Molemminpuolinen vetovoima katseessa

Katsesinisiinsilmiin

Huomaako molemminpuolisen vetovoiman katseesta? Millainen sellainen katse on?

Tuntuu erään naisen kanssa olevan aina niin intensiivinen katseidenvaihto, ettei hän ihan kiinnostumatonkaan voi olla.

21

5946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harhaavaan

      Ei naisista selvää ota. Turha edes yrittää. Parempi kun kuittaa kaikki harhana.

    • ikäväsitäkatsetta

      Kyllä minä väittäisin näin. Tai siis oman tunteesihan tiedät, ja sen toisen kokeman vetovoiman voit huomata. Mutta aina jää sellainen epävarmuus, että kuvittelenko.
      Ja en sitten tiedä, voiko tuntea voimakasta vetoa ilman, että se näkyy katseesta. Siihen toisaalta haluaisin itse vastauksen myös.

      Mutta pelkästään se, että katsoo silmiin tai että katsoo pitempään kuin ihmiset yleensä, ei tarkoita mitään. Toiset katsoo silmiin ja toiset pälyilee ympärilleen ja jotkut suorastaan tuijottaa. Siitä ei voi vielä vetää johtopäätöksiä.

    • valitettavasti

      Ei huomaa.

    • erkki.merkki

      Vetovoima pitää kokeilla. Mene ihan lähelle muina miehinä/naisina, huomaat kyllä miten toinen reagoi.
      Jos vastapuoli vaivaantuu, niin kuvittelet vetovoiman, ja jos hän pitää läheisyydestäsi, niin vetovoimaa on.

    • mitässesittenon

      entäs jos tärisee?

      • sitäsevoisiolla

        Liikaa kofeiinia elimistössä tai ehkä adrenaliinin aiheuttamaa/stressiä/nurkkaan ajettu olo ja unohtaa hengittää. Se vähän riippuu. Sitten on joitain sairauksia jotka aiheuttaa tärinää.
        Mitä itse arvelet?


      • pelottavannäk

        veikkaan että säikähtää .


    • tunnee

      Osattava seurata myös huulien liikkeitä, ne ovat takuuvarma merkki. Hymy, virne tuohon suuntaan

      • HymyhuuIi

        Hyvin sanottu.


    • Sinisilmäinenmies

      No se on semmonen toisiaan puoleensa vetävä katse, joka aiheuttaa hymyn molemmille. Olen saanut katsella pitkään yhtä ruskeasilmäistä naista. Ei voi erehtyä.

      • Ruskeasilmäinennainen

        Niin, siinä on jotain ihmeellistä vetovoimaa, jota ei voi vastustaa...


    • Katseesta

      Mun mielestä se ei ole niinkään pitkät katseet kuin juuri tuo intensiivisyys. Intensiivisyyttä ei pysty aina peittelemään, jollei sitten väistä katseesta kokonaan...

    • sulahehku

      Kun tapaamme yhden miehen kanssa ohimennen jääden jotain pientä arkista juttelemaan, huomaan, että hänen seurassaan jotenkin sulan ja alan hehkua. Ja se tulee, kun katson häneen. Se on todella voimakas tunne.

      Olenko siis kiinnostunut hänestä? Järjen tasolla en, sillä olen varattu. En kaipaa häntä kun emme näe, en muista häntä, mutta heti tavatessamme tuo tapahtuu. En haluaisi viestittää kiinnostusta, mutta se jokin vain tapahtuu kohdatessamme.

      Ainoa mahdollisuus olisi juosta aina karkuun tai muuten vältellä, mutta kohtaamista ei ole voinut välttää enkä myöskään halua olla typerä ja epäkohteliaskaan.

      Jos näin jatkuu, olen pulassa.

      • koululle

        Sama homma... Lääh.


    • neulaheinäsuovassaMnaine

      Perjantaina jälleen tunsin sen kuinka helppoa, tosin vähän jännää oli taas pitkästä aikaa vaihtaa ajatuksia Hänen kanssaan. Kyllä katseemme olivat intensiiviset ja hymy huulilla. Minä vapaa Hänellä ystävä kylläkin. Onko kaveriystävyyttä välillämme vai jotain enemmän, sen aika näyttää. Joka tapauksessa aika menee kuin siivillä toistemme seurassa, tosin sitä ei liikaa ole vielä ollutkaan. Näkemistä aina toivoo.

    • PelkoAjaa

      Rimakauhusta kärsivä voi juosta myös karkuun, pelko pettyä itseensä ei toiseen?

    • homosapienssi

      Itsellä on omassa elämässä vaikuttava asia jota en nyt tässä ala purkamaan, se ei liity tähän. Mutta katsekontaktin. On muutaman kerran ollut sellaisa tilanteita joissa nainen on tullut vastaan ja ottanut katsekontaktin. Eihän sitä siinä mieti, mutta vois olla niin, että siinä tilanteessa kumpikaan ei välttämättä tiedostaen tiedä mitään... se on aivan vaistomainen reaktio, että katseet kohtaa.

      Kysehn on kait siitä, että eläimet tuottaa feronomia ja naiset aistii sen paremmin... ja oikeastaan kysehän siitä että luodaan turvallisuudentunnetta.... ihmislaji vaan on sellainen osaamistaso, että juttu jää katseisiin ja eleisiin, kyse ei ole mistään lisääntyymisvietistä tai eloonjäämiskamppailusta niinkuin elämillä.

    • Aaaettä

      Kyllä se katse on juuri sellainen intensiivinen, jossa hymy kaartuu väkisin kasvoille ja pikkuhiljaa tuntee kuumuuden valtaavan kasvot.

    • Huomaavarmaan

      Juuri intensiivinen. Arveleva, ystävällinen. Jotain sellaista, ennen karkaamista.

    • Yksnainenvaan

      Huomaa sen. Yks mies, jonka olen jo mielessäni ristinyt sielunkumppanikseni, koska mulla on tällainen aavistus, katsoo mua joka kerta tavatessa niin että pyörryttää ja melkein voin kuulla ajatuksensa. Hymyilee samalla. Tästä on nyt muutama päivä taas kun viimeksi nähtiin ja mä olen vieläkin ihan sekaisin siitä katseesta. En oikein tiedä mitä tehdä kun en kuitenkaan uskalla itse ottaa yhteyttä tähän mieheen. Toivon vain että hän tuntisi samoin, ja rohkaistuisi. Pelkään kai ettei tunne ole molemminpuoleinen mutta iso osa minusta tietää että on oltava. Mitään tällaista ei ole ollut koskaan ennen.

    • 804

      Tuskinpa,ihmisiä katsotaan mieltymyksen mukaan eli jos ihana ihminen, katsotaan pitempään ja jos ei niin kiinnostava niin ei ihmeemmin katsella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe