Asiat eivät lähesty

Paska.housu

Asiay eivät lähesty.

21

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tammiharjultakin.tuulee

      Kyllä vaan asiat lähestyvät. Vastuunkanto omista teoista ja sanoista, kirjoituksista ja päätöksistä, sen aika on lähestymässä.

      • SiskoTerttuHelena

        Yli neljä vuotta on kulunut siitä pahimmasta teosta, muista kolttosista vielä enemmän. Vastuunkanto on melkoinen sana tässä rikoskokonaisuudessa.


      • uitui

        mitä se lainrikkoja siellä horisoo...eekö omatunto ees vähä naputa ees vähä


      • tammiharjultakin.tuulee
        uitui kirjoitti:

        mitä se lainrikkoja siellä horisoo...eekö omatunto ees vähä naputa ees vähä

        Niin, miten uituin omatunnon laita on? Naputtaako vähän vai paljon?


      • SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

        Niin, miten uituin omatunnon laita on? Naputtaako vähän vai paljon?

        Kiitos!


      • SiskoTerttuHelena
        uitui kirjoitti:

        mitä se lainrikkoja siellä horisoo...eekö omatunto ees vähä naputa ees vähä

        Miten sinä joka väitit, että pääsi oli täynnä yhtä mustaa aukkoa eli et muista mitään,muistit kuitenkin sen, ettei vaimosi ole sanonut."Mitäs se He...i-poika täällä touhuilee?" Miten sinä sen muistit, kun väitit, että et muista koputtaneesi huvilan nurkkaan saadaksesi meidät ammuttavaksi? Sinä valehtelet ja Ville Mykkänen sai sinut kiinni omista sanoistasi! Muistatko nolon tilanteen, kun Ville sinut pussitti?

        Väitit Villelle, että oli kyyhkyläisiä ampumassa. Ville kysyy , mitä sitten teit, kun tulit kotiin takaisin? Sinä sanot, että panin liiat ammukset pöydälle. Ville kysy, miksi et laittanut niitä niille varattuun paikkaan?, Sinä sanoit, että kun kumminkin kohta poliisi tulee. Ville kysyy, miksi odotit poliisia tulevaksi, jos kerran oli vain kyyhkyläisiä ampumassa? Sinä sanoit ai niin !

        Onko teillä siellä Iisalmessa menossa oma poliisi kokeilu, kun Ville hyllytettiin tutkimuksista ja Rytkönen tuli tilalle? Hän suostui tutkimaan uutta rikosnimikettä, jonka joku hänelle antoi! Tiedätkö sinä tuon jonkun nimen? Minä luulen tietäväni! Kukas siellä luulee olevansa niin suuri, että uskaltaa muutella rikosnimikkeitä tosiasioiden vastaisesti?

        Näitkö sinä kuka vei sen suuremman määrän halkoja 19.9.2011? Kamera oli räpsähtänyt silloin ja talitintin kuva oli pantu linssin eteen? Vaimosi jäi riistakamerakuviin 5.10.2011 nakkeli siinä klapeja sinivalkoisen koriin tyttäresi oli katsomassa vieressä!
        Kuten tietänet rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi kuvat Reijon tietokoneelta, sen jälkeen kun sinä oli tehnyt henkirikoksen! Polku meidän tontilta teidän liiterin taakse johtaa korallikannukasaidan läpi...se on suurelta osin ruhjottu ja rujo yhäkin...sitä on jotain isoa kuljetettu. Velipoika sanoi heti, kun tuli henkirikoksen jälkeen tontille, että tuosta on kuljettu!

        Kauheus jatkuu;
        Olit ampunut Reijon ...kaksi laukausta..1. laukaus oli jo tappava...2. laukaus oli varmistuslaukaus näin sanoo lääkäri......minä seisoin siinä ovenpielessä ja näin sinun ilmeesi erittäin hyvin....sinä olet raaka ! Tulit rappuja ylös verandalle. Juoksit takaovelle, josta minä pakenin....ammuit 3. laukauksen minuun, silloin vaimosi kyseli sinulta: "Mitäs se He...i-poika täällä touhuilee?" Vastasin hänelle pakoon juostessani, että tappoi Reijon ja nyt ampui minua. Sen jälkeen hän ei sanonut sanaakaan. Vaimosi ääni ei ollut kauhistunut ei shokissa vaan täysin tilanteeseen sopimaton rauhallinen ja ...mitä vaimosi siellä teki? Hänen on täytynyt olla lähelläsi koko ampumisen ajan, joko nurkan takana tai ylösnostettujen laitureiden takan katsomossa!
        Aloitetaanko todellinen keskustelu ja jätä turhan huutelut?


      • Kuusiharjultatuulee

        Voisiko sitä prosessia kiirehtiä!


      • uitui
        Kuusiharjultatuulee kirjoitti:

        Voisiko sitä prosessia kiirehtiä!

        voe voe tuota mielikuvituksen juoksua....tuasko luulet jotta serkkus kirjottelloo....tuas erehyt


      • SiskoTerttuHelena
        uitui kirjoitti:

        voe voe tuota mielikuvituksen juoksua....tuasko luulet jotta serkkus kirjottelloo....tuas erehyt

        uitui nimimerkki sopii teille molemmille erinomaisesti! Joku oikudentuntoinen henkilo on nyt kuitenkin vastannut uituille napakasti...eli tuulee jo muualtakin kuin Kuusiharjulta!


      • 12345654321
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Miten sinä joka väitit, että pääsi oli täynnä yhtä mustaa aukkoa eli et muista mitään,muistit kuitenkin sen, ettei vaimosi ole sanonut."Mitäs se He...i-poika täällä touhuilee?" Miten sinä sen muistit, kun väitit, että et muista koputtaneesi huvilan nurkkaan saadaksesi meidät ammuttavaksi? Sinä valehtelet ja Ville Mykkänen sai sinut kiinni omista sanoistasi! Muistatko nolon tilanteen, kun Ville sinut pussitti?

        Väitit Villelle, että oli kyyhkyläisiä ampumassa. Ville kysyy , mitä sitten teit, kun tulit kotiin takaisin? Sinä sanot, että panin liiat ammukset pöydälle. Ville kysy, miksi et laittanut niitä niille varattuun paikkaan?, Sinä sanoit, että kun kumminkin kohta poliisi tulee. Ville kysyy, miksi odotit poliisia tulevaksi, jos kerran oli vain kyyhkyläisiä ampumassa? Sinä sanoit ai niin !

        Onko teillä siellä Iisalmessa menossa oma poliisi kokeilu, kun Ville hyllytettiin tutkimuksista ja Rytkönen tuli tilalle? Hän suostui tutkimaan uutta rikosnimikettä, jonka joku hänelle antoi! Tiedätkö sinä tuon jonkun nimen? Minä luulen tietäväni! Kukas siellä luulee olevansa niin suuri, että uskaltaa muutella rikosnimikkeitä tosiasioiden vastaisesti?

        Näitkö sinä kuka vei sen suuremman määrän halkoja 19.9.2011? Kamera oli räpsähtänyt silloin ja talitintin kuva oli pantu linssin eteen? Vaimosi jäi riistakamerakuviin 5.10.2011 nakkeli siinä klapeja sinivalkoisen koriin tyttäresi oli katsomassa vieressä!
        Kuten tietänet rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi kuvat Reijon tietokoneelta, sen jälkeen kun sinä oli tehnyt henkirikoksen! Polku meidän tontilta teidän liiterin taakse johtaa korallikannukasaidan läpi...se on suurelta osin ruhjottu ja rujo yhäkin...sitä on jotain isoa kuljetettu. Velipoika sanoi heti, kun tuli henkirikoksen jälkeen tontille, että tuosta on kuljettu!

        Kauheus jatkuu;
        Olit ampunut Reijon ...kaksi laukausta..1. laukaus oli jo tappava...2. laukaus oli varmistuslaukaus näin sanoo lääkäri......minä seisoin siinä ovenpielessä ja näin sinun ilmeesi erittäin hyvin....sinä olet raaka ! Tulit rappuja ylös verandalle. Juoksit takaovelle, josta minä pakenin....ammuit 3. laukauksen minuun, silloin vaimosi kyseli sinulta: "Mitäs se He...i-poika täällä touhuilee?" Vastasin hänelle pakoon juostessani, että tappoi Reijon ja nyt ampui minua. Sen jälkeen hän ei sanonut sanaakaan. Vaimosi ääni ei ollut kauhistunut ei shokissa vaan täysin tilanteeseen sopimaton rauhallinen ja ...mitä vaimosi siellä teki? Hänen on täytynyt olla lähelläsi koko ampumisen ajan, joko nurkan takana tai ylösnostettujen laitureiden takan katsomossa!
        Aloitetaanko todellinen keskustelu ja jätä turhan huutelut?

        Kumpi veti riistakamerajutun hovioikeuteen, syyttäjä vai leski?
        Vai kumpikinko?


      • SiskoTerttuHelena

        jatkuu...
        Ihmettelen että meidän riistakameroiden kuvia ei koskaan tutkittu. Naapurin vaimo jäi kuviin 5.11.2011. Isommat halot oli viety 19.8.2011 koska kamera oli tallentanut kuvan kun pino "hutkahti" alemmas. Tämä touhuilija oli ollut viisas ja liiamannut talitintin kuvan linssiin kun hali isommat halot!

        Pysin rikosylikomisaari Juha Makksota tutkimaan asian kesällä 2012 kun tulimme huvilalle . Uusin pyyntöni 2013 heinäkuussa. Sovimme että vien muistikiun Makkoselle käteen Iislemeen ma 26.8.2013. Mieheni tuli kylpemään ja laittamaan huvilaa talvikuntoon pe 23.8.2013. Hänet ammuttiin iltakahvin aikaan verandalle la 24.8.20113. Naapuri koputti huvilan nurkkan ja sai meidät tapettavakseen. Kaksi laukausta mieheeni 2-3 sek välein on murha!
        Lopuksi rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi aikavälillä 24.8.2013-6.11.2013 kaikki kuvatallenteet mieheni tietokoneelta henkirikoksen jälkeen. Tämä oli varsinainen kimmoke tappaa meidät....häpeä siitä jäisi kiinni varkaudesta!


      • SiskoTerttuHelena
        12345654321 kirjoitti:

        Kumpi veti riistakamerajutun hovioikeuteen, syyttäjä vai leski?
        Vai kumpikinko?

        Syyttäjä veti riistakamerajutun oikeuteen! Käräjäoikeus hylksi syytten, koska syytetty oli kuollut 24.8.2013 Lapinlahdella. Syyttäjä syytti minua hovissa mieheni asentamista riistakameroista!En ymmärrä miksi nimeä ei saa laittaa esille. Hän on julkisessa virassa oleva henkilö! JOku poistaa aina viestin ilmeisesti ei halua hänen nimeään julkisuuteen!


      • SiskoTerttuHelena
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Syyttäjä veti riistakamerajutun oikeuteen! Käräjäoikeus hylksi syytten, koska syytetty oli kuollut 24.8.2013 Lapinlahdella. Syyttäjä syytti minua hovissa mieheni asentamista riistakameroista!En ymmärrä miksi nimeä ei saa laittaa esille. Hän on julkisessa virassa oleva henkilö! JOku poistaa aina viestin ilmeisesti ei halua hänen nimeään julkisuuteen!

        Minä sanoin syyttäjälle siinä aulassa, kun hän otti hyllyköstä jotain papereita, että minä valitan päätöksestä korkeinpaan oikeuten! Hän sanoi merkittävästi, että se menee hänen hyppystensä kautta, joten se oli selvä, ettei hän olisi sitä korkeimpaa oikeuteen vienyt! Tytölle olisi naurettu korkeimmassa oikeudessa. Nyt hänelle nauretaan joka tapauksessa!


      • rouvaTappinen
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Minä sanoin syyttäjälle siinä aulassa, kun hän otti hyllyköstä jotain papereita, että minä valitan päätöksestä korkeinpaan oikeuten! Hän sanoi merkittävästi, että se menee hänen hyppystensä kautta, joten se oli selvä, ettei hän olisi sitä korkeimpaa oikeuteen vienyt! Tytölle olisi naurettu korkeimmassa oikeudessa. Nyt hänelle nauretaan joka tapauksessa!

        Ja nimikin on jo lävähtänyt aivoihin ihan varmana tietona sillä kuukausi sitten nimen poistaminen nettikeskusteluista ei vielä ollut päässyt superseulontaan.


      • SiskoTerttuHelena
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Ja nimikin on jo lävähtänyt aivoihin ihan varmana tietona sillä kuukausi sitten nimen poistaminen nettikeskusteluista ei vielä ollut päässyt superseulontaan.

        Kuka tätä superseulontaa tekee?


      • oikeustoimesta
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Ja nimikin on jo lävähtänyt aivoihin ihan varmana tietona sillä kuukausi sitten nimen poistaminen nettikeskusteluista ei vielä ollut päässyt superseulontaan.

        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!


      • yksi.vast.kantaja.lisää

        Kuinka syyttäjä Tiina Karppinen uskalsi viedä riistakamerajutun hovioikeuteen....läyttö oli löysä!!? Sanoin hänelle hovioikeudessa, että on äärettömän helppoa mennä kameran taakse ja nytkäyttää kuvakulmaa ja ottaa itsestään kuvia, kuten serkkuni teki. Jos henkirikos olisi yhtään "tyttöstä" kiinnostanut siinä mielessä ,että totuus kaivetaan ulos kääntämällä joka kivi, niin hän olisi päässyt ymmärrykseen siitä, että serkkuni valmisteli tulevaa henkirikosta tekemällä itselleen"puskuria" eli saadakseen syyttää meitä/minua ! Näin tämä asia olisi pitänyt ymmärtää nähdä.

        Tässä valmisteluoperaatiossa oli mukana poliisivahtimestariksi itseään tituleeraava Timo Halonen. Timo Halonen soitti minulle henkirikosoikeudenkäyntiä edeltävän päivän iltana. Timo sanoi, että teille olisi pari haastetta huomiseen oikeudenkäyntiin.
        Olin epätietoinen mitä se merkitsee. Silloin Timo Halönen sanoi, että haasteet olisi kyllä pitänyt toimittaa teille aikaisemmin, mutta meillä ei ole ollut siihen aikaa! Ko. haasteet oli serkkuni pannut vireille 27.7.2013 ....24.8.2013 hän jo ampui mieheni!
        Aikaa siis oli ruunsaasti henkirikosistunto oli 6.11.2013!

        Poliisivahtimestari Halonen valehteli !HÄPEÄ!
        Tämä roskaporukka halusi minun vain järkyttyvän, mieheni henkirikosoikeudenkäynnissä vielä lisää!
        Serkkuni joka on paha, yritti esittää, että kun ampui minua paetessani selkään ja juoksi perässäni vielä sen jälkeen 30m se olisikin törkeä pahoinpitely!

        Lisää Halosesta! Kun epäröin edelleen, mistä oikein on kysymys...sanoo poliisivahtimestari Timo Halonen, että suostukaa nyt vaan, se on teille edullista!!!! Onko tämä poliisi vielä virassa ......mikä oikeus poliisivahtimestarilla on suositella minulle yhtään mitään? Ei vahtimestarilla ole edes oikeutta tietää mitä kuoressa oli! Halonen liittoutui tappajan kanssa ja siksi ei ole sopiva poliisin ammattiin!! Hän teki virkavirheen! Hänen käytös oli törkeää ja ajattelematonta! ....tai kyllä Iisalmeen poliisivoimiin niiden kolmen lisäksi hän sopii erittäin hyvin!


      • jatkunee.kuitenkin
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

        Kuka tätä superseulontaa tekee?

        Hyvä kysymys. Ehkä niin että jokaisen asiasta kiinnostuneen aivot tekevät seulontaa.


    • 12345654321

      Lähestyykö asiat vai karkaako asiat kierroksiin?

    • karkaako

      Mites päin tämä asioitten lähestyminen oikein on?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe