Touko Aallon 2.000 euron kengät hurmasivat

vihreiden.kenkien.huumaa

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän_ällöttää

      Näyttää olevan aikamoinen itsensäpaljastelija tuo Flinkkilä.

    • mirrinystävä

      Mikä siinä ällöttää jos mirriä vähän vilauttaa minä ainakin tulen helvetimoiseen kiimaan,pakko saada maistaa mirriä.

      • Myötähäpeää

        Myötähäpeää on pakko kokea parista Iris ja Touko. :((


    • Eroava.vihreä

      Minä ainakin heitän vihreiden jäsenkirjan kaakkoon. En halua olla jäsenenä sellaisessa puolueessa, jota johtaa HUORIPUKKI!

      • en.ymmärrä

        Miten joku kehtaa tänä päivänä kantaa taskussaan vihreiden jäsenkirjaa?


      • no.problem
        en.ymmärrä kirjoitti:

        Miten joku kehtaa tänä päivänä kantaa taskussaan vihreiden jäsenkirjaa?

        Vihreistä suurin osa on homoja ja lesboja. Eihän tuo merkitse heille yhtään mitään.


    • Puoluetoimiston_neito

      Touko on aivan IHANA, kun se kutittaa 2.000 euron kengillään klittaa. AAAAHHH!!

      • Räkätotemi

        Me jalkavaimot hekumoimme Huora-ahon uudesta parrasta. Kukkakeppi kaljupää on niin sexy.


      • Pispalan.Milla.vihreä

        Minä kadehdin rajusti sinua "Puoluetoimiston_neito".

        Minä en ole toistaiseksi saanut tuntea Toukon kengänkärjen kosketusta jalkovälissäni. Odotan kiihkeästi Toukon vierailua tänne Tampereelle.


    • Thisisrape

      Touko on Suomen Grigori Rasputin....

    • Modisti

      Mutta >>Paavo Arhinmäellä on sentään kolmetonnin kello ranteessa tai ainakin vielä kun kiekkojuhlissa örvelsi onko näkynyt ranteessa ja onko somat sateenkaarisukat nilkoissa sopii mustanpuvun kanssa j´hienosti .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe