Kusi Audinoston yhteydessä

Tyhjäpääkyllämahtuu

No nyt on uusi Audi tilattuna. Kysyisin vaan kokeneilta, että milloin se päähän tuleva kusi toimitetaan, ja miten se sinne päähän asennetaan. Täytyykö varata aika huoltoon jollekin kusenasentajalle?

21

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyykmanKateellinenPaska

      Kyykman kertoo se kohta.

    • UreaaMyösPäähän

      Se laitetaan sinne ensimmäisen pajakäynnin yhteydessä, joka tulee merkille tunnusomaisesti noin 1000km:n jälkeen...

    • Mikäseuraavaksi

      Kylläse sinne kihahtaa kunhan saat auton alle ja ajelet kylillä luullen että nyt on hieno auto ja että muilla käy kateeksi.

      • nöyryydenTasapaino

        Kaksi kateellista ilmoittautui ja kohta lisää.
        Toisilla vaan on terve itsetunto ja kehtaa ostaa ihan sellaisen auton kuin itseään kiinnostaa ja nauttii siitä, Toyotasetä ostaa aina sen Toyotan ihan sen takia ettei naapuri tai työkaveri ala kateelliseksi ja ala hylkiä kahvitunnilla.


      • Mikäseuraavaksi

        Voi kuule.mullon semmoinen auto ettei joka kylillä pyöri.nuita audeja pyörii aika paljon.tavis merkki.ei erotu joukosta.


      • Fiiatit

        Eli ajat alfalla=fiat...tai jakulaarilla(heheh merkki) ...no tosiaan niillä saa sitten ajella loppuelämän sillä niitä ei vaihdossa haluta.


    • Jokanurkalla

      Ostithan valkoisen, ostithan!

      • ToyotanHarmaahiirulainen

        Valkoinen on tyylikäs väri ja sopii hyvin menevään koriin.


    • HOLISTI74.91

      käy skoda poikien kokouksessa metsäautotien varrella, siellä mukava setä antaa patukkaa suuhusi pissan ja kerman kera, muista niellä.

    • Rahamiesss

      Valkoinen on yleensä halpa ja ilmainen väri. Työsuhdeautot on usein valkoisia tai perusmustia. Rahamies ostaa metallivärin.

    • ladaveivi

      mulla on vihree Lada
      niitä ei kovin paljon enää näe täällä, vietiin itärajan taa kaikki 25 vuotta sitten
      pyöreälamppuinen vieläpä ja alkuperäiset Ladan kattotelineet eli sellainen kori katolla
      lämmin auto pakkasilla ja saa veivillä käyntiin jos ei muuten lähde
      monessako autossa on vielä veivi?

    • suurinpiirteinnäin

      Valkoinen on paitsi halpa, myös siitä armelias väri, että kömpelökin muotoilu näyttää valkoisena vähiten tökeröltä. Myös omakotitaloissa suomalaisen lempiväri on valkoinen.
      Pari sanaa kusipäisyydestä: Kusipäisyys on synnynnäinen ominaisuus, eikä sitä voi täysin oppia koskaan, ellei sitä geeniä ole saanut perimässä. Mulkkumaista käytöstä voi harjoitella, mutta siitä jää se aito spontaanius usein puuttumaan. Homma ei lähde "selkärangasta".
      Kusipäisyyden ensioireet nähdään jo siinä, kun alitajuisesti hakeutuu tiettyjen automerkkien myyntihalliin. Eli kun jokin pääsi sisällä vakuuttaa sinulle, että sinun kannattaa maksaa volsun tekniikasta kaksin-kolminkertainen hinta, jotta saat neljä rinkulaa ja neljä pakarinpäätä takapuskuriin. Kun vaihtoehtoisesti voisit käyttää nuo kymppitonnit millä muulla tavalla hyvänsä, perheesi, lastesi tai itsesi hyväksi, niin sinä ajattelet, että saksalainen autokoijari saa nuo rahat, koska "sinulla pitää olla kunnon peli jolla päästellä työreissut, kun maanteillä on usein vaaratilanteita, niin tarvitaan jytyä pellin alle". Vaikka sinä itse juuri olet se vaaratilanne. Eli tämä on lyhykäisyydessään se polku, jota kulkemalla varmistat, ettei päässäsi loisku. Se on täynnä. Luettuasi tämän, ylläpito poistaa viestin sääntöjen vastaisena.

      • Nytaaviis

        Tais sitten suurinpiirtein menee näin, että ostan auton, joka tuntuu hyvältä ajaa ja siinä riittää ominaisuuksia omiin tarpeisiin. Ja minulla on varaa laittaa siihen se ostohinnaltaan noin 70 k€ ilman, että minun tarvitsee tinkiä perheeni tai lasteni hyvinvoinnista tai harrastuksista penniäkään. Voin myös vaihtaa sen kolmen vuoden välein uuteen vastaavaan.
        Tällä hetkellä tuon hintaluokan autoista mielestäni ovat Audi ja BMW parhaimmat vaihtoehdot, joita molempia olen omistanut vaihtelevasti viimeisen 15 vuoden aikana. Jos tämä herättää kateutta, niin voi voi! Tee töitä ja hanki kunnon koulutus, kyllä sillä pääsee aika pitkälle. Ehkä sinäkin joskus ajat hyvällä saksalaisella autolla. Mutta kusipää olet jo valmiiksi.


      • hyvältätuntuu

        Mä parkkeeraan aina neljän ruudun keskelle vinottain. Poikaa harkkoihin vedessä jätän siihen hallin oven eteen, kuitenkin niin, etteihallin ovi kolhaise puskuriin.


      • suurinpiirteinnäin
        Nytaaviis kirjoitti:

        Tais sitten suurinpiirtein menee näin, että ostan auton, joka tuntuu hyvältä ajaa ja siinä riittää ominaisuuksia omiin tarpeisiin. Ja minulla on varaa laittaa siihen se ostohinnaltaan noin 70 k€ ilman, että minun tarvitsee tinkiä perheeni tai lasteni hyvinvoinnista tai harrastuksista penniäkään. Voin myös vaihtaa sen kolmen vuoden välein uuteen vastaavaan.
        Tällä hetkellä tuon hintaluokan autoista mielestäni ovat Audi ja BMW parhaimmat vaihtoehdot, joita molempia olen omistanut vaihtelevasti viimeisen 15 vuoden aikana. Jos tämä herättää kateutta, niin voi voi! Tee töitä ja hanki kunnon koulutus, kyllä sillä pääsee aika pitkälle. Ehkä sinäkin joskus ajat hyvällä saksalaisella autolla. Mutta kusipää olet jo valmiiksi.

        Vastauksesi vahvistaa olettamukseni oikeaksi. Juuri tuota tarkoitin.


      • Seonvarmaase
        Nytaaviis kirjoitti:

        Tais sitten suurinpiirtein menee näin, että ostan auton, joka tuntuu hyvältä ajaa ja siinä riittää ominaisuuksia omiin tarpeisiin. Ja minulla on varaa laittaa siihen se ostohinnaltaan noin 70 k€ ilman, että minun tarvitsee tinkiä perheeni tai lasteni hyvinvoinnista tai harrastuksista penniäkään. Voin myös vaihtaa sen kolmen vuoden välein uuteen vastaavaan.
        Tällä hetkellä tuon hintaluokan autoista mielestäni ovat Audi ja BMW parhaimmat vaihtoehdot, joita molempia olen omistanut vaihtelevasti viimeisen 15 vuoden aikana. Jos tämä herättää kateutta, niin voi voi! Tee töitä ja hanki kunnon koulutus, kyllä sillä pääsee aika pitkälle. Ehkä sinäkin joskus ajat hyvällä saksalaisella autolla. Mutta kusipää olet jo valmiiksi.

        Sinäpä oletkin hyvä malli ja esimerkki aloittajalle. Kusipäisyys paistaa tekstistäsi ja jos enää yhtään selvempi haluaisit olla viestinnässä, niin pitäisi kirjoittaa selvällä suomella "olen kusipää" tänne palstalle :D


    • Eienäätyhjäpää

      Nyt se tapahtui!

      Olen nyt ajanut AUDILLANI pari päivää, ja tänä aikana ei ole tarvinnut käydä vessassa virtsaamassa. Oikein tuntee miten se virtaa ylöspäin. Nyt en ole pysähtynyt suojatien eteen, enkä ole noudattanut liikennesääntöjä. Pysäköin luonnollisesti invapaikalle ja mielellään neljän ruudun päälle, mikäli on tilaa. Mielenkiintoista on se, että en enää osu parkkiruutuun viivojen sisäpuolelle.

      Ostin komean tummansinisen.

      • Veivilasit

        Poliisiauton sininen on tyylikäs väri, toinen on postiauton oranssi ja tietysti sinapin väri.


    • Ghtynm

      Audiiiiii....

      Hooomoooooo.....

    • Kikelo

      Audisi kuset ovat ladattu jo tehtaalla autoosi viisi vuotta sitten valmistettuun autoosi
      saksalaisen insinöörin toimesta. Nyt sitä myydään sinulle vuosimallina 2017. Siinä ei ole
      tapahtunut mitään mallimuutoksia 10 vuoteen ja hinta on valmistuspäivästä riippumatta
      aina sama. Väriksi valitse valkoinen. Jos joudut joskus viemään autosi huoltoon, tuo se Lohjan Auto - Vasenius Ky, autosi nuortuu (3) vuotta.

    • harrimiekkonen

      Luitteko uudesta asiakaslehdestä uutisen: Ensi vuoden audimalleissa kojelaudan napista voi resetoida trippimittarin lisäksi myös koko matkamittarin! Siirrymme pois "ajetut kilometrit" käsitteestä. Audi vastaa huollon jälkeen täysin ajamatonta yksilöä, kertoo tehtaan after sales johtaja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe