Sinä olet paha ihminen

Teeparannus

Nainen sinä olet paha ihminen.
Sinä olet täynnä pahutta.
Olet päästänyt paholaisen sydämeesi.
Teetäys kännos jotta et joudu kadotukseen.

9

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipahanainen

      Kuinka parantaa itsensä, jos en osaa tehdä sitä? En osaa yksin enkä edes tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen pohjimmiltani hyvä ihminen ja hyvää tahtova muille. Minua on vain satutettu elämäni aikana monta kertaa ja olen törmännyt petollisiin ihmisiin.

    • Kannattaavälttää

      Miten ilmenee tämä paha nainen? Mitäs puuhaa? Kelle se paha ihminen on? Kiusaatko? Antaako ymmärtää sitten ei ymmärrä antaa? Vai miksi nainen on paha ihminen? Kiltti minäkin olen ja kaikille jotka ovat kilttejä minulle. Määritä ensin tuon paha nainen miten se tulee esille? Minuakin on elämän tielle tuonut pahuutta miesten tekemänä mutta osaan varoa niitä ja oppinut pahoista ihmisistä?

      • ainaihmetellytnäitä

        Mielenkiintoista tuo lause annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa. Niinkö missä siinä raja menee, mun mielestä siinä kun toinen lupautuu seksiin ja itseasiassa rikoslain puitteissa voelä sängyssäkin naisella on oikeus kieltäytyä. Huulen heittona ymmärrän nämä kommentit, mutta tosissaan näin sanoville vanhemmille miehille, joilla vaikka lapsia on vois sanoo, että mitä jos vaikka tyttäresi flirttaisi jonkun kanssa ja laittaisi minihameen päälle niin se on sitten selvä merkki seksistä. Sitäkin kun oikeasti käytetään lieventävänä asianhaarana.


    • minäkysyn

      Jokaisessa asuu sekä hyvä, että paha. Mitä pahaa kyseinen nainen on tehnyt?

      • etsikääfakratietoa

        Ei ole muuten ihan totta. Kyllä joissain ihmisissä on älyttömästi pahuutta ja joissain enemmän hyvyyttä.


      • minäkysyn

        En kirjoittanutkaan missä suhteessa, vaan että jokaisessa on sekä hyvä, että paha. Mutta totta, kenessäkään ei ole yksistään pahuutta, eikä yksistään pelkkää hyvyyttä.


    • Rauhallisestinytjaaina

      No kerropa aloittaja, mitä tuo " paha nainen " on tehnyt?

    • josephconrad

      Miten pahuutensa ilmenee - trollaa muina esiintyen, mustamaalaa, vääristelee, valehtelee, salakuvaa ja -katselee, käyttää asemaansa omiin itsekkäisiin pyrkimyksiinsä, vaatii tekopyhänä muilta korkeampaa moraalia mitä omassa toiminnassaan noudattaa, joku muu mikä?

      • hyvä-vai-paha

        Niin kuin kadotettu passi ja sotilaskarkuri Ruotsissa?

        Onko tingattava tästä, josko hyvä mies vain peittelee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe