Kokemuksia monen kanssa tapailusta

Hellyyttä_välittämistä

Löytyykö palstalta ihmisiä jotka tunnustavat että tapailevat jopa tarkoituksella useampaa kumppania ehkä kuitenkin jopa vähemmän tositarkoituksella? Siis että jotenkin on käytännössä todennut että parempi tapailla vain useampaa ja pientä toivoa on että se yksi paljastuisi lopulta oikeaksi vaikka uskoo sisimmässään että tuskin niin käy? Oli sitten seurallisia, hellyyden tai seksuaalisia tarpeita niin jotenkin käytännössä on vain todennut että mielummin tapaa useampaa samaan aikaan kuin vain yhtä ainoaa kerrallaan JOS siihen on mahdollisuuksia? Kumppanit välillä vaihtuu mutta useinmiten useampi ympyrään putkahtaa kuitenkin vaikka hetken olisikin täysin yksinkin?

Noin 40v miehenä olen menettänyt uskon että se oikea puolisko minulle vielä löytyisi. Olenkin sitten alistunut kohtalooni että määrä korvaa laadun. Minulla on vuosia ollut myös naispuolisia platonisia ystäviä ja nettideittailua tulee myös harrastettua. Perus käytöstapoja ja hurmaamista osaan siis naisten osalta vaikka olenkin melko tavis kaikilla osa-alueilla. Se on johtanut parhaimmillaan siihen että pyöritän jopa neljää naista yhtä aikaa, koska kaikki ovat hieman erikoisempia tapauksia. Yksi on exä joka kaipaa lähinnä vain juttelu ja halikaveria (ei seksiä). Toinen on myös exä kaukaa menneisyydestä joka kaipaa huonon avioliittonsa vastapainoksi juttelua ja kunnon seksiä. Kolmas on friend with benefits jolle olen tehnyt selväksi etten ole hänelle se oikea useampaan kertaan mutta silti haluaa roikkua minussa läheisissä parisuhdetta muistuttavissa merkeissä ja hyväksyy kuitenkin sen että joku päivä löydän sen oikean Neljäs oli sitten myös ilmeisesti sitoutumiskammoinen (tarvitsee omaa rauhaa) tapaus jota deittailin aikani, joka omalla käytöksellään myös mahdollisti useamman pyörittämisen. Kaikkien kolmen osapuolelta on kuitenkin lupa etsiä sitä oikeaa eli en ole heille mitenkään tilivelvollinen ja tietävät myös että etsin sitä oikeaa, joten peli oli reilu. Neljännelle en kertonut muista naisista mitään. Olen kuitenkin päättänyt että kun se oikea viimeinkin tulee kohdalle niin muut naiset sitten jäävät pois, koska kolmen ensimmäisen kanssa ei ole tulevaisuutta ja ovat oikeasti minulle vain piristystä arkeeni.

Olen kuitenkin käytännössä huomannut että kuinka paljon piristää kun useamman kanssa voi viettää aikaa enemmän tai vähemmän läheisissä merkeissä. Minusta on alkanut tuntumaan että niin kauan kun on jotain kevyempää taustalla niin jaksan paljon paremmin odottaa sitä oikeaa ja itsetuntoni on myös selvästi korkeampi enkä haksahda niin helposti "hellyydenkipeyden" takia vääriin suhteisiin. Pidän kovasti siitä että on omaa elämää mutta silti parisuhteen korvaavaa elämää jota voi kevyemmin mielin elää kun ei tarvitse sitten tapella turhista asioista esim. verhojen väreistä kuten vakavassa parisuhteessa. Kun jollain naisella on joku puute luonteessaan mikä ottaa välillä päähän, niin toinen nainen korvaa sen puutteen ja päinvastoin. Parisuhteessahan on sitten hyväksyttävä toisen hyvät ja huonot puolet jolloin joutuu puremaan hammasta yhteen välillä kovaakin. Kevyemmissä tapaamisissa sitä "kiukkua" ei pääse niin pahasti syntymään koska joku toinen sitten lievittää sitä kun saan toteuttaa sitten toista puolta hänen seurassaan esim. seksielämä.

Minulla oli myös monia vuosia kun ei ollut edes yhtä naista jota tapailla ja olen onnekas kun tällä hetkellä niitä on kolme... monen sattuman kautta. Mutta joku päivä olen taas "nollan naisen loukussa" ja haikeana muistelen kun sain toteuttaa itseäni...

Tuskin tavallisten "haluan sitoutua vain yhteen mieheen" naisten kanssa tämä kuvio onnistuisi vaan vaatii hieman erikoisempia persoonia ja elämäntilanteita. Ja niitä erikoisempia naisia on vaikeata löytää nettideittailun maailmasta, joiden pääkoppa myös kestäisi kevyempää tapailua ja saavat siitä aidosti iloa itselleen. Usein myös mietin että vaikka nytkin varmaan moni nainen tuomitsee minun "pelimies" kuvioni niin uskon että aika monella naisella on myös taustalla ainakin joskus ollut jotain "luottomiestä" jolta hakee seuraa ja iloa sitä oikeaa miestä odotellessa kun muuten deittailee toisia miehiä? Toisinsanoen onko naisilla useamman miehen pyörittäminen oikeasti yleistä edes jossain vaiheessa elämää vaikka siitä ei juuri koskaan puhuta kuin korkeintaan ihan parhaimmalle ystävälle? Uskon että naisia ei pidemmän päälle useamman miehen kanssa tapailu kiinnosta vaan haluavat yleensä vain keskittyä yhteen mieheen kerrallaan.

Täsmennetään vielä että pelkän piparin jahtaaminen ei ole se minun juttuni tässä kuviossa vaan enemmänkin parisuhdetta korvaava kokonaispaketti yleinen aito välittäminen ja hyväksytyksi tuleminen.... ystävyyttä eduilla. :) Ja jotta siihen päästäisiin niin minunkin pitää myös tehdä paljon työtä naisen eteen että pitää minua aidosti hyvänä tyyppinä. Pelkkä panosuhde ei johda toivottuihin tuloksiin vaan minunkin pitää AIDOSTI osata välittää toisesta ja se luottamus syntyy vasta pidemmällä aikavälillä.... puolin ja toisin.

Muiden kokemuksia?

12

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskomatontaaa

      Viikko mennyt ja eikö tosiaankaan ole kellään kokemuksia useamman kanssa tapailusta yhtäaikaa? Luulin että se olisi arkipäivää ainakin deittailun maailmassa kun koitetaan selvittää kuka on se oikea vaikka ei kenties sänkyyn hypättäisi kovin helposti?

    • KaikestaRakkaudesta

      Olen nainen ja tapailen exää lenkkeilyn merkeissä. Olen käynyt treffeillä, mutta käyn vain treffeillä. Jos ihastuisin, niin olisi seksiä, mutta mun pää ei kestä sekstailua eri tyyppien kanssa eikä pelkän huvin vuoksi. Ne tunteet, ne tunteet :-) Mun toinen exä haukkui mut lyttyyn kaikin tavoin, että menee oma aika ennenkuin olen hyvillä fiiliksillä. Haluan löytää oikean miehen, jonka kanssa on ihana sekstailla.

    • 1234567890123

      Olen nainen, eronnut ja lapset ovat ex-mieheni luona joka toinen viikko.

      Seurustelusuhteiden välillä olen aina tapaillut useampaa miestä säännöllisen epäsäännöllisesti, nykyään määrä jää olosuhteiden pakosta pariin kolmeen. Aikaisemmin ennen lapsia tapailin neljää viittä miestä samanaikaisesti.

      En lupaa kenelläkään yhtään mitään jatkosta, suhtaudun kevyesti. Tämä hämää toisinaan miehiä, jotka ovat tottuneet naisten suunnalta ilmeisesti omistushaluisempaan käytökseen. Välillä toki ihastunkin. Ainakin hetkeksi. Ihastuminen ei muuta käytöstäni usean miehen tapailun suhteen. Selkeä seurustelu taas... No, pelisäännöt pitäisi sitten sopia sen seurustelukumppanin kanssa.

      Toisinaan kerron miehille muista, toisinaan en. Nykyään mieluiten en, koska en halua loukata ketään. Olen huomannut tällaisen syövän miesten seksuaalista itsetuntoa.

      En mielelläni puhu näistä järjestelyistäni kenellekään. Varsinkin naiset tuntuvat tuomitsevan tällaisen käytöksen naiselta kovaan sävyyn. Miehiltä vastaava suvaitaan paremmin.
      Tällä hetkellä toinen miehistäni tapailee toistakin naista. Minua ei haittaa. Mutta ilmeisesti tämä toinen nainen ei tiedä minusta.

    • suominainenn

      Aikaisemmin tuli harrastettua tuota. Ei tosin niin, että olisi monta seksisuhdetta samaan aikaan. Siihen touhuun ei luonteeni taivu. Haluan seksiä vain miehen kanssa johon olen kiihkeästi ihastunut. Exiä en tapaile, enkä pidä yhteyttä, vaikka yksi roikkuukin aika-ajoin menneessä viestien muodossa. Haluan unohtaa ja mennä eteenpäin. Kun olen oppinut itsestäni enemmän, olen huomannut että monideittailu oli minulle hyväksynnän kalastelua. Halusin olla haluttava. Nyt kun olen oppinut hyväksymään itseni tällaisena kuin olen, en tarvitse enää "oletpa kaunis" kommentteja. Toivon vielä tapaavani miehen, joka sopii minulle ja arvostaa minua. Jos häntä ei löydy, voin elää hyvin näinkin. Ilman miestä. Korvikkeita en huoli.

    • deittiläinen

      Tuohon ilmiöön olen itsekin törmännyt treffifoorumilla, tuntuu että se alkaa olemaan jo enemmän vallitseva ilmiö mitä vuosia vuosia sitten oli. Ei malteta tai haluta pysähtyä tai mikä sitten syy onkin, yhden ihmisen kohdalle, koko ajan vaan uusia kontakteja. Miten se sitten onnistuukin, taitoa vaatii tuollainenkin, ei ole kiva, kun olet jo kerennyt kirjoitella joitakin aikoja ja kertoilla itsestäsi, niin toinen ehkä vastaa viikon päästä, vaikka näkee että hän on on-line tilassa illat pitkät..hakemassa jo uusia kontakteja. Jos sitten siirrytään jo pitämään yhteyttä puhelimitse, ja suunnitellaan tapaamista kasvokkain, sovitaa aika ja paikka, ja taas huomaa että siellä se jatkaa deittailuja. No tavataan kuitenkin, ja kiinnostusta alkaa olemaan ilmassa, tavataan toisenkin kerran, mutta toinen menee kohta taas jatkamaan deittailua.. Sanoo että eihän tässä ole vielä mitään tapahtunut, ja kaikki on ok, kiinnostusta vieläkin yhteisiin hetkiin on.. Äkkiä oma kiinnostus tuollaisiin ihmisiin loppuu

      • paremmanpuutteessa

        "Ei malteta tai haluta pysähtyä tai mikä sitten syy onkin, yhden ihmisen kohdalle, koko ajan vaan uusia kontakteja."

        Kyllä se loppuu kun tarpeeks kiinnostava tulee kohdalle (eli ääri harvoin). Miks sillon enää edes kiinnostais hakee ketään muita? Ei minua ainakaan.


    • Milman

      Olen nainen ja kyllä minulla on useampi samanaikainen tapailusuhde 2-3 . Miehet tietävät etten halua sitoutua, vaan kaikki perustuu seksiin, kaveruuteen, ajoittaiseen yhdessä oloon. Joskus olen kertonut muista deiteistäni jollekin jos on kysynyt, en muuten. Kaikki mukavia, miellytäviä, fiksuja miehiä. Minulla on myös hyvä miespuoleinen ystävä, nähdään olosuhteuden pakosta vain 2-3 kertaa vuodessa, tapaamisiin kuuluu myös seksi.

    • monenlaisiaaa

      Minulla on käsitys että usein naiset tyytyvät vain yhteen mieheen jonka kanssa eivät koe yhteistä tulevaisuutta mutta silti myös läheisyys kiehtoo tämän miehen kanssa? Miehet taas pyörittäisivät vaikka viittä naista jos siihen olisi mahdollisuuksia?

      • einetistä

        Ja tuo on bullshittiä niinkuin nuo aikaisemmat kirjoitukset todistaa naisten kirjoittamina!

        Se että näillä harvoilla erikoismiehillä (komeimmilla) toimii tuo haaremisysteemi ....ja sillä normaalilla tavismiehellä ei ole edes mahdollisuutta tuohon tai saatikka ottaisi riskin ja menettäisi edes tämän yhden naisen....ja tätä toimintaa nyt yleistetään kaikkien miesten toiminnaksi....kun muutkin naiset on kiinnostuneita vain ja ainostaan tästä yhdestä miestyypistä?!!

        Se että nainen kuin nainen saa nopeasti seuraa kun parisuhteeseen ja kun tulee ongelmia jo ihan kostoksi yms.
        Tämä on koettu raskaasti ja elävässä maailmassa useamman kertaa...
        Naisella pitää kyllä olla sopiva ikä.....

        Itsekkin nettideittaillessa ja siten treffatessa ja vaikka kuinka hyvin olisi treffit menneet saa kuunnella "ei kemiaa..." ja miksi näin:
        Netissä oli julmettu määrä ja ihan tavallisia ja "kilttejä" naisia niin siinä kävi parikertaa kuukaudessa tyhjentämässä kassinsa naiseen tämä fuck-body ja kun ei periaatteessa saanut tätä itselleen vaan joutui jakamaan muiden naisten kanssa ...ja kun n vertailuna vetänyt vertoja tähän adonikseen ....ja seksuaaliset tarpeet ja muutkin halut oli tyydytetty näin niin se todellinen tahtotila vakavampaan parisuhteeseen ja tutustua uuteen ihmiseen puuttui....

        Siksi poistuin minäkin netistä kun olin vain ajankulua ja kirjoittelu kaveria kun hakivat ja hakivat ja vieläkin vuosien jälkeen on samaiset naiset aktiivisina profiileineen mutta kun sitä ikääkin naisella tulee.....


    • TeeTyötäNaisenEteen

      Omat kokemukseni miehenä ovat olleet että jos ei ihan naisen kanssa sovita yhteen, mutta "ystävyys eduilla" kuitenkin vielä kelpaa (tälle harvalle) naiselle, niin nainen ei YLEENSÄ halua jakaa minua jonkun toisen naisen kanssa.

      Kyllä tavismiehillä on mahdollisuuksia jos osaa huomioida ja välittää selvästi myös sängyn ulkopuolela. Luoda enemmän ystävyyden ja romantiikan ilmapiiriä kuin liian innokkaasti seksuaalista ilmapiiriä alapään säestämänä. Kaikkein tärkeintä on kyky kommunikoida ja erityisesti kiinnostuneena kuunnella naista mikä tuntuu monilla miehillä olevan hukassa. Ratkaisevaa on luoda "me yhdessä" ilmapiiri kuin "mä tuun vain käymään jos vaik irtois". Joten omasta mielestäni on ihan bullshittiä etteikö taviksillakin olisi mahdollisuuksia (useaan) kevyempäänkin suhteeseen ja tämän seikan muodostan monen vuoden omalla kokemuksella ja en edes ole komea enkä rikas mies. Aikaa toki vie ennenkuin kevyt suhde löytyy ja tulee paljon huteja, joten moni mies voi myös lannistua helposti... koska pitää nähdä vaivaa naisen eteen kun ei jaksa kuunnella "naisten kotkotuksia". Jos ei luonnostaan ole kiinnostunut aidosti naisen elämästä, niin se myös näkyy pidemmän päälle myös naiselle... ja kiinnostus lopahtaa naisen puolelta.

    • Halikaveriii

      Miehenä olen ahkerasti harrastanut deittailua mutta ei vain tule aitoa innostusta naista kohtaan. Samalla taustalla minulla pari halikaveria. Sitten se hieman yllättäen tapahtui että "se oikea" nainen tuli eteeni ja ajattelin vain häntä. Nainen ei kuitenkaan halunnutkaan minua niin hieman olin allapäin vaikkei siis mitään vedätystä tai lupauksia oltu tehty... sitä toivoi vain liian nopeasti enemmän mitä nainen olisi pystynyt minulle antamaan. Tuli hieman masisteltua mutta onneksi pystyin turvautumaan halikavereihini ja tapaus unohtuikin melko nopeasti, jolloin elämä taas normalisoitui. Laastari eefkti siis, mutta auttoi paranemisessa nopeammin.

      • nirsotukot

        Semmosta se on kun kuutosen atm:tkin haluaa vaan niitä harvoja kympin "tavis"-missejä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe