Windows xp

Apua17

Moi

Osaako kukaan kertoa mistä voin ladata Windows XP home Editionin iso tiedoston. Eli saisin asennettua käyttöjärjestelmän koneeseen. Lisenssi koodi minulla on.

16

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xp_latauslinkit

      Kaikki Windows XP eri versioiden latauslinkit löytyvät tuolta. Suomenkielinen home versio löytyy XP home multilanguage iso linkin takaa, jossa kuitenkin on toimiva latauslinkki xp home suomenkieliseen iso tiedostoon johon vanha lisenssiavain käy.
      http://pastebin.com/raw/94wtjbdt
      MS on vastikään kesäkuussa julkaissut ison tietoturvapäivityspaketin xp:lle joka tekee siitä taas ajantasaisen ja nettiturvallisen käyttiksen.

    • torrent-latauslinkki

      XP homen voi ladata myös torrentilla tästä linkistä:
      magnet:?xt=urn:btih:3A280CFB8B76B0A543F56564A481B336A55A49D7

      Sisältää kaikki kieliversiot, mutta torrent-ohjelmasta voi ruksittaa pelkän suomenkielisen iso-tiedoston, eikä lataa kaikkia eri versioita.

      Xp home sp3 fi MSDN iso-tiedoston sha1 on e4be138cc54494383bbfd115880f36c22a3c435e.
      Latauksen jälkeen voi vielä tarkistaa hashin, ja todeta että kysessä on virallinen MS:n jakama MSDN ISO tiedosto.

    • Apua17

      Voisitko laittaa sen latauslinkin tähän kun en löytänyt sitä tuolta. Kiitos :)

      • latauslinkkejä

      • OEM-vai-retail

        Onko nuo OEM vai retail-versioita?
        OEM product key kun ei käy retailille, ja päinvastoin.


    • Apua17

      Miksei minun product key toimi mikä on koneen pohjassa

      • Enoo.nörtti

        Se koneesi product tunnus on luultavasti oem lisenssi, ja siihen pitää olla oma asennuslevy.
        Samoin netistä ladattaviin ISO levykuva asennustiedostoihin pitää olla oma tunnus.

        Oem asennuslevylle on yleensä kirjoitettu product-key, jonka pitää olla synkronissa koneessa olevan lisenssitarran kanssa.

        Ehkä joku hakkerinörtti osaisi neuvoa mistä noihin netistä ladattaviin löytää tunnuksen. ???


      • Luultavasti väärä asennusmedia.

        Se pitää olla sama asennusmedia millä se on alunperin asennettu jos käyttää OEM:ia. OEM:n tunnistaa helposti jostain tarroista.

        Että turhaan sinä mistään mitään latailet kun se asennusmedia on kytköksissä tuohon.


      • väärää-tietoa-jakava
        M-Kar kirjoitti:

        Luultavasti väärä asennusmedia.

        Se pitää olla sama asennusmedia millä se on alunperin asennettu jos käyttää OEM:ia. OEM:n tunnistaa helposti jostain tarroista.

        Että turhaan sinä mistään mitään latailet kun se asennusmedia on kytköksissä tuohon.

        Älä vaan tyrkytä tällä palstalla mitään haitallisia ohjeita. Itse saat säätää omaa konettasi miten haluat, mutta älä vaan ohjeista aloittelijoita siihen.


      • väärää-tietoa-jakava kirjoitti:

        Älä vaan tyrkytä tällä palstalla mitään haitallisia ohjeita. Itse saat säätää omaa konettasi miten haluat, mutta älä vaan ohjeista aloittelijoita siihen.

        Todista.


      • sama-OEM-eri-kone
        M-Kar kirjoitti:

        Luultavasti väärä asennusmedia.

        Se pitää olla sama asennusmedia millä se on alunperin asennettu jos käyttää OEM:ia. OEM:n tunnistaa helposti jostain tarroista.

        Että turhaan sinä mistään mitään latailet kun se asennusmedia on kytköksissä tuohon.

        Ei tarvitse fyysisesti olla sama asennusmedia, tai edes kopio siitä samasta asennusmediasta.
        Olen XP:n asentanut useampaankin koneeseen samalla OEM asennusmedialla eri product keyllä, mitä koneiden tarroissa on ollut.


      • sama-OEM-eri-kone kirjoitti:

        Ei tarvitse fyysisesti olla sama asennusmedia, tai edes kopio siitä samasta asennusmediasta.
        Olen XP:n asentanut useampaankin koneeseen samalla OEM asennusmedialla eri product keyllä, mitä koneiden tarroissa on ollut.

        Vastaavalla System builder OEM medialla pitäisi onnistua tehdasasennettujen koneiden asennus.


    • Apua17

      Miksei minun product key toimi?

      • OEM_vai_retail

        No onko se lisenssisi OEM vai retail?
        Ja sitten asennusmedia, onko se OEM vai retail?


    • Apua17

      Siis minulla on uusi kovalevy joten asennan ihan puhtaalta pöydältä

    • Eri-OEM_ia

      > Olen XP:n asentanut useampaankin koneeseen samalla OEM asennusmedialla eri
      > product keyllä, mitä koneiden tarroissa on ollut.

      Se vaan että kaikki OEM mediat eivät ole samanlaisia. Jos alkuperäisellä kysyjällä on vaikka läppärikone ja siinä XP-lisenssitarra pohjassa, niin siihen ei välttämättä vapailta markkinoilta haettu OEM-asennusmedia asennu. Sarjanumero ei sille asennukselle kelpaa.

      Olen kokeillut useasti, merkkikoneess on OEM-versio, mutta edes viralliselta OEM XP-CD-levyltä suoritettu asennus ei tuolle laitevalmistajan omalle lisenssitarran sarjanumerolle kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe