Miksi teisti on saatana?

böbiböbi

Miksi teisti on yhtä kuin Saatana eli ihmisen Vastaisuus?

Teistin olisi hyvä miettiä sitä ihan omalla kohdallaan.

Nimittäin, mitenkäs jumalvalheen levittäjä teistille oikein kävisikään, jos ihmiset olisi sallimatta häntä. Miettikääpäs oikein tarkkaan.

Elämä on arvokasta. Teistin elämässä on vain jumalvalhe.

Teistilläkin on sydän, se on vain kaiken saastan peittämä eli teisti on Saatana.

Jos teisti ei levittäisi jumalvalhettaan, ei maailmassa olisi sotia. Olemme kaikki teistit ihmisiä vastaan. Ja oma tehtävämme on nähdä oma osamme. Oma tehtävämme on tehdä parannus jumalvalheesta. Parannusta ei tehdä seurakunnissa eikä papinpässinpäiden määräyksestä. Sitä ei tehdä juomalla, syömällä, tai kieltäytymällä sellaisesta. Sitä ei tehdä tekoja tehden. Se tehdään vain kääntymällä ateismiin.

Mutta teistin teoilla on suuria seurauksia. Teisti on saatana, se tuo mielisairautta. Teististä ei voi ennalta sanoa, mitä ne itse kunkin kohdalla ovat. Mutta psykiatri tietää ennalta, mikä se teistinkin kohtalo on. Psykiatri tuntee teistin ja teistin hoidon tarpeen.

Teisti on Saatana juuri siitä syystä, että teisti halveksii yleisesti ihmiskuntaa ja ihmisiä.

Teisti kuitenkin tarjoaa samalla jumalvalhetta. Pelastus on Vapautumista Saatanasta eli teisteistä. Ateismi on sinullekin tarjolla. Ateismia on tarjolla.

65

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täyttä_asiaa

      Olipa järkevä kirjoitus ja täyttä asiaa, toisin kuin alkuperäinen....

    • sejap

      Ihminen itse kylvää sitä mitä se niittää,tv:stä ei tule kuin väkivaltaa tuutin täydeltä.Kristinuskoa syytetään suomessa ,samoin kirkkoja kaikesta ,vaikka ihmiset itse kylvätte koko ajan sitä paskaa.Viinaa vaan lisää kauppaan,ravintolat sais olla 24 tuntia vuorokaudessa auki,huumeet lailliseksi ,samoin ei mitään määräyksiä tai lakia,silloinhan ateisti olisi varmaan onnellinen, saisi olla vapaa kaikesta, homoliitot, armokuolema, ei mitään rajoja missään, sais varastella vapaasti. Työ syytätte uskovaisia Suomessa, että ne on saatanasta ,vaikka ihmiset itse kylvätte koko ajan sitä pahaa ja paskaa.

      • pelkkää_vihaa

        Todistat väkevästi uskosi ja jumalasi=itsesi tyhmyydestä, rakkautesi on pelkkää vihaa.


      • sejap
        pelkkää_vihaa kirjoitti:

        Todistat väkevästi uskosi ja jumalasi=itsesi tyhmyydestä, rakkautesi on pelkkää vihaa.

        Ei se ole vihaa, vaan se on totuus.Viha on sellaista, että en voi sietää esim.juoppoja mutta juttelen myöskin niiden kanssa.Suomessa jos ei olisi minkäänlaista lakia eikä määräyksiä ja kaikki tuo ylläoleva sallittaisiin ,kukaan ei puoltaisi noita asioita ,koska se on lopun alkua. Eihän kukaan käyttäisi viinaakaan, jos ihminen tietäisi, että kun käy käyttämään sitä,että saa siintä lopun elämän riesan ja riippuvuuden. Noissa kaikissa asioissa on haittapuolet.


      • pelkkää_vihaa
        sejap kirjoitti:

        Ei se ole vihaa, vaan se on totuus.Viha on sellaista, että en voi sietää esim.juoppoja mutta juttelen myöskin niiden kanssa.Suomessa jos ei olisi minkäänlaista lakia eikä määräyksiä ja kaikki tuo ylläoleva sallittaisiin ,kukaan ei puoltaisi noita asioita ,koska se on lopun alkua. Eihän kukaan käyttäisi viinaakaan, jos ihminen tietäisi, että kun käy käyttämään sitä,että saa siintä lopun elämän riesan ja riippuvuuden. Noissa kaikissa asioissa on haittapuolet.

        Millähän perusteella sinä kuvittelet, että olet niin viisas ja siinä asemassa, että pystyt täällä julistamaan, miten ihmisten pitäisi elää?
        Suomessa on laki ja sen mukaan eletään. Mitään sinun ja jumalasi käskyjä ei tarvita.


      • jumalsatua
        sejap kirjoitti:

        Ei se ole vihaa, vaan se on totuus.Viha on sellaista, että en voi sietää esim.juoppoja mutta juttelen myöskin niiden kanssa.Suomessa jos ei olisi minkäänlaista lakia eikä määräyksiä ja kaikki tuo ylläoleva sallittaisiin ,kukaan ei puoltaisi noita asioita ,koska se on lopun alkua. Eihän kukaan käyttäisi viinaakaan, jos ihminen tietäisi, että kun käy käyttämään sitä,että saa siintä lopun elämän riesan ja riippuvuuden. Noissa kaikissa asioissa on haittapuolet.

        "En voi sietää juoppoja, homoja, naispappeja ja ateisteja, elävät väärin"

        Kuin suoraan sejap:in kirjoituksesta. "Ei se ole vihaa" se on lähimmäisen rakkautta.

        Voi hyvä ihme noita sejap:in selityksiä. On täynnä täydellistä suvaitsemattomuutta muita ihmisiä kohtaan, ja se on rakkautta? sairasta touhua.
        Sejap:in "totuus" on ällöttävää ja kuvottavaa paskaa.


      • sejap
        pelkkää_vihaa kirjoitti:

        Millähän perusteella sinä kuvittelet, että olet niin viisas ja siinä asemassa, että pystyt täällä julistamaan, miten ihmisten pitäisi elää?
        Suomessa on laki ja sen mukaan eletään. Mitään sinun ja jumalasi käskyjä ei tarvita.

        Suomessa on laki, ihmiset jos noudattas Jumalan sanaa "älä tapa" Tuota yhtä käskyä jos noudattetaisi Suomessa ja koko maailmassa,tilanne olisi aivan toinen. Sitä ihminen itse kylvää, mitä se niittää.


      • pelkkää_vihaa
        sejap kirjoitti:

        Suomessa on laki, ihmiset jos noudattas Jumalan sanaa "älä tapa" Tuota yhtä käskyä jos noudattetaisi Suomessa ja koko maailmassa,tilanne olisi aivan toinen. Sitä ihminen itse kylvää, mitä se niittää.

        Suomen lakikin kieltää tappamasta ihmistä. Jumalaasi ei tarvita siihänkään kuten ei yhtään mihenkään muuhunkaan.
        Millähän perusteella sinä kuvittelet, että olet niin viisas ja siinä asemassa, että pystyt täällä julistamaan, miten ihmisten pitäisi elää?


      • sejap
        jumalsatua kirjoitti:

        "En voi sietää juoppoja, homoja, naispappeja ja ateisteja, elävät väärin"

        Kuin suoraan sejap:in kirjoituksesta. "Ei se ole vihaa" se on lähimmäisen rakkautta.

        Voi hyvä ihme noita sejap:in selityksiä. On täynnä täydellistä suvaitsemattomuutta muita ihmisiä kohtaan, ja se on rakkautta? sairasta touhua.
        Sejap:in "totuus" on ällöttävää ja kuvottavaa paskaa.

        Onko sinulla luki häiriö.Viha on sellaista että ihminen EI SIEDÄ juoppoja yksi esimerkki,eikä homoja,naispappeutta.Ei minulla ole vihaa ketään kohtaan ,pystyn juttelemaan kaikkien henkilöiden kanssa, kaikilla ihmisillä saa olla mielipiteensä asioista,niin myös minulla.


      • jumalsatua
        sejap kirjoitti:

        Onko sinulla luki häiriö.Viha on sellaista että ihminen EI SIEDÄ juoppoja yksi esimerkki,eikä homoja,naispappeutta.Ei minulla ole vihaa ketään kohtaan ,pystyn juttelemaan kaikkien henkilöiden kanssa, kaikilla ihmisillä saa olla mielipiteensä asioista,niin myös minulla.

        Selittelet omia kirjoituksiasi parhain päin. Pidät itseäsi selvästi muita parempana, kun täällä meuhkaat ihmisten seksuaalisesta suuntautumisesta ja naisten "epäkelpoisuudesta", oletko todellakin noin seksisin? kirjoituksiesi perusteella et juuri siedä näitä ihmisiä ja julistat "lähimmäisen rakkaudessasi" täydellistä suvaitsemattomuutta näitä ihmisiä kohtaan.

        Vihaahan tuo on aivan selvästi, kun vielä väität heidän elävän väärin ja kaikkien tulisi elää sinun tavallasi?
        Lainaus: "Millähän perusteella sinä kuvittelet, että olet niin viisas ja siinä asemassa, että pystyt täällä julistamaan, miten ihmisten pitäisi elää? "


      • pelkkää_vihaa
        sejap kirjoitti:

        Onko sinulla luki häiriö.Viha on sellaista että ihminen EI SIEDÄ juoppoja yksi esimerkki,eikä homoja,naispappeutta.Ei minulla ole vihaa ketään kohtaan ,pystyn juttelemaan kaikkien henkilöiden kanssa, kaikilla ihmisillä saa olla mielipiteensä asioista,niin myös minulla.

        Etkö uskalla vastata:
        Millähän perusteella sinä kuvittelet, että olet niin viisas ja siinä asemassa, että pystyt täällä julistamaan, miten ihmisten pitäisi elää?


      • järkikadoksissa

        sejapin jumalahan se on viinan keksinyt, muuttaa vettäkin viiniksi, että sitä rataa.
        Sejap maalailee piruja seinille, kun kaikki eivät sejapin satujuttuja usko, tahti vaan kiihtyy...kaikki tuo suu vaahdossa julistaminen paimentolaismiehen uskomusten takia, järki hoi älä jätä!


      • sejap
        pelkkää_vihaa kirjoitti:

        Etkö uskalla vastata:
        Millähän perusteella sinä kuvittelet, että olet niin viisas ja siinä asemassa, että pystyt täällä julistamaan, miten ihmisten pitäisi elää?

        Kuuleppas olen pikkaisen enemmän nähnyt ja kokenut varmaan elämässäni kuin sinä. Minä tiedän siintä, että olen kokenut enemmän elämässäni, koska olet pelkästään ateisti,jos olisit kokenut enemmän, olisit myöskin uskovainen.Minä nimittäin olen elämässäni olen kokenut molemmat ,sekä jumalattomuuden että Jeesuksen Kristuksen.


      • sejap
        järkikadoksissa kirjoitti:

        sejapin jumalahan se on viinan keksinyt, muuttaa vettäkin viiniksi, että sitä rataa.
        Sejap maalailee piruja seinille, kun kaikki eivät sejapin satujuttuja usko, tahti vaan kiihtyy...kaikki tuo suu vaahdossa julistaminen paimentolaismiehen uskomusten takia, järki hoi älä jätä!

        Ei minun juttujani tarvitse kenenkään uskoakkaan,koha kirjoittelin tähän vaan.


      • pelkkää_vihaa
        sejap kirjoitti:

        Kuuleppas olen pikkaisen enemmän nähnyt ja kokenut varmaan elämässäni kuin sinä. Minä tiedän siintä, että olen kokenut enemmän elämässäni, koska olet pelkästään ateisti,jos olisit kokenut enemmän, olisit myöskin uskovainen.Minä nimittäin olen elämässäni olen kokenut molemmat ,sekä jumalattomuuden että Jeesuksen Kristuksen.

        Samanlaista kuvittelua kuin kaikki muukin julistuksesi.
        Jos olet olevinaan kokenut jeesuksen, se ei ainakaan ole tehnyt sinusta suvaitsevaista ja rakastavaa ihmistä muita ihmisiä kohtaan.
        Taisitkin kokea saatanan, joka esitti jumalaa, sinua on huijattu!

        Edelleen tuosta viimeisemmästäkin kirjoituksestasi huokuu halveksunta ja vähättely ja ylemmyydentuntosi muita ihmisiä kohtaan. Tuollaiset asenne ja aatteet tekevätkin sinusta todellakin "uskonviisaan", joka ei ymmärrä tosiasioita eikä ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään, ja olet olevinaan "rakkauden lähettiläs".

        Joo, et todellakaan pysty opettamaan yhtään ketään täällä "uskonviisaudellasi", olet tehnyt itsestäsi pellen noilla kirjoituksillasi..


      • sejap
        pelkkää_vihaa kirjoitti:

        Samanlaista kuvittelua kuin kaikki muukin julistuksesi.
        Jos olet olevinaan kokenut jeesuksen, se ei ainakaan ole tehnyt sinusta suvaitsevaista ja rakastavaa ihmistä muita ihmisiä kohtaan.
        Taisitkin kokea saatanan, joka esitti jumalaa, sinua on huijattu!

        Edelleen tuosta viimeisemmästäkin kirjoituksestasi huokuu halveksunta ja vähättely ja ylemmyydentuntosi muita ihmisiä kohtaan. Tuollaiset asenne ja aatteet tekevätkin sinusta todellakin "uskonviisaan", joka ei ymmärrä tosiasioita eikä ymmärrä rakkaudesta yhtään mitään, ja olet olevinaan "rakkauden lähettiläs".

        Joo, et todellakaan pysty opettamaan yhtään ketään täällä "uskonviisaudellasi", olet tehnyt itsestäsi pellen noilla kirjoituksillasi..

        Tää oli ateistin suusta suoraan ,ajattelin juuri tuo kaltaista vastausta. Ateistihan on kaikessa oikeassa,muut eivät ole mitään,eivätkä ne tiedä mitään, vaan ateistit on kaiken kingi. EREHDYTTE!!!!!


      • pelkkää_vihaa
        sejap kirjoitti:

        Tää oli ateistin suusta suoraan ,ajattelin juuri tuo kaltaista vastausta. Ateistihan on kaikessa oikeassa,muut eivät ole mitään,eivätkä ne tiedä mitään, vaan ateistit on kaiken kingi. EREHDYTTE!!!!!

        Hyvin ajateltu, kerrankin.
        Uskis ja sinäkin olisi uskottavampi, jos edes yhden kerran tulisi hyvin perusteltu väite, ja nimenomaan perusteltu jumalväite.
        Mutta ei, täysin tyhjää kumisevaa uskonjargonia. Ja uskis vielä kehtaa esiintyä täällä kuten sejap, kaikkien yläpuolella olevana viisaana auktoriteettina, voi voi...


      • s.e.j.a.p
        pelkkää_vihaa kirjoitti:

        Hyvin ajateltu, kerrankin.
        Uskis ja sinäkin olisi uskottavampi, jos edes yhden kerran tulisi hyvin perusteltu väite, ja nimenomaan perusteltu jumalväite.
        Mutta ei, täysin tyhjää kumisevaa uskonjargonia. Ja uskis vielä kehtaa esiintyä täällä kuten sejap, kaikkien yläpuolella olevana viisaana auktoriteettina, voi voi...

        Ateisteille eikä sinulle tarvitse kenenkään esittää Jumalan väitettä eikä todistella mitään,Jumala tulee teidän eteenne ennemmin tai myöhemmin.Ylentämisestä sen verran,et on se jännä et totuuksia ei saisi kirjoittaa.Muistakaa ateistit yksi tärkeä asia, että elkää ihmisiä johtako harhaan joutavilla puheilla, Jumalan olemassa olosta,koska se on olemassa.


      • pelkkää_vihaa
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Ateisteille eikä sinulle tarvitse kenenkään esittää Jumalan väitettä eikä todistella mitään,Jumala tulee teidän eteenne ennemmin tai myöhemmin.Ylentämisestä sen verran,et on se jännä et totuuksia ei saisi kirjoittaa.Muistakaa ateistit yksi tärkeä asia, että elkää ihmisiä johtako harhaan joutavilla puheilla, Jumalan olemassa olosta,koska se on olemassa.

        Höpö,höpö. Mitäs täällä sitten meuhkaat "totuudestasi"? Täysin keksittyjä jumalvalheitasi esität totuutena ilman minkäänlaisia todisteita tai kunnon perusteluja.

        Olet tyypillinen uskis, olevinaan niin lähimmäisen rakas että oksat pois, todellisuudessa halveksit, tuomitset ja haukut kaikki ne ihmiset, jotka ei satujasi jumalastasi pidä todellisena.
        Ja sinä mielikuvitusolentoon uskova uskon sokeuttama ihminen olet täällä jakelemassa viisaita neuvojasi, etkö edes tajua typeryyttäsi mitä kirjoitat?


      • valehtelu_paistaa
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Ateisteille eikä sinulle tarvitse kenenkään esittää Jumalan väitettä eikä todistella mitään,Jumala tulee teidän eteenne ennemmin tai myöhemmin.Ylentämisestä sen verran,et on se jännä et totuuksia ei saisi kirjoittaa.Muistakaa ateistit yksi tärkeä asia, että elkää ihmisiä johtako harhaan joutavilla puheilla, Jumalan olemassa olosta,koska se on olemassa.

        Sinähän täällä yrität valheitasi julistaa totuutena, eipä vaan onnistu, täällä nähdään valehtelusi ja uskontyhmyytesi.


      • En ole kuullutkaan, että huumeita laillistettaisi. Kerroppa lähteesi!

        Jonkin verran olen sitä mieltä että tupakat ja keskioluet voitaisi aivan hyvin siirtää kokonaan Alkoon, koska sitä on mielestäni rajoitettu jo älyttömyyksiin että jopa alle 30-vuotiaalta näyttävältä asiakkaalta pitää pyytää henkkarit tehdessään alkoholiostoksia ja se hidastaa ruokakaupassa sitten sitä muuta myyntiä. Tosin en ole siksi "täysin sitä mieltä", että alkoholi siirrettäisi kokonaan Alkoon päivittäistavaramyymälöistä, koska olen mielestäni jäävi olemaan täysin sitä mieltä, kun olen itse kerran absolutisti.

        Olen kumminkin sitä mieltä, että mitä pahaa siinä on, että ravintolat ja ruokakaupat saisivat olla auki vaikka 24/7. On älytöntä rajoittaa sitä. Ihminen tarvitsee ruokaa ja myöskin silkka huvia. Et ymmärrä asiassa jääviyttäsi, kuten minä tuossa alkoholin myynnin siirrosta Alkoon. Haluat peräänkuuluttaa jopa sitä, että kirkollispyhinä pitäisi olla kaikki kiinni eli mentäisi menneisyyteen. Onko se sulta kenties pois, jos ihmiset haluavat olla kirkollispyhinä töissä? Mistä se on sulta pois? Lopulta se kaikki on ammattivalinta kysymys eli jos esimerkiksi lapset ja perhe ovat esteenä jouluisin tehdä työtä?!


    • Ierika

      Ateismi on ihmisen ja ihmisyyden puolella harhoja vastaan.

      • sejap

        Tunnen monta sellaista ihmistä jotka ovat Jumalattomia ja täysin pihalla jokapäiväisestä elämästä.Yksi ihminen luulee että on bakteereja joka paikassa, eikä uskalla mennä mihinkään ,kun luulee että saa tartunnan.


      • löytyykövaraa

        Tunnut itsekin olevan monesta asiasta täysin pihalla kuten ystäväsi. Löytyykö varaa valittaa ystäviesi ongelmista?


      • s.e.j.a.p
        löytyykövaraa kirjoitti:

        Tunnut itsekin olevan monesta asiasta täysin pihalla kuten ystäväsi. Löytyykö varaa valittaa ystäviesi ongelmista?

        Se ei ole minun ystäväni vaan tutun tuttu.


      • sejap kirjoitti:

        Tunnen monta sellaista ihmistä jotka ovat Jumalattomia ja täysin pihalla jokapäiväisestä elämästä.Yksi ihminen luulee että on bakteereja joka paikassa, eikä uskalla mennä mihinkään ,kun luulee että saa tartunnan.

        Sinä näet omassa elämäsi esteenä sen kelvottoman jumalasi etkä uskalla toimia kuten kaikki muut vaan haluat jarrutella jopa niitä muita.


    • pohjanmaankautta

      En tiedä ateisteista mutta uskossaan olevat ovat kristittyinä pelkkää vihaa, sen niin lukee täältä että pelottaa kaikki on huonosti paitsi he itse ja usko.

      Syyttely on aika armotonta, en minäkään usko teidät satuihinne enkä joulupukkiinkaan että samalla viivalla ovat jeesus ja joulupukki mutta kumman edustajat syyllistää enemmän ja kuolemalla pelotellaan kun muuta ei voi.

      Käskyjen noudattamisesta olen jo rippikoulu aikoina 37 vuotta sitten saanut niin ristiriitaisen tunteen että kun aikoinaan ristiretkillä hakattiin ristinoppia pakanoihin niin että päät katkesivat ja naiset raiskattiin uskoon.
      Isännät kävivät nussimassa rippikoululaisia tyttöjä uskonilloissaan, sinne ei pojat päässy.

      Että saatanakin on jotain jos ei muuta mutta kun sitäkään ei ole.

    • se.johtuu.tästä

      "Miksi teisti on saatana?"

      Jumalan olemattomuus swiduddaa teistiä niin prrrrkeleesti, että väkisin hänestä muokkaantuu Saatana, petojen peto.

      • sejap

        Jumala on olemassa se on päivän selvä asia,en ole uskovaisten puolesta Suomessa huolissani, mutta kuinka on muiden.


      • pjsea
        sejap kirjoitti:

        Jumala on olemassa se on päivän selvä asia,en ole uskovaisten puolesta Suomessa huolissani, mutta kuinka on muiden.

        Et sitten pyytänyt sitä Jumalaa kommentoimaan ihan itse. Tulit taas vain sinä valehtelemaan ja paskaa puhumaan. No sulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Painu helvettiisi sen identtisen kaksosesi Saatanan luokse, saatananpalvoja!!!


      • sejap

        naispuolisia piiskaajia, seksileluja se imurikin... tällaistako liikuu Luterilaisten mielessä?


      • s.e.j.a.p
        sejap kirjoitti:

        naispuolisia piiskaajia, seksileluja se imurikin... tällaistako liikuu Luterilaisten mielessä?

        Trollikin ilmesty ottaa näköjään jollakin lujille.


      • s.e.j.a.p

        En ole kuule siellä palstoilla käynytkään.Oot ollut jonkun trollin kanssa siellä.


      • s.e.j.a.p
        pjsea kirjoitti:

        Et sitten pyytänyt sitä Jumalaa kommentoimaan ihan itse. Tulit taas vain sinä valehtelemaan ja paskaa puhumaan. No sulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Painu helvettiisi sen identtisen kaksosesi Saatanan luokse, saatananpalvoja!!!

        Aika helpolla pääsi näköjään ateistin ihon alle.Kunhan vaan et itteäs löytäs saatanan luonta vielä, kun noin vauhkoot,minä olen armollinen ja annan sulle anteeksi.


      • pjsea
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Aika helpolla pääsi näköjään ateistin ihon alle.Kunhan vaan et itteäs löytäs saatanan luonta vielä, kun noin vauhkoot,minä olen armollinen ja annan sulle anteeksi.

        Ota joskus älyä kaveriksesi sen ihosi alle, jotta pääset taikauskostasi ja saatananpalvonnasta eroon.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Aika helpolla pääsi näköjään ateistin ihon alle.Kunhan vaan et itteäs löytäs saatanan luonta vielä, kun noin vauhkoot,minä olen armollinen ja annan sulle anteeksi.

        Vai olet sinä armollinen? Samanlainen ylimielinen paska sinä olet kuin lähes kaikki uskikset.
        Kirjoittelet puuta heinää, tuulesta temmattuja jumaljuttujasi "totuuksina", sairasta.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Vai olet sinä armollinen? Samanlainen ylimielinen paska sinä olet kuin lähes kaikki uskikset.
        Kirjoittelet puuta heinää, tuulesta temmattuja jumaljuttujasi "totuuksina", sairasta.

        Eiköhän se sinullekkin vielä selviä, mikä se totuus on. Raamatusta on kirjoitettu monta kertaa, suoraan ihan Uudestatestamentista.Paitsi Suomen asiat on eri asia,elämä on opettanut. Et ei sinun sen takia tarvitse käydä hilseilemään ja haukkumaan.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Eiköhän se sinullekkin vielä selviä, mikä se totuus on. Raamatusta on kirjoitettu monta kertaa, suoraan ihan Uudestatestamentista.Paitsi Suomen asiat on eri asia,elämä on opettanut. Et ei sinun sen takia tarvitse käydä hilseilemään ja haukkumaan.

        On jo selvinnyt täysin sinun kaltaistesi jumalsadut. Olette niin täynnä itseänne, että ette ylimielisyydessänne tajua halveksivanne muita ihmisiä kirjoituksillanne ja uskonviisudessanne, joka kieltää tosiasiat ja todellisuuden. Siinä teidän "totuus".
        Raamattu on satukirjoitusta, pelkkää paimentolaismiehen keksittyä uskomusta, jota sinä "viisas" ihminen pidät todellisena, voi hyvä ihme...


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        On jo selvinnyt täysin sinun kaltaistesi jumalsadut. Olette niin täynnä itseänne, että ette ylimielisyydessänne tajua halveksivanne muita ihmisiä kirjoituksillanne ja uskonviisudessanne, joka kieltää tosiasiat ja todellisuuden. Siinä teidän "totuus".
        Raamattu on satukirjoitusta, pelkkää paimentolaismiehen keksittyä uskomusta, jota sinä "viisas" ihminen pidät todellisena, voi hyvä ihme...

        Niinhän tekin pidätte todellisena 160 miljoonaa vuotta sitten oli dildo aika hyvä rahastukselle. Samoin että ihminen on apinasta.Yhtä epävarmaa tietoa, kuin tämän päiväinen sääennuste. Se on pikkaisen eri asia, jos on asiasta varma tai epävarma. Onneksi minun ei tarvitse epäröidä.


      • tieto.vs.usko

        Teisti ei epäröi väittää totuudeksi asioita joista hän ei tiedä mitään. Hänen viisautensa katoaa nopeasti tiedon edestä.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Niinhän tekin pidätte todellisena 160 miljoonaa vuotta sitten oli dildo aika hyvä rahastukselle. Samoin että ihminen on apinasta.Yhtä epävarmaa tietoa, kuin tämän päiväinen sääennuste. Se on pikkaisen eri asia, jos on asiasta varma tai epävarma. Onneksi minun ei tarvitse epäröidä.

        Epäröi tai et. Totuutesi on pelkkää kuvitelmaa ja uskomusta. Ehkä totuus sinulle itsellesi mutta ei todellakaan kaikille. Voit pitää sen jumalasi täysin itselläsi,kuten lapsetkin pitävät mielikuvitus ystäviä.
        Tiede sentään perustelee asiansa, toisin kuin sinä, jolla on pelkkä säälittävä musta tuntuu-juttu.

        Ei se jumalasi muutu todelliseksi millään, ei kovasti uskomalla, huutamalla, rukoilemalla, ei millään, jumalasi on olematon ja näkymätön ja mykkä kuten on aina ollut, pelkkää aikuisten ihmisten mielikuvitusta.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Epäröi tai et. Totuutesi on pelkkää kuvitelmaa ja uskomusta. Ehkä totuus sinulle itsellesi mutta ei todellakaan kaikille. Voit pitää sen jumalasi täysin itselläsi,kuten lapsetkin pitävät mielikuvitus ystäviä.
        Tiede sentään perustelee asiansa, toisin kuin sinä, jolla on pelkkä säälittävä musta tuntuu-juttu.

        Ei se jumalasi muutu todelliseksi millään, ei kovasti uskomalla, huutamalla, rukoilemalla, ei millään, jumalasi on olematon ja näkymätön ja mykkä kuten on aina ollut, pelkkää aikuisten ihmisten mielikuvitusta.

        Tiede vaikka perustelkoon asiansa vaikka kuinka hyvin, se on aina epävarma.Sellaiset ihmiset jotka ovat saaneet Jumalaan yhteyden tietävät sen että ,Jumala on olemassa.Ateisteilla saa olla se käsitys, että tämän elämän jälkeen ei elämää ole,teillä saa olla se käsitys,en pistä pahakseni yhtään. Ei kuulu minulle yhtään, eikä ole minun asiani.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Tiede vaikka perustelkoon asiansa vaikka kuinka hyvin, se on aina epävarma.Sellaiset ihmiset jotka ovat saaneet Jumalaan yhteyden tietävät sen että ,Jumala on olemassa.Ateisteilla saa olla se käsitys, että tämän elämän jälkeen ei elämää ole,teillä saa olla se käsitys,en pistä pahakseni yhtään. Ei kuulu minulle yhtään, eikä ole minun asiani.

        Ei todellakaan ole sinun asiasi olla täällä ylemmyydentuntoisena neuvomassa muita.

        Eikä kuulu minullekaan, jos olet yhteydessä jumalaasi sen kun olet. Älä kuvittele, että jumalasi olisi minun tai kenenkään muun jumala, se on täysin sinun ikioma jumalasi ja pidä se sellaisena.

        Jumalasi ei ainakaan ole sinulle viisautta suonut kirjoituksiesi perusteella.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Ei todellakaan ole sinun asiasi olla täällä ylemmyydentuntoisena neuvomassa muita.

        Eikä kuulu minullekaan, jos olet yhteydessä jumalaasi sen kun olet. Älä kuvittele, että jumalasi olisi minun tai kenenkään muun jumala, se on täysin sinun ikioma jumalasi ja pidä se sellaisena.

        Jumalasi ei ainakaan ole sinulle viisautta suonut kirjoituksiesi perusteella.

        Tiedätkö ,muuten mikä on viisautta?


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Tiedätkö ,muuten mikä on viisautta?

        Viisautta on monenlaista, eläimet esimerkiksi sopeutuneet elämään omissa elinympäristöissään loistavasti, ainakin osa tiedostaa itsensäkin, ihmisen äly ja kyvyt eivät riittäisi.
        Ihmisellä on myös monenlaista viisautta tai kykyjä ja taitoja joita voidaan kutsua viisaudeksi.

        Mutta sinun esittelemä "viisaus", jumalviisaus, on täyttä valhetta, koska jumalaasi ei ole olemassa kuin sinulle ja kaltaisillesi, jumalasi on uskomus. Sinultakin olisi viisautta olla tyrkyttämättä jumalaasi muille ilman mitään oikeita perusteluita.
        Nythän vaadit jumalaasi kaikkien jumalaksi ja että kaikkien tulisi elää sinun ja jumalasi käskyjen mukaan, onko se viisutta?
        Olisiko viisautta tuomita vain itsensä jumalansa käskyjen mukaan ja uhrata vain itsensä jumalalleen, ei muita? Suomen laki riittää, mitään jumalasi käskyjä ei tarvita.


      • sejap kirjoitti:

        Jumala on olemassa se on päivän selvä asia,en ole uskovaisten puolesta Suomessa huolissani, mutta kuinka on muiden.

        Kuvittelet saavasi sillä petipaikan taivaasta, jos olet etupäässä aina kaikkea vastaan ja ihmisiä vastaan haluamallanne tavalla? Kummallinen on se teidän kristinusko. Kohtelunne muita kohtaan on sellaista, että tuskin tulette saamaan korkeintaan kuin hautapaikan hautausmaalta, jos sitäkään.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Viisautta on monenlaista, eläimet esimerkiksi sopeutuneet elämään omissa elinympäristöissään loistavasti, ainakin osa tiedostaa itsensäkin, ihmisen äly ja kyvyt eivät riittäisi.
        Ihmisellä on myös monenlaista viisautta tai kykyjä ja taitoja joita voidaan kutsua viisaudeksi.

        Mutta sinun esittelemä "viisaus", jumalviisaus, on täyttä valhetta, koska jumalaasi ei ole olemassa kuin sinulle ja kaltaisillesi, jumalasi on uskomus. Sinultakin olisi viisautta olla tyrkyttämättä jumalaasi muille ilman mitään oikeita perusteluita.
        Nythän vaadit jumalaasi kaikkien jumalaksi ja että kaikkien tulisi elää sinun ja jumalasi käskyjen mukaan, onko se viisutta?
        Olisiko viisautta tuomita vain itsensä jumalansa käskyjen mukaan ja uhrata vain itsensä jumalalleen, ei muita? Suomen laki riittää, mitään jumalasi käskyjä ei tarvita.

        Jumalan pelko on viisautta, koska Jumala tuomitsee ihmiselle sen viimeisen tuomion. Niin mistä tiedät että,meidän uskovaisten nimenomaan kuuluukin kirjoittaakin teille ,Jumalasta ja säännöistä ja sen olemassa olosta. Teille saa laki riittää, en tyrkytä Jumalaa teille,koska se on jokaiasen oma asia uskooko vai ei Jeesukseen,koska kaikki perustuu uskoon. Sen takia sanonkin sen, että ateistit saavat olla oman onnensa seppiä,uskokoot sit ihan mihin vaan,se ei minulle kuulu. Aina mielipiteensä saa sanoa ja varoittaa ihmisiä vaaroista,se on väärin jos ei ilmoita,kaipa ateistikin niin tekee.


      • s.e.j.a.p kirjoitti:

        Tiede vaikka perustelkoon asiansa vaikka kuinka hyvin, se on aina epävarma.Sellaiset ihmiset jotka ovat saaneet Jumalaan yhteyden tietävät sen että ,Jumala on olemassa.Ateisteilla saa olla se käsitys, että tämän elämän jälkeen ei elämää ole,teillä saa olla se käsitys,en pistä pahakseni yhtään. Ei kuulu minulle yhtään, eikä ole minun asiani.

        Tiede kehittyy ja siksi se uskovasta tuntuukin "epävarmalta". Uskonto ei kehity ja se tuntuu uskovasta kovin varmalta, mutta uskova ei ymmärrä sitä ettei se ole totta.
        Kvanttifysikaallisia ilmiöitä uskova ei kykene ymmärtämään millään. Kääntää sen joksikin uskoksi ja jopa uskoaan tieteeksi. Lähes väittää hänen jumalansa tulleen tyhjästä, mutta maapallo ei ole voinut syntyä koskaan tyhjästä. Sanelee kaikille tähän, että jumala on aina ollut, mutta miten se on voinut olla silloinkaan kunnei sitä ole nytkään. Tyhjiössä on voinut syntyä jotakin ja se on kyetty osoittamaan kokein, mutta niitä tutkimustuloksiakin uskova väittää virheellisiksi ja kieltää Higgsin bosonin mahdollisuuden. Umpikristityt ovat jopa koittaneet sabotoida näitä kokeita tuhoamalla labroja, jottei kokeen tulokset vaan paljastuisi. Vaihtoehtoinen selitys bosonille on uskovan mukaan se jota haluavat muille julkeasti osoittaa oikeaksi vaikka kaikki vähänkin järkeänsä käyttäneet tahot ovat tyrmänneet uskovien vaihtoehtoisen selityksen, joka on uskova satuillut omassa päässään ja jota kutsutaan lähinnä "valheelliseksi todisteeksi"!


    • s.e.j.a.p

      Teidän täytyy sit luottaa siihen tieteeseen,mikä ei ole pysyvää ja ikuista se on häviävää niinkuin maailmassa kaikki on. Jumala on henki,valo ja Rakkaus.Jumalan yhteyteen ei pääse kuin, Jeesuksen Kristuksen kautta. Rakkaus on iänkaikkinen. Luuleeko ateistit ,että Jumalan antaa ihmiselle kunnian näyttää maailmalle olemassa olonsa, Jumala tulee jokaiselle eteen ennemmin tai myöhemmin.Mitäs, jos uskovaisten kirjoitukset ovatkin totta,ja edelleenkin jossittelu on ateistien näkökulmasta. Mitäs sit?

      • uskissairautta

        Eli edelleen jatkat oman uskomuksesi julistusta "totuutena".
        Ateismissa ei todellakaan luulla jumalista yhtään mitään, yksikään uskis, kuten sinäkin, ei pysty kuin jankkaamaan tyhjänpäiväistä heille opetettua jumalvalhetta.

        Et vain pysty käsittämään, että sinun jumalasi ei ole minun jumala. Voit leikkiä sen jumalasi kanssa ihan miten haluat, niin, ja olisi viisautta olla julistamatta sitä jumalaansa kaikkien jumalaksi.
        Vahva uskosi ei poikkea millään tavalla isis-joukkojen vahvasta uskosta jumalaansa. Samaa jumalvalhetta levitätte ehkä hieman eri tavoin.

        Ihminen osaa rakastaa täysin ilman jumalaasi. Ja näyttää, että paljon suvaitsevammin kuin jumalasi "yhteydessä". Jumalasi "johtaa" pelolla ei rakkaudella.

        Mitä jos kaikki jumaljulistuksesi onkin vain sinun ja kaltaistesi harhaa ja itse kehitettyä satua?
        No, sitähän tuo sinunkin juttusi on.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Eli edelleen jatkat oman uskomuksesi julistusta "totuutena".
        Ateismissa ei todellakaan luulla jumalista yhtään mitään, yksikään uskis, kuten sinäkin, ei pysty kuin jankkaamaan tyhjänpäiväistä heille opetettua jumalvalhetta.

        Et vain pysty käsittämään, että sinun jumalasi ei ole minun jumala. Voit leikkiä sen jumalasi kanssa ihan miten haluat, niin, ja olisi viisautta olla julistamatta sitä jumalaansa kaikkien jumalaksi.
        Vahva uskosi ei poikkea millään tavalla isis-joukkojen vahvasta uskosta jumalaansa. Samaa jumalvalhetta levitätte ehkä hieman eri tavoin.

        Ihminen osaa rakastaa täysin ilman jumalaasi. Ja näyttää, että paljon suvaitsevammin kuin jumalasi "yhteydessä". Jumalasi "johtaa" pelolla ei rakkaudella.

        Mitä jos kaikki jumaljulistuksesi onkin vain sinun ja kaltaistesi harhaa ja itse kehitettyä satua?
        No, sitähän tuo sinunkin juttusi on.

        Jumala on olemassa, eikä se ole harhaa. Teillä on oma mielipide asioista ,silloin voidaan tämä juttelu lopettaa tähän. Toivotan vaan hyvää jatkoa.


      • juokse.kuuseen
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Jumala on olemassa, eikä se ole harhaa. Teillä on oma mielipide asioista ,silloin voidaan tämä juttelu lopettaa tähän. Toivotan vaan hyvää jatkoa.

        Jumala on edelleen paskapuhetta ja sillä selvä. Hihhulit voisivat toivottaa heti kättelyssä hyvää jatkoa, eikä vasta helvettiin lähettelyn jälkeen. Jäisi siitä lähimmäisrakkaudesta aito kuva.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Jumala on olemassa, eikä se ole harhaa. Teillä on oma mielipide asioista ,silloin voidaan tämä juttelu lopettaa tähän. Toivotan vaan hyvää jatkoa.

        Kyllä sinun väitteesi siitä jumalastasi on pelkkä sinun mielipide.
        Ateistilla ei tarvitse olla mitään muuta mielipidettä jumalasta kuin mitään todistetta julistamastasi jumalasta ei ole.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Kyllä sinun väitteesi siitä jumalastasi on pelkkä sinun mielipide.
        Ateistilla ei tarvitse olla mitään muuta mielipidettä jumalasta kuin mitään todistetta julistamastasi jumalasta ei ole.

        Niin ja sekin tiedetään minkä takia teillä ei todistusta ole.


      • s.e.j.a.p
        juokse.kuuseen kirjoitti:

        Jumala on edelleen paskapuhetta ja sillä selvä. Hihhulit voisivat toivottaa heti kättelyssä hyvää jatkoa, eikä vasta helvettiin lähettelyn jälkeen. Jäisi siitä lähimmäisrakkaudesta aito kuva.

        Hyvin tuot esille ateistien heikkouden ja katkeruuden.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Niin ja sekin tiedetään minkä takia teillä ei todistusta ole.

        Jos viittaat johonkin saatanaan yms. Sekin olio on vain sinun ikioma uskon asia, uskot kahteen herraan, jumalaan ja saatanaan, toiselle kumarrat ja toisella samalla pyllistät ja molemmat herrat ovat tyytyväisiä, todellisia herroja?


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Jos viittaat johonkin saatanaan yms. Sekin olio on vain sinun ikioma uskon asia, uskot kahteen herraan, jumalaan ja saatanaan, toiselle kumarrat ja toisella samalla pyllistät ja molemmat herrat ovat tyytyväisiä, todellisia herroja?

        Ateistit näkee jo maailmasta kummankin,ihmisen hyvyyden, sekä pahuuden ja Jumala on alunperin luonut ihmisen hyväksi,paholainen laittaa kapuloita väliin koko ajan, koska sillä alkaa käymään aika vähiin. Heikot sortuu, vahvat eivät,paholainen käy ainoastaan heikkojen kimppuun, koska vahvoille se ei mahda mitään. "Vanhuksista näkee hyvin, kuinka paholainen käy heidän kimppuunsa samoin lapsien ja naisten,sit ko se mahda mitään vahvoille, pitää pyytää lisää väkeä ja potkia joukolla ja hakata". Ateisti on sitten niin sokea, et se ei nää tälläisiä asioita,vaan te hyväksytte asiat.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Ateistit näkee jo maailmasta kummankin,ihmisen hyvyyden, sekä pahuuden ja Jumala on alunperin luonut ihmisen hyväksi,paholainen laittaa kapuloita väliin koko ajan, koska sillä alkaa käymään aika vähiin. Heikot sortuu, vahvat eivät,paholainen käy ainoastaan heikkojen kimppuun, koska vahvoille se ei mahda mitään. "Vanhuksista näkee hyvin, kuinka paholainen käy heidän kimppuunsa samoin lapsien ja naisten,sit ko se mahda mitään vahvoille, pitää pyytää lisää väkeä ja potkia joukolla ja hakata". Ateisti on sitten niin sokea, et se ei nää tälläisiä asioita,vaan te hyväksytte asiat.

        Ensinnäkin jumalasi ei ole luonut mitään, koska olematon ei siihen pysty.

        Paholaisesi ja jumalasi ovat sinun juttujasi, ei kukaan terve järkinen niitä näekään. Ihmiset ihan itse tekevät hyvää ja pahaa, täysin uskosta riippumatta, jumalilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

        Tuskin kukaan, edes teisti, hyväksyy väkivallan. Teisti sen sijaan hyväksyy täysin raamatun jumalansa julmuudet(?), muiden ihmisten haukkumisen ja tuomitsemisen jumalansa nimeen(?).

        Teisti=paholainen.(ei onneksi kaikki uskikset).


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Ensinnäkin jumalasi ei ole luonut mitään, koska olematon ei siihen pysty.

        Paholaisesi ja jumalasi ovat sinun juttujasi, ei kukaan terve järkinen niitä näekään. Ihmiset ihan itse tekevät hyvää ja pahaa, täysin uskosta riippumatta, jumalilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

        Tuskin kukaan, edes teisti, hyväksyy väkivallan. Teisti sen sijaan hyväksyy täysin raamatun jumalansa julmuudet(?), muiden ihmisten haukkumisen ja tuomitsemisen jumalansa nimeen(?).

        Teisti=paholainen.(ei onneksi kaikki uskikset).

        Ajattelehan asiaa tälläisestä näkökulmasta. Joku ihminen varastelee joltakin ihmiseltä,onko se oikein, että tältä varastajalta varastetaan myös?Tai ihminen tappaa ja tappaja tulee itse tapetuksi?


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Ajattelehan asiaa tälläisestä näkökulmasta. Joku ihminen varastelee joltakin ihmiseltä,onko se oikein, että tältä varastajalta varastetaan myös?Tai ihminen tappaa ja tappaja tulee itse tapetuksi?

        Niin, tämähän esittämäsi rankaisutapa taitaa kuulua uskisten sharia-lakiin, silmä silmästä.
        Ja eikö raamatussakin käsketä samansuuntaista, katkaista käsi ja puhkaista silmä tms. jonkun synnin rankaisuna.

        Suomen laissa ei ole kuoleman rangaistusta eikä laki edellytä varkauden kohteen varastamista.

        Ei siitä mihenkään pääse, jumalasi on pelkkä mielikuvituksen tuote.


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Niin, tämähän esittämäsi rankaisutapa taitaa kuulua uskisten sharia-lakiin, silmä silmästä.
        Ja eikö raamatussakin käsketä samansuuntaista, katkaista käsi ja puhkaista silmä tms. jonkun synnin rankaisuna.

        Suomen laissa ei ole kuoleman rangaistusta eikä laki edellytä varkauden kohteen varastamista.

        Ei siitä mihenkään pääse, jumalasi on pelkkä mielikuvituksen tuote.

        Minä kysyin sinulta äsken pari kysymystä. Onko se oikein vai ei?


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Minä kysyin sinulta äsken pari kysymystä. Onko se oikein vai ei?

        Etkö itse tiedä vastausta?
        Pahan/väärin tekijää on rangaistava Suomen lain mukaan.

        Henkilökohtaisesti pitäisin joillekin sarjamurhaajille kuoleman rangaistusta oikeutettuna mutta pidän Suomen lakia hyvänä.
        Nämä ovat niitä asioita, mitä Suomen laki määrää ja onneksi ne ovat todellakin maallisia vaikkakin varmasti joitakin vaikutteita "luterilaisyhteiskunnsta" löytyy, jumalanpilkka on onneksi poistunut ja vannominen on kaikilla omantunnon mukaan oikeussalissa...


      • s.e.j.a.p
        uskissairautta kirjoitti:

        Etkö itse tiedä vastausta?
        Pahan/väärin tekijää on rangaistava Suomen lain mukaan.

        Henkilökohtaisesti pitäisin joillekin sarjamurhaajille kuoleman rangaistusta oikeutettuna mutta pidän Suomen lakia hyvänä.
        Nämä ovat niitä asioita, mitä Suomen laki määrää ja onneksi ne ovat todellakin maallisia vaikkakin varmasti joitakin vaikutteita "luterilaisyhteiskunnsta" löytyy, jumalanpilkka on onneksi poistunut ja vannominen on kaikilla omantunnon mukaan oikeussalissa...

        Laki on sitä varten, että ihmiset noudattaisivat sitä, lakia jos ei noudata ihminen tuntee että tekee vääryyttä. Se on oikein siinä tapauksessa, jos ihminen ei ole tehnyt Jumalan kanssa ja sopinut asioita,koska Jumala voi itsekkin lähettää varkaan, varastamaan varkaalta. Moni luulee sitä, että laki kun sanoo liipa laapa, et asia on sillä selvä,mut se ei mene niin. Sen takiahan moni kuka lusii vankilassa ja on suorittanut vanheuden, palaa uudestaan sinne,koska ei ole tehnyt herran kanssa asioita selväksi ja näinollen käy kiertämään kehää. Ihmisen tilanne ajetaan siihen pisteeseen, että se joutuu tekemään sen vääryyden ja lusimaan.


      • uskissairautta
        s.e.j.a.p kirjoitti:

        Laki on sitä varten, että ihmiset noudattaisivat sitä, lakia jos ei noudata ihminen tuntee että tekee vääryyttä. Se on oikein siinä tapauksessa, jos ihminen ei ole tehnyt Jumalan kanssa ja sopinut asioita,koska Jumala voi itsekkin lähettää varkaan, varastamaan varkaalta. Moni luulee sitä, että laki kun sanoo liipa laapa, et asia on sillä selvä,mut se ei mene niin. Sen takiahan moni kuka lusii vankilassa ja on suorittanut vanheuden, palaa uudestaan sinne,koska ei ole tehnyt herran kanssa asioita selväksi ja näinollen käy kiertämään kehää. Ihmisen tilanne ajetaan siihen pisteeseen, että se joutuu tekemään sen vääryyden ja lusimaan.

        No niin, jumalasihan se taas kummittelee kirjoituksissasi.
        Suomen vankeinhoito laitos tekee omalta osaltaan hyvää työtä yrittäessään palauttaa vankeja takaisin yhteiskuntaan. Eihän se varmaankaan aina onnistu, tarvitaan lisäksi läheisten tukea.

        Jos jumalasi lähettää varkaan, onko jumalasi silloin hyvä, jos jatkaa rikosta/tekee saman rikoksen?

        Jumalaasi ei tarvita tässäkään asiassa. Toki, jos joku kokee tulleensa uskoon ja parantaa tapansa sen takia, sehän on ok.


    • Pahapakkomielleuskovilla

      Uskoville!

      Niin se vain on uskovat että olette ns.vääräuskoisia uskontokunnasta riippumatta,totuus joka ei voi muuttua niin pitkään kuin elämää on olemassa.
      Mitä nopeemmin tajuutte aina parempi teille.
      Ei jumalia ,on ainoa todenmukainen päätelmä tässä todellisuudessa,eikä se tule koskaan muuttumaan vaikka uskovat eri uskontokunnista yrittää miten vain pystyvät,mieltä manipuloiden totuutta muuksi muuttaa,ja lopulta kuitenkin surkeasti kerta toisensa jälkeen epäonnistuen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe