FINNACTA OY VALHETTA

self

Hei,

Olen huomannut, että täällä vanhoja keskusteluita yrityksestä, joten avaan uuden keskustelun. Olen Finnactan ent työntekijä, taustaa 10kk.. (10 vuoden yksistään myyntityön kokemus).
Työni alkoi sillä, että minun pitää antaa näyttö myyntiosaamisestani ensimmäinen kuukausi. No tähän meni joku 5 kk.. Sitten vihdoin pääsin esimiesharjoitteluun.. Ajattelin, että nyt jo kiinteä peruspalkka (Paskat)... eikä edes sen jälkeen, kun Tiimipäälliköksi ylennettiin.. Tällä yrityksellä ei ole tarjota työntekijöilleen sellaista sopparia. Tämä yritys alistaa naismyyjiä (vain miehet ovat parhaita), tämä yritys ei arvosta yhtä ainota työntekijäänsä... Älkää uskoko noihin työhakemus lätinöihin kk tasoiseen palkkaa (EI siellä ole sellaista), ei ole pohja, ei tuntipalkkaa. Ainoastaan provikka! Tiimipäällikkönä palkkaa nähden joutuu tekemään paljon, Ai niin ei ole edes sitä pohjaa vaan sen lisäksi että itse myy, pitää kouluttaa uusia, rekrytoida, raportoida, valmentaa... ihan orjatyövoimaa! En sano, etten niistä hommista välitä, mutta kyllä minäkin palkkaa siitä työstä halua, mitä osaan...
Finnacta Oy tuotteet: Urheilun Unelma-Arpa (soitetaan kuluttajille), A-Lehdet (kuluttajille ja Nordic Green Energy sopimukset.. Soittolista on vanhaa, läpkulutettua, puhki kulutettua (Ai niin, ihan uunituoretta). Listassa on ala-ikäisiä, vanhuksia (muistisairaita)...
Keskiansio, ole valmis myymään ja tekemään pitkiä päiviä ja lauantaita: 2500€-2700€ ilman pitkiä päiviä ja lauantaita keskiansio: 1400€ alle !
En suosittele kenelläkään tätä yritystä! Tiedän, että kaikkien pitää kokea se itse, en vaan halua, että kukaan joutuu kokemaan niin pahaa... En yleensä edes suosi, että näitä paskoja juttuja luetaan näistä kanavista, mutta pakko yhden kerran elämässään avautua! Olin 10kk talossa, en sentään yhtä päivää niin kuin moni muu!

92

21279

    Vastaukset

    • hyvaltakuulostaa

      tosi hyvät keskiansiot kyllä!

      • totuus.sattuu.markkinam

        Paskapuhetta aloittajalta. KUKAAN Finnactalla ei revi tuollaisia rahoja. Meidän Finnactan toimistolla parhaat tekivät pitkää päivää. Peruutusten jälkeen käteen jäi parhaimmille 600e. Kukaan ei edes tonniin päässyt koska heikkolaatuiset liidit ja huonot progressiot.


      • 45645648494131321

        Meidän acta-toimistolla keskiansio oli luokkaa 400e. Eli aika kovasti tuntuvat vaihtelevan.


      • TommiMikael

        Paskapuhetta, toimipisteemme paras sai 800e täyspäiväisestä kuusta. Tuolla Finactalla kukaan ei pääse kelvollisille palkoille.


    • Hahahahah

      Sä et oo ikinä töissä ollukkaa :D

    • villegalle69

      Kaikki jotka ei menesty myyntityössä ja elämässä kirjoittelee vaan täällä. Näinhän nämä finnactan haastattelijat asian kuittaavat! Pyytäkää näyttämään kuitenkin yksikään joka oikeasti tienaa tuossa firmassa!! Seuratkaa sitten tämän henkilön nimeä tulostaulusta, että tienaako oikeasti!! TAITAA OLLA TULOSTAULUT JO SULJETTU FIRMASSA TAI NÄYTTÄÄ VAIN PÄIVÄN KOLME ONNEKKAINTA!!

      • Strut

        Keskiansiot on hyviä jos olet valmis joka kuukausi tekemään tulosta! Yritys mainostaa pohjaa ja takuuta, mutta noin ei ole! Jos et saavuta 15 000 pist rajaa et myöskään saa lisäbonuksia.. vaikea selittää sitä palkkausjörjestelmää, mutta yritystä en suosittele kenellekään. Käykää kokeilemassa tiedätte sitten!


    • surullinenäiti

      Mulla oli mies tuolla kanssa töissä ja lupailtiin vaikka mitä palkkaa, mies ku oli lopettamassa ni "oot jo tienanny tän ja tän verran, ei kannata...just oot tolla rajalla, ei kannata..." luotiin tyhjiä lupauksia palkasta siis! Ollaan oltu tosi tiukilla pitkään ja miehen piti toimittaa tuloarvioita kelalle yms meidän tukien vuoks ja varmistettii vielä monta kertaa, että missä mennää palkan kanssa...(taas kauheat lupaukset), sitten tilipäivänä koko maailma musertu, ku tuli murto-osa siitä mitä piti saada! Ei puolet, ei 70%, tyyliin ehkä 25%! Tuet menetetty lupausten takia, itketty ollaan monta iltaa millä ostaa lasten vaipat tai korvikemaidot, ollaan niin lirissä! Oikasupyynnöt tehty mutta aikaa vievät. Tuntuu että saan kohta sydänkohtauksen, huomasin tän sattumalta ja oli pakko kirjottaa vähän meidän perheen kokemuksia

    • Ikinäenää

      Olin tuolla kanssa kaks kuukautta töissä!! Ekana kk ”peruutukset” 15% ja toisena 43%! En suosittele

    • ikinäenää

      Ihan samassa kastissa kuin Printmix ; joka myy poliisien ja palomiesten urheilutapahtumiin ns kannatus ilmoituksia. Työsopparia saat odottaa useamman kk ja lisäksi siinä maininta takuupalkka 1550 eur/kk tosin vaatii 120 vastattua puhelua päivässä. Totuus että ketään heidän myyjistä ei tähän pääse. Eli puhtaasti provikka 20%. ja ilmoitushinnat yleensä 100 - 200 eur/ saat siitä muutaman kympin. Ja samat listat käytössä viikosta toiseen siis nimi listat. Ja jos haet jotain tukea esim Kelalta niin ne takertuu heti tohon takuupalkkaan vaikka on puppua. Kannattaa vältää tätä lafkaa !

    • Janne2015

      Finnacta oli hyvä paikka, kun itse olin siellä. Uskon että vain paskat myyjät kirjoittelee täällä.

      • entinen-finna

        Finnactalla ei semmoista asiaa olekkaan kuin hyvä myyjä koska liidit on täysin laadutonta kuraa. Yritä siinä sitten myydä kun olet kymmenes saman yrityksen työntekijä joka soittaa 5v sitten vanhentunutta liidilistaa läpi. Mutta joo kyllähän tuosta Finnactan toiminnasta todella paska maku suuhun jäi, niin minulle kuin muillekkin entisille työntekijöille.


    • FuckActa

      Se perustuu työntekijöiden kusettamiseen koko Finnactan toiminta. Varsinkin Kuopiossa ”päälliköt” oli kyllä valehtelun ammattilaisia

      • noupmore

        , kuten Porvoossakin


      • myyntipällikkö

        Aikalailla kaikkialla samaa kusetusta


    • Herranjestas

      Hmm..en tiedä onko valhetta vai ei, mutta aina kannattaa tutkia hyvin mitä tuotetta tai palveluita on tarkoitus lähteä kauppaamaan ennen kuin aloittaa yrityksessä. Oli se yritys sitten mikä tahansa.

    • EntinenPäällikkö

      Suomi24 on täynnä virheellistä paskapuhetta Finnactasta. Monet kirjoittajista ei oikeesti tiedä mistä puhuu. Tämän keskustelun aloittajan kanssa olen kuitenkin täysin samaa mieltä ja voin omalta osaltani kertoa aloittajan kertomien asioiden olevan totta. Ps. Tunnistan aloittajan ja toimin hetken aikaa hänen esimiehenään..

    • NykyinenPäällikkö

      Suomi24 on täynnä faktatietoa Finnactasta. Ei näitä juttuja muuten meinaa uskoa, koska luulisi ettei tälläistä toimintaa voi Suomessa olla... Sitten kun kokeilee niin helpompi uskoa! Mutta tätä firmaa en suosittele edes pahimmalle viholliselle. Nimim. työskennellyt vetäjänä jo vuosia, edelleen töissä. Lähtölaskenta on jo alkanut... Tietäjät tietää.

      • Bar-Basse

        Olen ollut elämäni aikana kahdessatoista työsuhteessa. Kaikkia muita voin suositella työnantajina, ACTAa en. Ennen actalle työskentelyä en olisi uskonut että tuollainen kusetusveivaustoiminta voi olla laillista Suomessa. Veivataan työntekijöitä, veivataan asiakkaita ja veivataan jopa yhteistyökumppaneita. Vaihtaisivat rehellisesti edes nimekseen kusetusveivaus Oyn niin olisi edes jotain selkärankaa toiminnassa.


    • Ville-Veikko-Matias

      Uskokaa oikeasti näitä kirjoituksia finnactasta. Vaikka kuinka naureskelevat ja yrittävät väittää toista niin näissä on totuus. Ylin kaksikko nauraa ja tienaa, mutta muut eivät säälittävästi yhtään mitään!

    • juoskaavarokaa

      Finnactan johtajat osallistuvat viikoittain satanistien messuihin, ja sitovat työntekijät loitsuilla firmaan! Nauravat ilkeästi, juovat variksenverta ja manaavat työntekijöiden palkkakorttien yllä!

    • Pisnispoika

      Pistää silmään aina näissä keskusteluissa, oli kyse nyt mistä myynti-kojusta vaan, se että aina joku sanoo että aineisto on pask2a, läpinuss.., vanhaa tai ihan jotain muuta kuin hyvää. Mutta kertoisko joku mulle, mikä sitten on hyvää aineistoa? Ja mihin se kauppa käy ?
      Koska itse kun jo jonkin tovin soitellut, niin yleensä riittänyt, että joku ihminen vain vastaa puheluun ja on täysi-ikänen, oli se kymmenen numeroa sisältävä puhelinnumero otettu sitten vuoden 2008 paksusta luettelosta tai s-marketin asiakaspalvelu lomakkeesta.

      Ps. Ja toivon vastauksia pelkästään noihin kahteen kysymykseen ja kirjoitelkaa johonkin toiselle palstalle näistä minun kirjoitusvirheistä. Hyvää alkanutta vuotta!

      • Luulen, että tarkoitetaan sitä, että aineisto on vanhaa ja moneen kertaan soitelultua uutta ei raaskita antaa myyjille.

        Tämä kuulostaa hullulta koska luulisi uuden materiaalin lisäävän kauppaa mutta näin vain toimitaan.

        Tästä on paraatiesimerkkinä edesmennyt Mediapex, joka tuli myös Buusterina tunnetuksi. Siellä myyjä saattoi istua soittamassa tunninkin ennenkuin joku vastasi ja kontakteja seitsemän tunnin työvuorossa kertyi minullekin kerran vain 14 kappaletta.

        Tuollainen aineisto on jo aika kuraa vai mitä?


      • Pisnispoika

        Joo no jos tosissaan 14 kontaktia olluna, niin onhan se kieltämättä surkeaa... Mut hyvä myyjähän etsii ratkaisuja! Tuossakin tilanteessa tori.fi auki ja sisustus osio esiin, niin alkaa kauppa käymään. Vaan nykypäivänä aika harvinaista, että noin pääsee käymään, koska aika monessa puljussa tietokoneet etsii asiakkaat ja varmasti jonkin 15 tunnin aikana vähintään kiinni saa... mutta tästähän pääsee taas aasin sillalta siihen, että minkälaisia on myyntimiehen puhelut, jos kerkeää tasatunnin aikana niin paljon kontakteja saada? Ei siinä ainakaan kovin hyvää keskustelua ja neuvottelua ole syntyny.

        Mutta joo, lisää vastauksia alkuperäisiin kysymyksiini :)


      • juho9000

        Asiakasrekisterit maksavat rahaa. Mitä laadukkaampi lista, sitä kalliimpi.

        Tämän takia hyvät listat annetaan parhaille myyjille. Tämä on luonnollista, koska hyvä myyjä saa kalliista listasta enemmän kauppaa kuin keskiverto tai huono myyjä näin tuottaen yritykselle suurimman hyödyn.

        Mikäli haluat paremmille listoille tee työsi paremmin.

        Toki on myönnettävä, että monien myyntitalojen paskojen listojen soittelu on myyjän kannalta kamalaa jos pohjapalkkaakaan ei makseta.


    • Hanzo_Jaddar

      Kusettivat takuupalkasta ja "esimieskoulutuksesta". Karttaisin tuota puljua kuin susilaumaa...

    • Oonkuulluniinhuonoa

      Tyttöystävä kävi hetken tuolla töissä eräällä paikkakunnalla täällä Suomessa ja huhhhuuuuuuuuh mitä tpouhua! Hetken jaksoi kuitenkin sinnitellä kunnes irtisanoutui, ihan kuolemameininkiä! Jengi vaihtuu silmissä, listat sieltä itsestään syvältä ja kauppoja tosi huonosti, Kuvitelkaa ittenne veivaamassa numerosta toiseen "ilosta" puhelua ku kaikki on ihan riutuneina vieressä suupielet alaspäin, ovi käy koko ajan, "kauppaa kauppaa" pitää saada, tulos tai ulos (eine ketään ulos laita!), parhaimmat palkat oli muutaman satasen silläki toimistolla, porukalle uhkaillaan että jos irtisanoutuu niin saat karenssit, moni tehny valituksia vaikka ,minne. Oikein tunnelmallista siis! Ei omakohtanen kokemus, mutta tosi läheinen kokemus silti ja haluaisimn muitakin varoittaa.

    • Peiliinkatsoja

      Mitä maailmanparantajia te luulette olevanne, jotka kerrotte totuuksia työpaikoistanne, mitäs luulette paljonko taksikuski tienaa, jos ei osaa ajaa autoa, entäs ammattisotilas jolla ei pokka riitä tappamiseen, ei yhtään mitään, no entäs myyjä joka ei osaa myydä, ei yhtään mitään, täällä te vingutte elämäänne jossain puhelinmyyntiyhtiössä, mitä helvettiä ootte menny sinne duuniin, kärsikää nahoissanne kun ootte niin idiootteja, mä ainakin uskon et siellä on joku hyvä myyjä, kun ne on saanu myytyä noinkin paskan paikan noin fiksuille ihmisille kuin tekin ootte, ja yksi totuus teille kaikille joita on huijattu.
      Jos osaatte kulkea silmät auki, niin tiedätte että teitä yritetään huijata joka paikassa jollain tavalla, joku haluaa teistä jotain hyötyä enemmän tai vähemmän, nostan hattua tälle Finnactalle, sehän tekee sen rehellisesti, lupaavat "teet näin ja noin ja saat ton, ja jos käy noin niin et sit saa mitään muuta kuin lämmintä kättä" mitä ihmettä vingutte, rehellistä kusetusta, vai mitä..? Kun ootte työttömiä, seuraavax vingutte ettei elä millään, kun ei saa sitä eikä tota ja kaikki kiusaa, mikä ajaa teidät käyttäytymään niinkuin käyttäydytte, sitä voi jokainen kysyä itseltään, kasvakaa rotuna ja käyttäkää energianne johonkin muuhun.

      • heinytoikeesti

        Ymmärrän pointtisi, mutta ymmärrä sinäkin että ei KAIKKI sadat kommentoijat voi olla "ihan luusereita!". Täällä on heidän pitkäaikaisetkin entiset työntekijät käyneet jotakin kirjoittamassa, eli kyllä silloin joku asia on mennyt pikkusen ihmeellisesti! Tietysti nämä palstat on aina vähän mitä on mutta ei se aina mene niin että "sä oot luuseri ku lopetit siellä, mee itkee äitis helmoihin!".


      • MYYNTILUUSERI

        Finnactahan ei tee rehellisesti yhtään mitään. Lue vaikka vähän entisten työntekijöiden kokemuksia peruutuksista ja palkkalupauksista niin tiedät mitä tarkoitan. Itse olen ollut kolmessa yrityksessä hyvä puhelinmyyjä ja tehnyt huomattavaa tulosta yritysmarkkinoinninkin puolella. Finnactalla sain taas kuulla olevani paska myyjä, kauppaa ei yksinkertaisesti tullut. Olinko menettänyt taitoni työnantajan vaihdon myötä vai voiko ehkä välineillä, materiaalilla ja johtamisella olla vaikutusta myyntituloksiin? Välineet olivat käsikapulat, joista ei kuullut läpi, toimisto oli meluisa, johto ammattitaidotonta ja soittolistat vanhentuneita ja läpisoitettuja. Suurin mysteeri itselleni oli miten yhtään ketään sai mitään tulosta aikaan noista lähtökohdista; no toisaalta ei kukaan yleensä saanutkaan. Itselleni riitti kahden kuukauden haukut ja lähdin, nykyisin olen toisen yrityksen markkinointipäällikkönä. Sellainen luuseri täällä vikisee.


      • Anonyymi
        MYYNTILUUSERI kirjoitti:

        Finnactahan ei tee rehellisesti yhtään mitään. Lue vaikka vähän entisten työntekijöiden kokemuksia peruutuksista ja palkkalupauksista niin tiedät mitä tarkoitan. Itse olen ollut kolmessa yrityksessä hyvä puhelinmyyjä ja tehnyt huomattavaa tulosta yritysmarkkinoinninkin puolella. Finnactalla sain taas kuulla olevani paska myyjä, kauppaa ei yksinkertaisesti tullut. Olinko menettänyt taitoni työnantajan vaihdon myötä vai voiko ehkä välineillä, materiaalilla ja johtamisella olla vaikutusta myyntituloksiin? Välineet olivat käsikapulat, joista ei kuullut läpi, toimisto oli meluisa, johto ammattitaidotonta ja soittolistat vanhentuneita ja läpisoitettuja. Suurin mysteeri itselleni oli miten yhtään ketään sai mitään tulosta aikaan noista lähtökohdista; no toisaalta ei kukaan yleensä saanutkaan. Itselleni riitti kahden kuukauden haukut ja lähdin, nykyisin olen toisen yrityksen markkinointipäällikkönä. Sellainen luuseri täällä vikisee.

        Siivoojat nykyisin saavat jotain oikeutta työntekijöinä.


    • 46546544513231231

      Aloittaja kyllä kusettaa törkeästi noissa keskiansioissa. Todellisuus on luokkaa viidestä seitsemään hunttia jos kuus päivästä viikkoa tekee.

    • pitkäpee

      Täällä asiakas.
      Puhelinterroristifirmat soittelee vieläkin noin 10 soittoa per päivä, vaikka en ole enää kolmeen vuoteen laisinkaan vastannut.
      Haistakkee pitkä pee.

    • Myyntimies2018

      Hei,

      Telemarkkinointi alan asiantuntijat ja pettyneet työntekijä kirjoittajat.

      A) Telemarkkinointi alan palkkaus on suunnitelu provisio pohjaiseksi, jossa otetaan huomioon peruutukset.

      B) Palkkaus on yleisesti todella selkeä. Myydyistä tuotteista saat provision, johon on myös yksinkertainen laskenta kaava. Tämä opetetaan ja lasketaan työntekijöiden kanssa käsikädessä.

      (tähän väliin kerron suoraan että suomalaisilla on käsitys että tehdystä työstä sovitaa palkka, eikä niin että tehdystä suoritteesta maksetaan A,B,C tai D:n suuruinen korvaus).

      C) Mikäli nuorisolle, omille lapsille tai aikuisille suomalaisille työnhakijoille on luvattu jotain, mitä eivät ole kokeneet saaneet. voitteko lähettää työsopimuksen nähtäväksi, jotta kertomanne pitää paikkaansa?

      Tiesittkö että verkko kirjoittamisestakin voi saada kunnialoukkauksen, mikäli kirjoittamanne aihe ei pidä paikkaansa.

      Kirjoitan tämän siksi että olen itse menestyvä ja ammattimyyjä, joka on myynyt aivan samoja tuotteita mutta 15-40 kappaletta päivälle. Tämä alkoi yli 10 vuotta sitten ja silloin sain juuri ja juuri tuon 10 kauppaa päivään, mutta tykkään työstäni ja siitä että voin työskennellä yrityksessä jopa seuraavat 10 vuotta, enkä vaihtaa työtä kuin kenkiä riippuen vuoden ajasta.

      Minun mielestäni suomalaisilta puuttuu ammattiylpeys ja selkeä näkemys mitä on sitoutuminen työhön, jotta tavoittaa ansaitun palkan. Suomalaiset nuoret ja työttömät ovat liian hyvässä asemassa nähdäkseen, mitä heistä voisi tulla tälläisen työn oppimilla työkaluilla ,työllä ja työn antamilla koulutuksilla. Ei kukaan nykypäivänä pääse koulutuksen ajattelemaan ''ihanne ammattiin'' istumaan tietyn kuukausi ansion kautta vaan joutuu tekemään siihen työtä, jotta opiskelllun työn oppii myös käytännössä.

      Haluan avata alalle tuleville silmiä siitä, mitä ala voi tarjota, lukematta vauva.fi tai suomi24.fi huonojen kokemuksien kirjoituksia. Jokaisella alalla on hyvää, sekä huonoa. Me haluamme auttaa nuoria, opiskelijoita, työttömiä, työharjoittelijoita ja vahuksia, sekä työllistää heitä jatkuvasti.

      Toivotan kaikille ketkä tulevat Finnacta Oylle nykyään töihin että palkkaus malli mikä sinulle luvataan toteutuu ja se sinusta kiinni miten paljon haluat palkkaa lunastaa myyntityöllä.

      Finnacta Oylla on 2018 tavoitteena tarjota paras mahdollinen työpaikka ja pitää luvatusta kiinni. Suosittelen tätä paikkaa nykyään lämpimästi. Ainakin ovat satsanneet ammattitaitoisiin esimiehiin!

      • piupaupox

        A) Telemarkkinointi alan palkkaus on suunnitelu provisio pohjaiseksi, jossa otetaan huomioon peruutukset.

        Tämä osio on paskaa. Olen itse töissä firmassa jossa maksetaan myös peruutukset. Ja ihan vain siksi koska teemme tuntityönä asiakkaallemme. Se on yrityksestä kiinni voiko pyytää komissio velotusta vai tuntivelotusta. Myös tietenki Asiakaspäälliköstä joka näitä asiakkuuksia hankkii.

        Mitä tämä meinaa taas onse että voi tehdä laadukasta myyntiä ilman koijauksia ja myyjät tienaa ja mikä tarkoittaa että vaihtuvuutta ei ole.


    • VanhaActa

      puhelinmyyjällä
      28.10.2008 10:48

      jos teet puhelinmyyntiä ja sinulla on joku pohja/takuu palkka, on se työnantajan oma systeemi ja jos siinä on ehtona joku tietty määrä myyntiä tms. Eikä myynti tule täyteen: jäät ilman pohjaa/takuuta.

      Alalla ei ole yleissitovaa TES:siä vaan, kuten aikaisempi kirjoittikin: jonkinsortin inbound-diipadaapa tessi.

      Suosittelen etsimään firman joka maksaa kunnollista provisiota ja koittamaan hommaa siellä, jos ei toimi niin etsi muita töitä. Jos toimii niin tsemppiä :)

      Mikäli puhelinmyynti ei ole sinun heiniäsi, älä pliiiiiiis tule tänne palstalle haukkumaan jotain firmaa taas ihan mätämunaksi kun ei tullut kauppoja, tuskin sitä teetkään kun asenteella hoidat hommasi :)
      KommentoiIlmiannaJaa
      4 VASTAUSTA:
      hyvä myyjä tienaa
      28.10.2008 11:39

      Jos hinkua ja halua puhelinmyyjäksi on, suosittelen EHDOTTOMASTI hakeutua firmaan, joka tarjoaa pelkän provision. Pohjat provikat on vain luusereille, joilla ei ole haluakaan tehdä tuosta. Pohjaa saat tuolloin about 5 euroa tunti rippeitä myydyistä tilauksista. Selvempää on esim. 10 euroa/tilaus.

      Kunnianhimoiset ja itseesä luottavat valitsevat provison ja tekevät hyvää tulosta.

      Jos siis olet luuseri, jolla ei ole haluakaan tehdä kunnon tulosta, mene mäkkärin kassalle ja jätä puhelinmyynti.

      JEP todellakin FINNACTALLE jos haluat oppia myymään ja tienata oikeesti rahaa! Ps: ne kirjottaa ketkä ei pärjää! ;)

    • Eifinnactaa

      Finnacta valehtelee sekä työntekijöille että asiakkaille, jokaisen omilla aivoilla ajattelevan kannattaa nostaa kytkintä sieltä ellei ole sitä jo tehnyt

    • Ainoaoikeaajatus

      Työ on kovaa mutta äärimmäisen palkitsevaa sille joka on valmis antamaan lajille puhtaasti 150%.

      Semmoiset kaverit tienaavat aina joiden ajatus on jokasuhteessa suunnattu kohti pelkkää menestymistä ja onnistumista. Jos mielessä edes käväisee ajatus että on mahdollisuus epäonnistua tai tienata huonosti niin olet väärällä alalla. Sinulla pitää olla oikea ajatus jo ennenkun sinut koulutetaan olit sitten tekemässä alasta itsellesi pätkätyön saatika sitten kokonaisen urakaaren.

      Niinkun joku jo ylempänä korostikin niin ratkaisuja on etsittävä vain ja ainoastaan itsestä silloin kun myynnin alalla haluaa todellisuudessa menestyä. Miettikää niin että jos se olisi helppoa niin silloin alaa tekisivät kaikki.

      Nimimerkin takana kirjoittaa elämässään monenlaista työtä tehnyt henkilö joka on epäonnistunut todella monessa, myös myyntityössä ja tienannut alkuun näin ollen pelkkiä oppirahoja mutta kuitenkin tullut aina silloinkin toimeen. Asioita on kuitenkin opittu vuosienvarrella kantapään kautta ja perse edelläkin on useempaan otteeseen kiivetty kohti latvaa. Nykyään tänäpäivänä kuitenkin harjoitan menestyksekästä myyntityötä ja kuulun siihen prosenttiin joka on työllänsä ehtinyt saavuttamaan jo paljon hienoja asioita alle 30 vuoden ikään ja tulevaisuuden suunnitelmat ovat tottakai myöskin korkealla, mutta todellapaljon työtä myös edessä.

      Ymmärrän paljon ihmisten erilaisia näkemyksiä ja tunnen satoja vastaavia tarinoita enkä väheksy. Vastavuoroisesti tunnen myös kuitenkin henkilökohtaisesti useita useita menestystarinoita jotka aina kiehtovat itseäni ja motivoivat aina jatkamaan kovaa eteenpäin.

      Muistakaa aina että provisio on se millä myyntiä tehdään kun sitä tosissaan tehdään. Fiksu myös tajuaa ettei käytännössä ole olemassakaan "listaa" vaan se on vain hyvä apuväline. On vain ihminen keskustelemassa ihmiselle ja jos joku toinen ei sinne kauppaa tee niin miksi sinä et voi tehdä?

    • rtyuiopöåäölkjh

      Tämä on mahdollisuus menestystarinaksesi! Jos haluat olla taloudellisesti riippumaton, valitse Finnacta! 4000 euroa kuussa on aivan realistinen tavoite ja siihen pääsee kunhan ei kuuntele täällä olevia roskapuheita vaan keskittyy täysillä omaan suoritukseen ja osaa pyytää esimiehiltä apua.

    • Akka

      Jos tämä firma olisi näin kivaa, sinne työntekijät tunkesivat ikkunoihin. Mutta se vaan jatkuvasti etsii uusia henkilöitä. Sivussa ei mitään itse asiassa työstä sanottu eikä mitä se firma oikeasti tekee. Hieno auto on luvattu! Kenelle? Akatemiassa opiskelu! Mikä se akatemia on, ei minkänäköistä tietoa. Rehelliset työnantajat eivät pelkä sanoa, mitä heillä tehdään.

    • nippe123456789

      Tää lafka on modernia verkostomarkkinointia suorastaan pyramidi huijaus.... puhelin myynnin avulla :D ja työntekijöiden hyväksi käyttöä, mietitään esim palkkaus myyjälle. tuotteet pisteytetty, 30-100 p. 100= 8 e
      ja kk bonukset 6000 pistettä = 100 e, 9000 pistettä = 200 e, 12000 pistettä = 300 e, 15000 pistettä= 500 e, ja 20000 pistettä= 700 e.
      Otetaan esim Suomen terveys ravinnon riisto provikka palkkaus :D tuotteesta maksetaan 30 pistettä per myynti, eli ruhtinaalliset 2 ,40 e per diili :D tietenkin maksetaan vain nettokaupoista. eli peruutukset pois. okei rekryissä ilmoitetaaan että pääsee helposti 15 e tunti tienesteihin... keskiansio 1750 e kk :-----D lasketaas nopeesti mitä meinaa jos meinaa helpolla hauskalla loistavalla duunilla itselleen tehdä tuo 1750 e kk tällä vitamiini projektilla :--D 15000 pistettä kun tekee niin helppo laskea. tienaa 1700 e tarkalleen kuukaudessa. katotaas mitä vaatii diilejä. 15000 pistettä jaetaan 30 pisteellä = 500 NETTO diiliä kuukaudessa :D:D helppo tehdä kesäduunilla ei saatana :D 500 diiliä kk 21 työpäivää jos kuukaudessa on niin päivämyynnin ei tarvi olla kuin noin 24 diiliä päivässä... sitten työaika 9-16:00 tunti taukoihin eli työaika noin kuus tuntia sorvissa kuuntelemassa asiakkaiden vittuilua :--D 4 diiliä tunnissa niin tohon pääsee mutta muistetaan että silloin kun myyt neljä diiliä tunnissa se on brutto myyntiä mistä pakit pois tietenkin... miettikää ite tarkkaan menettekö kyseiseen lafkaan töihin koska alalla on hyviä paikkoja myös työskennellä tämä yritys ei ole hyvä paikka :D

      Ei tarvi ihmetellä miksi kaikki järkevät esimiehet ovat nostaneet vuosien varrella kytkintä.

      Omistajat aika ahneita pelimiehiä osaavat kyllä kusettaa ja laittaa kaupan käymään mutta jos homma perustuu siihen että palkataan vitusti tekijöitä töihin lupaillaan suuria mutta aina saa pettyä niin aika idiootti pitää olla mikäli erehtyy tonne töihin :D aini ja palkan maksu menee kyllä oikein aina saat sen mitä olet myynyt ei ikinä liksat myöhässä, mutta palkan maksu menee sillain että jengi olisi hetken pidempään duunissa ennen kun eka liksa tulee. kuukauden 1 päivä - vika päivä tehdyt myynnit maksetaan seuraavan kuukauden 20 päivä.

      Kuudes vuosi mennyt ja homma menee paskempaan ja paskempaan suuntaan, tunnen yrityksen erittäin hyvin sekä monta tekijää ketkä ovat olleet vuosia töissä sekä monia entisiä kenellä tuli mitta täyteen ja nyt en puhu mistään vitun kesätyöntekijästä kenellä ei kauppa käynyt. kaikki entiset hyvät esimiehet ovat sanoneet samaa, kyllästy kusettamaan jengiä. ei kukaan siellä myyjistä tienaa.
      plus kun esimiehiä rekryyvät. niin valmistaudu antamaan mahdottomat myyntinäytöt orjapalkalla. sitten tee lisää myyntiä hieman paremmalla palkalla, sitten tee rekryä juokse kouluissa ja kouluta jengiä kuuntele vittuilua kun jengi lopettaa ja kaikki on sun vika kun et osaa :D sitten siihen päälle voisi heittää että tiedän myös kavereita ketkä täällä tekevät 4-5 kiloa esimiehiä mutta sen rahan saa helpommalla monessa lafkassa myyjänä jos on pätevä myyntimies :D menestyjät kauppalehti 2017 hieno homma kyllähän firma tekee hyvää tulosta ja omistajat porskuttaa menemään mutta millä hinnalla??? en ymmärrä miten noiden toiminta voi olla Suomessa laillista, jos 400 työntekijää käy vuodessa tekemässä hommia melkein ilmaiseksi ja saavat suomen yhden paskimmista provikoista mitä on tullut vastaan herää kysymys että miten vitun idiootteja ihmiset ovat että edelleen tonne töihin menevät :----D ja teille ketkä yrityksessä työskentelette kysykää itteltänne että ootko se ketä kusetetaan vai se kuka kusettaa :D eli ootko myyjä vai esimies :D mä en ainakaan nukkuis yhtään yötä kunnolla jos joutuisin tuolla rekryä tekemään. Hyvää vappua :D

    • virheetvieuskottavuuden

      Jos olisi olemassa kilpailu kirjoitus- ja yhdyssanavirheiden määrästä, olisit heittämällä finaalierissä.

      Onnea!

      • Kielipolliisi

        Pääsitpäs pätemään!
        Onnea!

        Luuseri...


    • pissaliisa

      Huonot myyjät valittaa ja hyvät jatkaa töitä. Mut aloittajalle tiedoks että noi sun kertomat asiat kuten tuotteet ni kuuluvat vaitiolovelvollisuuden piiriin.....et ihan kaikkea ei kannata kertoa. Myös tuote kohtaiset provisiot on asia mistä et saa netissä huudelle Varmaan sun sopparissa lukenu kaikki nämää..aijaijai

      Muuten sanonpa tähän samaa että aika moni kyselee aina paljon on "takuupalkka" jne niin sillä tiedolla ei oikeastaan tee mitään. Jos oot niin paska et jäät takuupalkalle ni ei kait kukaan firma edes sellaista myyjä pidä?

    • Finnactantyöntekijä

      Ite oon toista kuukautta Finnactalla töissä, ENKÄ SUOSITTELE KELLEKKÄÄN. Mulle luvattiin että saan pohjapalkan boonukset, kun käyn siellä töissä opiskelun oheella. Mutta tilile tulikin vaan ne boonukset ja silläkö mu pitäis maksaa vuokra ja muut asumis/pakolliset kulut vai?? Ja vielä luvattiin että jos saa jonkun muun sinne töihin niin jos se on sielä töis 1kk ni saa siitä 100€ mutta eipä sitä tullu mu bf, ja hän lopetti siellä jo koska palkkaa ei näkynu missään. Ja soiteltii vielä takasin ja kinuttiin takasin töihin mutta eipä suostunu. LUVATAAN SUURIA PALKKOJA MUT LOPPUJE LOPUS TULEE VAA SIITÄ KÄRPÄSE PIERU VERRA.

    • tuntematonmyyjä

      Luuletko ettei saada selville kuka olet?! Tsaijaijaijaijai..! Nyt taisi tulla piiiikku pikku moka! Palkkaa saattaa olla turha odotella ennen kuin pyydät anteeksi ja muutat asenteesi.

      Kun henkilökunnan keskuudessa tehtiin tutkimus, 100% olivat joko hyvin tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä palkkaan, pomoihin ja firmaa yleensä pidettiin reiluimpana ja mukavimpana työnantajana suomessa!

    • Biilis

      Hahaa, tuntematonmyyjä suoltaa lisää Finnacta valheita. Kyllä minulle ja monille muillekin on tullut täysin selväksi, että kyseinen Finnacta firma on yksi Suomen surkeimmista myyntipuljuista ellei surkein. Työntekijöitä huijataan oikein olan takaa.

      • ainasamaa

        Perushuijareita. Vedättävät valheilla epätoivoisia hommiin. Tuttu juttu.


    • Janet189

      Tutun kuuloista toimintaa, itsekkin jouduin kantapään kautta oppimaan miten toimivat. Haastatteluissa luvataan hyviä hommia, korkeaa palkkaa sitä ja tätä. Kerrotaan että minimissään toimistolla tienataan tonnia kuussa. Kun pääset sisään kaikki paljastuu valheeksi. Työolot jäätävät, esimiestyöskentelystä ei voi puhuakkaan, urapolku on veivaus, joka on tehty koulutetumpien houkuttelemiseksi, palkkaus jää kolmannekseen luvatusta jos ei alle sen... Listaa voisi jatkaa vaikka loputtomiin.

      Jos kirjoitin liian pitkästi niin tässä sanoma tiiviisti: KANNATTAA VÄLTTÄÄ FINNACTAA EIKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSTUA TYÖSOPIMUKSEEN!

      • kokenut_myyjä

        Täysin sama kokemus täällä, aikaisemmim hetken ajan yrityksessä työskenteleenä en voi suositella kenellekkään työpaikkaa. Mistään muusta yrtiyksestä ei ole samanlaista kokemusta, joissa olen työskennellyt. Kannattaa karttaa yritystä viimeseen asti. Palkkaus on todella huono ja sekava pistelaskusysteemeineen, todennäköisesti tarkoituksella tehty sekavaksi ettei ihmiset pysyisi kärryillä tienesteistään eikä ymmärtäisi huonoa palkkaa heti.


    • Aisha

      Kyseinen firma (näin asiakkaana) on pelkkä huijariyritys, joka yrittää saada asiakkaita keinoja kaihtamatta. Kaikille iäkkäämmille, muistisairaille tai muuten puolustuskyvyttömille läheisillenne kertokaa, ettei ko. yrityksen asioihin pidä sekaantua koskaan ja kaikenlaisten tuntemattomien myyjien puhelut tulee katkaista välittömästi!

    • Täysjärkinen

      Soittelevat myös numeroihin joihin on myynti- ja markkinointikielto! Täyttä sontaa koko toiminta, älkää nyt ihmeessä menkö tommoseen firmaan töihin! Ajatelkaa omilla aivoillanne!

    • outoameininkiä

      Olen saanut ko numerosta muutamana kertana puhelun, ja sitten luuri on lyöty korvaan? Näinkö työntekijät keräävät niitä soittoja bonusten toivossa?

    • Tanssityttö

      Kiitos kirjoittajille! Meinasin jo hakea firmaan töihin, mutta taidan jättää väliin.

      • MelkeinArvasinkin

        Tänään firmalla ilmoitus (AL:n sivulla) palkataan 3 hlöä täysipäiväiseen duuniin, no onneksi "tutkin" yrityksen taustatietoja ja jätän väliin. Kiitos kirjoituksistanne.


    • Khyl

      Itsellä telemarkkinoinnista puolen vuoden kokemus ja kuukausi sitten 2 viikkoa kestin kyseisessä firmassa ja kyseenalaistan tätä "palkkaus" menetelmää. Provikka nyt on vähän mitä on.

      Sitä eniten kuitenkin kyseenalaistan, että miksi maksaa paskaa provikkaa ja kuitenkin käyttää päivittäin firman rahaa johonkin kusisiin "kilpailupalkintohin" = lounasseteli, leffalippuja, 2 pulloa kokista, kulttuuriseteli yms. Ja sit aina joka kilpailuja vielä hehkuttaavat tapaan "ensimmäiselle 3 kaupan tekijälle lähtee tästä kulttuuriseteli! Käy vähän tilanteeseen kuin tilanteeseen, nyt vaan pojat hanat auki". Nostakaa provikkojanne ja jättäkää palkinnot pois. Ja pistäkää herranjumala jo soitetut asiakkaat ainakin 3kk soittokarenssiin niin ei tarvitse forreal 20 kertaa päivässä kuunnella "viime viikolla soitti jo kaks kaverii samasta asiasta ja eilen yks"

      Edelleen itseasiassa myös vähän epäselvää onko firmalla edes työterveyshuoltoa.

      Niin ja älkää nyt herranjumala työilmoituksiin laittako "kokoaikainen osaava myyjä tienaa 1500-1700€. Kertokaa nyt suoraan että homma provikkaa ja antakaa nyt osviittaa paljon se provikka on myynti.
      Sais loppuu tämmönen kiertely ja kaartelu.
      Eihän näiltä esimiehiltäkään saanut ihan selvää vastauksia kun vähän testikysymyksiä esitin

    • sgwerwt

      Kuka on edes niin luuseri että menee johonkin puhelinmyyntifirmaan töihin? Ei voi enempää vituttaa kun joku vitun urpo soittaa ja yrittää myydä jotain. Haistakaaa pitkä p.

    • Konkari

      Näitä paska firmoja riittää. Jos näistä innostutte googlatkaa ne tosi tarkkaan. Varokaa bruttoprovisio palkkausta. Tässä palkkasi piennee. ( tutki netistä kaava). Jos ja kun teet työsopimuksen , niin tutki tarkkaan, että kaikki puhuttu ja sovittu on oikein. Minuakin yritettiin huijata . >Haastattelussa asiat kuulosti hyviltä . Pyysin lähettämään sopparin sähköpostiin, asiat olikin toisin. Siksi suosittelenkin , että , jos haastattelussa heti tarjotaan työtä, niin hyvä niin. Mutta pyydä soppari mukaan , tai sähköpostiin, että tutkin sen rauhassa ja mielummin vielä , jonkun paremmin tietävän kanssa.
      Jos työnantaja haluaa sinut, niin tämä onnistuu , muutoin ON EHKÄ SE PASKA FIRMA LIIKKEELLÄ

    • vbnmghj

      Pyytäkää kaikki palautukset nähtäviksenne, ja soittakaa niihin... Saatatte yllättyä. ;)

    • Hohhoijjaa

      Huvittavaa kuunnella tälläistä.
      Ensinnäkin jos tulee peruutuksia, ne johtuu joko siitä että asiakkaalle tulee jo lehti, tai siitä että asiakkaalla on aiemmin jäänyt lasku maksamatta. Nämäkin soitetaan lauantaisin läpi, jotta myyjä tienaisi enemmän.
      Pohjaa tosiaan ei ole, ja kaikki menee yksinkertaisen pisteytyksen mukaan.
      100pist = 8€
      Päätuote apulehti = 75pist.
      (Jos saat 10 kauppaa päivä 100pist/apu)
      Eli 100€ päivä, sen kun joku jakaa 7:lle tunnille niin palkkahan on hyvä. 14,28€/h.

      Ei pysty? varmasti pystyy!
      Ennätys 21 kauppaa itsellä päivässä.

      • Hereille

        Ei pysty älä nyt iso mies jauha paskaa äläkä ihmettele jos heräät kasviosastolta (joku joka ei tykkää kusetetuks joutumisesta saattaa suuttua)


      • Tottaeitarua

        Äläpäs puhu palturia. Kyllä ne peruutukset suurimmilta osin johtuu siitä, että kuluttasuojalain mukaan on 14 pv palautusoikeus ja yllättävän moni tulee toisiin aatoksiin myyjän soiton jälkeen. Tuo että asiakkaalle tulee lehti, on marginaalisyy. Spiikissä kyllä se kysytään. Ja luottareita tulee kyllä välillä, mutta ei niin usein.

        Mistäkö tiedän? No, olen ollut kyseisen firman toimistopäällikkönä ja tiedän nämä asiat aika tarkkaan. Ja kyllä tuo sinun kuvaama kauppamäärä on sen verran kova ettei siihen moni pysty. Varsinkaan pitkän pätkän Apua myymällä.

        Suurin osa tämän firman myyjistä ei koskaan pääse kunnon ansioille, se on vaan fakta. Ja tämä pistesysteemi on omiaan hämäämään isoa osaa lisää. Kun iso osa myytävistä lehdistä on pätkiä eli 50 p arvoisia. 4 euroa/soitto. Ja keskiarvo myyjiä myy 3 - 6 päivässä. Laskeppa siitä sitten tuntiliksa.

        Puhelinmyyntifirmoissa on oikeasti myös hyviä paikkoja. Mutta perusasia on se, että niissä myydään. Jos ei sitä osaa, kannattaa mennä vaikka Mäkkäriin paistamaan hampurilaisia.


    • Kusetettu

      Hain finnactalle töihin ja mulle luvattiin noin 500e kuukaudessa... todellinen päivätienesti oli 6-8 euroa, vaikka myyntejä tulikin. Finnactan edustajat ei ansaitse ku kovan nyrkin leukaa. Ainut asia mikä mua esti lyömästä oli ehdollinen.

      • Tottaeitarua

        Tuotatuota... Ihan vaan tiedoksi, että jos et myy, et saa rahaa. Ja kuvaamasi palkan määrä on noin 1-2 kauppaa päivässä. Silläkö pitäisi 500 euroa kuussa maksaa? Tuskin haastattelussa sanottiin, että saat rahan myymällä 1 - 2 päivässä? Okei.


    • Työtönnuorinainen

      Meinasin laittaa hakemusta kyseiselle yritykselle mutta harkintaan vetää. Missä yrityksissä olette töissä? Voisin käydä näistäkin lukemassa palkka arviot ja mielipiteet myös! Kiitos paljon :)

    • piupaupox

      A) Telemarkkinointi alan palkkaus on suunnitelu provisio pohjaiseksi, jossa otetaan huomioon peruutukset. Mitäpä jos peruutuksia et oteta pois ja provisio onki esim 20 -30e per soppari

      Olen itse töissä firmassa jossa maksetaan myös peruutukset. Ja ihan vain siksi koska teemme tuntityönä asiakkaallemme. Se on yrityksestä kiinni voiko pyytää komissio velotusta vai tuntivelotusta. Myös tietenki Asiakaspäälliköstä joka näitä asiakkuuksia hankkii.
      Olen nyt ollut vuoden hommissa ja vaihtuvuus vuodessa ollu max 10%...

      Mitä tämä meinaa taas onse että voi tehdä laadukasta myyntiä ilman koijauksia ja myyjät tienaa ja mikä tarkoittaa että vaihtuvuutta ei ole.

      Ja ei en ole Finnactalla töissä....

    • piupaupox

      Ärsyttää vain että tälläiset Firmat pilaa alan mainetta kun on muutamia ihan hyviäkin paikkoja...

    • faktatluvuiksi

      Tässä kaikille tärkeä ilmainen vinkki sekä viestin lopussa linkki, sivustolta selviää yritysten taloustiedot. Kun etsii työpaikkaa, kannattaa aina netistä käydä lukemassa kokemuksia entisiltä työntekijöiltä yrityksistä niinkuin täälläkin on kerrottu kattavasti. Sen lisäksi suosittelen käymään tarkistamassa talousluvut yrityksistä ennenkuin hakeutuu töihin minnekkään, välttyy sitten myös ikäviltä kokemuksilta. Faktat on faktoja ja selitykset selityksiä. Maailma on täynnä kateettomia lupauksia ja valheilla on lyhyet jäljet. Seuraavasta linkistä avautuu yrityksen talousluvut kaikkien nähtäville ja jokainen voi tehdä omat johtopäätökset niistä: https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/finnacta-oy/24932478/taloustiedot

    • Jfkldl

      Kannattaa myös käydä katsomassa aikaisempien vuosien tulotiedot omistajilta. Tietää jokainen mihin ne rahat menee!

    • delta00

      Nämä kaikki puhelin-, etä-, osa-aikatyötä tarjoavat myyntifirmat luuluvat samaan Ö-laatuluokkaan. Tänä päivänä suurimmalla osalla ihmisistä on netti-yhteydet ja mahdollisuus siellä verrata tuotteita, joita ja haluavat ja tarvitsevat, siihen ei tarvita puhelinmyyjiä väliin.
      Siksi juuri mm. vanhukset ja muistisairaat ovat se kohde, jonne ehkä saadaan jotain tungettua, mutta joka ei todellakaan kannata kenellekään, kaikkein vähiten se on firmalle myönteistä julkisuutta.

      Näistä firmoista vain jaksetaan soitella kerta toisensa jälkeen, vaikka kuinka selkeäsanaisesti on sinne kertonut, että kauppoja nyt eikä myöhemminkään vain tule, joten soittakoot huvikseen.
      Kaikista oudointa on, ettei sen vertaa listojen eteen tehdä, että poistettaisi suosiolla ne, jotka ovat selvästi ilmoittaneet yhteistyöhaluttomuutensa, luulisi sen jo olevan imagonkin kannalta fiksuinta.

      • Aurajoenukko70

        Alusta saakka saat Työsopimuslain mukaista palkkaa ja kuukausibonuksia.

        Meillä vähintään joka seitsemäs asiakas tilaa jotain, me hoidamme yhteistyökumppaneidemme asiakkuuksia ja uusasiakasmyyntiä.

        Esimerkkejä kuukausiansiosta:

        7 tilausta päivässä - kuukaudessa palkkaa 1540 €
        8 tilausta päivässä - kuukaudessa palkkaa 1760€
        10 tilausta - kuukaudessa palkkaa 2200 €
        15 tilausta päivässä – kuukaudessa palkkaa 3300e

        Parhaimmillaan maksamme myyntineuvottelijoille kuukausipalkkaa 4500 – 6000 €. Tämä kaikki löytyi firman nettisivulta uskoo ken tahtoo...


      • jakkemaister

        Toimistomme oli suuri, väki oli kokenutta. Paras myyjä teki kuusipäiväistä viikkoa. Tienasi alle 1500...


    • Hujuki

      Se on selvää,että tässä firmassa on epäselvyyksiä ja paljon . Niin monet sadat entiset työntekijät omaavat huonoja kokemuksia tästä yrityksestä.

      Asiasta ei ole mitään epäselvyyttä

      Kaikki firman puolustuspuhe et ovat humpuukia!!

      • Erww

        Onko tuo virma viel pystys


      • KOKEMUSTALÖYTYY
        Erww kirjoitti:

        Onko tuo virma viel pystys

        Ikävä kyllä.


    • Anonyymi

      Jyväskylän toimistolla ainakin kiva porukka ja tulot on mitä luvataan. Kaikki töihin vaan ja luunappi murjottajalle.

      • Anonyymi

        Hyvä porukka ei auta jos palkalla mitä Actallakin useat eivät pysty ees vuokria maksamaan jos olet hyvä myyjä kannattaa miettiä toista firmaa.
        Nimimerkillä vierestä seurannut.


      • Anonyymi

        Unohdit mainita että markkinoit kyseistä firmaa valheellisilla lupauksissa. Ulos.


      • Anonyymi

        Kaveri oli kyseisessä töissä jyväskylässä, luvattiin lähemmäs 1000€ mutta sai käteen 91€, oli siellä koko kuukauden. Pomoa ei näkynyt missään, kun oli yhtäkkiä päätynyt äitiyslomalle mistä ei ilmottanut ja oli jättäny kaikki työntekijät yksin. Sinne piti tulla uusiakin työntekijöitä, mutta ei ollu ketään kuka auttaa niitä alotuksessa ja antaa tarvittavat salasanat jne joten ketään uutta ei tullu ja vähitellen porukka lopetti työt kyseisessä työpaikassa ja töissä olevia oli vaan viisi ihmistä. Paska paikka, en suosittele kenellekään.


    • Anonyymi

      Toimistot nyt Joensuuta myöten tyhjinä täysin . Eivät saa päällikkönä/osaavaa henkilökuntaa?!?

    • Anonyymi

      Huonoin puhelinmyyntifirma missä oon ikinä ollut, pohjapalkkaa luvattiin mutta se vaati kuitenkin 100 pistettä per päivä että sen sai, arvo oli tuolloin jotain 3€/h, oli jotain "super hyviä ja arvokkaita salkkuja" joiden arvo oli jotai 1000e kun saat tietyn määrän myyntejä firmas tehtyä, eipä tullut niitäkään vaikka myynnit saavutin. Bonuksia luvattiin vaan ihan sama mitä olisit myynyt pysytteli palkka aina siellä 6-7e/h, nykyään oon megalla töissä ja tienaan Keskimäärin 14-25e/tunti

    • Anonyymi

      Kukaan ei meidän finnactan toimistolle tienannut yli 1000e kuussa vaikka muuta luvattiin! Suosittelen välttämään, muissa puhelinmyyntiyrityksissä kohdeltu paremmin!

    • Anonyymi

      Tampereen toimistolla painoin firman parasta tulosta päivä, viikko ja kuukausitasolla. Palkkapäivänä tilille kilahti alle 700€. Töissä olin myös lauantaisin jotta saisin mahdollisimman kovan tuloksen. Muualla tein vähemmän kauppaa mutta tienasin lähes tuplat. Tälläisiä koijariveijareita ei ihan kaikkialla nykyaikana enää kohtaakkaan :)

      • Anonyymi

        En saanut palkkaa ollenkaan, kun työskentelin yrityksessä vajaat pari viikkoa. Tein kuitenkin jonkin verran kauppaakin, joten minun olisi pitänyt saada myynneistä provisiot (ja irtisanoin ihan asiallisesti itseni). Alalla jonkin aikaa olleena en usko, että jokainen tekemäni tilaus olisi muka peruutettu. Suosittelen välttämään tätä työnantajaa.


      • Anonyymi

        Sama kokemus mulla. Tein 12 tuntisia päiviä useammankin kerran ja lauantaina. Kuukauden olin ja käteen sain 400 euroa.


    • Anonyymi

      nykyään toimii nimellä Fabros Group!

    • Anonyymi

      Noniin, tiikeri ei varmaan ole raidoistaan päässyt...vaikka nimi vaihtuu...

    • Anonyymi

      En ole ollut tuolla töissä mutta käyttivät jotain hemmetin robottisoittelijaa. Loppui soitot, kun soitin sinne aspaan ja ilmoitin että olette luvatta ottaneet puhelinnumeroni kantaanne (itse en sitä sinne ollut antanut), ja soittelitte häirikkösoittoja robotilla. Sanoin että numeroni on muuten robinson-listalla ja jos numerooni tulevia häirikkösoittoja ei lopeteta, ryhdyn (juuri tulleen) GDPR lain toteuttamisen vaatimiseen. Sieltä inistiin että menee pari päivää että poistuu koneilta. Sanoin olevani ohjelmoija ja että tiedän ettei siihen poistamiseen mene kuin 1 minuutti, älkää jumaliste puhuko paskaa.

      Ainuttakaan puhelua ei tullut tuon soiton jälkeen. Ilmeisesti GDPR toimii hyvin.

      • Anonyymi

        Olin hetken töissä ko.firmassa ja mielestäni se perustuu täysin asiakkaiden huijaukseen! Esim spiikki alkoi näin: hei Matti Meikäläinen Finnactalta hei. Soittelen sellaisella mukavalla asialla,kun olette osallistunut netissä kilpailuun ..
        Suurin osa vastanneista ei ole osallistunut mihinkään ja osa ei edes omista/käytä nettiä.
        Spiikki oli valmiina paperilla ja robotti soitti automaattisesti aina uudelle asiakkaalle.


    • Anonyymi

      Finnacta sekä Printmix - työnhakijalle liioitellaan (valehdellaan) palkasta, työntekijästä hyvää huolta pitämisestä - ei ) ne tavoittelevat vain voittoa - työntekijöistä ei piitata. En suosittele.

      • Anonyymi

        On ko tää vielä. Olemaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ko tää vielä. Olemaaa.

        eiku ne on nykyää fabrous group


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe