Hyvä tiedotustilaisuus mielestäni

hytinäx1

kun katsoin tuon iltapäivä lehden kautta tulleen tilaisuuden.
Nyt kun aletaan haastattelemaan tulkin kautta tuota pääsyyllistä niin onko tulkki hommattu Supon ja marokkolaisten viranomaisten yhteistyössä?
On se vaan ihmeellistä että voidaan ihminen aivopestä tuollaisiin tekoihin ja vielä julmempiinkin.

43

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tiedotus?
      "Tutkimuksen tässä vaiheessa emme voi..."
      "Kysymyksenne kuuluu niihin, joita toisataiseksi emme..."

      H.

      • toistaiseksi emme...

        H.


      • hytinäx1

        No eihän tutkimus ole kuin alussa ja jo neljä pidätettynä pääsyyllisen lisäksi ja viides eipäiltykin pidätettäisiin jos saadaan kiinni ja tapahtumasta ei ole kulunut kuin 24 tuntia. Mitä poliisien ja viranomaisten olisi pitänyt laverrella turhaan.?


      • hytinäx1 kirjoitti:

        No eihän tutkimus ole kuin alussa ja jo neljä pidätettynä pääsyyllisen lisäksi ja viides eipäiltykin pidätettäisiin jos saadaan kiinni ja tapahtumasta ei ole kulunut kuin 24 tuntia. Mitä poliisien ja viranomaisten olisi pitänyt laverrella turhaan.?

        "hytinäx1"

        Tavallasi ajatellen sanoisin että silloin tilaisuus oli täysin tarpeeton, kallis ja ajan-hukkaa.

        H.


      • hytinäx1
        hunksz kirjoitti:

        "hytinäx1"

        Tavallasi ajatellen sanoisin että silloin tilaisuus oli täysin tarpeeton, kallis ja ajan-hukkaa.

        H.

        Ei ollenkaan tarpeeton vaan antoi asiallisia vastauksia ihmisten mietteisiin. Kuuntelen tässä myös A-studion lähetystä.


    • Käykää kuuntelemassa Mauri Peltokankaan video facebookissa. Täyttä asiaa.

      • heti-alas-vintiltä

        "Käykää kuuntelemassa" No, ei todellakaan.

        Ai, sinäkin olet herännyt? Äkkiä lähti aikaisempi viestisi aaamulla, jossa ilmoitit Turussa sattuneen tapahtuman, kun me toiset olimme seuranneet sitä eilisestä saakka. Vastasinkin siihen, että hitaasti tulee uutiset korpeen?

        Kuinkas poikasi siellä nelosella ei ole informoinut mamia nyt, kun aiemmin kehuit, että olet uutisten "keskiössä" ja ylpeilit, että saat Hesarin, ...oliko puoleen hintaan, kun jokainen saa lukea netistä pääuutiset ilmaiseksi.


      • heti-alas-vintiltä kirjoitti:

        "Käykää kuuntelemassa" No, ei todellakaan.

        Ai, sinäkin olet herännyt? Äkkiä lähti aikaisempi viestisi aaamulla, jossa ilmoitit Turussa sattuneen tapahtuman, kun me toiset olimme seuranneet sitä eilisestä saakka. Vastasinkin siihen, että hitaasti tulee uutiset korpeen?

        Kuinkas poikasi siellä nelosella ei ole informoinut mamia nyt, kun aiemmin kehuit, että olet uutisten "keskiössä" ja ylpeilit, että saat Hesarin, ...oliko puoleen hintaan, kun jokainen saa lukea netistä pääuutiset ilmaiseksi.

        Oletko viher-kommari vai muuten ulkona kuin lumiukko?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Oletko viher-kommari vai muuten ulkona kuin lumiukko?

        Ps. Ketkä toiset😂


      • heti-alas-vintiltä

        "Oletko viher-kommari vai muuten ulkona kuin lumiukko?"


      • Kuuntelin, aika hyvä !!


      • se-pikkuinen-äiditön
        heti-alas-vintiltä kirjoitti:

        "Oletko viher-kommari vai muuten ulkona kuin lumiukko?"

        Kukahan mahtaa nyt olla ulkona, kuin lumiukko? Itse laitoit viestin tänä aamuna, että Turussa on sattunut.....ja minä vastasin, että me kaikki olemme seuranneet sitä jo eilisestä saakka ja voin vannoa, että suurin osa Suomen kansaa, paitsi sinä siellä vintillä?D

        Kaikesta tapahtuneesta huolimatta minusta ei saa leipomallakaan mitään viher-vasemmistoa, saati persuja.

        Just, joo, kone tilttaa, koska jäi tuo aikaisempi aloitus ja nytkin tökkii kirjoitus, mutta mennään näillä.

        Itse voisit lukea eilisiä kirjoituksia palstalta, joten en ollut ainoa, mutta itse en lähettänyt yhtään kommenttia, koska asia oli liian läheinen minulle.

        Ainakin sen huomasin, että toisen suru ei täällä paljon liikuta kirjoittajia, koska jutut jatkuivat eteisaulasta ja ruokavaliosta, sun´muusta joutavasta.

        Olen joskus kuullut kuumista kyyneleistä ja nyt senkin sain kokea, kun luin netistä, että suruliputus on koko maassa ja kurkkasin ulos, että onko täälläkin? Näin lipun puolitangossa ja silloin ne tuli, ne kuumat kyyneleet.

        ps. nyt et sitten enää mene sinne vintille, kuin illalla.D


      • EnJauhaMoistaJulkisest

        Pitäisikö kaikkien jauhaa kaiken aikaa vain yhtä asiaa, vaikka tietoja tarjoaa media. Parempi jättää aihe sivuun ja olla kannustamatta julkisuuden tavoittelijoita ryhtymästä itse vihapuuhiin suuremman julkisuuden saamiseksi. Älkää jauhako moisia asioita täällä!

        Jätetään pimeät sairaat ihmiset vähemmälle huomiolle, eikä kannusteta ketään moiseen!


      • Kommenttiini on tullut sekava kommenttien römpsy.

        Olenhan usein ihmetellyt sitä, että istutte perse levällään palstalla.

        Eilen oli korvessa Linnanvirta viiko lopun avaus. Keli mitä parhain ja joenvarsi täynnä kulttùuri pitoista ohjelmaa ja ruokatarjontaa

        Söimme paistettuja muikkuja puistössa ja joimme erikoisoluet sekä skamppaa ja punkkua eri kesäterasseilla ja sisätiloissa.

        Terassilla istuimme seinän viereiseen pöytään, varuiksi.

        Joten ulkotapahtumien jälkeen uni maistui aivan kuten nytkin ison pyykkikasan pesun ja mankeloinnin jälkeen

        Nyt taidan laittaa saunan tulille.

        Uuutisten keskiössä en siis juuri tänä viikonloppuna ole, poikakin on kesälomilla ja palasi Suomeen vasta eilen illalla.


      • lue-terveyspalstoja

        ethän antanut pojallesi tisua eilen? juopon äitin promillet ovat vaaraksi myös aikuiselle lapselle.


      • Korppissaunapuhtaana
        lue-terveyspalstoja kirjoitti:

        ethän antanut pojallesi tisua eilen? juopon äitin promillet ovat vaaraksi myös aikuiselle lapselle.

        Tyhmä olet🐒


      • ihmeitä-riittää
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kommenttiini on tullut sekava kommenttien römpsy.

        Olenhan usein ihmetellyt sitä, että istutte perse levällään palstalla.

        Eilen oli korvessa Linnanvirta viiko lopun avaus. Keli mitä parhain ja joenvarsi täynnä kulttùuri pitoista ohjelmaa ja ruokatarjontaa

        Söimme paistettuja muikkuja puistössa ja joimme erikoisoluet sekä skamppaa ja punkkua eri kesäterasseilla ja sisätiloissa.

        Terassilla istuimme seinän viereiseen pöytään, varuiksi.

        Joten ulkotapahtumien jälkeen uni maistui aivan kuten nytkin ison pyykkikasan pesun ja mankeloinnin jälkeen

        Nyt taidan laittaa saunan tulille.

        Uuutisten keskiössä en siis juuri tänä viikonloppuna ole, poikakin on kesälomilla ja palasi Suomeen vasta eilen illalla.

        "Olenhan usein ihmetellyt sitä, että istutte perse levällään palstalla."

        Oliko tuo nyt asiallisesti sanottu/kirjoitettu? Onko sinun uutislähde tämä palsta? Oletko kuullut, että radiokin on keksitty, niin ja telkkari, vaikka minulla ei ole sitä. Silloin oli vielä, kun tuli yleinen hätä varoitus Raisiossa tapahtuneesta tulipalosta, jossa kansalaisia varoitettiin myrkyllisestä savusta ja kehotettiin sulkemaan ikkunat ja välttämään liikkumista ulkona.


      • ihmeitä-riittää kirjoitti:

        "Olenhan usein ihmetellyt sitä, että istutte perse levällään palstalla."

        Oliko tuo nyt asiallisesti sanottu/kirjoitettu? Onko sinun uutislähde tämä palsta? Oletko kuullut, että radiokin on keksitty, niin ja telkkari, vaikka minulla ei ole sitä. Silloin oli vielä, kun tuli yleinen hätä varoitus Raisiossa tapahtuneesta tulipalosta, jossa kansalaisia varoitettiin myrkyllisestä savusta ja kehotettiin sulkemaan ikkunat ja välttämään liikkumista ulkona.

        Tapanani on vastata epäasiallisiin kommentteihin samalla tavalla.

        En istu Tv:n ääressä, en kuuntele radiota. Seuraan sosiaalista mediauutisointia. Tämä kännykkä seuraa minua taskussa informoiden tapahtumista saan kun sen avaan.

        Jos minulta kysytään "perseenjakamisistani". vastaan about samoin kuin aamuinen vastaukseni koska illalinen vastaukseni oli poistettu epäasiallisena.


      • avoin-maailma
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tapanani on vastata epäasiallisiin kommentteihin samalla tavalla.

        En istu Tv:n ääressä, en kuuntele radiota. Seuraan sosiaalista mediauutisointia. Tämä kännykkä seuraa minua taskussa informoiden tapahtumista saan kun sen avaan.

        Jos minulta kysytään "perseenjakamisistani". vastaan about samoin kuin aamuinen vastaukseni koska illalinen vastaukseni oli poistettu epäasiallisena.

        "En istu Tv:n ääressä, en kuuntele radiota. Seuraan sosiaalista mediauutisointia. Tämä kännykkä seuraa minua taskussa informoiden tapahtumista saan kun sen avaan."

        Miksi sitten kirjoitat, että täällä porukka; "että istutte perse levällään palstalla."??

        Oletko siellä korvessa niin umpiossa, että et ymmärrä, että toisetkin voisi niin tehdä, siis seurata "mediauutisointia"?

        Sitä minä ihmettelin, kun Ravintolaillan päätteeksi herättyäsi sieltä ylisiltä, viestitit meille Turun tapahtumista kuin se olisi isokin uutinen meille? Sitten heitit kärkeviä kirjoituksia palstalaisista ja aloit taas ylistämään omaa paremuuttasi "mediauutisoinnista".


      • Korppispirtistä
        avoin-maailma kirjoitti:

        "En istu Tv:n ääressä, en kuuntele radiota. Seuraan sosiaalista mediauutisointia. Tämä kännykkä seuraa minua taskussa informoiden tapahtumista saan kun sen avaan."

        Miksi sitten kirjoitat, että täällä porukka; "että istutte perse levällään palstalla."??

        Oletko siellä korvessa niin umpiossa, että et ymmärrä, että toisetkin voisi niin tehdä, siis seurata "mediauutisointia"?

        Sitä minä ihmettelin, kun Ravintolaillan päätteeksi herättyäsi sieltä ylisiltä, viestitit meille Turun tapahtumista kuin se olisi isokin uutinen meille? Sitten heitit kärkeviä kirjoituksia palstalaisista ja aloit taas ylistämään omaa paremuuttasi "mediauutisoinnista".

        Ihan tänne korpeen tulee uutiset realiaikaan.

        Miten niin ylistin itseäni ja paremmuuttani?

        En ollut Turun tapahtumien aikaan median ulottuvissa vaan olin live ulkoilmatapahtumassa. En tiennyt ennen kuin tein aloituksen, että siitä oli tehty useampi aloitus, huonolla menestyksellä. Poistoon olivat lukemani mukaan menneet kuten omanikin.


        Sinulle sopisi presitentti Niinistön ohjeistus.

        Pyrkikää suomalaiset ymmärtämään mitä toinen suomalainen tarkoittaa, ajattelee (kirjoittaa).


    • lamauttimenkäyttö

      Jäin ihmettelemään miksei kukaan toimittaja kysynyt poliisien tavasta toimia? Heillähän on mahdollisuus käyttää etälamautinta.
      Poliisien nykytoiminta olisi voinut vahingoittaa useampaa lähellä olevaa sivullista.

      • Nappi-otsaankin-reilua

        Ehkä siinä ei ollut aikaa, ehkä puukkohippari uhitteli poliisieille ja lähestyi veitsi ojossa, ehkä yritti vielä puukottaa jotakin naista?
        Tilanne ollut nopea. Ottaen huomioon poliisien saaman etukäteistiedon, että puukottanut jo useita, ei siinä tee mieli kaivella lamautinta vaan pamaus palleille paras vaihtoehto.


      • ehkäniin
        Nappi-otsaankin-reilua kirjoitti:

        Ehkä siinä ei ollut aikaa, ehkä puukkohippari uhitteli poliisieille ja lähestyi veitsi ojossa, ehkä yritti vielä puukottaa jotakin naista?
        Tilanne ollut nopea. Ottaen huomioon poliisien saaman etukäteistiedon, että puukottanut jo useita, ei siinä tee mieli kaivella lamautinta vaan pamaus palleille paras vaihtoehto.

        Tilanne ollut nopeatempoista, mutta sama aikahan siinä ampujalla menee, minkä aseen esille ottaa.
        Sentään uhriluku stoppas virkavallan hyvään toimintaan, hyvää toimintaa.


    • yyyyy666666

      Tolkutonta tämä tuntikausia kestävä tiedottaminen (tv,radio,lehdet). Tarviiko joka risausta kertoa kansalaisille. Tällaista julkisuutta nämä terroristit juuri hakevat. Presidentti, ministerit, arkkipiispa ym antavat lausuntojaan - mitä järkeä ?

      Suomalaiset tappavat toisiaan viikottain, joista pienet otsikot lehdissä. Aseita suhteessa väestöön eniten maailmassa. Tapaus on tietenkin vakava ja surullinen, mutta jotain rotia tähänkin asiaan.

      • "yyyyy666666"

        Tästäkö otit mallia?
        "Vajaa tiedotus-toiminta saa meikäläisen mieli-kuvituksen laukkaamaan.
        Olikohan näytelmä tarkoitus-hakuinen?
        Toivottavasti teko sentään ei ollut.
        Toivottavasti."

        H.


      • ei.vello

        Stop stop tykkänään.


    • hehehehee

      Olihan tuo aloittajan mainitsema KRP:n tiedotustilaisuus hyvä. Hyvä oli myös Supon tiedotustilaisuus.

      Mutta voi hel. Tasavallan presidentti taas torui ja ohjeisti kantasuomalaisia. Eikö herra presidentti voisi jo kohdistaa englanniksi moitteensa ja opastuksensa turvapaikanhakijoille. Eivät peruskantasuomalaiset ole syyllisiä Turun kuolonuhreihin eikä haavoittuneisiin!
      Samoin sisäministeri Paula Risikon mielestä uhkaavia ja pahoja ovat suomalaiset, joiden reaktion varalla on koko poliisikunta valjastettu hätävalmiuteen.
      PM Sipilän tiedotustilaisuutta en halunnut katsoa. Olen lopen kyllästynyt sen tyypin naamaan.
      Suomi maksaa kovaa liksaa presidentille ja ministereille. Mistä heille maksetaan? Siitä, että huolehtivat meidän suomalaisten turvallisuudesta ja muista valtion asoista.
      Ei ota mitään vastuuta, ei tunnusta omien toimiensa ja päätöstensä vaikutusta Turun puukkoiskuun istuva hallitus eikä presidentti.

    • Mitenkä olisi jos kohdistaisimme vihamme (jota minäkin tunnen, aivan samalla tavalla kuin korpikirjailija ja useimmat muut) niihin jotka ovat tällaisten hirmutekojen takana? Ei Suomen ministerit ja presidentit ole aseistaneet kahjoja fanaatikkoja ja lähettäneet heitä ympäri maailmaa murhaamaan viattomia? Luin juuri että esim. Espanjan terroristit ovat osa maassa syntyneitä, osa pitkään asuneita, yksi marokkolainen ja yksi on espanjalainen. Kukaan heistä, vastoin kuin Suomen puukottaja, ei ole hiljakkoin tullut suorittamaan isiksen nimissä kostoa kalifaatin sortumisesta. Näiden viime vuoden pakolaisten joukossa on saattanut tulla radikalisoitua ainesta maahan tai sitten radikalisoituminen, värväytyminen fanaatikkojen riveihin, on tapahtunut netin välityksellä tai sitten paikallisten imamien toimesta. Kannattaisi poliisien tarkkailla vähän mitä niissä moskeijoissa ja rukoushuoneissa puhutaan suljettujen ovien takana.

      • olemme.uuden.äärellä

        Mitäpä jos emme antaisi vihalle valtaa. Ihan aiheellisia nuo presidentin ja ministereiden ym. asiantuntijoiden rauhoittelut ja pyynnöt.
        Viime yönä jo ensimmäinen polttopullo iskeytyi maahanmuuttaneen pizzerian ikkunaan.
        Tänään Turun torilla n. 200 - 300 ihmisen joukko mielenosoituksessa ja vastamielenosoituksessa. Poliisi sai pidettyä joukot aisoissa ja vain sanallisena sotana.
        Vain minä itse tiedän itsestäni ettei vihan lietsonta saa minusta ylivaltaa. En voi tietää kenestäkään muusta. Siksipä mielestäni olisi hyvä, että puheet tällä palstallakin olisivat maltillisia. Vaikka tämä on 60 palsta, niin hakukoneilla täältäkin saa poimittua vihanpapanoita jos niitä etsii.


      • Tiritiriteijaa
        olemme.uuden.äärellä kirjoitti:

        Mitäpä jos emme antaisi vihalle valtaa. Ihan aiheellisia nuo presidentin ja ministereiden ym. asiantuntijoiden rauhoittelut ja pyynnöt.
        Viime yönä jo ensimmäinen polttopullo iskeytyi maahanmuuttaneen pizzerian ikkunaan.
        Tänään Turun torilla n. 200 - 300 ihmisen joukko mielenosoituksessa ja vastamielenosoituksessa. Poliisi sai pidettyä joukot aisoissa ja vain sanallisena sotana.
        Vain minä itse tiedän itsestäni ettei vihan lietsonta saa minusta ylivaltaa. En voi tietää kenestäkään muusta. Siksipä mielestäni olisi hyvä, että puheet tällä palstallakin olisivat maltillisia. Vaikka tämä on 60 palsta, niin hakukoneilla täältäkin saa poimittua vihanpapanoita jos niitä etsii.

        Paloman tavoin minäkin olen käyttänyt energiaani lukemiseen. Syvensin mm. Leena Malkilta aiemmin päivällä kuulemiani käsityksiä radikalisoitumisesta. Ei siihen välttämättä moskeijaa tarvita.

        Juuri meneillään olevissa tv-uutisissa tutkija Maria Pakkala kertoi käsityksenään, ettei tässä vaiheessa itse asiassa voida edes varmuudella tietää, onko kyse radikalisoitumisesta vai pelkästään esim. nuoren miehen turhautumisesta.

        Kyllä sosiaalitieteistä on ainakin minulle nyt eniten hyötyä.


      • Korppispirtinlämmöstä
        Tiritiriteijaa kirjoitti:

        Paloman tavoin minäkin olen käyttänyt energiaani lukemiseen. Syvensin mm. Leena Malkilta aiemmin päivällä kuulemiani käsityksiä radikalisoitumisesta. Ei siihen välttämättä moskeijaa tarvita.

        Juuri meneillään olevissa tv-uutisissa tutkija Maria Pakkala kertoi käsityksenään, ettei tässä vaiheessa itse asiassa voida edes varmuudella tietää, onko kyse radikalisoitumisesta vai pelkästään esim. nuoren miehen turhautumisesta.

        Kyllä sosiaalitieteistä on ainakin minulle nyt eniten hyötyä.

        Yli puolet Marokon kansalaisista on alle 30-vuotiaita. Yksi neljännes lapsia.
        Vain parempiosaiset kouluttautuvat ja pääsevät yhteiskunnan apujen piiriin. Kouluttamattomat hengailevat tekemättä mitään, yhteiskunta ei heitä auta. Tämä jengi haluaa Eurooppaan koska heillä ei ole tulevaisuutta Marokossa.

        Hollannissa on vuosia muhinut marokkolaisten syrjäytyneiden viha kantaväestöä kohti. Sielläkin suurin uhka on marokkolaiset nuoret miehet ilman tulevaisuutta.


    • hehehehee

      Hallituksen on aiheellista jättää eronpyyntönsä.
      Hallitus on hoitanut huonosti työnsä.

      • se-on-epävirallinen

        Hallitus on sangen monet "terroristi-iskunsa" tehnyt.
        Hallitus saisi mennä, vinkumatta mennessään.


    • iiuuyytttrrrr

      Eikö nämä helvetin idiootit ymmrrä, että tämä tiedotustoimina tukee näitä terroristeja ! Täysin käsittämätöntä - nytkin pääministeri esiintyy uutisissa . On tämä uskomatona !

    • New-age

      Minusta tiedotustilaisuus oli fiksu, asiallinen sekä krp:n että supo:n osalta kuten tutkinnanjohtajan osalta.
      Samoin viittaukset siitä, ettei vihaan vastata vihalla on tärkeää.

    • Peittelyä

      Yle yrittää vesittää terroritekoa.
      Pääuutisissa Matti R. väkisin yritti vääntää Supolta teurastusta yksittäistapaukseksi, jolla ei olisi mitään tekemistä terrorismin poliittisen tai uskonnollisen syyn kanssa. Todistajat ovat kertoneet puukottajaan huutaneen Allahu, joten terrorismista on kyse.

      Uutistenlukijan ei pidä harjoittaa politiikkaa. Ei vihreää politiikkaakaan.

    • Suomi ja sen johto on koko maailmalla tunnettu nuolia----pukamia kielissä???

    • hehehehee

      Suomen hallituksen ministerit ja presidentti elävät niin makeaa hyväosaisten elämää, että lapsellisina kuvittelevat pystyvänsä handlaamaan Suomeen marssineet nuoret miehet ja hamuavat vielä lisää, Eivät ollenkaan tajua, millaisista oloista tulijat ovat ja miten suuren panostuksen heidän kuntouttamisensa vaatii. Rasistismiksi leinaavat kritiikin ja, ellei avosylin toivota tervetulleeksi lisää ja lisää porukkaa . Ja pidettävä rajat avoinna halukkaiden marssia sisään lihapatojen ääreeen muttei possupatojen. Pahin ongelma näyttää olevan ministereillä ja presidentilla saada oma kansa, suomalaiset alistumaan ja pysymään hiljaa.
      Olisi pitänyt heti alkuunsa pysäyttää Ruotsista tullut nuorten miesten marssi. Ruotsi on turvallinen maa. Jos pakolaisia Suomi halusi ottaa tänne, niin pakolaisleireillä olisi ollut valmiiksi pakolaisstatuksen saaneita lapsiperheitä, jotka olivat kauan odottaneet. Mutta päättäjämme sallivat nuorten miesten etuilla ja samalla ruokittiin Välimeren rikollista ihmissalakuljetusta.
      Ruotsin Maanpuolustuskorkeakoulun tutkijan Magnus Ranstorpin mielestä on selvää, että marokkolainen terrorismiverkosto ulottuu Turkuun saakka
      "Ranstorpin mukaan marokkolaisilla iskijöillä on usein katulapsitausta.
      – He ovat helppoja kohteita värvääjille ja haavoittuvaisia suostuteltaviksi. Radikalisoituminen voi tapahtua nopeastikin, mutta aina on taustalla joku, joka ohjailee asioita. On korkeampi vaikuttaja, johtaja, joka päättää ja suunnittelee iskut, muistuttaa Ranstorp esimerkiksi Barcelonan iskuista.
      Barcelonan ja Turun iskujen samanaikaisuus ei hänen mielestään ole sattumaa." http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005332946.html

      Vaaleissa äänestetään,

      • päätökset.ja.heti.pois

        Luin myös tuon Ranstorpin väittämän ja siihen on helppo yhtyä. Mämä marokkolaiset iskijät ovat kovin nuoria, n.17-22 v.

        Ennen kuin kansa ottaa vallan käsiin olisi pikaisesti turvapaikanhakija heti kielteisen päätöksen saatuaan otettava säilöön.

        Päättäjien on nyt pakko tehdä korjausliikkeitä.

        Kun tuvapaikanhakijoidon virta tuli pelkkiä miehiä, sanottiin että heidän oli helpompi matkustaa. Eilen se nähtiin, naisviha, uhrit naisia.


      • Olet oikeassa.


      • Kuka Ruotsissa maksaa ehkä minä maksoin 50 tuhatta veroa viime vuonna!!!(euroa)


    • Joskus tuntuu, että aivan liian viisaat ja koulutetut yrittää ratkaista tällaisten aiheuttamia ongelmia, jotka ovat helposti aivopestäviä ja muutenkin yksinkertaisia.
      Tällä tekijällä ikää 18, vähäisen järjen johdosta menestys naismaailmassa on ollut heikko.
      Siitä johtuen tämä teko kohditui naisiin, ja muutenkin helpompia kohteita.
      Tämä ajatus tuli mieleen.
      Nämä koukutetut asiantuntijatpuhuivat suuremmasta teon näkyvyydestä, kun teko kohdistui naisiin.
      Puhutaan kauniisti ja lapsellisesti kaikkien tulijoiden kotouttamisesta.
      Pitää ottaa huomioon, että lähtömaassa voidaan jo vähäjärkiset ja muuten väkivaltaiset työntää pakolaisten joukkoon.
      Miten niitä sellaisia kotoutetaan, kun vankilat pullistelee omassa maassa syntyneitä kantasuomalaisia, eikä niitäkään saada kotoutettua.

    • Helsingin Sanomien pääkirjoituksen viestiin on helppo yhtyä. Vastaus terrorismille löytyy meidän omasta yhteiskunnastamme.
      "Ne vahvuudet, joilla Suomi on kärjessä lukuisissa kansainvälisissä vertailuissa, ovat vahvuuksia myös terrorismia vastaan. Se nähtiin jo turkulaisten ensireaktioissa perjantain veritekoon. Avoimen oikeusvaltion voima on entistäkin arvokkaampi yhteinen pääoma terroriteon jälkeen."
      ***
      Mielestäni Turun poliisi on ollut sekä ripeä että varovainen.
      Emme me tarvitse katupartioita, odinin poikia emmekä uusnatsismia puolustamaan meitä. Ne vain pahentavat tilannetta. Elämme oikeusvaltioissa ja arvostamme vapauttamme, vapaata liikkuvuutta, liberaalisia arvoja ja yhteiskuntaamme: ei tavallinen keskiverto ruotsalainen/suomalainen/eurooppalainen halua elää missään Linnoitus Euroopassa, poliisin ja armeijan kontrolloimassa poliisivaltiossa. missä se joka huutaa kovemmin on aina oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe