Kysymys naisille

Rikosilmoitusko

Tekisitkö rikosilmoituksen, jos joku tuntematon mies puristaisi sinua takapuolesta tai rinnoista?

Jos et, miten toimisit?

15

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vtskmks

      Tuskin, mitäpä se auttas. Mutta muutaman valitun sanan voisin sanoa.

    • Tiukkatäti

      En tekisi mutta palleille saattaisin potkaista nii oppis oleen kunnolla

    • OmaOnParas

      Sitte mun vaimo saa soittaa monta kertaa päivässä poliisille.....puristelen jatkuvasti kun on uhkea vaimo.......:)

      • Lueppakysymysuudelleen

        Etkö tunne vaimoasi?


    • kotonaopittua

      vaihtoehdot
      1) naaman samantien
      2) yhden varotuksen jälkeen lähtee läsä tummuu
      3) potku kelleille jos ei muu auta

      en jää auttamaa

      Mitä tästä opimme: ei kannata kouria tai lääppiä ilman lupaa.
      Olkaamme siis kohteliaita toisillemme.

    • Miehenvapaus

      Naiset pitävät siitä, jos heidän reisilihojaan arvostetaan esim. tunnustelemalla.

      • Naisenvapaus

        Ja miehet siitä että heidän pallejaan kosketellaan polvella tai korkkareilla ;)


    • WalkOnWichy

      Tekisin ja olen tehnyt. Syystä,.että olen nuorena asunut Etelä-Euroopassa, missä tuo oli julkisissa kulkuvälineissä tapa tulla kähmityksi ja se tuntui pahalta, enkä halua kyseisen ilmiön rantautuvan Suomeen. Ilmoitukseeni myös suhtauduttiin vakavasti ja näutä tällaisia varten on ilmeisesti poliisilla vielä omat tutkijansa. Ilmoitus ei johtanut mihinkään, koska kyseistä tekijää ei saatu tunnistettua.

      Tein kuitenkin ja teen jatkossakin, jotta tytöt ja naiset saisivat Suomessa kulkea yleisillä paikoilla ja julkisissa liikennevälineissä tulematta kähmityiksi.

      Tätä lienee vaikea sellaisen ymmärtää joka ei ole samaa kokenut. Itse olen Suomessakin jo kahdesti ja molemmilla kerroilla vielä pitäessäni samalla kädestä omaa puolisoani (tilanne oli niin nopea ettei ehtinyt hänkään reagoida).Jälkimmisellä kerralla minulla oli vielä puolipitkä takki päällä joten kähmijä ujutti kätensä sinne alle!

    • Eikö_tätä_vielä_tiedetä

      En ehkä menisi tekemään rikosilmoitusta, jos se tapahtuisi vain kerran, tai kyseessä on minulle tuttu. Mutta pääsääntö on se, että mitään käpälöintiä, kähmimistä ja toiseen koskemista ei saa tehdä, jos toinen ei anna siihen lupaa, eikä hyväksy sitä.
      Itsestäänselvä asia.
      Normaalin järjen käyttö on tässäkin sallittua.

    • leffaan

      En tekisi, jos se olisi tuntematon sotilas. Aah!!

    • N32

      Äh, empä viitsisi tehä.. mutta pikku kopauksen voisin polvella antaa haaroihin ;)

      On mua muutaman kerran kourittu, tai oikeestaan ohikävellessä sipastu takapuolesta, mutta kaikki ollu semmosia että mies ois voinu väittää että oli vahinko, niin en ole uskaltanut potkasta. Ja baarissa yks nuori poika otti rinnoista kiinni, oli niin säälittävä tapaus etten raaskinu sen sukukalleuksille kajota väkivaltaisesti, niin tyydyin läpsäseen poskelle. Mieli kyllä teki antaa korkkariakin kun jä läpsystä seisoon eteeni haarat levällään katse sivulle mutta säälin häntä niin jätin väliin..

      • anonyymi_n0b

        Olisit antanu vaan, nyt se varmaan vaan käveli seuraavan naisen luo ja uudestaan kiinni..


    • Idiootitpuristelee

      Niinkuin aikaisemminkin todettu, en tekis mutta huolehtisin ettei kyseisin äijän suvunjatkaminen enään puristelun jälkeen onnistu. Eikä väliä olisiko tuttu vai vieras yhtä epähyväksyttävää silti, joten polvi nousisi.

      • byyyäää

        Mies,älä potkaise "lääppivää" naista "sinne",koska saattaa jäädä kiinni . . meinaan se kenkä .


    • pano-mies

      Ylläpito poistaa heti kommentin,jossa kerron kuinka naiskaverini suhtautuu,kun puristelen hänen pyllyään .
      On kuulemma sääntöjen vastainen kommentti .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe