Terroristit ovat Markosta

tietääkö.joku

Onko muka Marokko turvaton maa muslimille?
Miksi marokkolaiset ovat hakemassa Euroopasta turvapaikkaa?

88

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin hyvä kysymys! Ainakin turisteille Marokko kelpaa.

      • olet.säälittävä

        Tietysti oli hyvä kysymys, koska teit sen puskanikilläsi "tietääkö.joku".
        Ja kysymykseesi en vastaa, koska peku ehti jo vastata.


      • olet.säälittävä kirjoitti:

        Tietysti oli hyvä kysymys, koska teit sen puskanikilläsi "tietääkö.joku".
        Ja kysymykseesi en vastaa, koska peku ehti jo vastata.

        😂 sinulla on vilkas mielikuvitus.


      • olet.säälittävä kirjoitti:

        Tietysti oli hyvä kysymys, koska teit sen puskanikilläsi "tietääkö.joku".
        Ja kysymykseesi en vastaa, koska peku ehti jo vastata.

        Juu
        Sehän on jo aiemminkin ollut selvää, että kristittyjen ansiosta jotain pahaa tulee tapahtumaan.

        Kristityt ovat olleet jatkuvasti estelemässä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palautuksia.
        Kristityt ovat luoneet myös markkinat valekääntyjille.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Juu
        Sehän on jo aiemminkin ollut selvää, että kristittyjen ansiosta jotain pahaa tulee tapahtumaan.

        Kristityt ovat olleet jatkuvasti estelemässä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palautuksia.
        Kristityt ovat luoneet myös markkinat valekääntyjille.

        😂 Sinä olet palstan vitsiniekka 😂


      • k.päät
        Pe.ku kirjoitti:

        Juu
        Sehän on jo aiemminkin ollut selvää, että kristittyjen ansiosta jotain pahaa tulee tapahtumaan.

        Kristityt ovat olleet jatkuvasti estelemässä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palautuksia.
        Kristityt ovat luoneet myös markkinat valekääntyjille.

        "Kristityt ovat olleet jatkuvasti estelemässä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palautuksia.Kristityt ovat luoneet myös markkinat valekääntyjille. "
        peku lakkaa jauhamasta PASKAA !

        "Miksi marokkolaiset ovat hakemassa Euroopasta turvapaikkaa?"
        Tehdäkseen terrori-iskuja. Onhan tuo nähty suuriosa euroopassa tehtyjen T:I tekijät ovat Marokkolaisia.
        Ei mitään tarvetta saada turvapaikkaa täältä, menkööt Marokkoon.Ei siellä mitään sotaa ole.


      • Juurihan tiedotusvälineissä näytettiin viranomaisten mielipuolisuutta Marokossa. Järkyttävää sekin.


      • Mistä me tiedämme kunkin tarkoitusperät. Huono logiikka ajatuksena, että pakenee kotimaan virkavallan väkivaltaa, jotta pääsisi tappamaan ihmisiä Suomeen,


      • jahhasss
        torre12 kirjoitti:

        Mistä me tiedämme kunkin tarkoitusperät. Huono logiikka ajatuksena, että pakenee kotimaan virkavallan väkivaltaa, jotta pääsisi tappamaan ihmisiä Suomeen,

        Ei rehellisten ihmisten tarvitse virkavaltaa paeta.


      • jahhasss kirjoitti:

        Ei rehellisten ihmisten tarvitse virkavaltaa paeta.

        No, ei kai aina. Viranomainen kuitenkin tappoi silppuriin kalakauppiaan, joka ei pitänyt viranomaisen antamasta kiellosta.


      • torre12 kirjoitti:

        No, ei kai aina. Viranomainen kuitenkin tappoi silppuriin kalakauppiaan, joka ei pitänyt viranomaisen antamasta kiellosta.

        Olis kannattanut pitää 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olis kannattanut pitää 🤗

        Tiedämmehän, että kaikki eivät siedä liiketoimiensa rajoittamisesta. Joskus ruumiitakin tulee.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olis kannattanut pitää 🤗

        Ja kannatat samalla sitä, että Marokossa hoidetaan asiat tuolla järkyttävällä tavalla.

        Viranomainen on laki ja vastaanpanijat tuhotaan.


      • torre12 kirjoitti:

        Ja kannatat samalla sitä, että Marokossa hoidetaan asiat tuolla järkyttävällä tavalla.

        Viranomainen on laki ja vastaanpanijat tuhotaan.

        Missä niin sanoin?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Missä niin sanoin?

        Taisit sanoa siinä kohtaa, kun "Olis kannattanut pitää", siis viranomaisen määräyksestä säästääkseen henkensä.


      • torre12 kirjoitti:

        Taisit sanoa siinä kohtaa, kun "Olis kannattanut pitää", siis viranomaisen määräyksestä säästääkseen henkensä.

        Mutta en sanonut mitä väitit.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mutta en sanonut mitä väitit.

        No itse en olisi osannut ajatella, "olis kannattanut pitää" viranomaisen antamasta kiellosta. Siinä menee henki Marokossa.

        Nyt olen taas vähän viisaampi.


      • torre12 kirjoitti:

        No itse en olisi osannut ajatella, "olis kannattanut pitää" viranomaisen antamasta kiellosta. Siinä menee henki Marokossa.

        Nyt olen taas vähän viisaampi.

        Hyvä, että saatoin taas olla avuksi.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Hyvä, että saatoin taas olla avuksi.

        Tämä oli kyllä ainut kerta. Yleensä juttusi ovat niin tyhmiä, ettei niistä ole apua kenellekään.

        Ja ne jatkuvat tyhmät kysymykset siitä missä kohtaa Raamatussa on jotain sanottu. Luuletko jollain perverssillä tavalla olevasi täällä avuksi? Olet rasittavin ja tietämätön koko palstalla.


      • torre12 kirjoitti:

        Tämä oli kyllä ainut kerta. Yleensä juttusi ovat niin tyhmiä, ettei niistä ole apua kenellekään.

        Ja ne jatkuvat tyhmät kysymykset siitä missä kohtaa Raamatussa on jotain sanottu. Luuletko jollain perverssillä tavalla olevasi täällä avuksi? Olet rasittavin ja tietämätön koko palstalla.

        Älä nyt kainostele, autan sinua mielelläni 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Älä nyt kainostele, autan sinua mielelläni 🤗

        Olet ylimielinen. Sellaisia nyt eniten inhoan.


      • torre12 kirjoitti:

        Olet ylimielinen. Sellaisia nyt eniten inhoan.

        Hanki sinäkin jostain itsetunto 😉


      • KTS--

        Kelpaa turisteille toki Pohjois-Koreakin.


      • KTS-- kirjoitti:

        Kelpaa turisteille toki Pohjois-Koreakin.

        Oletko käynyt?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Hanki sinäkin jostain itsetunto 😉

        Et tunne edes mua! Mullahan on aivan mahtava itsetunto.


      • torre12 kirjoitti:

        Et tunne edes mua! Mullahan on aivan mahtava itsetunto.

        😂😂😂


    • Epäilty iskijä on ollut mukana turvapaikkaa hakemassa.
      Marokkolaisia on myös kääntynyt kristityksi ja se on yksi peruste turvapaikan saannin puolesta, varsinkin kun on kyse Marokosta.
      Suomalaiset kristityt ovat myös aktiivisesti osallistuneet marokkolaisten käännytykseen.

      • Mitä sitten?


      • bnvcz

        Ovat niitä tänne järjestäneet.


      • Mutta Marokolaiset ovat saaneet erittäin vähän oikeuksia turvapaikkaan suomesta.


    • kutujokirapumertaranta

      "Terroristit ovat Markosta"...

      ...kiinnostuneita?

      Onko nimesi siis Marko?

      • kyllä.naurattaa

        Kirjoitusvirheet ovat tyypillisiä nikille usko.vainen, ja siten myös hänen puskanikeileen.


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet ovat tyypillisiä nikille usko.vainen, ja siten myös hänen puskanikeileen.

        Ahaa, minä olen ainoa jolle sattuu kirjoitusvirheitä 😂


      • kyllä.naurattaa
        usko.vainen kirjoitti:

        Ahaa, minä olen ainoa jolle sattuu kirjoitusvirheitä 😂

        Et tietenkään, mutta jaat nikin tietääkö.joku'n kanssa muutaman saman kirjoitusvirheen sekä samat haasteet teillä on myös välimerkkien kanssa, että kahdesta eri ihmisestä ei voi olla kyse.


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Et tietenkään, mutta jaat nikin tietääkö.joku'n kanssa muutaman saman kirjoitusvirheen sekä samat haasteet teillä on myös välimerkkien kanssa, että kahdesta eri ihmisestä ei voi olla kyse.

        Juuri näin. Valheella on lyhyet jäljet.


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Et tietenkään, mutta jaat nikin tietääkö.joku'n kanssa muutaman saman kirjoitusvirheen sekä samat haasteet teillä on myös välimerkkien kanssa, että kahdesta eri ihmisestä ei voi olla kyse.

        😂 Olet sinä mainio 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ahaa, minä olen ainoa jolle sattuu kirjoitusvirheitä 😂

        Eilen kirjoitit synnynkaupunkisi nimen kahdesti väärin; jopa kun korjasit tekemääsi mokaa,


      • torre12 kirjoitti:

        Eilen kirjoitit synnynkaupunkisi nimen kahdesti väärin; jopa kun korjasit tekemääsi mokaa,

        Mikä on synnynkaupunkisi 🤗?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mikä on synnynkaupunkisi 🤗?

        Heh. Minun tietokoneen näppäimistössä ei näy kuin noin puolet kirjaimista, joten vaikka yrutän olla tarkempi, niin virheitä jää tekstiin, Näkyvät vain q, w, r, y, å, d, f, g, z, x, c, v, b.


      • torre12 kirjoitti:

        Heh. Minun tietokoneen näppäimistössä ei näy kuin noin puolet kirjaimista, joten vaikka yrutän olla tarkempi, niin virheitä jää tekstiin, Näkyvät vain q, w, r, y, å, d, f, g, z, x, c, v, b.

        Jaa, mutta mikä se synnynkaupunkisi on?


      • torre12
        usko.vainen kirjoitti:

        Jaa, mutta mikä se synnynkaupunkisi on?

        Sehän oli siis kirjoitusvirhe.


      • torre12 kirjoitti:

        Sehän oli siis kirjoitusvirhe.

        Kappas vain sullekin siis niitä sattuu 😜


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kappas vain sullekin siis niitä sattuu 😜

        Niitähän sattuu, kun näkyy vain q w r y å d f g z x c v ja b.


      • kyllä.naurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Niitähän sattuu, kun näkyy vain q w r y å d f g z x c v ja b.

        Osaatko kirjoittaa nimesi, Tyyris Tyllerö?


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Osaatko kirjoittaa nimesi, Tyyris Tyllerö?

        Oletkohan erehtynyt henkilöstä nyt pahemman kerran? Voisit tarkistaa tietosi. Terveisin Jouko Erkkilä Espanjasta.


      • kyllä.naurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Oletkohan erehtynyt henkilöstä nyt pahemman kerran? Voisit tarkistaa tietosi. Terveisin Jouko Erkkilä Espanjasta.

        Minulle olet Tyyris😉


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Minulle olet Tyyris😉

        No onneksi olet vähemmistössä. Ei ole kyllä kukaan nauranut muuta kuin jos olen harrastanut tilannehuumoria.


      • kyllä.naurattaa
        torre12 kirjoitti:

        No onneksi olet vähemmistössä. Ei ole kyllä kukaan nauranut muuta kuin jos olen harrastanut tilannehuumoria.

        Tilannehuumoriksi riittää naamasi näkeminen, Tyyris Tyllerö😂😂😂😂😂


      • torre12 kirjoitti:

        No onneksi olet vähemmistössä. Ei ole kyllä kukaan nauranut muuta kuin jos olen harrastanut tilannehuumoria.

        Moi Torre, en olisi halunnut rekata nikkiä, mutta usko.vainen alkoi esiintymään minuna, joten oli pakko. Hyvä juttu rekkauksessa on, että nyt voin peukutella.
        Seuraavat viestit eivät ole minun kirjoittamia:
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 20:01
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 20:43
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 21:17


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Moi Torre, en olisi halunnut rekata nikkiä, mutta usko.vainen alkoi esiintymään minuna, joten oli pakko. Hyvä juttu rekkauksessa on, että nyt voin peukutella.
        Seuraavat viestit eivät ole minun kirjoittamia:
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 20:01
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 20:43
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 21:17

        Onpa melkoinen väite, että minä olisin sinun nikkiäsi käyttänyt.
        Voinet varmaan myös todistaa sen vai pyydätkö anteeksi väärää syytöstäsi?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onpa melkoinen väite, että minä olisin sinun nikkiäsi käyttänyt.
        Voinet varmaan myös todistaa sen vai pyydätkö anteeksi väärää syytöstäsi?

        Sinä se olit. Minä en juuri käytä emojia, kun sinulla taas on tapana laittaa monta samaa peräkkäin, erityisesti tuota emojia, joka löytyy postauksesta " kyllä.naurattaa
        19.8.2017 21:17"


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Moi Torre, en olisi halunnut rekata nikkiä, mutta usko.vainen alkoi esiintymään minuna, joten oli pakko. Hyvä juttu rekkauksessa on, että nyt voin peukutella.
        Seuraavat viestit eivät ole minun kirjoittamia:
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 20:01
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 20:43
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 21:17

        Lisätään listaan vielä:
        kyllä.naurattaa
        19.8.2017 19:59


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Sinä se olit. Minä en juuri käytä emojia, kun sinulla taas on tapana laittaa monta samaa peräkkäin, erityisesti tuota emojia, joka löytyy postauksesta " kyllä.naurattaa
        19.8.2017 21:17"

        Sinä valehtelet ja perustelusi ovat täysin naurettavat 😂
        Minä en ole käyttänyt sinun tai kenenkään toisenkaan nikkiä!


      • Opettele jo välimerkkien käyttö.


      • KylläNaurattaa
        kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Opettele jo välimerkkien käyttö.

        Oletko jo humalassa?


    • Markostako.syntyneet

      No jos ovat Markosta syntyneet, niin ei ihme että heistä tuli terroristeja.

    • analyyysiä

      Terroristit ovat Marokosta tulleita toisen polven kansalaisia. He ovat nyt pitkästyneet ja kyllästyneet länsimaiseen mentaliteettiin ja kristittyihin ja ovat alkaneet toimimaan kuten mediasta nyt esiin tulee. Näyttää siltä, että pitemmän päälle osa muslimeista ei koskaan sopeudu länsimaiseen ja kristilliseen ilmapiiriin, vaan jossain vaiheessa tarve muuttaa asiat mieleisekseen nousee esiin ja toiminta alkaa.

      • kyllä.naurattaa

        Jos eivät sopeudu länsimaiseen kristilliseen ilmapiiriin, niin miksi eivät sitten mene Marokkoon?


      • kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Jos eivät sopeudu länsimaiseen kristilliseen ilmapiiriin, niin miksi eivät sitten mene Marokkoon?

        Huonohan tuollainen analyysi on. Kukin voi osittain valita sen missä asustaa.


      • kyllä.naurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Huonohan tuollainen analyysi on. Kukin voi osittain valita sen missä asustaa.

        Aina naurattaa, kun näen naamasi, Tyyris Tyllerö😂😂😂😂😂


    • tuskanhuuto

      Viranomaisten mukaan marokolaiset nuoret ovat vain turhautuneita työttömiä. Ja näin lähetetään nyt kaikille työttömyydestään turhautuneille nuorille viesti, että jos tulee paha olo niin puukkoa vaan naisten selkään .... .kyllä se siitä ....hmmmmm Tätäkö tässä nyt ajetaan takaa?

      Etten paremmin sano!

      Kyllä viranomaisten pitäisi nyt vähän katsoa mitä kaikessa liberaaliudessaan suustaan päästävät.

      • Koulutapoissa tekijät ovat olleet koulukiusattuja.

        Mutta emme voi sanoa, että kaikki koulukiusatut menevät kouluunsa aseiden kanssa tappamaan.


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Koulutapoissa tekijät ovat olleet koulukiusattuja.

        Mutta emme voi sanoa, että kaikki koulukiusatut menevät kouluunsa aseiden kanssa tappamaan.

        Typerä vertaus. Mutta mitäpä muuta sinulta tyhmyriltä voi odottaakaan, Tyyris Tyllerö.


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Typerä vertaus. Mutta mitäpä muuta sinulta tyhmyriltä voi odottaakaan, Tyyris Tyllerö.

        Vertaan kuten tappajia pitääkin. Kullakin on syynsä, mutta kaikki eivät ole tappajia. Kuten ei kaikki Espanjan miehet, ei kaikki koulukiusaajat, eivät maasta lähteneet marokkolaiset.


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Vertaan kuten tappajia pitääkin. Kullakin on syynsä, mutta kaikki eivät ole tappajia. Kuten ei kaikki Espanjan miehet, ei kaikki koulukiusaajat, eivät maasta lähteneet marokkolaiset.

        Islam on syy tappaa, samalla tapaa kuin natsismikin. Muslimit vihaavat vääräuskoisia eli kristittyjä.

        Onneksemme sinä tuot hupia arkeen. Ei tarvitse kuin katsoa hetki hupaisaa naamaasi, niin heti alkaa naurattamaan, Tyyris Tyllerö😂😂😂😂😂😂😂


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Islam on syy tappaa, samalla tapaa kuin natsismikin. Muslimit vihaavat vääräuskoisia eli kristittyjä.

        Onneksemme sinä tuot hupia arkeen. Ei tarvitse kuin katsoa hetki hupaisaa naamaasi, niin heti alkaa naurattamaan, Tyyris Tyllerö😂😂😂😂😂😂😂

        Jaa. Toisaalta kerrottiin, että kristityt ovat vieläkin enemmän riehuaajia kuin muslimit. Keski-Afrikassa.

        No, olet yhä ainoa, jota naamani naurattaa. Olet aika hölmö muihin verrattuna.


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Jaa. Toisaalta kerrottiin, että kristityt ovat vieläkin enemmän riehuaajia kuin muslimit. Keski-Afrikassa.

        No, olet yhä ainoa, jota naamani naurattaa. Olet aika hölmö muihin verrattuna.

        Vai että ihan Keski-Afrikassa. Nyt puhumme muslimeiden aiheuttamista ongelmista Euroopassa ja eritoten Suomessa. Onko tämä sinulle vaikeaa ymmärtää, Tyyris Tyllerö?

        Mitä tulee ulkomuotoosi, niin olen nauranut vedet silmissä aina kun näen kuvasi, Tyyris Tyllerö😂😂😂😂😂😂 Enkä todellakaan ole ainoa😊


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Vai että ihan Keski-Afrikassa. Nyt puhumme muslimeiden aiheuttamista ongelmista Euroopassa ja eritoten Suomessa. Onko tämä sinulle vaikeaa ymmärtää, Tyyris Tyllerö?

        Mitä tulee ulkomuotoosi, niin olen nauranut vedet silmissä aina kun näen kuvasi, Tyyris Tyllerö😂😂😂😂😂😂 Enkä todellakaan ole ainoa😊

        No hyvä esimerkki siitä mitä on maassa, jossa kristittyjä on 25% ja muslimeja 15%. Siellä on raporttien mukaan niin, että kristityt ovat väkivaltaisempia kuin muslimit.

        Euroopassa on ollut viime vuosina tilanne, että eräissä kaupungeissa ovat muslimiterroristit tehneet tappoiskuja, kuten Turussa. Mutta tosiasiassa ilman muslimejakin kaikissa kaupungeissa kautta Euroopan tehtäisiin tappoja. Ei ole yhtään vaikea ymmärtää.

        Ja olet jollakin tavalla omituinen persoona, kun naurat kuvilleni. Sellaista en ole saanut kokea ollenkaan koko 60 vuoden aikana sen mukaan miten ihmiset ovat minuun suhtautuneet,


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        No hyvä esimerkki siitä mitä on maassa, jossa kristittyjä on 25% ja muslimeja 15%. Siellä on raporttien mukaan niin, että kristityt ovat väkivaltaisempia kuin muslimit.

        Euroopassa on ollut viime vuosina tilanne, että eräissä kaupungeissa ovat muslimiterroristit tehneet tappoiskuja, kuten Turussa. Mutta tosiasiassa ilman muslimejakin kaikissa kaupungeissa kautta Euroopan tehtäisiin tappoja. Ei ole yhtään vaikea ymmärtää.

        Ja olet jollakin tavalla omituinen persoona, kun naurat kuvilleni. Sellaista en ole saanut kokea ollenkaan koko 60 vuoden aikana sen mukaan miten ihmiset ovat minuun suhtautuneet,

        Nyt puhumme muslimeiden aiheuttamista ongelmista Euroopassa ja eritoten Suomessa. Onko tämä sinulle vaikeaa ymmärtää, Tyyris Tyllerö? Mitä tulee Afrikan maihin, niin siellä on väkivaltainen kulttuuri uskonnosta riippumatta.

        Nauran aina kippurassa, kun näen kuvasi, Tyyris😂😂😂😂😂 Niin toki muutkin, he eivät vain rohkene sanoa sitä ääneen😊


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Nyt puhumme muslimeiden aiheuttamista ongelmista Euroopassa ja eritoten Suomessa. Onko tämä sinulle vaikeaa ymmärtää, Tyyris Tyllerö? Mitä tulee Afrikan maihin, niin siellä on väkivaltainen kulttuuri uskonnosta riippumatta.

        Nauran aina kippurassa, kun näen kuvasi, Tyyris😂😂😂😂😂 Niin toki muutkin, he eivät vain rohkene sanoa sitä ääneen😊

        Minä puhuin muslimiterroristien tekemistä iskuista Euroopassa. Mitä ongelmia muslimit ovat sitten aiheuttaneet?

        Myönnät osittain sen, että uskonnolliset ihmiset ovat rauhallisia länsimaissa, mutta Afrikassa ovat väkivaltaisia. Riippuu ihan kulttuuri-ilmapiiristä.

        Ja mistä olet saanut päähäsi kummallisen ajatuksen, että kaikki ihmiset pidättävät nauruaan minut nähdessään? Ja että en olisi moista koskaan huomannut?


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Minä puhuin muslimiterroristien tekemistä iskuista Euroopassa. Mitä ongelmia muslimit ovat sitten aiheuttaneet?

        Myönnät osittain sen, että uskonnolliset ihmiset ovat rauhallisia länsimaissa, mutta Afrikassa ovat väkivaltaisia. Riippuu ihan kulttuuri-ilmapiiristä.

        Ja mistä olet saanut päähäsi kummallisen ajatuksen, että kaikki ihmiset pidättävät nauruaan minut nähdessään? Ja että en olisi moista koskaan huomannut?

        En ole myöntänyt mitän, joten älä laita sanoja suuhuni. Afrikassa ei ole saatu toimivaa yhteiskuntaa ilman länsimaalaisten apua, koko kansakunta on kaoottinen ja väkivaltainen.

        Muslimit ovat väkivaltaisia kaikkialla. Islam on kuin natsismi, täysin sairas poliittinen ideologia. Siinä missä natsit halusivat tuhota juutalaiset kaikin keinoin, niin samaan pyrkivät muslimit kristittyjen kohdalla, keinoja kaihtamatta. Ei ole olemassa maltillista muslimia, kuten ei ole olemassa myöskään maltillista natsia.

        Ystäväsi ovat olleet hienotunteisia sinua kohtaan, ymmärrän sen kyllä😊 Nauran aina kun näen kuvasi, olet Tyyris Tyllerön kaksoisolento😂😂😂😂😂


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        En ole myöntänyt mitän, joten älä laita sanoja suuhuni. Afrikassa ei ole saatu toimivaa yhteiskuntaa ilman länsimaalaisten apua, koko kansakunta on kaoottinen ja väkivaltainen.

        Muslimit ovat väkivaltaisia kaikkialla. Islam on kuin natsismi, täysin sairas poliittinen ideologia. Siinä missä natsit halusivat tuhota juutalaiset kaikin keinoin, niin samaan pyrkivät muslimit kristittyjen kohdalla, keinoja kaihtamatta. Ei ole olemassa maltillista muslimia, kuten ei ole olemassa myöskään maltillista natsia.

        Ystäväsi ovat olleet hienotunteisia sinua kohtaan, ymmärrän sen kyllä😊 Nauran aina kun näen kuvasi, olet Tyyris Tyllerön kaksoisolento😂😂😂😂😂

        Myönnäthän sen, että afrikkalaisena kristittynä olisit väkivaltainen. Tunnen hyvin erään afrikkalaisen kristityn, eikä hän ole lainkaan väkivaltainen, mutta auttaa perheessä parhaansa mukaan.

        Toinen vale sinulta, että "muslimit ovat väkivaltaisia kaikkialla", Itse olen nähnyt muslimeja 25 vuoden ajan, eikä heistä kukaan ole ollut väkivaltainen. Olen kyllä muuten nähnyt väkivaltaa tarpeeksi.

        En puhu "ystävistäni" vaan tuhansista ihmistä, jotka ovat minut nähneet. Kukaan heistä ei ole toiminut kuten sinä. Hiljattainkin eräs norjalainen mies teki jopa lähempää tuttavuutta terveyskeskuksen jonossa.


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Myönnäthän sen, että afrikkalaisena kristittynä olisit väkivaltainen. Tunnen hyvin erään afrikkalaisen kristityn, eikä hän ole lainkaan väkivaltainen, mutta auttaa perheessä parhaansa mukaan.

        Toinen vale sinulta, että "muslimit ovat väkivaltaisia kaikkialla", Itse olen nähnyt muslimeja 25 vuoden ajan, eikä heistä kukaan ole ollut väkivaltainen. Olen kyllä muuten nähnyt väkivaltaa tarpeeksi.

        En puhu "ystävistäni" vaan tuhansista ihmistä, jotka ovat minut nähneet. Kukaan heistä ei ole toiminut kuten sinä. Hiljattainkin eräs norjalainen mies teki jopa lähempää tuttavuutta terveyskeskuksen jonossa.

        Missä olen sanonut olevani kristitty? Kuten sanoin älä tee oletuksia., en ole myöntänyt sinulle mitään. Afrikassa ihmiset ovat väkivaltaisia, toki muslimit sielläkin kaikkein sairaampia tapauksia kuten kaikkialla muuallakin,

        Muslimit ovat todistetusti kaikkialla väkivaltaisia, samalla tavalla kuin natsit. Islam on poliittinen ideologia, sairas sellainen, joka on verhottu uskonnon kaapuun. Aivan samalla tapaa sairas kuin natsismi. Mikäli hyväksyt Islamin, niin hyväksyt myös natsismin. Toki sinähän olet islamisti, joten palstalla olemme jo tottuneet valheisiisi.

        Norjalaismies halusi siis homostella kanssasi. Olet Tyyris Tyllerön näköinen, se on tosiasia, jolle emme mahda mitään. Olen suorapuheinen ja sanon asiat niin kuin ne ovat. Sinä olet Tyyris Tyllerön kaksoisolento😂😂😂😂😂😂😂


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Missä olen sanonut olevani kristitty? Kuten sanoin älä tee oletuksia., en ole myöntänyt sinulle mitään. Afrikassa ihmiset ovat väkivaltaisia, toki muslimit sielläkin kaikkein sairaampia tapauksia kuten kaikkialla muuallakin,

        Muslimit ovat todistetusti kaikkialla väkivaltaisia, samalla tavalla kuin natsit. Islam on poliittinen ideologia, sairas sellainen, joka on verhottu uskonnon kaapuun. Aivan samalla tapaa sairas kuin natsismi. Mikäli hyväksyt Islamin, niin hyväksyt myös natsismin. Toki sinähän olet islamisti, joten palstalla olemme jo tottuneet valheisiisi.

        Norjalaismies halusi siis homostella kanssasi. Olet Tyyris Tyllerön näköinen, se on tosiasia, jolle emme mahda mitään. Olen suorapuheinen ja sanon asiat niin kuin ne ovat. Sinä olet Tyyris Tyllerön kaksoisolento😂😂😂😂😂😂😂

        Minä sanoin, että olisit väkivaltainen afrikkalaisena kristittynä. En tosiaan olettanut sinun olevan sellainen!

        Afrikassa on väkivaltaisia ihmisiä kuten Intiassakin. Mutta ei kannata yleistää, että kaikki olisivat väkivaltaisia. Itse en ole siis 25 vuoden aikana havainnut yhdenkään muslimin olevan väkivaltainen tässäkään kaupungissa, joten mustamaalaamisesi ei nyt tehoa.

        Ja olen tutustunut tuohon Tylleröön ja verrannut minusta otettuihin kuviin tältä kesältä, eikä meissä näy olevan mitään samankaltaisuutta. Teet aivan liikaa oletuksia; niillä ei reaalimaailmassa pärjää.


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Minä sanoin, että olisit väkivaltainen afrikkalaisena kristittynä. En tosiaan olettanut sinun olevan sellainen!

        Afrikassa on väkivaltaisia ihmisiä kuten Intiassakin. Mutta ei kannata yleistää, että kaikki olisivat väkivaltaisia. Itse en ole siis 25 vuoden aikana havainnut yhdenkään muslimin olevan väkivaltainen tässäkään kaupungissa, joten mustamaalaamisesi ei nyt tehoa.

        Ja olen tutustunut tuohon Tylleröön ja verrannut minusta otettuihin kuviin tältä kesältä, eikä meissä näy olevan mitään samankaltaisuutta. Teet aivan liikaa oletuksia; niillä ei reaalimaailmassa pärjää.

        Afrikkalaisen muslimina olisiit vielä väkivaltaisempi.

        Islam ja väkivalta kulkevat käsi kädessä:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_and_violence

        Sinä et halua arvostella Islamia, sillä olet aivopesty Islamille, Tyyris Tyllerö. Surullista todeta millainen sekopää oletkaan, Tyyris😥

        Mutta hassu ulkonäkösi muistuttaa tosiaan Tyyris Tylleröä ja se saa aina kaikki nauramaan😂😂😂😂😂 Kiitos siitä, Tyyris😊👍👍👍


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Afrikkalaisen muslimina olisiit vielä väkivaltaisempi.

        Islam ja väkivalta kulkevat käsi kädessä:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islam_and_violence

        Sinä et halua arvostella Islamia, sillä olet aivopesty Islamille, Tyyris Tyllerö. Surullista todeta millainen sekopää oletkaan, Tyyris😥

        Mutta hassu ulkonäkösi muistuttaa tosiaan Tyyris Tylleröä ja se saa aina kaikki nauramaan😂😂😂😂😂 Kiitos siitä, Tyyris😊👍👍👍

        Heh. Et ole vieläkään 25 vuoden aikana saanut minua näkemään muslimia väkivaltaisena. He ovat islamia.

        Olen havainnut muutaman kristityn papin haluavan homojen tappamista, kuten monet muslimit länsimaiden ja muslimimaiden ihmisten tappamista.

        Minä olen varmaan vähiten aivopesty islamille. Turha uskonto.

        Ja tänäänkään ei kukaan nauranut minulle terveyskeskuksessa eikä kaupassa. Olisit ollut hullu muiden mielestä. Siellä oli muuten huutava kehitysvammainenkin, joten olisit mennyt siinä samassa outojen joukossa.


      • Heh. Tulepa tänne nauramaan mulle ja mun naamalle! Sinut leimattaisiin sairaaksi, Koska kukaan muu ei naura mulle.

        Minä olen ateisti, mutta tuomitsen kaikki islamiterroristit sekä ne mm. suomalaiset, jotka tappoivat Espanjassa 18- vuotiaan tamperelaisen neidon, sekä sen joka tappoi britin Malagan lentokentän alueella. Britti oli ollut kuulemma ylimielinen öykkäri. mutta silti.

        Miksi tappajia pitäisi suojella?


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Heh. Tulepa tänne nauramaan mulle ja mun naamalle! Sinut leimattaisiin sairaaksi, Koska kukaan muu ei naura mulle.

        Minä olen ateisti, mutta tuomitsen kaikki islamiterroristit sekä ne mm. suomalaiset, jotka tappoivat Espanjassa 18- vuotiaan tamperelaisen neidon, sekä sen joka tappoi britin Malagan lentokentän alueella. Britti oli ollut kuulemma ylimielinen öykkäri. mutta silti.

        Miksi tappajia pitäisi suojella?

        Eli tähänkin kommenttiisi piti tuoda nimenomaan suomalaisten halveeraamista mukaan. Olet sinä,kyllä täysin mielisairas tapaus, Tyyris Tyllerö😕

        Ainoa mikä sinussa huvittaa on hassunkurinen naamasi. En halua silti tavata sinua henkilökohtaisesti, sillä kuten sanoin, vaikutat mielisairaalta persoonalta, Tyyris Tyllerö. Toivottavasti saat apua ongelmiisi, Tyyris. Se että fanitat tuolla tavalla Islamia, ei ole tervettä.


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Eli tähänkin kommenttiisi piti tuoda nimenomaan suomalaisten halveeraamista mukaan. Olet sinä,kyllä täysin mielisairas tapaus, Tyyris Tyllerö😕

        Ainoa mikä sinussa huvittaa on hassunkurinen naamasi. En halua silti tavata sinua henkilökohtaisesti, sillä kuten sanoin, vaikutat mielisairaalta persoonalta, Tyyris Tyllerö. Toivottavasti saat apua ongelmiisi, Tyyris. Se että fanitat tuolla tavalla Islamia, ei ole tervettä.

        No suomalaiset tappajat Espanjassa vaikuttavat minuun Espanjassa. Minua ei ole vaadittu palautettavaksi Suomeen: luojan kiitos. Minä en fanita yhtään mitään; en edes Espanjaa, ja kaikkein vähiten uskontoja.

        No tule nyt kernaasti nauramaan mulle tänne tai sitten kun käyn taas Suomessa. Saat idiootin maineen ikiajoiksi. Siihen tuskin apua saat.


      • Olet typerä. Minä olen ollut viimeisen vuoden aikana lääkärillä sekä Suomessa että Espanjassa, eikä ole todettu tarvetta mielenterveydelliseen hoitoon.

        Mutta kun sinä nauraisit katketaksesi perässäni, niin voisit joutua hoitoon.


      • Pohjois-Afrikassa toimii monia terroristijärjestöjä. Sen vuoksi sieltä paetaankin niin runsain määrin. Tosin Markosta paenneet eivät ole tainneet saada suomesta turvapaikkaa?

        ”Islamilaisen Maghrebin al-Qaidan ideologia koostuu salafistisista ja jihadisista ideologioista. Sen päämääränä on tehdä Pohjois-Afrikan maista islamilaisia, vääräuskoisista opeista puhtaita valtioita, mutta se on julistanut myös Espanjan ja Ranskan ulkoisiksi vihollisikseen.”

        Eli fundamentalistien tapaan vihollisuus löydetään niin ”länsimaisesta rappiosta” kuin tietyistä valtioista.

        Yksityisen yhdysvaltalaisen tiedusteluyhtiön Stratfor on julkaissut tietoja että ”Marokossa kasvaa nykyisin suurin osa Isisin vierastaistelijoista.”
        Nämä ongelmat kumpuavat historiasta. ”Algerian rajan tuntumassa sijaitseva Rif on Marokon köyhimpiä alueita ja sillä on sotaisa ja kolonialistisesta epätasa-arvosta tunnettu historia.”
        Lähde HS ”Terrorismi kurottaa Marokosta eurooppalaisiin kaupunkeihin jihadistijärjestöjen mukana – suurin osa Isisin vierastaistelijoista oli viime vuonna marokkolaisia” 19.8.2017

        Isil ei ole näemmä saanut niin paljon värvättyä näitä yksittäisiä terroristeja tai pieniä soluja, kuin olisi halunnut. Nyt taitaa olla jo terroristijärjestöjen kesken painia siitä, kuka saa valtaa eniten.

        Ruotsin Maanpuolustuskorkeakoulun tutkijan Magnus Ranstorp 19.8.2017 IS kertoo, että ”Melilla ja Ceuta ovat Pohjois-Afrikassa Espanjalle kuuluvia erillisalueita, joita Marokko vaatii itselleen.” ja ”Niistä on muodostunut Espanjan terrorisminvastaisen taistelun ydinkohteita.”

        ”Pohjoisafrikkalaiset terroristit ovat tämän ongelman selkäranka ja he johtavat terroristisoluja Ruotsissa ja muissa maissa…”.

        Aivan varmaan suomessa ollaan oltu tietoisia näistä, ja kaikki he ovat tarkkailun alla. Se vain ei poista perimmäistä ongelmaa – keitä viehättää tällaiset ääriliikkeet?

        Nämä nuoret miehet, joilla ei ole sijaa yhteiskunnassa, ja jotka ovat tavalla tai toisella ajautuneet toivottomuuteen. Mitä enemmän ympäröivä yhteiskunta ajaa heitä nurkkaan, sitä enemmän terroristijärjestöt saavat heitä värvättyä.

        Marokolaisilla on hyvin usein taustalla katulapsuus, eli he ovat kasvaneet täysin yhteiskunnan ulkopuolella.


      • Miten ihmeessä sinä päättelet noin? Vai kuvitteletko mielessäsi jo niin paljon, että luulet osaavasi lukea muiden ajatuksia?

        Jos ei jotain vihaa tai halveksi, ei se todellakaan tarkoita, että sitä sitten "ihannoisi".


    • lyhyestäVirsiKaunis

      Eivät selvästikään sopeudu näin erilaiseen kulttuuriin ja koska kanta-suomalaisten ei tarvitse lähteä maasta, jonka ovat veroja maksamalla rakentaneet, refugees go home!

      • Heh. Ja ovatko kaikki suomalaiset sopeutuneet Suomen kulttuuriin, jos tappamista pidetään sopeutumattomuuden osoituksena?


      • KylläNaurattaa
        torre12 kirjoitti:

        Heh. Ja ovatko kaikki suomalaiset sopeutuneet Suomen kulttuuriin, jos tappamista pidetään sopeutumattomuuden osoituksena?

        Olet siis islamistina harkinnut kristittyjen tappamista, Tyyris?


      • KylläNaurattaa kirjoitti:

        Olet siis islamistina harkinnut kristittyjen tappamista, Tyyris?

        Sinähän olet täynnä omituisia ajatuksia.


    • Marko_synnyttäjäkö

      Minusta on syntynyt paljonkin mustia "tapauksia", mutta ei niistä terroristeiksi ole, enemmänkin lannoitteeksi jos joku näitä ilkeää sellaisena käyttää.

      Marokkolaisten turvapaikanhakua kyllä ihmettelen todella suuresti. Odottelen tässä josko tulee kohta EU:n sisältäkin turvapaikanhakijoita, eiköhän nuo itä-euroopan maat ole yhtä vaarallisia.

      • Marokolaiset eivät ole saaneet turvapaikkoja. Mutta moni toki voi olla terrorijärjestöä paossa.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe