Ihastun aina 40+ naisiin

helisuvi

Onko kyseessä äidinkaipuu vai mikä lie, olen 20v kieppeillä ja ihastun aina 40 naisiin... niin upeita, kokeneita ja ihania. Mutta usein saavuttamattomia nuoren ikäni vuoksi.
Onko täällä kohtalontovereita?

22

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisiaaa

      jep, sama täällä. Olenkin naimisissa itteäni 17v vanhemman kanssa. Edelleen katselen vanhempia.. En tiie äidinkaipuusta mitään, pidän vain vanhemmista, olen aina pitänyt. Nyt kun ite alan lähestyä 40 jo kohta.. niin alkaa kohta olemaan vähän niinku omaa ikäluokkaa :D

    • Ongelmatapauss

      Sama täällä 22v ja ihastun yleensä aina juurikin 40 v naisiin. Ihan ku tää ei ois jo muutenkin tarpeeksi ongelmallista. Mutta onko missään näitä vanhempia naisia jotka ihastuisivat reilusti nuorempiin?

    • Naine25

      Täällä myös nainen, joka on rakastunut 20 vuotta vanhempaan naiseen. Ja näyttää siltä että myös hän on rakastunut minuun :)

      • Ihanatunne

        Minä myös pian 25. Ihastunut about samalla ikäerolla heittävään naiseen. En usko tämän todellakaan olevan mitään äidinkaipuuta. Hän on vain yksinkertaisesti kauneinta mitä vastaan on eksynyt, ihanan kypsä mutta silti sopivan leikkisä ;) itsestäni myös tuntuu että ihastus olisi hyvin molemminpuolinen. Toivon todella. Mistä asioista koet että "näyttäisi siltä" että sinun ihastuksellasi samanlaisia tunteita? Oletteko keskustelleet asiasta? :)


      • naine25
        Ihanatunne kirjoitti:

        Minä myös pian 25. Ihastunut about samalla ikäerolla heittävään naiseen. En usko tämän todellakaan olevan mitään äidinkaipuuta. Hän on vain yksinkertaisesti kauneinta mitä vastaan on eksynyt, ihanan kypsä mutta silti sopivan leikkisä ;) itsestäni myös tuntuu että ihastus olisi hyvin molemminpuolinen. Toivon todella. Mistä asioista koet että "näyttäisi siltä" että sinun ihastuksellasi samanlaisia tunteita? Oletteko keskustelleet asiasta? :)

        Hellyydestä, suudelmista ja sanoista ♡


    • Ihastun kans vanhempiin naisiin. Olen itse 28-vuotias ja tykkään ainakin 10 vuotta vanhemmista.

    • Nainen37v

      Ihastun itseäni huomattavasti nuorempiin naisiin, en vain ole löytänyt "poikatyttöä", joka etsisi vanhempaa naista.
      En etsi hetken huvia, vaan suhdetta.
      Näytän kyllä itseäni nuoremmalta, usein luullaan hyvinkin kymmenisenkin vuotta nuoremmaksi, eli katoaako silloin teidän mielestä into vanhempaan naiseen?

      • Iällä.ei.paljon.väliä

        Teininä ja parikymppisenä ihastuin yleensä oman ikäisiin tai itseäni vanhempiin, mutta ikäeroa oli yleensä vain viitisen vuotta, mutta joskus jopa yhdeksän vuotta. Kolmekymppisenä puolestaan aloinkin ihastua itseäni nuorempiin. Ehkä siksi, etten kaivannut pesän rakentelua, rekisteröityä liittoa tai vastaavaa, vaikka vakavaa suhdetta etsinkin. Nyt elän orastavaa suhdetta itseäni yhdeksän vuotta vanhemman, mutta hyvin nuorekkaan naisen kanssa. Minusta ikä on hyvin henkilökohtainen juttu. Joku ikähän meillä kaikilla on papereissa, mutta oma elämäntyyli, asenne ja luonne ratkaisee, minkä ikäisiltä me muiden silmissä vaikutamme. Jotkut ikäihmiset ovat mahdottoman hilpeitä vekkuleita. Sellainen oli mm. yli 100-vuotiaaksi elänyt Hannes Hyvönen.

        Omaan ulkonäköön voi vaikuttaa tietyssä määrin, vaikka hiuksien harmaantumista tai ihon muutoksia ei oikein voikaan estää. Pukeutuminen, kampaus, asusteet ja käyttäytyminen ovat puolestaan asioita, joihin voi paljonkin vaikuttaa. Tosin täytyy myöntää, että jotkut ovat siinä lajissa hirvittävän lahjattomia. Minulla on mielessäni eräs elämänpiirini (hetero)nainen. Hän olisi mahtava esimerkki, kuinka itsensä nuorentaminen menee puihin. Nuorisovaatteet ja tatuoinnit rajuista kampauksista puhumattakaan eivät välttämättä pue runsaasti ylipainoista liki kuusikymppistä naista, joka yrittää samaan aikaan olla uskottava ja asiallinen johtaja. Ennen vanhaan ikääntyneemmät ihmiset eivät oikein voineet pukeutua nuorten vaatteisiin kokojen takia. Nykyään satakiloinen 70-vuotiaskin voi vetäistä päälle neonväriset juoksuhousut, kulutetut niittifarkut tai paljastavan glittertopin. Onhan se kyllä tavallaan hauskaakin ja ehkä maailmasta tulee tälläkin tavalla moninaisempi ja värikkäämpi.


      • Akuppionihana

        Minunkin kokemuksen mukaan poikatytöt ihastuvat usein oman ikäisiinsä tai nuorempiin. Lisäksi he minun kokemukseni mukaan yleensä etsivät itseään lyhyempää tai korkeintaan saman pituista naista. Yksi lyhyehkö poikatyttö surikin minulle lyhykäisyyttään ja naisen löytämisen vaikeutta. Ihmettelen miksi ihmisillä on niin tarkkoja kriteerejä kumppaneita kohtaan!!!


      • Gjkkklh
        Akuppionihana kirjoitti:

        Minunkin kokemuksen mukaan poikatytöt ihastuvat usein oman ikäisiinsä tai nuorempiin. Lisäksi he minun kokemukseni mukaan yleensä etsivät itseään lyhyempää tai korkeintaan saman pituista naista. Yksi lyhyehkö poikatyttö surikin minulle lyhykäisyyttään ja naisen löytämisen vaikeutta. Ihmettelen miksi ihmisillä on niin tarkkoja kriteerejä kumppaneita kohtaan!!!

        Mä olen ns. Poikatyttö ja pidän vanhemmista naisista en niinkään itseni ikäisistä tai nuoremmista. Mulla ei myöskään ole pituuden suhteen mitään vaatimuksia. Et ei me kaikki sellasia olla. Toki puhuit vain omasta kokemuksesta.


      • Se37vee
        Gjkkklh kirjoitti:

        Mä olen ns. Poikatyttö ja pidän vanhemmista naisista en niinkään itseni ikäisistä tai nuoremmista. Mulla ei myöskään ole pituuden suhteen mitään vaatimuksia. Et ei me kaikki sellasia olla. Toki puhuit vain omasta kokemuksesta.

        Miten sinuun saisi yhteyttä? :)


      • Sepoikatyttö
        Se37vee kirjoitti:

        Miten sinuun saisi yhteyttä? :)

        No nyt en osaa sanoa, kun tähän laittamani mailiosoite poistettin nähtävästi sääntöjen vastasena


      • Se37vee
        Sepoikatyttö kirjoitti:

        No nyt en osaa sanoa, kun tähän laittamani mailiosoite poistettin nähtävästi sääntöjen vastasena

        Onko sinulla profiilia täällä Suomen sivuilla, e-mail määräytyy sen mukaan, niin voisin laittaa viestiä.


      • Totta! Miten mä en nyt itse tätä tajunnut. No, mutta tässä sitten sulle nimimerkki.


      • Se37vee
        J-Jo kirjoitti:

        Totta! Miten mä en nyt itse tätä tajunnut. No, mutta tässä sitten sulle nimimerkki.

        Saa nähdä tuliko perille :))


    • Numerot

      Olen 40 ja voisin kyllä hyvinkin ihastua nuorempiin, mutta jotenkin pelottaa, että jossakin vaiheessa tämä nuorempi toteaa seurustelevansa liian vanhan kanssa ja siinä sitä sitten ollaan. Tämä on toki hieman kyyninen oletus ja todennäköisesti hyppäisin mukaan, jos jonkun kanssa kemiat kohtaisi, siinä vaiheessa kun tunteet tulee peliin, niin järki hyppää ulos ikkunasta.

      • Numeroitaaa

        Olin 25 ja vaimoni silloin 43 kun tavattiin.. siitä on nyt 10,5 vuotta. Ollaan onnellisesti naimisissa, meillä on yhteinen lapsi ja kissat ja koirat:) Ikäero ei tule oikeasti koskaan mieleen edes.. ainoastaan kun puhutaan eläkeiästä .. tai eläkkeelle jäämisestä.. kun toinen jää 17 vuotta aikasemmin.. mutta en silti näe siis siinä mitään ongelmaa. Vaimoni on todella hottis:)


    • Ainoaino33

      Itsekin ihastun välillä vanhempiin naisiin, vaikka olen avioliitossa miesten kanssa. En tiedä mikä iskee aina välillä, mutta useammin kuin kerran noin 50v nainen saa sydämen pamppailemaan

    • Tiutah
    • Mrs.Dolloway

      Olen yli 40v nainen, joka elää ruuhkavuosien keskellä, esiintymistä ja esimiestyötä vaativassa asiantuntija-ammatissa. Olen naimisissa ikäiseni naisen kanssa.

      Kaksikymppisenä tunsin viehtymystä ainoastaan vanhempiin naisiin. Minuun vetosi älykkyys, rentous ja itseluottamus. Ikäiseni opiskelijat tuntuivat kakaroilta tai elivät 'itsensä ulkopuolella', eivät olleet vielä tutustuneet itseensä. Kaikki seurustelusuhteeni olivat ainakin 7v vanhempiin naisiin.

      Vaimoni oli ensimmäinen ikäiseni nainen, johon rakastuin. Tapasimme yli kolmikymppisinä työn kautta. Olemme rakentaneet hyvän perheen ja elämän yhdessä. Yhtenä päivänä ymmärsin, että minusta on nyt 50v lähestyessäni tullut juuri sellainen karismaattinen ja itsevarma nainen, johon olisin itse halunnut rakastua nuorena. Ehkäpä kyse onkin siitä, millaisia aspiraatioita itsellä on. Minä halusin tulla sellaiseksi kuin nuo upeat naiset olivat.

      Toisinaan huomaan nuorempien naisten, cis ja queer, katsovan minua kaipaavasti. Usein ajattelen, että mahtava homma, jonain päivänä sinäkin olet kaltaiseni, varmasti vielä upeampi ja haluttavampi. Go for it! On ihan mahtavaa olla viisaampi, kokeneempi ja itsevarmempi. On onni olla jollekulle innoituksen lähde.

      Olen ollut joitakin kertoja ihastunut nuorempiin naisiin. Tunteet ovat joskus olleet yhteneväisiä. En kuitenkaan ole toiminut asiassa mihinkään suuntaan, sillä elän ihan hyvässä ja kunnioittavassa parisuhteessa ja olen erittäin sitoutunut vanhempi. Toisaalta ehkä tärkeämpääkin on ollut, että toivon nuorille naisille samoja asioita, joista itse olen saanut nauttia, kuten perhettä ja lapsia. Kokemukseni mukaan kaikkien naisten pitää tehdä omakohtaiset päätöksensä lapsien suhteen, halusipa heitä tai ei, olipa cis tai queer.

      Elämä on pitkä projekti, jos hyvin käy. Onnea matkaan teille kaikille!

      Ps. Vasta yli 40v huomasin, että lähes kaikki ikäiseni naiset ovat vähintään bi-curious, joten kannattaa ehdottomasti rohkeasti lähestyä. Nuorempana sitä ollaan helposti ihan älyttömän 'hihnat kiinni' asenteella itseään lokeroimassa. Vanhempana harva viitsii enää puristaa mailaa sillä tavalla rystyset valkeina.

    • Nuoruus.kaunistaa

      Nainen on parhaimmillaan seitsentoistakesäisenä, siis miehelle.

    • Anonyymi

      Ei mulla oo mitään tiettyä et ihastun aina vanhempiin... Se kolahtaa kun kolahtaa ja tämä nainen voi olla sitten vanhempi tai nuorempi... Olen nyt 25 v ja ihastunut tällä hetkellä 10 vuotta vanhempaan. Viimeksi olin ihastunut 3 vuotta vanhempaan. 10 vuotta ei ole edes mikään iso ikäero.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe