Kirjoitan jatkossa nimimerkillä peris234

sillä mun aiempi nimimerkki Totuus2017Official on sikäli haavoittuvainen, että tuo viimeinen kirjain on helppo korvata isolla i:llä ja näin ollen luoda feikkiprofiileja.

Tätä tunnusta onkin vaikeampi väärentää, se vaatisi jo samanlaisen tietomurron kuten silloin kun joku väitti mun nimissä että Bicky Royal mies, Liljalaakson väki yms. olisi muka fiktiohahmoja.

Te ketkä yritätte väkisin savustaa mut ulos palstalta niin ette tule siinä onnistumaan.

Ihan hetken kuluttua kirjoitan tähän ketjuun vahvistuksen tuolla mun Totuus2017Official nimimerkillä.

30

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on jämpti.

    • Enolerobotti11111

      Tietomurto 😂😂😂

      • Wulwawa

        Seitsemän mielisairauden peris on huumormiehii
        😂


    • Hyvä valinta Peris!

      Tällä palstalla onkin ollut paljon näitä häiriköitä, jotka yrittävät tehdä jotain typeriä feikkiprofiileja sun nimissäsi ja kyseenalaistavat vielä joidenkin henkilöiden olemassaolon.

      Hyvä juttu, ettet sä turhaan lannistu joidenkin epäasiallisten idioottien takia.

      • DarkFeor

        Hitsi, kun tämä kirjautuminen ei taas toimi! Haluaisin vaan mainostaa fina-lääkettä joka sopii jokaiselle avarakatseiselle ja sivisityneelle eurooppalaiselle miehelle! Itselläni on kylläkin spede-kalju, mutta olen menossa ensi viikolla siirtämään persekarvojani päälaelle.


    • Eki-setä

      Täytynee taas nostaa ylös periksen kirjoitus, jossa hän kertoo olevansa bicky ja ne muut surkeat liljalaakso-hahmot 😊

      • lihavatipunen

        Eipä autistivajakki-trollihahmon sanomisilla ole väliä.


    • äIyn_haamu

      Rautaputkella pallinaamaan peristä niin eiköhän trollaushalut vähene 👍

      • Bicky Royal-mies tulee vielä ja lyö sua valtavan isolla ja lihaksikkaaksi bodatulla peniksellä suoraan naamaan, niin siinä sulla onkin taju pois:))))))))))))))))))


      • lihavatipunen
        DarkFear kirjoitti:

        Bicky Royal-mies tulee vielä ja lyö sua valtavan isolla ja lihaksikkaaksi bodatulla peniksellä suoraan naamaan, niin siinä sulla onkin taju pois:))))))))))))))))))

        Kiinnostuksesi peniksiin on todella homoa.


      • Niin hei, eipä uhkailla siellä! Se on housut kinttuihin ja MÄISKIS niin johan olet hiljaista poikaa. Sama varoitus koskee myös kaikkia ketkä levittävät valheellista tietoa että kaverillani DarkFearilla olisi muka sasikalju.


      • Mohammed_Liljalaakso
        bicky_royal kirjoitti:

        Niin hei, eipä uhkailla siellä! Se on housut kinttuihin ja MÄISKIS niin johan olet hiljaista poikaa. Sama varoitus koskee myös kaikkia ketkä levittävät valheellista tietoa että kaverillani DarkFearilla olisi muka sasikalju.

        No hui peris, kyllä nyt pelottaa 👊


      • HahmoteIma
        bicky_royal kirjoitti:

        Niin hei, eipä uhkailla siellä! Se on housut kinttuihin ja MÄISKIS niin johan olet hiljaista poikaa. Sama varoitus koskee myös kaikkia ketkä levittävät valheellista tietoa että kaverillani DarkFearilla olisi muka sasikalju.

        Peris on laittanut sunnuntain kunniaksi tolle mulattihomppeli bickylle uuden kuvan:)))


      • Ex---PUA
        bicky_royal kirjoitti:

        Niin hei, eipä uhkailla siellä! Se on housut kinttuihin ja MÄISKIS niin johan olet hiljaista poikaa. Sama varoitus koskee myös kaikkia ketkä levittävät valheellista tietoa että kaverillani DarkFearilla olisi muka sasikalju.

        Kato Bicky Royal moroo!!! Mitäs 59-v neitsytsetä-ätmille kuuluu? Oletko ajatellut hankkiutua poikuudestasi eroon? Entä oletko ajatellut alkaa käymään salilla, jotta saisit lisää massaa, sinä 40-kiloinen luuranko? :D


      • lihavatipunen
        Ex---PUA kirjoitti:

        Kato Bicky Royal moroo!!! Mitäs 59-v neitsytsetä-ätmille kuuluu? Oletko ajatellut hankkiutua poikuudestasi eroon? Entä oletko ajatellut alkaa käymään salilla, jotta saisit lisää massaa, sinä 40-kiloinen luuranko? :D

        Ei taida sali auttaa riisitautiseen ja mielitautiseen sasikaljuätmiin :D


    • mansikkakakkua

      Älä kirjoita millään nimimerkillä mitään.

    • tarraIenkkari

      Peris on mielisairas, pitäisi saada äkkiä suljetulle osastolle.

      • Mohammed_Liljalaakso

        Hullu kuin pullosta tullut:)))))))))))))))))))


      • Mites teidän trollien oma mielenterveys? Keskellä yötä pitää olla suoltamassa täysin asiasisällötöntä settiä palstalle, siinä missä normaalit ihmiset ovat nukkumassa että jaksavat tehdä töitä, käydä ihmisten ilmoilla jne. normaaliin aikaan päivästä.

        Liika valvominen voi johtaa hei psykoosiin ja pian saatatte alkaa näkemään jotain mielikuvitusystäviä ja alatte vastaamaan omiin trollauksiinne kymmenellä eri nimimerkillä.


      • mansikkakakkua
        peris234 kirjoitti:

        Mites teidän trollien oma mielenterveys? Keskellä yötä pitää olla suoltamassa täysin asiasisällötöntä settiä palstalle, siinä missä normaalit ihmiset ovat nukkumassa että jaksavat tehdä töitä, käydä ihmisten ilmoilla jne. normaaliin aikaan päivästä.

        Liika valvominen voi johtaa hei psykoosiin ja pian saatatte alkaa näkemään jotain mielikuvitusystäviä ja alatte vastaamaan omiin trollauksiinne kymmenellä eri nimimerkillä.

        Bicky-make-timppa-trollauksetko ovat asiasisällöllisiä? :D


      • peris234 kirjoitti:

        Mites teidän trollien oma mielenterveys? Keskellä yötä pitää olla suoltamassa täysin asiasisällötöntä settiä palstalle, siinä missä normaalit ihmiset ovat nukkumassa että jaksavat tehdä töitä, käydä ihmisten ilmoilla jne. normaaliin aikaan päivästä.

        Liika valvominen voi johtaa hei psykoosiin ja pian saatatte alkaa näkemään jotain mielikuvitusystäviä ja alatte vastaamaan omiin trollauksiinne kymmenellä eri nimimerkillä.

        Noi trollit tuskin vetävät mitään ES-juomaa vahvempaa, mutta mun edesmennyt Reiska-eno veti viikon ajan piriä ja joutui suljetulle just sen takia kun valvominen laukaisi psykoosin. Itekin noudatan suht säännöllistä vuorokausirytmiä kun kropan pitää aina antaa palautua reenaamisen jälkeen.

        Harmi ettei tänään tosiaan ehditty sen pidempään juttelemaan siellä Lidlin parkkiksella kun duunit kutsui molemmilla. Nytkin pitää jatkaa höyläämistä, kairaamista yms. Ja tän remppakohteen perheen 16-vuotias tytär pörrää tossa koko ajan tyrkyttämässä itseään. Taitaa olla että päivän päätteeksi höylääminen ja kairaaminen jatkuu mutta vähän eri merkeissä. Kjäh häh hää!


      • leveäniska
        paksuniska-make kirjoitti:

        Noi trollit tuskin vetävät mitään ES-juomaa vahvempaa, mutta mun edesmennyt Reiska-eno veti viikon ajan piriä ja joutui suljetulle just sen takia kun valvominen laukaisi psykoosin. Itekin noudatan suht säännöllistä vuorokausirytmiä kun kropan pitää aina antaa palautua reenaamisen jälkeen.

        Harmi ettei tänään tosiaan ehditty sen pidempään juttelemaan siellä Lidlin parkkiksella kun duunit kutsui molemmilla. Nytkin pitää jatkaa höyläämistä, kairaamista yms. Ja tän remppakohteen perheen 16-vuotias tytär pörrää tossa koko ajan tyrkyttämässä itseään. Taitaa olla että päivän päätteeksi höylääminen ja kairaaminen jatkuu mutta vähän eri merkeissä. Kjäh häh hää!

        No hyvä vaan jos pääset poikuudestasi eroon, koska olisihan se 62-vuotiaana jo aikakin ;)


      • kaisaasanoa
        paksuniska-make kirjoitti:

        Noi trollit tuskin vetävät mitään ES-juomaa vahvempaa, mutta mun edesmennyt Reiska-eno veti viikon ajan piriä ja joutui suljetulle just sen takia kun valvominen laukaisi psykoosin. Itekin noudatan suht säännöllistä vuorokausirytmiä kun kropan pitää aina antaa palautua reenaamisen jälkeen.

        Harmi ettei tänään tosiaan ehditty sen pidempään juttelemaan siellä Lidlin parkkiksella kun duunit kutsui molemmilla. Nytkin pitää jatkaa höyläämistä, kairaamista yms. Ja tän remppakohteen perheen 16-vuotias tytär pörrää tossa koko ajan tyrkyttämässä itseään. Taitaa olla että päivän päätteeksi höylääminen ja kairaaminen jatkuu mutta vähän eri merkeissä. Kjäh häh hää!

        Peris periksenä tai sikaniska-makena, sairaseläkeläinen mt-syistä yhtä kaikki :-)


      • bicky_royal

        Nyt pojat loppuu tollanen huutelu. Pitääkö mun tulla sinne laskemaan housut kinttuihin ja mätkäistä mun lihaksikkaaksi bodatulla peniksellä päin näköä? Oon muuten viime aikoina laajentanut penislihasreenejä myös kuntosalin ulkopuolelle ja oon esimerkiksi lyönyt pesäpalloa penikselläni. Komiassa kaaressa on pallo lentänyt!


      • ffffffffd
        bicky_royal kirjoitti:

        Nyt pojat loppuu tollanen huutelu. Pitääkö mun tulla sinne laskemaan housut kinttuihin ja mätkäistä mun lihaksikkaaksi bodatulla peniksellä päin näköä? Oon muuten viime aikoina laajentanut penislihasreenejä myös kuntosalin ulkopuolelle ja oon esimerkiksi lyönyt pesäpalloa penikselläni. Komiassa kaaressa on pallo lentänyt!

        On sitten työmiehen tiistaipullo jo korkattu :)))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Noi trollit tuskin vetävät mitään ES-juomaa vahvempaa, mutta mun edesmennyt Reiska-eno veti viikon ajan piriä ja joutui suljetulle just sen takia kun valvominen laukaisi psykoosin. Itekin noudatan suht säännöllistä vuorokausirytmiä kun kropan pitää aina antaa palautua reenaamisen jälkeen.

        Harmi ettei tänään tosiaan ehditty sen pidempään juttelemaan siellä Lidlin parkkiksella kun duunit kutsui molemmilla. Nytkin pitää jatkaa höyläämistä, kairaamista yms. Ja tän remppakohteen perheen 16-vuotias tytär pörrää tossa koko ajan tyrkyttämässä itseään. Taitaa olla että päivän päätteeksi höylääminen ja kairaaminen jatkuu mutta vähän eri merkeissä. Kjäh häh hää!

        Näitkö sä tosiaan Periksen tänään jossain Lidlin parkkiksella vai? Missä päin Turkua tänään törmäsitte?


      • Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Hullu kuin pullosta tullut:)))))))))))))))))))

        Siinä taas feikki-Mohammed yritää tänne muka kirjoitella. Täällä kerran jo Timppa kävi sen sanomassa, että heidän perheen Mohammed ei ole tänne palstalle koskaan edes kirjoittanut.


      • DarkFear kirjoitti:

        Näitkö sä tosiaan Periksen tänään jossain Lidlin parkkiksella vai? Missä päin Turkua tänään törmäsitte?

        Satuttiin samaan aikaan Kärsämäentien Lidliin. Peris oli tulossa kaupasta ja mä menossa ostoksille, siinä sitten vaihdettiin muutama sana parkkipaikalla, mutta meillä molemmilla oli tosiaan duunijuttuja niin jatkettiin sitten matkaa kumpikin. Lähinnä kummasteltiin näitä
        autistisia trolleja jotka jaksavat vainota kaikkia turkulaisia kirjoittajia ja käytiin nopeasti läpi naisasioita, autoasioita yms. miesten juttuja :))))


      • Mohammed_Liljalaakso
        paksuniska-make kirjoitti:

        Satuttiin samaan aikaan Kärsämäentien Lidliin. Peris oli tulossa kaupasta ja mä menossa ostoksille, siinä sitten vaihdettiin muutama sana parkkipaikalla, mutta meillä molemmilla oli tosiaan duunijuttuja niin jatkettiin sitten matkaa kumpikin. Lähinnä kummasteltiin näitä
        autistisia trolleja jotka jaksavat vainota kaikkia turkulaisia kirjoittajia ja käytiin nopeasti läpi naisasioita, autoasioita yms. miesten juttuja :))))

        Se on tuo DarkFear, joka on autistien kruunaamaton kuningas ja periksen perseilynikkien ykkösnyrkki:))))))))))


      • Mohammed_Liljalaakso kirjoitti:

        Se on tuo DarkFear, joka on autistien kruunaamaton kuningas ja periksen perseilynikkien ykkösnyrkki:))))))))))

        Sun feikki-Mohammedin on ihan turha siinä mitään kirjoitella. Sitä paitsi se oikea Mohammed on ollut jo noihin aikoihin nukkumassa kotonaan Älvsby-talossa Liljanlaaksossa, kun sä noita valheitasi tänne kirjoittelit. Timpan pojalla Mohammedilla on huomenna koulupäivä, niin ei hän vietä öitään tällaisella palstalla.

        Tai eipä se Timppa tosin ole kuitenkaan ole Mohammedin oikea isä, mutta aisuri-isä nyt kuitenkin:)))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe