Mikä luulet, että meitä yhdistää

Vanhemmallenaiselle7

Olet ihana edelleen. Olisi varmaankin parempi että välttelen (niinkuin ehkä alitajuisesti olenkin tehnyt). Ei siitä mitään tule. Virtuaalimaiset hyvät ajatukset sulle kuitenkin.

56

2568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmitusta

      Ei kai tämä vaan sinulta ole??

      • Nonnonno

        Ei häneltä. :) No enhän välttele, mutta en halua roikkua kiinni tunteessa, joka ei johda mihinkään. Liian vanha sellaiseen kai.


      • Se_vanhempi

        Mä en ole vanha. Ehkä vanha sielu :D. Nousen aina tuhkasta uutena... Elämässä on kaikkea mielenkiintoista, ole utelias ja inspiroidu. :)


      • Ainauteliasyksilö

        Tarkoitinkin kyllästynyttä ja väsynyttä, ja siinäkin sana kai. :) en ole muihin ketjuihin tässä kirjoitellut, jos ihmettelet.
        Öitä.


      • Se_vanhempi

        Juu, kyllä mä oikeastaan ymmärsinkin, sitä samaa täällä, kunhan vähän huolestuin ja koitin kan-nus-taa. :) Enkä ihmettele myöskään liiemmin. :) Öitä.


    • harmitusta

      Jos olet hän, en halua, että välttelet <3

    • Pojulle

      Älä välttele, rontti :) Mistä sitä tietää, mitä siitä tulee. Ja jos ei mitään, niin mitä on hävitty?

    • Entiedämuuta

      Häntä ja minua yhdistää tietenkin säkenöivä äly, timanttinen huumorintaju ja lempeän lämmin sydän.

      • Justnäin

        Älä unohda vaatimattomuutta. :)


      • Kauniitaunia-

        Useamman allekirjoitan. 😀 Nyt pitää karata nukkumaan.


    • Jotain_spessua

      Sielujen sympatiat..💓

    • Päderauhassa

      Ei mikään. Sä vaan haluat päteä. Halventaa toista. Piilovittuilla. Kiusata.
      Ei kiitos. Pysy kaukana.

    • Selventäväkysymys

      Näetkö häntä arkisin ehkäpä työssä?

      • EiMitäänJärk

        En ole aloittaja, mutta voisin kirjoittaa samalla tavalla ja näen häntä töissä arkisin. Pidän hänestä niin paljon, mutta en voi tunteitani näyttää monestakaan eri syystä. Olenkin ajatellut, että ehkä parempi yrittää ottaa vähän etäisyyttä ja olla hieman tylympi häntä kohtaan, vaikka sisimmässäni haluaisin vain halata ja jutella hänen kanssaan koko ajan.


      • Selventäväkysymys

        Tuon kemian olen itsekin hänen kanssaan aistinut. Olen ajatellut, että voisin tykätä siitä ja hän tykkäisi siitä, me tykättäis paljon ehkä siitä, mutta kun ei semmosta voi tehdä. Voitas haluta molemmat seksiä toisiltamme. Ehkä.


      • EiMitäänJärk
        Selventäväkysymys kirjoitti:

        Tuon kemian olen itsekin hänen kanssaan aistinut. Olen ajatellut, että voisin tykätä siitä ja hän tykkäisi siitä, me tykättäis paljon ehkä siitä, mutta kun ei semmosta voi tehdä. Voitas haluta molemmat seksiä toisiltamme. Ehkä.

        Tykkäisin siitä kyllä, olen välillä nähnyt siitä uniakin. Harmi vain, ettei niin tule koskaan tapahtumaan.


      • Selventäväkysymys
        EiMitäänJärk kirjoitti:

        Tykkäisin siitä kyllä, olen välillä nähnyt siitä uniakin. Harmi vain, ettei niin tule koskaan tapahtumaan.

        Sanos muuta. Pikkujouluissa voisi yhden kerran tanssia hänen kanssaan, ehkä se voisi toimia läheisyytenä, voisi luvan kanssa lähestyä ja nauttia toisen kosketuksesta.


      • Selventäväkysymys

        Aikuisia ihmisiä siis ollaan, ettei nyt mitää outoja mielikuvia herää kenelläkään.


      • EiMitäänJärk
        Selventäväkysymys kirjoitti:

        Aikuisia ihmisiä siis ollaan, ettei nyt mitää outoja mielikuvia herää kenelläkään.

        Enpä tuosta yhdestä tanssista tiedä. Luultavasti se vaan pahentaisi ainakin omaa ikävääni, vaikka niin paljon hänen läheisyyttään haluaisinkin. Olen jopa miettinyt pikkujoulujen jättämistä väliin, jotta ei tulisi edes mitään mahdollisuutta, että tilanne voisi muuttua vielä hankalammaksi. Ja siellä olisi kuitenkin muita työkavereita paikalla, jotka varmasti huomaisivat asian. Toisaalta haluaisin tilaisuuden olla hänen kanssaan kahden ja ainakin jutella tästä, koska tuntuu, etten pääse näistä tunteista ikinä eroon. Tiedän kyllä, ettei hän tänne kirjoittele enkä kyllä normaalisti minäkään. Pakko vain avautua johonkin, kun ei voi pitää kaikkea oman pään sisällä.


      • Mikäongelmasetuoonmuka
        EiMitäänJärk kirjoitti:

        Enpä tuosta yhdestä tanssista tiedä. Luultavasti se vaan pahentaisi ainakin omaa ikävääni, vaikka niin paljon hänen läheisyyttään haluaisinkin. Olen jopa miettinyt pikkujoulujen jättämistä väliin, jotta ei tulisi edes mitään mahdollisuutta, että tilanne voisi muuttua vielä hankalammaksi. Ja siellä olisi kuitenkin muita työkavereita paikalla, jotka varmasti huomaisivat asian. Toisaalta haluaisin tilaisuuden olla hänen kanssaan kahden ja ainakin jutella tästä, koska tuntuu, etten pääse näistä tunteista ikinä eroon. Tiedän kyllä, ettei hän tänne kirjoittele enkä kyllä normaalisti minäkään. Pakko vain avautua johonkin, kun ei voi pitää kaikkea oman pään sisällä.

        Pikkujouluistahan voi karata, yksin tai kaksin. Paitsi tietysti jos on muita sitoumuksia siellä pikkujouluissa.


      • Selventäväkysymys
        EiMitäänJärk kirjoitti:

        Enpä tuosta yhdestä tanssista tiedä. Luultavasti se vaan pahentaisi ainakin omaa ikävääni, vaikka niin paljon hänen läheisyyttään haluaisinkin. Olen jopa miettinyt pikkujoulujen jättämistä väliin, jotta ei tulisi edes mitään mahdollisuutta, että tilanne voisi muuttua vielä hankalammaksi. Ja siellä olisi kuitenkin muita työkavereita paikalla, jotka varmasti huomaisivat asian. Toisaalta haluaisin tilaisuuden olla hänen kanssaan kahden ja ainakin jutella tästä, koska tuntuu, etten pääse näistä tunteista ikinä eroon. Tiedän kyllä, ettei hän tänne kirjoittele enkä kyllä normaalisti minäkään. Pakko vain avautua johonkin, kun ei voi pitää kaikkea oman pään sisällä.

        Sulla vaikuttaisi olevan jo syvempiä tunteita toisin kuin itsellä. Otan osaa ja onnittelen samalla. En ole itse rakastunut tällä kertaa onneksi. Meillä voisi mennä huumorin piikkiin aika paljon.


    • yhdistettävät

      No ainakin sattumoisin sama sukunimi ja eläimellisen voimakas vetovoima toisiimme.

    • KjaJ

      Mun eläin herää kun sinuun katson. Sun kissanaises täällä.,

    • Se_tunne_kun

      Siinä vaan on jotan niin oikeaa. On sellainen tietoisuus että kun esim: halaisi tai pitäisi kädestä tätä ihmistä niin on se tunne että näinhän se kuuluukin olla.. siinähän se rakas ihminen..
      Katse on tietenkin myös sellainen asia.
      Tänä aamuna tunsin voimakkaasti ajatuksissani hänen läheisyytensä.

      • päivänjatkoa

        Kaksi kertaa oon ollu ihastunut pitkän avioliittoni aikana se on hassu tunne koska sen salaa tietenkin kun oltiin varattuja eräs tapaus oli 16 v sitten enkä oo pettänyt mutta sanon vaan että se tunne on voimakas ja hyväksyisi omalle kumppanillekin jos hän löytäisi mieleisensä


    • ikälopulleko

      Kuinka paljon vanhemmalle naiselle tää nyt menee?

      • ympärilleen

        Mitä se sinua häiritsee jos joku on ylittänyt 50 v eikö sen ikäisenä saa etsiä ystäviä moni kiltti nainen alkaa sen ikäisenä vasta katsomaan


    • 75v

      Meitä ei ainakaan yhdistä mikään.

    • Vairakkausko

      En tiedä mikä teitä yhdistää, toivon et se on molemminpuolinen kunnioitus ja intohimo.

      • Popkornia

        Kenen puolesta vastaat😁


      • Vairakkausko

        Ehkä sinä vastaat omasta puolestasi. Minä en vastannut sinun enkä kenenkään muun puolesta , vaan toivoin onnea rakkaudessa, olivat nuo keitä hyvänsä :)


      • YleinenKeskustelufoorumi

        Suurin osa vastaa kuin omalle kultsille.


    • Kaiseonrakkaus

      Intohimo ja rakkaus. ;)

    • Tämäsanottava

      Kyllä se itsellä ei ole rakkautta vaan pelkkää kemiaa ja halua.

    • Kj3v

      Yhteinen tuttava yhdistää,se tuli ekaks mieleen.

    • eräsvanhempinainen

      Miksi haluat vältellä? Lämpimiä ajatuksia sullekin täältä.

      • Pitkästäaikaa

        En aio tehdä niin.:) jätän analysoinnit, hauskaa iltaa sulle.


      • eräsvanhempinainen
        Pitkästäaikaa kirjoitti:

        En aio tehdä niin.:) jätän analysoinnit, hauskaa iltaa sulle.

        Kiitos. Pitkästä aikaa. Piristi tunnelmaa sun viesti. Mukavaa iltaa sullekin. :)


    • amerikanBEKONII

      40 ikäinen alkaa naisen sisus kalut rupsahtaa sanoi eräs kirurgi ,muutenkin on alkavaa pumppu vikaa verisuonet tukossa kaikenmaailman meikeistä.. Ei pysty panee kakkoseen täysillä kun voi saada sydänkohtauksen kuulema.

      • ihankoitekeksit

        Siinä on hyvin "älykäs" palstavieras. Pudottelemassa ajattelunsa helmiä meille.


    • pitäätuntuakotoisalta

      En tiedä kuka sinä olet, mutta se että tunnen ihmisen ennestään on minulle tärkeä asia siihen että edes kiinnostun kunnolla ihmisestä. Olen liian "laiska" aloittamaan tutustumista minulle vieraaseen ihmiseen.

    • asiaonnäin

      Meitä yhdistää samanlainen huumorintaju ja olemme molemmat introvertteja.

    • Muttavastasinsilti

      Aloituksessa mikään ei sopinut minuun. Kukaan ei ole edes ihastunut minuun, eikä kaipaa. Mutta ryhdyn leikkiin mukaan ja arvaan, että teitä yhdistää hmmm... vilkas mielikuvitus, kiinnostus historiaan, eläin ja luontorakkaus. Muuten jalat maassa kuljette molemmat, järkeistätte asiat, vaikka osaatte iloita hyvinkin....
      Niin ja olisiko musiikkimaku? Harrastus....nyt tuli niin monta, eiköhän joku täsmää :D

      • KylläEsko

        Juurikin näin...


    • Jäin_miettimään14

      Sinä olet ihana..edelleen.
      Jokin vetovoima sanoisin. Tunteet myös.
      Tämä viesti jotenkin pysäytti tänään.

    • Seolimitäoli

      Vittu ja kyrpä meitä yhdistää ei mikää muu.

    • tuntemattomateikiinnosta

      Se liittyy menneisyyteen.

    • Vanhempinainen

      Niin myös sinä olet ihana. Se mikä yhdistää on se katseista välittyvä lämpö ja uteliaisuus. Se miten toinsen katse lävisti kaikki esteet ja upposi sydämeen saakka. Siellä se tunne on edelleen ja halu tutustua.

    • Nuoremmalle

      Mieletön seksi 😋

    • Vanhempi_n

      Ne pitkät katseet ja hymyt meitä yhdistää, ei mikään muu. Tää kaikki vaan tuntuu niin oikealle, enkä vieläkään pääse tästä tunteesta eroon. Minä välttelen, sinä välttelet, ehkä meitä ei sitten kuitenkaan ollut tarkoitettu toisillemme. Sen hyväksyminen on vaan hemmetin vaikeaa.

    • Meitä yhdistävät sinun rahasi Ullanlinnan nainen.
      Tosin nyt on yksi harittava silmäinen siideri-pissis
      kierroksessa..

      Meikäläinen piipahtelee taas, kun on korvakynttilä-
      ja pimppihoidot kotona kortilla.

      • Miäskommentoi

        Aikamoista settii sun profiili


      • Miäskommentoi kirjoitti:

        Aikamoista settii sun profiili

        Elämä on liian lyhyt häpeämiseen.
        Meikäläinen tykkää että on jees uskaltaa.
        Jepa?


    • yhdistäväasia

      Itseni tuntien kerron etten tunne olevani kotona yrittäessäni tutustua uusiin ihmisiin. On siitä sen verran kokemusta, etten enää edes yritä. Minun täytyy tuntea ihminen ennestään ja yksi tärkeä asia on samanlainen arvomaailma.

      • Meikäläisen tunnetko? Onko sunkin arvomaailmas seksi- ja ulkonäköpainotteinen? Tykkäätkö Salomonin kengistä ja kireistä
        miesvaguista?


      • einappaatuollainen

        En tunne. Mun arvomaailma on toisenlainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe