Kaikki hyvinkö nyt?

IlmanIkävää

Tiedätkös minun on nyt hyvä olla. Juuri näin ja tässä. Ilman mitään huolta taikka murhetta. Näin on hyvä. Olen jopa hieman onnellinen. Tämä oli hyvä päivä. Juuri niin, hyvä päivä. Kaikkinensa. Ei murhetta huomisesta. Näin on hyvä. Homma toimii minulla ja on hyvä olla. Juuri tällaisena ja tässä.
Sinusta pitänee sanoa etten vieläkään pidä sinusta. Sinä olet öykkäri ja minä en pidä öykkäreistä. Sinulla on ainainen kohina ja pöhinä meneillään ja minä itse mieluummin olen hiljaa. Rauhallinen ja seesteinen. Olemme niin erilaisia.
Joten ei kiitos sinulle ja sinun pöhinöillesi. Tosin et sinäkään liiemmän kiinnostunut ole minusta. Sekin on jo nähty. Tullut harvinaisen selväksi. Vihdoinkin ja toivottavasti lopullisesti.
Haluanet kaiken olevan kuin minua ei olisikaan. Onnistuu kultaseni.
Onnistuu. Kuten huomaat, minäkin olen kuin sinua ei olisi olemassakaan. Järki voitolla ainakin tällä hetkellä. Tiedä sitten huomisesta.

15

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippsan.juu

      Kehu sinä vaan itseäs ja olojasi...
      Piilo halveksuntaa havaitsen hieman rivien välistä
      En tiedä, mistä piilo syytät minua????

      • Ihmettelenainateitä

        Jotka omitte kaikki viestit itsellenne, mikä se voima on joka saa niin toimimaan, miksi laittaa anonyymi viesti 99% varmuudella jonkun toisen kirjoittamaksi.


      • Edelleenkään

        En kirjoita sulle mitään.


    • Vaistoan.häviösi

      Mielestäni, tuolla sinun piilo kiusa tyylillä, jäät aina toiseksi
      Sen voin vaan sanoa, vaistoan !!

      • mielen.rauhaa

        Ehkä kaikki ei jaksa jatkuvaa soutamista ja huopamista.


    • nytonnyt

      Älä rakas jaksa kiukutella. Pus.💋

    • harminharmiha

      Ei taia mulle olla, kun en kyllä ole öykkäri vaan ihan rauhallinen, tuli vaan mieleen että voisko olla, saa mulel sanoa suoraan jos et yhtään pidä, ja tiedätkös siksi minä ehkä olen ollut tosi hiljanen nykyään kun en halua enää satuttaa sua enempää näyttämällä että tällänen tyyppi ois suhun rakastunu, ajattelin että ehkäpä olet onnellisempi jos olen hiljasempi ja sillain että ei susta tunnu että kattosin sua palvovasti tai ettet vaan saisi väärää kuvaa että yritän iskeä tai että ois taka-ajatuksia, niitä ei edelleenkään ole.

      Luulis että jo itse sen näet ja tiedät että välitän susta tosi paljon ja jos koskaan tarvit apua niin varmasti autan.
      Niinku olen sanonut niin tykkään ett' mulle sanotaan suoraan asiat kun truntuu että sulla ois sanottavaa mutta et kehtaa ja senkin olen sanonut että mulle voi puhua mistä tahansa ne ei leviä muualle ja kuuntelen kyllä ja yritän antaa vaikkapa neuvoakin jos sellaista mulla on.

      Muutenkin päätin että turha tässä enää etsiä naista, peli on mun kohalla jo pelattu, nuori vielä mutat jo sen verran ikää että jos en ketään löydä parin vuoden sisällä niin jään ikuisesti ilman kumppania. Huonoa tuuria ollu liikaa naisasioissa, omat vikani olen myöntänyt jne mutta kun tuntuu että niin tai näin niin aina väärinpäin, ihan sama miten yrittäis ja teksi.

      Tuntuu tosi loukkaavalta että sulla on edelleenkin väärä kuva musta vaikka rweilu vuosi tunnettu, toki toivon myös että tää ei ollu mulle mutta ihan varmuuden vuoksi tähän laitan.

      Puhuisin kyllä vielä nuista kasvotusten mutta viime kerta kun puhhuin tunteistani, lupasin että en enää puhu aiheesta ja vaikutti että ahdistuit tai jotain ja alko jo tuntuun että jopa suutuit hieman ja vertasit mua sellaseen miestyyppiin mitä en ole.

      Harmi että nykymaailmassa kun uskaltaa olla oma ittensä ja yrittää käyttäytyä ja käyttäytyy hyvin ja siihen vielä kiltti luonne niin väärä kuva kuitenkin, en ole mikään kynnysmatto vaikka kiltti olenkin edelleenkään sitä ei moni tajua, sitten kyllä vittuunnutaan kun huomataan että pistän vastaan jos jotain yritetään tai huonosti kohellaan.

      Sinua vastaan ei ole mitään, olet parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut ja sitä tunnetta mitä tunnen ei tule koskaan kukaan saamaan minussa aikaan, ei kukaan muu kuin sinä.

    • gfdhfjc

      "...tuu kultaseni. Onnistuu." Että tykkäät kuitenkin :) ? Musta nyt ei saa öykkäriä tekemälläkään..

    • Muistakäyttäytyä

      Niin no hyvin kyllä esität roolisi. Kuin mitään ei ole tapahtunut. Mun puolesta esitä niin paljon kuin haluat. Varmistin ettet voi saada tehdyksi mitään. Hyvin ollaan sopuisasti ja hyviä ystäviä kuten tähänkin saakka oltu. En häiritse kun et sinäkään asialla joka on käymättä läpi. Niistä sun väitöksistäsi en usko että sinua olisi kyselty. Tuskin kun ei se edes tiedä sun olemassa oloasi joten miten se olisi sen tehnyt? Kai ymmärrät asian ajan kanssa. Mutta upea esiintyminen sulla. Hyvin meillä menee älä huoli kun en ihan kaikkea tehnyt kuten juteltiin. Taidatkin epäillä sitä mitä tein?

    • sivusta_

      Kiva kuulla vaikka ei ole mitään hajua kuka edes olet.

    • KohinaPöhinä

      Elämänilo saa kohisemaan ja pöhisemään, ei öykkäriys. Sekoitat asioita.

      • IlmanIkävää

        Ehkäpä näin. Öykkäröintisi on vähentynyt huomattavasti. Jos ollaan ihan rehellisiä, et ole niinkään meuhkannut viime vuosina. Kohina ja pöhinä ihan ok, kunhan ei minua koske. Jokainen tyylillään. Ja elämäniloa sinulla riittää ja se on ihan jees.


      • KohinaPöhinä
        IlmanIkävää kirjoitti:

        Ehkäpä näin. Öykkäröintisi on vähentynyt huomattavasti. Jos ollaan ihan rehellisiä, et ole niinkään meuhkannut viime vuosina. Kohina ja pöhinä ihan ok, kunhan ei minua koske. Jokainen tyylillään. Ja elämäniloa sinulla riittää ja se on ihan jees.

        Samat sanat. Minunkin on hyvä olla. Elämä ilman ailahteluja, tulkintoja, mustasukkaisuutta ja kateutta on hyvä. Vain niitä pöhiseviä hetkiä on joskus ikävä, mutta sillai myönteisesti enää.


    • VaiNiinettä

      Kova sää oot analysoimaan, mut ootko sää ite susi lammasten vaatteissa? Tätä on tullut monta kertaa mietittyä.

    • KivaKuullaJuu

      Uskotaan, uskotaan. Ilman huolia ja murheita, elämä kirkkaana edessä, et kaipaa häntä lainkaan. Kukapa sitä erilaista ihmistä haluaisi rinnalleen ja ihan vain silkasta hyvästä fiiliksestä kirjoitit tänne Järki ja tunteet -palstalle ;)

      Kannattaa aloittaa olemalla rehellinen itselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe