Koiran kynnenleikkaaja paras elokuva

Ravenclaw

Koiran kynnenleikkaaja valittiin Jussi-gaalassa vuoden 2004 parhaaksi elokuvaksi. Oletko nähnyt elokuvan ja oliko se oikea valinta voittajaksi? Itse en ole nähnyt, mutta ehkäpä sen voisi vuokrata.

78

14319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomifani

      Itse kävin katsomassa ko. elokuvan jo teatterissa, mutta lainasin sen myös kotiini!!! Palkinto meni aivan oikealle elokuvalle!!:)

      Ja elokuvaa oli muutenkin ihana katsoa jo Peter Franzenin ansiosta!!

      • minä

        en oo nähny sitä...vaik kaikki muut Franzenin leffat oonkin...aattelin sen sit jossain vaiheessa hommata itelleni, kuhan muistan :) Franzeni on hyvä näyttelijä tai oikeestaan paras!!! täytyy ny kattoo se leffa ja lähettää Franzenille henk. koht. palautetta siitä.. :)


      • kotimaisen elokuvan ystävä

        Itse ainakin pidin elokuvasta kun kävin sen elokuvateatterissa katsomassa. Ei välttämättä kaikkien aikojen suurin kotimainen elokuva, mutta kuitenkin. Hyvän elokuvan merkki on, ettei se mene liian siirappimaiseksi vaan osaa aika ajoin naurattaa, liikuttaa ja opettaa. Koirankynnen leikkaaja on katsomisen arvoinen elokuva. Vaikkei olisikaan Franzenin suurimpia faneja...


      • KYNSIENLEIKKUU

        Kyllä sitä kelpasi katsella onko sitten ikäkysymys mutta minä pidin ja olin iloisesti yllättynyt että olin katsomassa vuoden parasta kotimaista 2004.Jussit meni ihan oikein,Fransenin esitys oli kyllä hyvä joten Jussinsa arvoinen kuten (Reimavirrnkin vaikka ilamn jäikin) ja muidenkin pystin saajien.ONNEA


      • Nimetön
        minä kirjoitti:

        en oo nähny sitä...vaik kaikki muut Franzenin leffat oonkin...aattelin sen sit jossain vaiheessa hommata itelleni, kuhan muistan :) Franzeni on hyvä näyttelijä tai oikeestaan paras!!! täytyy ny kattoo se leffa ja lähettää Franzenille henk. koht. palautetta siitä.. :)

        Joo, mun kuuleman mukaan se on tosi hyvä.
        En oo vielä kertaakaan nähny sitä, mutta olisin tisi innokas näkemään sen jos olis mahollista.


      • hän-joka-jääköön-nimeämättä
        Nimetön kirjoitti:

        Joo, mun kuuleman mukaan se on tosi hyvä.
        En oo vielä kertaakaan nähny sitä, mutta olisin tisi innokas näkemään sen jos olis mahollista.

        Isäni on vaan käynyt katsomassa, kehui kovasti (:


      • Perheellinen
        minä kirjoitti:

        en oo nähny sitä...vaik kaikki muut Franzenin leffat oonkin...aattelin sen sit jossain vaiheessa hommata itelleni, kuhan muistan :) Franzeni on hyvä näyttelijä tai oikeestaan paras!!! täytyy ny kattoo se leffa ja lähettää Franzenille henk. koht. palautetta siitä.. :)

        Kannattaako leffaa käydä kattomassa, sehän on ehkä jo loppuvuodesta telkkarissa, digitelkkarissa ainaski..
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000395&posting=22000000006701760


    • paskaa

      koko elokuva. Ihmettelen miten raati on moiseen valintaan päätynyt. Elokuvan juoni on niin mitään sanomaton, että huh huh. Ja loppukohtaus, jossa franzen palkitaan koiran kynnestä tehdyllä mitallilla, sai minut lähes oksentamaan.

      • mappe

        Asiaa puhut,surkea leffa.


      • Jo vain!

        Nykyisen ajan ilmiö on liika itsekeskeisyys. Koirankynnen leikkaaja kertoo juuri ajasta jolloin kannettiin vastuuta myös lähimmäisestä.

        Voin vain ottaa osaa jos olet henkisesti kykenemätön tuntemaan empatiaa toista ihmistä kohti. Ehkä vanhemmillasi ei ollut aikaa sinulle, opettajat koulussa ei välittäneet ja siksi sinä et koskaan ole saanut mallia siitä mitä on lähimmäisen rakkaus ja välittäminen. Kuitenkaan vielä ei ole liian myöhäistä!

        Hakeudu ammattiihmisten hoitoon. Lähimmästä terveyskeskukssa neuvovat miten hakeutua hoitoon. Tartu tähän tilaisuuteen ja lähde kasvamaan ihmisenä!


      • siirappi
        Jo vain! kirjoitti:

        Nykyisen ajan ilmiö on liika itsekeskeisyys. Koirankynnen leikkaaja kertoo juuri ajasta jolloin kannettiin vastuuta myös lähimmäisestä.

        Voin vain ottaa osaa jos olet henkisesti kykenemätön tuntemaan empatiaa toista ihmistä kohti. Ehkä vanhemmillasi ei ollut aikaa sinulle, opettajat koulussa ei välittäneet ja siksi sinä et koskaan ole saanut mallia siitä mitä on lähimmäisen rakkaus ja välittäminen. Kuitenkaan vielä ei ole liian myöhäistä!

        Hakeudu ammattiihmisten hoitoon. Lähimmästä terveyskeskukssa neuvovat miten hakeutua hoitoon. Tartu tähän tilaisuuteen ja lähde kasvamaan ihmisenä!

        sinä sitten päätit suositella ihmiselle ammatiapua ja hoitoa, jos hän ei sattunut pitämään ko. elokuvasta..


      • james
        siirappi kirjoitti:

        sinä sitten päätit suositella ihmiselle ammatiapua ja hoitoa, jos hän ei sattunut pitämään ko. elokuvasta..

        joo, tota kaikki jussit olisi saanut mennä pelikaanimiehelle. myös miepääosa, kari ketonen on suuri lahjakkuus


      • =)=)
        mappe kirjoitti:

        Asiaa puhut,surkea leffa.

        Elokuva oli ihan hyvä=)Kannattee katsoa jos tykkää suomalaisista elokuvista


      • koirankynnenleikkaaja-eloku...

        Mä kävin kerran kattoo sen ja olin oksentaa!!! Kun mä olin luullu et se oli koiraelokuva...!
        Mut se oliki joku KARSEE sotafilmi ja ku siel oli tietty vanhuksii, ne toljotti mua!!!
        mä kirjotin siitä päivikseeni tällei: Voiha hessil... hirmumyrsky et se koirankynnen leikkaaja oli
        K A R S E E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Ja jos joku väittää, et se oli aivan fantastisen ihana, nii sil on huono maku!


      • erkmerk
        Jo vain! kirjoitti:

        Nykyisen ajan ilmiö on liika itsekeskeisyys. Koirankynnen leikkaaja kertoo juuri ajasta jolloin kannettiin vastuuta myös lähimmäisestä.

        Voin vain ottaa osaa jos olet henkisesti kykenemätön tuntemaan empatiaa toista ihmistä kohti. Ehkä vanhemmillasi ei ollut aikaa sinulle, opettajat koulussa ei välittäneet ja siksi sinä et koskaan ole saanut mallia siitä mitä on lähimmäisen rakkaus ja välittäminen. Kuitenkaan vielä ei ole liian myöhäistä!

        Hakeudu ammattiihmisten hoitoon. Lähimmästä terveyskeskukssa neuvovat miten hakeutua hoitoon. Tartu tähän tilaisuuteen ja lähde kasvamaan ihmisenä!

        Jostain elokuvasta pitäminen tai pitämättä oleminen ei todellakaan kerro henkilön empatiakyvystä. Myöskään se ettei joku pidä samoista elokuvista, ei oikeuta neuvomaan toista hakeutumaan hoitoon. Suosittelen siis viestin kirjoittajalle itsetutkiskelua!


      • Real

        Oksentele vaan - melkoista hengenköyhyyttä nuo juttus - mutta ei kaikkilla kauhalla annettu ...


    • katsoja

      Hyvä kuvaus...menneestä ja hyvät näyttelijäsuoritukset. Eniten pidin Reimaluodon roolista Franzen aina hyvä..
      Katsottava elokuva

    • teme

      Koirankynnenleikkaaja ja Juoksuhaudantie olivat yhdessä omassa ylhäisessä yksinäisyydessään vuoden 2004 parhaita niin koti- kuin ulkomaisia elokuvia. Koirankynnen rauhallista kuvausta menneestä ajasta, todellista elävää kuvaa voitaisiin käyttää opetusfilminä menneistä vuosista luonnosta vierottuneille nykysuomalaisille.

      Juoksuhaudantie jäi täysin ansiotta vaille suurempaa palkintomenestystä. Paras miespääosa kuului ehdottomasti Eero Aholle, ei Peterille vaikka hänen Mertsinsä aito ja koskettava hahmo olikin.

      Ehdokkaita valitessaan raati teki munauksen valitessaan Kari Väänäsen Juoksuhaudantiestä ehdolle parhaasta miespääosasta. Itse ehdotin jo muinaisessa arvostelussani Esko Pennaselle Jussia hänen sotaveteraaninsa riipaisevuudesta. Eilen palkittu Väänänen oli puheessaan samaa mieltä.

    • Ansku

      suomalainen elokuva sitten Levottomat 3:n jälkeen....Kyllä sitten suomessa osataan tehdä huonoja leffoja, jopa ruottalaiset osaa tehä parempia ja tosiaan jännittäviä elokuvia....!! :)

      • jesse22

        SUOMEN SURKEIN ELOKUVA SITTEN SOTIEN JÄLKEEN!!!!!!!!Tehty vain se takia että saatiin Jasper Pääkkönen mukaan. Ala arvoinen esitys Jasperilta sitten Pahat Pojat jälkeen.


      • Essoburger

        Asiantuntijan lausunto ?

        Olisi kiva lukea koko raportti !


    • oli huippu

      todella vakuuttavia olivat näyttelijäsuoritukset kyseisessä elokuvassa. Itse elokuva ei kuitenkaan mielestäni olisi ansainnut parhaan elokuvan palkintoa vaikka tärkeitä aiheita käsittelikin.

      • mä vaan

        hei, siis peterhän oli aivan ihana ja ainaki minua säällitti koko tyyppi, oli sodassa vammautunut ja menetti tyttö ystävän.. todellakin liikkuttava rooli, olin ihan myyty.. ja olihan elokuva mitä mainioin, suomalainen maisema ja historia ja kaikki, vaude.. :-)


      • ikuinen ystävä
        mä vaan kirjoitti:

        hei, siis peterhän oli aivan ihana ja ainaki minua säällitti koko tyyppi, oli sodassa vammautunut ja menetti tyttö ystävän.. todellakin liikkuttava rooli, olin ihan myyty.. ja olihan elokuva mitä mainioin, suomalainen maisema ja historia ja kaikki, vaude.. :-)

        Peter on aivan ihana näyttelijä ja luonnossakin aivan mahtava...sille ei ole ns. noussu pissa päähän :) olen tuntenut sen siitä asti, ku olin pieni...olen ollut sen ylioppilasjuhlissa ja se on halannut mun kans monta kertaa! myös Irina on aivan ihana...molemmat on aivan mahtavia tyyppejä...niin leffoissa ku oikeessa elämässäkin :) IRINA JA PETER OOTTE IHQJA!!!! toivottavasti pian nähdään taas... :D


    • Nähnyt

      Hei
      Kuva on todella hyvä,psykologisesti pistää miettimään.En tosin ole Åke Lindmanin elokuvaa nähnyt joten en tiedä olisiko ollut parempi.
      Suositteln tämän Koiran kynnen leikkaajan katsomista.

      • Nimetön

        Koirankynnenleikkaaja oli loistava elokuva. Ja sellainen ystävä, kuin Eetvi oli Mertsille, pitäisi olla meillä jokaisella! Ihanan pyytetön ja aito kuvaus todellisesta ystävyydestä..


      • jgjg

        ... ehkä pilkunviilaaja, mutta nimi kirjoitetaan yhteen: Koirankynnenleikaaja. ei siis koiran kynnen leikkaaja!!!!


      • upponalle c")
        jgjg kirjoitti:

        ... ehkä pilkunviilaaja, mutta nimi kirjoitetaan yhteen: Koirankynnenleikaaja. ei siis koiran kynnen leikkaaja!!!!

        Se kirjoitetaan Koirankynnenleikkaaja eikä Koiran kynnen leikaaja!


    • .?.?

      En ole nähnyt sitä elokuvaa.
      Mutta silti toivon sitä voittajaksi.
      Olis ihanaa nähdä se elokuva koska oon muutenkin kauhea koirahullu. Ja se on ilmeisesti hyvä.. ;)

      • Jussi itte

        En tajua ollenkaan mistä moinen palkitseminen.. Ei mitään teille koirahulluille.. ei mitään muutenkaan kenellekään.. hyvin mitäänsanomaton elokuva. Ontuvia roolisuorituksia.. pitkäveteinen..tarina itessään puppua..


    • gallux

      kävin kattoo elokuvan ja tykkäsin.. pääosassa oli Vepsäläinen niiku itekkin oon =)
      tykkäsin kattoo koko leffan ajan.. että kannattaa.. =)

    • minerva23

      Meitä oli 5 hengen porukka, kotona katsottiin elokuva. Koirankynnenleikkaaja kuvaa upeasti suomen luontoa ja kuinka erilaisia ihmiset ovat. Peter Franzen oli luotu tähän rooliin, tuskin kukaan muu sitä olisi yhtä aidosti ja tunteellisesti osannut esittää. Toiseksi parhaimman roolisuorituksen teki Peterin ystävää näytellut Taisto Reimaluoto, hän näyttää millainen aito ystävä on. Ja aivan oikeaan osoitteeseen meni Vuoden 2004 Parhaimman elokuvan titteli, sitä jo odotinkin kun Jussi-Gaalaa katsoin. Lisää tämänkaltaisia elokuvia! Yksi parhaimmista kotimaisista elokuvista mitä olen nähnyt.

      • hanna

        Leffan puolesta tuli eilen illalla jännitettyä, ja riemunkiljaukset tuli aina spontaanisti ku elokuva napsi illan mittaan jusseja:)... suosittelen kaikille ehdottomasti,oli niin koskettava ja kerrankin inhimillinen suomalainen elokuva, ei mitään levottomat-kaavaa aina vaan..huh! siis kaikki nyt uppoutumaan koirankynnen leikkaajan ihanaan tunnelmaan:)!!!!
        Paras suomalainen elokuva !!!


    • Suoppi <3

      Uskon, että se on mahtava! Meilä on suoppi, ja senki takia jo haluaisin sen kattoa.. se varmasti on ihana elokuva :)

    • FIFOANI

      Enny tie... oon kattonu sen ja tyylllsäääää!!!!!!!

    • tintti**

      mun mielestä koirran kynnen leikkaaja elokuvan tilalla olis pitänyt olla keisari kunta ja sen olis pitänyt voittaa! ite olen nähnyt kummatkin ja vaikka peter onkin todella hyvä näyttelijä ja vaikka kaikki muutkin näyttelijät koko elokuvassa niin silti keisarikunnan näyttelijät olivat ylitse muiden.. eli koirankynnen leikkaaja elokuva ei tehnyt muhun mitenkään suurta vaikutusta!

      • suomifani

        minä olin vakaasti sitä mieltä että kyllä koirankynnenleikkaaja oli miljoonasti parempi kuin joku ihmeen keisarikunta...riippuu tietysti katsojan iästä, mutta siihen en kommentoi!!! Elokuva oli paras ja peter on suomen paras näyttelijä!


      • Kaisa

        Mun mielestä koirankynnen leikkaaja oli aivan mahdottoman tylsä!
        viime hetkiin asti odotin että milloin elokuva alkaa.
        Olihan se herttasta ja isänmaalista mutta ei mitään juonta eikä tapahtumia koko jutussa.
        WROOOOONG!


      • Kiriek
        Kaisa kirjoitti:

        Mun mielestä koirankynnen leikkaaja oli aivan mahdottoman tylsä!
        viime hetkiin asti odotin että milloin elokuva alkaa.
        Olihan se herttasta ja isänmaalista mutta ei mitään juonta eikä tapahtumia koko jutussa.
        WROOOOONG!

        Niin kai tässä olisi pitänyt olla mielestäsi sellainen "juoni", että Mertsi olisi tosissaan riitaantunut sen yhden kusipään takia, ja loppuhuipennuksessa olisi ollut yhteenotto näiden kahden välillä kirvein, nyrkein tai metrisin koivuhaloin. Siinä ois sulle ollut "tapahtumia". Ymmärrän toki, etteivät nykyiset ADHD:stä kärsivät nuoret jaksa näin hitakaiseen silmiin keskittyä.

        Eikä KKL nyt niinkään isänmaallinen ollut, vaan enemmänkin yleisinhimillinen. Ja totta kyllä herttaisen hyväntahtoinen. Se vain ei valitettavasti ole muotia nykymaailmassa, jossa kyynisyys on korkein hyve.


    • niinpä !

      Elokuvana onnistunut. Ongelma tietysti siinä, että ei kuvaa nykyistä Nokia-Suomea, vaan sitä Suomea, joka mahdollisti nykyelämän. Varmasti niiden ihmisten on vaikea tätä ymmärtää, jotka ovat saaneet syödä oikeaa voita leipänsä päällä.

      Tämä elokuva todennäköisesti jää tietyllä tavalla klassikoksi, jo pelkästään ajankuvauksen takia, mutta myös kahden roolihenkilön täydellisen suorituksen takia. Eetvi ja Mertsi ovat oikeastaan jo eläviä henkilöitä, eivätkä rooleja. Niin syvästi esittäjät pääsivät sisälle rooleihinsa.

    • tähti

      mielestäni palkinto meni täsmälleen oikeaan osoitteeseen! kukaan ei vaan muistanut kiittää upean roolisuorituksen tehnyttä koiraa :( ainakaan minä en huomannut kenenkään kiittävän.

    • Katsonut ko.leffan monesti!

      Olen katsonut leffan elokuvateatterissa ja omanakin on.Oikealle elokuvalle meni palkonnot. Onnea heille!

    • Minä kai...

      Siinä näytettiin kaunista suomalaista luontoa, sekä kaunis koirarotumme suomenpystykorva.

      • Mie vaan..

        En yleensä pidä tuon tyyppisistä elokuvista, mutta Koirankynnenleikkaaja yllätti minut täydellisesti. Se oli koskettava ja eihän elokuvissa aina tarvitse olla pelkkää toimintaa... Pistää miettimään ihan perusasioita..


    • Kustos

      Kirjana Koirankynnen leikkaaja on Veikko Huovisen paras mielestäni, hänen muita teoksia aliarvoimatta. Eikä tämä ole elokuvan tuomaa jälkiviisautta, vaan vuosien päätelmä. Kirjaa ei koskaan mikään elokuva voita, mutta tämä vuosi sitten näkemäni Pölösen oli kyllä kiitettävän kosketteva ja katsottava.

    • "vilimitähti"

      kyllä se on palkintonsa ansainnut, ja olinhan sitä minäkin tekemässä ; )

    • Lizzie92

      Palkinnot meni ihan oikeaan osoitteeseen, itse oli kyseisessä elokuvassa avustajana ja äänestin voittoon koiran kynnenleikkaajaa. Hyvää työtä Markku Pölöseltä!

    • Hunni

      Jos se ei olisi Koirankynnen leikkajalle mennyt,olisi tv lentänyt kauas naapurin tontin puolelle.

      Kaksi kertaa olen nähnyt ja nyt palkinnon myötä haluan nähdä vielä.Melkein parempi kuin kirja,en kylläkään halua verrata niitä,sillä Huovinen itse on nero,mutta elokuva poikkesi Huovismaisesta tyylistä..

      Kaunis elokuva,joka ansaitsi jokaisen pystin!

    • bööna

      Ei kannata katsoa!!!

    • Joopa

      Minusta ainakin se oli hyvä elokuva ja palkinto meni oikeelle elokuvalle...

    • Jakke

      On kyl tosi hyvä leffa.

    • Veikas Huovinenas

      En ole nähnyt mutta Veikon tuotantoa lukeneena voisi olettaa sen olevan joltisenkin mainio. Etenkin Pölösen ohjaamana.

      Tiesitkö muuten, että Veikko kirjoitti ammoin kirjan "Kylän Koirat", mihin hän itse kovasti tykästyi. Se vaan on jäänyt vaille suurempaa huomiota.

      "Hamsteria" pidän hänen mestariteoksenaan. Ja aivan imussa tulevat "Havukka-ahon ajattelija",
      "Lyhyet Erikoiset" sekä "Puukansan Tarina".

      Itse Veikko on joskus maininnut häpeävänsa kirjoittaneensa "Siintävät Vuoret"-nimisen opuksen. Taitaa kuitenkin olla sisimmässään siitä enempi ylpeä.

      Ujona nuorukaisena Veikolle oli päähäpinttymä, että hän alkaisi kirjoittaa salanimellä. Martti Kerkko tahi Veijo Varanka olivat hänen lempiehdotuksiaan. Lopulta kuitenkin kustantaja puhui hänet ympäri.

      • kukkanen

        Kyllä oikeaan osoitteeseen palkinto meni. ei ollut muista koirankynnen leikkaajan haastajiksi.
        Hyvä Markku!


    • Sirpale

      Tarina,elokuva liippaa meleko läheltä.Isä ukko kerto jotakin joskus,ohtaan ammuttiin kuulema meleko monta..

    • ioni

      En ole nähnyt leffaa mutta voin suositella =)

      • tytteli

        Katsottava kuva
        suosittelen
        kuvattu täällä P-Karjalassa
        Koskettava Tarina...


    • RjR

      yhtä lailla kotioloissa kuin teatterissa.
      Kannattaisikin varmaan pistää uusintakierrokselle
      teatterilevitykseen.

      Mutta aivann ehdoton elokuva , jossa näkee mitä todellinen työnteko on Suomessakin joskus ollut ja
      jonka jälken teatterista ulos kävellessä oli pitkään hyvä mieli !

    • Pillipiipari

      Just kattoin kyseisen filmin!Suosittelen lämpimästi katsomaan!

    • Tuuli@

      Kävin katsomassa elokuvan ja ajattelin sitä hulvattoman hauskaksi Huovisen tekstiin. Eipäs ollutkaan vaan liikuttava kuvaus nuoresta komeasta miehestä, jonka sota vei. Itketti. Palkinnot olivat paikallaan.

    • Leffafani

      Itse pidin Koirankynnen leikkaaja -leffasta, mutta en voi sanoa oliko se paras vai ei. Vaikka asun suhtkoht suuressa kaupungissa, niin ainoat kotimaiset leffat mitä tänne asti leffateatteriin tuli, olivat Koirankynnen leikkaaja, Vares ja Paha maa. Joten vertailukohtia ei minulla ole! Huokaillen seurasin Jussigaalaa, kun kuulin mm. sellaisia nimiä kuin Joensuun Elli, Lapsia ja aikuisia, Pelikaanimies...

    • tenttu

      Mie omistan videon ja se on hyvä!!! :)
      ja se oli oikea valinta voittajaksi

    • Hyvä

      Nyt meni palkinto oikeelle elokuvalle. Yksi suomen parhaimmista leffoista kautta aikojen. Peter farnzenin suoritus tässä elokuvassa oli todella hyvä.

    • tamina

      Haluaisin nähdä tämän mahtavan elokuvan! mutta, leikataanko siinä koiran kysniä? :D

      • Sotkamo

        Perustuu Huovisen samannimiseen kirjaa.

        Kaveri palaa sodasta, ja päässä liiraa sopivasti.


      • Nimetön

        kyllä vain. huolellisesti. sehän on koiran hyvinvoinnin takia.


    • en oooo

      kattonu mutta Yleisö äänestyksen Jussin voitti oikee Leffa keisarikunta koska äänestin sitä

      • isay

        Miten voit tietää, että Keisarikunta on parempi jos et edes ole nähnyt toista elokuvaa?


    • en oo

      kattonu koirankynnen leikkaajaa mut keisarikunnan oon

    • Koivu & Tähti

      Miten Söör Pölönen pystyy tälläisiin suorituksiin, yhä uudestaan ja uudestaan ?

    • Tuntee tyypin

      ihminen.

    • Tuntee tyypin

      ja narsisti temppuilee atk-teknisesti lukuisiin avauksiinsa tuhansia käyntejä, jotta saisi omat avauksensa nousemaan Viikkolistalle. Tällä hetkellä Viikkolistalla on 4 tällaista temppuavausta.

      Avaajan pitäisi olla suljetulla osastolla lukkojen takana eikä häiriköimässä Suomi24:n palstoja.

      • Tuntee tyypin

        ///Tällä hetkellä Viikkolistalla on 4 tällaista temppuavausta.///


    • Petet-fani
      • en löytäny...

        ei tuolta mitään kuvia löytynyt...tai ei se ees menny sinne sivuille...


    • ???-

      ihan pimee e-kuva

    • Ranteen murtanut

      Koirankynnenleikkaaja perustuu Veikko Huovisen mainioon pienoisromaaniin. Jos pidit siitä, pidät varmastikin myös näistä:

      - Havukka-Ahon ajattelija
      - Konstan Pylkkerö
      - Konsta Pylkkänen etsii kortteeria

      - Hamsterit
      - Lampaansyöjät

      Kannattaa lukea.

    • paikka

      katsella elokuvia. Siellä Koirankynnenleikkaaja teki aikamoisen vaikutuksen. Mahtava se on, mutta en katsoisi tv-ruudulta. Se latistaa näyttelemisen samoin kuten ei teatteriesitystäkään ole järkeä näyttää televisiosta. Se nyt ei vaan ole sama asia.

    • mr.x

      Maksa vaivaa vuokrata.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe