on helppo korjata.

      • 34556666

        Tuon jutun miestähän oli haukuttu nimenomaan läskiksi.


      • Ei_kai_sentään
        34556666 kirjoitti:

        Tuon jutun miestähän oli haukuttu nimenomaan läskiksi.

        Naisenaivot ne siellä taas yrittivät prosessoida, mutta kun ei irtoa niin ei.


    • Nainen39vee

      Jutusta kävi ilmi, että kiusaajia olivat nimenomaan POJAT JA MIEHET. Eli minkä vuosi te pojat/miehet kiusaatte erilaista poikaa/miestä? Miksi kiusaatte, jos poika harrastaa laulua ja lukemista (jutussa mainittiin tämäkin)? Ylläpidätte perinteisiä sukupuolirooleja, mikä vahingoittaa niitä herkkiä miehiä, jotka eivät sovi perinteiseen äijä-rooliin. Miksi käytätte sanaa homo haukkumasanana ja tällä lailla kavennatte joidenkin miesten elintilaa?

      Palstalla valitatte, että muka naisilla on kapea mieskuva, mutta kyllä se taitaa ola niin, että teillä itsellänne on kapea mieskuva, ettekä hyväksy siitä poikkeamista itseltänne saati toisilta. Ja sen vuoksi kärsitte siitä itsekin, mutta erityisen ikävää on, että laitatte kanssamiehetkin kärsimään. Esimerkiksi homottelu on nimenomaan miesten keskinäistä vallankäyttöä.

      • homo.on

        Mutta kyllähän mies homo on jos laulua ja lukemista harrastaa.. Ei faktan sanominen ole kiusaamista,


      • kaisanoasaa
        homo.on kirjoitti:

        Mutta kyllähän mies homo on jos laulua ja lukemista harrastaa.. Ei faktan sanominen ole kiusaamista,

        Ei lukemisessa mitään homoa ole. Minä olen kova lukemaan enkä ole koskaan homoa nähnytkään.

        Sen sijaan laulamisessa ja tanssimisessa on. Sellainen mies joka tanssaa tai laulaa on varmasti ruskean reijän ritari.


      • Ujoatm28v-
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei lukemisessa mitään homoa ole. Minä olen kova lukemaan enkä ole koskaan homoa nähnytkään.

        Sen sijaan laulamisessa ja tanssimisessa on. Sellainen mies joka tanssaa tai laulaa on varmasti ruskean reijän ritari.

        Aijaa, onko kaikki muusikot sitten homoja kun ne laulaa? Ei siinä mun mielestä mitään homoa ole jos baarissa laulaa vaikka karaokea. Kyllä lukeminen mun mielestä on homompaa varsinkin joku runollisuuden lukeminen.


      • Ujoatm28v-
        Ujoatm28v- kirjoitti:

        Aijaa, onko kaikki muusikot sitten homoja kun ne laulaa? Ei siinä mun mielestä mitään homoa ole jos baarissa laulaa vaikka karaokea. Kyllä lukeminen mun mielestä on homompaa varsinkin joku runollisuuden lukeminen.

        Ja kuinka moni muuten uskaltaa baarissa mennä laulamaan karaokea jos on paljon kuuntelijoita? Onhan se aika äijämäistä ja vaatii vähän munaa että uskaltaa heittäytyä tuolla tavalla. Hyvällä laulutaidolla voi parhaassa tapauksessa vaikka hurmata jonkun naisen.


      • kaisanoasaa
        Ujoatm28v- kirjoitti:

        Aijaa, onko kaikki muusikot sitten homoja kun ne laulaa? Ei siinä mun mielestä mitään homoa ole jos baarissa laulaa vaikka karaokea. Kyllä lukeminen mun mielestä on homompaa varsinkin joku runollisuuden lukeminen.

        Kyllä laulajista suurin osa on hinttareita. Joukossa voi toki olla joku poikkeuskin, niinkuin aina sanotaan että poikkeus vahvistaa säännön.

        Tanssivissa miehissä ei poikkeuksia ole yhtään. Homoja ne on kaikki.


      • Homo_tanssii
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Kyllä laulajista suurin osa on hinttareita. Joukossa voi toki olla joku poikkeuskin, niinkuin aina sanotaan että poikkeus vahvistaa säännön.

        Tanssivissa miehissä ei poikkeuksia ole yhtään. Homoja ne on kaikki.

        Niin se on, tosimies ei tanssi, sanoi jo mummovainaa. Laulajista voi sanoa, että örinähevari ei ehkä ole homo, mutta oopperaa kiekuva tenori on takuuvarma hintti.


      • höpö.höpö_
        Homo_tanssii kirjoitti:

        Niin se on, tosimies ei tanssi, sanoi jo mummovainaa. Laulajista voi sanoa, että örinähevari ei ehkä ole homo, mutta oopperaa kiekuva tenori on takuuvarma hintti.

        Tenorit ovat usein kovia panomiehiä. legendaarinen ooppeeralaula Kim Borg (basso) totesi aikoinaan , esityksen jälkeen tenorit lähtivät naimaan ja bassot juomaan.


      • heteroeitanssi

        Tanssijat on joka tapauksessa homoja. Ihan kaikki.


    • täänmäsanon

      Nuoren miehen pitäisi alkaa ajattelemaan sitä, että Suomessa on paljon kulttuurista johtuvia eroavaisuuksia miesten keskuudessa. Usein maaseudulla kasvaneet, vähemmän älykkäät tai piilohomot nimittelevät toisia homoiksi, vaikkei sitä olisikaan. Fiksut ihmiset kyllä ymmärtää, ettei ulkonäön perusteella tai harrastusten perusteella oikein voi homotella. Tälläiset "miehet" jotka homottelevat, ovat jotain käsittämätöntä pohjasakkaa tässä maailmassa. Heidän päät pitäisi oikeasti tutkia, löytyisikö sieltä jokin vamma. Näille miehille loppupeleissä pillun puutteen vuoksi kelpaa vaikka sika lemmenleikkeihin:::)))

      • kaupunkiliberaali

        Hienosti kiteytetty! Rasistit ja homofoobikot ovat pahinta roskasakkia


      • Homoko_se_siellä
        kaupunkiliberaali kirjoitti:

        Hienosti kiteytetty! Rasistit ja homofoobikot ovat pahinta roskasakkia

        Kuulutko hååkkani itse reiän ritarikuntaan? Varmaan homotuksen ja mokutuksen ohella harrastat myös joogaa, kasvissyöntiä ja pyöräilyä.


      • rotutohtori.deflektoi
        kaupunkiliberaali kirjoitti:

        Hienosti kiteytetty! Rasistit ja homofoobikot ovat pahinta roskasakkia

        "Antirasistit" ovat alinta pohjasakkaa, vihaavat valkoista rotua silmittömästi ja luulevat vielä, että se tekee niistä hyviä ihmisiä.


    • PahaOloKaikillaJoskus

      Heh, ei se katso naamaan, ei ulkomuotoon vaan syvälle sieluun se kiusaaminen ja se koskee jokaista. Et ole ainut kiusattu, vaan luulen että sen kohteeksi joutuu jokainen, ajallaan....

      • jännätkiusaa

        Jännämiehiä ei kiusata. Ne kiusaa ja tytöt palkitsevat kiusaajat pillulla.


    • jijfhowho

      Jos joku on hintelä, ja pennut ovat vain keksineet lyhentää sanan "hintelä" jätkä, sanaksi "hintti" jätkä. Eli eivät edes tiedä että hintti on muutakin kuin hintelä.

    • kaisanoasaa

      Eiköhän se mikon rakkauselämä kariutunut jo ennen kiusaamista koska oli ätmi muutenkuin.

      • syy.ja.seuraus

        Kiusaaminen teki siitä ätmin


    • SamS__

      Kiusaaminen karaisee ja karsii heikon aineksen

      • Kiusaaminen voi parhaillaan tosiaan karsia heikon aineksen, eli kiusaajan. Joskus kiusatulla on mitta täynnä ja se laittaa kiusaajan kylmäksi tai vähintään sairaalakuntoon.


    • sdsgsbb

      Miehillähän se ongelma yleensä on seurustelemattomuus, josta aletaan vittuilemaan (yleensä muiden panomiesten toimesta). Homottelu ja homovitsit lienee varmaan tuttuja kaikille pitempään sinkkuilleille, etenkin ikisinkuille. Vielä pahempi, jos mies ei ole edes sen näköinen että siitä voisi päätellä sen sinkkuuden johtuvan. Hyvännäköisen ikisinkunhan täytyy nimittäin olla homo, eihän siihen naisettomuuteen muuta syytä ole. Aniharva nainen ymmärtää tällaista, koska parisuhteettomat naiset on niin harvinaisia.

      • grdtrtxhjkokpojuhygf

        Teillä sekä homottelijoilla on liian vähän töitä. Ikisinkuilla lienee riittävästi töitä, niin ei kerkiä aikaansa hukata naisiin joilla on harrastuksena työttömyytensä keskellä sarja deittailu.
        Täällä netissä on aina samat naamat etsimässä seuraa, ja tapasin itse joitain vuosia sitten yhden naisen, joka selvästi halusi vain hakea mahdollisimman paljon kokemuksia deittailla eri tyyppejä.


      • karzanin_apina

        Hnnmm,,, homok!


    • kaisanoasaa

      Naiset on aina olleet pahimpia kiusaajia.

      • antakaa_pillua

        Niinpä. Kiusaavat olemalla antamatta pillua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe