varattuun sekaantuneille

weerees

moi

millaisia seurauksia elämääsi on tullut siitä, että sekaannuit varattuun?
Kaikki muodot käyvät, toisin sanoen viattomasta kaveruudesta vakavaan (sala)suhteeseen.

Mitä huonoa, mitä hyvää? Jäitkö kokonaisuudessaan plussan vai miinuksen puolelle?

42

1659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkeaonkoettu

      Ei tullut mitään seurauksia, kumpikin osapuoli ymmärsi "pelin" hengen ja salassa tapailtiin. Mitä plussaa...sai komuksia joita ei seksielämä ole koskaan oman kumppanin kanssa antanut. Eikä voi puhua sekaantumisesta ihan kuin olisi tehnyt vakavan rikoksen, huvittava vertaus.

      • Huvitettu_akka

        Huvittavaa tosiaan. Eihän siinä rikosta ole tehty mutta mitähän mieltä oma kumppanisi on pettämisestäsi.
        Saattaap olla ettei tahtoisi ollakaan enää kumppanisi. Huvittavaa tosiaan.


    • Saasitänauttia

      No nautinnon ja hyvän kokemuksen. Toki en kerro siitä kuten salaaminen on se asian ydin. Pitää osata nämä jutut. Kiinni jääminen on yksi jännityksen tunne pettääkö luottamuksen vai osaako hoidella oikein. Se että tunne perseen alla käräyttääkö tuo upeaa tunnetta pitkän aikaa. Uskotteko kun kotona sanoo jotain jota itse luulen tulee sydätykyksiä ja asia kohdistuu muuhun se helpotuksen tunne ettei ollutkaan. Eipähän elämä ole enään niin harmaata. Tämän sain ainoastaan.

    • Oletkosairasvai

      Aika typerää touhua tällaiset? Hoidelkaa paremmin nämä salasuhteenne ettei kylillä tarvitsisi kuulla näitä säälittäviä juttuja. Naurettavaa kyllä vielä pitäisi jonkun kertoa miltä tuntuu sekaantua varattuun. Sairaita olette kyllä. Toivoa sopii ettei omalle kohdalle osu. Kyselet todella typeriä juttuja. Täältä kun lukenut tarinoita kakkosista jotka vääntävät petetyn kanssa on todella säälittävää. Kuinka petetty on päässyt kuin koira veräjästä ja täällä tappelee ykkönen ja kakkonen. Hoidelkaa siis paremmin toisenne. Ja näyttäkää muillekin mitä haluatte suhteelta. Oppia ikä kaikki.

    • Khhkvb

      Ihan sivusta seuranneena. Nauretaan pettäjämiehelle selän takana ja säälitään vaimoa. Vähän alemman tason tyyppejä jotka ei oikein osaa hoitaa asioitaan.

      • Hknbhh

        Ja kolmaspyörä merkityksetön hoito jolle myös nauretaan.


      • kylläkummastuttaa

        Jos joillekin pettäjän ja petetyn seuraaminen tuo iloa tai huvia niin kyllä on oma tunne elämä ja koko elämä köyhää jos ei muuta mielenkiintoista ole.


      • aikatylyjätyyppejä

        Alemman tason tyyppejä? Luin juuri jonkun lehtijutun, jossa kerrottiin, että eniten pettävät ne ns. paremman piirin ihmiset, jotka ovat hyvässä ja liikkuvassa ammatissa. Tuliko yllätyksenä, ettei se statusta katso pettääkö vai joutuuko petetyksi?
        Aika ikävää, jos sun ja tuttujesi ainoa huvi on nauraa ja sääliä muita ihmisiä. Ette ikinä tiedä, milloin itse joudutte petetyn asemaan. Kakkosta ja pettäjää teistä ei tule, eihän? Jos nyt noin jaloja olette, että käsittelette toisten asioita, toki ilmoitatte petetylle? Ja olette sitten hänen tukenaan kun maailma romahtaa?


    • oleeol

      Kaksi kertaa näin on käynyt. Eka kerralla sovimme, ettei mies eroa. Eli kyseessä oli seksisuhde. Mutta sydänsurujahan siitä tuli, ei tunteet pysyny pois. Aikanaan loppui koko homma.

      Toisen kanssa olin vain ystävä. Mitään kiellettyjä tunteita ei siis pelis. Vaimo ei alussa tiennyt mitään. Sitten sai tietää. Ystävyytemme loppui siihen, minut heitettiin h---vettiin.

      Näin ollen: ei ikinä enää varattuja!

    • Uskonkotälläiseen

      Sekaantumisesta ei mielestäni seuraa mitään hyvää. Tuomitsen Tälläiset jutut täysin. Ei ole oikein eikä oikeutta pettää ketään. Typerää touhua. Juoruja kuulleena ja kaverien kanssa yhdessä nauraen mutta yksin miettien ettei oma kumppani tälläiseen ryhtyisi. Aika noloa ja typerää touhua. Eläkää siten ettei itse saa samaa elämässään. Monesti pettävät joutuvat itse petetyksi.

    • Allgone

      Menetin vaimon ja lapset panosuhteesta lapualaiseen messuhoroon.

      • 23456

        Ja syytät siitä, ketä?
        Kommentistasi sai sen vaikutelman, että syytät jotakuta muuta, kuin syyllistä. Se syyllinenhän olit sinä itse.


      • piristääkummasti

        Ei saa jäädä kiinni, en minäkään jäänyt ja sain panna useasti naimisissa olevaa naista.


      • Onlju

        Olipa kiva kun mieshuorana viihdytit sitä naista. Huoria kumpikin tuollaisessa kuviossa, koeta tajuta se!
        Varsinkin jos hän oli sinkku ja sinä perheellinen, sinä teit enemmän väärin koska olit vastuussa perheellesi.


    • Ei oikeastaan mitään. Olen ollut vain yhden yön jutuissa varattujen kanssa.

      Tietysti se kohottaa egoa kyn toinen käy kuumana itseen. Toisaalta se seksi yhden yön jutuissa on harvoin edes keskinkertaista.

    • Naisenlogiiikkaa

      Vuoden salasuhteen jälkeen ei paljoakaan, koko vuosi oli täynnä stressiä ja draamaa. Varatulla miehellä oli perhe ja tilanne olisi jatkunut loputtomiin. Löysin ihanan sinkkumiehen ja olen äärettömän onnellinen hänestä, tuntuu etten ansaitsisi häntä.. Hetkittäin tuntuu että edellinen suhde jäi jotenkin käsittelemättä, löin vain stopin sille.

      Hyvää oli se, että oli mukava tuntea niitä tunteita silloin joita häntä kohtaan oli. Opin kärsivällisyyttä ja sain uskoa siihen että asiat menee niinkuin niiden kuuluukin. Huonoa se että jäi todella tulehtuneet välit, ja se paska mitä perheelle mahdollisesti on aiheutunut.

      • Tiedänyhden

        No et jäänyt kiinni? Ja teillä tulehtuneet välit? Miksi? Eikö eronnutkaan? Tietääkö vaimo teistä? Kai ymmärrät että se siirtyy seuraavaan. Tälläistä ovat paskoja kyllä. Hyvä kun sinkun löysit! Säälittävää tarinaa ikävä kyllä. No nautinnon saitte jätä nyt se edes rauhaan. Onpahan mitä muistella.


      • Naisenlogiiikkaa

        Olen helpottunut ettei eronnut ja luulisin ettei jäänyt kiinni. Välit on hankalat ja vaivaantuneet kun joudutaan välillä näkemään, mutta samapa tuo! Varmaan siirtyykin tai toiv ymmärtää pelastaa liittonsa


    • ValitSinomatien

      Eihän siitä mitään hyvää jäänyt. Kun loppui niin tunnen olevani likainen ja inhottava. Enkä käsitä sitä miksi ryhdyin leikkiin. Moraalit ovat kunnossa ollut aina. Mutta kai kun elämässä oli vaihe kaaoksessa ja olin sekaisin. En olisi edes ryhtynyt moiseen jos olisin ollut kunnossa. Se mitä jäi on se katkeruus toista kohtaan kun pääsi vielä kuin koira veräjästä" niin sanotusti. Tiedän sen siirtyvän seuraavaan. Säälin sen kumppania. Täysin tunteeton eikä kerro totuutta kotona. Sääli on ainoa tunne kun olen seurannut tuota paria. Kun näen ne lyö oksennus reaktion. Kovin nauravaisia ja onnellisuutta paria esittäen. Kuinka mietin jos tuo kumppani tietäisi totuuden. Mutta mitään hyvää ei siitä seurannut. Nyt kun löysin vapaan ja upean ihmisen nautin jo täysillä. En tule kertomaan koskaan edes uudelleni. Itse tämä on käytävä läpi ja kannettava vastuu. Säälin kuinka ihmiset näyttelevät kylillä onnellisia. Mitä kaikkea salaista noilta parilta löytyykään.

      • niinsevaanonuskopois

        Olen tuollainen petetty ja täytyy todeta, että ei esitetä mitään paria ja nauravaista ja hyväntuulista paria. Rakastamme toisiamme, ymmärsimme, että parisuhteessa voi tehdä virheitä, mutta ainoa toimintamalli ei ole erota ja etsiä uutta suhdetta, vaan vanhaa parisuhdetta voi myös korjata oikeaan suuntaan, kun sen tekee yhdessä. Puolisoonsa voi jopa rakastua uudelleen ja luottamuskin voi uudelleen kasvaa takaisin, kun molemmat puhaltavat samaan hiileen. Puolisollani on auttavainen luonne ja valitettavasti juurikin se eronnut ja elämän kolhima nainen alkaa kuvitella apua saadessaan jotakin enemmän, olen huomannut, että he tarttuvat kuin hukkuva oljen korteen. Sikäli tilanne on hassu, että molemmat tiedämme, että yhdessä haluamme olla, mutta nämä epätoivoiset sohlaajat, jotka kuvittelevat jotain mitä ei edes ole, paisuttelevat asiaa ja todellisuudessa aiheuttavat vain itse itsellensä oman harminsa. Totuus on se, ettei kukaan toinen voi toisten suhteista tietää yhtään mitään ja parasta olisi, että he hankkisivat oman elämänsä ja eläisivät sitä niin täysillä, ettei jää aikaa kuvittelulle toisten kahdenvälisistä suhteista.


      • Kokemustaomaava
        niinsevaanonuskopois kirjoitti:

        Olen tuollainen petetty ja täytyy todeta, että ei esitetä mitään paria ja nauravaista ja hyväntuulista paria. Rakastamme toisiamme, ymmärsimme, että parisuhteessa voi tehdä virheitä, mutta ainoa toimintamalli ei ole erota ja etsiä uutta suhdetta, vaan vanhaa parisuhdetta voi myös korjata oikeaan suuntaan, kun sen tekee yhdessä. Puolisoonsa voi jopa rakastua uudelleen ja luottamuskin voi uudelleen kasvaa takaisin, kun molemmat puhaltavat samaan hiileen. Puolisollani on auttavainen luonne ja valitettavasti juurikin se eronnut ja elämän kolhima nainen alkaa kuvitella apua saadessaan jotakin enemmän, olen huomannut, että he tarttuvat kuin hukkuva oljen korteen. Sikäli tilanne on hassu, että molemmat tiedämme, että yhdessä haluamme olla, mutta nämä epätoivoiset sohlaajat, jotka kuvittelevat jotain mitä ei edes ole, paisuttelevat asiaa ja todellisuudessa aiheuttavat vain itse itsellensä oman harminsa. Totuus on se, ettei kukaan toinen voi toisten suhteista tietää yhtään mitään ja parasta olisi, että he hankkisivat oman elämänsä ja eläisivät sitä niin täysillä, ettei jää aikaa kuvittelulle toisten kahdenvälisistä suhteista.

        Olipas tuo kommentti elämän kolhima nainen joka tarvi apuja toi muistot myös meidän tarinasta joka tapahtui vuosia sitten. Minunkin puoliso on kiltti ja auttavainen. Ja silloin joutui ansaan. Eikä tuo elämän kolhima nainen koskaan kertonut eikä ilmoittautunut eikä edes perustellut miksi kotonaan hyyssää varattua miestä. Tarina jonka kertoi siitä voi pitää paikkaansa. Mekin jatkoimme ja kävimme asiat läpi. En minäkään esitä mitään puolisoni kanssa. Elän onnellista ja luottaivaista elämää koska uskon tarinan mikä johti mihinkin. Ja kun tunnen puolisoni ja sen luonteen. Samoin sen miten elämässään joutui ikävään tilanteeseen vain sillä on kiltti ja auttavainen ja tuo elämän kolhima nainen jolla asiat eivät olleet kunnossa käytti tilanteen hyväksi. Ja vaikka toiset näkevät että yhtä syyllinen on toinenkin toki mutta ette ole kuullut sen tarinaa. Sillä on ihan sama oliko se totta tai ei koska eihän tuolle tilanteelle voi enään edes tehdä mitään. Mutta toki ei enään naispuolisia tuttujaan käy "auttelemassa jos en ole mukana. Koska toinen on liian kiltti ja hyväksikäytettävä haluaa itsekin varmistaa ettei joudu samaan tilanteeseen. Ja sen että auttaminen tapahtuu puhtaasti. Ystävät ovat yhteisiä meillä ollut tapahtuneen jälkeen. Ja näin myös minäkin uskon ja luotan tähän. Toipa muistot tuosta elämän kolhimasta naisesta.


      • Niinauttavaistakyllä
        Kokemustaomaava kirjoitti:

        Olipas tuo kommentti elämän kolhima nainen joka tarvi apuja toi muistot myös meidän tarinasta joka tapahtui vuosia sitten. Minunkin puoliso on kiltti ja auttavainen. Ja silloin joutui ansaan. Eikä tuo elämän kolhima nainen koskaan kertonut eikä ilmoittautunut eikä edes perustellut miksi kotonaan hyyssää varattua miestä. Tarina jonka kertoi siitä voi pitää paikkaansa. Mekin jatkoimme ja kävimme asiat läpi. En minäkään esitä mitään puolisoni kanssa. Elän onnellista ja luottaivaista elämää koska uskon tarinan mikä johti mihinkin. Ja kun tunnen puolisoni ja sen luonteen. Samoin sen miten elämässään joutui ikävään tilanteeseen vain sillä on kiltti ja auttavainen ja tuo elämän kolhima nainen jolla asiat eivät olleet kunnossa käytti tilanteen hyväksi. Ja vaikka toiset näkevät että yhtä syyllinen on toinenkin toki mutta ette ole kuullut sen tarinaa. Sillä on ihan sama oliko se totta tai ei koska eihän tuolle tilanteelle voi enään edes tehdä mitään. Mutta toki ei enään naispuolisia tuttujaan käy "auttelemassa jos en ole mukana. Koska toinen on liian kiltti ja hyväksikäytettävä haluaa itsekin varmistaa ettei joudu samaan tilanteeseen. Ja sen että auttaminen tapahtuu puhtaasti. Ystävät ovat yhteisiä meillä ollut tapahtuneen jälkeen. Ja näin myös minäkin uskon ja luotan tähän. Toipa muistot tuosta elämän kolhimasta naisesta.

        Eli johtopäätös ettei varatut kulje kahvilla nais kavereiden kotona kun jutut lähtee liikkeelle helposti? Ilmankos alan uskoa yhtäkin tarinaa miksi sen tykönä kulkee? Taitaa olla siinäkin kyseessä elämän kolhima nainen. Ja apuja tarvii? No kai se apuja saa siltä. Ei se ainakaan eronnut ole vaikka käy auttamassa. Tietääköhän tuon puoliso että sen kiltti ja auttavainen mies on välillä auttamassa? Mene ja tiedä mikä tuossakin on takana? Pitäisikö vedon lyönti tehdä jotka tiesivät asiasta hmmm....


      • Kaksisuhteeseenkuuluu
        Niinauttavaistakyllä kirjoitti:

        Eli johtopäätös ettei varatut kulje kahvilla nais kavereiden kotona kun jutut lähtee liikkeelle helposti? Ilmankos alan uskoa yhtäkin tarinaa miksi sen tykönä kulkee? Taitaa olla siinäkin kyseessä elämän kolhima nainen. Ja apuja tarvii? No kai se apuja saa siltä. Ei se ainakaan eronnut ole vaikka käy auttamassa. Tietääköhän tuon puoliso että sen kiltti ja auttavainen mies on välillä auttamassa? Mene ja tiedä mikä tuossakin on takana? Pitäisikö vedon lyönti tehdä jotka tiesivät asiasta hmmm....

        Tämä se näissä pettämisen jutuissa naurettavaa kun esitetään niin viatonta ja mitä taas tieto on kylillä ja kavereilla. Yksin tarina upea kävi pettämässä kiinni jäi ja ero tuli. Kavereille kertoili että kasvoivat erilleen ja erosivat. Voitte kuvitella kuinka pokkaa on vaikea pitää kun ihmiset näyttelevät asiat. Kyllä tuollaista näyttelemistä on surkeaa seurata. Kuka pettää ja kenen kanssa ja kuka kulkee kenenkin tykönä varattuna. Näitä näytelmiä on nykyään. Itse pyrin siksi rehellistä elämää viettämään suhteissani. Ja elän suhteessani avoimin mielin.


      • exsinisilmäinen
        Kaksisuhteeseenkuuluu kirjoitti:

        Tämä se näissä pettämisen jutuissa naurettavaa kun esitetään niin viatonta ja mitä taas tieto on kylillä ja kavereilla. Yksin tarina upea kävi pettämässä kiinni jäi ja ero tuli. Kavereille kertoili että kasvoivat erilleen ja erosivat. Voitte kuvitella kuinka pokkaa on vaikea pitää kun ihmiset näyttelevät asiat. Kyllä tuollaista näyttelemistä on surkeaa seurata. Kuka pettää ja kenen kanssa ja kuka kulkee kenenkin tykönä varattuna. Näitä näytelmiä on nykyään. Itse pyrin siksi rehellistä elämää viettämään suhteissani. Ja elän suhteessani avoimin mielin.

        Ei siinä mitään viatonta esitetty, vaan oltiin sekaisin kuin seinäkello. Itselleni ainakin päätyi niitä pahoinvointikommentteja, joista ymmärsin, että olivat tarkoitettu elämän kolhimalle naiselle, kuten mm. ketään ei voi omistaa. Mutta enhän voi tietää, ehkä näytelmää näyteltiinkin siellä toisen tarjoamilla kahveilla setin jälkeen, kun kuulin, että kahviakin piti alkaa keittelemään, että sai edes hetken kauemmin pidettyä luonaan.
        Kaikille, jotka kuvittelevat seuraavansa surkeita näytelmiä ja ryhtyvät mielessään pyörittelemään toisten asioita, sanoisin, että menkää teatteriin katsomaan ihan oikeita näytelmiä, jos ne kiinnostavat. Huvittavaa, että itsensä ylentäjät jopa vedonlyöntiä harkitsevat kuin ravikilpailuissa ikään, että mikä on paras hevonen, joka voittaa.


      • Syytjaseuraukset
        niinsevaanonuskopois kirjoitti:

        Olen tuollainen petetty ja täytyy todeta, että ei esitetä mitään paria ja nauravaista ja hyväntuulista paria. Rakastamme toisiamme, ymmärsimme, että parisuhteessa voi tehdä virheitä, mutta ainoa toimintamalli ei ole erota ja etsiä uutta suhdetta, vaan vanhaa parisuhdetta voi myös korjata oikeaan suuntaan, kun sen tekee yhdessä. Puolisoonsa voi jopa rakastua uudelleen ja luottamuskin voi uudelleen kasvaa takaisin, kun molemmat puhaltavat samaan hiileen. Puolisollani on auttavainen luonne ja valitettavasti juurikin se eronnut ja elämän kolhima nainen alkaa kuvitella apua saadessaan jotakin enemmän, olen huomannut, että he tarttuvat kuin hukkuva oljen korteen. Sikäli tilanne on hassu, että molemmat tiedämme, että yhdessä haluamme olla, mutta nämä epätoivoiset sohlaajat, jotka kuvittelevat jotain mitä ei edes ole, paisuttelevat asiaa ja todellisuudessa aiheuttavat vain itse itsellensä oman harminsa. Totuus on se, ettei kukaan toinen voi toisten suhteista tietää yhtään mitään ja parasta olisi, että he hankkisivat oman elämänsä ja eläisivät sitä niin täysillä, ettei jää aikaa kuvittelulle toisten kahdenvälisistä suhteista.

        Rakastatte toisianne. No millä perusteli hairahduksen? Ihan tosi jos rakastaa sinua ei olisi mennyt toisen kanssa sänkyyn alunperinkään. Mitä niin ihmeellistä voi kertoa syyksi naimiseen? Kun kaikilla pitäisi olla tiedossa mitä parisuhteessa touhutaan? Toki et ole iloinen asiasta etkä varmaan loukattuna tunne mitään hyvää. Tässäpä sulle mitä minä sain syyksi kun kumppani jäi kiinni nussimisesta toisen kanssa. Ensin kertoili sen sairaan olevan ja kuinka kiristi toisen sänkyyn. Sitten ne muut perustelut oli kyllästynyt liittoomme (mitä ei edes kertonut tai edes osoittanut) samoin kuinka tuntee tunteettomuutta minua kohtaan ja kun kävimme läpi älysi sen että kaipasi sitä upeaa tunnetta mitä koimme aikanaan ja ihastui toiseen. . No kun kävi ilmi että joku muukin tiesi asiasta alkoi uusi vannominen rakkaudesta. Eikä erota halua missään nimessä. Mutta ei se enään rakkautta ole eikä tule koska epäilen ettei halua muiden tietää mitä typerää on touhunnut. Siinä syy sen jäämiseen kun pelkää minun kostoa. Oli miten oli en voi koskaan tietää totuutta mikä oli syy pettämiseen. Upeasti uskot tuohon rakastamisen tunteeseen. Minunkin kumppani on hellä ja halukas minua kohtaan eikä se ole muuttunut tämänkään pettämisen aikana. Mutta tuohon rakastamisen tunteeseen en usko. Toki annan mahdollisuuden jospa minäkin löytäisin se rakkauden tunteen joskus. Minua on turha tuomita päätöksestäni. Tein päätöksen ja siinä pysyn mutta usko en rakkauteen enään koskaan.


    • VerkkoyhteysMättää

      Ei kannata pilata mitään. Siitä jää likainen olo. Henkinen juttu ei ole kauhea, mutta sille pitää tehdä loppu. Esim. heteron ei kannata alkaa homon kanssa, koska myöhemmin kynnys pettää puolisoa homojen kanssa madaltuu. Kaikki vaikuttaa kaikeen, tällaiset romanssit voi huoletta jättää, koska ne voivat tuhota koko siihen asti rakennetun ihmissuhteen. Joku osapuoli viis veisaa, koska on sinkku eikä kukaan jää vaille mitään.

    • nuhteettomat

      Henkilö ei enää voi alaarvoisemmaksi enää vajota kun pettää,hän ei ole minkään arvoinen,Tuulen huuhtoma P,,,,,,e Hän ei tarvitse vakisuhdetta koska hän ei arvosta toista kumppania.Sairas ihminen tekee kiusaa toiselle,

    • HintanaEpävarmuus

      Puolisoni muuttui, kun petti ensimmäisen kerran. En tiennyt uskottomuudesta tuolloin. Miehellä oli useita suhteita seuraavien vuosien aikana ja samanaikaisesti me erkaannuimme toisistamme. Mies kertoili omia tarinoitaan ja joutui varmaan keskittymään siihen ettei jää kiinni eikä puhu ristiin. Se erkaannutti meitä. Ja minä siniilmäisesti luotin, ei tullut mieleenkään että miehellä on toinen. Lopulta korttitalo sortui. Käsittelimme uskottomuutta ja jatkoimme yhdessä. Puhuimme ja puhuimme, kävimme terapiassa ja rakkaudenhuuma palasi välillemme. Edessä oli upea ajanjakso. Sitten rakkauteni vain loppui kuin seinään näennäisesti pienen asian seurauksena. Mitääm ei ollut tehtävissä, erosimme.

      Tapasin uuden miehen. Luulin ettei aikuisena enää synny suuria tunteita ja niin päädyin seuraaviksi vuoksiksi suhteeseen ihan ok miehen kanssa, jota tunsin lähinnä kaverillisia tunteita. Suhteemme oli miehen toiveesta lähes seksitön. Parisuhteen aikana törmäsin mieheen, jonka nähdessäni kaikki maailman kellot soivat, perhoset täyttivät vatsan, sukat pyörivät jalassa ja sanat menivät sössötykseksi. Pari vuotta myöhemmin lähdin miehen kanssa treffeille vaikka olin varattu. Seksi oli huumaavaa niinkuin suhteiden alussa tapaa olla. Kaduin. Olin melankoilinen ja kuuntelin suomalaista rakkaudenkaipuu musiikkia jne.Itkin ja koin epävarmuutta, ryvin itsesäälissä ajatellen etten saa koskaan rakkautta, aina joku rakastaa jotain toista. En suostunut tapaamaan miestä uudelleen, koska tiesin että satuttaisin itseäni vain lisää. Mieskin oli varattu.

      Kului muutama vuosi ja erosin kaverisuhteestani. Ihmissuhde ei sitten kuitenkaan tyydytä ilman rakkauden tunnetta. Toinen suhteeni oli virhe ja väärin sekä itseäni että kumppaniani kohtaan.

      Pian eron jälkeen tapasin tuon "syrjähyppyni". Hän oli eronnut jo aiemmin. Meille syttyi intohimoinen rakkaussuhde. Alkua väritti pitkään epävarmuus, joka johtui varmasti osin aiempien suhteiden epäonnistumisesta ja toisaalta taas ehkä myös siitä, että kumpikin tiesi toisen olleen uskoton edellisessä suhteessa. Nyt olemme avioituneet, mutta osin uskottomuus on jättänyt merkkinsä. Vietämme paljon aikaa yhdessä, kuljemme yhdessä, jne. On kiva ja turvallinen olla. Mutta silloin harvoin kun vapaa.aikana toinen on muualla, niin mieleen tulee epävarmuus - entä jos toinen tapaa "jonkun ohittamattoman?" Ja töämä pelko elää molemmissa. Tämä on se hinta petetyksitulemista sekä uskottomuudesta.

      • käykääoptikolla

        Niin, jäljen se jättää, sitä on turha kieltää, kun takaraivossa kummittelee, että jos se toinen pelaa kuitenkin selän takana. Siinä se elämä, tuollaisen toi tullessaan, kun ei halunnut ajatella seurauksia, vaan kokea hetken huumaa. Sitä samaa huumaa, jota aikoinaan koki puhtaimmillaan sen uskollisen puolisonsa kanssa, kun maailma ei ollut näin likainen ja pettämisellä ja flirttailulla kyllästetty. Suurin vika epäonnistumisiin on ihmisten omissa pään sisällöissä, johon liittynee se, että kuvitellaan naapuripariskunnilla olevan elämä rakkaudentäyteistä pusuttelua joka hetki.


      • HintanaEpävarmuus
        käykääoptikolla kirjoitti:

        Niin, jäljen se jättää, sitä on turha kieltää, kun takaraivossa kummittelee, että jos se toinen pelaa kuitenkin selän takana. Siinä se elämä, tuollaisen toi tullessaan, kun ei halunnut ajatella seurauksia, vaan kokea hetken huumaa. Sitä samaa huumaa, jota aikoinaan koki puhtaimmillaan sen uskollisen puolisonsa kanssa, kun maailma ei ollut näin likainen ja pettämisellä ja flirttailulla kyllästetty. Suurin vika epäonnistumisiin on ihmisten omissa pään sisällöissä, johon liittynee se, että kuvitellaan naapuripariskunnilla olevan elämä rakkaudentäyteistä pusuttelua joka hetki.

        Henkilökohtaiseti uskon kyllä enemmän siihen, että uskottomuutta edeltää parisuhteen toimimattomuus jollain tasolla. Tuo toimimattomuss erkaannuttaa ja tunneyhteys katoaa. Silloin ihminen alkaa huomaamaan uusia ihmiisiä romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Uskottomuus on seuraus parisuhteen ongelmista. Kuulostaa osin kliseeltä, mutta allekirjoitan tuon. Uskottomuudele tulee tilaa, kun parisuhde on vajaa, keskinäistä yhteyttä ei ole eikä yhteistä päämäärää (esim. ajatukset lasten hankinnasta, seksuaaliset tarpeet jne.)


    • outokysymys

      Miten voi "sekaantua" varattuun...ei ole varattuja ihmisiä on vain vapaita ja parisuhteessa olevia. Jos haluaa seksiä vieraan kanssa en minä ainakaan kyselisi onko nainen vapaa vai jotain muuta, jokaisen oma asia kertooko ja lähteekö hauskanpitoon. Olen kyllä pannut naimisissa olevia perheellisiä naisia mutta ei siitä nyt mitään ole koitunut muuta kuin saanut nautintoa. Kunhan muistaa kumin se kai siinä tärkeintä.

      • Koettuon

        Nainut myös naimisissa olevia naisia kun haluavat niin vierasta munaa, paljasta tietty, sisälle vaan se suorastaan vaatimus. Onneksi ei tauteja.


    • tykkääsustaniin

      Hyvää seksiä ja mukavaa seuraa silloin kun mulle sopii. Päivääkään en antaisi pois. En hingu vaimoksi vaimon paikalle. En mieti miehen käräyttämistä koska tykkään hänestä.

    • juhujvuvh

      Häneltä kyllä kysyisin, mitä ajatteli pelastaessaan miestäni rutinioituneelta elämältä ja patisuhteelta, mutta tuhoten perheemme. Ja miltä tuntuu nukkua kodissani mieheni vieressä? Olen nähnyt, että karma rankaisee ja onkin sitä tehnyt, vaikken siihen uskonut. Olen voimaton kertomaan heistä ne kaiheimmat, hoitakoon elämä. Saman kokeneilla jaluan antaa tukea; nm. Petetty jätetty.

    • mekkk

      Nuorempana kun olin sinkkuna niin oli kiva tapailla toisten vaimoja kun miehet eivät hoitaneet seksiä kunnolla ja ei niin väliä vaikka olisi raskaaksi tullut kun lapsi on aina aviomiehen jos ei kiistä asia mutta hauskaa oli eikä niiden kanssa mitään vakavampaa koskaan aatellut. Aikansa kutakin.

      • hullumaailma

        Eiköhän nuoremmalla iällä ole jokainen vähän kämmännyt...Minäkin parikymppisenä panin yhtä tyttöä joka oli lähinnä ollut vaan kaveri ja tuttu ja tyttö silloin 17v. Unohti vaan kertoa että ei syönyt pillereitä ja laukesin sisään. Siinä oltiin vähän aikaa jännityksessä kunnes kertoi että kuukautiset alkoi huh, ajattelin mielessäni. Iän karttuessa on kyllä kumi ollut paikallaan vaikka kaikki naiset ei sitä halua tai vaadi, ei niinkään pelota tuleeko nainen raskaaksi mutta ne taudit.


    • hylätytjätetyt

      Eräällä miehellä oli kaikki: hyvä työ, kaunis vaimo, koira ja koti, tyytyväinen anoppi ja ylpeä äiti. Sitten tuli työpaikkahoro, jonka halusi eikä mikään edellisistä merkinnyt mitään. Mutta hekin olivat ihmisiä, joihin se kaikki sattui. Onko kenelläkään teillä ymmärrystäkään miten paljon? Monesti on vastoinkäymisiä elämässä, mutta harvoin näin täyttä hylkäämistä. Mikä sen teki? Älä edes ajattele, että heidän pahuus tai kierous. Se oli jossakin muualla, mutta missä?

      • nirhaantunut

        Toi on peruskauraa monelle, vaimoni alkoi muhinoida työkaverinsa kanssa ja kun suhde paljastui ei halunut edes lopettaa heti kunnes tuli tosipaikka eteen, joko oma perhe tai salarakas.


    • Eiikinäenää

      Minulle jäi käteen ikuisesti tahrattu maine. Olin salasuhteessa työpaikkani yhden omistajan kanssa ja jäimme klassisesti kiinni tekstiviestistä. Omistajan vaimo hurjistui ja kohta suhteesta tiesi koko työpaikka, äitini, kaverini Facebookissa, sukulaiset jne. Jouduin vaihtamaan työpaikkaa sisäisen painostuksen takia ja osa fb-kavereista häipyi. Äitini selkeästi häpesi minun tekojani sukulaisten edessä, koska tänä firman omistaja on 18 minua vanhempi ja itse olin 27 v.

      Kadun varattuun sekaantumista yli kaiken. Nyt olen itse parisuhteessa ja ajatus siitä, että miehelläni olis 18 v. nuorempi salasuhde, on jotain sietämätöntä. En ikinä anna itselleni anteeksi sitä, mitä tein.

      • Pahatilannesulla

        Jännä miten kuvaat tilanteen. Etkö ihan tietoisesti alkanut suhteeseen? Ei epäilystä siitä oliko toinen vielä varattu kun suhde alkoi? Onko niin sokeat silmät ettei ymmärrä mihin johtaa? Kuka ihan oikeasti hyväksyy salasuhteen? Ja jos juttu pääsee kylille kuten sulla on sillä vaikutus varmaan hirveä. Onko tuo sinun uusin kuullut tarinaasi? Varmista että kuulee sen sinulta. Koska jos joku kyllillä sen kertoo voi tuntea itsensä petetyksi kun muut tietävät asiasta.


      • 651287

        Aika outo tarina ja oudot johtopäätökset. Sinä olit suhteessa miehen kanssa joka halusi olla sinun kanssasi ja sinä hänen. Miksi ihmeessä et vain seisoisi tekemistesi takana? Pidit varmaan kuitenkin miehestä ja hän sinusta? Molemmat tiesitte mitä teitte, so what? Ei mitään hävettävää, ehkä se korkeintaan, että rupeat jälkikäteen katumaan, se kuulostaa vähän säälittävältä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3841
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3625
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3602
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2271
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2229
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1766
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1433
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe