Muhun sattuu

MitäMunPitäisiTehdä

Moi, haluaisin jakaa nyt teille kaikille yhen kamalimmista tapahtumista näin teiden kesken. Tämä liittyy pitkänaikaiseen ystävääni, josta tuli 9 vuodessa itseasiassa paras kaveri. Kyse on nyt vähän nuoremmasta ikäisestä kaverista, josta kuoriutui lopulta kiusaaja, mitä hän ei todennäköisesti ymmärrä. Olen itse 18-vuotias opiskelija, hän on 4 vuotta nuorempi ja opiskelee myös, mutta eri oppilaitoksessa. Meillä välillä oli riitaa iha turhistakin asioista, mutta ollaan selvitty siitä yhdessä. Me annamme anteeksi toisillemme. Kun tämä vuosi alkoi niin se tuntui todella ihanalta, ja nyt menee paremmin kuin koskaan, no kevät meni ja oltiin yhteydessä. Kesä tuli, me ei tapailtu melkein ollenkaan. Yhteydenpidotkin alkoivat nähdä kuolemaa, kunnes yhtenä päivänä näen sosiaalises että mun paras kaveri on jakanut videoita jostain tuntemattomasta tytöstä. Videota kuvattaessa selvisi monenlaisia asioita, kuten toisen henkilön osoitteen levitys, toisen tietämättä että toinen kuvaa toista nettiin. Videota ei oltu tehty henkilön tietämättä vaan vitsillä. Tämä paras kaverini ei yksin kuvanu videota vaan hänellä oli myös mukana toinen kaveri ilmeisesti hänen uusi kaveri. Videolla kuvattiin uuden tytön asuntoa ulkopuolelta (kerrostalo rakennusta), paras kaverini sanoi hiljaa videolla että odotetaan että joku tulee ulos niin mennää sisään. Yks lähti ulos ja jotenkin he pääsivät sitten tytön asunnon oven taakke. Ja sielläpä se sitten kyttäsivät reilut 10 minuuttia (ainakin videon ajasta päätelle), kunnes päättivät kutsua tytön ulos mollattavaksi. Mun hälytyskellot alkoivat siinä kohtaan soida että toihan on jo ilmi selvää kiusaamista!