Saastuneet aivot

Terv-Mirka

Uskonnon tuputus saastuttaa aivot ja saa ihmiset uskomaan huuhaaseen.

Yksi pahimmista aivoja saastuttavista leikeistä on uskontoaiheiset arvoitusleikit. Siinä uhri joutuu syvällisesti miettimään uskontoon liittyviä vastauksia ja tämä voi uhrin mielestä tuntua hauskalta leikiltä, vaikka on todella petollinen. Todellinen aivopesu ja aivoja saastuttava leikki.

Se ketä tästä aivojen saastuttamisesta hyötyy eniten on kirkko. Kirkko haluaa kaikkien ihmisten pysyvän kirkon jäseninä. Jäsenet taas maksaa veroa kirkolle, mikä ei ole mikään pieni summa vuodessa. Se on noin 400 - 600 €/v, eli yksi hyvä etelänmatka. Itse jäsenille ei ole näistä maksuista mitään hyötyä. Kirkon herrat suorastaan rypee luxus elämästä.

Kannattaa miettiä tarkkaan, kannattaako olla kirkon jäsen. Uskon että jokaisella on parempaakin käyttöä rahalle.

13

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvoitusleikeistä puheenollen.. missäs ne vastaukset ovat? :)

      • pysyväaivovamma

        Arvoitusleikki on päättynyt ja pelaajaa palkitaan, kun hän osaa liittää jokaiseen vastaukseen Jumalan kaikkivoipaisuuden.


      • Terv-Mirka

        Tänne ei haluta kuukausi kysymyksiä. Joten vastauksiakaan ei silloin tule.


    • T-Mirka

      Espanjan terroriteot "todistaa" sen, miten uskonnot saastuttaa aivotoiminnot. JÄRKYTTÄVÄÄ

      Toivottavasti politiikkamme ottaa tästä opiksi ja kriminalisoisi uskonnot. Uskonnot tekee ihmisistä aivan hulluja.

      • Eli kristittyjä, hindulaisia ja vaikka saatana buddhalaisia on tekemässä iskuja ympäri Eurooppaa? Minä luulin, että se on tämä 'rauhan uskonto'.. onko tämä mielestäsi sitä parempaa väkivaltaa?


    • No mutta tämäpä ironista. Kuten yuggis tavallaan jo totesikin.

    • Nina27

      Aivojen magneettikuvauksella pystytään tunnistamaan onko henkilö uskovainen vai ei. Mitä kauemmin henkilö on ollut uskossa, sen suuremmat jäljet aivoissa.
      Tämä todistaa että uskonnot vaurioittaa aivoja.

      • Tai parantavat!
        (joo, olet oikeassa. Perustelusi vain oli paskaa, joten oli ihan pakko....)


      • Nina27
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Tai parantavat!
        (joo, olet oikeassa. Perustelusi vain oli paskaa, joten oli ihan pakko....)

        Aivojen selvä tuhoutuminen ei paranna aivoja.


      • Nina27 kirjoitti:

        Aivojen selvä tuhoutuminen ei paranna aivoja.

        Mutta muutos ei tarkoita vauriota.



    • KriitikkoX

      "Aivojen saastuttaminen" kuulostaa aika vahvasti jenkkiläisten saarnaajien retoriikalta! Perustelutkin ovat ihan yhtä olemattomia kuin aloittajalla.
      Aloittaja esitää sellaisen entiteetin kuin kirkko. Kirkko kuitenkin on jäsentensä summa.
      Kirkollisvero lasketaan prosenttina tuloista. 400€ - 600€ on ihan tuulesta temmattu luku. Ja 600 eurolla et kyllä kovin hyvää etelänmatkaa saa.

      • Yks.Mimmi

        Kyllä 600€ tekee ihan hyvän etelän matkan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe