Vääryydestä seurasi jotain hyvääkin

Pahanliittouma

Tampereen käräjäoikeudessa vuonna 2002 heinäkuussa toiminut notaari (varatuomari) Miia Luukko eksytti minua tuolloin antaen minulle vääriä tietoja puhelimessa, ja painostaen minua että hän sai lähettää tuon haasteen suoraan Jyväskylän käräjäoikeuteen lainvastaisesti (haaste olisi pitänyt lain mukaan lähettää ensin minulle hyväksytettäväksi), niin että tein haasteen väärästä henkilöstä. Sain selvitettyä että hän eli noin 800 jKr Kalevalassa toimien jo tuolloin eksytyksen hengessä. Yrittäessäni hakea tuolloin oikeutta tein kantelun Miia Luukosta oikeuskanslerinvirastoon. Apulaisoikeskanslerina tuolloin toiminut Jaakko Jonkka kääntyi tuolloin tukemaan Miia Luukon valheellista lausuntoa. Sain selvitettyä että Jaakko Jonkka syntyi ensimmäisessä elämässään maan päällä Aadamin pojan Kainin sukuun Mahujaelin pojan Metusaelin poikana jolloin hän surmasi 9-vuotiaan Aadamin pojan Seetin sukuun syntyneen pojan ja toisen elämänsä maan päällä Iisakin pojan Eesaun sukuun. Tuo 9-vuotias poika jonka Jaakko Jonkka tuolloin surmasi syntyi myöhemmin 1950 luvulla nimellä Petri N. Sain myös selvitettyä että Jaakko Jonkka oli ensimmäisessä elämässään Mahujaelin pojan Metusaelin poikana Kainin seuraaja.

10

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedonhalua

      Liittyykö nämä nimet, joita otat esille johonkin mormonien kirjaan? Miten se eroaa mm. Raamatusta? Kuka se on kirjoittanut ja koska ja miten?

      • Pahanliittouma

        Mormonin kirjassa puhutaan kohdalleenasettamisesta. Tuo kohdalleenasettaminen tapahtuu siten että kaikki tiedot siitä kuka kukin on ollut aikaisemmin (edellisessä elämässään) selvitetään ja heidät tuomitaan siten mitä he ovat tehneet lihassa maan päällä ollessaan edellisessä/edellisissä elämissään ja nykyisessä elämässään.

        Nämä tiedot, jotka annan, voivat liittyä esim. Veeda-kirjoihin, Raamattuun, Mormonin kirjaan, Opin ja liittojen kirjaan ym. kirjoihin.

        Monet noista kirjoista ovat Pyhän Hengen eli Gabrielin innoittamia. Veeda-kirjojen Krsna on sama persoona kuin Pyhä Henki eli Gabriel.


      • mitentuomitaan

        Miten ja kuka tuon kohdalleenasettamistuomion lukee ja missä vaiheessa, jos on useampia elämiä? Onko jokaisen ihmisen kohdalla sama määrä näitä elämiä?


    • Pahanliittouma

      Jaha, olen näemmä aloittanut uuden yksinpuheluketjun. Katsotaan jaksanko sata viestiä täyteen tätä ketjua.

      • missäpelinsäännöt

        Anteeksi, en huomannut, että alla oli tämä viesti, kun kirjoitin, ja oli tehty jo aikaisemmin tänään. Edeltäjä jäi pois vielä kysymys, että kuka/ketkä toimivat tuomarina ja mistä tietää, että minkälaisen tuomion saa?


      • Kohdalleenasettaminen
        missäpelinsäännöt kirjoitti:

        Anteeksi, en huomannut, että alla oli tämä viesti, kun kirjoitin, ja oli tehty jo aikaisemmin tänään. Edeltäjä jäi pois vielä kysymys, että kuka/ketkä toimivat tuomarina ja mistä tietää, että minkälaisen tuomion saa?

        Tuohon löytyy tarkempi vastaus Mormonin kirjan Alaman kirjan 11 luvun 44 jakeesta.

        44. Ja tämän kohdalleenasettamisen joutuvat kaikki kokemaan, sekä vanhat että nuoret,
        sekä orjat että vapaat, sekä miehet että naiset, sekä jumalattomat että vanhurskaat;
        eikä hiuskarvaakaan heidän päästään ole joutuva hukkaan, vaan kaikki asetetaan
        täydellisesti kohdallensa, sellaiseksi kuin se nyt eli ruumiillisessa muodossa on, ja kaikki
        viedään ja asetetaan Pojan Kristuksen ja Isän Jumalan ja Pyhän Hengen, yhden
        Iankaikkisen Jumalan, tuomioistuimen eteen, tuomittaviksi tekojensa mukaan, olivatpa
        ne hyviä tai pahoja.


    • Tiedonhaluapelisäännöt

      Vasta seitsemän viestiä. Olen jäljessä aikataulusta. Täytyy kiristää tahtia. Tällä menolla minulta menee todella kauan saada yksin sadan viestin raja täyteen tässä ketjussa.

      • Pahanliittouma

        Ensin ryöstetään, sitten eksytetään ja vielä kolmanneksi annetaan tuomitseva lausunto. Siis voiko vielä pahemmin tehdä vääryyttä Suomessa.


      • mikäontää

        Mikä tuomiseva lausunto?


      • Pahanliittouma
        mikäontää kirjoitti:

        Mikä tuomiseva lausunto?

        Apulaisoikeuskansleri Jaakko Jonkan lausunto, jossa hän hylkäsi minun kanteluni jossa selostin Miia Luukon soittaneen minulle Tampereen käräjäoikeudesta ja kysyneen puhelimessa että lähetetäänkö tuo haaste Jyväskylän käräjäoikeuteen aikoen sulkea puhelimen jotta minä olisin tehnyt päätöksen heti ja lähetti sen vaikka lain mukaan Miia Luukon olisi kuulunut lähettää se ensin minulle hyväksytettäväksi, mitä hän ei tehnyt. Jaakko Jonkka hylkäsi minun lausuntoni ja palautti sen minulle ja kääntyi erittäin voimakkaasti eksytykseen taipuvaisen henkilön, Miia Luukon valheelliseen selostukseen ja kääntyi tukemaan sitä. Miia Luukko antoi tuolloin lausunnon jossa hän tuntui unohtaneen nuo kaksi puhelinsoittoa ja sen että hän soitti minulle ja kysyi että lähetetäänkö tuo haaste edelleen ja antoi tuolloin puhelimessa myös ristiriitaista ja valheellista tietoa joka erehdytti minut.

        Olen saanut selvitettyä että Jaakko Jonkka eli ensimmäisen elämänsä maan päällä Kainin sukuun kuuluneen Mahujaelin pojan Metusaelin poikana jolloin hän surmasi Aadamin pojan Seetin sukuun syntyneen 9-vuotiaan pojan joka elää nykyään nimellä Petri Niinivirta.

        Lisäksi sain selvitettyä että Jaakko Jonkka kuului alusta lähtien Kainin seuraajiin.

        Oliko Miia Luukko Kalevalan aikana noin 800 jKr jompikumpi Pohjolan tytär ja kumpi?

        Kalevalassa Ilmarinen lopulta saa Pohjan tyttären vaimokseen. Naimakauppa on maksanut Sammon ja muita ihmetekoja. Vaimo kuolee myöhemmin loukattuaan perheen orjaa Kullervoa, joka vihoissaan nostaa karhut ja sudet hänen kimppuunsa. Louhi ei luovuta toista tytärtä tilalle eikä tytär itsekään halua, mutta Ilmarinen ryöstää hänet kuitenkin. Ryöstetty tyttö herjaa Ilmarista ja sekaantuu toiseen mieheen jo kotimatkalla, ja tästä pettynyt Ilmarinen muuttaa hänet lokiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe